Skocz do zawartości

Enxi

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    65
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Aktywność reputacji

  1. Polubienie kappy (+1)
    Enxi otrzymał(a) reputację od Deraczi23 w XamParkour - zaawansowany system parkour   
    XamParkour
    Funkcje skryptu:
     Czas mierzony z dokładnością do 0.001 sekundy (1ms)
     TOP10 najlepszych czasów wyświetlanych na scoreboardzie
     Timer wyświetlany na pasku EXPa
     System LvL
     Regres otrzymywanego XP za monotonne przejście parkoura (resetowany co 24h)
     Startu, koniec i upadek parkoura wyznaczany przez regiony
     Dodawanie aren z wieloczłonowymi nazwami poprzez zamienienie spacji na znak '_' w komendach
     System dueli
     Operacje wykonywane na pliku XamParkour.yml
     Mnóstwo komend administracyjnych
    Komendy:
     /parkour - główna komenda ze spisem wszystkich dostępnych dla gracza i admina 
    Uprawnienia:
     parkour.* - ogólne uprawnienie do korzystania z wszystkich funkcji
     parkour.help - pozwala na sprawdzenie komend administracyjnych
     parkour.restart - pozwala na zrestartowanie parkoura
     parkour.info - pozwala na sprawdzenie informacji o parkourze
     parkour.region.set - pozwala na dodawanie regionów na parkourze
     parkour.region.remove - pozwala na usuwanie regionów na parkourze
     parkour.create - pozwala na tworzenie parkoura
     parkour.remove - pozwala na usuwanie parkoura
     parkour.set.lobby - pozwala na ustawienie lobby serwera
     parkour.set.spawn - pozwala na ustawienie spawnu parkoura
     parkour.set.prize- pozwala na ustawienie nagrody XP za przejście parkoura
     parkour.set.minlvl - pozwala na ustawienie wymaganego LvL do wejścia na parkour
     parkour.panel - ogólne uprawnienie do korzystania z podkomend administracyjnych
     parkour.set.multiplier - pozwala na zarządzanie mnożnikiem gracza
     parkour.set.lvl - pozwala na zarządzanie LvL gracza
     parkour.set.top - pozwala na zarządzanie scoreboardem parkoura
     parkour.set.transition - pozwala na zarządzanie regresem otrzymywanego XP gracza
    Wymagania:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v2.1.2
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v5.9
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Minecraft do wersji 1.8.8 Niedługo się to zmieni
    Ważne:
     Aby czas był pokazywany w formie milisekundowej należy w opcjach pluginu skript zejść do linijki 113 number accuracy: 2 i zmienić wartość na 3 number accuracy: 3
    Tworzenie parkoura:
     1.  /parkour create <nazwa> - tworzy parkour
     2.  /parkour setspawn <nazwa> - ustawia spawn parkoura w aktualnej lokacji gracza
     3.  /parkour addregion <nazwa> <start/fail/end> <numer> - dodaje regiony:
          zaznaczamy obszar za pomocą world edita i wyznaczamy:
          start - start parkoura (zaczyna odliczanie)
          fail - upadek parkoura (teleportuje na spawn parkoura)
          end - koniec parkoura (kończy odliczanie)
          regiony można dodawać też ręcznie bezpośrednio przez world guarda, nazwa regionu ma format nazwa parkoura_typ_numer (np. mapa_start_1, kolorowa_mapa_fail_1)
     4.  /parkour setprize <nazwa> <ilość> - ustawia nagrodę XP za przejście areny
     5.  /parkour setminlvl <nazwa> <ilość> - ustawia wymagany LvL do wejścia na parkour
    Download:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

     
  2. Polubienie (+1)
    Enxi otrzymał(a) reputację od Ficzeq w XamParkour - zaawansowany system parkour   
    XamParkour
    Funkcje skryptu:
     Czas mierzony z dokładnością do 0.001 sekundy (1ms)
     TOP10 najlepszych czasów wyświetlanych na scoreboardzie
     Timer wyświetlany na pasku EXPa
     System LvL
     Regres otrzymywanego XP za monotonne przejście parkoura (resetowany co 24h)
     Startu, koniec i upadek parkoura wyznaczany przez regiony
     Dodawanie aren z wieloczłonowymi nazwami poprzez zamienienie spacji na znak '_' w komendach
     System dueli
     Operacje wykonywane na pliku XamParkour.yml
     Mnóstwo komend administracyjnych
    Komendy:
     /parkour - główna komenda ze spisem wszystkich dostępnych dla gracza i admina 
    Uprawnienia:
     parkour.* - ogólne uprawnienie do korzystania z wszystkich funkcji
     parkour.help - pozwala na sprawdzenie komend administracyjnych
     parkour.restart - pozwala na zrestartowanie parkoura
     parkour.info - pozwala na sprawdzenie informacji o parkourze
     parkour.region.set - pozwala na dodawanie regionów na parkourze
     parkour.region.remove - pozwala na usuwanie regionów na parkourze
     parkour.create - pozwala na tworzenie parkoura
     parkour.remove - pozwala na usuwanie parkoura
     parkour.set.lobby - pozwala na ustawienie lobby serwera
     parkour.set.spawn - pozwala na ustawienie spawnu parkoura
     parkour.set.prize- pozwala na ustawienie nagrody XP za przejście parkoura
     parkour.set.minlvl - pozwala na ustawienie wymaganego LvL do wejścia na parkour
     parkour.panel - ogólne uprawnienie do korzystania z podkomend administracyjnych
     parkour.set.multiplier - pozwala na zarządzanie mnożnikiem gracza
     parkour.set.lvl - pozwala na zarządzanie LvL gracza
     parkour.set.top - pozwala na zarządzanie scoreboardem parkoura
     parkour.set.transition - pozwala na zarządzanie regresem otrzymywanego XP gracza
    Wymagania:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v2.1.2
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v5.9
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Minecraft do wersji 1.8.8 Niedługo się to zmieni
    Ważne:
     Aby czas był pokazywany w formie milisekundowej należy w opcjach pluginu skript zejść do linijki 113 number accuracy: 2 i zmienić wartość na 3 number accuracy: 3
    Tworzenie parkoura:
     1.  /parkour create <nazwa> - tworzy parkour
     2.  /parkour setspawn <nazwa> - ustawia spawn parkoura w aktualnej lokacji gracza
     3.  /parkour addregion <nazwa> <start/fail/end> <numer> - dodaje regiony:
          zaznaczamy obszar za pomocą world edita i wyznaczamy:
          start - start parkoura (zaczyna odliczanie)
          fail - upadek parkoura (teleportuje na spawn parkoura)
          end - koniec parkoura (kończy odliczanie)
          regiony można dodawać też ręcznie bezpośrednio przez world guarda, nazwa regionu ma format nazwa parkoura_typ_numer (np. mapa_start_1, kolorowa_mapa_fail_1)
     4.  /parkour setprize <nazwa> <ilość> - ustawia nagrodę XP za przejście areny
     5.  /parkour setminlvl <nazwa> <ilość> - ustawia wymagany LvL do wejścia na parkour
    Download:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

     
  3. Polubienie (+1)
    Enxi otrzymał(a) reputację od Usunięty#3468 w Case opening 2.3   
    Komendy:
     /case add - dodaje nową skrzynkę
     /case remove - usuwa skrzynkę
     /case edit- edytuje zawartość skrzyni
     /case give - daje nam określoną liczbę kluczy i skrzyń
     /case list - lista skrzyń w gui
     /case stats - statystyki gracza
     /case open - otwiera skrzynie
    Funkcje:
     - Tworzenie nowych skrzynek i edycja jej zawartości
     - Dwa rodzaje skrzyń, skrzynie wymagające klucza i niewymagające
     - Dodawanie wieloczłonowych nazw skrzyń, zamiast spacji dajemy znak _ (np. chroma_2)
     - Drop skrzyń z wykopanych bloków/zabitych graczy
     - Nieskończenie wiele skrzyń
     - Wiadomość globalna po wylosowaniu przedmiotu
     - Efekty dźwiękowe
     - Animacja losowania
     - Przejrzysty kod
     - Łatwa konfiguracja
    Uprawnienia:
     case.* - Jedyne uprawnienie pozwalające używać komend.
    Wymagania:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Download:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
     
     
  4. Polubienie (+1)
    Enxi otrzymał(a) reputację od xNeleQx w XamParkour - zaawansowany system parkour   
    XamParkour
    Funkcje skryptu:
     Czas mierzony z dokładnością do 0.001 sekundy (1ms)
     TOP10 najlepszych czasów wyświetlanych na scoreboardzie
     Timer wyświetlany na pasku EXPa
     System LvL
     Regres otrzymywanego XP za monotonne przejście parkoura (resetowany co 24h)
     Startu, koniec i upadek parkoura wyznaczany przez regiony
     Dodawanie aren z wieloczłonowymi nazwami poprzez zamienienie spacji na znak '_' w komendach
     System dueli
     Operacje wykonywane na pliku XamParkour.yml
     Mnóstwo komend administracyjnych
    Komendy:
     /parkour - główna komenda ze spisem wszystkich dostępnych dla gracza i admina 
    Uprawnienia:
     parkour.* - ogólne uprawnienie do korzystania z wszystkich funkcji
     parkour.help - pozwala na sprawdzenie komend administracyjnych
     parkour.restart - pozwala na zrestartowanie parkoura
     parkour.info - pozwala na sprawdzenie informacji o parkourze
     parkour.region.set - pozwala na dodawanie regionów na parkourze
     parkour.region.remove - pozwala na usuwanie regionów na parkourze
     parkour.create - pozwala na tworzenie parkoura
     parkour.remove - pozwala na usuwanie parkoura
     parkour.set.lobby - pozwala na ustawienie lobby serwera
     parkour.set.spawn - pozwala na ustawienie spawnu parkoura
     parkour.set.prize- pozwala na ustawienie nagrody XP za przejście parkoura
     parkour.set.minlvl - pozwala na ustawienie wymaganego LvL do wejścia na parkour
     parkour.panel - ogólne uprawnienie do korzystania z podkomend administracyjnych
     parkour.set.multiplier - pozwala na zarządzanie mnożnikiem gracza
     parkour.set.lvl - pozwala na zarządzanie LvL gracza
     parkour.set.top - pozwala na zarządzanie scoreboardem parkoura
     parkour.set.transition - pozwala na zarządzanie regresem otrzymywanego XP gracza
    Wymagania:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v2.1.2
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v5.9
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Minecraft do wersji 1.8.8 Niedługo się to zmieni
    Ważne:
     Aby czas był pokazywany w formie milisekundowej należy w opcjach pluginu skript zejść do linijki 113 number accuracy: 2 i zmienić wartość na 3 number accuracy: 3
    Tworzenie parkoura:
     1.  /parkour create <nazwa> - tworzy parkour
     2.  /parkour setspawn <nazwa> - ustawia spawn parkoura w aktualnej lokacji gracza
     3.  /parkour addregion <nazwa> <start/fail/end> <numer> - dodaje regiony:
          zaznaczamy obszar za pomocą world edita i wyznaczamy:
          start - start parkoura (zaczyna odliczanie)
          fail - upadek parkoura (teleportuje na spawn parkoura)
          end - koniec parkoura (kończy odliczanie)
          regiony można dodawać też ręcznie bezpośrednio przez world guarda, nazwa regionu ma format nazwa parkoura_typ_numer (np. mapa_start_1, kolorowa_mapa_fail_1)
     4.  /parkour setprize <nazwa> <ilość> - ustawia nagrodę XP za przejście areny
     5.  /parkour setminlvl <nazwa> <ilość> - ustawia wymagany LvL do wejścia na parkour
    Download:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

     
  5. Polubienie (+1)
    Enxi otrzymał(a) reputację od Blooder_TV w Case opening 2.3   
    Komendy:
     /case add - dodaje nową skrzynkę
     /case remove - usuwa skrzynkę
     /case edit- edytuje zawartość skrzyni
     /case give - daje nam określoną liczbę kluczy i skrzyń
     /case list - lista skrzyń w gui
     /case stats - statystyki gracza
     /case open - otwiera skrzynie
    Funkcje:
     - Tworzenie nowych skrzynek i edycja jej zawartości
     - Dwa rodzaje skrzyń, skrzynie wymagające klucza i niewymagające
     - Dodawanie wieloczłonowych nazw skrzyń, zamiast spacji dajemy znak _ (np. chroma_2)
     - Drop skrzyń z wykopanych bloków/zabitych graczy
     - Nieskończenie wiele skrzyń
     - Wiadomość globalna po wylosowaniu przedmiotu
     - Efekty dźwiękowe
     - Animacja losowania
     - Przejrzysty kod
     - Łatwa konfiguracja
    Uprawnienia:
     case.* - Jedyne uprawnienie pozwalające używać komend.
    Wymagania:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Download:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
     
     
  6. Polubienie (+1)
    Enxi otrzymał(a) reputację od Usunięty#3468 w XamParkour - zaawansowany system parkour   
    XamParkour
    Funkcje skryptu:
     Czas mierzony z dokładnością do 0.001 sekundy (1ms)
     TOP10 najlepszych czasów wyświetlanych na scoreboardzie
     Timer wyświetlany na pasku EXPa
     System LvL
     Regres otrzymywanego XP za monotonne przejście parkoura (resetowany co 24h)
     Startu, koniec i upadek parkoura wyznaczany przez regiony
     Dodawanie aren z wieloczłonowymi nazwami poprzez zamienienie spacji na znak '_' w komendach
     System dueli
     Operacje wykonywane na pliku XamParkour.yml
     Mnóstwo komend administracyjnych
    Komendy:
     /parkour - główna komenda ze spisem wszystkich dostępnych dla gracza i admina 
    Uprawnienia:
     parkour.* - ogólne uprawnienie do korzystania z wszystkich funkcji
     parkour.help - pozwala na sprawdzenie komend administracyjnych
     parkour.restart - pozwala na zrestartowanie parkoura
     parkour.info - pozwala na sprawdzenie informacji o parkourze
     parkour.region.set - pozwala na dodawanie regionów na parkourze
     parkour.region.remove - pozwala na usuwanie regionów na parkourze
     parkour.create - pozwala na tworzenie parkoura
     parkour.remove - pozwala na usuwanie parkoura
     parkour.set.lobby - pozwala na ustawienie lobby serwera
     parkour.set.spawn - pozwala na ustawienie spawnu parkoura
     parkour.set.prize- pozwala na ustawienie nagrody XP za przejście parkoura
     parkour.set.minlvl - pozwala na ustawienie wymaganego LvL do wejścia na parkour
     parkour.panel - ogólne uprawnienie do korzystania z podkomend administracyjnych
     parkour.set.multiplier - pozwala na zarządzanie mnożnikiem gracza
     parkour.set.lvl - pozwala na zarządzanie LvL gracza
     parkour.set.top - pozwala na zarządzanie scoreboardem parkoura
     parkour.set.transition - pozwala na zarządzanie regresem otrzymywanego XP gracza
    Wymagania:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v2.1.2
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v5.9
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Minecraft do wersji 1.8.8 Niedługo się to zmieni
    Ważne:
     Aby czas był pokazywany w formie milisekundowej należy w opcjach pluginu skript zejść do linijki 113 number accuracy: 2 i zmienić wartość na 3 number accuracy: 3
    Tworzenie parkoura:
     1.  /parkour create <nazwa> - tworzy parkour
     2.  /parkour setspawn <nazwa> - ustawia spawn parkoura w aktualnej lokacji gracza
     3.  /parkour addregion <nazwa> <start/fail/end> <numer> - dodaje regiony:
          zaznaczamy obszar za pomocą world edita i wyznaczamy:
          start - start parkoura (zaczyna odliczanie)
          fail - upadek parkoura (teleportuje na spawn parkoura)
          end - koniec parkoura (kończy odliczanie)
          regiony można dodawać też ręcznie bezpośrednio przez world guarda, nazwa regionu ma format nazwa parkoura_typ_numer (np. mapa_start_1, kolorowa_mapa_fail_1)
     4.  /parkour setprize <nazwa> <ilość> - ustawia nagrodę XP za przejście areny
     5.  /parkour setminlvl <nazwa> <ilość> - ustawia wymagany LvL do wejścia na parkour
    Download:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

     
  7. Polubienie (+1)
    Enxi otrzymał(a) reputację od MrLucyferek w Case opening 2.3   
    Komendy:
     /case add - dodaje nową skrzynkę
     /case remove - usuwa skrzynkę
     /case edit- edytuje zawartość skrzyni
     /case give - daje nam określoną liczbę kluczy i skrzyń
     /case list - lista skrzyń w gui
     /case stats - statystyki gracza
     /case open - otwiera skrzynie
    Funkcje:
     - Tworzenie nowych skrzynek i edycja jej zawartości
     - Dwa rodzaje skrzyń, skrzynie wymagające klucza i niewymagające
     - Dodawanie wieloczłonowych nazw skrzyń, zamiast spacji dajemy znak _ (np. chroma_2)
     - Drop skrzyń z wykopanych bloków/zabitych graczy
     - Nieskończenie wiele skrzyń
     - Wiadomość globalna po wylosowaniu przedmiotu
     - Efekty dźwiękowe
     - Animacja losowania
     - Przejrzysty kod
     - Łatwa konfiguracja
    Uprawnienia:
     case.* - Jedyne uprawnienie pozwalające używać komend.
    Wymagania:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Download:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
     
     
  8. Polubienie (+1)
    Enxi otrzymał(a) reputację od haxoffy w Case opening 2.3   
    Komendy:
     /case add - dodaje nową skrzynkę
     /case remove - usuwa skrzynkę
     /case edit- edytuje zawartość skrzyni
     /case give - daje nam określoną liczbę kluczy i skrzyń
     /case list - lista skrzyń w gui
     /case stats - statystyki gracza
     /case open - otwiera skrzynie
    Funkcje:
     - Tworzenie nowych skrzynek i edycja jej zawartości
     - Dwa rodzaje skrzyń, skrzynie wymagające klucza i niewymagające
     - Dodawanie wieloczłonowych nazw skrzyń, zamiast spacji dajemy znak _ (np. chroma_2)
     - Drop skrzyń z wykopanych bloków/zabitych graczy
     - Nieskończenie wiele skrzyń
     - Wiadomość globalna po wylosowaniu przedmiotu
     - Efekty dźwiękowe
     - Animacja losowania
     - Przejrzysty kod
     - Łatwa konfiguracja
    Uprawnienia:
     case.* - Jedyne uprawnienie pozwalające używać komend.
    Wymagania:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Download:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
     
     
  9. Polubienie (+1)
    Enxi otrzymał(a) reputację od BeLWeR w Case opening 2.3   
    Komendy:
     /case add - dodaje nową skrzynkę
     /case remove - usuwa skrzynkę
     /case edit- edytuje zawartość skrzyni
     /case give - daje nam określoną liczbę kluczy i skrzyń
     /case list - lista skrzyń w gui
     /case stats - statystyki gracza
     /case open - otwiera skrzynie
    Funkcje:
     - Tworzenie nowych skrzynek i edycja jej zawartości
     - Dwa rodzaje skrzyń, skrzynie wymagające klucza i niewymagające
     - Dodawanie wieloczłonowych nazw skrzyń, zamiast spacji dajemy znak _ (np. chroma_2)
     - Drop skrzyń z wykopanych bloków/zabitych graczy
     - Nieskończenie wiele skrzyń
     - Wiadomość globalna po wylosowaniu przedmiotu
     - Efekty dźwiękowe
     - Animacja losowania
     - Przejrzysty kod
     - Łatwa konfiguracja
    Uprawnienia:
     case.* - Jedyne uprawnienie pozwalające używać komend.
    Wymagania:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Download:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
     
     
  10. Polubienie (+1)
    Enxi otrzymał(a) reputację od boleknowak w [Technik/Skrypter] Serwery Minecraft   
    Zacznijmy od tego, że jestem maksymalnie tolerancyjny jak mogę, ale jak widzę tak aroganckich, zadumanych w sobie ludzi to mnie ciarki przechodzą. 
    Jak możesz mieć takie obojętne podejście do potencjalnego klienta? 
    Ciężko Ci będzie w życiu, no chyba że będziesz pracował jako składacz hamburgerów w Mc'Donaldzie, tam będzie tak duży popyt, że ludzi będą obchodziły tylko zrobione przez ciebie bułeczki a nie twoja nędzna osobowość  
    Jesteś tak strasznie... pasywnie negatywny, z jednej strony jest ci strasznie smutno i najchętniej zwyzywałbyś wszystkich bo cie krytykują, a z drugiej strony udajesz takiego rambo który ma ,,wyjebane'' na wszystko żeby nie wyjść na idiotę, którym (tak zakładam) jesteś. Aczkolwiek bardzo świetnie ci to wychodzi, emotikony świetnie maskują wewnętrzny smutek.
    Jeżeli nie wyciągasz wniosków z swojego zachowania to nie licz, że ktoś ambitny podejmie z tobą współpracę, to niemożliwe.
    Dla niejasności - nic do ciebie nie mam, nawet szacunku
  11. Polubienie (+1)
    Enxi otrzymał(a) reputację od LordTrigger w XamParkour - zaawansowany system parkour   
    XamParkour
    Funkcje skryptu:
     Czas mierzony z dokładnością do 0.001 sekundy (1ms)
     TOP10 najlepszych czasów wyświetlanych na scoreboardzie
     Timer wyświetlany na pasku EXPa
     System LvL
     Regres otrzymywanego XP za monotonne przejście parkoura (resetowany co 24h)
     Startu, koniec i upadek parkoura wyznaczany przez regiony
     Dodawanie aren z wieloczłonowymi nazwami poprzez zamienienie spacji na znak '_' w komendach
     System dueli
     Operacje wykonywane na pliku XamParkour.yml
     Mnóstwo komend administracyjnych
    Komendy:
     /parkour - główna komenda ze spisem wszystkich dostępnych dla gracza i admina 
    Uprawnienia:
     parkour.* - ogólne uprawnienie do korzystania z wszystkich funkcji
     parkour.help - pozwala na sprawdzenie komend administracyjnych
     parkour.restart - pozwala na zrestartowanie parkoura
     parkour.info - pozwala na sprawdzenie informacji o parkourze
     parkour.region.set - pozwala na dodawanie regionów na parkourze
     parkour.region.remove - pozwala na usuwanie regionów na parkourze
     parkour.create - pozwala na tworzenie parkoura
     parkour.remove - pozwala na usuwanie parkoura
     parkour.set.lobby - pozwala na ustawienie lobby serwera
     parkour.set.spawn - pozwala na ustawienie spawnu parkoura
     parkour.set.prize- pozwala na ustawienie nagrody XP za przejście parkoura
     parkour.set.minlvl - pozwala na ustawienie wymaganego LvL do wejścia na parkour
     parkour.panel - ogólne uprawnienie do korzystania z podkomend administracyjnych
     parkour.set.multiplier - pozwala na zarządzanie mnożnikiem gracza
     parkour.set.lvl - pozwala na zarządzanie LvL gracza
     parkour.set.top - pozwala na zarządzanie scoreboardem parkoura
     parkour.set.transition - pozwala na zarządzanie regresem otrzymywanego XP gracza
    Wymagania:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v2.1.2
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v5.9
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Minecraft do wersji 1.8.8 Niedługo się to zmieni
    Ważne:
     Aby czas był pokazywany w formie milisekundowej należy w opcjach pluginu skript zejść do linijki 113 number accuracy: 2 i zmienić wartość na 3 number accuracy: 3
    Tworzenie parkoura:
     1.  /parkour create <nazwa> - tworzy parkour
     2.  /parkour setspawn <nazwa> - ustawia spawn parkoura w aktualnej lokacji gracza
     3.  /parkour addregion <nazwa> <start/fail/end> <numer> - dodaje regiony:
          zaznaczamy obszar za pomocą world edita i wyznaczamy:
          start - start parkoura (zaczyna odliczanie)
          fail - upadek parkoura (teleportuje na spawn parkoura)
          end - koniec parkoura (kończy odliczanie)
          regiony można dodawać też ręcznie bezpośrednio przez world guarda, nazwa regionu ma format nazwa parkoura_typ_numer (np. mapa_start_1, kolorowa_mapa_fail_1)
     4.  /parkour setprize <nazwa> <ilość> - ustawia nagrodę XP za przejście areny
     5.  /parkour setminlvl <nazwa> <ilość> - ustawia wymagany LvL do wejścia na parkour
    Download:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

     
  12. Polubienie (+1)
    Enxi otrzymał(a) reputację od creepek w Case opening 2.3   
    Komendy:
     /case add - dodaje nową skrzynkę
     /case remove - usuwa skrzynkę
     /case edit- edytuje zawartość skrzyni
     /case give - daje nam określoną liczbę kluczy i skrzyń
     /case list - lista skrzyń w gui
     /case stats - statystyki gracza
     /case open - otwiera skrzynie
    Funkcje:
     - Tworzenie nowych skrzynek i edycja jej zawartości
     - Dwa rodzaje skrzyń, skrzynie wymagające klucza i niewymagające
     - Dodawanie wieloczłonowych nazw skrzyń, zamiast spacji dajemy znak _ (np. chroma_2)
     - Drop skrzyń z wykopanych bloków/zabitych graczy
     - Nieskończenie wiele skrzyń
     - Wiadomość globalna po wylosowaniu przedmiotu
     - Efekty dźwiękowe
     - Animacja losowania
     - Przejrzysty kod
     - Łatwa konfiguracja
    Uprawnienia:
     case.* - Jedyne uprawnienie pozwalające używać komend.
    Wymagania:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Download:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
     
     
  13. Polubienie (+1)
    Enxi otrzymał(a) reputację od HeezQ w XamParkour - zaawansowany system parkour   
    UPDATE!
    Naprawiono:
    - działanie komendy /pk:lvl 
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Znalazłeś błąd? Napisz pod tematem  
  14. Polubienie (+1)
    Enxi otrzymał(a) reputację od HeezQ w XamParkour - zaawansowany system parkour   
    @Minecraft misiek Mkio Postaram się to naprawić w następnym update.
    @HeezQ Dziękuję za opinię  Co do Twoich propozycji - niestety nie będę tworzył nowych projektów, a przynajmniej nie planuję. 
  15. Polubienie (+1)
    Enxi otrzymał(a) reputację od HeezQ w XamParkour - zaawansowany system parkour   
    UPDATE!
    Naprawiono:
    -  błędy językowe w wiadomościach
    -  ogólne błędy w kodzie
    Dodano
    -  możliwość ustawienia lokacji jak i nazwy pliku XamParkour.yml w opcjach skryptu
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Znalazłeś błąd? Napisz pod tematem  
  16. Polubienie (+1)
    Enxi otrzymał(a) reputację od HeezQ w XamParkour - zaawansowany system parkour   
    UPDATE 1.2!
    Dodano:
    - system pojedynków (duel) - gracze mogą walczyć między sobą na parkourze
    - wsparcie dla edycji wiadomości zawierającej zmienne - od teraz wszystkie wiadomości, posiadające w sobie zmienne będą wyznaczone w kodzie, a wszystkie zmienne zostały wypisane na początku kodu.
    variables: {parkour::start::%player%} = false {parkour::time::start::%player%} = 0 #Variables on the messages: #player - returns player's name #{_parkour} - returns parkour name #{_number} - returns number #{_xp} - returns player's XP #{_lvl} - returns player's LvL #{_multiplier} - returns player's multiplier #{_transition} - returns player's transition on parkour #{_prize} - returns prize of XP for parkour complete or winning duel #{_minlvl} - returns minimum LvL to join to the parkour #{_cord} - returns coordinations of the parkour #{_player} - returns player specified in the command #{_toNext} - returns XP needed to the next LvL #{_opponent} - returns opponent of player in the Duel #{_addXP} - returns XP received after parkour complete #({_time} / 1000) - returns time of parkour complete - nowa opcja xp bar refresh która pozawala na ustawienie płynności (odświeżania) paska expa.
    - wzmianka o licencji na końcu skryptu
    Zmieniono:
    - zmienna od lokacji parkourów jest teraz zapisywana bezpośrednio w variables.crv a nie XamParkour.yml ze względu na brak możliwości ustawienia zwrotu kierunkowego
    - zmienna od lokacji lobby również nie jest już zapisywana w XamParkour.yml
    - zmieniono nazwy kilku zmiennych wykorzystywanych w wiadomościach, są one wypisane na początku kodu, jak i w tym poście - wyżej
    - regres XP jest teraz resetowany co 24 realne godziny a nie minecraftowe
    Usunięto:
    - komendę /pktop ze względu na niepoprawne działanie - zostanie ona dodana w następnej aktualizacji
    - zbędne fragmenty kodu
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Znalazłeś błąd? Napisz pod tematem  
  17. Polubienie (+1)
    Enxi przyznał(a) reputację dla HeezQ w XamParkour - zaawansowany system parkour   
    Świetny UPDATE Podobają mi się te zmiany, a najbardziej duel  Oby tak dalej, to w końcu będzie najlepszy skrypt na parkour (już jest)
  18. Polubienie (+1)
    Enxi otrzymał(a) reputację od Hydorax w Case opening 2.3   
    Komendy:
     /case add - dodaje nową skrzynkę
     /case remove - usuwa skrzynkę
     /case edit- edytuje zawartość skrzyni
     /case give - daje nam określoną liczbę kluczy i skrzyń
     /case list - lista skrzyń w gui
     /case stats - statystyki gracza
     /case open - otwiera skrzynie
    Funkcje:
     - Tworzenie nowych skrzynek i edycja jej zawartości
     - Dwa rodzaje skrzyń, skrzynie wymagające klucza i niewymagające
     - Dodawanie wieloczłonowych nazw skrzyń, zamiast spacji dajemy znak _ (np. chroma_2)
     - Drop skrzyń z wykopanych bloków/zabitych graczy
     - Nieskończenie wiele skrzyń
     - Wiadomość globalna po wylosowaniu przedmiotu
     - Efekty dźwiękowe
     - Animacja losowania
     - Przejrzysty kod
     - Łatwa konfiguracja
    Uprawnienia:
     case.* - Jedyne uprawnienie pozwalające używać komend.
    Wymagania:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Download:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
     
     
  19. Polubienie (+1)
    Enxi otrzymał(a) reputację od Hydorax w XamParkour - zaawansowany system parkour   
    XamParkour
    Funkcje skryptu:
     Czas mierzony z dokładnością do 0.001 sekundy (1ms)
     TOP10 najlepszych czasów wyświetlanych na scoreboardzie
     Timer wyświetlany na pasku EXPa
     System LvL
     Regres otrzymywanego XP za monotonne przejście parkoura (resetowany co 24h)
     Startu, koniec i upadek parkoura wyznaczany przez regiony
     Dodawanie aren z wieloczłonowymi nazwami poprzez zamienienie spacji na znak '_' w komendach
     System dueli
     Operacje wykonywane na pliku XamParkour.yml
     Mnóstwo komend administracyjnych
    Komendy:
     /parkour - główna komenda ze spisem wszystkich dostępnych dla gracza i admina 
    Uprawnienia:
     parkour.* - ogólne uprawnienie do korzystania z wszystkich funkcji
     parkour.help - pozwala na sprawdzenie komend administracyjnych
     parkour.restart - pozwala na zrestartowanie parkoura
     parkour.info - pozwala na sprawdzenie informacji o parkourze
     parkour.region.set - pozwala na dodawanie regionów na parkourze
     parkour.region.remove - pozwala na usuwanie regionów na parkourze
     parkour.create - pozwala na tworzenie parkoura
     parkour.remove - pozwala na usuwanie parkoura
     parkour.set.lobby - pozwala na ustawienie lobby serwera
     parkour.set.spawn - pozwala na ustawienie spawnu parkoura
     parkour.set.prize- pozwala na ustawienie nagrody XP za przejście parkoura
     parkour.set.minlvl - pozwala na ustawienie wymaganego LvL do wejścia na parkour
     parkour.panel - ogólne uprawnienie do korzystania z podkomend administracyjnych
     parkour.set.multiplier - pozwala na zarządzanie mnożnikiem gracza
     parkour.set.lvl - pozwala na zarządzanie LvL gracza
     parkour.set.top - pozwala na zarządzanie scoreboardem parkoura
     parkour.set.transition - pozwala na zarządzanie regresem otrzymywanego XP gracza
    Wymagania:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v2.1.2
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v5.9
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Minecraft do wersji 1.8.8 Niedługo się to zmieni
    Ważne:
     Aby czas był pokazywany w formie milisekundowej należy w opcjach pluginu skript zejść do linijki 113 number accuracy: 2 i zmienić wartość na 3 number accuracy: 3
    Tworzenie parkoura:
     1.  /parkour create <nazwa> - tworzy parkour
     2.  /parkour setspawn <nazwa> - ustawia spawn parkoura w aktualnej lokacji gracza
     3.  /parkour addregion <nazwa> <start/fail/end> <numer> - dodaje regiony:
          zaznaczamy obszar za pomocą world edita i wyznaczamy:
          start - start parkoura (zaczyna odliczanie)
          fail - upadek parkoura (teleportuje na spawn parkoura)
          end - koniec parkoura (kończy odliczanie)
          regiony można dodawać też ręcznie bezpośrednio przez world guarda, nazwa regionu ma format nazwa parkoura_typ_numer (np. mapa_start_1, kolorowa_mapa_fail_1)
     4.  /parkour setprize <nazwa> <ilość> - ustawia nagrodę XP za przejście areny
     5.  /parkour setminlvl <nazwa> <ilość> - ustawia wymagany LvL do wejścia na parkour
    Download:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

     
  20. Polubienie (+1)
    Enxi przyznał(a) reputację dla Savorski w [Technik/Skrypter] Serwery Minecraft   
    To ty nie zaśmiecaj tego działu sobą, swoją głupotą oraz swoim liścikiem. 
  21. Polubienie (+1)
    Enxi otrzymał(a) reputację od _AvaX_ w [Technik/Skrypter] Serwery Minecraft   
    Zacznijmy od tego, że jestem maksymalnie tolerancyjny jak mogę, ale jak widzę tak aroganckich, zadumanych w sobie ludzi to mnie ciarki przechodzą. 
    Jak możesz mieć takie obojętne podejście do potencjalnego klienta? 
    Ciężko Ci będzie w życiu, no chyba że będziesz pracował jako składacz hamburgerów w Mc'Donaldzie, tam będzie tak duży popyt, że ludzi będą obchodziły tylko zrobione przez ciebie bułeczki a nie twoja nędzna osobowość  
    Jesteś tak strasznie... pasywnie negatywny, z jednej strony jest ci strasznie smutno i najchętniej zwyzywałbyś wszystkich bo cie krytykują, a z drugiej strony udajesz takiego rambo który ma ,,wyjebane'' na wszystko żeby nie wyjść na idiotę, którym (tak zakładam) jesteś. Aczkolwiek bardzo świetnie ci to wychodzi, emotikony świetnie maskują wewnętrzny smutek.
    Jeżeli nie wyciągasz wniosków z swojego zachowania to nie licz, że ktoś ambitny podejmie z tobą współpracę, to niemożliwe.
    Dla niejasności - nic do ciebie nie mam, nawet szacunku
  22. Polubienie (+1)
    Enxi przyznał(a) reputację dla Libter w [Technik/Skrypter] Serwery Minecraft   
    To nie jest kwestia jednego wyrazu tylko ogólnego pseudo-technicznego ("jestem zwolenikiem silniku serwera Bukkit, ponieważ według mnie jest on troche lepszy") podejścia do sprawy. 
    Z takim podejściem do innych użytkowników i potencjalnych klientów, którzy będą czytali ten temat nie warto wystawiać jakiejkolwiek oferty.
  23. Polubienie (+1)
    Enxi otrzymał(a) reputację od Ixidi w XamParkour - zaawansowany system parkour   
    XamParkour
    Funkcje skryptu:
     Czas mierzony z dokładnością do 0.001 sekundy (1ms)
     TOP10 najlepszych czasów wyświetlanych na scoreboardzie
     Timer wyświetlany na pasku EXPa
     System LvL
     Regres otrzymywanego XP za monotonne przejście parkoura (resetowany co 24h)
     Startu, koniec i upadek parkoura wyznaczany przez regiony
     Dodawanie aren z wieloczłonowymi nazwami poprzez zamienienie spacji na znak '_' w komendach
     System dueli
     Operacje wykonywane na pliku XamParkour.yml
     Mnóstwo komend administracyjnych
    Komendy:
     /parkour - główna komenda ze spisem wszystkich dostępnych dla gracza i admina 
    Uprawnienia:
     parkour.* - ogólne uprawnienie do korzystania z wszystkich funkcji
     parkour.help - pozwala na sprawdzenie komend administracyjnych
     parkour.restart - pozwala na zrestartowanie parkoura
     parkour.info - pozwala na sprawdzenie informacji o parkourze
     parkour.region.set - pozwala na dodawanie regionów na parkourze
     parkour.region.remove - pozwala na usuwanie regionów na parkourze
     parkour.create - pozwala na tworzenie parkoura
     parkour.remove - pozwala na usuwanie parkoura
     parkour.set.lobby - pozwala na ustawienie lobby serwera
     parkour.set.spawn - pozwala na ustawienie spawnu parkoura
     parkour.set.prize- pozwala na ustawienie nagrody XP za przejście parkoura
     parkour.set.minlvl - pozwala na ustawienie wymaganego LvL do wejścia na parkour
     parkour.panel - ogólne uprawnienie do korzystania z podkomend administracyjnych
     parkour.set.multiplier - pozwala na zarządzanie mnożnikiem gracza
     parkour.set.lvl - pozwala na zarządzanie LvL gracza
     parkour.set.top - pozwala na zarządzanie scoreboardem parkoura
     parkour.set.transition - pozwala na zarządzanie regresem otrzymywanego XP gracza
    Wymagania:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v2.1.2
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v5.9
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Minecraft do wersji 1.8.8 Niedługo się to zmieni
    Ważne:
     Aby czas był pokazywany w formie milisekundowej należy w opcjach pluginu skript zejść do linijki 113 number accuracy: 2 i zmienić wartość na 3 number accuracy: 3
    Tworzenie parkoura:
     1.  /parkour create <nazwa> - tworzy parkour
     2.  /parkour setspawn <nazwa> - ustawia spawn parkoura w aktualnej lokacji gracza
     3.  /parkour addregion <nazwa> <start/fail/end> <numer> - dodaje regiony:
          zaznaczamy obszar za pomocą world edita i wyznaczamy:
          start - start parkoura (zaczyna odliczanie)
          fail - upadek parkoura (teleportuje na spawn parkoura)
          end - koniec parkoura (kończy odliczanie)
          regiony można dodawać też ręcznie bezpośrednio przez world guarda, nazwa regionu ma format nazwa parkoura_typ_numer (np. mapa_start_1, kolorowa_mapa_fail_1)
     4.  /parkour setprize <nazwa> <ilość> - ustawia nagrodę XP za przejście areny
     5.  /parkour setminlvl <nazwa> <ilość> - ustawia wymagany LvL do wejścia na parkour
    Download:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

     
  24. Polubienie (+1)
    Enxi otrzymał(a) reputację od Savorski w XamParkour - zaawansowany system parkour   
    XamParkour
    Funkcje skryptu:
     Czas mierzony z dokładnością do 0.001 sekundy (1ms)
     TOP10 najlepszych czasów wyświetlanych na scoreboardzie
     Timer wyświetlany na pasku EXPa
     System LvL
     Regres otrzymywanego XP za monotonne przejście parkoura (resetowany co 24h)
     Startu, koniec i upadek parkoura wyznaczany przez regiony
     Dodawanie aren z wieloczłonowymi nazwami poprzez zamienienie spacji na znak '_' w komendach
     System dueli
     Operacje wykonywane na pliku XamParkour.yml
     Mnóstwo komend administracyjnych
    Komendy:
     /parkour - główna komenda ze spisem wszystkich dostępnych dla gracza i admina 
    Uprawnienia:
     parkour.* - ogólne uprawnienie do korzystania z wszystkich funkcji
     parkour.help - pozwala na sprawdzenie komend administracyjnych
     parkour.restart - pozwala na zrestartowanie parkoura
     parkour.info - pozwala na sprawdzenie informacji o parkourze
     parkour.region.set - pozwala na dodawanie regionów na parkourze
     parkour.region.remove - pozwala na usuwanie regionów na parkourze
     parkour.create - pozwala na tworzenie parkoura
     parkour.remove - pozwala na usuwanie parkoura
     parkour.set.lobby - pozwala na ustawienie lobby serwera
     parkour.set.spawn - pozwala na ustawienie spawnu parkoura
     parkour.set.prize- pozwala na ustawienie nagrody XP za przejście parkoura
     parkour.set.minlvl - pozwala na ustawienie wymaganego LvL do wejścia na parkour
     parkour.panel - ogólne uprawnienie do korzystania z podkomend administracyjnych
     parkour.set.multiplier - pozwala na zarządzanie mnożnikiem gracza
     parkour.set.lvl - pozwala na zarządzanie LvL gracza
     parkour.set.top - pozwala na zarządzanie scoreboardem parkoura
     parkour.set.transition - pozwala na zarządzanie regresem otrzymywanego XP gracza
    Wymagania:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v2.1.2
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v5.9
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Minecraft do wersji 1.8.8 Niedługo się to zmieni
    Ważne:
     Aby czas był pokazywany w formie milisekundowej należy w opcjach pluginu skript zejść do linijki 113 number accuracy: 2 i zmienić wartość na 3 number accuracy: 3
    Tworzenie parkoura:
     1.  /parkour create <nazwa> - tworzy parkour
     2.  /parkour setspawn <nazwa> - ustawia spawn parkoura w aktualnej lokacji gracza
     3.  /parkour addregion <nazwa> <start/fail/end> <numer> - dodaje regiony:
          zaznaczamy obszar za pomocą world edita i wyznaczamy:
          start - start parkoura (zaczyna odliczanie)
          fail - upadek parkoura (teleportuje na spawn parkoura)
          end - koniec parkoura (kończy odliczanie)
          regiony można dodawać też ręcznie bezpośrednio przez world guarda, nazwa regionu ma format nazwa parkoura_typ_numer (np. mapa_start_1, kolorowa_mapa_fail_1)
     4.  /parkour setprize <nazwa> <ilość> - ustawia nagrodę XP za przejście areny
     5.  /parkour setminlvl <nazwa> <ilość> - ustawia wymagany LvL do wejścia na parkour
    Download:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

     
  25. Polubienie (+1)
    Enxi otrzymał(a) reputację od Reedzev_ w CommandLock - skrypt na blokadę komend.   
    Podoba mi się  Zwłaszcza że wykorzystałeś yaml z SkQuery a nie z tego beznadziejnego wildskript
×
×
  • Dodaj nową pozycję...