
Enxi
-
Ilość zawartości
65 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Aktywność reputacji
-
Enxi otrzymał(a) reputację od Deraczi23 w XamParkour - zaawansowany system parkour
XamParkour
Funkcje skryptu:
Czas mierzony z dokładnością do 0.001 sekundy (1ms)
TOP10 najlepszych czasów wyświetlanych na scoreboardzie
Timer wyświetlany na pasku EXPa
System LvL
Regres otrzymywanego XP za monotonne przejście parkoura (resetowany co 24h)
Startu, koniec i upadek parkoura wyznaczany przez regiony
Dodawanie aren z wieloczłonowymi nazwami poprzez zamienienie spacji na znak '_' w komendach
System dueli
Operacje wykonywane na pliku XamParkour.yml
Mnóstwo komend administracyjnych
Komendy:
/parkour - główna komenda ze spisem wszystkich dostępnych dla gracza i admina
Uprawnienia:
parkour.* - ogólne uprawnienie do korzystania z wszystkich funkcji
parkour.help - pozwala na sprawdzenie komend administracyjnych
parkour.restart - pozwala na zrestartowanie parkoura
parkour.info - pozwala na sprawdzenie informacji o parkourze
parkour.region.set - pozwala na dodawanie regionów na parkourze
parkour.region.remove - pozwala na usuwanie regionów na parkourze
parkour.create - pozwala na tworzenie parkoura
parkour.remove - pozwala na usuwanie parkoura
parkour.set.lobby - pozwala na ustawienie lobby serwera
parkour.set.spawn - pozwala na ustawienie spawnu parkoura
parkour.set.prize- pozwala na ustawienie nagrody XP za przejście parkoura
parkour.set.minlvl - pozwala na ustawienie wymaganego LvL do wejścia na parkour
parkour.panel - ogólne uprawnienie do korzystania z podkomend administracyjnych
parkour.set.multiplier - pozwala na zarządzanie mnożnikiem gracza
parkour.set.lvl - pozwala na zarządzanie LvL gracza
parkour.set.top - pozwala na zarządzanie scoreboardem parkoura
parkour.set.transition - pozwala na zarządzanie regresem otrzymywanego XP gracza
Wymagania:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v2.1.2
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v5.9
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Minecraft do wersji 1.8.8 Niedługo się to zmieni
Ważne:
Aby czas był pokazywany w formie milisekundowej należy w opcjach pluginu skript zejść do linijki 113 number accuracy: 2 i zmienić wartość na 3 number accuracy: 3
Tworzenie parkoura:
1. /parkour create <nazwa> - tworzy parkour
2. /parkour setspawn <nazwa> - ustawia spawn parkoura w aktualnej lokacji gracza
3. /parkour addregion <nazwa> <start/fail/end> <numer> - dodaje regiony:
zaznaczamy obszar za pomocą world edita i wyznaczamy:
start - start parkoura (zaczyna odliczanie)
fail - upadek parkoura (teleportuje na spawn parkoura)
end - koniec parkoura (kończy odliczanie)
regiony można dodawać też ręcznie bezpośrednio przez world guarda, nazwa regionu ma format nazwa parkoura_typ_numer (np. mapa_start_1, kolorowa_mapa_fail_1)
4. /parkour setprize <nazwa> <ilość> - ustawia nagrodę XP za przejście areny
5. /parkour setminlvl <nazwa> <ilość> - ustawia wymagany LvL do wejścia na parkour
Download:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
Enxi otrzymał(a) reputację od Ficzeq w XamParkour - zaawansowany system parkour
XamParkour
Funkcje skryptu:
Czas mierzony z dokładnością do 0.001 sekundy (1ms)
TOP10 najlepszych czasów wyświetlanych na scoreboardzie
Timer wyświetlany na pasku EXPa
System LvL
Regres otrzymywanego XP za monotonne przejście parkoura (resetowany co 24h)
Startu, koniec i upadek parkoura wyznaczany przez regiony
Dodawanie aren z wieloczłonowymi nazwami poprzez zamienienie spacji na znak '_' w komendach
System dueli
Operacje wykonywane na pliku XamParkour.yml
Mnóstwo komend administracyjnych
Komendy:
/parkour - główna komenda ze spisem wszystkich dostępnych dla gracza i admina
Uprawnienia:
parkour.* - ogólne uprawnienie do korzystania z wszystkich funkcji
parkour.help - pozwala na sprawdzenie komend administracyjnych
parkour.restart - pozwala na zrestartowanie parkoura
parkour.info - pozwala na sprawdzenie informacji o parkourze
parkour.region.set - pozwala na dodawanie regionów na parkourze
parkour.region.remove - pozwala na usuwanie regionów na parkourze
parkour.create - pozwala na tworzenie parkoura
parkour.remove - pozwala na usuwanie parkoura
parkour.set.lobby - pozwala na ustawienie lobby serwera
parkour.set.spawn - pozwala na ustawienie spawnu parkoura
parkour.set.prize- pozwala na ustawienie nagrody XP za przejście parkoura
parkour.set.minlvl - pozwala na ustawienie wymaganego LvL do wejścia na parkour
parkour.panel - ogólne uprawnienie do korzystania z podkomend administracyjnych
parkour.set.multiplier - pozwala na zarządzanie mnożnikiem gracza
parkour.set.lvl - pozwala na zarządzanie LvL gracza
parkour.set.top - pozwala na zarządzanie scoreboardem parkoura
parkour.set.transition - pozwala na zarządzanie regresem otrzymywanego XP gracza
Wymagania:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v2.1.2
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v5.9
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Minecraft do wersji 1.8.8 Niedługo się to zmieni
Ważne:
Aby czas był pokazywany w formie milisekundowej należy w opcjach pluginu skript zejść do linijki 113 number accuracy: 2 i zmienić wartość na 3 number accuracy: 3
Tworzenie parkoura:
1. /parkour create <nazwa> - tworzy parkour
2. /parkour setspawn <nazwa> - ustawia spawn parkoura w aktualnej lokacji gracza
3. /parkour addregion <nazwa> <start/fail/end> <numer> - dodaje regiony:
zaznaczamy obszar za pomocą world edita i wyznaczamy:
start - start parkoura (zaczyna odliczanie)
fail - upadek parkoura (teleportuje na spawn parkoura)
end - koniec parkoura (kończy odliczanie)
regiony można dodawać też ręcznie bezpośrednio przez world guarda, nazwa regionu ma format nazwa parkoura_typ_numer (np. mapa_start_1, kolorowa_mapa_fail_1)
4. /parkour setprize <nazwa> <ilość> - ustawia nagrodę XP za przejście areny
5. /parkour setminlvl <nazwa> <ilość> - ustawia wymagany LvL do wejścia na parkour
Download:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
Enxi otrzymał(a) reputację od Usunięty#3468 w Case opening 2.3
Komendy:
/case add - dodaje nową skrzynkę
/case remove - usuwa skrzynkę
/case edit- edytuje zawartość skrzyni
/case give - daje nam określoną liczbę kluczy i skrzyń
/case list - lista skrzyń w gui
/case stats - statystyki gracza
/case open - otwiera skrzynie
Funkcje:
- Tworzenie nowych skrzynek i edycja jej zawartości
- Dwa rodzaje skrzyń, skrzynie wymagające klucza i niewymagające
- Dodawanie wieloczłonowych nazw skrzyń, zamiast spacji dajemy znak _ (np. chroma_2)
- Drop skrzyń z wykopanych bloków/zabitych graczy
- Nieskończenie wiele skrzyń
- Wiadomość globalna po wylosowaniu przedmiotu
- Efekty dźwiękowe
- Animacja losowania
- Przejrzysty kod
- Łatwa konfiguracja
Uprawnienia:
case.* - Jedyne uprawnienie pozwalające używać komend.
Wymagania:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Download:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
Enxi otrzymał(a) reputację od xNeleQx w XamParkour - zaawansowany system parkour
XamParkour
Funkcje skryptu:
Czas mierzony z dokładnością do 0.001 sekundy (1ms)
TOP10 najlepszych czasów wyświetlanych na scoreboardzie
Timer wyświetlany na pasku EXPa
System LvL
Regres otrzymywanego XP za monotonne przejście parkoura (resetowany co 24h)
Startu, koniec i upadek parkoura wyznaczany przez regiony
Dodawanie aren z wieloczłonowymi nazwami poprzez zamienienie spacji na znak '_' w komendach
System dueli
Operacje wykonywane na pliku XamParkour.yml
Mnóstwo komend administracyjnych
Komendy:
/parkour - główna komenda ze spisem wszystkich dostępnych dla gracza i admina
Uprawnienia:
parkour.* - ogólne uprawnienie do korzystania z wszystkich funkcji
parkour.help - pozwala na sprawdzenie komend administracyjnych
parkour.restart - pozwala na zrestartowanie parkoura
parkour.info - pozwala na sprawdzenie informacji o parkourze
parkour.region.set - pozwala na dodawanie regionów na parkourze
parkour.region.remove - pozwala na usuwanie regionów na parkourze
parkour.create - pozwala na tworzenie parkoura
parkour.remove - pozwala na usuwanie parkoura
parkour.set.lobby - pozwala na ustawienie lobby serwera
parkour.set.spawn - pozwala na ustawienie spawnu parkoura
parkour.set.prize- pozwala na ustawienie nagrody XP za przejście parkoura
parkour.set.minlvl - pozwala na ustawienie wymaganego LvL do wejścia na parkour
parkour.panel - ogólne uprawnienie do korzystania z podkomend administracyjnych
parkour.set.multiplier - pozwala na zarządzanie mnożnikiem gracza
parkour.set.lvl - pozwala na zarządzanie LvL gracza
parkour.set.top - pozwala na zarządzanie scoreboardem parkoura
parkour.set.transition - pozwala na zarządzanie regresem otrzymywanego XP gracza
Wymagania:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v2.1.2
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v5.9
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Minecraft do wersji 1.8.8 Niedługo się to zmieni
Ważne:
Aby czas był pokazywany w formie milisekundowej należy w opcjach pluginu skript zejść do linijki 113 number accuracy: 2 i zmienić wartość na 3 number accuracy: 3
Tworzenie parkoura:
1. /parkour create <nazwa> - tworzy parkour
2. /parkour setspawn <nazwa> - ustawia spawn parkoura w aktualnej lokacji gracza
3. /parkour addregion <nazwa> <start/fail/end> <numer> - dodaje regiony:
zaznaczamy obszar za pomocą world edita i wyznaczamy:
start - start parkoura (zaczyna odliczanie)
fail - upadek parkoura (teleportuje na spawn parkoura)
end - koniec parkoura (kończy odliczanie)
regiony można dodawać też ręcznie bezpośrednio przez world guarda, nazwa regionu ma format nazwa parkoura_typ_numer (np. mapa_start_1, kolorowa_mapa_fail_1)
4. /parkour setprize <nazwa> <ilość> - ustawia nagrodę XP za przejście areny
5. /parkour setminlvl <nazwa> <ilość> - ustawia wymagany LvL do wejścia na parkour
Download:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
Enxi otrzymał(a) reputację od Blooder_TV w Case opening 2.3
Komendy:
/case add - dodaje nową skrzynkę
/case remove - usuwa skrzynkę
/case edit- edytuje zawartość skrzyni
/case give - daje nam określoną liczbę kluczy i skrzyń
/case list - lista skrzyń w gui
/case stats - statystyki gracza
/case open - otwiera skrzynie
Funkcje:
- Tworzenie nowych skrzynek i edycja jej zawartości
- Dwa rodzaje skrzyń, skrzynie wymagające klucza i niewymagające
- Dodawanie wieloczłonowych nazw skrzyń, zamiast spacji dajemy znak _ (np. chroma_2)
- Drop skrzyń z wykopanych bloków/zabitych graczy
- Nieskończenie wiele skrzyń
- Wiadomość globalna po wylosowaniu przedmiotu
- Efekty dźwiękowe
- Animacja losowania
- Przejrzysty kod
- Łatwa konfiguracja
Uprawnienia:
case.* - Jedyne uprawnienie pozwalające używać komend.
Wymagania:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Download:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
Enxi otrzymał(a) reputację od Usunięty#3468 w XamParkour - zaawansowany system parkour
XamParkour
Funkcje skryptu:
Czas mierzony z dokładnością do 0.001 sekundy (1ms)
TOP10 najlepszych czasów wyświetlanych na scoreboardzie
Timer wyświetlany na pasku EXPa
System LvL
Regres otrzymywanego XP za monotonne przejście parkoura (resetowany co 24h)
Startu, koniec i upadek parkoura wyznaczany przez regiony
Dodawanie aren z wieloczłonowymi nazwami poprzez zamienienie spacji na znak '_' w komendach
System dueli
Operacje wykonywane na pliku XamParkour.yml
Mnóstwo komend administracyjnych
Komendy:
/parkour - główna komenda ze spisem wszystkich dostępnych dla gracza i admina
Uprawnienia:
parkour.* - ogólne uprawnienie do korzystania z wszystkich funkcji
parkour.help - pozwala na sprawdzenie komend administracyjnych
parkour.restart - pozwala na zrestartowanie parkoura
parkour.info - pozwala na sprawdzenie informacji o parkourze
parkour.region.set - pozwala na dodawanie regionów na parkourze
parkour.region.remove - pozwala na usuwanie regionów na parkourze
parkour.create - pozwala na tworzenie parkoura
parkour.remove - pozwala na usuwanie parkoura
parkour.set.lobby - pozwala na ustawienie lobby serwera
parkour.set.spawn - pozwala na ustawienie spawnu parkoura
parkour.set.prize- pozwala na ustawienie nagrody XP za przejście parkoura
parkour.set.minlvl - pozwala na ustawienie wymaganego LvL do wejścia na parkour
parkour.panel - ogólne uprawnienie do korzystania z podkomend administracyjnych
parkour.set.multiplier - pozwala na zarządzanie mnożnikiem gracza
parkour.set.lvl - pozwala na zarządzanie LvL gracza
parkour.set.top - pozwala na zarządzanie scoreboardem parkoura
parkour.set.transition - pozwala na zarządzanie regresem otrzymywanego XP gracza
Wymagania:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v2.1.2
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v5.9
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Minecraft do wersji 1.8.8 Niedługo się to zmieni
Ważne:
Aby czas był pokazywany w formie milisekundowej należy w opcjach pluginu skript zejść do linijki 113 number accuracy: 2 i zmienić wartość na 3 number accuracy: 3
Tworzenie parkoura:
1. /parkour create <nazwa> - tworzy parkour
2. /parkour setspawn <nazwa> - ustawia spawn parkoura w aktualnej lokacji gracza
3. /parkour addregion <nazwa> <start/fail/end> <numer> - dodaje regiony:
zaznaczamy obszar za pomocą world edita i wyznaczamy:
start - start parkoura (zaczyna odliczanie)
fail - upadek parkoura (teleportuje na spawn parkoura)
end - koniec parkoura (kończy odliczanie)
regiony można dodawać też ręcznie bezpośrednio przez world guarda, nazwa regionu ma format nazwa parkoura_typ_numer (np. mapa_start_1, kolorowa_mapa_fail_1)
4. /parkour setprize <nazwa> <ilość> - ustawia nagrodę XP za przejście areny
5. /parkour setminlvl <nazwa> <ilość> - ustawia wymagany LvL do wejścia na parkour
Download:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
Enxi otrzymał(a) reputację od MrLucyferek w Case opening 2.3
Komendy:
/case add - dodaje nową skrzynkę
/case remove - usuwa skrzynkę
/case edit- edytuje zawartość skrzyni
/case give - daje nam określoną liczbę kluczy i skrzyń
/case list - lista skrzyń w gui
/case stats - statystyki gracza
/case open - otwiera skrzynie
Funkcje:
- Tworzenie nowych skrzynek i edycja jej zawartości
- Dwa rodzaje skrzyń, skrzynie wymagające klucza i niewymagające
- Dodawanie wieloczłonowych nazw skrzyń, zamiast spacji dajemy znak _ (np. chroma_2)
- Drop skrzyń z wykopanych bloków/zabitych graczy
- Nieskończenie wiele skrzyń
- Wiadomość globalna po wylosowaniu przedmiotu
- Efekty dźwiękowe
- Animacja losowania
- Przejrzysty kod
- Łatwa konfiguracja
Uprawnienia:
case.* - Jedyne uprawnienie pozwalające używać komend.
Wymagania:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Download:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
Enxi otrzymał(a) reputację od haxoffy w Case opening 2.3
Komendy:
/case add - dodaje nową skrzynkę
/case remove - usuwa skrzynkę
/case edit- edytuje zawartość skrzyni
/case give - daje nam określoną liczbę kluczy i skrzyń
/case list - lista skrzyń w gui
/case stats - statystyki gracza
/case open - otwiera skrzynie
Funkcje:
- Tworzenie nowych skrzynek i edycja jej zawartości
- Dwa rodzaje skrzyń, skrzynie wymagające klucza i niewymagające
- Dodawanie wieloczłonowych nazw skrzyń, zamiast spacji dajemy znak _ (np. chroma_2)
- Drop skrzyń z wykopanych bloków/zabitych graczy
- Nieskończenie wiele skrzyń
- Wiadomość globalna po wylosowaniu przedmiotu
- Efekty dźwiękowe
- Animacja losowania
- Przejrzysty kod
- Łatwa konfiguracja
Uprawnienia:
case.* - Jedyne uprawnienie pozwalające używać komend.
Wymagania:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Download:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
Enxi otrzymał(a) reputację od BeLWeR w Case opening 2.3
Komendy:
/case add - dodaje nową skrzynkę
/case remove - usuwa skrzynkę
/case edit- edytuje zawartość skrzyni
/case give - daje nam określoną liczbę kluczy i skrzyń
/case list - lista skrzyń w gui
/case stats - statystyki gracza
/case open - otwiera skrzynie
Funkcje:
- Tworzenie nowych skrzynek i edycja jej zawartości
- Dwa rodzaje skrzyń, skrzynie wymagające klucza i niewymagające
- Dodawanie wieloczłonowych nazw skrzyń, zamiast spacji dajemy znak _ (np. chroma_2)
- Drop skrzyń z wykopanych bloków/zabitych graczy
- Nieskończenie wiele skrzyń
- Wiadomość globalna po wylosowaniu przedmiotu
- Efekty dźwiękowe
- Animacja losowania
- Przejrzysty kod
- Łatwa konfiguracja
Uprawnienia:
case.* - Jedyne uprawnienie pozwalające używać komend.
Wymagania:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Download:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
Enxi otrzymał(a) reputację od boleknowak w [Technik/Skrypter] Serwery Minecraft
Zacznijmy od tego, że jestem maksymalnie tolerancyjny jak mogę, ale jak widzę tak aroganckich, zadumanych w sobie ludzi to mnie ciarki przechodzą.
Jak możesz mieć takie obojętne podejście do potencjalnego klienta?
Ciężko Ci będzie w życiu, no chyba że będziesz pracował jako składacz hamburgerów w Mc'Donaldzie, tam będzie tak duży popyt, że ludzi będą obchodziły tylko zrobione przez ciebie bułeczki a nie twoja nędzna osobowość
Jesteś tak strasznie... pasywnie negatywny, z jednej strony jest ci strasznie smutno i najchętniej zwyzywałbyś wszystkich bo cie krytykują, a z drugiej strony udajesz takiego rambo który ma ,,wyjebane'' na wszystko żeby nie wyjść na idiotę, którym (tak zakładam) jesteś. Aczkolwiek bardzo świetnie ci to wychodzi, emotikony świetnie maskują wewnętrzny smutek.
Jeżeli nie wyciągasz wniosków z swojego zachowania to nie licz, że ktoś ambitny podejmie z tobą współpracę, to niemożliwe.
Dla niejasności - nic do ciebie nie mam, nawet szacunku
-
Enxi otrzymał(a) reputację od LordTrigger w XamParkour - zaawansowany system parkour
XamParkour
Funkcje skryptu:
Czas mierzony z dokładnością do 0.001 sekundy (1ms)
TOP10 najlepszych czasów wyświetlanych na scoreboardzie
Timer wyświetlany na pasku EXPa
System LvL
Regres otrzymywanego XP za monotonne przejście parkoura (resetowany co 24h)
Startu, koniec i upadek parkoura wyznaczany przez regiony
Dodawanie aren z wieloczłonowymi nazwami poprzez zamienienie spacji na znak '_' w komendach
System dueli
Operacje wykonywane na pliku XamParkour.yml
Mnóstwo komend administracyjnych
Komendy:
/parkour - główna komenda ze spisem wszystkich dostępnych dla gracza i admina
Uprawnienia:
parkour.* - ogólne uprawnienie do korzystania z wszystkich funkcji
parkour.help - pozwala na sprawdzenie komend administracyjnych
parkour.restart - pozwala na zrestartowanie parkoura
parkour.info - pozwala na sprawdzenie informacji o parkourze
parkour.region.set - pozwala na dodawanie regionów na parkourze
parkour.region.remove - pozwala na usuwanie regionów na parkourze
parkour.create - pozwala na tworzenie parkoura
parkour.remove - pozwala na usuwanie parkoura
parkour.set.lobby - pozwala na ustawienie lobby serwera
parkour.set.spawn - pozwala na ustawienie spawnu parkoura
parkour.set.prize- pozwala na ustawienie nagrody XP za przejście parkoura
parkour.set.minlvl - pozwala na ustawienie wymaganego LvL do wejścia na parkour
parkour.panel - ogólne uprawnienie do korzystania z podkomend administracyjnych
parkour.set.multiplier - pozwala na zarządzanie mnożnikiem gracza
parkour.set.lvl - pozwala na zarządzanie LvL gracza
parkour.set.top - pozwala na zarządzanie scoreboardem parkoura
parkour.set.transition - pozwala na zarządzanie regresem otrzymywanego XP gracza
Wymagania:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v2.1.2
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v5.9
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Minecraft do wersji 1.8.8 Niedługo się to zmieni
Ważne:
Aby czas był pokazywany w formie milisekundowej należy w opcjach pluginu skript zejść do linijki 113 number accuracy: 2 i zmienić wartość na 3 number accuracy: 3
Tworzenie parkoura:
1. /parkour create <nazwa> - tworzy parkour
2. /parkour setspawn <nazwa> - ustawia spawn parkoura w aktualnej lokacji gracza
3. /parkour addregion <nazwa> <start/fail/end> <numer> - dodaje regiony:
zaznaczamy obszar za pomocą world edita i wyznaczamy:
start - start parkoura (zaczyna odliczanie)
fail - upadek parkoura (teleportuje na spawn parkoura)
end - koniec parkoura (kończy odliczanie)
regiony można dodawać też ręcznie bezpośrednio przez world guarda, nazwa regionu ma format nazwa parkoura_typ_numer (np. mapa_start_1, kolorowa_mapa_fail_1)
4. /parkour setprize <nazwa> <ilość> - ustawia nagrodę XP za przejście areny
5. /parkour setminlvl <nazwa> <ilość> - ustawia wymagany LvL do wejścia na parkour
Download:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
Enxi otrzymał(a) reputację od creepek w Case opening 2.3
Komendy:
/case add - dodaje nową skrzynkę
/case remove - usuwa skrzynkę
/case edit- edytuje zawartość skrzyni
/case give - daje nam określoną liczbę kluczy i skrzyń
/case list - lista skrzyń w gui
/case stats - statystyki gracza
/case open - otwiera skrzynie
Funkcje:
- Tworzenie nowych skrzynek i edycja jej zawartości
- Dwa rodzaje skrzyń, skrzynie wymagające klucza i niewymagające
- Dodawanie wieloczłonowych nazw skrzyń, zamiast spacji dajemy znak _ (np. chroma_2)
- Drop skrzyń z wykopanych bloków/zabitych graczy
- Nieskończenie wiele skrzyń
- Wiadomość globalna po wylosowaniu przedmiotu
- Efekty dźwiękowe
- Animacja losowania
- Przejrzysty kod
- Łatwa konfiguracja
Uprawnienia:
case.* - Jedyne uprawnienie pozwalające używać komend.
Wymagania:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Download:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
Enxi otrzymał(a) reputację od HeezQ w XamParkour - zaawansowany system parkour
UPDATE!
Naprawiono:
- działanie komendy /pk:lvl
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Znalazłeś błąd? Napisz pod tematem
-
Enxi otrzymał(a) reputację od HeezQ w XamParkour - zaawansowany system parkour
@Minecraft misiek Mkio Postaram się to naprawić w następnym update.
@HeezQ Dziękuję za opinię Co do Twoich propozycji - niestety nie będę tworzył nowych projektów, a przynajmniej nie planuję.
-
Enxi otrzymał(a) reputację od HeezQ w XamParkour - zaawansowany system parkour
UPDATE!
Naprawiono:
- błędy językowe w wiadomościach
- ogólne błędy w kodzie
Dodano
- możliwość ustawienia lokacji jak i nazwy pliku XamParkour.yml w opcjach skryptu
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Znalazłeś błąd? Napisz pod tematem
-
Enxi otrzymał(a) reputację od HeezQ w XamParkour - zaawansowany system parkour
UPDATE 1.2!
Dodano:
- system pojedynków (duel) - gracze mogą walczyć między sobą na parkourze
- wsparcie dla edycji wiadomości zawierającej zmienne - od teraz wszystkie wiadomości, posiadające w sobie zmienne będą wyznaczone w kodzie, a wszystkie zmienne zostały wypisane na początku kodu.
variables: {parkour::start::%player%} = false {parkour::time::start::%player%} = 0 #Variables on the messages: #player - returns player's name #{_parkour} - returns parkour name #{_number} - returns number #{_xp} - returns player's XP #{_lvl} - returns player's LvL #{_multiplier} - returns player's multiplier #{_transition} - returns player's transition on parkour #{_prize} - returns prize of XP for parkour complete or winning duel #{_minlvl} - returns minimum LvL to join to the parkour #{_cord} - returns coordinations of the parkour #{_player} - returns player specified in the command #{_toNext} - returns XP needed to the next LvL #{_opponent} - returns opponent of player in the Duel #{_addXP} - returns XP received after parkour complete #({_time} / 1000) - returns time of parkour complete - nowa opcja xp bar refresh która pozawala na ustawienie płynności (odświeżania) paska expa.
- wzmianka o licencji na końcu skryptu
Zmieniono:
- zmienna od lokacji parkourów jest teraz zapisywana bezpośrednio w variables.crv a nie XamParkour.yml ze względu na brak możliwości ustawienia zwrotu kierunkowego
- zmienna od lokacji lobby również nie jest już zapisywana w XamParkour.yml
- zmieniono nazwy kilku zmiennych wykorzystywanych w wiadomościach, są one wypisane na początku kodu, jak i w tym poście - wyżej
- regres XP jest teraz resetowany co 24 realne godziny a nie minecraftowe
Usunięto:
- komendę /pktop ze względu na niepoprawne działanie - zostanie ona dodana w następnej aktualizacji
- zbędne fragmenty kodu
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Znalazłeś błąd? Napisz pod tematem
-
Enxi przyznał(a) reputację dla HeezQ w XamParkour - zaawansowany system parkour
Świetny UPDATE Podobają mi się te zmiany, a najbardziej duel Oby tak dalej, to w końcu będzie najlepszy skrypt na parkour (już jest)
-
Enxi otrzymał(a) reputację od Hydorax w Case opening 2.3
Komendy:
/case add - dodaje nową skrzynkę
/case remove - usuwa skrzynkę
/case edit- edytuje zawartość skrzyni
/case give - daje nam określoną liczbę kluczy i skrzyń
/case list - lista skrzyń w gui
/case stats - statystyki gracza
/case open - otwiera skrzynie
Funkcje:
- Tworzenie nowych skrzynek i edycja jej zawartości
- Dwa rodzaje skrzyń, skrzynie wymagające klucza i niewymagające
- Dodawanie wieloczłonowych nazw skrzyń, zamiast spacji dajemy znak _ (np. chroma_2)
- Drop skrzyń z wykopanych bloków/zabitych graczy
- Nieskończenie wiele skrzyń
- Wiadomość globalna po wylosowaniu przedmiotu
- Efekty dźwiękowe
- Animacja losowania
- Przejrzysty kod
- Łatwa konfiguracja
Uprawnienia:
case.* - Jedyne uprawnienie pozwalające używać komend.
Wymagania:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Download:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
Enxi otrzymał(a) reputację od Hydorax w XamParkour - zaawansowany system parkour
XamParkour
Funkcje skryptu:
Czas mierzony z dokładnością do 0.001 sekundy (1ms)
TOP10 najlepszych czasów wyświetlanych na scoreboardzie
Timer wyświetlany na pasku EXPa
System LvL
Regres otrzymywanego XP za monotonne przejście parkoura (resetowany co 24h)
Startu, koniec i upadek parkoura wyznaczany przez regiony
Dodawanie aren z wieloczłonowymi nazwami poprzez zamienienie spacji na znak '_' w komendach
System dueli
Operacje wykonywane na pliku XamParkour.yml
Mnóstwo komend administracyjnych
Komendy:
/parkour - główna komenda ze spisem wszystkich dostępnych dla gracza i admina
Uprawnienia:
parkour.* - ogólne uprawnienie do korzystania z wszystkich funkcji
parkour.help - pozwala na sprawdzenie komend administracyjnych
parkour.restart - pozwala na zrestartowanie parkoura
parkour.info - pozwala na sprawdzenie informacji o parkourze
parkour.region.set - pozwala na dodawanie regionów na parkourze
parkour.region.remove - pozwala na usuwanie regionów na parkourze
parkour.create - pozwala na tworzenie parkoura
parkour.remove - pozwala na usuwanie parkoura
parkour.set.lobby - pozwala na ustawienie lobby serwera
parkour.set.spawn - pozwala na ustawienie spawnu parkoura
parkour.set.prize- pozwala na ustawienie nagrody XP za przejście parkoura
parkour.set.minlvl - pozwala na ustawienie wymaganego LvL do wejścia na parkour
parkour.panel - ogólne uprawnienie do korzystania z podkomend administracyjnych
parkour.set.multiplier - pozwala na zarządzanie mnożnikiem gracza
parkour.set.lvl - pozwala na zarządzanie LvL gracza
parkour.set.top - pozwala na zarządzanie scoreboardem parkoura
parkour.set.transition - pozwala na zarządzanie regresem otrzymywanego XP gracza
Wymagania:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v2.1.2
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v5.9
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Minecraft do wersji 1.8.8 Niedługo się to zmieni
Ważne:
Aby czas był pokazywany w formie milisekundowej należy w opcjach pluginu skript zejść do linijki 113 number accuracy: 2 i zmienić wartość na 3 number accuracy: 3
Tworzenie parkoura:
1. /parkour create <nazwa> - tworzy parkour
2. /parkour setspawn <nazwa> - ustawia spawn parkoura w aktualnej lokacji gracza
3. /parkour addregion <nazwa> <start/fail/end> <numer> - dodaje regiony:
zaznaczamy obszar za pomocą world edita i wyznaczamy:
start - start parkoura (zaczyna odliczanie)
fail - upadek parkoura (teleportuje na spawn parkoura)
end - koniec parkoura (kończy odliczanie)
regiony można dodawać też ręcznie bezpośrednio przez world guarda, nazwa regionu ma format nazwa parkoura_typ_numer (np. mapa_start_1, kolorowa_mapa_fail_1)
4. /parkour setprize <nazwa> <ilość> - ustawia nagrodę XP za przejście areny
5. /parkour setminlvl <nazwa> <ilość> - ustawia wymagany LvL do wejścia na parkour
Download:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
Enxi przyznał(a) reputację dla Savorski w [Technik/Skrypter] Serwery Minecraft
To ty nie zaśmiecaj tego działu sobą, swoją głupotą oraz swoim liścikiem.
-
Enxi otrzymał(a) reputację od _AvaX_ w [Technik/Skrypter] Serwery Minecraft
Zacznijmy od tego, że jestem maksymalnie tolerancyjny jak mogę, ale jak widzę tak aroganckich, zadumanych w sobie ludzi to mnie ciarki przechodzą.
Jak możesz mieć takie obojętne podejście do potencjalnego klienta?
Ciężko Ci będzie w życiu, no chyba że będziesz pracował jako składacz hamburgerów w Mc'Donaldzie, tam będzie tak duży popyt, że ludzi będą obchodziły tylko zrobione przez ciebie bułeczki a nie twoja nędzna osobowość
Jesteś tak strasznie... pasywnie negatywny, z jednej strony jest ci strasznie smutno i najchętniej zwyzywałbyś wszystkich bo cie krytykują, a z drugiej strony udajesz takiego rambo który ma ,,wyjebane'' na wszystko żeby nie wyjść na idiotę, którym (tak zakładam) jesteś. Aczkolwiek bardzo świetnie ci to wychodzi, emotikony świetnie maskują wewnętrzny smutek.
Jeżeli nie wyciągasz wniosków z swojego zachowania to nie licz, że ktoś ambitny podejmie z tobą współpracę, to niemożliwe.
Dla niejasności - nic do ciebie nie mam, nawet szacunku
-
Enxi przyznał(a) reputację dla Libter w [Technik/Skrypter] Serwery Minecraft
To nie jest kwestia jednego wyrazu tylko ogólnego pseudo-technicznego ("jestem zwolenikiem silniku serwera Bukkit, ponieważ według mnie jest on troche lepszy") podejścia do sprawy.
Z takim podejściem do innych użytkowników i potencjalnych klientów, którzy będą czytali ten temat nie warto wystawiać jakiejkolwiek oferty.
-
Enxi otrzymał(a) reputację od Ixidi w XamParkour - zaawansowany system parkour
XamParkour
Funkcje skryptu:
Czas mierzony z dokładnością do 0.001 sekundy (1ms)
TOP10 najlepszych czasów wyświetlanych na scoreboardzie
Timer wyświetlany na pasku EXPa
System LvL
Regres otrzymywanego XP za monotonne przejście parkoura (resetowany co 24h)
Startu, koniec i upadek parkoura wyznaczany przez regiony
Dodawanie aren z wieloczłonowymi nazwami poprzez zamienienie spacji na znak '_' w komendach
System dueli
Operacje wykonywane na pliku XamParkour.yml
Mnóstwo komend administracyjnych
Komendy:
/parkour - główna komenda ze spisem wszystkich dostępnych dla gracza i admina
Uprawnienia:
parkour.* - ogólne uprawnienie do korzystania z wszystkich funkcji
parkour.help - pozwala na sprawdzenie komend administracyjnych
parkour.restart - pozwala na zrestartowanie parkoura
parkour.info - pozwala na sprawdzenie informacji o parkourze
parkour.region.set - pozwala na dodawanie regionów na parkourze
parkour.region.remove - pozwala na usuwanie regionów na parkourze
parkour.create - pozwala na tworzenie parkoura
parkour.remove - pozwala na usuwanie parkoura
parkour.set.lobby - pozwala na ustawienie lobby serwera
parkour.set.spawn - pozwala na ustawienie spawnu parkoura
parkour.set.prize- pozwala na ustawienie nagrody XP za przejście parkoura
parkour.set.minlvl - pozwala na ustawienie wymaganego LvL do wejścia na parkour
parkour.panel - ogólne uprawnienie do korzystania z podkomend administracyjnych
parkour.set.multiplier - pozwala na zarządzanie mnożnikiem gracza
parkour.set.lvl - pozwala na zarządzanie LvL gracza
parkour.set.top - pozwala na zarządzanie scoreboardem parkoura
parkour.set.transition - pozwala na zarządzanie regresem otrzymywanego XP gracza
Wymagania:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v2.1.2
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v5.9
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Minecraft do wersji 1.8.8 Niedługo się to zmieni
Ważne:
Aby czas był pokazywany w formie milisekundowej należy w opcjach pluginu skript zejść do linijki 113 number accuracy: 2 i zmienić wartość na 3 number accuracy: 3
Tworzenie parkoura:
1. /parkour create <nazwa> - tworzy parkour
2. /parkour setspawn <nazwa> - ustawia spawn parkoura w aktualnej lokacji gracza
3. /parkour addregion <nazwa> <start/fail/end> <numer> - dodaje regiony:
zaznaczamy obszar za pomocą world edita i wyznaczamy:
start - start parkoura (zaczyna odliczanie)
fail - upadek parkoura (teleportuje na spawn parkoura)
end - koniec parkoura (kończy odliczanie)
regiony można dodawać też ręcznie bezpośrednio przez world guarda, nazwa regionu ma format nazwa parkoura_typ_numer (np. mapa_start_1, kolorowa_mapa_fail_1)
4. /parkour setprize <nazwa> <ilość> - ustawia nagrodę XP za przejście areny
5. /parkour setminlvl <nazwa> <ilość> - ustawia wymagany LvL do wejścia na parkour
Download:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
Enxi otrzymał(a) reputację od Savorski w XamParkour - zaawansowany system parkour
XamParkour
Funkcje skryptu:
Czas mierzony z dokładnością do 0.001 sekundy (1ms)
TOP10 najlepszych czasów wyświetlanych na scoreboardzie
Timer wyświetlany na pasku EXPa
System LvL
Regres otrzymywanego XP za monotonne przejście parkoura (resetowany co 24h)
Startu, koniec i upadek parkoura wyznaczany przez regiony
Dodawanie aren z wieloczłonowymi nazwami poprzez zamienienie spacji na znak '_' w komendach
System dueli
Operacje wykonywane na pliku XamParkour.yml
Mnóstwo komend administracyjnych
Komendy:
/parkour - główna komenda ze spisem wszystkich dostępnych dla gracza i admina
Uprawnienia:
parkour.* - ogólne uprawnienie do korzystania z wszystkich funkcji
parkour.help - pozwala na sprawdzenie komend administracyjnych
parkour.restart - pozwala na zrestartowanie parkoura
parkour.info - pozwala na sprawdzenie informacji o parkourze
parkour.region.set - pozwala na dodawanie regionów na parkourze
parkour.region.remove - pozwala na usuwanie regionów na parkourze
parkour.create - pozwala na tworzenie parkoura
parkour.remove - pozwala na usuwanie parkoura
parkour.set.lobby - pozwala na ustawienie lobby serwera
parkour.set.spawn - pozwala na ustawienie spawnu parkoura
parkour.set.prize- pozwala na ustawienie nagrody XP za przejście parkoura
parkour.set.minlvl - pozwala na ustawienie wymaganego LvL do wejścia na parkour
parkour.panel - ogólne uprawnienie do korzystania z podkomend administracyjnych
parkour.set.multiplier - pozwala na zarządzanie mnożnikiem gracza
parkour.set.lvl - pozwala na zarządzanie LvL gracza
parkour.set.top - pozwala na zarządzanie scoreboardem parkoura
parkour.set.transition - pozwala na zarządzanie regresem otrzymywanego XP gracza
Wymagania:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v2.1.2
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v5.9
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Minecraft do wersji 1.8.8 Niedługo się to zmieni
Ważne:
Aby czas był pokazywany w formie milisekundowej należy w opcjach pluginu skript zejść do linijki 113 number accuracy: 2 i zmienić wartość na 3 number accuracy: 3
Tworzenie parkoura:
1. /parkour create <nazwa> - tworzy parkour
2. /parkour setspawn <nazwa> - ustawia spawn parkoura w aktualnej lokacji gracza
3. /parkour addregion <nazwa> <start/fail/end> <numer> - dodaje regiony:
zaznaczamy obszar za pomocą world edita i wyznaczamy:
start - start parkoura (zaczyna odliczanie)
fail - upadek parkoura (teleportuje na spawn parkoura)
end - koniec parkoura (kończy odliczanie)
regiony można dodawać też ręcznie bezpośrednio przez world guarda, nazwa regionu ma format nazwa parkoura_typ_numer (np. mapa_start_1, kolorowa_mapa_fail_1)
4. /parkour setprize <nazwa> <ilość> - ustawia nagrodę XP za przejście areny
5. /parkour setminlvl <nazwa> <ilość> - ustawia wymagany LvL do wejścia na parkour
Download:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
Enxi otrzymał(a) reputację od Reedzev_ w CommandLock - skrypt na blokadę komend.
Podoba mi się Zwłaszcza że wykorzystałeś yaml z SkQuery a nie z tego beznadziejnego wildskript