-
Ilość zawartości
164 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Aktywność reputacji
-
Szki3lko otrzymał(a) reputację od Neeviq w SzOsiągnięcia - Osiągnięcia Na Twój Serwer!
Witam!
Jest to mój pierwszy upubliczniony skrypt!
Chciałbym, dzisiaj wam zaprezentować mój skrypt na OSIĄGNIĘCIA.
Jego głównym celem jest dawanie nagród za wypełnienie danej misji!
DOWNLOAD:
V: 0.1
KOD: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
SKAN: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
V: 0.2
WKRÓTCE!
V: 0.3
WKRÓTCE!
POTRZEBNE PLUGINY:
- Skript
- SkQuery
- Skellett
- skUtilities
- skRayFall
DOWNLOAD TYCH PLUGINÓW:
DOWNLOAD: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
SKAN: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
DO ZROBIENIA:
- DODANIE WIĘKSZEJ ILOŚCI MISJI
- PRÓBA ZOPTYMALIZOWANIA KODU
-
Szki3lko przyznał(a) reputację dla LloydPL w Customowy banner w gui
command /addbanner:
trigger:
add player's tool to {banner::*}
accessuj to {banner::[numer bannera na liście]} np. {banner::3}
-
Szki3lko otrzymał(a) reputację od rewix_gaming w Problem ze scoreboardem
a jakbyś dodał:
variables:
<tab>{rankingPRO::asysty::%player%} = 0
-
Szki3lko przyznał(a) reputację dla TheRed1337 w Nic Tu nie ma
Jednym słowem, środek najczęściej jest kopułą, bądź tzw. "pączkiem" powinniście albo pójść w ten przykład bądź stworzyć unikalną strukturę bazowaną na np. kopule oraz pączku jednocześnie aby dodać immersji. Zamiast używać //replace zainstalujcie sobie gopaint i zobaczcie jak działa, malowanie gradientem itd. Spróbujcie także łączyć proste kolumny z pełnymi detalami progami oraz bazami aby utrzymać równowagę. Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
Szki3lko przyznał(a) reputację dla _AvaX_ w Gracze Online
command /gracze: trigger: send "&aJest: &2%amount of players%" Nie testowane
-
-
Szki3lko otrzymał(a) reputację od jaku49 w AntyLogout - skrypt na antylogout pod 1.8.x
Właśnie, że ma. Dlaczego? Proste! Żeby gracze nie mogli dobierać sobie itemków (mp. koxy, perły, sety, itp.)
-
Szki3lko przyznał(a) reputację dla knugi w Zmienna
dajesz warunek przed permissią czy dany blok jest cobblestonem:
on break: if event-block is cobblestone: stop if player doesn't have permission "kopacz": cancel event Lub:
on break: if event-block is not cobblestone: if player doesn't have permission "kopacz": cancel event Oba kody będą działały tak samo
-
-
Szki3lko otrzymał(a) reputację od HcLand w Problem z telerportacją
Siema napisałem dzisiaj kilka skryptów ale nie potrafię zrobić tak aby po kliknięciu w daną rzecz w gui tutaj: diamentowa klata, żeby tepało.
macie tutaj kod: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
//Skrypty umieszczamy na code.skript.pl ~Ixidi