Ogólnie w twoim skrypcie nie widzę tego systemu obrony o którym wspominasz (chyba, że mówisz o domyślnej obronie w MC). Widzę natomiast
damage-{jakaśtam zmienna na ogół większa od maksymalnych obrażeń} -> Przecież to zmniejsza zadawane obrażenia - max obr. na dobrą sprawę to diamentowy topór +sharpness V, a to jest jedynie ok. 12 obrażeń(12-30? Chcesz uleczyć przeciwnika? XD). Na co ty liczysz?
Przede wszystkim:
on damage:
set {lasta::%attacker%} to 0
set {_cyferka5::%attacker%} to {@max}
loop {@max} times:
if lore of attacker's tool contains "&7Atak: &c%{_cyferka5::%attacker%}%":
set damage to damage-{_cyferka5::%attacker%}
set {lasta::%attacker%} to damage+{_cyferka5::%attacker%}
stop
set {_cyferka5::%attacker%} to {_cyferka5::%attacker%}-1
Chyba, że po prostu ja czegoś nie rozumiem, więc proszę o logiczne wyjaśnienie. Teraz po krótce
1. Skrypt powinien sam zaokrąglać; jeśli jednak tego nie robi, to może to być problem
2. Czekam
3. Choćby wyrzucenie tego (set {_cyf...}), co zrobiłem wyżej.