Skocz do zawartości

Lucekbartek1

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    Lucekbartek1 przyznał(a) reputację dla Enxi w XamParkour - zaawansowany system parkour   
    XamParkour
    Funkcje skryptu:
     Czas mierzony z dokładnością do 0.001 sekundy (1ms)
     TOP10 najlepszych czasów wyświetlanych na scoreboardzie
     Timer wyświetlany na pasku EXPa
     System LvL
     Regres otrzymywanego XP za monotonne przejście parkoura (resetowany co 24h)
     Startu, koniec i upadek parkoura wyznaczany przez regiony
     Dodawanie aren z wieloczłonowymi nazwami poprzez zamienienie spacji na znak '_' w komendach
     System dueli
     Operacje wykonywane na pliku XamParkour.yml
     Mnóstwo komend administracyjnych
    Komendy:
     /parkour - główna komenda ze spisem wszystkich dostępnych dla gracza i admina 
    Uprawnienia:
     parkour.* - ogólne uprawnienie do korzystania z wszystkich funkcji
     parkour.help - pozwala na sprawdzenie komend administracyjnych
     parkour.restart - pozwala na zrestartowanie parkoura
     parkour.info - pozwala na sprawdzenie informacji o parkourze
     parkour.region.set - pozwala na dodawanie regionów na parkourze
     parkour.region.remove - pozwala na usuwanie regionów na parkourze
     parkour.create - pozwala na tworzenie parkoura
     parkour.remove - pozwala na usuwanie parkoura
     parkour.set.lobby - pozwala na ustawienie lobby serwera
     parkour.set.spawn - pozwala na ustawienie spawnu parkoura
     parkour.set.prize- pozwala na ustawienie nagrody XP za przejście parkoura
     parkour.set.minlvl - pozwala na ustawienie wymaganego LvL do wejścia na parkour
     parkour.panel - ogólne uprawnienie do korzystania z podkomend administracyjnych
     parkour.set.multiplier - pozwala na zarządzanie mnożnikiem gracza
     parkour.set.lvl - pozwala na zarządzanie LvL gracza
     parkour.set.top - pozwala na zarządzanie scoreboardem parkoura
     parkour.set.transition - pozwala na zarządzanie regresem otrzymywanego XP gracza
    Wymagania:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v2.1.2
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v5.9
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Minecraft do wersji 1.8.8 Niedługo się to zmieni
    Ważne:
     Aby czas był pokazywany w formie milisekundowej należy w opcjach pluginu skript zejść do linijki 113 number accuracy: 2 i zmienić wartość na 3 number accuracy: 3
    Tworzenie parkoura:
     1.  /parkour create <nazwa> - tworzy parkour
     2.  /parkour setspawn <nazwa> - ustawia spawn parkoura w aktualnej lokacji gracza
     3.  /parkour addregion <nazwa> <start/fail/end> <numer> - dodaje regiony:
          zaznaczamy obszar za pomocą world edita i wyznaczamy:
          start - start parkoura (zaczyna odliczanie)
          fail - upadek parkoura (teleportuje na spawn parkoura)
          end - koniec parkoura (kończy odliczanie)
          regiony można dodawać też ręcznie bezpośrednio przez world guarda, nazwa regionu ma format nazwa parkoura_typ_numer (np. mapa_start_1, kolorowa_mapa_fail_1)
     4.  /parkour setprize <nazwa> <ilość> - ustawia nagrodę XP za przejście areny
     5.  /parkour setminlvl <nazwa> <ilość> - ustawia wymagany LvL do wejścia na parkour
    Download:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

     
×
×
  • Dodaj nową pozycję...