Skocz do zawartości

kiroxtv

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    126
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Polubienie kappy (+1)
    kiroxtv otrzymał(a) reputację od Zabujca997 w Sprawdzenie czy gracz jest zalogowany   
    Witam, generalnie zauważyłem, ze ludziom zaczęły znikać itemy kiedy się zalogowali - problemem okazał się być najprawdopodobniej ten skript, ponieważ nadpisuje on item kiedy gracz wejdzie na serwer i wtedy Plugin od logowania dostaje szoku i zostawia mu tylko ten item, nawet jeśli mial wcześniej jakieś itemy, bo się nadpisały (bo jak wchodzisz na serwer to plugin jakby chowa Ci itemy do czasu zalogowania)

    Jeżeli ktoś ma jakiś inny sposób, może jakiś inny event, może coś innego - byłoby mi miło, Plugin to LoginSecurity.
     
    on join: set slot 8 of player to {@item} item to end crystal named "&6MENU"
  2. Polubienie (+1)
    kiroxtv przyznał(a) reputację dla bludis w Problemy z execute command   
    Faktycznie, liczne gui z tuske mogą wyrządzać taki wzrost. Spróbuj niektóre gui przepisać na Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!.
  3. Polubienie (+1)
    kiroxtv otrzymał(a) reputację od PanMaruda w mc.Kiroksiewicz.PL [1.14.x-1.15.x] [NP] [Survival] [Działki]   
    mc.Kiroksiewicz.PL [1.14.x-1.15.x]
    Adres serwera » mc.Kiroksiewicz.PL
    Strona serwera » Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Discord » Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Wersja Serwera » 1.14.x - 1.15.x
    Typ serwera » Survival + Działki
    Autoryzacja » NON PREMIUM + PREMIUM
     
    Jest to serwer zarówno dla graczy non premium oraz premium, swoim bytem przypomina istniejącą wcześniej Kwadratową Masakrę (Sezon 1). Serwer opiera się na działkach oraz zdobywaniu pieniędzy, wbijaniu topki, rozwoju swojej działki do perfekcji. Nie mniej jednak możemy żyć jako pustelnik, odłączony od reszty, gdzieś ukryty w kopalni czy innej dżungli. Na serwerze występuje system Sklepów (na spawnie), Magicznych Skrzyń oraz Smoczych Monet, czyli waluty Premium.
    Nie jest to serwer PayToPlay, Smocze Monety możemy uzyskać poprzez kupno ich na stronie (http://kiroksiewicz.pl) bądź wylosowaniu ich z Magicznej Skrzynki, którą możemy dostać za kopanie Stone.
    Jest dużo innych dodatków, feature'ów oraz systemów (chociażby własny sklep na działce).
    Zapraszamy do gry, serwer świeżo wystartował.





  4. Super (+1)
    kiroxtv przyznał(a) reputację dla xAxee w Sprawdzanie czasu wg. Skriptu   
    function turboDrop(p: player, item: item): if {_p}'s tool is name tag: if lore of {_p}'s tool is set: set {_name} to uncolored name of {_p}'s tool replace all "TurboDrop" and "h" and " " with "" in {_name} set {_turbodropczas} to ({_name} parsed as a number) * 3600 if {turbodrop} is not set: set {turboDrop} to {_turbodropczas} broadcast "&7Gracz &6%{_p}% &7wlaczyl wlasnie &6TurboDrop &7na &6%{turboDrop}/60% minut&7!" else: add {_turbodropczas} to {turboDrop} broadcast "&7Gracz &6%arg-1% &7dolozyl wlasnie &6%{_turbodropczas}/60% minut do &6TurboDropu&7!" every second: if {turbodrop} is not set: stop remove 1 from {turbodrop} if {turbodrop} is not 0: stop broadcast "&6TurboDrop &fGlobalny &7wlasnie sie zakonczyl." clear {turbodrop} command /turbodrop [<text>]: trigger: if {turbodrop} is not set: send "&6TurboDrop &7nie jest aktywny. Wykup go za &6Smocze Monety &7badz wylosuj w &6Skrzynce&7!" to player else: send "&6TurboDrop &7jest aktywny jeszcze przez &6%{turbodrop}/60%" to player  
  5. Super (+1)
    kiroxtv przyznał(a) reputację dla bludis w Problem z wypłatą waluty   
    function anvilSearch(p: player): send "1" to {_p} open virtual anvil inventory to {_p} send "2" to {_p} make a gui slot 0 of {_p} with player head named "&7&oSearch for..." to do nothing make a gui slot 1 of {_p} with paper named "&r" to do nothing on anvil rename: if event-item's name = "&7&oSearch for...": if event-string = "MINECRAFT": cancel event close event-player's inventory broadcast "&lMINECRAFT&r IS &nCOOL" command /anvilsearch: trigger: anvilSearch(sender) Tutaj masz przykład z innej strony, setuj do zmiennej event-stringa jako number (parsed), a następnie wykonuj swój kod. 
    Na razie daje przykład - jeśli nie będziesz umiał sobie poradzić, to śmiało pisz.
  6. Super (+1)
    kiroxtv przyznał(a) reputację dla bludis w Problem z Full Inventory - Komunikat   
    function bCheckInventory(p: player, t: text, i: itemtype): if {_t} is "while": if {_p} doesn't have enough space for any item: send player title "miejsce" with subtitle "nie masz miejsca w eq" else if {_t} is "event": if {_p} doesn't have enough space for {_i}: send player title "miejsce" with subtitle "nie masz miejsca w eq" on join: while player is online: bCheckInventory(player, "while", stone) wait 2 minutes on pick up: bCheckInventory(player, "event", event-item) wiem, że trochę nieudolna ta funkcja, ale powinno działać 👍
  7. Super (+1)
    kiroxtv otrzymał(a) reputację od ralin7 w [PROBLEM] loop-player   
    usuń stop
  8. Polubienie (+1)
    kiroxtv przyznał(a) reputację dla xAxee w Problem z Full Inventory - Komunikat   
    No nie powiedziałes gdzie to ma być to dałem do komendy. 
  9. Polubienie (+1)
    kiroxtv przyznał(a) reputację dla bludis w Problem z Full Inventory - Komunikat   
    Wpisujesz /pelny i co dwie minuty wysyła Ci wiadomość, jeśli masz pełny ekwipunek. Swoją drogą nie używaj every timepan: , tylko zamiast tego użyj while'a.
    Przykładowy kod z użyciem while'a jako cooldownu. Być może jest źle wytabowany, bo pisałem z telefonu.
    command /cooldown [<text>]: trigger: if {zmienna::%player%} is not set: set {zmienna::%player%} to 0 if {zmienna::%player%} = 0: send "nagroda!" set {zmienna::%player%} to 20 while {zmienna::%player%} > 0: remove 1 from {zmienna::%player%} wait 1 second else if {zmienna::%player%} > 0: send "musisz poczekać jeszcze %{zmienna::%player%}% sekund."  
  10. Polubienie (+1)
    kiroxtv przyznał(a) reputację dla Tymekd w Problem z Full Inventory - Komunikat   
    Po pierwsze to nie napisać skript tylko skrypt
    1) if player's inventory is full:
    2) every 2 minutes:
    loop all players:
    if loop-player's inventory is full:
    send "wiadomosc" to loop-player
    3) Nie rozumiem
  11. Polubienie (+1)
    kiroxtv przyznał(a) reputację dla xAxee w Problem z Full Inventory - Komunikat   
    command /pelny [<text>]: trigger: while player's inventory is full: send "blablabla" wait 2 minutes on pickup: if player can hold event-item: send "&7Nie masz miejsca aby podniesc &6%event-item%"  
  12. Super (+1)
    kiroxtv przyznał(a) reputację dla PanMaruda w Problem z function (return i wywyoływanie przez GUI)   
    Linijka 19 - zmienna {_p}  nie istnieje, funkcja dostaje nulla:
    (...) and "&6Status: %chatStatus({_p}, "dzialki"})%"  
    Swoją drogą - jeżeli chcesz zmieniać tylko jedną linijkę lore (czyli tak naprawdę jeden przedmiot) - powinieneś zrobić sobie osobną funkcję do tego, zamiast kolejny raz wykonywać komendę, która tworzy od nowa całe inventory, np.
    function chatStatus(p: player, s: string) :: string: if {alerty::player::%{_p}%::%{_s}%} is not set: set {alerty::player::%{_p}%::%{_s}%} to true if {alerty::player::%{_p}%::%{_s}%} is false: return "&cWylaczone" return "&aWlaczone" function changeStatus(p: player, s: string, slot: integer, item: item): #tutaj zmieniamy status zmiennej if {alerty::player::%{_p}%::%{_s}%}: set {alerty::player::%{_p}%::%{_s}%} to false else: set {alerty::player::%{_p}%::%{_s}%} to true #tutaj pobieramy sobie lore z itemu i zmieniamy ostatnią wartość (czyli status) na nowy status pobrany z funkcji set {_lore::*} to lore of {_item} set last element of {_lore::*} to "&6Status: %chatStatus({_p}, {_s})%" #zmieniamy lore w itemie set lore of {_item} to {_lore} #ustawiamy dany slot od nowa (z nowym lore) !nie trzeba używać format slota, wystarczy zmienić przedmiot w taki sposób, a TuSKe i tak zachowa dla niego zapisane efekty po kliknięciu. set slot {_slot} of {_p} to {_item} command /ustawieniaczatu [<text>]: trigger: open virtual chest inventory with 4 rows named "&8[&6✘&8] &fChat &8[&6✘&8]" to player set {_lore::*} to "&fWylacz wiadomosci &6wkroczenia na dzialke" and "&6Status: %chatStatus({_p}, "dzialki"})%" set {_item} to paper of unbreaking 10 named "&8[&6✘&8] &fDzialki &8[&6✘&8]" with lore {_lore::*} #zamiast wykonywać ponownie tą komendę, wywołujemy funkcję, która zmieni status zmiennej i zaaktualizuje przedmiot w slocie. format gui slot 12 of player with {_item} to run function changeStatus(player, "dzialki", 12, {_item})  
  13. Super (+1)
    kiroxtv przyznał(a) reputację dla xAxee w Problem z function (return i wywyoływanie przez GUI)   
    hmm
    set {_item} to paper of unbreaking 10 named "&8[&6✘&8] &fDzialki &8[&6✘&8]" with lore "&fWylacz wiadomosci &6wkroczenia na dzialke" and "&6Status: %chatStatus({_p}, ""dzialki"")%" lub
    set {_dzialki-status} to chatStatus({_p}, "dzialki") set {_item} to paper of unbreaking 10 named "&8[&6✘&8] &fDzialki &8[&6✘&8]" with lore "&fWylacz wiadomosci &6wkroczenia na dzialke" and "&6Status: %{_dzialki-status}%" ogolnie nie musisz zawsze ustawiać do zmiennej itemów (nw czy wiesz) i możesz zrobić tak (tak samo z lore)
    format gui slot 12 of player with paper of unbreaking 10 named "&8[&6✘&8] &fDzialki &8[&6✘&8]" with lore "&fWylacz wiadomosci &6wkroczenia na dzialke" and "&6Status: %chatStatus({_p}, ""dzialki"")%" to run player command "ustawieniaczatu 1" co do tego to robisz to jako item tak jak wyżej lub tak jak robiłeś tylko inne nazwy zmiennych (chyba że o co innego ci chodzi)
  14. Super (+1)
    kiroxtv przyznał(a) reputację dla PanMaruda w Problem z function (return i wywyoływanie przez GUI)   
    function chatStatus(p: player, s: string) :: string: if {alerty::player::%{_p}%::%{_s}%} is not set: set {alerty::player::%{_p}%::%{_s}%} to true if {alerty::player::%{_p}%::%{_s}%} is false: return "&cWylaczone" return "&aWlaczone" function changeStatus(p: player, s: string, slot: integer, item: item): if {alerty::player::%{_p}%::%{_s}%}: set {alerty::player::%{_p}%::%{_s}%} to false else: set {alerty::player::%{_p}%::%{_s}%} to true set {_lore::*} to lore of {_item} set {_size} to size of {_lore::*} set {_lore::%{_size}%} to "&6Status: %chatStatus({_p}, {_s})%" set slot {_slot} of current inventory of {_p} to {_item} with lore {_lore::*} command /ustawieniaczatu [<text>]: trigger: open virtual chest inventory with 4 rows named "&8[&6✘&8] &fChat &8[&6✘&8]" to player set {_status} to chatStatus(player, "dzialki") set {_item} to paper of unbreaking 10 named "&8[&6✘&8] &fDzialki &8[&6✘&8]" with lore "&fWylacz wiadomosci &6wkroczenia na dzialke" and "&6Status: %{_status}%" format gui slot 12 of player with {_item} to run function changeStatus(player, "dzialki", 12, {_item}) Błąd pierwszy odnosi się do ostatniej wartości ze zmiennej - liczyłem na to że da się ją zmienić - otóż nie, trzeba zapisać rozmiar zmiennej ręcznie i ustawić zmienną (zakładając że status danego ustawienia będziesz miał zawsze w ostatniej linijce).
    Drugi błąd dotyczy funkcji w tekście. Nie wiem dlaczego, ale Skript czasem dostaje pierdolca w takich przypadkach - wtedy jedyne co nam pozostaje to funkcję najpierw zapisać do zmiennej, a dopiero potem tą zmienną wstawić do tekstu (w tym przypadku lore)
     
     
    Owszem, nie musi. Ale ja poradziłem mu, żeby tak robił, bo podobnie jak Skript przy funkcjach - tak TuSKe przy itemach dostaje pierdolca. Jeżeli wstawimy gotowy przedmiot w zmiennej to wszystko jest okej, ale gdy tylko dodamy to tak jak w twoim przykładzie (powiedzmy w ilości trzech linijek) to skrypt będzie ładował się nawet kilkanaście sekund.
     
     
  15. Super (+1)
    kiroxtv przyznał(a) reputację dla xAxee w Problem z Dropem   
    on load: set {drop::sam} to true #Jezeli chcesz aby byla mozliwosc dropu wiecej niz 1 itemu z 1 stona daj na false clear {drop::drop::*} and {drop::name::*} #Dropy najlepiej dawac od najmniejszych do najwiekszych set {drop::drop::diamond} to 0.1 #10% set {drop::drop::emerald} to 0.1 #10% set {drop::drop::iron ingot} to 0.2 #20% set {drop::drop::gold ingot} to 0.2 #20% set {drop::drop::redstone} to 0.2 #10% set {drop::drop::obsidian} to 0.5 #50% #Nazwa w gui i wiadomosciach o dropie set {drop::name::diamond} to "&bDiament" set {drop::name::emerald} to "&aEmerald" set {drop::name::iron ingot} to "&7Zelazo" set {drop::name::gold ingot} to "&6Zloto" set {drop::name::redstone} to "&4Redstone" set {drop::name::obsidian} to "&8Obsidian" function getStatus(p: player, d: string) :: string: if {drop::player::%{_p}%::%{_d}%} is false: return "&cWylaczone" return "&aWlaczone" function toggleStatus(p: player, d: string): if {drop::player::%{_p}%::%{_d}%} is false: set {drop::player::%{_p}%::%{_d}%} to true send "&aWlaczono" to {_p} else: set {drop::player::%{_p}%::%{_d}%} to false send "&cWylaczono" to {_p} function getDropItem(n: number) :: string: set {_s} to 0 loop {drop::drop::*}: if {_s} is {_n}: return "%loop-index%" add 1 to {_s} function setGuiItems(p: player): set {_s} to 0 loop {drop::drop::*}: set {_i} to "%loop-index%" set {_p}'s current inventory's slot {_s} to ({_i} parsed as item) named {drop::name::%loop-index%} with lore " &7Szansa: &e%loop-value*100%%%|| &7Status: %getStatus({_p}, {_i})%" add 1 to {_s} function addDrops(p: player, i: item): if {_p} can hold {_i}: add {_i} to {_p} else: drop {_i} at {_p} command /drop [<text>]: trigger: open chest with 3 rows named "&6Drop" to player setGuiItems(player) on inventory click: if inventory name of current inventory of player is "&6Drop": cancel event if (clicked slot) is between 0 and (size of {drop::drop::*}): toggleStatus(player, getDropItem(clicked slot)) setGuiItems(player) on mine of stone: if y-loc of player <= 65: add (random integer between 1 and 5) to player's xp set {_s} to level of fortune of player's tool+1 if {drop::turbo::%player%} is set: set {_s} to {_s}*1.5 loop {drop::drop::*}: chance of loop-value: if getStatus(player, "%loop-index%") is "&cWylaczone": stop set {_ilosc} to (random integer between 1 and {_s}) addDrops(player, {_ilosc} of (loop-index parsed as item)) send "&7Wydropiles: &e%{_ilosc}%x %{drop::name::%loop-index%}%" if {drop::sam} is true: stop niby pytania i problemy ale mi się nudziło.
    Naj odp +
  16. Super (+1)
    kiroxtv przyznał(a) reputację dla PanMaruda w pyraTop REBORN - funkcja generująca topki (v4.3.0)   
    Była teraz taka taktyczna zmiana tematu, więc tamtej wiadomości tu nie ma, ale odniosę się do twojego pytania @kiroxtv (Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!). Trochę spóźnione, ale czekałem z kolejną wersją i tą odpowiedzią przez święta. Nazwijmy to co teraz napiszę "poradnikiem" dotyczącym korzystania ze skryptu:
    Można od teraz (tj. wersja druga) ustawiać swoje formatowanie przy każdym tworzeniu nowej topki. Chciałbym tego uniknąć i móc zwracać posortowaną listę, w której nick będzie indeksem, a liczba - wartością zmiennej, lecz niestety ograniczeniem jest skript, który namiętnie segreguje sobie wszystkie indeksy w ustalonym porządku. Dlatego też trzeba skupić się na tym co jest i nauczyć się tego używać.
    Chcąc zrobić tak jak Kiro - topkę w GUI z głowami graczy - trzeba rozdzielić uzyskane wartości na nicki graczy oraz ich punkty. Jeżeli nie ustalimy własnego formatu, będzie to bardzo proste, ponieważ te dwie wartości oddziela tylko myślnik. Zwracana lista będzie wyglądać tak:
    Kiro - 100 Maruda - 78 ZiemniaQ - 21 Zatem mamy naszą topkę - trzeba ją zapętlić i użyć wyrażenia 'split at', które zwróci kolejną listę, gdzie pierwszym wynikiem będzie nick gracza, a drugim jego punkty:
    loop {_topka::*}: #loop-value przechowuje cały czas format "Gracz - Punkty" (wartości są oddzielone dwoma spacjami i myślnikiem) #dzielimy więc nasz tekst na dwie wartości znajdujące się pomiędzy spacjami i myślnikiem: " - " set {_nowaLista::*} to loop-value split at " - " #{_nowaLista::1} zawiera teraz nick gracza (zapisane jako tekst) #{_nowaLista::2} zawiera punkty gracza (również jako tekst) Kod skryptu powinien więc wyglądać mniej więcej tak:
    command /topkasmierci [<text>]: trigger: #Tworzymy topkę z 9 wynikami (zostawiając domyślny format) set {_topsmierci::*} to createTop("smierciog", 9, all offline players) #Otwieramy inventory z jednym rzędem (ten efekt oraz poniższe do formatowania slotów pochodzą z dodatku TuSKe) open virtual chest inventory with 1 rows named "&f&lTopka &6&lKiroksiewicz" to player #Zapętlamy uzyskaną zmienną loop {_topsmierci::*}: #Oddzielamy graczy od ich punktów (jak w przykładzie powyżej) set {_lista::*} to loop-value split at " - " #{_lista::1} przechowuje nick gracza ale zapisany jako tekst, a do pobrania jego głowy potrzebujemy by zmienna zawierała gracza #Ustawiamy więc tą zmienną na typ gracz set {_lista::1} to ({_lista::1} parsed as offline player) #Potrzebujemy również numer zapętlenia, które aktualnie wykonuje skrypt - przyda się do ustawienia slotu w GUI. Te indeksy zapisują się od 1 #w górę oraz są tekstem. Jako że sloty w GUI numerowane są od zera, to potrzebujemy zapisać indeks jako liczbę i pomniejszyć go o 1 set {_index} to ((loop-index parsed as integer) - 1) #Stwórzmy sobie przedmiot, który wstawimy w GUI - będzie to głowa gracza mająca w nazwie nick gracza, jego punkty oraz zajęte miejsce, #Do wpisania tych wartości, użyjemy stworzonych zmiennych #loop-index - miejsce w topce #{_lista::1} - nick gracza #{_lista::2} - śmierci gracza set {_item} to skull of {_lista::1} named "&6%{_lista::1}% &7zajmuje &e%loop-index% &7miejsce ginąc &e%{_lista::2}% razy" #Mając już przedmiot oraz slot, możemy stworzyć slot w GUI: format gui slot {_index} of player with {_item} Pozdrawiam i życzę miłego pisania.
    Ps. @xAxee obawiam się że jeżeli chodzi o zwracane wartości, to nic lepszego nie jestem w stanie zrobić poprzez Skripta. Teraz przynajmniej będzie się tego przyjemniej używać (taką mam nadzieję).
  17. Super (+1)
    kiroxtv przyznał(a) reputację dla PanMaruda w Opis Sklepu - variable   
    command /ustawopis: trigger: if player has permission "essentials.sklep": send "&8» &fNapisz na czacie Twoj opis sklepu" to player set {opisnaczacie::%player%} to true on chat: if {opisnaczacie::%player%}: cancel event set {_dlugosc} to length of message if {_dlugosc} > 30: send "&8» &fZa duza ilosc znakow, sprobuj jeszcze raz %{_dlugosc}%" to player else: send "&8» &fUstawiono opis na: &%message%" to player clear {opisnaczacie::%player%} set {opissklepu::%player%} to message  
  18. Super (+1)
    kiroxtv przyznał(a) reputację dla PanMaruda w Skript wykonywany o danej godzinie czasu realnego   
    A no to w takim przypadku lepiej nie... Trzeba więc trochę pokombinować. Zainstaluj sobie SkUtilities i używaj tego kodu:
    every minute: set {_godzina} to convert unix (current system seconds) to date formatted as "HH:mm" if {_godzina} is "01:00": #kod if {_godzina} is "02:00": #i tak dalej  
  19. Super (+1)
    kiroxtv przyznał(a) reputację dla PanMaruda w RandomTP   
    Tak to pewnie wina tego south coś tam...
    Zrób sobie loop blocks in radius 1 around clicked block i jeżeli loop-block jest commandblock to wykonaj losowanie. Ewentualnie jeszcze odsyłam do tego tematu: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
  20. Polubienie (+1)
    kiroxtv przyznał(a) reputację dla _MicX_ w Problem z InventoryClickEvent   
    Na wersji 1.13.2 zadziała, a na 1.14.4 już nie (kod powyżej)  <błędy poniżej> 
    Can't compare a number with 'divisible by 2' (b.sk, line 8: if ((loop-number)-1) is divisible by 2:') 'else' has to be placed just after an 'if' or 'else if' section (b.sk, line 10: else:')  
    Natomiast udało mi się wykombinować trochę innym sposobem, żeby mogło zadziałać na 1.14.4 (kod poniżej) <błędów brak>
     
  21. Super (+1)
    kiroxtv przyznał(a) reputację dla PanMaruda w Problem z InventoryClickEvent   
    No dobra, postaram się wyjaśnić wszystko po kolei.
    Nie, TuSKe nie obsługuje oficjalnie 1.14.4, ALE jednak na tej wersji działa (a już na pewno działa GUI). Fakt, wyskakują błędy przy uruchamianiu pluginu (konkretnie chyba jakaś clasa nie działa), ALE nie spotkałem się przy korzystaniu z żadnym problemem, który byłby powiązany z tym błędem. Owszem TuSKe jest warte polecenia co już ci napisałem powyżej. Daje ci ono od razu gotowy efekt, który jedną linijką kodu wstawia itemek w slot i dodaje do niego wszystkie akcje oraz zabezpieczenia. Jeżeli robisz coś poprzez set slot musisz sobie ręcznie opisać event inventoryClick, tj. zablokować wyciąganie przedmiotów, dopisać efekty i warunki dla każdego ze slotów osobno itd. (czyli w skrócie masz o wiele więcej roboty z set slotem , więcej myślenia, kombinowania, przewidywania i więcej kodu, a im więcej kodu tym jest mniej przejrzysty). Spam w konsoli może wynikać z jakiejś nieaktualnej wersji, bo kod twojego set slota sprawdziłem i nie mam błędów, wszystko działa. Polecam zaopatrzyć się w poniższe: Skript 2.4 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! SkQuery 4.1.1 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! silnik Spigot lub PaperSpigot 1.14.4 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Zmieniłem też twój skrypt tak, aby działał na dodatku TuSKe: command /cuboid [<text>]: trigger: open virtual chest inventory with 5 rows named "&6&lKiroksiewicz &fDzialka" to player loop integers from 0 to 44: if loop-number is divisible by 2: format gui slot loop-number of player with 1 of orange glass pane named "" else: format gui slot loop-number of player with 1 of gray glass pane named "" format gui slot 22 of player with note block named "&fStworz swoja dzialke!" with lore "&7» &7Gracz: &635&fx&635", "&7» &3VIP: &645&fx&645", "&7» &bDonejtor: &650&fx&650", "&7» &6SVIP: &655&fx&655", "&7» &dSponsor: &670&fx&670", "", "&7» &fPamietaj, dzialke mozna miec tylko &c1", "&7» &fKliknij by zakupic" and "&7» &fKoszt: &6{@kosztdzialki}" to close then run player command "ps get"  
  22. Polubienie (+1)
    kiroxtv przyznał(a) reputację dla xAxee w Problem z loop   
    a no bo skopiowalem zmienne z tego twojego
    zamien {_listasklepow::*} na twoja zmienna gdzie masz wszystkie sklepy
     
    zobacz set {_name} to uncolored name of player's current inventory's slot clicked slot
  23. Polubienie (+1)
    kiroxtv przyznał(a) reputację dla JanekMaSkrypta_ w Nie do końca działający skrypt   
    Bys musial kazdy item dodac do innego optionsa i koncowke of <enchant po angielsku np. sharpness> <moc>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...