Skocz do zawartości

Żyraf

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    200
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    Żyraf otrzymał(a) reputację od Kubix606 w Lista eventów   
    Ech... Tak trudno skorzystać z dokumentacji :u...
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  2. Polubienie (+1)
    Żyraf otrzymał(a) reputację od 3meraldK w Lista eventów   
    Ech... Tak trudno skorzystać z dokumentacji :u...
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  3. Polubienie (+1)
    Żyraf otrzymał(a) reputację od WolfWay w Survival+ - skrypt na survivak   
    [infosopher]I. Informacje[/infosopher]
     
    Skrypt Survival+ znacznie urozmaici i urealistyczni rozgrywkę na twoim serwerze. Wprowadza on szereg dodatków, które sprawią, że gra będzie znacznie przyjemniejsza.
     
    [infosopher]II. Funkcje[/infosopher]
    [*]W pełni funkcjonalne ogniska, na których możemy usmażyć różnego rodzaju pożywienie: mięsa, ryby, warzywa...   (wysokość od której można je rozkładać, jak i blok, można ustawić) [*]Namioty! Specjalny przepis umożliwia jego stworzenie, a następnie swobodne rozkładanie i składanie! Przepis: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (wysokość od której można je rozkładać, jak i blok, można ustawić) [*]Podręczna siekierka, którą możemy w dowolnej chwili wytworzyć w podręcznym "craftingu"! Ma ona jednak 60% szans, że zamiast naszego drewna wypadnie nam od 1 do 10 patyków. W razie nagłego wypadku podczas odległem wyprawy będzie jak znalazł! Przepis: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! [*]Trzy trudniejsze wersje potworów: Ãœbercreeper (powoduje eksplozje przy każdym uderzeniu, ma 30 PŻ i Prot IV); Ãœberskeleton (przy trafieniu nas strzałą powoduje uderzenie w nas pioruna, ma 40 PŻ) oraz Szpiegów! Mogą one się bezczelnie podszywać pod świnie i wybuchać nam prosto w twarz!
     
    Namiot:
     

     
     
    [infosopher]III. Uprawnienia [/infosopher]
    [*]svplus.* - wszystko w jednym [*]svpus.namiot.* - możliwość rozkładania wszystkich namiotów (w przyszłości będzie więcej;3) [*]svplus.namiot.maly -możliwość rozkładania małego namiotu [*]svplus.ognisko - mozliwosc rozpalania ognisk [infosopher]IV. TO DO[/infosopher]
    [*]kolejne 2 rodzaje namiotów (średni i duży) [*]więcej potworów [*]plecaki [*]pragnienie [*]brak możliwości niszczenio namiotu i zbierania cudzego [*]piszcie propozycje... [infosopher]V. Bugi[/infosopher]
    [*]nie znane, znajdziesz coś - pisz [infosopher]VI. Pobieranie[/infosopher]
     
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!  - v1.0 [wymagany SkriptPlus]
  4. Polubienie (+1)
    Żyraf otrzymał(a) reputację od creepek w Tworzenie budowli   
    Witam.
    W tym poradniku pokażę wam, jak za pomocą pluginu Skript stworzyć automatyczne tworzenie się konstrukcji. Sporo ludzi ma z tym problem, więc mam nadzieję, że to im pomoże. Zaczynajmy!
     
    I. Skript
     
    W całości posłuży nam efekt
    set %objects% to %objects%W naszym wypadku posłużymy się lokalizacją. Oto przykładowa linijka z mojego skryptu (pełna wersja w produkcji c:) Survival+.
    set block 1 meter above 1 meter east 1 meter south to white woolNa początek potrzebujemy jakiegoś punktu odniesienia do lokalizacji naszego ustawianego bloku. Może to być np. event-block (w evencie on place/on brake), target block (on click) itd. Dalej ustawiamy lokalizację naszego bloku. Najlepiej sobie na bieżąco sprawdzać na serwerze i korygować ewentualne błędy, bo przy większych konstrukcjach szukanie jednego bloku jest mordęgą. No i to by było na tyle. Nie ma w tym zbyt dużo filozofii.
    Tutaj macie (lekko uproszczony) skrypt tworzący namiot.
     


    on place of sponge: if player have permission "svplus.namiot.maly" or "svplus.namiot.*" or "svplus.*": execute console command "/playsound random.pop %player%" set block 2 meter west to white wool set block 2 meter west 1 meter south to white wool set block 2 meter west 1 meter north to white wool set block 2 meter east to white wool set block 2 meter east 1 meter north to white wool set block 2 meter east 1 meter south to white wool set block 1 meter above 1 meter east to white wool set block 1 meter above 1 meter east 1 meter north to white wool set block 1 meter above 1 meter east 1 meter south to white wool set block 1 meter above 1 meter west to white wool set block 1 meter above 1 meter west 1 meter north to white wool set block 1 meter above 1 meter west 1 meter south to white wool set block 2 meter above 1 meter east to white wool set block 2 meter above 1 meter east 1 meter north to white wool set block 2 meter above 1 meter east 1 meter south to white wool set block 2 meter above 1 meter west to white wool set block 2 meter above 1 meter west 1 meter north to white wool set block 2 meter above 1 meter west 1 meter south to white wool set block 3 meter above to white wool set block 3 meter above 1 meter north to white wool set block 3 meter above 1 meter south to white wool set block 2 meters west 2 meters north to green wool set block 2 meters west 2 meters south to green wool set block 2 meters east 2 meters north to green wool set block 2 meters east 2 meters south to green wool set block 1 meter above 1 meter west 2 meters north to green wool set block 1 meter above 1 meter west 2 meters south to green wool set block 1 meter above 1 meter east 2 meters north to green wool set block 1 meter above 1 meter east 2 meters south to green wool set block 2 meter above 1 meter west 2 meters north to green wool set block 2 meter above 1 meter west 2 meters south to green wool set block 2 meter above 1 meter east 2 meters north to green wool set block 2 meter above 1 meter east 2 meters south to green wool set block 3 meters above 2 meters south to green wool set block 3 meters above 2 meters north to green wool set block 1 meter west 2 meters south to fence set block 1 meter east 2 meters south to fence set block 1 meter west 2 meters north to fence set block 1 meter east 2 meters north to fence set block 2 meters above 2 meters south to fence set block 2 meters above 2 meters north to fence set block 1 meter west to workbench set block 1 meter west 1 meter north to furnace set block 1 meter east 1 meter north to furnace set block 2 meters above 3 meters south 1 meter east to torch set block 2 meters above 3 meters south 1 meter west to torch set block 2 meters above 3 meters north 1 meter east to torch set block 2 meters above 3 meters north 1 meter west to torch
     

     
    II. SkriptPlus
     
    Addon SkriptPlus dodaje nam jeszcze jedną metodę tworzenia konstrukcji, a mianowicie:
     
    spawn falling block of %itemtype% at %location%Nie ma tu zbyt wiele do tłumaczenia. W miejsce %itemtype% wpisujemy typ naszego bloku (grass, stone etc.), a %location% lokalizację naszego bloku.
     
    Gdy nasza lokalizacja będzie wyżej, da nam fajny efekt spadającej budowli. Ale trzeba pamietać o 2 rzeczach:
    [*]żaden blok nie może być na "drodze" tego spadającego, bo wtedy zatrzyma się on i nie spadje na swoje przeznaczone do tego miejsce [*]jeżeli nasza budowla ma coś w rodzaju dachu, należy jej wnętrze wypełnić np. blokiem o id. 36 ("niewidzialny" blok, widac tylko kontur), bo inaczej nasza budowla się zapadnie.

    To by było na tyle, mam nadzieję że komuś pomogłem. Pozdrawiam,
    Sebek4321
  5. Polubienie (+1)
    Żyraf otrzymał(a) reputację od DaltonEZ w Sebkowe arty   
    Ze specjalną dedykacją dla uczestników konfy ekipy Skript.pl.
     
    #historiaprawdziwa #bezsopha
     

  6. Polubienie (+1)
    Żyraf otrzymał(a) reputację od DaltonEZ w Sebkowe arty   
    @UP - nie robie już piexel-artów.
     
     
    Dum du du duuuum! Dzisiaj trochę inaczej, bo komiks.
     
    Zgadnijcie: kim jest różowy jegomość? (pytanie retoryczne, wiadomo że to wasz WcaleNieMiłościwy Pan)
     

     
    #historiaprawdziwa
  7. Polubienie (+1)
    Żyraf otrzymał(a) reputację od UntelPlayerSkY w Berek - skrypt na zabawę w berka   
    Berek!
    Link:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - v1.2 (wyeliminowano większość bugów i możliwości oszustwa)
    Opis:
    Skrypt (mój jeden z pierwszych swoją drogą) dodaje - jak nazwa wskazuje - zabawę w berka. Jak to działa?
    [*]WAŻNE! Najpierw trzeba ustawić arenę do gry w berka komendą /berek arena - w miejscu gracza utworzy się "warp" do którego zostaną teleportowani biorący udział w zabawie. Warto otoczyć pole płotkami albo cuboidem, żeby gracze nie rozbiegli się we wszystkich kierunkach ;3 [*]chętni do zabawy wpisują komendę /berek dolacz - gdy gra wystartuje zostaną oni teleportowani na arenę [*]gdy ktoś się rozmyśli, może wpisać /berek odejdz - nie wezmie udzialu w zabawie [*]osoba z uprawnieniami wpisuje /berek start - po paru sekundach gra wystartuje. Zostanie wylosowany ganiający, uciekający zostaną teleportowani na arenę i po 3 sekundach (czas na ucieczkę ze spawnu) pojawi się tam ganiający. [*]ganiający LPM "kaca" innego gracza, wtedy on staje się ganiającym [*]rozgrywka trwa 2 minuty, przegrywa osoba, która będzie goniła w momencie zakończenia [*]gre można zatrzymać komendą /berek stop Do każdej komendy są permisje.
    Permissions i komendy:
    [*] berek.arena - możliwość korzystania z komendy /berek arena [*]berek.dolacz - możliwość korzystania z komendy /berek dolacz [*]berek.odejdz - możliwość korzystania z komendy /berek odejdz [*]berek.start - możliwość korzystania z komendy /berek start [*]berek.stop - możliwość korzystania z komendy /berek stop [*]berek.* - możliwość korzystania z wszystkich ww. komend
     
    To do:
     
    [*]dodanie opcji [*]zapisywanie ekwipunku przed gra, czyszczenie go podczas gry i zwracanie po grze [*]propozycje mile widziane Opinie też mile widziane. Jak jest jakiś problem, to też piszcie.
     
    Specjalnie podziękowania dla Sophera, już on wie za co.
  8. Polubienie (+1)
    Żyraf otrzymał(a) reputację od SirSkPlus w SebMagic - skrypt na magie   
    Link:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Opis:
    Magia w Minecraft? Tak! Skrypt dodaje 8 zaklęć, których możemy w prosty sposób używać kombinacjami LPM i PPM! Jak dokładnie to działa?
    [*]skrypt dodaje 2 komendy - /sebmagic info (wyświetla listę wszystkich dostępnych zaklęć) oraz /sebmagic rozdzka (otrzymujemy czarodziejską różdzkę) [*]aby użyć zaklęcie musimy "wprowadzić" 3-klikową kombinację kliknięć lewym i prawym przyciskiem myszy trzymając w ręce różdżkę (lista zaklęć i kombinacje niżej) [*]w opcjach możemy ustawić prefix, rodzaj eksplozji w zaklęciu 8. i cooldown pomiędzy użyciami kolejnych czarów Lista zaklęć i ich opis:
    [*] LPM LPM LPM - FIREBALL - wystrzeliwuje kulę ognistą [*]LPM LPM PPM - THUNDERBOLT - piorun strzela w miejsce, na które patrzymy [*]LPM PPM PPM - HEAL - ulecza gracza o 5 serduszek [*]LPM PPM LPM - JUMP - gracz zostaje podrzucony w powietrze (upadek zabierze nam trochę życia, więc radzę uważać) [*]PPM PPM PPM - SPEED - daje nam efekt SPEED II na 3 minuty [*]PPM PPM LPM - INVISIBILITY - daje nam niewidzialność na 30 sekund [*]PPM LPM LPM - ONLLEH CIRCLE - wystrzeliwuje 8 ladunków TNT wokół nas niszcząc teren i tworząc "fosę" [*]PPM LPM PPM - HALLELUJAH - wystrzeliwuje ładunek, który w miejscu upadku tworzy POTĘŻNĄ eksplozję
     
     
    Permissions:
     
    [*] sebmagic.rozdzka - możliwość korzystania z komendy "/sebmagic rozdzka" [*]sebmagic.fireball - możliwość korzystania z zaklęcia FIREBALL [*]sebmagic.thunderbolt- możliwość korzystania z zaklęcia THUNDERBOLT [*]sebmagic.heal- możliwość korzystania z zaklęcia HEAL [*]sebmagic.speed- możliwość korzystania z zaklęcia SPEED [*]sebmagic.invisibility- możliwość korzystania z zaklęcia INVISIBILITY [*]sebmagic.onlleh- możliwość korzystania z zaklęcia ONLLEH CIRCLE [*]sebmagic.hallelujah- możliwość korzystania z zaklęcia HALLELUJAH (nie dawaj tej permissji byle komu, bo to naprawdę potężna eksplozja) [*]sebmagic.czary - możliwość korzystania z wszystkich zaklęć oprócz ONLLEH CIRCLE oraz HALLELUJAH [*]sebmagic.* - możliwość korzystania z wszystkiego zawartego w tym pluginie
     
    Opinie mile widziane. Jak jest jakiś problem, to też piszcie.
     
  9. Polubienie (+1)
    Żyraf otrzymał(a) reputację od Nizax w Sebkowe arty   
    Witajcie!
     
    Niewielu z was wie, że interesuje się pixelartami. Miałem jednak paromiesięczną przerwę i format komputera, co równa się ze stratą formy i moich pozostałych prac (bo oczywiście zapomniałem zrobić backupa...). Ten temat będzie moją osobistą galerią, a zarazem będę (o ile znajdę czas i chęci) wykonywał wasze propozycje/zlecenia.
     
    Teraz dodatkowo bawie się w digital-painting. Oceniajcie!
     
    Pixelowate:



     
    [infosopher]II. Pan Żyraf Avatarmode[/infosopher]
     
    Żyraf w wersji avatarowej (16x16).
     



     
    [infosopher]III. Ezio Auditore da Firenze[/infosopher]
     



     
    [infosopher]IV. Doniek[/infosopher]
     
    Zrobione dla RaiZeNa na avatar.
     




     
     
    Nie pixelowate:



    Inne:





     
    Na razie to tyle, galeria będzie się rozrastać.
    Dziękuję wam bardzo i pozdrawiam,
    Sebek.
     
    Nie używać tych obrazków NIGDZIE bez mojego pozwolenia.
  10. Polubienie (+1)
    Żyraf otrzymał(a) reputację od theneuetimes w Lista eventów   
    Jeżeli nie zna się angielskiego w takim stopniu, żeby rozumieć chociaż mniej więcej o co chodzi, to nie ma sensu pisać skryptów :I
  11. Polubienie (+1)
    Żyraf otrzymał(a) reputację od HaX1oR w maksymalna wartość zmiennej   
    RaiZeN, pozwól że cię zacytuję :3
     
  12. Polubienie (+1)
    Żyraf otrzymał(a) reputację od Shooterowy w [GROMIX] Projekt R   
    Witajcie!
    Sporo się na tym forum zmieniło, ale cóż. Dawno temu zrobiłem coś, co zwało się "Przygody Rycerza Ryszarda". Zabawa ta została dość ciepło przyjęta, więc postanowiłem ją wskrzesić. No, prawie. Będzie to kompletnie nowa opowieść, tym razem zrobiona jak należy.
    Dla tych co nie wiedzą, czym jest ów "GROMIX": jest to coś w rodzaju interaktywnego komiksu. Ja jestem tutaj jakby Mistrzem Gry, kreuję samą opowieść i ją przedstawiam. WY natomiast jesteście czymś w rodzaju głosów w głowie bohatera. Mówicie mu co ma robić w formie rozkazów, np "Przeszukaj skrzynię" czy też "Patrzę na obraz na ścianie."
    Zaczynamy!
    ______________________________________
     

     
     
    Nicość.


     
    Pustka.


     
    Ciemność.
     
    Nagle...
    Z nicości powoli wyłania się świdomość. Twe płuca zalewa wilgotne i zionące zgnilizną powietrze. Ty… żyjesz! Jesteś...
    ...zaraz. Kim jesteś?! Co.. j-jak.. CO SIĘ STAŁO?!
     
    Próbujesz sięgnąć pamięcią najgłębsze zakamarki swego umysłu. Nic. Chciałeś zakląć, z tego także nici. Wydobywasz z siebie tylko żałosne jęknięcie. Na więcej nie masz siły. Czujesz się jak wór kartofli. Po których przebiegło stado koni. Cholera by to.
     
    Ale żyjesz! Chyba...
     
     
    Otwierasz oczy, siłując się ze sklejonymi powiekami. Podnosząc je, masz wrażene, jakbyś skrobał piachem po gałce ocznej.
    Dopiero teraz zdajesz sobie sprawę w jak nienaturalnej pozycji leżysz, zupełnie jakby ktoś cię rzucił i zostawił na pastwę losu. Niczym worek kartofli. Huh.

     

     
     
    Loch…?
     
    Próbujesz skoncetrować pozostałe zmysły. Do nozdrzy trafia paskudny odór rozkładu. Jedyne, co słychać, to powoli kapiącą gdzieś nieopodal wodę.
     
    Kap…
     
    Kap…
     
    Kap…
     
    Poza tym monotonnym dźwiękiem kropel rozbijających się o kamień, panuje przeraźliwa cisza.

     
    Co robisz?
     
     
     
    PS Nazwa tymczasowa.
  13. Polubienie (+1)
    Żyraf otrzymał(a) reputację od AspinQ w Berek - skrypt na zabawę w berka   
    Berek!
    Link:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - v1.2 (wyeliminowano większość bugów i możliwości oszustwa)
    Opis:
    Skrypt (mój jeden z pierwszych swoją drogą) dodaje - jak nazwa wskazuje - zabawę w berka. Jak to działa?
    [*]WAŻNE! Najpierw trzeba ustawić arenę do gry w berka komendą /berek arena - w miejscu gracza utworzy się "warp" do którego zostaną teleportowani biorący udział w zabawie. Warto otoczyć pole płotkami albo cuboidem, żeby gracze nie rozbiegli się we wszystkich kierunkach ;3 [*]chętni do zabawy wpisują komendę /berek dolacz - gdy gra wystartuje zostaną oni teleportowani na arenę [*]gdy ktoś się rozmyśli, może wpisać /berek odejdz - nie wezmie udzialu w zabawie [*]osoba z uprawnieniami wpisuje /berek start - po paru sekundach gra wystartuje. Zostanie wylosowany ganiający, uciekający zostaną teleportowani na arenę i po 3 sekundach (czas na ucieczkę ze spawnu) pojawi się tam ganiający. [*]ganiający LPM "kaca" innego gracza, wtedy on staje się ganiającym [*]rozgrywka trwa 2 minuty, przegrywa osoba, która będzie goniła w momencie zakończenia [*]gre można zatrzymać komendą /berek stop Do każdej komendy są permisje.
    Permissions i komendy:
    [*] berek.arena - możliwość korzystania z komendy /berek arena [*]berek.dolacz - możliwość korzystania z komendy /berek dolacz [*]berek.odejdz - możliwość korzystania z komendy /berek odejdz [*]berek.start - możliwość korzystania z komendy /berek start [*]berek.stop - możliwość korzystania z komendy /berek stop [*]berek.* - możliwość korzystania z wszystkich ww. komend
     
    To do:
     
    [*]dodanie opcji [*]zapisywanie ekwipunku przed gra, czyszczenie go podczas gry i zwracanie po grze [*]propozycje mile widziane Opinie też mile widziane. Jak jest jakiś problem, to też piszcie.
     
    Specjalnie podziękowania dla Sophera, już on wie za co.
  14. Polubienie (+1)
    Żyraf otrzymał(a) reputację od #Aperture w Berek - skrypt na zabawę w berka   
    Berek!
    Link:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - v1.2 (wyeliminowano większość bugów i możliwości oszustwa)
    Opis:
    Skrypt (mój jeden z pierwszych swoją drogą) dodaje - jak nazwa wskazuje - zabawę w berka. Jak to działa?
    [*]WAŻNE! Najpierw trzeba ustawić arenę do gry w berka komendą /berek arena - w miejscu gracza utworzy się "warp" do którego zostaną teleportowani biorący udział w zabawie. Warto otoczyć pole płotkami albo cuboidem, żeby gracze nie rozbiegli się we wszystkich kierunkach ;3 [*]chętni do zabawy wpisują komendę /berek dolacz - gdy gra wystartuje zostaną oni teleportowani na arenę [*]gdy ktoś się rozmyśli, może wpisać /berek odejdz - nie wezmie udzialu w zabawie [*]osoba z uprawnieniami wpisuje /berek start - po paru sekundach gra wystartuje. Zostanie wylosowany ganiający, uciekający zostaną teleportowani na arenę i po 3 sekundach (czas na ucieczkę ze spawnu) pojawi się tam ganiający. [*]ganiający LPM "kaca" innego gracza, wtedy on staje się ganiającym [*]rozgrywka trwa 2 minuty, przegrywa osoba, która będzie goniła w momencie zakończenia [*]gre można zatrzymać komendą /berek stop Do każdej komendy są permisje.
    Permissions i komendy:
    [*] berek.arena - możliwość korzystania z komendy /berek arena [*]berek.dolacz - możliwość korzystania z komendy /berek dolacz [*]berek.odejdz - możliwość korzystania z komendy /berek odejdz [*]berek.start - możliwość korzystania z komendy /berek start [*]berek.stop - możliwość korzystania z komendy /berek stop [*]berek.* - możliwość korzystania z wszystkich ww. komend
     
    To do:
     
    [*]dodanie opcji [*]zapisywanie ekwipunku przed gra, czyszczenie go podczas gry i zwracanie po grze [*]propozycje mile widziane Opinie też mile widziane. Jak jest jakiś problem, to też piszcie.
     
    Specjalnie podziękowania dla Sophera, już on wie za co.
  15. Polubienie (+1)
    Żyraf otrzymał(a) reputację od ThisFuckingFanatically w Tworzenie budowli   
    Witam.
    W tym poradniku pokażę wam, jak za pomocą pluginu Skript stworzyć automatyczne tworzenie się konstrukcji. Sporo ludzi ma z tym problem, więc mam nadzieję, że to im pomoże. Zaczynajmy!
     
    I. Skript
     
    W całości posłuży nam efekt
    set %objects% to %objects%W naszym wypadku posłużymy się lokalizacją. Oto przykładowa linijka z mojego skryptu (pełna wersja w produkcji c:) Survival+.
    set block 1 meter above 1 meter east 1 meter south to white woolNa początek potrzebujemy jakiegoś punktu odniesienia do lokalizacji naszego ustawianego bloku. Może to być np. event-block (w evencie on place/on brake), target block (on click) itd. Dalej ustawiamy lokalizację naszego bloku. Najlepiej sobie na bieżąco sprawdzać na serwerze i korygować ewentualne błędy, bo przy większych konstrukcjach szukanie jednego bloku jest mordęgą. No i to by było na tyle. Nie ma w tym zbyt dużo filozofii.
    Tutaj macie (lekko uproszczony) skrypt tworzący namiot.
     


    on place of sponge: if player have permission "svplus.namiot.maly" or "svplus.namiot.*" or "svplus.*": execute console command "/playsound random.pop %player%" set block 2 meter west to white wool set block 2 meter west 1 meter south to white wool set block 2 meter west 1 meter north to white wool set block 2 meter east to white wool set block 2 meter east 1 meter north to white wool set block 2 meter east 1 meter south to white wool set block 1 meter above 1 meter east to white wool set block 1 meter above 1 meter east 1 meter north to white wool set block 1 meter above 1 meter east 1 meter south to white wool set block 1 meter above 1 meter west to white wool set block 1 meter above 1 meter west 1 meter north to white wool set block 1 meter above 1 meter west 1 meter south to white wool set block 2 meter above 1 meter east to white wool set block 2 meter above 1 meter east 1 meter north to white wool set block 2 meter above 1 meter east 1 meter south to white wool set block 2 meter above 1 meter west to white wool set block 2 meter above 1 meter west 1 meter north to white wool set block 2 meter above 1 meter west 1 meter south to white wool set block 3 meter above to white wool set block 3 meter above 1 meter north to white wool set block 3 meter above 1 meter south to white wool set block 2 meters west 2 meters north to green wool set block 2 meters west 2 meters south to green wool set block 2 meters east 2 meters north to green wool set block 2 meters east 2 meters south to green wool set block 1 meter above 1 meter west 2 meters north to green wool set block 1 meter above 1 meter west 2 meters south to green wool set block 1 meter above 1 meter east 2 meters north to green wool set block 1 meter above 1 meter east 2 meters south to green wool set block 2 meter above 1 meter west 2 meters north to green wool set block 2 meter above 1 meter west 2 meters south to green wool set block 2 meter above 1 meter east 2 meters north to green wool set block 2 meter above 1 meter east 2 meters south to green wool set block 3 meters above 2 meters south to green wool set block 3 meters above 2 meters north to green wool set block 1 meter west 2 meters south to fence set block 1 meter east 2 meters south to fence set block 1 meter west 2 meters north to fence set block 1 meter east 2 meters north to fence set block 2 meters above 2 meters south to fence set block 2 meters above 2 meters north to fence set block 1 meter west to workbench set block 1 meter west 1 meter north to furnace set block 1 meter east 1 meter north to furnace set block 2 meters above 3 meters south 1 meter east to torch set block 2 meters above 3 meters south 1 meter west to torch set block 2 meters above 3 meters north 1 meter east to torch set block 2 meters above 3 meters north 1 meter west to torch
     

     
    II. SkriptPlus
     
    Addon SkriptPlus dodaje nam jeszcze jedną metodę tworzenia konstrukcji, a mianowicie:
     
    spawn falling block of %itemtype% at %location%Nie ma tu zbyt wiele do tłumaczenia. W miejsce %itemtype% wpisujemy typ naszego bloku (grass, stone etc.), a %location% lokalizację naszego bloku.
     
    Gdy nasza lokalizacja będzie wyżej, da nam fajny efekt spadającej budowli. Ale trzeba pamietać o 2 rzeczach:
    [*]żaden blok nie może być na "drodze" tego spadającego, bo wtedy zatrzyma się on i nie spadje na swoje przeznaczone do tego miejsce [*]jeżeli nasza budowla ma coś w rodzaju dachu, należy jej wnętrze wypełnić np. blokiem o id. 36 ("niewidzialny" blok, widac tylko kontur), bo inaczej nasza budowla się zapadnie.

    To by było na tyle, mam nadzieję że komuś pomogłem. Pozdrawiam,
    Sebek4321
  16. Polubienie (+1)
    Żyraf przyznał(a) reputację dla theneuetimes w CsGoLounge - Obstawiaj i wygrywaj (analizy by RaiZeN)   
    Gamers2 vs Orbit
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
     
    HellRaisers vs GGWP
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  17. Polubienie (+1)
    Żyraf przyznał(a) reputację dla theneuetimes w CsGoLounge - Obstawiaj i wygrywaj (analizy by RaiZeN)   
    Fnatic vs TSM: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    HellRaisers vs GPlay: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Reason vs FlipSid3: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    // niedługo więcej
     
     
     
    Zapraszam do odwiedzania mojej strony (Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!), tam są wszystkie analizy, tutaj nie zawsze zdążę wstawić.
  18. Polubienie (+1)
    Żyraf przyznał(a) reputację dla theneuetimes w CsGoLounge - Obstawiaj i wygrywaj (analizy by RaiZeN)   
    Jednak postawiłem wszystko na F3 i teraz mocno tego żałuję... 9:1, co oni robią... Jak tego nie ugrają zamykam temat na jakiś czas bo będę miał profit -16€.
    Pozdro.
  19. Polubienie (+1)
    Żyraf przyznał(a) reputację dla theneuetimes w CsGoLounge - Obstawiaj i wygrywaj (analizy by RaiZeN)   
    GJ F3, WP
     
    Moja reakcja na comeback z 11:1 do 16:12:



     
    Wygrana:

     
     
    // nie wiem czy jutro będą analizy, jak coś to szybkie bety bo nie ma mnie cały dzień :x
  20. Polubienie (+1)
    Żyraf przyznał(a) reputację dla theneuetimes w CsGoLounge - Obstawiaj i wygrywaj (analizy by RaiZeN)   
    Piter > LanD
    G2 > HellRaisers
    Orbit > Volgare
    FlipSid3 > HR/G2 (TBD)
     
     
    Mój bet:

  21. Polubienie (+1)
    Żyraf przyznał(a) reputację dla theneuetimes w CsGoLounge - Obstawiaj i wygrywaj (analizy by RaiZeN)   
    Tak, jeśli stawiasz np. 3€ a jest stawka 0,50€ za 1, to odzyskasz swoje 3€ i dostaniesz 1,5€.
     
     
     
    @top
    Niestety Liquid przegrali, wyglądało to na sprzedany mecz, ale wiadomo - raz na wozie, raz pod wozem, nie ma co płakać.
    Po tym meczu jestem 5€ na minusie, dzisiaj kupuję ak47 redline FT (8€) i zaczynam betowanie od nowa.
    Analizy o 17-18.
  22. Polubienie (+1)
    Żyraf przyznał(a) reputację dla theneuetimes w CsGoLounge - Obstawiaj i wygrywaj (analizy by RaiZeN)   
    Dzisiaj aż 5 analiz, jeśli doceniasz moją pracę możesz dać mi kilka skinów bo aktualnie straciłem wszystko.
     
    Volgare vs X6Tence
    Data: 02.03.2015
    Procenty: 33% (Volgare) / 67% (X6Tence)
    Typ: BO1 / Online (?)
    Analiza: Procenty przesadzone, jak dla mnie mecz 50/50. Mapa nieznana, ale jednak Volgare grają ostatnio całkiem nieźle, dlatego polecam low bet na nich.
    Ryzyko: średnie
    Mój bet:
    skip
     
     
    Gplay vs Dignitas
    Data: 02.03.2015
    Procenty: 31% (Gplay) / 69% (Dignitas)
    Typ: BO3 / LAN
    Analiza: Procenty znów przesadzone, jak dla mnie 40/60 dla Dignitas. Gplay to mocna litewska drużyna, jednak Dignitas ma lepsze taktyki i lepszy ogólny teamplay, no i przy BO3 rosną szanse dla nich. Polecam low / mid na Dignitas.
    Ryzyko: średnie
    Mój bet:
    skip
     
     
    Virtus.Pro vs Na'Vi
    Data: 02.03.2015
    Procenty: 80% (VP) / 20% (Na'Vi)
    Typ: BO1 / Online
    Analiza: Święta zasada betów mówi aby nie stawiać na VP ani przeciwko VP, więc stawiacie na własne ryzyko. Meczu nie ma na HLTV więc nie wiem jaka mapa, jeśli mirage / nuke stawiam około 16:7 dla VP, jak z innymi mapami nie wiem, ale też powinni wygrać. Polecam skip / low na VP.
    Ryzyko: średnie
    Mój bet:

     
     
    X6Tence vs Orbit
    Data: 02.03.2015
    Procenty: 50% (X6Tence) / 50% (Orbit)
    Typ: BO3 / Online
    Analiza: Orbit jest bardziej mixem graczy niż prawdziwym teamem, taktyki wychodzą całkiem nieźle, ale na meczach nie potrafią się zgrać więc tracą przez to ważne rundy. X6Tence grają mocno drużynowo, taktyk szczególnie dobrych nie ma ale dają radę. Polecam low na X6Tence.
    Ryzyko: duże
    Mój bet:
    skip
     
     
    Virtus.Pro vs Titan
    Data: 02.03.2015
    Procenty: 69% (VP) / 31% (Titan)
    Typ: BO1 / Online
    Analiza: VP dużo trenowali tą mapę, mają przygotowane dobre wejścia, z teamplayem też nie jest źle, czasami głupio wybiegają pod snajpera ale mam nadzieję że w tym meczu tak nie będzie. W Titan ostatnio grają tylko KennyS i Maniac, ale nawet sam Kenny potrafi pozamiatać cały team z AWP, ale miejmy nadzieję że tak się nie stanie. Low / mid na VP.
    Ryzyko: średnie
    Mój bet:
    skip
  23. Polubienie (+1)
    Żyraf przyznał(a) reputację dla theneuetimes w CsGoLounge - Obstawiaj i wygrywaj (analizy by RaiZeN)   
    Liquid vs ASC
    Data: 28.02.2015
    Procenty: 87% (Liquid) / 13% (ASC)
    Typ: Online / BO3
    Analiza: Liquid to solidna drużyna, ostatnio bardzo ładnie wygrali z Mythic i SKDC. ASC to drużyna o której mało kto słyszał, większość meczy mają przegranych, mogą coś ugrać ale nie więcej niż jedna mapa. Polecam mid / high na Liquid.
    Ryzyko: małe
    Mój bet:

     
     
    LS vs SKDC
    Data: 28.02.2015
    Procenty: 66% (LS) / 34% (SKDC)
    Typ: Online / BO3
    Analiza: LS (stare Mythic) rzadko grają oficjalne mecze, być może poświęcają ten czas na treningi i przygotowywania. Ostatni mecz z SKDC przegrali 16:13, teraz powinni dać radę ponieważ jest to BO3. Polecam mid na LS.
    Ryzyko: średnie
    Mój bet:
    skip
     
    //potem wstawię więcej meczy
  24. Polubienie (+1)
    Żyraf przyznał(a) reputację dla theneuetimes w CsGoLounge - Obstawiaj i wygrywaj (analizy by RaiZeN)   
    Bet z Liquid wpadł, pierwsza mapa bez problemu druga już z większymi ale ostatecznie wygrali 19:17 w dogrywce. Dziwna sprawa bo dostałem 2 razy mniej niż powinienem ale to nic. Wygrana:

     
     
     
    Stawiam jeszcze na CLG (vs Affnity) tym razem bez analizy:

  25. Polubienie (+1)
    Żyraf przyznał(a) reputację dla theneuetimes w CsGoLounge - Obstawiaj i wygrywaj (analizy by RaiZeN)   
    Za chwilę lecę, więc na szybko.
    LG vs SKDC - polecam low bet na SKDC
    Elevate vs Denial - low na Denial
    VOX vs Trident - high na VOX
     
    Mój bet:

×
×
  • Dodaj nową pozycję...