Skocz do zawartości

Riley382

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Odpowiedzi opublikowane przez Riley382

  1. Pozwoliłem sobie lekko poprawić kod:

    on mine of cobblestone:
        chance of 0.90%: 
            send "&aWydropiles diament!" to the player
            if player's inventory can hold 1 diamond:
                give 1 diamond to the player
            else:
                drop 1 diamond at event-block
        chance of 10%: 
            send "&aWydropiles wegiel!" to the player
            if player's inventory can hold 1 coal:
                give 1 coal to the player
            else:
                drop 1 coal at event-block
        chance of 1%: 
            send "&aWydropiles zloto!" to the player
            if player's inventory can hold 1 gold ingot:
                give 1 gold ingot to the player
            else:
                drop 1 gold ingot at event-block
        chance of 5%:
            send "&aWydropiles diament!" to the player
            if player's inventory can hold 1 iron ingot:
                give 1 iron ingot to the player
            else:
                drop 1 iron ingot at event-block
        chance of 5%: 
            send "&aWydropiles ksiazke!" to the player
            if player's inventory can hold 1 book:
                give 1 book to the player
            else:
                drop 1 book at event-block
        chance of 5%: 
            send "&aWydropiles lapis!" to the player
            if player's inventory can hold 1 lapis:
                give 1 lapis to the player
            else:
                drop 1 lapis at event-block
        chance of 0.50%: 
            send "&aWydropiles emeralda!" to the player
            if player's inventory can hold 1 emerald:
                give 1 emerald to the player
            else:
                drop 1 emerald at event-block
        chance of 0.10%: 
            send "&aWydropiles zlote jablko!" to the player
            if player's inventory can hold 1 golden apple:
                give 1 golden apple to the player
            else:
                drop 1 golden apple at event-block
        chance of 0.01%: 
            send "&aWydropiles beacona!" to the player
            if player's inventory can hold 1 beacon:
                give 1 beacon to the player
            else:
                drop 1 beacon at event-block
  2. Nie wiem czy o to Ci chodziło:

    on place of torch:
    	loop blocks in radius 2 of event-block:
    		if loop-block is stone:
    			if {block.%location of loop-block%} is set:
    				if {block.%location of loop-block%.hp} is greater than 100:
    					set event-block to air
    					subtract 100 from {block.%location of loop-block%.hp}
    				else:
    					set event-block to air
    					set loop-block to air
    					delete {block.%location of loop-block%}
    					delete {block.%location of loop-block%.hp}
  3. 28 minut temu, kosa212 napisał:

    wszystko działa tylko jest 1 bład w substract 300from player's balance zamieniłem to na remove 300 from player's money

    nie "substract" tylko "subtract" :P

  4. Skrypt pisany pod ekonomię z pluginu Essentials, powinien działać :P

    command /superzycie:
        trigger:
            if player's balance is greater or equal to 300:
                if {sz::%player%} is not set:    
                    subtract 300 from player's balance
                    set {_h} to player's health
                    set player's max health to 13
                    set player's health to {_h}
                    send "&aPomyslnie zakupiles dodatkowe zycie!"
                    set {sz::%player%} to "tak"
                else:
                    send "&cJuz kupiles dodatkowe zycie!"
            else:
                send "&cNie masz 300 monet!"
  5. 5 minut temu, HeezQ napisał:

    Ale to zapisuje kille mieczowi, nie tylko Graczu :)

    Źle mnie zrozumiałeś. 

    Dam przykład:
    Gracz kupuje ten miecz zabija 10 osób po czym sam zostaje zabity, kolejny właściciel tego miecza powinien kontynuować nabijanie zabójstw od ilości zabójstw nabitej przez pierwszego właściciela ( w tym wypadku 10 ). 

  6. Witam.

    Próbowałem napisać skrypt na "Excalibur" lecz jak to się mówi w tym temacie jestem zielony...

    Potrzebuję osoby, która byłaby w stanie napisać skrypt liczący zabójstwa danej broni, która posiada swój "numer seryjny".

    W miarę możliwości prosiłbym by opierał się on na tym fragmencie kodu... Z góry dziękuję.


    KOD: 

    command /excalibur:
        trigger:
            give diamond sword named "&e&oExcalibur" to player
            loop all items in player's inventory:
                loop-item's name is "&e&oExcalibur":
                    add 1 to {counter}
                    set line 1 of loop-item's lore to "&6Zabojstwa: &f%{kills}%"
                    set line 2 of loop-item's lore to "&6Wlasciciel: &f%player%"
                    set line 3 of loop-item's lore to "&6Numer: &f%{counter}%"


     

     

×
×
  • Dodaj nową pozycję...