Skocz do zawartości

febbe

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    119
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    febbe otrzymał(a) reputację od LosTigeros w mplauncher.pl - Launcher do Minecrafta   
    Launcher bardzo fajny.
    Małe zużycie RAM (Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! )Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Mała waga Ładny, przejrzysty design ( z możliwością przełączenia na się na m.in. trawnikowy desing ) Łatwy wybór wersji wraz z przydziałem RAM Na ogół zajefajne, 11/10
  2. Polubienie (+1)
    febbe otrzymał(a) reputację od Nawo w StatTrak - skrypt na licznik zabójstw   
    Hehe, połączyć z MCGO i z Case Opening i mamy CS:GO w Minecrafctie :)
    Like
  3. Polubienie (+1)
    febbe przyznał(a) reputację dla Norbi w GUI   
    SkQuery
    Wirtualny ekwipunek
    Wyświetlanie ekwipunku
    Kod:
    open chest with [Ilosc] rows named "[Nazwa menu]" to [Gracz] Opis:
    [Ilosc] - ilość linijek w inventory. Maksymalnie jest ich 6, a minimalnnie 1. [Nazwa menu] - nazwa inventory. [Gracz] - osoba, której ma otworzyć inventory. Ustawianie itemów
    Kod:
    format slot [Numer slotu] of [Gracz] with [Ilosc itemu] of [Item] to [Akcja] Opis:
    [Numer slotu] - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! w którym ma się pojawić item. [Gracz] - osoba, której ma wyświetlić item w inventory [ilosc itemu] - ilośc itemu. [item] - nazwa lub ID itemu. [Akcja] - są cztery możliwe 'akcje': be unstealable - bie da się zabrać itemu z menu. run "[Komenda]" - wykonuje komendę po kliknięciu. Też nie da się zabrać itemu z menu. WAŻNE! Komenda jest wykonywana przez konsole. close - zamyka menu. close then run "[Komenda]" - zamyka menu, wykonuje komendę WAŻNE! Komenda jest wykonywana przez konsole. run Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Dodam, że jak w innych rzeczach - można dodawać nazwę oraz opis itemu.
    Komenda otwierająca inventory
    command /menu: trigger: open chest with 1 rows named "Menu - Poradnik" to player wait 1 tick #//Bez tego mogą występować bugi i będzie dało się wyciągać itemy. format slot 0 of player with 1 of head named "%player%" with lore "To jest twoje glowa." to be unstealable Komenda ta otworzy nam menu nazwane: Menu - Poradnik, a w nim na pierwszym miejscu będzie głowa nazwana imieniem gracza wpisującego komendę. Opis tej głowy to będzie: To jest twoja glowa.
    command /menu2: trigger: open chest with 1 rows named "Menu - Poradnik" to player wait 2 tick #//Bez tego mogą występować bugi i będzie dało się wyciągać itemy. format slot 0 of player with 1 of cookie named "&6CIACHO! MNIAM! :)" with lore "&7Kliknij, aby dostac &61 ciastko&7." to run [give player 1 cookie] Komenda ta otworzy nam menu nazwane: Menu - Poradnik, a w nim na pierwszym miejscu będzie ciastko nazwane CIACHO! MNIAM! . Opis tego ciastka to będzie: &7Kliknij, aby dostac &61 ciastko&7.. Gdy klikniemy w nie, skrypt da nam 1 ciastko.
    Tworzenie dwóch stron.
    command /otworz: trigger: execute console command "menu %player% 1" Ta komenda wykona za konsolę komendę: /menu GRACZ 1.
    command /menu [<player>] [<integer>]: executable by: console trigger: if arg 2 is 1: wait 1 tick #//Bez tego (i innych 'wait 1 tick`) mogą występować bugi i będzie dało się wyciągać itemy. open chest with 1 rows named "Menu - Poradnik (1/2)" to player-arg wait 1 tick format slot 0 of player-arg with 1 of head named "%player-arg%" with lore "To jest twoja glowa." to be unstealable format slot 8 of player-arg with 1 of nether star named "Strona: 1" with lore "Kliknij, aby przejsc na 2 strone." to run "menu %player-arg% 2" if arg 2 is 2: wait 1 tick open chest with 1 rows named "Menu - Poradnik (2/2)" to player-arg wait 1 tick format slot 1 of player-arg with 1 of arrow named "Strzala bez kakala" with lore "Ta strzala nie ma kakala." to be unstealable format slot 8 of player-arg with 2 of nether star named "Strona: 2" with lore "Kliknij, aby przejsc na 1 strone." to run "menu %player-arg% 1" Jako iż komendy są wykonywane przez konsole, musimy zrobić komendę, która będzie pokazywać menu graczowi. W tym celu zrobiłem komendę: menu GRACZ <strona>.
    Gdy w komendzie /otworz konsola wykona komendę: /menu GRACZ 1 konsola otworzy menu graczowi wpisanym w pierwszym argumencie.

    Warto przypomnieć, że w tej komendzie aby odwołać się do gracza któremu otwieramy menu zamiast player używamy player-arg
    (Wiem jest to ciężkie do zrozumienia, ale nie umiem jaśniej tego wytłumaczyć)
    Informacje
    Ten poradnik wykorzystuje plugin: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!.
    Wersja poradnika jest stara, są już nowsze sposoby ale mi się nie chce pisać na nowo poradnika
  4. Polubienie (+1)
    febbe otrzymał(a) reputację od Arturro43 w GOCASE - skrypt na skrzynki z CS:GO   
    Po trudach...
    daję poprawioną wersję:
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Funkcje:
    [*] Animowane losowanie skrzynek z dźwiękiem [*]Oczywiście tworzenie, usuwanie skrzynek i kluczy do nich [*]Drop ze stone'a kluczy i skrzynek (1%, szansa możliwa do zedytowania) [*]Symulowanie skrzynek dla graczy jak w CaseSimulator [*]Anti-Bug, zapobiegający zamknięciu skrzynki podczas losowania [*]Rzadkie itemki [*]Eksportowanie skrzynek do pliku [*]Importowanie skrzynek z pliku [*]Od teraz każda twoja skrzynka może być inna: dodałem GOCASE skrypty, ale o tym później... [*]
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Komendy:
    [*] Admińskie: [*]/case [*]/case create <nazwa skrzynki> <false*> - tworzysz skrzynkę, jeżeli chcesz aby skrzynka potrzebowała klucza do otworzenia, nie podawaj wartości 'false' [*]/case remove <nazwa skrzynki> - usuwasz skrzynkę [*]/case edit <nazwa skrzynki> - edytujesz od nowa skrzynkę [*]/case list - lista skrzynek [*]/case give <case LUB key> <nazwa skrzynki> <gracz> - dajesz skrzynkę graczowi [*]/case rare add - przedmiot w ręce jest dodany do listy rzadszych [*]/case rare remove - przedmiot w ręce jest usuwany z listy rzadszych [*]/itemrename - nowa nazwa przedmiotu w ręce [*]/itemlore - nowy opis przedmiotu w ręce [*]/damagei - 'niszczysz' przedmiot w ręce o podaną wartość [*]/case import <skrzynka> importujesz skrzynkę [*]/case export <skrzynka> eksportujesz daną skrzynkę [*]/case loadscript <all/nazwa skryptu> - ładujesz gocase-skrypty [*]Bez specjalnych uprawnień: [*]/casesimulator <nazwa skrzynki> - symulujesz skrzynkę [*]/caselist - lista skrzynek tak dla graczy
     
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Instalacja:
     
     
    [*]Upewni się czy masz zainstalowane najnowsze wersje podanych pluginów: Skquery i Skript oraz WildSkript/Umbaska [*]Jeżeli tak, pobierz skrypt do folderu "/plugins/Skript/scripts" [*]Gotowe
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Tworzenie skrzynki:
     
    [*]Najpierw dobrze się przygotuj. Zastanów się nad nazwą skrzynki, i przedmiotami jakie mogą z niej zostać wylosowane. [*]Weź wszystkie itemki do ekwipunku (jeżeli chcesz przedmioty z własną nazwą, opisem, lub stanem zniszczenia dla pomocy dodałem komendy /itemrename , /itemlore i /damagei) [*] Wpisz /case create <nazwa skrzynki> (Jeżeli chcesz, aby skrzynka nie wymagała klucza, daj w tym miejscu wartość false) [*]Przeżuć wszystkie przedmioty do skrzynki [*]Gotowe! Sprawdź szybko działanie komendą /casesimulator <nazwa_skrzynki> [*]Skrzynkę możesz usunąć pod komendą /case remove <nazwa_skrzynki> lub ją od zedytować pod komendą /case edit <nazwa_skrzynki>
     
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Edytowanie dropu:
     
     
    [*]Otwórz plik (NIE zwykłym notatnikiem, tylko np.: Notepad++) [*]W linijkach if chance of 1% zmień procent na żądaną liczbę [*]Przeładuj skrypt [*]Gotowe
     
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
     
    Eksport, import skrzynek:
    Jak to działa? To nic innego... jak zwyczajny, zakodowany skrypt który ładuje przedmioty do skrzynki 2.Jak to zrobić?
    Wrzucasz plik ze skrzynką do folderu "plugins/GOCASE/cases" Wpisujesz "/case import <nazwa pliku>, i gotowe! Jeżeli chcesz wyeksportować wystarczy że wpiszesz "/case export skrzynka" i plik pojawi się w "plugins/GOCASE/cases" --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    GOCASE-SKRYPTY
    Gocase-skrypty to niewielki język pozwalający na urozmaicenie skrzynek Jak to użyć? Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Bugi:
    BRAK ZNALEZIONYCH BUGÓW! TEN SKRYPT BYŁ PRZEBADANY DERMATOLOGICZNIE, POLECAM!  
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    TODO:
     
    [*]OTWIERAM SIĘ NA WASZE PROPOZYCJE --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    DOWNLOAD:
     
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  5. Polubienie (+1)
    febbe otrzymał(a) reputację od ThisFuckingFanatically w GOCASE - skrypt na skrzynki z CS:GO   
    Po trudach...
    daję poprawioną wersję:
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Funkcje:
    [*] Animowane losowanie skrzynek z dźwiękiem [*]Oczywiście tworzenie, usuwanie skrzynek i kluczy do nich [*]Drop ze stone'a kluczy i skrzynek (1%, szansa możliwa do zedytowania) [*]Symulowanie skrzynek dla graczy jak w CaseSimulator [*]Anti-Bug, zapobiegający zamknięciu skrzynki podczas losowania [*]Rzadkie itemki [*]Eksportowanie skrzynek do pliku [*]Importowanie skrzynek z pliku [*]Od teraz każda twoja skrzynka może być inna: dodałem GOCASE skrypty, ale o tym później... [*]
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Komendy:
    [*] Admińskie: [*]/case [*]/case create <nazwa skrzynki> <false*> - tworzysz skrzynkę, jeżeli chcesz aby skrzynka potrzebowała klucza do otworzenia, nie podawaj wartości 'false' [*]/case remove <nazwa skrzynki> - usuwasz skrzynkę [*]/case edit <nazwa skrzynki> - edytujesz od nowa skrzynkę [*]/case list - lista skrzynek [*]/case give <case LUB key> <nazwa skrzynki> <gracz> - dajesz skrzynkę graczowi [*]/case rare add - przedmiot w ręce jest dodany do listy rzadszych [*]/case rare remove - przedmiot w ręce jest usuwany z listy rzadszych [*]/itemrename - nowa nazwa przedmiotu w ręce [*]/itemlore - nowy opis przedmiotu w ręce [*]/damagei - 'niszczysz' przedmiot w ręce o podaną wartość [*]/case import <skrzynka> importujesz skrzynkę [*]/case export <skrzynka> eksportujesz daną skrzynkę [*]/case loadscript <all/nazwa skryptu> - ładujesz gocase-skrypty [*]Bez specjalnych uprawnień: [*]/casesimulator <nazwa skrzynki> - symulujesz skrzynkę [*]/caselist - lista skrzynek tak dla graczy
     
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Instalacja:
     
     
    [*]Upewni się czy masz zainstalowane najnowsze wersje podanych pluginów: Skquery i Skript oraz WildSkript/Umbaska [*]Jeżeli tak, pobierz skrypt do folderu "/plugins/Skript/scripts" [*]Gotowe
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Tworzenie skrzynki:
     
    [*]Najpierw dobrze się przygotuj. Zastanów się nad nazwą skrzynki, i przedmiotami jakie mogą z niej zostać wylosowane. [*]Weź wszystkie itemki do ekwipunku (jeżeli chcesz przedmioty z własną nazwą, opisem, lub stanem zniszczenia dla pomocy dodałem komendy /itemrename , /itemlore i /damagei) [*] Wpisz /case create <nazwa skrzynki> (Jeżeli chcesz, aby skrzynka nie wymagała klucza, daj w tym miejscu wartość false) [*]Przeżuć wszystkie przedmioty do skrzynki [*]Gotowe! Sprawdź szybko działanie komendą /casesimulator <nazwa_skrzynki> [*]Skrzynkę możesz usunąć pod komendą /case remove <nazwa_skrzynki> lub ją od zedytować pod komendą /case edit <nazwa_skrzynki>
     
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Edytowanie dropu:
     
     
    [*]Otwórz plik (NIE zwykłym notatnikiem, tylko np.: Notepad++) [*]W linijkach if chance of 1% zmień procent na żądaną liczbę [*]Przeładuj skrypt [*]Gotowe
     
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
     
    Eksport, import skrzynek:
    Jak to działa? To nic innego... jak zwyczajny, zakodowany skrypt który ładuje przedmioty do skrzynki 2.Jak to zrobić?
    Wrzucasz plik ze skrzynką do folderu "plugins/GOCASE/cases" Wpisujesz "/case import <nazwa pliku>, i gotowe! Jeżeli chcesz wyeksportować wystarczy że wpiszesz "/case export skrzynka" i plik pojawi się w "plugins/GOCASE/cases" --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    GOCASE-SKRYPTY
    Gocase-skrypty to niewielki język pozwalający na urozmaicenie skrzynek Jak to użyć? Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Bugi:
    BRAK ZNALEZIONYCH BUGÓW! TEN SKRYPT BYŁ PRZEBADANY DERMATOLOGICZNIE, POLECAM!  
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    TODO:
     
    [*]OTWIERAM SIĘ NA WASZE PROPOZYCJE --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    DOWNLOAD:
     
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  6. Polubienie (+1)
    febbe otrzymał(a) reputację od Fajerowskyy. w GOCASE - skrypt na skrzynki z CS:GO   
    Po trudach...
    daję poprawioną wersję:
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Funkcje:
    [*] Animowane losowanie skrzynek z dźwiękiem [*]Oczywiście tworzenie, usuwanie skrzynek i kluczy do nich [*]Drop ze stone'a kluczy i skrzynek (1%, szansa możliwa do zedytowania) [*]Symulowanie skrzynek dla graczy jak w CaseSimulator [*]Anti-Bug, zapobiegający zamknięciu skrzynki podczas losowania [*]Rzadkie itemki [*]Eksportowanie skrzynek do pliku [*]Importowanie skrzynek z pliku [*]Od teraz każda twoja skrzynka może być inna: dodałem GOCASE skrypty, ale o tym później... [*]
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Komendy:
    [*] Admińskie: [*]/case [*]/case create <nazwa skrzynki> <false*> - tworzysz skrzynkę, jeżeli chcesz aby skrzynka potrzebowała klucza do otworzenia, nie podawaj wartości 'false' [*]/case remove <nazwa skrzynki> - usuwasz skrzynkę [*]/case edit <nazwa skrzynki> - edytujesz od nowa skrzynkę [*]/case list - lista skrzynek [*]/case give <case LUB key> <nazwa skrzynki> <gracz> - dajesz skrzynkę graczowi [*]/case rare add - przedmiot w ręce jest dodany do listy rzadszych [*]/case rare remove - przedmiot w ręce jest usuwany z listy rzadszych [*]/itemrename - nowa nazwa przedmiotu w ręce [*]/itemlore - nowy opis przedmiotu w ręce [*]/damagei - 'niszczysz' przedmiot w ręce o podaną wartość [*]/case import <skrzynka> importujesz skrzynkę [*]/case export <skrzynka> eksportujesz daną skrzynkę [*]/case loadscript <all/nazwa skryptu> - ładujesz gocase-skrypty [*]Bez specjalnych uprawnień: [*]/casesimulator <nazwa skrzynki> - symulujesz skrzynkę [*]/caselist - lista skrzynek tak dla graczy
     
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Instalacja:
     
     
    [*]Upewni się czy masz zainstalowane najnowsze wersje podanych pluginów: Skquery i Skript oraz WildSkript/Umbaska [*]Jeżeli tak, pobierz skrypt do folderu "/plugins/Skript/scripts" [*]Gotowe
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Tworzenie skrzynki:
     
    [*]Najpierw dobrze się przygotuj. Zastanów się nad nazwą skrzynki, i przedmiotami jakie mogą z niej zostać wylosowane. [*]Weź wszystkie itemki do ekwipunku (jeżeli chcesz przedmioty z własną nazwą, opisem, lub stanem zniszczenia dla pomocy dodałem komendy /itemrename , /itemlore i /damagei) [*] Wpisz /case create <nazwa skrzynki> (Jeżeli chcesz, aby skrzynka nie wymagała klucza, daj w tym miejscu wartość false) [*]Przeżuć wszystkie przedmioty do skrzynki [*]Gotowe! Sprawdź szybko działanie komendą /casesimulator <nazwa_skrzynki> [*]Skrzynkę możesz usunąć pod komendą /case remove <nazwa_skrzynki> lub ją od zedytować pod komendą /case edit <nazwa_skrzynki>
     
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Edytowanie dropu:
     
     
    [*]Otwórz plik (NIE zwykłym notatnikiem, tylko np.: Notepad++) [*]W linijkach if chance of 1% zmień procent na żądaną liczbę [*]Przeładuj skrypt [*]Gotowe
     
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
     
    Eksport, import skrzynek:
    Jak to działa? To nic innego... jak zwyczajny, zakodowany skrypt który ładuje przedmioty do skrzynki 2.Jak to zrobić?
    Wrzucasz plik ze skrzynką do folderu "plugins/GOCASE/cases" Wpisujesz "/case import <nazwa pliku>, i gotowe! Jeżeli chcesz wyeksportować wystarczy że wpiszesz "/case export skrzynka" i plik pojawi się w "plugins/GOCASE/cases" --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    GOCASE-SKRYPTY
    Gocase-skrypty to niewielki język pozwalający na urozmaicenie skrzynek Jak to użyć? Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Bugi:
    BRAK ZNALEZIONYCH BUGÓW! TEN SKRYPT BYŁ PRZEBADANY DERMATOLOGICZNIE, POLECAM!  
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    TODO:
     
    [*]OTWIERAM SIĘ NA WASZE PROPOZYCJE --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    DOWNLOAD:
     
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  7. Polubienie (+1)
    febbe otrzymał(a) reputację od boleknowak w StatTrak - skrypt na licznik zabójstw   
    Hehe, połączyć z MCGO i z Case Opening i mamy CS:GO w Minecrafctie :)
    Like
  8. Polubienie (+1)
    febbe przyznał(a) reputację dla Fajerowskyy. w StatTrak - skrypt na licznik zabójstw   
    Opis Ten skrypt wprowadza system StatTrak, jak w cs'ie.
    Każdy przedmiot posiada swój własny licznik.
    Aktualnie system StatTrak może posiadać dowolny miecz
    lub dowolny kilof.
     
    Tak to wygląda:

     
     
    Komendy /stadmin daj [gracz]:
    daje sobie lub graczowi stattrak
    do przedmiotu trzymanego w ręce
     
    /stattrak [kup]:
    informacja o systemie stattrak,
    możliwość kupienia systemu dla przedmiotu
    trzymanego w ręce
     
     
     
    Download 0.1 BETA (Testowany, działa)
     
     
  9. Polubienie (+1)
    febbe przyznał(a) reputację dla Anemonex w QuickBuilder - skrypt na zarządzanie strukturami   
    QUICKBUILDER
     
    RZECZY, KTÓRE MOŻE ZROBIĆ
    QuickBuilder to kompleksowy skrypt, który pozwoli Ci manipulować budowlami. W łatwy sposób możesz zapisać budynek i odtworzyć go w innym miejscu... lub w tym samym! Wszystko zależy od Ciebie!
     
     
    RZECZY, KTÓRE BĘDĄ CI POTRZEBNE
    WTYCZKI: Skript 2.1.2, SkQuery 3, WildSkript 1.8
    PORADNIK: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    AKTUALNA WERSJA SKRYPTU: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    TESTOWA WERSJA SKRYPTU: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
     
    RZECZY, KTÓRYCH NIE MOŻESZ ROBIĆ W WERSJI TESTOWEJ
    Najlepiej jej nie używać. Edytuję post potem.
     
     
    RZECZY, KTÓRE CHCĘ DODAĆ
    Generowanie stworzonych budowli, jak zwykłych lochów
    Losowość bloków w funkcjach
    Bloki efektu
    Obsługa tabliczek z napisami
    Funkcja cofnij
     
     
    Aktualna wersja: 1.1
    Wersja testowa: 1.2
    Uwaga! Wersja testowa nie jest dopracowana!
    Pamiętaj, że może sprawić problemy, jeżeli nie zastosujesz się do zasad podanych w poście!
  10. Polubienie (+1)
    febbe przyznał(a) reputację dla DαrϰVεnuς w Statistics - skrypt na statystyki   
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Statistics
     
    Hey, chcę przedstawić wam skrypt na statystyki.
     
     
     
    Jak to działa?
     
    Każdy z graczy dostaje na start 10 pkt., które może rozdać w trzy statystyki:
    Siła - Każdy punkt dodaje 0.15 obrażeń do ataku. Zdrowie - Każdy punkt dodaje 0.3 serca. Zręczność - Każdy punkt dodaje 0.20% szans na uniknięcie ataku. Komendą /Statystyki możecie ulepszyć swoje statystyki, zobaczyć ile macie punktów i na jakim poziomie są wasze statystyki.
     
    Za każde zabicie gracza, masz 13,5% szansy, na zdobycie punktu, za to, za zabicie innego żywego stworzenia, macie 6,5% szansy na zdobycie punktu.
     
    Komendy:
     
    /Statystyki - Wyświetla menu, w którym można ulepszyć swoje statystyki, sprawdzić ich poziom i liczbę punktów do rozdania.
     
    Uprawnienia:
     
    - statistics - Dostęp do komendy /Statystyki
     
    Wymagane wtyczki:
     
    - Skript
    - SkQuery
    - WildSkript
     
    Pobieralnia:
     
    Statistics v.0.1 - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Statistics v.0.2 - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Statistics[Aktualne] v.0.2.1 - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Statistics[Zawsze aktualne] - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
     
    TODO:
     
    Limit wydanych punktów.
    Config
    Wybór jak gracz ma zdobywać punkty.
    Więcej statystyk.
    + Co tam podacie.
     
    Domyślny Config.yml i Messages.yml:
     
    Config.yml:
     
     
    Messages.yml:
     
     
     
    Changelog:
    //Linki ~Myszak
  11. Polubienie (+1)
    febbe przyznał(a) reputację dla Mr. Edgarsz w [WildSkript] Obfuscator - chroń swoje prawa autorskie   
    Witam!
    Dziś chciałbym przedstawić wam poradnik dotyczący Obfuscatora. Jest to bardzo przyjemna rzecz jeżeli boimy się o swoje prawa autorskie do kodu. Tak więc zaczynajmy!
     
     
    [dupka2]
    1. Tworzenie zaszyfrowanego pliku
    [/dupka2]
     
     
     
    Zacznijmy więc teraz od stworzenia sobie kodu który chcemy zaszyfrować.
    command /test: trigger: send "&2Testujemy &4Obfuscatora" to consoleNo powiedzmy że to nam wystarczy... Teraz Pora się zabrać do szyfrowania tego pliku. Niestety wiąże się to z tworzeniem nowego pliku.
    Tak więc tworzymy nowy plik po czym wpisujemy do niego jakiś event + linijka
    obfuscate file [file] to file [file] with power [number]Wyjaśnijmy sobie tą linijkę kodu:
    obfuscate file [file] - w dosłownym tłumaczeniu "zaciemnij plik". Gdzie [file] podajemy ścieżkę dostępu do pliku który ma być zaszyfrowany.
    to file [file] - w tłumaczeniu "do pliku". Gdzie [file] podajemy ścieżkę dostępu w której ma pojawić się plik.
    with power [number] - w tłumaczeniu "z siłą". Gdzie [number] podajemy dowolny numer bez ograniczeń.
    No więc piszemy w naszym drugim pliku.
    on load: obfuscate file "pluginsSkriptscriptsTest.sk" to file "pluginsSkriptscriptsTest2.txt" with power 6teraz po załadowaniu naszego drugiego pliku otrzymamy zaszyfrowany plik Test2.txt zawierający to samo co niezaszyfrowany plik Test.sk
     W zależności w jakim edytorze tekstowym otworzymy nasz plik Test2.txt może on wyglądać inaczej.
     
    [dupka2]
    2. Ładowanie zaszyfrowanego pliku
    [/dupka2]
     
     
    ładowanie pliku jest już banalne wystarczy zedytować plik którym szyfrowaliśmy i zamiast: 
    obfuscate file [file] to file [file] with power [number]dać:
    load obfuscated file [file] by power [number][file] - tutaj wstawiamy ścieżkę zaszyfrowanego pliku który ma zostać załadowany jako skrypt
    [number] - tutaj wstawiamy siłę z którą plik był szyfrowany
    czyli w naszym wypadku będzie to wyglądać tak:
    on load: load obfuscated file "pluginsSkriptscriptsTest2.txt" by power 6Brawo! Załadowaliśmy nasz zaszyfrowany skrypt! Tym samym komenda /test będzie działała na serwerze!
     
    [dupka2]
    3. Uwagi
    [/dupka2]
     
    1. NIGDY nie podajemy bezwzględnej ścieżki pliku. To znaczy że ścieżkę do pliku podajemy Tylko od folderu w którym znajduje się serwer, pomijając go.
    Przykład:
      c:UsersEdgarszDesktopfolderMinecraftSerwerySkript LabpluginsSkriptscriptsTest.sk - ŹLE
    pluginsSkriptscriptsTest.sk - DOBRZE
    2. Należy uważać z siłą obfuscatora. Ponieważ im większej siły użyjemy tym większy będzie plik a co za tym idzie będzie się dłużej ładował jak i szyfrował.
    3. Przy ładowaniu skryptu zawsze należy użyć takiej samej siły z jaką szyfrowaliśmy nasz plik.
     
    Mam nadzieję że pomogłem.
     
    Pozdrawiam,
    Edgarsz
  12. Polubienie (+1)
    febbe przyznał(a) reputację dla DαrϰVεnuς w Aukcje - skrypt na aukcje   
    Yoo, witam w moim pierwszym skrypcie napisanym specjalnie dla skript.pl.
    Jako iż nie ma (w tym dziale) skryptu na aukcje, to takowy napisałem.
     
     
     
    Funkcje:
      ☻  Pozwala nam na wystawienie dowolnego przedmiotu, maksymalna dozwolona ilość to 64
      ☻ Możliwość podglądu informacji o danym przedmiocie (Typ przedmiotu, nazwa przedmiotu, enchant, ilość, aktualna cena, sprzedający, aktualny kupujący)
      ☻ Mini panel admina, czyli dodawanie i usuwanie do czarnej listy graczy jak i przedmioty.
      ☻ 30 sekundowy odstęp między aukcjami
      ☻ Możliwość podbicia o dowolną cenę (domyślnie o 1)
      ☻ Top10 sprzedawców
      ☻ Opcja Kup Teraz blokuje możliwość podbicia przez innych graczy, cena zazwyczaj jest znacznie wyższa.
      ☻ Najwyższa stawka, znajduje się razem z komendą /aukcja top10
     
    Komendy:
      ☻ /wystaw <cena> - Wystawia na aukcje przedmiot trzymany w ręce, bierze pod uwagę ilość
      ☻ /podbij <cena> - Podbija wystawiony przedmiot o x, jeżeli argument nie nie jest podany podbija o 1
      ☻ /aukcja - Informacje o aktualnej aukcji, autor
      ☻ /aukcja <top10> - Top10 sprzedawców, mistrz najwyższej stawki
    /aukcjaadmin, skróty: aa, aadmin, aukcjaa: <playerblacklist, pbl, itemblacklist, ibl> <dodaj, usun> - Dodaje lub usuwa gracza lub przedmiot z czarnej listy, Przedmiot musi być trzymany w ręku!
      ☻ /kupteraz - Blokuje możliwość podbicia ceny przez innych graczy, przedmiot jest zakupiony przez gracza natychmiastowo.
    Bugi:
    Nie znaleziono
     
     
    How to use:
      1.  Ustawiamy przedmiot, który chcemy sprzedać na swój slot
      2.  Wpisujemy /wystaw <Cena>, przykład: /wystaw 150
      3.  Czekamy aż ktoś kupi nasz przedmiot.
    Wymagany wtyczki:
      ☻ Skript
      ☻ WildSkript
      ☻ SkQuery
      ☻ Vault
      ☻ BossBarSk
      ☻ BarApi
     
    Zdjęcia:



     
     
    Uprawnienia:
      ☻ aukcja.wystaw
      ☻ aukcja.podbij
      ☻ aukcja.info
      ☻ aukcja.admin
      ☻ aukcja.kupteraz
     
    Download:
    Aktualizowane: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Wersja 1.1: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Wersja 1.2: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Wersja 1.3: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    [NAJNOWSZA] Wersja 1.4: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
     
     
    TODO:
      ☻ Oddzielny chat dla aukcji
      ☻ Coś co wymyślicie ;3
      ☻ Uprawnienia
      ☻ Automatyczne aktualizacje
      ☻ Top 10 sprzedawców (Pomysł by: @Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!)
      ☻ Kup Teraz (Pomysł by @Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!)
      ☻ BossBar (Pomysł by @Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!)
      ☻ Najwyższa podbita stawka (W połowie pomysł by @Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!)
     
     
    Zakaz kopiowania na inne fora, nie umieszczam tego skryptu nigdzie indziej!
     
     
     
    Changelog:



  13. Polubienie (+1)
    febbe przyznał(a) reputację dla DαrϰVεnuς w Pętla   
    if {zmienna::*} contains player's tool
  14. Polubienie (+1)
    febbe przyznał(a) reputację dla Anemonex w [LISTOPAD] Skrypt miesiąca #8   
    Nazwa skryptu: Painter
    Link do tematu: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  15. Polubienie (+1)
    febbe otrzymał(a) reputację od treekt_ovie w JustWaves - skrypt na fale zombie   
    Siema! Stworzyłem skrypt na wavy, tzn. że robisz totem i musisz walczyć z hordą zombie!
     
    Funkcje:
      • Wave zombie
      • Bronie do walki z zombie
      • System punktów za który kupujemy bronie
      • Scoreboard ze statystykami
      • DODATKOWO skrypt dodaje krew na serwer!
    Jak zrobić wave'a?
      • [OPCJONALNIE] Zbuduj arene
      • Postaw gąbke
      • A na niej blok złota
      • I tyle
     
    TODO:
      • Nowe bronie (granat, mina)
    •Rudy muzin Pomocnik do zabijania zombie
      •+propozycje
    Instalacja:
      • Daje prosty gotowiec, nie musisz się męczyć
    Download:
      • Gotowiec: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
      • SZKAN: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    •Kod na pastebin: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Uwaga: Jeżeli bierzesz kod z pastebina, potrzebujesz dodatku Skquery i najnowszą wersje bukkita i skripta.
    ChangeLog:
    1.0 - WYDANIE SKRYPTU
    1.5 - Update:
    •Dodano 2 nowe bronie (golden shotgun i Rocket launcher)
    •Dodano nowy typ zombie: Strzelający do na i mający 50 serduszek życia
    •Znacznie poprawiono texturepack
    •Poprawiono błędy
    •Dopracowano krew
    •Dodanie HeadShotów
     
    P.S: W texturce jako dźwięk strzału wziołem z MC:GO, bo nie działały inne
  16. Polubienie (+1)
    febbe otrzymał(a) reputację od marekqa w JustWaves - skrypt na fale zombie   
    Siema! Stworzyłem skrypt na wavy, tzn. że robisz totem i musisz walczyć z hordą zombie!
     
    Funkcje:
      • Wave zombie
      • Bronie do walki z zombie
      • System punktów za który kupujemy bronie
      • Scoreboard ze statystykami
      • DODATKOWO skrypt dodaje krew na serwer!
    Jak zrobić wave'a?
      • [OPCJONALNIE] Zbuduj arene
      • Postaw gąbke
      • A na niej blok złota
      • I tyle
     
    TODO:
      • Nowe bronie (granat, mina)
    •Rudy muzin Pomocnik do zabijania zombie
      •+propozycje
    Instalacja:
      • Daje prosty gotowiec, nie musisz się męczyć
    Download:
      • Gotowiec: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
      • SZKAN: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    •Kod na pastebin: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Uwaga: Jeżeli bierzesz kod z pastebina, potrzebujesz dodatku Skquery i najnowszą wersje bukkita i skripta.
    ChangeLog:
    1.0 - WYDANIE SKRYPTU
    1.5 - Update:
    •Dodano 2 nowe bronie (golden shotgun i Rocket launcher)
    •Dodano nowy typ zombie: Strzelający do na i mający 50 serduszek życia
    •Znacznie poprawiono texturepack
    •Poprawiono błędy
    •Dopracowano krew
    •Dodanie HeadShotów
     
    P.S: W texturce jako dźwięk strzału wziołem z MC:GO, bo nie działały inne
  17. Polubienie (+1)
    febbe przyznał(a) reputację dla Anemonex w Nature Runes - kolorowa aktualizacja   
    Wezmę pod uwagę Wasze propozycje. Na razie jednak nie będę ruszał skryptu, dopiszę co nieco kiedy znajdę czas. Mogę Wam jedynie wymienić co zostanie zmienione:
    Runy Algiz i Wunjo zostaną usunięte. Zostały one dodane tymczasowo i nie wyglądają one tak jakbym tego pragnął. Kiedyś wrócą z kolegami! Runy specjalne [np. Halloween] będą tworzone w oddzielnym stole. Przed świętami pojawi się edycja z runą bożonarodzeniową. Runy otrzymają bardziej bajeranckie efekty wizualne oraz dźwiękowe. Zostanie dodany tajemniczy przedmiot o nazwie "stół geniuszy", ale więcej o nim dowiecie się dopiero po jego dodaniu. Piórko, które będzie znajdować się w górnym lewym rogu okna stołu. Będzie ono wyświetlać pomocne informacje na temat run. W prawym [lub lewym, się zobaczy] dolnym rogu dodam czerwoną wełnę [lub inny blok], dzięki któremu będzie można powrócić do menu niższego w hierarchii [Wybór runy <-- Okno runy <-- Okno po stworzeniu runy]. Wszystkie runy będą mogły zostać włączone i wyłączone. Prawdopodobnie przepiszę cały skrypt na nowo.
  18. Polubienie (+1)
    febbe otrzymał(a) reputację od bvcz w Szukam prostego   
    Kolo to nie skrypty php, tylko skrypty do gry Minecraft o_O
    Niestety, ale najwyraźniej się pomyliłeś
  19. Polubienie (+1)
    febbe otrzymał(a) reputację od _Of3k w Szukam prostego   
    Kolo to nie skrypty php, tylko skrypty do gry Minecraft o_O
    Niestety, ale najwyraźniej się pomyliłeś
  20. Polubienie (+1)
    febbe otrzymał(a) reputację od Savorski w aHalloween - skrypt na halloween   
    -Słabe
    -Wzięte z podania SDT (które zostało rozpatrzone negatywnie)
    -Jest już dużo takich skryptów. Nie potrzeba ich więcej
    -Wygląda na przerobioną wersje srHalloween
  21. Polubienie (+1)
    febbe przyznał(a) reputację dla herhor67 w herhor67   
    SKRYPTY BY HERHOR67:
    1. Diseases



    2. SuperDrops




    3. JailBreak




    4. MagicSprings



     
    5. GreatFountain




    SPIS MOICH MINI SKRYPTÓW



  22. Polubienie (+1)
    febbe przyznał(a) reputację dla _Of3k w oXestone - Generatory stone   
    Ps. Pewnie dostanę +5 pkt ostrzeżenia ale wisi mi to ...
    4 słowa

    1.Podjara
    2.Aż
    3.Dupke
    4.Urywa
    -,-
    Ciekawe co dodasz i wgl po co UPDATE jak i tak takich sk jest dużo...
    I żeby zmniejszyć twierdzenie, że 'oj tylko spamisz' to spytam cię co dodasz?
    @Edit
    Najlepiej jakby Administrator zamknął ten temat
    //~Pirat
  23. Polubienie (+1)
    febbe otrzymał(a) reputację od Norbi w aHalloween - skrypt na halloween   
    -Słabe
    -Wzięte z podania SDT (które zostało rozpatrzone negatywnie)
    -Jest już dużo takich skryptów. Nie potrzeba ich więcej
    -Wygląda na przerobioną wersje srHalloween
  24. Polubienie (+1)
    febbe otrzymał(a) reputację od ZiomuuSss w loop-value :/   
    Jaka wersja bukkit, skripta, wywala jakieś błędy?
  25. Polubienie (+1)
    febbe otrzymał(a) reputację od ZiomuuSss w loop-value :/   
    Sprawdź czy po send "%loop-value%" nie ma stop i
    (choć nie wiele to da) usuń stop po add player to {gracze::*}
×
×
  • Dodaj nową pozycję...