
kapioner
-
Ilość zawartości
26 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Odpowiedzi opublikowane przez kapioner
-
-
Witam. Mam pytanie.Czy są inne particlesy, które można wywołać za pomocą tego:
play mob spawner flames? -
Da się to zrobić, ale trzeba bardzo dużo pisania
-
:\ spk dzięki za chęci
-
on step on slime block:
push player forwards with force 10
o takie coś chodzi? -
Można też tak:
on place of bookshelf:
set {loc1} to location of the event-block
Potem to usuwasz zeby gracz nie mogl zamienic tej lokacji i piszesz co ma się stać np.
on rightclick on bookshelf:
if location of the event-block is {loc1}:
give 1 stick to player
I to tyle -
Czy dałoby się zrobić tak, że: Jak gracz zacznie zdanie z małej litery to poprawia na dużą?
-
on rightclick on sign:
line 1 is "[Sklep Enchant]"
line 2 is "Kosa"
line 3 is "1"
line 4 is "30000$"
if player's balance is greater or equal to 30000:
give <PRZEDMIOT> to the player
else:
send "&cMasz za malo kasy!"
Może tak? -
Dziękuje
do zamknięcia.
-
Czy moglby ktoś napisać dla mnie skrypt na to że: jak respi się zombie to jest jakaś szansa że zrespi się zombie z głową jakiegoś gracza albo np. z dynią lub innym blokiem na głowie?
-
Ale chodzi jak to zrobic zeby bylo na innych swiatach z rangami i zeby tych rang nie widzieli gracze na świecie "Survival" a gracz by był na świecie "Freebuild"
-
no że np. jest komenda która ustawia graczowi range i potem ta jego ranga jest widoczna na chacie
-
Dobra dzięki, a nie dałoby się z rangami jakoś?
-
Witam poszukuje skryptu na oddzielny chat na każdym swiecie i tak zeby byl taki format wiadomości:
[ranga][gracz][wiadomosc] -
on damage:
if attacker's tool is wooden hoe named "Minigun %{snowball::%player%}%|30":
if projectile is snowball:
remove 1 from {snowball::%attacker%}
increase damage by 1
błąd w 2 linijce pomoże ktoś? -
-
17 godzin temu, herhor67 napisał:
on damage: if attacker is player: increase damage by 6
Masz error, bo w evencie wywołujesz ten sam event, co powoduje nieskończoną pętlę:
on damage:
[...]
make attacker damage victimpomogło
15 godzin temu, gabixdev napisał:Dopisz stop ;v
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Dopisywałem i było zle
Do zamkniecia -
Obojętne na co byleby działało
-
Nie działa nawet gdy nie ma {_d} a gdy nie ma Cancel event to powtarza to bez konca, a ja chcę żeby wykonywalo polecenie nie pisało tej wiadomości na chacie bo to spami konsole i żeby nie wykonywalo polecenia miliard razy
-
5 godzin temu, Zaaxel napisał:
A ustawiłeś {_d}?
Jeżeli nie to równanie będzie wyglądać np. tak:
3 + <none>
Z czego nie będzie
Ustawione i teraz gdy nie ma cancel event to skript uderza ogrom razy zamiast raz uderzyć i jest taki sam error jak w 1 poście ale gdy jest cancel event to jest error ale wykonuje polecenie
-
skrypt nie pokazuje bledow ale nie dziala zadawanie dmg
-
Kiedy używam miecza to pokazuje The script infinitiely repeated itself. A oto skrypt:
on damage:
if attacker is player:
if attacker's tool is wooden sword named "&l&fMiecz Kmiecia":
if victim is zombie:
make attacker damage victim by 6
make attacker damage victim by {_d}
cancel event
-
Wypowiada w tym samym czasie 2 wiadomości
-
Witam. chciałbym stworzyć npc z questami za pomocą dodatka do skript : SkRayFall ale niestety mam problem ,bo postacie wypowiadają 2 razy ten sam tekst i nie wiem co robić
Link do skryptu: -
Kiedy ktoś uderzy 2 osobę motyką to skript pokazuje wiadomość The script "Motyka Zaglady.sk" infinitely (or excessively) repeated itself! 2 razy i czeka 3 sekundy i dopiero uderza 2 gracza a ja chciałbym żeby odrazu uderzało i nie pokazało tych wiadomości(to nie koniecznie)
Prosze o pomoc
Link do skryptu:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Strzelanie w stronę moba
w Pytania i problemy
Opublikowano · Edytowane przez kapioner
Czy da sie strzelić śnieżką w stronę moba?
Kod:
shoot a snowball from block 1 up event-block in direction of loop-entity