Skocz do zawartości

TwTomus

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    TwTomus przyznał(a) reputację dla herhor67 w HerSHOPS - skrypt na automatyczne sklepy w GUI   
    HerSHOPS
     
    Pamiętna chwila... Trzeba to zapisać w jakimś kalendarzu xD
    Po jakimś roku/pół od rozpoczęciu pracy nad tym skryptem wreszcie go dokończyłem i udostępniam publicznie
    Pierwotnie miał być tylko na SBW, ale każdy kto wtedy był na forum, wie co z tego wyszło
    Nie miałem motywacji, pojedyncze zrywy się zdarzały, ale cały czas coś nie działało i wgl masa bugów była.
    Legenda:
    Coś [x] lub [x.x] - będzie dokładniej opisane później
    No, ale przechodząc do rzeczy; skrypt daje administratorowi możliwość stworzenia sklepów na tabliczkach (opcjonalnie od razu dla siebie, konfiguracja [6]), które gracze mogą wynająć na jakiś czas.
    1. Tworzenie sklepu
    Aby stworzyć sklep, należy postawić skrzynię lub skrzynię-pułapkę (najlepiej pojedynczą, bo podwójna jak na razie nie ma zabezpieczenia obu przed niszczeniem) i na jednym z jej boków postawić tabliczkę z ":hershops:" w pierwszej linii.
    2. Działanie
    Każdy sklep w GUI dzieli się na 3 części, startową (Wynajmij) publiczną (Sklep) i prywatną (CPanel). Do CPanelu dostęp ma tylko właściciel oraz osoby z uprawnieniem [5].
    a) Startowa
    Item: Słonecznik (cena za wynajęcie) Potwierdź wynajem b) Publiczna
    Kup => Wybór przedmiotu => Wybór ilości => Wydanie towaru [3.2] Item: Słonecznik (ile pinionszkuf ma gracz) Item: Głowa gracza (nick właściciela) Sprzedaj => Wybór przedmiotu => Wybór ilości => Pobranie towaru [3.3]
    c) Prywatna
    Dodaj przedmiot => Wybierz kategorię (kupno/sprzedaż) => Dodawanie przedmiotu [3.1] Usuń przedmiot  => Wybierz kategorię (kupno/sprzedaż) => Wybierz przedmiot Zmień rozmiar => Wybierz ilość rzędów Zmień status => Otwórz/zamknij Porzuć sklep => Potwierdź porzucenie Opłać abonament [3.4] => Potwierdź przedłużenie Dla osoby z uprawnieniem [5] - Usuń sklep => Potwierdź usunięcie  
    3. Rozszerzone info:
    3.1 Dodawanie przedmiotu:
    Po przejściu CPanelu należy kucnąć (wcisnąć shift; zabezpieczenie przeciwko wyrzucaniu całych stacków z eq xD) i wyrzucić przedmiot (Q). Potem wystarczy wpisać cenę na chacie i gotowe.
    3.2 Wydanie towaru:
    Sprawdzanie po raz 2 czy gracz ma odpowiednią ilość pieniędzy, czy towar jest w magazynie, czy jest na niego miejsce w eq.
    Jeżeli powyższe są OK to wymiana wedle wyboru, jeżeli nie to maksymalna ilość. Odpowiednia ilość pieniędzy zostaje przelana z konta gracza na konto właściciela.
    Następuje wysłanie powiadomienia [3.5] do właściciela.
    3.3 Pobranie towaru:
    Proces odwrotny do powyższego.
    Sprawdzanie po raz 2 czy właściciel ma odpowiednią ilość pieniędzy, czy towar jest w ekwipunku, czy jest na niego miejsce w magazynie.
    Jeżeli powyższe są OK to wymiana wedle wyboru, jeżeli nie to maksymalna ilość. Odpowiednia ilość pieniędzy przelana z konta właściciela na konto gracza.
    Następuje wysłanie powiadomienia [3.5] do właściciela.
    3.4 Abonament:
    Sklep domyślnie kupuje się na tydzień pracy serwera, przedłużyć abonament można 24 godziny przed końcem.
    W momencie kiedy można już użyć przedłużenia wysyłane jest powiadomienie [3.5] do właściciela.
    Koszt kupna i przedłużenia jest proporcjonalny do ilości rzędów w sklepie, domyślnie 20$/rząd, patrz konfiguracja [6].
    Jeżeli nie zostanie opłacony, przedmioty zostają w magazynie, ale właściciel traci dostęp, bo wszystkie zmienne są czyszczone i sklep znowu można wynająć.
    3.5 Powiadomienia:
    Właściciel jest informowany co minutę, jeżeli ma nowe powiadomienia.
    Są tam informacje o kupnie, sprzedaży, końcu abonamentu i wystawieniu sklepu na sprzedaż. No i o usunięciu sklepu przez admina, ale to sytuacja awaryjna.
    Wiadomości można odczytać za pomocą komendy [4].
     
    4. Komendy: /hershops [argumenty]
    /hs help - spis komend /hs wiadomosci - wyświetla powiadomienia ze wszystkich sklepów gracza /hs reload - odświeża skrypt (tylko dla uprawnionych [5]) /hershopdel etevar iablescon firmation - komenda tylko do wykonania w konsoli, usuwa wszystkie dane sklepów, pozostają wiadomości i ustawienia.  
    5. Uprawnienia:
    hershops.admin - pozwala na wszystko hershops.create - pozwala tworzyć sklepy hershops.manage.others - pozwala wbić do czyjegoś CPanelu hershops.open.others - pozwala otworzyć czyjś magazyn hershops.delete - pozwala usunąć czyjś sklep w CPanelu  
    6. Konfiguracja:
    Jak na razie niestety w opcjach, może kiedyś przeniosę do pliku jak ogarnę xD
    options: # teksty # line1: &7&l[&4&lHer&1&lSHOPS&7&l]# linia pierwsza na tabliczce tag: &7&l[&4&lHer&1&lSHOPS&7&l]# tag w wiadomościach, nie zmieniaj ;_; cpanel: &6&lControlPanel# tekst w GUI buyshop: &6&lKup sklep# tekst w GUI opened: &aOtwarte# linia 3 na tabliczce closed: &cZamknięte# linia 3 na tabliczce renewable: &eDo odnowienia# linia 4 na tabliczce forsale: &eNa sprzedaż# linia 4 na tabliczce # liczby # cenazarzad: 20# ile ma kosztować jeden rząd slotów, przy kupowaniu i odnawianiu mnoznikczasu: 7*24*60# 7d * 24h * 60min; jak długo sklep ma być aktywny po kupieniu (minuty) maxdooplacenia: 24*60# 24h * 60min; ile przed usunięciem można go przedłużyć (zapobiega zajmowaniu na bardzo długi czas, minuty) displayedtime: 24 godziny# ta sama liczba tylko w "normalnym" formacie :P defaultrows: 1# ile rzędów w sklepie przy kupieniu maxmessages: 20# ile wiadomości wyświetlać na raz # ilość itemów # slot0: 1 slot1: 2 slot2: 5 slot3: 10 slot4: 16 slot5: 20 slot6: 32 slot7: 48 slot8: 64 # tak/nie # claimoncreate: false#czy sklep po założeniu ma należeć do zakładającego destroyondelete: true#czy po usunięciu sklepu tabliczka i skrzynia mają zostać zniszczone  
    7. Inne info:
    Skrypt wymaga Skripta (u don't say), SkQuery, coś do uprawnień czy inny PEX, oraz coś na eko typu Ess&Vault.
    Może kiedyś zamienię komendy na funkcje i opcje na plik .yml
    Daj lajka XD
    DOWNLOAD: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
  2. Polubienie (+1)
    TwTomus otrzymał(a) reputację od Damianekk w Scoreboard z informacjami!   
    Plugin scoreboardstats daje ci to co przedstawiles na zdjeciach
     
  3. Polubienie (+1)
    TwTomus przyznał(a) reputację dla Kamill0s w Tworzenie bloku   
    Niewiem czy oto ci chodzi ale napiszę ci coś takiego:

    command /ustaw:
    trigger:
    if player has permission "ustawianie":
    set {ustawienie} to location of player
    send "Ustawiles lokalizacje gracza."
    wait 5 seconds
    set bedrock at {ustawienie}
×
×
  • Dodaj nową pozycję...