Skocz do zawartości

MsMaciek

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Super (+1)
    MsMaciek przyznał(a) reputację dla PanMaruda w [JSON] Formatowanie tekstu w Skript - jak z niego korzystać   
    Z dedykacją dla wszystkich tych, którzy wmawiają sobie i innym, że do wysłania na chat klikalnego tekstu lub podpowiedzi po najechaniu potrzebują skryptu Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! albo jakichś magicznych efektów ze starożytnego dodatku. Ten poradnik pokazuje i tłumaczy w jaki sposób osiągnąć takie efekty jedynie przy pomocy czystego pluginu Skript (od bodajże wersji 2.0).
     
    Interaktywny chat:
    zaznaczam, iż wszystkie poniższe akcje odnoszą się jedynie do efektów które wysyłają wiadomość do gracza (broadcast oraz message);
    wszystkich akcji jakich możemy użyć jest cztery i dzielą się one na dwie grupy, zapisujemy je dość prosto według poniższego formatu:
    '<nazwa: treść akcji>tekst do którego będzie się ona odnosić'
      [GRUPA PIERWSZA] akcje aktywowane po najechaniu na tekst: tooltip - wyświetla dodatkowy tekst (tzw. podpowiedź) w ramce nad wybraną wiadomością, przykładowo:
    '<tooltip:Wiadomość po najechaniu>Najedź na tą wiadomość'

      [GRUPA DRUGA] akcje aktywowane po kliknięciu na tekst: url - przenosi gracza do domyślnej przeglądarki i otwiera mu stronę z podanego linku (w większości przypadków wymaga to dodatkowego potwierdzenia przez użytkownika - w celach bezpieczeństwa - czy na pewno chce otworzyć daną stronę, przykładowo:
    '<url:Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!>Kliknij tutaj aby posłuchać'

      command - wykonuje komendę jako gracz: jeżeli treść akcji zaczyna się od ukośnika - wtedy jest ona traktowana jako komendą wykonywana przez gracza, przykładowo:
    '<command:/help>Kliknij mnie aby otrzymać pomoc'
      jeżeli treść nie zaczyna się od ukośnika - wtedy jest ona traktowana jako zwykła wiadomość wysyłana przez gracza na chat, przykładowo:
    '<command:Dzień dobry>Kliknij tutaj aby się przywitać'

      suggest command - wpisuje graczowi podaną treść w jego pole tekstowe pod chatem, przykładowo:
    '<suggest command:Jestem twoją wklejoną wiadomością>Kliknij tutaj, aby wkleić wiadomość do swojego pola tekstowego'  
     
    Formatowanie i kolorowanie tekstu:
    myślę że każdy, kto teraz czyta to zdanie doskonale wie jak korzystać z kolorów w minecraft przy użyciu paragrafu (§) lub spójnika (&) - więc nie będę ich tutaj przytaczał, skupię się na osobnej Skriptowej wersji kolorowania i formatowania wiadomości;
    tak jak powyżej, poszczególne kolory \ efekty dodajemy zapisując je w nawiasach ostrych:
    '<efekt\kolor>'
      kolory - wiem, że z tej opcji nikt nigdy nie skorzysta skoro możemy to robić dużo szybciej i krócej przy użyciu spójnika, ale i tak warto o tym wspomnieć, przykładowo:
    '<red>Ta wiadomość będzie czerwona'

    lista wszystkich głównych kolorów wraz z ich aliasami: [ 0 ] black - czarny [ 1 ] blue (dark blue) - niebieski [ 2 ] green (dark green) - zielony [ 3 ] cyan (cyanaqua, dark cyan, dark aqua, dark turquoise, dark turquois) - turkusowy [ 4 ] red (dark red) - czerwony [ 5 ] purple (dark purple) - fioletowy [ 6 ] orange (orange, gold, dark yellow) - pomarańczowy [ 7 ] grey (light grey, gray, light gray, silver) - szary [ 8 ] dark grey (dark gray) - ciemny szary [ 9 ] light blue (indigo) - jasny niebieski [ a ] light green (lime, lime green) - jasny zielony [ b ] light cyan (light aqua, turquoise, turquois, light blue) - błękitny [ c ] light red (pink) - jasny czerwony [ d ] light purple (magenta) - jasny fioletowy [ e ] yellow (light yellow) - żółty [ f ] white - biały  
    formatowanie - tak, tak - to też niepotrzebnie piszę, ale co tam, przykładowo:
    '<bold>Ta wiadomość będzie pogrubiona'

    lista wszystkich opcji formatowania: [ k ]    magic (obfuscated) - mrugające znaki (zwykle zwane - matrixem) [ l ]     bold (b) - pogrubienie [ m ]  strikethrough (strike, s) - przekreślenie [ n ]   underlined (underline, u) - podkreślenie [ o ]   italic (italics, i) - pochylenie  
    kolory RGB (hexadecymalne) - nowością w minecraft (dostępną od wersji 1.16) jest wsparcie dla kolorów RGB w formacie hexadecymalnym, jak z nich korzystać i skąd je brać:

    swoje własne kolory możemy wybierać z np. generatorów online (Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!) - nas interesuje zawsze wartość z kratką (hashtag), wpisujemy ją identycznie jak wszystkie powyższe kolory - w nawiasy ostre. (kratka również musi być podana), przykładowo:
    '<#00FF00>Ta wiadomość będzie zielona'  
     Warto wiedzieć:
    we wszystkich powyższych przykładach, efekt (kolor lub formatowanie) będzie odnosiło się do całej wiadomości;
    jeżeli jednak będziemy chcieli się go pozbyć, możemy to zrobić na dwa sposoby: korzystając z opcji resetowania tekstu '<reset>', '<r>' lub '&r', przykładowo:
    '<red>Ta wiadomość będzie czerwona <reset>Ale ta będzie już w domyślnym kolorze białym'
      wstawiając za tekstem kolejne formatowanie, przykładowo:
    '<bold>Ta wiadomość będzie biała i pogrubiona <red>Ale ta będzie czerwona i niepogrubiona'

      jeżeli efekty (kolory lub formatowanie) następują po sobie to się na siebie nakładają, przykładowo:
    '<tooltip:Wiadomość><red><bold>Ta wiadomość będzie czerwona, pogrubiona i pokaże tekst po najechaniu na nią'

      tooltip - czyli podpowiedzi opisane na początku poradnika - mogą składać się z wielu linijek. Jeżeli chcemy taki efekt uzyskać musimy każdą nową linijkę oddzielić wyrażeniem nowej linii '%new line%' lub w skrócie '%nl%', przykładowo:
    '<tooltip: 1 linijka %nl% 2 linijka %nl% 3 linijka %nl% i tak dalej>Mamy tutaj długą podpowiedź'

      wewnątrz efektów (np. w podpowiedziach) możemy również używać kolorów i formatowania, przykładowo:
    '<tooltip: <yellow><bold>Żółta podpowiedź>&4&lNajedź tutaj kursorem, aby zobaczyć żółtą podpowiedź'

      jeżeli wewnątrz naszego efektu (koloru lub formatowania) chcemy umieścić wyrażenie lub zmienną - to jak najbardziej możemy to zrobić, ale: skript podczas wysyłania wiadomości najpierw stara się ją formatować (tj. ustawia kolory, efekty i wszystko co powyżej opisałem), a dopiero po nich wstawia do naszego tekstu zmienne, co skutkuje niepokolorowaną wiadomością wysłaną na chat, przykładowo: set {_pogrubienie} to "bold" send "<%{_pogrubienie}%>nasza wiadomość" niestety, na chacie naszym oczom ukaże się:
    <bold>Nasza wiadomość z pomocą przychodzi nam wyrażenie '[un] formatted %text%' - sprawia ono, że plugin ponownie (po wczytaniu zmiennych) sprawdza wiadomość w poszukiwaniu formatowania tekstu - dzięki temu możliwe jest umieszczanie zmiennych w tekście (np. z nickami graczy, kolorami rgb lub kolorami pobranymi przez skripta), przykładowo: set {_hex} to "##00FF00" send formatted "<%{_hex}%Ta wiadomość zawiera działającą zmienną z kolorem zielonym"  
     
     
    Tylko gdzie pizza zapytacie - a ja na to: *pstryk* średnia hawajska dla wszystkich.
  2. Polubienie (+1)
    MsMaciek otrzymał(a) reputację od gmpl w Itemy po zdedaniu   
    on respawn
    On respawn:    Add ender chest, Stone axe, Stone shovel, 64 steak and 64 oak Wood planks to player  
  3. Polubienie (+1)
    MsMaciek otrzymał(a) reputację od witek_towit w Pomoc w skrypcie.   
    Zaraz wrzucę skrypt.
     
    Edit:
     
    options: nazwa-skryptu: skrypt #bez .sk komenda: admi #bez / variables: {{@nazwa-skryptu}.admins::*} = 0 {{@nazwa-skryptu}.p::P3lni} = 0 {{@nazwa-skryptu}.p::Phluxx} = 0 {{@nazwa-skryptu}.p::Bamobl123} = 0 {{@nazwa-skryptu}.p::Suei} = 0 {{@nazwa-skryptu}.p::Nikolas1} = 0 on script load: wait 4 tick clear {{@nazwa-skryptu}.admins::*} add "P3lni" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*} add "Phluxx" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*} add "Bamobl123" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*} add "Suei" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*} add "Nikolas1" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*} loop {{@nazwa-skryptu}.admins::*}: if {{@nazwa-skryptu}.p::%loop-value%} parsed as number isn't number: set {{@nazwa-skryptu}.p::%loop-value%} to 0 command /{@komenda} [<text>] [<text>] [<text>]: permission: sk.use trigger: if arg 1 is "zobacz": open chest with 1 rows named "&4&lPodliczanie &c&lAdministracji" to player format slot 0 of player with 1 of creeper head named "&a&lP3lni %{{@nazwa-skryptu}.p::P3lni}%" to be unstealable format slot 1 of player with 1 of creeper head named "&a&lPhluxx %{{@nazwa-skryptu}.p::Phluxx}%" to be unstealable format slot 2 of player with 1 of skeleton head named "&5&lBamobl123 %{{@nazwa-skryptu}.p::Bamobl123}%" to be unstealable format slot 3 of player with 1 of skeleton head named "&5&lSuei %{{@nazwa-skryptu}.p::Suei}%" to be unstealable format slot 4 of player with 1 of skeleton head named "&5&lNikolas1 %{{@nazwa-skryptu}.p::Nikolas1}%" to be unstealable stop if arg 1 is "dodaj": if arg 2 is set: #nick if arg 3 is set: #ilosc set {_l} to 0 loop {{@nazwa-skryptu}.admins::*}: if loop-value is arg 2: set {_l} to 1 if {_l} is 0: send "&cNie ma takiego administratora! &aDostępni: %{{@nazwa-skryptu}.admins::*}%" stop else if arg 3 parsed as number isn't number: send "&6'%arg 3%' &cnie jest liczbą!" else: add arg 3 parsed as integer to {{@nazwa-skryptu}.p::%arg 2%} send "&aPomyślnie dodano &6'%arg 3%'&a punktów dla &6'%arg 2%'" make player execute command "/{@komenda} ref" else: send "&c/{@komenda} dodaj (nick) (ilosc)" stop if arg 1 is "usun": if arg 2 is set: #nick if arg 3 is set: #ilosc set {_l} to 0 loop {{@nazwa-skryptu}.admins::*}: if loop-value is arg 2: set {_l} to 1 if {_l} is 0: send "&cNie ma takiego administratora! &aDostępni: %{{@nazwa-skryptu}.admins::*}%" stop else if arg 3 parsed as number isn't number: send "&6'%arg 3%' &cnie jest liczbą!" else: remove arg 3 parsed as integer from {{@nazwa-skryptu}.p::%arg 2%} send "&aPomyślnie usunięto &6'%arg 3%'&a punktów od &6'%arg 2%'" make player execute command "/{@komenda} ref" else: send "&c/{@komenda} usun (nick) (ilosc)" stop if arg 1 is "ref": loop {{@nazwa-skryptu}.admins::*}: if {{@nazwa-skryptu}.p::%loop-value%} > 2: #co ma sie stac, kiedy ktos bedzie mial wiecej niz 2 pkt. %loop-value% to nick gracza send "&cGracz %loop-value% ma więcej niż 2 pkt." else if {{@nazwa-skryptu}.p::%loop-value%} < -2: #co ma sie stac, kiedy ktos bedzie mial mniej niz -2 pkt. %loop-value% to nick gracza send "&cGracz %loop-value% ma mniej niż -2 pkt." stop send "&c/{@komenda} [zobacz|dodaj|usun]"  
  4. Polubienie kappy (+1)
    MsMaciek przyznał(a) reputację dla Libter w [PŁACĘ] Szukam programisty JAVA do pisania pluginów lub osoby, która pisze profesjonalne skrypty - Zobacz!   
    Brakuje przynajmniej dwóch zer w tym budżecie  Już lepszy byłby procent zysków z serwera, bo obecna stawka ~10 zł za plugin to nie wynagrodzenie tylko jałmużna.
  5. Śmiech kappy (+1)
    MsMaciek przyznał(a) reputację dla kerpson w /sprawdz SPRAWDZANIE!!   
    Panu chyba google nie dziala.
  6. Śmiech kappy (+1)
    MsMaciek przyznał(a) reputację dla Rejszpat w /sprawdz SPRAWDZANIE!!   
    No ale jakoś przecież musiał się tu dostać  
  7. Ale o co chodzi (0)
    MsMaciek przyznał(a) reputację dla Peridot w PermissionsEx i Skript. Komenda nie wywołuje się w konsoli.   
    Prawdopodobnie chodzi o to że w środku " " jest inny " " i kod myśli że kończy się w miejscu następnego przez co kod tego nie rozumie.
    Zamień " " w komendzie na ' ' jeżeli się da
     
    Czyli będzie:
    make console execute command "pex user %player% group add VIP '' 2592000" Lub 
    make console execute command 'pex user %player% group add VIP "" 2592000'  
    Nie wiem czy którykolwiek w ogóle zadziała ale może
  8. Polubienie (+1)
    MsMaciek przyznał(a) reputację dla Reedzev_ w Polska "skriptopedia"   
    Heej.....
    Większość z was (ja też) zadajecie sobie pytanie "Po co to nam?". Po to, żeby skończyć z prośbami o pisanie skryptów na wiadomość przy wejściu/wyjściu gracza, skryptami na chat lub też innymi prostymi skryptami, które można by było napisać samemu.
    Największy problem u tych pseudo-skrypterów to to, że nie umieją zbyt dobrze angielskiego. A my mamy taki problem, że tracimy na nich czas pisząc im skrypty + potem się jeszcze pod nimi podpisują.
    Jak miała by wyglądać taka skriptopedia?
    każdy mógłby ją edytować, z małym haczykiem: każda zmiana musiała by być zatwierdzona przez moderatorów globalnych/moderatorów skriptopedii. była by tam POLSKA dokumentacja skripta i kilku dodatków (np. wildskript, skquery) zawierała by przykłady, gdzie można poszczególnych zmiennych/efektów/eventów używać Mam nadzieje że ułatwi to życie każdemu.
  9. Polubienie (+1)
    MsMaciek przyznał(a) reputację dla Norbi w Zarządzanie uprawnieniami.   
    System uprawnień
    W tym poradniku pokażę wam jak zrobić zarządzanie uprawnieniami.
    Jest to jedna z funkcji pluginu SkQuery

    Włączenie tej opcji
    Aby ta opcja działała, musimy w skrypcie wstawić to:
    script options: $ use permissions
    Dodawanie uprawnień
    1. Schemat:
    add %string% to %player%'s permissions 2. Użycie:
    add "nBase.ping" to player's permissions
    Zabieranie uprawnień
    1. Schemat:
    remove %string% from %player%'s permissions 2. Użycie:
    remove "nBase.ping" from player's permissions
    Lista uprawnień
    1. Schemat:
    %player%'s permissions 2. Użycie:
    player's permissions
    Informacje
     
    Gdy serwer zostanie przeładowany lub wyłączony automatycznie zabiera uprawnienia z skQuery wszystkim graczom.
    Aby temu zapobiec najlepiej jest dodawać każde uprawnienie do listy. A przy wchodzeniu odczytywać te uprawnienia z listy i je dodawać.

    W ten sposób możemy zastąpić nasz plugin od uprawnień uprawnieniami z SkQuery

    Przykładowy kod
    script options: $ use permissions command /uprawnienia [<player>] [<text="brak">] [<text>]: trigger: if player is op: if arg 2 is not "add" or "remove" or "list": send "&a[Uprawnienia] &7Uzyj: &6/uprawnienia <gracz> <add|remove|list> <uprawnienie>" else: if arg 2 is "add": if arg 3 is not set: send "&a[Uprawnienia] &7Uzyj: &6/uprawnienia %arg 1% add <uprawnienie>" else: add arg 3 to {uprawnienia::%arg 1%::*} add arg 3 to arg 1's permissions send "&a[Uprawnienia] &7Dodano uprawnienie: &6%arg 3% &7do uprawnien gracza: &6%arg 1%&7." if arg 2 is "remove": if arg 3 is not set: send "&a[Uprawnienia] &7Uzyj: &6/uprawnienia %arg 1% remove <uprawnienie>" else: remove arg 3 from {uprawnienia::%arg 1%::*} remove arg 3 from arg 1's permissions send "&a[Uprawnienia] &7Usunieto uprawnienie: &6%arg 3% &7z uprawnien gracza: &6%arg 1%&7." if arg 2 is "list": send "&a[Uprawnienia] &7Lista uprawnien gracza: &6%arg 1% &7to:" send "&c%arg 1's permissions%" else: send "&c[Uprawnienia] &7Nie jestes OPem." on join: if {uprawnienia::%player%::*} is set: loop {uprawnienia::%player%::*}: add loop-value to player's permissions To już koniec poradnika!
    Jeżeli poradnik się spodobał, nie zapomnij go ocenić.
    Pozdrawiam Norbi.
  10. Polubienie (+1)
    MsMaciek przyznał(a) reputację dla sebafudi w [WildSkript] Automatyczna aktualizacja skryptu   
    Witaj!
    W tym poradniku chciałbym Ci przedstawić jak w prosty sposób udostępniać aktualizacje Twojego skryptu.
     
    Więc zaczynajmy!
    Spis treści

    I Wstęp
    II Sprawdzanie dostępności aktualizacji
    III Automatyczne pobieranie aktualizacji
    IV Ręczne pobieranie aktualizacji
     
    III lub IV do wyboru
     
    I Wstęp
    Do działania potrzebny jest Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!! Aby aktualizacja działała, cały skrypt trzeba umieścić na Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (polecam to drugie), lub innym serwisie oferującym funkcję RAW, tzn. strona udostępnia link do czystego pliku - sam skrypt. Ważne jest, aby założyć tam konto (i zapamiętać login i hasło), aby potem móc edytować wcześniej wysłany skrypt. Aby aktualizacje skrypta pokazała się użytkownikom, 1 linijka skryptu musi ulec zmianie na internecie. A musi ona wyglądać tak:
    #<wersja># np.
    #InDev 10.1# Wersja może zawierać nieograniczoną liczbę znaków, lecz musi być rozpoczęta i zakończona #
     
    II Sprawdzanie dostępności aktualizacji
    Można zacząć różnymi eventami... Ja polecam on load:, który działa wtedy gdy skrypt się załaduje.
    on load: Teraz zaczynamy część skryptu sprawdzający wersję skryptu w plikach serwera:
    set {_version} to content of file "plugins/Skript/scripts/%skript%.sk" Czyli ustawiamy zmienną {_version} na zawartość całego skryptu.
     
    Teraz ustalamy w jakim miejscu jest pierwszy #:
    set {_v} to index of "##" in {_version} Teraz ustalamy zmienną {_v2} na 1 znak po # do końca skryptu:
    set {_v2} to subtext of {_version} from character ({_v}+1) to character (length of {_version}) Znowu ustalamy pozycję # tym razem tego 2 tzn. #<wersja># <--tego
    set {_v3} to index of "##" in {_v2}  Jak już mamy w {_v2} skrypt bez pierwszego # i pozycję 2. # możemy ustawić zmienną {version} na prawidłową wersję:
    set {version} to subtext of {_version} from character ({_v}+1) to character ({_v3})  
    Jak już mamy wersje w plikach, możemy przejść do sprawdzania najnowszej wersji. Tak na prawdę zmienia się tylko zmienna do której zapisujemy wersję, i miejsce, skąd pobierany jest skrypt, czyli nie pliki serwera, tylko url.
     
    Tym kodem będziemy ustawiać zmienną {_version} na cały skrypt - najnowszą wersję, tak powinna wyglądać 1 linijka sprawdzania najnowszej wersji:
    set {_version} to result of connect to "Link RAW do skryptu"  A tak ostatnia, czyli zapisywanie zmiennej {version.new} na wersję najnowszego skrypta:
    set {version.new} to subtext of {_version} from character ({_v}+1) to character ({_v3})  Reszta, jak już pisałem, pozostaje bez zmian.
    Teraz zmienna {version} posiada wersję w plikach serwera, a {version.new} posiada aktualną wersje skrypta.

    Teraz musimy wysłać wiadomość do konsolki, o dostępnej aktualizacji.
    {version} is not {version.new}: send "Jest dostepna nowa wersja! Pobierz ja /update pobierz" to console Jeżeli użyjemy automatycznej aktualizacji, nie musimy dawać tej wiadomości.
     

     
    III Automatyczne pobieranie aktualizacji

    Aby skrypt automatycznie się aktualizował trzeba sprawdzić czy jest nowa wersja. Jeżeli jest ona dostępna to jest ona pobierana:
    {version} is not {version.new}: download "Link RAW do skryptu" to "plugins/Skript/scripts/%skript%.sk"  
    IV Ręczne pobieranie aktualizacji
     
    Do tego musimy utworzyć komendę np. /update:
    command /update [<text>]: trigger: set {_version} to result of connect to "Link RAW do skrypta" set {_v} to index of "##" in {_version} set {_v2} to subtext of {_version} from character ({_v}+1) to character (length of {_version}) set {_v3} to index of "##" in {_v2} set {version.new} to subtext of {_version} from character ({_v}+1) to character ({_v3}) arg 1 is "sprawdz": send "Twoja wersja to %{version}%" send "Najnowsza wersja to %{version.new}%" {version} is not {version.new}: send "Jest dostepna nowa wersja" arg 1 is "pobierz": {version} is not {version.new}: download "Link RAW do skrypta" to "plugins/Skript/scripts/%skript%.sk" send "Pobrano najnowsza wersje!" else: send "Masz juz najnowsza wersje skrypta!" stop Chyba nie muszę tego tłumaczyć, ponieważ wszystkie linijki są opisane powyżej, a reszta to podstawa skripta...
     

    Przykładowy kod z automatyczną aktualizacją:
     
    on load: set {_version} to content of file "plugins/Skript/scripts/%skript%.sk" set {_v} to index of "##" in {_version} set {_v2} to subtext of {_version} from character ({_v}+1) to character (length of {_version}) set {_v3} to index of "##" in {_v2} set {version} to subtext of {_version} from character ({_v}+1) to character ({_v3}) set {_version} to result of connect to "http://pastebin.com/raw.php?i=pACBwvMh" set {_v} to index of "##" in {_version} set {_v2} to subtext of {_version} from character ({_v}+1) to character (length of {_version}) set {_v3} to index of "##" in {_v2} set {version.new} to subtext of {_version} from character ({_v}+1) to character ({_v3}) {version} is not {version.new}: download "http://pastebin.com/raw.php?i=pACBwvMh" to "plugins/Skript/scripts/%skript%.sk
    Przykładowy kod z ręczną aktualizacją:
     
    on load: set {_version} to content of file "plugins/Skript/scripts/%skript%.sk" set {_v} to index of "##" in {_version} set {_v2} to subtext of {_version} from character ({_v}+1) to character (length of {_version}) set {_v3} to index of "##" in {_v2} set {version} to subtext of {_version} from character ({_v}+1) to character ({_v3}) set {_version} to result of connect to "http://pastebin.com/raw.php?i=pACBwvMh" set {_v} to index of "##" in {_version} set {_v2} to subtext of {_version} from character ({_v}+1) to character (length of {_version}) set {_v3} to index of "##" in {_v2} set {version.new} to subtext of {_version} from character ({_v}+1) to character ({_v3}) {version} is not {version.new}: send "Jest dostepna nowa wersja skryptu! Pobierz ja /update pobierz" to console command /update [<text>]: trigger: set {_version} to result of connect to "http://pastebin.com/raw.php?i=pACBwvMh" set {_v} to index of "##" in {_version} set {_v2} to subtext of {_version} from character ({_v}+1) to character (length of {_version}) set {_v3} to index of "##" in {_v2} set {version.new} to subtext of {_version} from character ({_v}+1) to character ({_v3}) arg 1 is "sprawdz": send "Twoja wersja to %{version}%" send "Najnowsza wersja to %{version.new}%" {version} is not {version.new}: send "Jest dostepna nowa wersja" arg 1 is "pobierz": {version} is not {version.new}: download "http://pastebin.com/raw.php?i=pACBwvMh" to "plugins/Skript/scripts/skrypt.sk" send "Pobrano najnowsza wersje!" else: send "Masz juz najnowsza wersje skrypta!" else: send "/update sprawdz - sprawdza aktualizacje" send "/update pobierz - pobiera aktualizacje" stop
     
     
     
    [*] Jeżeli znalazłeś jakiś błąd, napisz to pod tym tematem, postaram się poprawić. [*]Jeżeli czegoś nie zrozumiałeś, napisz to pod tym tematem, postaram się wytłumaczyć.
     
     
     
  11. Polubienie (+1)
    MsMaciek przyznał(a) reputację dla SebxteR w srDisco - skrypt na disco zbroję   
    Witam, chcę przedstawić wam mój kolejny skrypt o nazwie srDisco. Skrypt dodaje na nasz serwer disco zbroje.
     
    Komendy:
    /disco on  <--- Włącza disco zbroje,
    /disco off  <--- Wyłącza disco zbroje.
     
    Permissie:
    - srdisco
     
    Kod:
    srDisco v1:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    srDisco v2:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Zmiany:
     
    - Lepsze przejścia między kolorami (Dalej wygląda to brzydko ale w przyszłości będzie wyglądać lepiej), - Więcej kolorów zbroi, - Przepisanie całego kodu skryptu, - Dodanie komendy /disco halloween
×
×
  • Dodaj nową pozycję...