Skocz do zawartości

KGaZ

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    191
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Super (+1)
    KGaZ otrzymał(a) reputację od TachiMC w SPAWN MOB   
    on spawn of a zombie: set name of spawned entity to "&4Killer" equip spawned entity with diamond chestplate equip spawned entity with diamond sword  
  2. Polubienie (+1)
    KGaZ przyznał(a) reputację dla xN0MANDx w EnchantRPG - Zaawansowany Serwer RPG+SkyBlock.   
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Dodatkowe Zdjęcia
    SPAWN
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    EXPOWISKO 1
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Osoba którą polubisz - Misje Fabularne.
    (HP jest pokazywane nad serduszkiem na pasku expa - trzeba być innowacyjnym )
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    ZAPOWIEDŹ ZWIASTUNU
     
    To co napisałem tutaj to tylko mały % tego co jest na serwerze.
    WERSJA: 1.8-1.13
    SLOTY: 1000
    NON-PREMIUM
    IP: E-Craft.PL
  3. Super (+1)
    KGaZ przyznał(a) reputację dla E-Craft w E-Craft.PL - Solarix RPG   
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    IP: E-Craft.PL
    Data otwarcia: 3 listopada (sobota) 16:00
    Inne duże funkcje:
    - Gildie + Wojny + Prowincje
    - Handel
    - Sklepiki
    - Targi
    - Systemy Walki
    - Ulepszanie skilli
    - Rozwinięte Statystyki
    - Różdżki
    - Brak P2W
    - Akcesoria
    - Koloseum (Walki drużynowe z mobami - autorskie)
    Oraz wiele więcej
    Notatka: Przepraszam za brzydką prezentację, ale nie mam daru artystycznego, mimo iż starałem się jak mogłem i tak słabo mi wyszło. Chciałem zrobić prezentację 3x dłuższą, ale kto wtedy by to czytał, więc nie chciałem was męczyć wszelkimi szczegółami. Żeby ocenić solarix trzeba na nim pograć trochę. W trakcie gry co chwilę pojawia się przed nami setki nowych możliwości. Serwer cechują cudowne budowle oraz wykonanie techniczne. Jest to jeden z najbardziej klimatycznych serwerów jakie istnieją.
                                                         Zwiastun Serwera
     
    Na koniec podziękowania dla beta testerów oraz ich miłe słowa jak np: "Najlepszy serwer RPG", "niesamowite" itp. Doceniamy waszą pomoc w trakcie poszukiwania błędów w trakcie otwartej BETY
    Zapraszamy wszystkich na otwarcie serwera (data premiery powyżej).
    Czekamy na was!
     
     
  4. Polubienie (+1)
    KGaZ przyznał(a) reputację dla xN0MANDx w E-Craft.PL - Solarix RPG   
    WriteLine 1: A wyżej co pisałeś
    WriteLine 2: A to też co pisaliście
    3. Był skinrestorer, lecz ten crashował dane od pewnego momentu w wyniku czego cała sieć padała jak wbijał ktoś, więc został usunięty 2 tygodnie temu na czas znalezienia błędu (normalnie działał, ale coś im się zepsuło od strony zewnętrznej, lecz nie jestem pewien bo normalnie działało miesiącami).
     
  5. Polubienie (+1)
    KGaZ otrzymał(a) reputację od SenseiNein w Skrypt na białą liste   
    on connect: if {wh::%player%} is not set: if {wh.stat} is true: kick player due to "&4&oOtwarcie [DAJ TU DATE]" stop command /wh [<text>] [<offlineplayer>]: executable by: console trigger: if arg 1 is set: if arg 2 is set: if arg 1 is "add": set {wh::%arg 2%} to true send "&4&oDodano gracza&c&o %arg 2%" stop if arg 1 is "remove": clear {wh::%arg 2%} send "&4&oUsunieto gracza&c&o %arg 2%" if arg 1 is "off": set {wh.stat} to false send "&4&oWykonano!" if arg 1 is "on": set {wh.stat} to true send "&4&oWykonano!" Dodajesz przez konsole
  6. Super (+1)
    KGaZ przyznał(a) reputację dla bopke w Serwer VPS   
    Ten temat został przeniesiony.
    Czy od momentu zalogowania po SSH do próby odpalenia screena przełączałeś się pomiędzy użytkownikami za pomocą np komendy su?
  7. Polubienie (+1)
    KGaZ otrzymał(a) reputację od Bielecki w NBT - Co to jest?   
    @Bielecki Po przemyśleniu myśle że masz racje , usune po prostu tą linijkę , a żeby tu nie śmiecić o inne błędy kosmetyczne pisz mi na PW
  8. Polubienie (+1)
    KGaZ otrzymał(a) reputację od Peridot w NBT - Co to jest?   
    NBT
    Witam , jest to poradnik od dodawaniu 'niewidzialnych' gołym okiem atrybutów
    do danego przedmiotu, Zapraszam
    ------------------------------------------------------------------------
    Ten poradnik powstał tylko dlatego , że
    nie znalazłem owego na tym forum
    nie ma on być żadną marną podróbą
    -------------------------------------------------------------------------
    Jeżeli decydujesz się na ten poradnik , opowiedzmy
    trochę o tym co to jest to NBT , co to za czarna magia
    Tworzy to linijki w przedmiocie które są ukryte i nie ma ich w lore
    ale można je czytać , usuwać i zapisywać , wygląda to mniej więcej tak

    Już widzisz? 
    'NBT: 4 tag(s)' 
    Możemy w tej liście zapisać takie dane jakie nam się tylko podobają! Ba
    Gracze nie widzą ilości dodanych NBT chyba że klikną F3+H
    ------------------------------------------------------------------------
    Podoba się? Więc jeżeli już na pewno brniesz w ten poradnik
    to muszę cię poinformować iż aby dodawać te czary trzeba posiadać addon SkStuff
    najnowszą wersję bo właśnie tam wprowadzono dodawanie tagów NBT
    Opcji dodawania tagów jest wiele
    Od tworzenia list ze stringami po czym dodawania ich do Itemu
    Po przez spontaniczne  dodawanie ich  i usuwanie
    Wszystko to macie ładnie w spoilerach
    [To ja z przyszłości piszący ten poradnik:
    Tagi można dodać również do postawionych bloków
    czy też do potworów , pozdrawiam :)]
    Lista Stringów - Tworzenie
    Tworzenie przedmiotu z przypisanym NBT
    Spontaniczne dodawanie tagów
     
    Pliki GZIP - Zastosowanie dla graczy!
    Ale po co to , jak to czytać? Pobierać dane?
    Ten punkt nie będzie spoilerem ponieważ jest ważny bardzo
    Osoby niezainteresowanie proszę o przescrollowanie
    Do tych wszystkich metod powyżej jest jedna formułka 
    Czyli
    set {_zmienna} to nbt [...] set {_zmienna} to nbt from file "plugins/Info/%player%.dat" set {_zmienna} to nbt of player's tool send "%content of {_zmienna}%" Jak widać jest to bardzo proste
    Mam nadzieję że tym poradnikiem zachęciłem cię do korzystania
    z NBT , jeżeli nie zrozumiałeś paru rzeczy , po prostu przeczytaj poradnik
    na nowo , z mojej strony to tyle , teraz czas na Żydzenie
    Będzie to bardzo miłe jeżeli zostawisz komentarz z uargumentowaną opinią
    Co mogę poprawić , co źle zrobiłem?
    Oraz łapkę w górę
    Ode mnie to tyle , miłego przeglądania forum
  9. Super (+1)
    KGaZ otrzymał(a) reputację od osenek w Plecaki - Nieskończone miejsce!   
    Witam , dzisiaj prezentuję wam mój
    skrypt na plecaki.
    Czekaj czekaj! Zanim wyłączysz ten temat myśląc sobie , że to są 'plecaki na komendy' albo z ograniczoną ich ilością
    jakie już pojawiały się na tym forum , to mylisz się , są to plecaki w pełni
    zautomatyzowane , różnią się tym od innych , że nie posiadają bezcelowej konfiguracji YML , bo co tu niby zmieniać
    Każdy plecak , ma swoje własne miejsce , może nie jasno mówię więc wytłumaczę
    Chodzicie sobie bo swoim minecraftowym serwerze i brakuje wam miejsca w EQ i w swoim Plecaku
    Kupujecie zatem drugi , a tam jak na większości serwerów jest to samo co w pierwszym.
    Tu tego nie ma , każdy zakupiony plecak , to kolejne miejsce.
    Wyróżnianych jest 6 typów plecaków
    Różnią się one wielkością
    Mini = 9 Slotów
    Mały = 18 Slotów
    Średni = 27 Slotów
    Duży = 36 Slotów
    Wielki - 45 Slotów
    Ogromny = 54 Sloty
    Poza tym mają swoje własne ID Umieszczone W LORE



    EDIT: Upewniając , to Stworzony Przez KGaZ nie jest do myślne , pisze tam Stworzony Przez NICK , nick gracza ktory go stworzyl , pozdrawiam
    Id możemy wybrać własne , wylosować losowy kod , lub numerkowe
    numerkowe jest dobierane za pomocą ilości wygenerowanych plecaków
    Ta piątka na środkowym SS to jest mój 5 wygenerowany plecak
    Generować plecaki możemy tylko przez konsolę , słuzy to tego prosta komenda
    /create <nick> <wielkość> <normal|ID|random>
    Jest również możliwość nazwania swojego plecaka,
    pytacie jak? Otóż wystarczy go spróbować otworzyć na shift
    Jeśli będziemy posiadać uprawnienie plecak.name wyświetli się nam wiadomośc

    Po napisaniu '-' nazwa plecaka zamieni się nam na Plecak czyli defaultową nazwę
    Ale jeśli zażyczymy sobie , aby go nazwać to jest to możliwe
    Nazwa nie może być dłuższa niż 24 znaki , a po nazwaniu wygląda to nastepująco


    Tak , jest to takie proste , co jeszcze mógłbym powiedzieć o plecakach
    Mają pewną wadę / zaletę , zależy kto co woli
    Można je otwierać co 5 sekund , wolałem wprowadzić to , ze względu na bugi

    Od razu jak piszę ten temat , prosiłbym wszystkich ludzi , nie wstawiajcie bezsensownych
    licencji do skryptu typu
    Czy też bezsensownych hasztagów które zasrywają cały skrypt
    kolejnymi dobrymi 10 linijkami
    BUGI:
    - Nie znalazłem
    TODO:
    - Zmniejszenie obiętości skryptu funkcjami oraz pozmienianie paru zmiennych @Norbi
    Download:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Dziekuję za wysłuchanie
  10. Polubienie (+1)
    KGaZ przyznał(a) reputację dla Bielecki w Plecaki - Nieskończone miejsce!   
    Był już stary plugin na dokładnie to samo. Niestety zawiodłem sie tak czy siak, bo wchodząc w wątek z tytułu zrozumiałem, że masz jeden plecak i możesz np. przewijać strony, tym samym mając tytułowe nieskończone miejsce.
  11. Polubienie (+1)
    KGaZ przyznał(a) reputację dla Bakkit w Plecaki - Nieskończone miejsce!   
    Bardzo dobry skrypt. Z chęcią go zalajkuje
  12. Polubienie (+1)
    KGaZ otrzymał(a) reputację od Bakkit w CMDS - Komendy na szybko   
    Witam
    Ostatnio , w sumie dla zabawy siedziałem na local hoscie
    i pisałem skrypty , z nudów , i wyszło mi myśle coś ciekawego
    Jest to skrypt na komendy w pliku YML
    Ktoś powie 'Ale po co , to tylko kilka linijek w skrypcie' , dlatego odpowiem
    Popatrzcie sobie na prefix tematu , zatem
    Przedstawie wam konfiguracje
    cmds: [Nazwa Komendy]: permission: '[Nazwa Permissi]' permissionmes: '[Wiadomosc Przy Braku Permissi]' messages: - 'Elo , jestes bardzo' - 'Fajny , ;3' todo: - 'executeplayer:say Nom' - 'executeconsole:say PLAYER uzyl komendy COMMAND' - 'broadcast:Przykladowa Wiadomosc' Nic nie rozumiecie?
    Już tłumacze
    [Nazwa Komendy] - Oznacza to co gracz ma wpisać , na męski rozum , dodaje komendę /[Nazwa Komendy]
    [Nazwa Permissi] - Oznacza permissie wymagana do wykonania danej komendy
    messages: - Wiadomości któe mają się wyświetlic , po myślniku , tka jakbyśmy dodawali permissie w PermissionsEx
    todo: - Trudno mi wyjaśnić , lecz tutaj są funkcje które mają się wykonać przy wywołaniu komendy , żeby to nie były tylko suche wiadomości , lista tych funkcji znajduje się poniżej ,
    i od razu jeśli jesteśmy przy temacie 'todo' , to prosiłbym o nadsyłanie mi pomysłów , gdyż jedyne co na początek wymyśliłem to te 3 funkcje
    Poniżej również umieszczam listę składni do wykorzystania , Pozdrawiam
    Składnie:
     
    Funkcje:
    Przykłady Komend:
    cmds: Ping: permission: 'ping.pong' permissionmes: 'Niestety , nie posiadasz uprawnien RANDOMC NPERM' messages: - 'Pong' todo: - 'executeplayer:Pong' Pong: permission: 'pong.ping' permissionmes: 'Niestety , nie posiadasz uprawnien RANDOMC NPERM' messages: - 'Ping' todo: Dziękuję za poświęcony czas!
    Dodam jeszcze  , że komendy po zapisaniu trzeba reloadować ,  służy temu komenda /cmdl
    LINK:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    TODO:
    - Wasze pomysły funkcji i skłądni
    BUGI:
    - Nie znalazłem żadnych
    Proszę jeszcze raz wszystkich o dawanie pomysłów
  13. Polubienie (+1)
    KGaZ otrzymał(a) reputację od Bakkit w Plecaki - Nieskończone miejsce!   
    Witam , dzisiaj prezentuję wam mój
    skrypt na plecaki.
    Czekaj czekaj! Zanim wyłączysz ten temat myśląc sobie , że to są 'plecaki na komendy' albo z ograniczoną ich ilością
    jakie już pojawiały się na tym forum , to mylisz się , są to plecaki w pełni
    zautomatyzowane , różnią się tym od innych , że nie posiadają bezcelowej konfiguracji YML , bo co tu niby zmieniać
    Każdy plecak , ma swoje własne miejsce , może nie jasno mówię więc wytłumaczę
    Chodzicie sobie bo swoim minecraftowym serwerze i brakuje wam miejsca w EQ i w swoim Plecaku
    Kupujecie zatem drugi , a tam jak na większości serwerów jest to samo co w pierwszym.
    Tu tego nie ma , każdy zakupiony plecak , to kolejne miejsce.
    Wyróżnianych jest 6 typów plecaków
    Różnią się one wielkością
    Mini = 9 Slotów
    Mały = 18 Slotów
    Średni = 27 Slotów
    Duży = 36 Slotów
    Wielki - 45 Slotów
    Ogromny = 54 Sloty
    Poza tym mają swoje własne ID Umieszczone W LORE



    EDIT: Upewniając , to Stworzony Przez KGaZ nie jest do myślne , pisze tam Stworzony Przez NICK , nick gracza ktory go stworzyl , pozdrawiam
    Id możemy wybrać własne , wylosować losowy kod , lub numerkowe
    numerkowe jest dobierane za pomocą ilości wygenerowanych plecaków
    Ta piątka na środkowym SS to jest mój 5 wygenerowany plecak
    Generować plecaki możemy tylko przez konsolę , słuzy to tego prosta komenda
    /create <nick> <wielkość> <normal|ID|random>
    Jest również możliwość nazwania swojego plecaka,
    pytacie jak? Otóż wystarczy go spróbować otworzyć na shift
    Jeśli będziemy posiadać uprawnienie plecak.name wyświetli się nam wiadomośc

    Po napisaniu '-' nazwa plecaka zamieni się nam na Plecak czyli defaultową nazwę
    Ale jeśli zażyczymy sobie , aby go nazwać to jest to możliwe
    Nazwa nie może być dłuższa niż 24 znaki , a po nazwaniu wygląda to nastepująco


    Tak , jest to takie proste , co jeszcze mógłbym powiedzieć o plecakach
    Mają pewną wadę / zaletę , zależy kto co woli
    Można je otwierać co 5 sekund , wolałem wprowadzić to , ze względu na bugi

    Od razu jak piszę ten temat , prosiłbym wszystkich ludzi , nie wstawiajcie bezsensownych
    licencji do skryptu typu
    Czy też bezsensownych hasztagów które zasrywają cały skrypt
    kolejnymi dobrymi 10 linijkami
    BUGI:
    - Nie znalazłem
    TODO:
    - Zmniejszenie obiętości skryptu funkcjami oraz pozmienianie paru zmiennych @Norbi
    Download:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Dziekuję za wysłuchanie
  14. Polubienie (+1)
    KGaZ przyznał(a) reputację dla mateuszeqq13212 w Plecaki - Nieskończone miejsce!   
    Fajny skrypcik Moja ocena 9/10
  15. Polubienie (+1)
    KGaZ przyznał(a) reputację dla _AvaX_ w Plecaki - Nieskończone miejsce!   
    6/10
    Skrypt można skrócić o połowę ale generalnie spoko
  16. Polubienie (+1)
    KGaZ przyznał(a) reputację dla Norbi w Plecaki - Nieskończone miejsce!   
    Skrypt bardzo ciekawy. Kod dobrej jakości ale można go dużo skrócić.
    Może ja nie rozumiem, ale tworzenie plecaków tylko z konsoli jak dla mnie nie ma żadnego sensu. Administrator każdemu graczowi musi robić osobny plecak? To mija się z celem.
    Zamiast robienia komendy /create, lepiej było by zrobić funkcję
    "plecaki w pełni zautomatyzowane , różnią się tym od innych , że nie posiadają bezcelowej konfiguracji YML , bo co tu niby zmieniać" - a kolorystyka tekstu oraz wygląd lore?
    Nazwy zmiennych globalnych powinny zawierać przedrostek, np {plecaki::reszta_zmiennej}, np zamiast {plecak::%{_id}%::*} zrobić {plecaki::zawartosc::%{_id}%::*}
    raz masz zmienne grupowe {zmienna::cos} a raz {zmienna.cos}, nawet jeżeli niektóre części są z poradników, należało by to ujednolicić
    oraz ostatnie zdanie do zmiennych - warto je nazwać tym, co przechowują. {_name} o wiele więcej mówi niż {_x}
    Pozdrawiam
  17. Polubienie (+1)
    KGaZ przyznał(a) reputację dla Polski Sześcian w Plecaki - Nieskończone miejsce!   
    Na pewno wykorzystam  
    Skrypt 9.99999999999999999999/10
  18. Polubienie (+1)
    KGaZ otrzymał(a) reputację od Ixidi w Plecaki - Nieskończone miejsce!   
    Witam , dzisiaj prezentuję wam mój
    skrypt na plecaki.
    Czekaj czekaj! Zanim wyłączysz ten temat myśląc sobie , że to są 'plecaki na komendy' albo z ograniczoną ich ilością
    jakie już pojawiały się na tym forum , to mylisz się , są to plecaki w pełni
    zautomatyzowane , różnią się tym od innych , że nie posiadają bezcelowej konfiguracji YML , bo co tu niby zmieniać
    Każdy plecak , ma swoje własne miejsce , może nie jasno mówię więc wytłumaczę
    Chodzicie sobie bo swoim minecraftowym serwerze i brakuje wam miejsca w EQ i w swoim Plecaku
    Kupujecie zatem drugi , a tam jak na większości serwerów jest to samo co w pierwszym.
    Tu tego nie ma , każdy zakupiony plecak , to kolejne miejsce.
    Wyróżnianych jest 6 typów plecaków
    Różnią się one wielkością
    Mini = 9 Slotów
    Mały = 18 Slotów
    Średni = 27 Slotów
    Duży = 36 Slotów
    Wielki - 45 Slotów
    Ogromny = 54 Sloty
    Poza tym mają swoje własne ID Umieszczone W LORE



    EDIT: Upewniając , to Stworzony Przez KGaZ nie jest do myślne , pisze tam Stworzony Przez NICK , nick gracza ktory go stworzyl , pozdrawiam
    Id możemy wybrać własne , wylosować losowy kod , lub numerkowe
    numerkowe jest dobierane za pomocą ilości wygenerowanych plecaków
    Ta piątka na środkowym SS to jest mój 5 wygenerowany plecak
    Generować plecaki możemy tylko przez konsolę , słuzy to tego prosta komenda
    /create <nick> <wielkość> <normal|ID|random>
    Jest również możliwość nazwania swojego plecaka,
    pytacie jak? Otóż wystarczy go spróbować otworzyć na shift
    Jeśli będziemy posiadać uprawnienie plecak.name wyświetli się nam wiadomośc

    Po napisaniu '-' nazwa plecaka zamieni się nam na Plecak czyli defaultową nazwę
    Ale jeśli zażyczymy sobie , aby go nazwać to jest to możliwe
    Nazwa nie może być dłuższa niż 24 znaki , a po nazwaniu wygląda to nastepująco


    Tak , jest to takie proste , co jeszcze mógłbym powiedzieć o plecakach
    Mają pewną wadę / zaletę , zależy kto co woli
    Można je otwierać co 5 sekund , wolałem wprowadzić to , ze względu na bugi

    Od razu jak piszę ten temat , prosiłbym wszystkich ludzi , nie wstawiajcie bezsensownych
    licencji do skryptu typu
    Czy też bezsensownych hasztagów które zasrywają cały skrypt
    kolejnymi dobrymi 10 linijkami
    BUGI:
    - Nie znalazłem
    TODO:
    - Zmniejszenie obiętości skryptu funkcjami oraz pozmienianie paru zmiennych @Norbi
    Download:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Dziekuję za wysłuchanie
  19. Polubienie (+1)
    KGaZ przyznał(a) reputację dla Ixidi w CMDS - Komendy na szybko   
    Nie widzę zastosowania tego skryptu na jakimkolwiek serwerze.
  20. Polubienie (+1)
    KGaZ otrzymał(a) reputację od gnomsy w CMDS - Komendy na szybko   
    Witam
    Ostatnio , w sumie dla zabawy siedziałem na local hoscie
    i pisałem skrypty , z nudów , i wyszło mi myśle coś ciekawego
    Jest to skrypt na komendy w pliku YML
    Ktoś powie 'Ale po co , to tylko kilka linijek w skrypcie' , dlatego odpowiem
    Popatrzcie sobie na prefix tematu , zatem
    Przedstawie wam konfiguracje
    cmds: [Nazwa Komendy]: permission: '[Nazwa Permissi]' permissionmes: '[Wiadomosc Przy Braku Permissi]' messages: - 'Elo , jestes bardzo' - 'Fajny , ;3' todo: - 'executeplayer:say Nom' - 'executeconsole:say PLAYER uzyl komendy COMMAND' - 'broadcast:Przykladowa Wiadomosc' Nic nie rozumiecie?
    Już tłumacze
    [Nazwa Komendy] - Oznacza to co gracz ma wpisać , na męski rozum , dodaje komendę /[Nazwa Komendy]
    [Nazwa Permissi] - Oznacza permissie wymagana do wykonania danej komendy
    messages: - Wiadomości któe mają się wyświetlic , po myślniku , tka jakbyśmy dodawali permissie w PermissionsEx
    todo: - Trudno mi wyjaśnić , lecz tutaj są funkcje które mają się wykonać przy wywołaniu komendy , żeby to nie były tylko suche wiadomości , lista tych funkcji znajduje się poniżej ,
    i od razu jeśli jesteśmy przy temacie 'todo' , to prosiłbym o nadsyłanie mi pomysłów , gdyż jedyne co na początek wymyśliłem to te 3 funkcje
    Poniżej również umieszczam listę składni do wykorzystania , Pozdrawiam
    Składnie:
     
    Funkcje:
    Przykłady Komend:
    cmds: Ping: permission: 'ping.pong' permissionmes: 'Niestety , nie posiadasz uprawnien RANDOMC NPERM' messages: - 'Pong' todo: - 'executeplayer:Pong' Pong: permission: 'pong.ping' permissionmes: 'Niestety , nie posiadasz uprawnien RANDOMC NPERM' messages: - 'Ping' todo: Dziękuję za poświęcony czas!
    Dodam jeszcze  , że komendy po zapisaniu trzeba reloadować ,  służy temu komenda /cmdl
    LINK:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    TODO:
    - Wasze pomysły funkcji i skłądni
    BUGI:
    - Nie znalazłem żadnych
    Proszę jeszcze raz wszystkich o dawanie pomysłów
  21. Polubienie (+1)
    KGaZ otrzymał(a) reputację od Peridot w CMDS - Komendy na szybko   
    Witam
    Ostatnio , w sumie dla zabawy siedziałem na local hoscie
    i pisałem skrypty , z nudów , i wyszło mi myśle coś ciekawego
    Jest to skrypt na komendy w pliku YML
    Ktoś powie 'Ale po co , to tylko kilka linijek w skrypcie' , dlatego odpowiem
    Popatrzcie sobie na prefix tematu , zatem
    Przedstawie wam konfiguracje
    cmds: [Nazwa Komendy]: permission: '[Nazwa Permissi]' permissionmes: '[Wiadomosc Przy Braku Permissi]' messages: - 'Elo , jestes bardzo' - 'Fajny , ;3' todo: - 'executeplayer:say Nom' - 'executeconsole:say PLAYER uzyl komendy COMMAND' - 'broadcast:Przykladowa Wiadomosc' Nic nie rozumiecie?
    Już tłumacze
    [Nazwa Komendy] - Oznacza to co gracz ma wpisać , na męski rozum , dodaje komendę /[Nazwa Komendy]
    [Nazwa Permissi] - Oznacza permissie wymagana do wykonania danej komendy
    messages: - Wiadomości któe mają się wyświetlic , po myślniku , tka jakbyśmy dodawali permissie w PermissionsEx
    todo: - Trudno mi wyjaśnić , lecz tutaj są funkcje które mają się wykonać przy wywołaniu komendy , żeby to nie były tylko suche wiadomości , lista tych funkcji znajduje się poniżej ,
    i od razu jeśli jesteśmy przy temacie 'todo' , to prosiłbym o nadsyłanie mi pomysłów , gdyż jedyne co na początek wymyśliłem to te 3 funkcje
    Poniżej również umieszczam listę składni do wykorzystania , Pozdrawiam
    Składnie:
     
    Funkcje:
    Przykłady Komend:
    cmds: Ping: permission: 'ping.pong' permissionmes: 'Niestety , nie posiadasz uprawnien RANDOMC NPERM' messages: - 'Pong' todo: - 'executeplayer:Pong' Pong: permission: 'pong.ping' permissionmes: 'Niestety , nie posiadasz uprawnien RANDOMC NPERM' messages: - 'Ping' todo: Dziękuję za poświęcony czas!
    Dodam jeszcze  , że komendy po zapisaniu trzeba reloadować ,  służy temu komenda /cmdl
    LINK:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    TODO:
    - Wasze pomysły funkcji i skłądni
    BUGI:
    - Nie znalazłem żadnych
    Proszę jeszcze raz wszystkich o dawanie pomysłów
  22. Super (+1)
    KGaZ przyznał(a) reputację dla Polski Sześcian w Profesjonalne usługi techniczne na serwerze Minecraft/VPS   
    Witam.
    A zatem...
    Co oferuję?
    - Tworzenie profesjonalnych paczek pluginów
    - Tworzenie profesjonalnych paczek modów
    - Tworzenie profesjonalnych paczek pluginowo-modowych
    - Rozwiązywanie problemów natury technicznej
    - Skonfigurowanie całości od zera
    Czego wymagam?
    - Serwer Minecraft/VPS - Open VZ
    - Rangę na serwerze
    - Dostęp do FTP
    - Ew. dostęp do konsoli
    Czego nie wymagam?
    - Nie wymagam żadnego wynagrodzenia - z tego powodu iż po prostu się nudzę, a to jest dla mnie przyjemność  
    Kontakt:
    Skype: minecraft_lublin
    GG: 63187204
    Discord: _Zielony_ (#3569)
     
  23. Polubienie (+1)
    KGaZ otrzymał(a) reputację od Smoczek111 w Sklep w gui   
    NPC - Gracz
    on rightclick on player: [TAB]if name of clicked entity is "Aptekarz": [TAB][TAB]send "&7Aptekarz: &8Witam pana" [TAB][TAB]open chest with 1 rows named "Aptekarz" to player [TAB][TAB]wait 3 tick [TAB][TAB]format slot 4 of player with 1 of iron ingot with name "&cLeki" with lore "&7Cena zakupu: &a50 &2Monet" to run [buyPills(player)] function buyPills(player: player): [TAB]close {_player}'s inventory [TAB]if {_player}'s ballance >= 50: [TAB][TAB]remove 50 from {_player}'s ballance [TAB][TAB]give 1 iron ingot with name "&cLeki" to {_player} [TAB][TAB]send "&8Aptekarz&7 Prosze , oto twoje leki!" to {_player} [TAB]else: [TAB][TAB]send "&8Aptekarz:&7 Przepraszam , lecz nie posiadasz wymaganej ilosci monet!" to {_player} A jesli NPC to villager
    Wymagania: Skript 2.2
    skQuery , Vault oraz [Chyba] WildSkript
    on rightclick on entity: [TAB]if event-entity is villager: [TAB][TAB]if name of event-entity is not "Aptekarz": [TAB][TAB][TAB]stop [TAB][TAB]send "&7Aptekarz: &8Witam pana" [TAB][TAB]open chest with 1 rows named "Aptekarz" to player [TAB][TAB]wait 3 tick [TAB][TAB]format slot 4 of player with 1 of iron ingot with name "&cLeki" with lore "&7Cena zakupu: &a50 &2Monet" to run [buyPills(player)] function buyPills(player: player): [TAB]close {_player}'s inventory [TAB]if {_player}'s ballance >= 50: [TAB][TAB]remove 50 from {_player}'s ballance [TAB][TAB]give 1 iron ingot with name "&cLeki" to {_player} [TAB][TAB]send "&8Aptekarz&7 Prosze , oto twoje leki!" to {_player} [TAB]else: [TAB][TAB]send "&8Aptekarz:&7 Przepraszam , lecz nie posiadasz wymaganej ilosci monet!" to {_player}  
  24. Polubienie (+1)
    KGaZ otrzymał(a) reputację od Peridot w Skrypt na komendę /nick   
    @up 
    @topic
    Mozna pokolorowac tylko swoj nick , nie można go w zaden sposób modyfikować czyli dodawnie literek itp itd , musi to być twoj nick , ten sam tylko że pokolorowany ;3
  25. Polubienie (+1)
    KGaZ otrzymał(a) reputację od piotrus131102 w [WildSkript] Hologramy   
    Hologramy
    Witaj ! W tym poradniku pomogę ci stworzyć własny napis w powietrzu ( Hologram ). 
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    1.Tworzenie Hologramów Czasowych
    display hologram "Tekst" at [Lokacja] for [Czas] "Tekst" - Co ma pisać na naszym hologramie.
    [Lokacja] - Gdzie ma się pojawić nasz hologram.
    [Czas] - Na ile czasu ma się pojawić nasz hologram.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    2.Tworzymy komendę pokazującą hologram
    command /holo [<text>]: permission: holo.admin permission message: &4Brak uprawnien! trigger: display hologram "%coloured arg 1%" at player for 5 seconds ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    3.Zastosowanie w praktyce
    ✔ Możliwość stworzenia dymków z ilością zadanego DMG [RPG]
     
    ✔ Możliwość stworzenia krążących za graczem
    --------------------------------------------------------------------------------------------
    4.Informacje
    Do popranego działania skryptu potrzebny jest dodatek: Wild Skript
    Jeśli masz jakieś błędy zgłoś je w komentarzu ,a jeśli poradnik ci się spodobał
    zostaw like ;3
    Zakaz kopiowania na inne fora
×
×
  • Dodaj nową pozycję...