-
Ilość zawartości
191 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Aktywność reputacji
-
-
KGaZ przyznał(a) reputację dla xN0MANDx w EnchantRPG - Zaawansowany Serwer RPG+SkyBlock.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Dodatkowe Zdjęcia
SPAWN
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
EXPOWISKO 1
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Osoba którą polubisz - Misje Fabularne.
(HP jest pokazywane nad serduszkiem na pasku expa - trzeba być innowacyjnym )
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
ZAPOWIEDŹ ZWIASTUNU
To co napisałem tutaj to tylko mały % tego co jest na serwerze.
WERSJA: 1.8-1.13
SLOTY: 1000
NON-PREMIUM
IP: E-Craft.PL
-
KGaZ przyznał(a) reputację dla E-Craft w E-Craft.PL - Solarix RPG
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
IP: E-Craft.PL
Data otwarcia: 3 listopada (sobota) 16:00
Inne duże funkcje:
- Gildie + Wojny + Prowincje
- Handel
- Sklepiki
- Targi
- Systemy Walki
- Ulepszanie skilli
- Rozwinięte Statystyki
- Różdżki
- Brak P2W
- Akcesoria
- Koloseum (Walki drużynowe z mobami - autorskie)
Oraz wiele więcej
Notatka: Przepraszam za brzydką prezentację, ale nie mam daru artystycznego, mimo iż starałem się jak mogłem i tak słabo mi wyszło. Chciałem zrobić prezentację 3x dłuższą, ale kto wtedy by to czytał, więc nie chciałem was męczyć wszelkimi szczegółami. Żeby ocenić solarix trzeba na nim pograć trochę. W trakcie gry co chwilę pojawia się przed nami setki nowych możliwości. Serwer cechują cudowne budowle oraz wykonanie techniczne. Jest to jeden z najbardziej klimatycznych serwerów jakie istnieją.
Zwiastun Serwera
Na koniec podziękowania dla beta testerów oraz ich miłe słowa jak np: "Najlepszy serwer RPG", "niesamowite" itp. Doceniamy waszą pomoc w trakcie poszukiwania błędów w trakcie otwartej BETY
Zapraszamy wszystkich na otwarcie serwera (data premiery powyżej).
Czekamy na was!
-
KGaZ przyznał(a) reputację dla xN0MANDx w E-Craft.PL - Solarix RPG
WriteLine 1: A wyżej co pisałeś
WriteLine 2: A to też co pisaliście
3. Był skinrestorer, lecz ten crashował dane od pewnego momentu w wyniku czego cała sieć padała jak wbijał ktoś, więc został usunięty 2 tygodnie temu na czas znalezienia błędu (normalnie działał, ale coś im się zepsuło od strony zewnętrznej, lecz nie jestem pewien bo normalnie działało miesiącami).
-
KGaZ otrzymał(a) reputację od SenseiNein w Skrypt na białą liste
on connect: if {wh::%player%} is not set: if {wh.stat} is true: kick player due to "&4&oOtwarcie [DAJ TU DATE]" stop command /wh [<text>] [<offlineplayer>]: executable by: console trigger: if arg 1 is set: if arg 2 is set: if arg 1 is "add": set {wh::%arg 2%} to true send "&4&oDodano gracza&c&o %arg 2%" stop if arg 1 is "remove": clear {wh::%arg 2%} send "&4&oUsunieto gracza&c&o %arg 2%" if arg 1 is "off": set {wh.stat} to false send "&4&oWykonano!" if arg 1 is "on": set {wh.stat} to true send "&4&oWykonano!" Dodajesz przez konsole
-
KGaZ przyznał(a) reputację dla bopke w Serwer VPS
Ten temat został przeniesiony.
Czy od momentu zalogowania po SSH do próby odpalenia screena przełączałeś się pomiędzy użytkownikami za pomocą np komendy su?
-
KGaZ otrzymał(a) reputację od Bielecki w NBT - Co to jest?
@Bielecki Po przemyśleniu myśle że masz racje , usune po prostu tą linijkę , a żeby tu nie śmiecić o inne błędy kosmetyczne pisz mi na PW
-
KGaZ otrzymał(a) reputację od Peridot w NBT - Co to jest?
NBT
Witam , jest to poradnik od dodawaniu 'niewidzialnych' gołym okiem atrybutów
do danego przedmiotu, Zapraszam
------------------------------------------------------------------------
Ten poradnik powstał tylko dlatego , że
nie znalazłem owego na tym forum
nie ma on być żadną marną podróbą
-------------------------------------------------------------------------
Jeżeli decydujesz się na ten poradnik , opowiedzmy
trochę o tym co to jest to NBT , co to za czarna magia
Tworzy to linijki w przedmiocie które są ukryte i nie ma ich w lore
ale można je czytać , usuwać i zapisywać , wygląda to mniej więcej tak
Już widzisz?
'NBT: 4 tag(s)'
Możemy w tej liście zapisać takie dane jakie nam się tylko podobają! Ba
Gracze nie widzą ilości dodanych NBT chyba że klikną F3+H
------------------------------------------------------------------------
Podoba się? Więc jeżeli już na pewno brniesz w ten poradnik
to muszę cię poinformować iż aby dodawać te czary trzeba posiadać addon SkStuff
najnowszą wersję bo właśnie tam wprowadzono dodawanie tagów NBT
Opcji dodawania tagów jest wiele
Od tworzenia list ze stringami po czym dodawania ich do Itemu
Po przez spontaniczne dodawanie ich i usuwanie
Wszystko to macie ładnie w spoilerach
[To ja z przyszłości piszący ten poradnik:
Tagi można dodać również do postawionych bloków
czy też do potworów , pozdrawiam :)]
Lista Stringów - Tworzenie
Tworzenie przedmiotu z przypisanym NBT
Spontaniczne dodawanie tagów
Pliki GZIP - Zastosowanie dla graczy!
Ale po co to , jak to czytać? Pobierać dane?
Ten punkt nie będzie spoilerem ponieważ jest ważny bardzo
Osoby niezainteresowanie proszę o przescrollowanie
Do tych wszystkich metod powyżej jest jedna formułka
Czyli
set {_zmienna} to nbt [...] set {_zmienna} to nbt from file "plugins/Info/%player%.dat" set {_zmienna} to nbt of player's tool send "%content of {_zmienna}%" Jak widać jest to bardzo proste
Mam nadzieję że tym poradnikiem zachęciłem cię do korzystania
z NBT , jeżeli nie zrozumiałeś paru rzeczy , po prostu przeczytaj poradnik
na nowo , z mojej strony to tyle , teraz czas na Żydzenie
Będzie to bardzo miłe jeżeli zostawisz komentarz z uargumentowaną opinią
Co mogę poprawić , co źle zrobiłem?
Oraz łapkę w górę
Ode mnie to tyle , miłego przeglądania forum
-
KGaZ otrzymał(a) reputację od osenek w Plecaki - Nieskończone miejsce!
Witam , dzisiaj prezentuję wam mój
skrypt na plecaki.
Czekaj czekaj! Zanim wyłączysz ten temat myśląc sobie , że to są 'plecaki na komendy' albo z ograniczoną ich ilością
jakie już pojawiały się na tym forum , to mylisz się , są to plecaki w pełni
zautomatyzowane , różnią się tym od innych , że nie posiadają bezcelowej konfiguracji YML , bo co tu niby zmieniać
Każdy plecak , ma swoje własne miejsce , może nie jasno mówię więc wytłumaczę
Chodzicie sobie bo swoim minecraftowym serwerze i brakuje wam miejsca w EQ i w swoim Plecaku
Kupujecie zatem drugi , a tam jak na większości serwerów jest to samo co w pierwszym.
Tu tego nie ma , każdy zakupiony plecak , to kolejne miejsce.
Wyróżnianych jest 6 typów plecaków
Różnią się one wielkością
Mini = 9 Slotów
Mały = 18 Slotów
Średni = 27 Slotów
Duży = 36 Slotów
Wielki - 45 Slotów
Ogromny = 54 Sloty
Poza tym mają swoje własne ID Umieszczone W LORE
EDIT: Upewniając , to Stworzony Przez KGaZ nie jest do myślne , pisze tam Stworzony Przez NICK , nick gracza ktory go stworzyl , pozdrawiam
Id możemy wybrać własne , wylosować losowy kod , lub numerkowe
numerkowe jest dobierane za pomocą ilości wygenerowanych plecaków
Ta piątka na środkowym SS to jest mój 5 wygenerowany plecak
Generować plecaki możemy tylko przez konsolę , słuzy to tego prosta komenda
/create <nick> <wielkość> <normal|ID|random>
Jest również możliwość nazwania swojego plecaka,
pytacie jak? Otóż wystarczy go spróbować otworzyć na shift
Jeśli będziemy posiadać uprawnienie plecak.name wyświetli się nam wiadomośc
Po napisaniu '-' nazwa plecaka zamieni się nam na Plecak czyli defaultową nazwę
Ale jeśli zażyczymy sobie , aby go nazwać to jest to możliwe
Nazwa nie może być dłuższa niż 24 znaki , a po nazwaniu wygląda to nastepująco
Tak , jest to takie proste , co jeszcze mógłbym powiedzieć o plecakach
Mają pewną wadę / zaletę , zależy kto co woli
Można je otwierać co 5 sekund , wolałem wprowadzić to , ze względu na bugi
Od razu jak piszę ten temat , prosiłbym wszystkich ludzi , nie wstawiajcie bezsensownych
licencji do skryptu typu
Czy też bezsensownych hasztagów które zasrywają cały skrypt
kolejnymi dobrymi 10 linijkami
BUGI:
- Nie znalazłem
TODO:
- Zmniejszenie obiętości skryptu funkcjami oraz pozmienianie paru zmiennych @Norbi
Download:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Dziekuję za wysłuchanie
-
KGaZ przyznał(a) reputację dla Bielecki w Plecaki - Nieskończone miejsce!
Był już stary plugin na dokładnie to samo. Niestety zawiodłem sie tak czy siak, bo wchodząc w wątek z tytułu zrozumiałem, że masz jeden plecak i możesz np. przewijać strony, tym samym mając tytułowe nieskończone miejsce.
-
KGaZ przyznał(a) reputację dla Bakkit w Plecaki - Nieskończone miejsce!
Bardzo dobry skrypt. Z chęcią go zalajkuje
-
KGaZ otrzymał(a) reputację od Bakkit w CMDS - Komendy na szybko
Witam
Ostatnio , w sumie dla zabawy siedziałem na local hoscie
i pisałem skrypty , z nudów , i wyszło mi myśle coś ciekawego
Jest to skrypt na komendy w pliku YML
Ktoś powie 'Ale po co , to tylko kilka linijek w skrypcie' , dlatego odpowiem
Popatrzcie sobie na prefix tematu , zatem
Przedstawie wam konfiguracje
cmds: [Nazwa Komendy]: permission: '[Nazwa Permissi]' permissionmes: '[Wiadomosc Przy Braku Permissi]' messages: - 'Elo , jestes bardzo' - 'Fajny , ;3' todo: - 'executeplayer:say Nom' - 'executeconsole:say PLAYER uzyl komendy COMMAND' - 'broadcast:Przykladowa Wiadomosc' Nic nie rozumiecie?
Już tłumacze
[Nazwa Komendy] - Oznacza to co gracz ma wpisać , na męski rozum , dodaje komendę /[Nazwa Komendy]
[Nazwa Permissi] - Oznacza permissie wymagana do wykonania danej komendy
messages: - Wiadomości któe mają się wyświetlic , po myślniku , tka jakbyśmy dodawali permissie w PermissionsEx
todo: - Trudno mi wyjaśnić , lecz tutaj są funkcje które mają się wykonać przy wywołaniu komendy , żeby to nie były tylko suche wiadomości , lista tych funkcji znajduje się poniżej ,
i od razu jeśli jesteśmy przy temacie 'todo' , to prosiłbym o nadsyłanie mi pomysłów , gdyż jedyne co na początek wymyśliłem to te 3 funkcje
Poniżej również umieszczam listę składni do wykorzystania , Pozdrawiam
Składnie:
Funkcje:
Przykłady Komend:
cmds: Ping: permission: 'ping.pong' permissionmes: 'Niestety , nie posiadasz uprawnien RANDOMC NPERM' messages: - 'Pong' todo: - 'executeplayer:Pong' Pong: permission: 'pong.ping' permissionmes: 'Niestety , nie posiadasz uprawnien RANDOMC NPERM' messages: - 'Ping' todo: Dziękuję za poświęcony czas!
Dodam jeszcze , że komendy po zapisaniu trzeba reloadować , służy temu komenda /cmdl
LINK:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
TODO:
- Wasze pomysły funkcji i skłądni
BUGI:
- Nie znalazłem żadnych
Proszę jeszcze raz wszystkich o dawanie pomysłów
-
KGaZ otrzymał(a) reputację od Bakkit w Plecaki - Nieskończone miejsce!
Witam , dzisiaj prezentuję wam mój
skrypt na plecaki.
Czekaj czekaj! Zanim wyłączysz ten temat myśląc sobie , że to są 'plecaki na komendy' albo z ograniczoną ich ilością
jakie już pojawiały się na tym forum , to mylisz się , są to plecaki w pełni
zautomatyzowane , różnią się tym od innych , że nie posiadają bezcelowej konfiguracji YML , bo co tu niby zmieniać
Każdy plecak , ma swoje własne miejsce , może nie jasno mówię więc wytłumaczę
Chodzicie sobie bo swoim minecraftowym serwerze i brakuje wam miejsca w EQ i w swoim Plecaku
Kupujecie zatem drugi , a tam jak na większości serwerów jest to samo co w pierwszym.
Tu tego nie ma , każdy zakupiony plecak , to kolejne miejsce.
Wyróżnianych jest 6 typów plecaków
Różnią się one wielkością
Mini = 9 Slotów
Mały = 18 Slotów
Średni = 27 Slotów
Duży = 36 Slotów
Wielki - 45 Slotów
Ogromny = 54 Sloty
Poza tym mają swoje własne ID Umieszczone W LORE
EDIT: Upewniając , to Stworzony Przez KGaZ nie jest do myślne , pisze tam Stworzony Przez NICK , nick gracza ktory go stworzyl , pozdrawiam
Id możemy wybrać własne , wylosować losowy kod , lub numerkowe
numerkowe jest dobierane za pomocą ilości wygenerowanych plecaków
Ta piątka na środkowym SS to jest mój 5 wygenerowany plecak
Generować plecaki możemy tylko przez konsolę , słuzy to tego prosta komenda
/create <nick> <wielkość> <normal|ID|random>
Jest również możliwość nazwania swojego plecaka,
pytacie jak? Otóż wystarczy go spróbować otworzyć na shift
Jeśli będziemy posiadać uprawnienie plecak.name wyświetli się nam wiadomośc
Po napisaniu '-' nazwa plecaka zamieni się nam na Plecak czyli defaultową nazwę
Ale jeśli zażyczymy sobie , aby go nazwać to jest to możliwe
Nazwa nie może być dłuższa niż 24 znaki , a po nazwaniu wygląda to nastepująco
Tak , jest to takie proste , co jeszcze mógłbym powiedzieć o plecakach
Mają pewną wadę / zaletę , zależy kto co woli
Można je otwierać co 5 sekund , wolałem wprowadzić to , ze względu na bugi
Od razu jak piszę ten temat , prosiłbym wszystkich ludzi , nie wstawiajcie bezsensownych
licencji do skryptu typu
Czy też bezsensownych hasztagów które zasrywają cały skrypt
kolejnymi dobrymi 10 linijkami
BUGI:
- Nie znalazłem
TODO:
- Zmniejszenie obiętości skryptu funkcjami oraz pozmienianie paru zmiennych @Norbi
Download:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Dziekuję za wysłuchanie
-
KGaZ przyznał(a) reputację dla mateuszeqq13212 w Plecaki - Nieskończone miejsce!
Fajny skrypcik Moja ocena 9/10
-
KGaZ przyznał(a) reputację dla _AvaX_ w Plecaki - Nieskończone miejsce!
6/10
Skrypt można skrócić o połowę ale generalnie spoko
-
KGaZ przyznał(a) reputację dla Norbi w Plecaki - Nieskończone miejsce!
Skrypt bardzo ciekawy. Kod dobrej jakości ale można go dużo skrócić.
Może ja nie rozumiem, ale tworzenie plecaków tylko z konsoli jak dla mnie nie ma żadnego sensu. Administrator każdemu graczowi musi robić osobny plecak? To mija się z celem.
Zamiast robienia komendy /create, lepiej było by zrobić funkcję
"plecaki w pełni zautomatyzowane , różnią się tym od innych , że nie posiadają bezcelowej konfiguracji YML , bo co tu niby zmieniać" - a kolorystyka tekstu oraz wygląd lore?
Nazwy zmiennych globalnych powinny zawierać przedrostek, np {plecaki::reszta_zmiennej}, np zamiast {plecak::%{_id}%::*} zrobić {plecaki::zawartosc::%{_id}%::*}
raz masz zmienne grupowe {zmienna::cos} a raz {zmienna.cos}, nawet jeżeli niektóre części są z poradników, należało by to ujednolicić
oraz ostatnie zdanie do zmiennych - warto je nazwać tym, co przechowują. {_name} o wiele więcej mówi niż {_x}
Pozdrawiam
-
KGaZ przyznał(a) reputację dla Polski Sześcian w Plecaki - Nieskończone miejsce!
Na pewno wykorzystam
Skrypt 9.99999999999999999999/10
-
KGaZ otrzymał(a) reputację od Ixidi w Plecaki - Nieskończone miejsce!
Witam , dzisiaj prezentuję wam mój
skrypt na plecaki.
Czekaj czekaj! Zanim wyłączysz ten temat myśląc sobie , że to są 'plecaki na komendy' albo z ograniczoną ich ilością
jakie już pojawiały się na tym forum , to mylisz się , są to plecaki w pełni
zautomatyzowane , różnią się tym od innych , że nie posiadają bezcelowej konfiguracji YML , bo co tu niby zmieniać
Każdy plecak , ma swoje własne miejsce , może nie jasno mówię więc wytłumaczę
Chodzicie sobie bo swoim minecraftowym serwerze i brakuje wam miejsca w EQ i w swoim Plecaku
Kupujecie zatem drugi , a tam jak na większości serwerów jest to samo co w pierwszym.
Tu tego nie ma , każdy zakupiony plecak , to kolejne miejsce.
Wyróżnianych jest 6 typów plecaków
Różnią się one wielkością
Mini = 9 Slotów
Mały = 18 Slotów
Średni = 27 Slotów
Duży = 36 Slotów
Wielki - 45 Slotów
Ogromny = 54 Sloty
Poza tym mają swoje własne ID Umieszczone W LORE
EDIT: Upewniając , to Stworzony Przez KGaZ nie jest do myślne , pisze tam Stworzony Przez NICK , nick gracza ktory go stworzyl , pozdrawiam
Id możemy wybrać własne , wylosować losowy kod , lub numerkowe
numerkowe jest dobierane za pomocą ilości wygenerowanych plecaków
Ta piątka na środkowym SS to jest mój 5 wygenerowany plecak
Generować plecaki możemy tylko przez konsolę , słuzy to tego prosta komenda
/create <nick> <wielkość> <normal|ID|random>
Jest również możliwość nazwania swojego plecaka,
pytacie jak? Otóż wystarczy go spróbować otworzyć na shift
Jeśli będziemy posiadać uprawnienie plecak.name wyświetli się nam wiadomośc
Po napisaniu '-' nazwa plecaka zamieni się nam na Plecak czyli defaultową nazwę
Ale jeśli zażyczymy sobie , aby go nazwać to jest to możliwe
Nazwa nie może być dłuższa niż 24 znaki , a po nazwaniu wygląda to nastepująco
Tak , jest to takie proste , co jeszcze mógłbym powiedzieć o plecakach
Mają pewną wadę / zaletę , zależy kto co woli
Można je otwierać co 5 sekund , wolałem wprowadzić to , ze względu na bugi
Od razu jak piszę ten temat , prosiłbym wszystkich ludzi , nie wstawiajcie bezsensownych
licencji do skryptu typu
Czy też bezsensownych hasztagów które zasrywają cały skrypt
kolejnymi dobrymi 10 linijkami
BUGI:
- Nie znalazłem
TODO:
- Zmniejszenie obiętości skryptu funkcjami oraz pozmienianie paru zmiennych @Norbi
Download:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Dziekuję za wysłuchanie
-
KGaZ przyznał(a) reputację dla Ixidi w CMDS - Komendy na szybko
Nie widzę zastosowania tego skryptu na jakimkolwiek serwerze.
-
KGaZ otrzymał(a) reputację od gnomsy w CMDS - Komendy na szybko
Witam
Ostatnio , w sumie dla zabawy siedziałem na local hoscie
i pisałem skrypty , z nudów , i wyszło mi myśle coś ciekawego
Jest to skrypt na komendy w pliku YML
Ktoś powie 'Ale po co , to tylko kilka linijek w skrypcie' , dlatego odpowiem
Popatrzcie sobie na prefix tematu , zatem
Przedstawie wam konfiguracje
cmds: [Nazwa Komendy]: permission: '[Nazwa Permissi]' permissionmes: '[Wiadomosc Przy Braku Permissi]' messages: - 'Elo , jestes bardzo' - 'Fajny , ;3' todo: - 'executeplayer:say Nom' - 'executeconsole:say PLAYER uzyl komendy COMMAND' - 'broadcast:Przykladowa Wiadomosc' Nic nie rozumiecie?
Już tłumacze
[Nazwa Komendy] - Oznacza to co gracz ma wpisać , na męski rozum , dodaje komendę /[Nazwa Komendy]
[Nazwa Permissi] - Oznacza permissie wymagana do wykonania danej komendy
messages: - Wiadomości któe mają się wyświetlic , po myślniku , tka jakbyśmy dodawali permissie w PermissionsEx
todo: - Trudno mi wyjaśnić , lecz tutaj są funkcje które mają się wykonać przy wywołaniu komendy , żeby to nie były tylko suche wiadomości , lista tych funkcji znajduje się poniżej ,
i od razu jeśli jesteśmy przy temacie 'todo' , to prosiłbym o nadsyłanie mi pomysłów , gdyż jedyne co na początek wymyśliłem to te 3 funkcje
Poniżej również umieszczam listę składni do wykorzystania , Pozdrawiam
Składnie:
Funkcje:
Przykłady Komend:
cmds: Ping: permission: 'ping.pong' permissionmes: 'Niestety , nie posiadasz uprawnien RANDOMC NPERM' messages: - 'Pong' todo: - 'executeplayer:Pong' Pong: permission: 'pong.ping' permissionmes: 'Niestety , nie posiadasz uprawnien RANDOMC NPERM' messages: - 'Ping' todo: Dziękuję za poświęcony czas!
Dodam jeszcze , że komendy po zapisaniu trzeba reloadować , służy temu komenda /cmdl
LINK:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
TODO:
- Wasze pomysły funkcji i skłądni
BUGI:
- Nie znalazłem żadnych
Proszę jeszcze raz wszystkich o dawanie pomysłów
-
KGaZ otrzymał(a) reputację od Peridot w CMDS - Komendy na szybko
Witam
Ostatnio , w sumie dla zabawy siedziałem na local hoscie
i pisałem skrypty , z nudów , i wyszło mi myśle coś ciekawego
Jest to skrypt na komendy w pliku YML
Ktoś powie 'Ale po co , to tylko kilka linijek w skrypcie' , dlatego odpowiem
Popatrzcie sobie na prefix tematu , zatem
Przedstawie wam konfiguracje
cmds: [Nazwa Komendy]: permission: '[Nazwa Permissi]' permissionmes: '[Wiadomosc Przy Braku Permissi]' messages: - 'Elo , jestes bardzo' - 'Fajny , ;3' todo: - 'executeplayer:say Nom' - 'executeconsole:say PLAYER uzyl komendy COMMAND' - 'broadcast:Przykladowa Wiadomosc' Nic nie rozumiecie?
Już tłumacze
[Nazwa Komendy] - Oznacza to co gracz ma wpisać , na męski rozum , dodaje komendę /[Nazwa Komendy]
[Nazwa Permissi] - Oznacza permissie wymagana do wykonania danej komendy
messages: - Wiadomości któe mają się wyświetlic , po myślniku , tka jakbyśmy dodawali permissie w PermissionsEx
todo: - Trudno mi wyjaśnić , lecz tutaj są funkcje które mają się wykonać przy wywołaniu komendy , żeby to nie były tylko suche wiadomości , lista tych funkcji znajduje się poniżej ,
i od razu jeśli jesteśmy przy temacie 'todo' , to prosiłbym o nadsyłanie mi pomysłów , gdyż jedyne co na początek wymyśliłem to te 3 funkcje
Poniżej również umieszczam listę składni do wykorzystania , Pozdrawiam
Składnie:
Funkcje:
Przykłady Komend:
cmds: Ping: permission: 'ping.pong' permissionmes: 'Niestety , nie posiadasz uprawnien RANDOMC NPERM' messages: - 'Pong' todo: - 'executeplayer:Pong' Pong: permission: 'pong.ping' permissionmes: 'Niestety , nie posiadasz uprawnien RANDOMC NPERM' messages: - 'Ping' todo: Dziękuję za poświęcony czas!
Dodam jeszcze , że komendy po zapisaniu trzeba reloadować , służy temu komenda /cmdl
LINK:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
TODO:
- Wasze pomysły funkcji i skłądni
BUGI:
- Nie znalazłem żadnych
Proszę jeszcze raz wszystkich o dawanie pomysłów
-
KGaZ przyznał(a) reputację dla Polski Sześcian w Profesjonalne usługi techniczne na serwerze Minecraft/VPS
Witam.
A zatem...
Co oferuję?
- Tworzenie profesjonalnych paczek pluginów
- Tworzenie profesjonalnych paczek modów
- Tworzenie profesjonalnych paczek pluginowo-modowych
- Rozwiązywanie problemów natury technicznej
- Skonfigurowanie całości od zera
Czego wymagam?
- Serwer Minecraft/VPS - Open VZ
- Rangę na serwerze
- Dostęp do FTP
- Ew. dostęp do konsoli
Czego nie wymagam?
- Nie wymagam żadnego wynagrodzenia - z tego powodu iż po prostu się nudzę, a to jest dla mnie przyjemność
Kontakt:
Skype: minecraft_lublin
GG: 63187204
Discord: _Zielony_ (#3569)
-
KGaZ otrzymał(a) reputację od Smoczek111 w Sklep w gui
NPC - Gracz
on rightclick on player: [TAB]if name of clicked entity is "Aptekarz": [TAB][TAB]send "&7Aptekarz: &8Witam pana" [TAB][TAB]open chest with 1 rows named "Aptekarz" to player [TAB][TAB]wait 3 tick [TAB][TAB]format slot 4 of player with 1 of iron ingot with name "&cLeki" with lore "&7Cena zakupu: &a50 &2Monet" to run [buyPills(player)] function buyPills(player: player): [TAB]close {_player}'s inventory [TAB]if {_player}'s ballance >= 50: [TAB][TAB]remove 50 from {_player}'s ballance [TAB][TAB]give 1 iron ingot with name "&cLeki" to {_player} [TAB][TAB]send "&8Aptekarz&7 Prosze , oto twoje leki!" to {_player} [TAB]else: [TAB][TAB]send "&8Aptekarz:&7 Przepraszam , lecz nie posiadasz wymaganej ilosci monet!" to {_player} A jesli NPC to villager
Wymagania: Skript 2.2
skQuery , Vault oraz [Chyba] WildSkript
on rightclick on entity: [TAB]if event-entity is villager: [TAB][TAB]if name of event-entity is not "Aptekarz": [TAB][TAB][TAB]stop [TAB][TAB]send "&7Aptekarz: &8Witam pana" [TAB][TAB]open chest with 1 rows named "Aptekarz" to player [TAB][TAB]wait 3 tick [TAB][TAB]format slot 4 of player with 1 of iron ingot with name "&cLeki" with lore "&7Cena zakupu: &a50 &2Monet" to run [buyPills(player)] function buyPills(player: player): [TAB]close {_player}'s inventory [TAB]if {_player}'s ballance >= 50: [TAB][TAB]remove 50 from {_player}'s ballance [TAB][TAB]give 1 iron ingot with name "&cLeki" to {_player} [TAB][TAB]send "&8Aptekarz&7 Prosze , oto twoje leki!" to {_player} [TAB]else: [TAB][TAB]send "&8Aptekarz:&7 Przepraszam , lecz nie posiadasz wymaganej ilosci monet!" to {_player}
-
KGaZ otrzymał(a) reputację od Peridot w Skrypt na komendę /nick
@up
@topic
Mozna pokolorowac tylko swoj nick , nie można go w zaden sposób modyfikować czyli dodawnie literek itp itd , musi to być twoj nick , ten sam tylko że pokolorowany ;3
-
KGaZ otrzymał(a) reputację od piotrus131102 w [WildSkript] Hologramy
Hologramy
Witaj ! W tym poradniku pomogę ci stworzyć własny napis w powietrzu ( Hologram ).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1.Tworzenie Hologramów Czasowych
display hologram "Tekst" at [Lokacja] for [Czas] "Tekst" - Co ma pisać na naszym hologramie.
[Lokacja] - Gdzie ma się pojawić nasz hologram.
[Czas] - Na ile czasu ma się pojawić nasz hologram.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.Tworzymy komendę pokazującą hologram
command /holo [<text>]: permission: holo.admin permission message: &4Brak uprawnien! trigger: display hologram "%coloured arg 1%" at player for 5 seconds ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3.Zastosowanie w praktyce
✔ Możliwość stworzenia dymków z ilością zadanego DMG [RPG]
✔ Możliwość stworzenia krążących za graczem
--------------------------------------------------------------------------------------------
4.Informacje
Do popranego działania skryptu potrzebny jest dodatek: Wild Skript
Jeśli masz jakieś błędy zgłoś je w komentarzu ,a jeśli poradnik ci się spodobał
zostaw like ;3
Zakaz kopiowania na inne fora