Skocz do zawartości

ignanmagus

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    102
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Ale o co chodzi (0)
    ignanmagus otrzymał(a) reputację od gnomq w Skrzynia   
    Ponieważ ta linijka : "if player is holding chest:" sprawdza czy gracz ma skrzynkę w łapce po tym jak ją postawił czyli już jej niema
  2. Polubienie (+1)
    ignanmagus przyznał(a) reputację dla RodgerDodg3r w Gracze w zmiennej   
    loop {lista::*}: send "%{lista::%loop-index%}%" to player A to?
  3. Super (+1)
    ignanmagus otrzymał(a) reputację od EmDziak w FoxHeaven - Survival | BedWars   
    Facebook - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Discord - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Strona sklepowa serwera: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  4. Ale o co chodzi (0)
    ignanmagus przyznał(a) reputację dla Helios1993 w Blad w chat format   
    on chat: cancel event if player has permission "helper.sk": broadcast "&3&lHELPER &7%name of player% &8» &3%message%" else if player has permission "moderator.sk": broadcast "&2&lMODERATOR &7%name of player% &8» &2%message%" else if player has permission "admin.sk": broadcast "&c&lADMIN &7%name of player% &8» &c%message%" else if player has permission "headadmin.sk": broadcast "&4&lHEADADMIN &7%name of player% &8» &4%message%" else if player has permission "root.sk": broadcast "&4&lWLASCICIEL &7%name of player% &8» &4&l%message%" to zadziała
  5. Ale o co chodzi (0)
    ignanmagus otrzymał(a) reputację od knugi w Blad w chat format   
    ponieważ dajesz tak jak tu jest i nie używasz takiego jednego słowa jak else:
    Spróbuj to
  6. Polubienie (+1)
    ignanmagus przyznał(a) reputację dla shuliar w dodatki dla gracza   
    @ignanmagus
    Pierwsza sprawa: słowa w zmiennych oddzielamy :: (dwoma dwukropkami), nie kropką, dwukropkiem, spacją.

    Druga: masz ustawione zmienne nie zawierające nazwy gracza, co za tym idzie dla każdego gracza przypisana jest taka sama wartość funkcji. Użyj {funkcja::%player%}.

    Trzy. Egzekwowanie komned w skripcie jest dość osobliwe i kojarzy się z fuszerką. Zamiast tego użyj dedykowanych efektów z jakiegoś dodatku. Coś jak:
     
    Znalazłem na szybko w internecie, żeby mniej więcej cię naprowadzić.
  7. Polubienie (+1)
    ignanmagus przyznał(a) reputację dla LloydPL w Skrypt na random tp   
    zabierz _ sprzed zmiennej tpp bo tak raczej nie zadziała
  8. Polubienie (+1)
    ignanmagus przyznał(a) reputację dla knugi w Skrypt na random tp   
    ooo dzięki, nie zauważyłem  
  9. Polubienie (+1)
    ignanmagus przyznał(a) reputację dla VajdeMoonPL w wejściówki na serwer   
    on connect: if number of players is than bigger <ilosc_graczy>: if player has permission "sk.wejsciowka": stop wait a second kick player with due "&4Pozostale Sloty Sa Dla Tych Co Maja Wejsciowki!" command /dajwejscoiwke [<player>]: permission: sk.admin trigger: execute console command "pex user %arg 1% add sk.wejsciowka" broadcast "&4Gracz %arg 1% kupil wejsciowke!" Liczę na +
×
×
  • Dodaj nową pozycję...