Skocz do zawartości

hwdp789

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    75
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Odpowiedzi opublikowane przez hwdp789

  1. 58 minut temu, xdzikuu napisał:

    proszę bardzo testowane (poprawione działające)

     

    Nie chce byc niemily ale czy Ty nie umiesz przeczytac ze zrozumieniem? Zaznaczylem ze chodzi mi o dokladnie taka kolejnosc wykonywania skryptu jak w temacie, a Ty masz to daleko gdzies i wolisz napisac 5 linijek czegos innego. 

    Nie wiem czy zauwazyles, jesli nie to Ci wytlumacze, chodzi o to aby zapetlic moby w promieniu 10 kratek, od lokacji gdzie gracz byl 11 tickow temu. A nie tu gdzie jest teraz -.-

  2. on rightclick:
        if player's tool is stick named "&b&lBerło Zefira":
            set {lol} to location of player 
            wait 11 tick
            loop entities in radius 10 of {lol}:
                spawn 350 of particle cloud offset by 0.4, 0.4, 0.4 at loop-entity
                push loop-entities upwards at speed 1.8
                push loop-entities backwards at speed 2

     

    Może mi ktoś powiedzieć gdzie tu jest błąd? Dodam, że zależy mi na dokładnie takiej kolejności wykonywania skryptu. nie wyrzuca błędów, ale z tego co zauważyłem nie zapętla wogóle mobów.

    Liczę na pomoc

  3. Witam, czy któryś z szanownych panow/pan wie moze, jak napisać linijke "w strone ktorą patrzy sie gracz"?

    ogolnie, chodzi mi o np o spawnowanie particlesow pod ppm w strone gdzie patrzy gracz. Nie wiem jak moge to wytlumaczyc...

    np jesli gracz to "G" i patrzy po prawo na gore, to particlesy (P) maja strzelic tak:

    ------------------------------------------------P----

    ------------------------------------------P----------

    ----------------------------------P-----------------

    ----------------------------P-----------------------

    ----------------------G-----------------------------

    -----------------------------------------------------

    -----------------------------------------------------

    mam nadzieje, ze wiecie o co chodzi :)

    I najlepiej jakby mozna bylo ustawic zasieg tego "strzalu"

  4. Witam

    Chciałbym zaprezentować mój skrypt, który jeszcze nie ma nazwy, ale postaram się coś wymyśleć :)

    Jest to skrypt przeznaczony głównie do zabawy ze znajomymi. Krótko mówiąc o co w nim chodzi:

    Jedna osoba jest bogiem [administratorem] i kilku graczy. Bóg ustawia kilka "reaktorów", w których następnie za pomocą mało skomplikowanych komend, będzie mógł spawnować potwory, a gracze muszą poprostu jak najdłużej przeżyć. Zanim napiszesz że mój skrypt to "gów*o" to proszę Cię, abyś chociaż go uruchomił na swoim serwerze.

    Przepraszam za wszelkie błędy i niedociągnięcia [takowych nie znalazlem] I z góry dziękuję za opinię.

    download: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

    wszystkie komendy pod komendą /re help

     

    To do:

    Skrócenie kodu

    Dokończenie niektorych komend

    Wasze pomysly

  5. Witam, czy moglby mi ktos powiedziec jak napisac pewien skrypt?

    mianowicie, chce aby moby ktore automatycznie sie spawnóją, znikaly.

    i nie wchodzi tu w gre zadne "rg flag mob-spawning deny" ani "on spawn [] Cancel event"

    chodzi o to, aby nie kolidowało to ze "spawn 10 of zombie at {xyz}.

    poprostu maja byc tylko moby zespawnowane z poziomu skryptu, a te ktore sie spawnuja "automatycznie" w nocy, maja poprostu zniknac. jesli nie rozumicie o co chodzi, napiszcie mi na pw, ale w odpowiedzi ponizej

  6. 3 godziny temu, dragyt napisał:

    cały czas błędy wywala i nie przyznaje tego itemu

     

     

    to miało dodawac /money hais

     

    czemu wiecej błędów wywala niz wczesniej i jakies dotkowe skrypty są potrzebne poza /skipt /wildskript /Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

    potrafi ktos zrobic taki działający skrypt 

     

    Jesli ci sie nie spieszy to moge ci jutro napisac. Albo podaj bledy to moze os razu damy rade cis zrobic :)

  7. 3 godziny temu, esej napisał:
    command /test:
    	trigger:
    		spawn 1 zombie behind player
    		set maximum speed of last spawned entity to 0
    		spawn 1 zombie left player
    		set maximum speed of last spawned entity to 0
    		spawn 1 zombie right player
    		set maximum speed of last spawned entity to 0
    		

     

    Nie testowalem skryptu, ale z tego co pamietam to prosilem aby moby spawnowaly sie 2 kratki od gracza

  8. On rightclick:

    -if player's tool is chest named "&4PSC &6200zl" of fortune 10:

    --Remeve player's tool

    --execute console command "eco give %player% 200

    --send "otrzymales 200zl"

    Command /kasa:

    -if player has permission "admin.sk"

    --give player 1 of chest named "&4PSC &6200zl" of fortune 10:

     

    Powinno byc ok. Nie testowane, pisane na telefonie. Jesli masz admina to po wpisaniu /kasa dostajesz 200zl psc czy cos takiego.

    W miejscu "-" wstaw tab (taki klawisz :))

     

  9. 11 godzin temu, Lloyd PL napisał:

    dodaj zombie do jakiejś zmiennej i go zabij pobierając go z tej zmiennej

     

    To mi to zrob, bo ja tak dobrze skriptu nie znam :) po to napisalem w temacie zlecenia, a nie pytania i problemy

    12 godzin temu, esej napisał:

    Możesz zostawić mój kod typie? XDDDDDDD 
    W tym momencie go zepsułeś ;>

    To go napisz tak zeby dzialal

     

  10. Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

    troche przerobilem, jesli zle to wybaczcie, bo byly bledy i nie wiedzialem co robic XDDD

    i teraz zostal juz aby 1 blad. "block 2" in not an entity type" a z tym to juz nwm co mam robic 

    @kaol48s A to zabijanie dziala poprawnie, poniewaz nawet jak sie zespawnuje jakis dodatkowy, to jego nie tknie. 

    @esej Zostalo juz tylko zrobic zeby zombie spawnowaly sie nie "na graczu" tylko za nim itd.

  11. 1 minutę temu, vkvbuss napisał:

    mam taki skrypt, ustawilem to co mowiles i nie dziala, ciagle blad z tym ban player

     

     

    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Pokaż ukrytą zawartość

     

    options:
        tag: &2&lEASY&f&lSB
    command /ustawspr:
        trigger:
            if player has permission "CheatRox.*" or "CheatRox.Ustaw":
                set {Spr} to location of player
                send "{@tag} &8» &7Ustawiles lokalizacje!"
    command /ustawczysty:
        trigger:
            if player has permission "CheatRox.*" or "CheatRox.Ustaw":
                set {Czysty} to location of player
                send "{@tag} &7Ustawiles lokalizacje!"

    command /wezwij <player>:
        trigger:
            if player has permission "CheatRox.*" or "CheatRox.Wezwij":
                teleport player to {Spr}
                teleport player arg to {Spr}
                set {spr.%player%} to true
                send "&8&l&m------------- &3PODEJRZENIA &8&l&m-------------"
                broadcast "&c%player-arg% &6jest podejrzany o cheatowanie"
                broadcast "&6Wykonuj polecenia od osoby, ktora Cie sprawdza"
                broadcast "&6Masz 3 minuty na wykonanie polecen"
                broadcast "&6LOGOUT - BAN 10 DNI!"
                send "&8&l&m------------- &3PODEJRZENIA &8&l&m-------------"
    command /czysty <player>:
        trigger:
            if player has permission "CheatRox.*" or "CheatRox.Czysty":
                if arg 1 is set:
                    if {spr.%player%} is true:
                        teleport player to {Czysty}
                        teleport player arg to {Czysty}
                        set {spr.%player%} to false
                        send "&8&l&m------------- &2CZYSTY &8&l&m-------------"
                        broadcast "&cGracz &7%player arg% &cjest czysty!"
                        send "&8&l&m------------- &2CZYSTY &8&l&m-------------"
    command /cheater <player>:
        trigger:
            if player has permission "CheatRox.*" or "CheatRox.Cheater":
                if arg 1 is set:
                    if {spr.%player%} is true:
                        execute console command "kill %player arg%"
                        execute console command "tempban %player arg% 4 day Wykryte cheaty. ~%player%"
                        send "&8&m&l------------- &cCHEATER &8&m&l-------------"
                        broadcast "&c%player-arg% zostal zbanowany za cheaty!"
                        send "&8&m&l------------- &cCHEATER &8&m&l-------------"
                        teleport player to {Czysty}
                        set {spr.%player%} to false

    command /przyznanie <player>:
        trigger:
            if player has permission "CheatRox.*" or "CheatRox.Przyznanie":
                if arg 1 is set:
                    if {spr.%player%} is true:
                        execute console command "tempban %player-arg% 4 day Przyznanie sie do cheatow ~%player%"
                        send "&8&m&l------------- &fPRZYZNANIE &8&m&l-------------"
                        broadcast "&2%player-arg% &7przyznal sie do uzywania cheatow."
                        send "&8&m&l------------- &fPRZYZNANIE &8&m&l-------------"
                        teleport player to {Czysty}
                        set {spr.%player%} to false

    command /sprawdzanie:
        trigger:
            if player has permission "CheatRox.*" or "CheatRox.SprawdzanieCMD":
                send "&8&m&l------------- &2SPRAWDZANIE &8&m&l-------------"
                send "&2/wezwij <nick> &7- wzywasz gracza na sprawdzanie"
                send "&2/czysty <nick> &7- podejrzany nie ma cheatow"
                send "&2/cheater <nick> &7- podejrzany ma cheaty"
                send "&2/przyznanie <nick> &7- podejrzany sie przyznal"
                send "&2/logout <nick> &7- wpisujemy gdy gracz wylogowal sie podczas sprawdzania"
                send "&8&m&l------------- &2SPRAWDZANIE &8&m&l-------------"

     

     

    to sproboj " ban %player% "

  12. on logout:
        if {sprawdzanie.%player%} is true:
         ban player

    "

     

    prosze. musisz tylko dodac do twojego skryptu na sprawdzanie zmienna {sprawdzanie.%player%}

    przy wpisaniu komendy sprawdzajacej gracza (chyba wiesz o co chodzi) musisz tam dodac linijke

       set {sprawdzanie.%player%} to true

    a w miejscu czyszczacym gracza z zarzutow musisz dodac linijke

       set {sprawdzanie.%player%} to false

×
×
  • Dodaj nową pozycję...