Skocz do zawartości

yooka

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    81
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    yooka otrzymał(a) reputację od kubastion w Tchest - skrypt na odnawialne skrzynki   
    Tchest jest to skrypt wzorowany na pluginie TreasureChest. Ustawienia skrzynek podzielone są na 3 typy i 1 sub typ.
     
    Typy:
    - forget – skrzynka odnawialna co określony czas
    - unlimited – skrzynka z której możemy wyciągać przedmioty bez końca. Jest to domyślny typ po zapisaniu skrzynki komendą /tchest set
    - one – skrzynka jednorazowa (tylko 1 raz wyciągamy przedmioty)
    Subtyp:
    - random – losowa ilość przedmiotów ze skrzynki (nie można użyć dla typu unlimited )
     
    Komendy:

     
    Uprawnienia:
     
    Uprawnienia gracza
    - tchest.use.one  - zezwala na otwieranie skrzynki typu one
    - tchest.use.unlimited - zezwala na otwieranie skrzynki typu unlimited
    - tchest.use.forget - zezwala na otwieranie skrzynki typu forget
    Uprawnienia admin
    - tchest.admin.* – wszystkie komendy
     
    Kod:
    Raw 
     
     
    Źródło: http://meee.pl/skrypt/tchest
  2. Polubienie (+1)
    yooka otrzymał(a) reputację od Edzio Craft w Random Teleport - skrypt na teleportacje w losowe miejsce   
    Teleport w losowe miejsce na mapie
     
    Wersja: 0.4
    Komendy:
    /tpr - teleport w losowe miejsce
    /tpr r - przeładownie skryptu
    /tpr set - zapisywanie przycisku teleportującego w losowe miejsce
    /tpr usun - usuwanie przycisku
    /tpr lista - lista zapisanych przycisków
     
    Uprawnienia:
    - tpr.use - komenda /tpr
    - tpr.set , - tpr.del - tpr.lista - tpr.reload - komendy dla admin ....
    - tpr.signs.use - do używania tabliczki
    - tpr.button.use - do używania przycisku
     
    Inne:
    Tabliczka 
    1 linia - [Teleport]
    2 linia -losowy
     
    ​przycisk,dźwignia i płytka naciskowa na gąbce - teleportuje tak jak komenda
    Przyciski teleportujące możemy zapisać bez gąbki komenda /tpr set
     W wersji 0.4 poprawiłem problem z nie znajdowaniem miejsca do teleportacji - teraz zawsze gdzieś nas przeniesie. Ustawienia zasięgu teleportacji w pliku .yml
    aliases: blocktpr = 1, 2, 3, 4, 12, 13, 49, 7, 8, 5, 18, 172, 24, 9 blocktpr -  tu możesz dodać bloki na które może stanąć gracz
     
     
    Download:
    http://file.meee.pl/skript/tpr/tpr.sk

    Link nie działa. Skrypt został przeniesiony do archiwum.
  3. Polubienie (+1)
    yooka przyznał(a) reputację dla piratjsk w Skript 2.2 Fixes   
    Autor RandomSK (dodatku do Skript), Mirreducki zaczął jakiś czas temu poprawiać błędy występujące w Skript 2.2 oraz ulepszać niektóre jego elementy. Błędy występujące w tej wersji Skript, które chcielibyście aby poprawił, możecie zgłaszać w tym temacie lub jako issues w tym miejscu.
    Github: przenieś
    Lista poprawionych błędów: przenieś
    Poprawioną wersję pluginu możecie pobrać z poniższego linku.
    Download: przenieś
  4. Polubienie (+1)
    yooka otrzymał(a) reputację od Norbi w [1.0] JSkript   
    ja [ciach] ... Dzikoysk weź coś zrób bo mi [ciach] jakieś ostzreżenia
     
    ~ herhor
  5. Polubienie (+1)
    yooka otrzymał(a) reputację od Nawo w [1.0] JSkript   
    ja [ciach] ... Dzikoysk weź coś zrób bo mi [ciach] jakieś ostzreżenia
     
    ~ herhor
  6. Polubienie (+1)
    yooka otrzymał(a) reputację od Ezx w [1.0] JSkript   
    ja [ciach] ... Dzikoysk weź coś zrób bo mi [ciach] jakieś ostzreżenia
     
    ~ herhor
  7. Polubienie (+1)
    yooka otrzymał(a) reputację od Framocik w Tchest - skrypt na odnawialne skrzynki   
    Tchest jest to skrypt wzorowany na pluginie TreasureChest. Ustawienia skrzynek podzielone są na 3 typy i 1 sub typ.
     
    Typy:
    - forget – skrzynka odnawialna co określony czas
    - unlimited – skrzynka z której możemy wyciągać przedmioty bez końca. Jest to domyślny typ po zapisaniu skrzynki komendą /tchest set
    - one – skrzynka jednorazowa (tylko 1 raz wyciągamy przedmioty)
    Subtyp:
    - random – losowa ilość przedmiotów ze skrzynki (nie można użyć dla typu unlimited )
     
    Komendy:

     
    Uprawnienia:
     
    Uprawnienia gracza
    - tchest.use.one  - zezwala na otwieranie skrzynki typu one
    - tchest.use.unlimited - zezwala na otwieranie skrzynki typu unlimited
    - tchest.use.forget - zezwala na otwieranie skrzynki typu forget
    Uprawnienia admin
    - tchest.admin.* – wszystkie komendy
     
    Kod:
    Raw 
     
     
    Źródło: http://meee.pl/skrypt/tchest
  8. Polubienie (+1)
    yooka otrzymał(a) reputację od sopher w Ekipa do serwerownii   
  9. Polubienie (+1)
    yooka otrzymał(a) reputację od xFreku w McAuth - skrypt na logowanie   
    McAuth by Yooka - jest to skrypt na logowanie z kilkoma zabezpieczeniami. Aktualnie konfiguracja w zmienny w przyszłości będzie ładowana z yml (gdy wyjdzie wildskript). Według mnie napisałem to najprościej jak się da
     
    Zabespieczenia:
    - tylko nick z wybranymi znakami może się zalogować 
    - nick z ? lub ! będzie automatycznie banowany
    - tylko osoby z listy mogą zalogować się z op: set {mcauth.allowop::jamiejoe99} to true < - tu jest mój nick
    - długość nicku - set {mcauth.cfg::maxNicknameLength} to 15
    - force sg
     
     
    Dodatkowe:
    - sesja logowania - jeśli gracz ponownie zaloguję się z tym samym ip automatycznie zostanie zalogowany
    - wszystkie zmienne zapisywane są jak uuid of player
     
    Komendy:
    - login <hasło> - bez uprawnień (l)
    - register <hasło> <hasło> - bez uprawnień ®
    - logout - uprawnienie - mcauth.admin
    Cała reszta też z uprawnieniem mcauth.admin
    - mcauth users - lista użytkowników (nie dzielona na strony) wkrótce ;p
    - mcauth info <nazwa> - info gracza
    - mcauth setspawn - aktualnie do niczego ;p
     
     
    Aktualnie nie znalazłem żadnego buga ale jeśli coś znajdziecie piszcie ;p
     
    Do Zrobienia:
    - wyrzucanie graczy po czasie jeśli nie zalogowany
     
     
    Download:
    Znalazłem buga który wyświetla złą nazwę gracza name of player wyświetla "container.inventory" <--- bug nalazł się na wersji silnika spogot 1.7.9
     https://code.skript.pl/zlHYT5D7/ <- Wersja  bez UUID działa tylko na wersjach bez UUID
     
    ##################################################
     
    Wersja z UUiD działa na wersjach z wprowadzonym UUID ;D
     
    Wersja 0.4
    - Poprawiłem działanie
    - Naprawiłem kilka błędów ;p
    https://code.skript.pl/i03l8ugY/
  10. Polubienie (+1)
    yooka przyznał(a) reputację dla piratjsk w Spis silników serwerów MC   
    Spis silników i nakładek na serwery Minecraft
    Alternatywy dla domyślnego silnika:
     
    Legenda:
    ⇑ - aktywnie rozwijany silnik/nakładka
    ⇓ - projekt porzucony (brak aktywności twórców przez ponad miesiąc)
    ⇗ - projekt rozwijający się (brak na ten moment działającej implementacji)
    ⇘ - projekt wolno rozwijający się (którego przyszłość nie koniecznie jest pewna) 

    Samodzielne silniki:
    ⇑ Spigot (spigotmc.org) (java)
    najnowsza wersja: dla MC 1.8
    api: Bukkit, Spigot-API
    dl: buildtools (wymagana własnoręczna kompilacja), 
    Cały czas aktualizowany fork CraftBukkita.
     
    ⇗ Sponge (spongepowered.org) (java)
    najnowsza wersja: brak udostępnionych wersji
    api: SpongeAPI (java), Bukkit (dzięki Pore) (java)
    dl: silnik nie jest jeszcze gotowy
    Projekt został powołany do życia aby stworzyć następcę CraftBukkita. Założycielem projektu jest sk89q, twórca pluginów WorldEdit, WorldGuard, pomagał też na początku tworzyć Bukkita. Projekt skupia wielu developerów z różnych społeczności (Bukkit, MCPC+/Cauldron, Forge, Spout, Flow, Canary).
     
    ⇑ Granite (granitepowered.org) (java)
    najnowsza wersja: dla MC 1.8.1
    api: SpongeAPI (java)
    dl: releases, dev
    Nieoficjalna implementacja SpongeAPI (w przeciwieństwie do oficjalnej można już z niej korzystać).
    Bardzo szybko jest aktualizowany dla nowych wersji MC.
     
    ⇑ CanaryMod (canarymod.net) (java)
    najnowsza wersja: dla MC 1.8
    api: CanaryLib (java)
    dl: releases, dev
    Na początku istniał jako kontynuacja hModa, jakiś czas temu został przepisany od nowa i aktualnie funkcjonuje jako samodzielny silnik serwerów MC.
     
    ⇑ MCServer (mc-server.org) (c++)
    najnowsza wersja: dla MC 1.8
    api: MCServer API (lua)
    dl: dev
    Całkowicie czysta implementacja serwera napisana w C++.

    ⇑ Glowstone (glowstone.net) (java)
    najnowsza wersja: dla MC 1.8
    api: Glowkit (fork Bukkita) (java), planowana jest też implementacja SpongeAPI (java)
    dl: dev
    Czysta implementacja serwera napisana w javie. Na początku wykorzystywała api Bukkita teraz korzysta z Glowkita - kontynuacji Bukkita tworzonej na potrzeby tego silnika. Do niedawna silnik rozwijał się bardzo powoli, po upadku CraftBukkita prace nabrały tempa.
     
    ⇑ ProjectRainbow (project-rainbow.org) (java)
    najnowsza wersja: dla MC 1.8
    api: Rainbow API (java), Bukkit (za pomocą pluginu PluginBukkitBridge) (java)
    dl: releases
     
    ⇓ CraftBukkit (bukkit.org) (java)
    najnowsza wersja: dla MC 1.7.10
    api: Bukkit (java)
    dl: (brak możliwości pobrania z oficjalnego źródła), juniorjpdj
    Przez długi czas najpopularniejszy silnik, powstał jako następca hModa. Projekt został zawieszony.
     
    ⇓ Raft (raftpowered.org github.com/RaftPowered) (java)
    najnowsza wersja: dla MC 1.8
    api: Raft (java), zostały rozpoczęte prace nad pluginem Scoop pozwalającym korzystać z api Bukkit
    dl: get.raftpowered.org
     
    ⇓ Rush (github.com/kangarko/Rush) (java)
    najnowsza wersja: dla MC 1.8
    api: Bukkit (java)
    dl: dev
     
    ⇓ Enderstone (github.com/BigTeddy98/Enderstone) (java)
    najnowsza wersja: brak udostępnionych wersji
    api: Enderstone (java)
     
    ⇓ Prismarine (github.com/Prismarine) (java)
    najnowsza wersja: brak udostępnionych wersji
    api: Prismarine-API, planowane jest też prawdopodobnie wsparcie api Bukkit

    ⇓ ServerForge (github.com/john01dav/ServerForge) (java)
    najnowsza wersja: brak udostępnionych wersji
    api: ServerForge (java), Bukkit (java)
     
    ⇓ IngotEngine (github.com/IngotPowered/IngotEngine) (java)
    najnowsza wersja: brak udostępnionych wersji
    api: IngotAPI (java)

    ⇓ HakkitMC (github.com/Hakkit/HakkitMC) (java)
    najnowsza wersja: brak udostępnionych wersji
    api: HakkiAPI (java)

    ⇓ OverMC (github.com/overjt/OverMC) (javascript)
    najnowsza wersja: brak udostępnionych wersji

    ⇓ avrcraft (github.com/cnlohr/avrcraft) (c )
    najnowsza wersja: brak udostępnionych wersji (wymagana jest własnoręczna kompilacja)
    Silnik serwera MC zoptymalizowany dla 8 bitowego sprzętu.

    ⇓ Workbench (github.com/Starryguy/Workbench) (java)
    najnowsza wersja: brak udostępnionych wersji
    api: WorkbenchAPI (java)

    ⇓ RTBukkit (github.com/forairan/RTBukkit) (java)
    najnowsza wersja: brak udostępnionych wersji
    api: Bukkit (java)

    Nakładki na silnik:
    ⇑ Wrapper.py (github.com/benbaptist/minecraft-wrapper) (python)
    api: Warpper.py (python)
    Obsługuje IRC, backupy, wtyczki (pluginy).

    ⇘ NINSS (github.com/M4GV5/NINSS) (c#)
    api: NINSS (javascript)
    Pozwala tworzyć wtyczki (pluginy).

    ⇓ MCL (mcl.breitzeit.de) (ruby)
    api: MCL (ruby)
    W przypadku crash-u serwera uruchamia go ponownie, obsługuje system uprawnień , wtyczki.
     
    ⇓ Reflx (github.com/Jckf/Reflx) (java)
    api: ReflxAPI (java)

    ⇓ SimpleServer (github.com/SimpleServer) (java)



    Co sądzicie o tych silnikach/nakładkach? Używacie któregoś? Może znacie jeszcze jakieś?
  11. Polubienie (+1)
    yooka przyznał(a) reputację dla Norbi w Craft YML - skrypt na craftingi z pliku .yml   
    @up
    http://file.meee.pl/skript/craftyml/craft.sk

    Kod z tej strony musisz wrzucić do pliku .sk
  12. Polubienie (+1)
    yooka przyznał(a) reputację dla piratjsk w PirateSK - piracki dodatek dla Skript   
    Dodatek do Skript dodający obsługę schematów i regionów WorldGuard.
     
    Download: kilk (java 8+), klik (java 6+)
    Wymagania: Skript, WorldEdit (6.x), WorldGuard (6.x)
     
    Doc: skUnity
    [16.04.2016]
    Nowa wersja (0.6) jest w trakcie tworzenia.
    Dev build można pobrać z tego miejsca.
    Kod źródłowy jest dostępny na githubie.
     
    //Poprawiam link do download'u, na prośbę użytkowników, jeżeli zaktualizujesz swoje linki możesz usunąć moją notkę
    Link: PirateSK
  13. Polubienie (+1)
    yooka otrzymał(a) reputację od Hydorax w McAuth - skrypt na logowanie   
    McAuth by Yooka - jest to skrypt na logowanie z kilkoma zabezpieczeniami. Aktualnie konfiguracja w zmienny w przyszłości będzie ładowana z yml (gdy wyjdzie wildskript). Według mnie napisałem to najprościej jak się da
     
    Zabespieczenia:
    - tylko nick z wybranymi znakami może się zalogować 
    - nick z ? lub ! będzie automatycznie banowany
    - tylko osoby z listy mogą zalogować się z op: set {mcauth.allowop::jamiejoe99} to true < - tu jest mój nick
    - długość nicku - set {mcauth.cfg::maxNicknameLength} to 15
    - force sg
     
     
    Dodatkowe:
    - sesja logowania - jeśli gracz ponownie zaloguję się z tym samym ip automatycznie zostanie zalogowany
    - wszystkie zmienne zapisywane są jak uuid of player
     
    Komendy:
    - login <hasło> - bez uprawnień (l)
    - register <hasło> <hasło> - bez uprawnień ®
    - logout - uprawnienie - mcauth.admin
    Cała reszta też z uprawnieniem mcauth.admin
    - mcauth users - lista użytkowników (nie dzielona na strony) wkrótce ;p
    - mcauth info <nazwa> - info gracza
    - mcauth setspawn - aktualnie do niczego ;p
     
     
    Aktualnie nie znalazłem żadnego buga ale jeśli coś znajdziecie piszcie ;p
     
    Do Zrobienia:
    - wyrzucanie graczy po czasie jeśli nie zalogowany
     
     
    Download:
    Znalazłem buga który wyświetla złą nazwę gracza name of player wyświetla "container.inventory" <--- bug nalazł się na wersji silnika spogot 1.7.9
     https://code.skript.pl/zlHYT5D7/ <- Wersja  bez UUID działa tylko na wersjach bez UUID
     
    ##################################################
     
    Wersja z UUiD działa na wersjach z wprowadzonym UUID ;D
     
    Wersja 0.4
    - Poprawiłem działanie
    - Naprawiłem kilka błędów ;p
    https://code.skript.pl/i03l8ugY/
  14. Polubienie (+1)
    yooka otrzymał(a) reputację od Dinekkk w McAuth - skrypt na logowanie   
    McAuth by Yooka - jest to skrypt na logowanie z kilkoma zabezpieczeniami. Aktualnie konfiguracja w zmienny w przyszłości będzie ładowana z yml (gdy wyjdzie wildskript). Według mnie napisałem to najprościej jak się da
     
    Zabespieczenia:
    - tylko nick z wybranymi znakami może się zalogować 
    - nick z ? lub ! będzie automatycznie banowany
    - tylko osoby z listy mogą zalogować się z op: set {mcauth.allowop::jamiejoe99} to true < - tu jest mój nick
    - długość nicku - set {mcauth.cfg::maxNicknameLength} to 15
    - force sg
     
     
    Dodatkowe:
    - sesja logowania - jeśli gracz ponownie zaloguję się z tym samym ip automatycznie zostanie zalogowany
    - wszystkie zmienne zapisywane są jak uuid of player
     
    Komendy:
    - login <hasło> - bez uprawnień (l)
    - register <hasło> <hasło> - bez uprawnień ®
    - logout - uprawnienie - mcauth.admin
    Cała reszta też z uprawnieniem mcauth.admin
    - mcauth users - lista użytkowników (nie dzielona na strony) wkrótce ;p
    - mcauth info <nazwa> - info gracza
    - mcauth setspawn - aktualnie do niczego ;p
     
     
    Aktualnie nie znalazłem żadnego buga ale jeśli coś znajdziecie piszcie ;p
     
    Do Zrobienia:
    - wyrzucanie graczy po czasie jeśli nie zalogowany
     
     
    Download:
    Znalazłem buga który wyświetla złą nazwę gracza name of player wyświetla "container.inventory" <--- bug nalazł się na wersji silnika spogot 1.7.9
     https://code.skript.pl/zlHYT5D7/ <- Wersja  bez UUID działa tylko na wersjach bez UUID
     
    ##################################################
     
    Wersja z UUiD działa na wersjach z wprowadzonym UUID ;D
     
    Wersja 0.4
    - Poprawiłem działanie
    - Naprawiłem kilka błędów ;p
    https://code.skript.pl/i03l8ugY/
  15. Polubienie (+1)
    yooka otrzymał(a) reputację od theneuetimes w McAuth - skrypt na logowanie   
    mi się mój kod bardziej podoba ...
    a tak poza tym znalazłem buga z UUID
    Gracz np yooka i gracz Yooka mają inne uuid pluginy nie dostosowane do uuid dają uprawnienie po nicku i może być zonk
    Zaktualizowałem kod do do nazwy graczy ;)
     
     


     
    Zrobi się... Na razie znajduję bugi ;D
  16. Polubienie (+1)
    yooka otrzymał(a) reputację od theneuetimes w McAuth - skrypt na logowanie   
    McAuth by Yooka - jest to skrypt na logowanie z kilkoma zabezpieczeniami. Aktualnie konfiguracja w zmienny w przyszłości będzie ładowana z yml (gdy wyjdzie wildskript). Według mnie napisałem to najprościej jak się da
     
    Zabespieczenia:
    - tylko nick z wybranymi znakami może się zalogować 
    - nick z ? lub ! będzie automatycznie banowany
    - tylko osoby z listy mogą zalogować się z op: set {mcauth.allowop::jamiejoe99} to true < - tu jest mój nick
    - długość nicku - set {mcauth.cfg::maxNicknameLength} to 15
    - force sg
     
     
    Dodatkowe:
    - sesja logowania - jeśli gracz ponownie zaloguję się z tym samym ip automatycznie zostanie zalogowany
    - wszystkie zmienne zapisywane są jak uuid of player
     
    Komendy:
    - login <hasło> - bez uprawnień (l)
    - register <hasło> <hasło> - bez uprawnień ®
    - logout - uprawnienie - mcauth.admin
    Cała reszta też z uprawnieniem mcauth.admin
    - mcauth users - lista użytkowników (nie dzielona na strony) wkrótce ;p
    - mcauth info <nazwa> - info gracza
    - mcauth setspawn - aktualnie do niczego ;p
     
     
    Aktualnie nie znalazłem żadnego buga ale jeśli coś znajdziecie piszcie ;p
     
    Do Zrobienia:
    - wyrzucanie graczy po czasie jeśli nie zalogowany
     
     
    Download:
    Znalazłem buga który wyświetla złą nazwę gracza name of player wyświetla "container.inventory" <--- bug nalazł się na wersji silnika spogot 1.7.9
     https://code.skript.pl/zlHYT5D7/ <- Wersja  bez UUID działa tylko na wersjach bez UUID
     
    ##################################################
     
    Wersja z UUiD działa na wersjach z wprowadzonym UUID ;D
     
    Wersja 0.4
    - Poprawiłem działanie
    - Naprawiłem kilka błędów ;p
    https://code.skript.pl/i03l8ugY/
  17. Polubienie (+1)
    yooka otrzymał(a) reputację od 777Miks777 w McAuth - skrypt na logowanie   
    McAuth by Yooka - jest to skrypt na logowanie z kilkoma zabezpieczeniami. Aktualnie konfiguracja w zmienny w przyszłości będzie ładowana z yml (gdy wyjdzie wildskript). Według mnie napisałem to najprościej jak się da
     
    Zabespieczenia:
    - tylko nick z wybranymi znakami może się zalogować 
    - nick z ? lub ! będzie automatycznie banowany
    - tylko osoby z listy mogą zalogować się z op: set {mcauth.allowop::jamiejoe99} to true < - tu jest mój nick
    - długość nicku - set {mcauth.cfg::maxNicknameLength} to 15
    - force sg
     
     
    Dodatkowe:
    - sesja logowania - jeśli gracz ponownie zaloguję się z tym samym ip automatycznie zostanie zalogowany
    - wszystkie zmienne zapisywane są jak uuid of player
     
    Komendy:
    - login <hasło> - bez uprawnień (l)
    - register <hasło> <hasło> - bez uprawnień ®
    - logout - uprawnienie - mcauth.admin
    Cała reszta też z uprawnieniem mcauth.admin
    - mcauth users - lista użytkowników (nie dzielona na strony) wkrótce ;p
    - mcauth info <nazwa> - info gracza
    - mcauth setspawn - aktualnie do niczego ;p
     
     
    Aktualnie nie znalazłem żadnego buga ale jeśli coś znajdziecie piszcie ;p
     
    Do Zrobienia:
    - wyrzucanie graczy po czasie jeśli nie zalogowany
     
     
    Download:
    Znalazłem buga który wyświetla złą nazwę gracza name of player wyświetla "container.inventory" <--- bug nalazł się na wersji silnika spogot 1.7.9
     https://code.skript.pl/zlHYT5D7/ <- Wersja  bez UUID działa tylko na wersjach bez UUID
     
    ##################################################
     
    Wersja z UUiD działa na wersjach z wprowadzonym UUID ;D
     
    Wersja 0.4
    - Poprawiłem działanie
    - Naprawiłem kilka błędów ;p
    https://code.skript.pl/i03l8ugY/
  18. Polubienie (+1)
    yooka otrzymał(a) reputację od febbe w Tchest - skrypt na odnawialne skrzynki   
    Tchest jest to skrypt wzorowany na pluginie TreasureChest. Ustawienia skrzynek podzielone są na 3 typy i 1 sub typ.
     
    Typy:
    - forget – skrzynka odnawialna co określony czas
    - unlimited – skrzynka z której możemy wyciągać przedmioty bez końca. Jest to domyślny typ po zapisaniu skrzynki komendą /tchest set
    - one – skrzynka jednorazowa (tylko 1 raz wyciągamy przedmioty)
    Subtyp:
    - random – losowa ilość przedmiotów ze skrzynki (nie można użyć dla typu unlimited )
     
    Komendy:

     
    Uprawnienia:
     
    Uprawnienia gracza
    - tchest.use.one  - zezwala na otwieranie skrzynki typu one
    - tchest.use.unlimited - zezwala na otwieranie skrzynki typu unlimited
    - tchest.use.forget - zezwala na otwieranie skrzynki typu forget
    Uprawnienia admin
    - tchest.admin.* – wszystkie komendy
     
    Kod:
    Raw 
     
     
    Źródło: http://meee.pl/skrypt/tchest
  19. Polubienie (+1)
    yooka przyznał(a) reputację dla piratjsk w Kolorowanie składni Skript dla Sublime Text 3   
    Mi się koloruje. Pobrałeś plik po moim 4 edicie wcześniejszego posta?
    Możesz spróbować jeszcze raz pobrać plik i uruchomić ST3 od nowa.
    Jeśli to nie pomoże to nie mam pojęcia co może być przyczyną.
     
    Dzięki za podanie tych zdarzeń.
    Edit:
    Zdarzenia już dodane. (link w pierwszym poście)
    Teraz korzystam dla nich ze wzorów:
    [on] region (enter|leave|exit)[ing][on] (enter|leav|exit)[ing] of region Edit:Dodałem zdarzenia z WildSkript. (link w pierwszym poście)Elementy z każdego addonu będą miały przypisane inne tło aby je delikatnie odróżnić od domyślnych.Dla WS przypadł kolor zielony. Edit:Jeszcze taka informacja, nie związana bezpośrednio z działaniem dodatku ale za to z jego wyglądem:Tworząc ciemny schemat kolorów bazuję na motywie "3024 (Night)", którego autorem jest Jan T. Sott.link do oryginalnego motywu Edit:Podpowiadanie kodu dla zdarzeń z WS gotowe. Dla zwykłego Skripta jest na razie tylko 5 pierwszych zdarzeń z dokumentacji. Dodatkowo gdy zaczniemy pisać "command" pojawi się podpowiedź, która znacznie ułatwi tworzenie nowych komend.Klikając TAB przejdziemy do kolejnych miejsc, które możemy edytować.(link w pierwszym poście)
  20. Polubienie (+1)
    yooka przyznał(a) reputację dla piratjsk w Kolorowanie składni Skript dla Sublime Text 3   
    Witam wszystkich,
    Zacząłem tworzyć dodatek do Sublime Text 3, dodający kolorowanie składni skryptów oraz podpowiadanie kodu.
     

     
    download: indev (ostatnia aktualizacja: 12:50 - 28.08)
    (jest to jedna z pierwszych udostępnionych wersji, nie zawiera jeszcze sporej ilości funkcji)
    (na ten moment dostępny jest tylko ciemny motyw kolorystyczny)
    instalacja:
    Pobrany plik umieszczamy w folderze "Installed Packages/".
    (Aby się do niego dostać klikamy kolejno w menu Preferences > Browse Packages, otworzy się wtedy folder. Przechodzimy do folderu wyżej i wchodzimy do "./Installed Packages/".)
    Restartujemy SublimeText.
    kilka obrazków:



  21. Polubienie (+1)
    yooka przyznał(a) reputację dla piratjsk w Standard Skript Code Conventions r3   
    O co chodzi?
    SSCC "Standard Skript Code Conventions" jest zestawem reguł pisania skryptów stworzonym przez destroyer'a4017.
    Określa on styl kodowania, który zapewnia kompatybilność z innymi skryptami, łatwość utrzymania/modyfikowania kodu oraz sprawia, że skrypt jest prosty do odczytania.

    Nazwy plików
    Nazwy plików kończących się na ".sk" nie powinny zawierać następujących znaków:
    # ` $ % { } (spacji)

      Jeśli w nazwie chcesz zawrzeć wersję skryptu powinna ona znaleźć się na końcu, za nazwą skryptu: skrewards-v1.2.3.sk

    Nazwy zmiennych
    Poniższe zasady odnoszą się tylko do zmiennych globalnych, nie do lokalnych (zaczynających się od _).

    Nazwy zmiennych powinny być zapisane według konwencji camelCase, gdzie nie występują spacje oraz pierwsza litera każdego słowa (wyłączając pierwsze) zaczyna się z wielkiej litery.

    Zmienne tworzone przez skrypt powinny być definiowane w sposób {<nazwa skryptu>::<nazwa zmiennej>}, co ułatwia usuwanie danych danego skryptu albo aktualizowanie zmiennych z wcześniejszej wersji skryptu, na przykład:
    # Zamiast takiej zmiennej
    {current.reward}
    # Użyj następującego wzoru
    {skrewards::currentReward}
    Zmienne dynamiczne oraz listy powinny być stopniowane, co jest bardziej obiektowym podejściem i umożliwia zapętlanie danych.
    # Zamiast takich zmiennych
    {reward.level.modifier.1}
    {reward.level.modifier.2}
    {reward.level.modifier.3}
    {rewardstatus.%player%}
    {info.%player%.mined.diamonds}
    {info.%player%.mined.emeralds}
    # Użyj następujących wzorów
    {skrewards::rewardLevelModifier::1}
    {skrewards::rewardLevelModifier::2}
    {skrewards::rewardLevelModifier:: 3}
    {skrewards::rewardStatus::%player%}

    {skrewards::info::%player%::minedDiamonds}
    {skrewards::info::%player%::minedEmeralds}
    # Lub
    {skrewards::info::%player%::mined::diamonds}
    {skrewards::info::%player%::mined::emeralds}
    Jeśli piszesz API,  powinieneś wpisać dane do zarezerwowanych nazw zmiennych {<nazwa skryptu>::api::<output ID>}. Jeśli używasz skQuery, możesz zapisywać dane do tych zmiennych gdy podprogram/funkcja jest wykonywany/a. W zwykłym Skript powinieneś zdeklarować komendy możliwe do użycia tylko z konsoli, które wpisują dane do tych zmiennych. Schemat ten pozwala twórcom skryptów tworząc własny skrypt pozyskiwać informacje z innych. Jeśli Twój skrypt jest BIBLIOTEKĄ, której jedynym celem jest udostępnienie funkcji, należy wtedy pominąć fragment ::api i używać {<nazwa skryptu>::<output ID>}. Zmienne API powinny być usunięte zawsze gdy serwer jest wyłączany.

    Porządkowanie kodu
    Stworzony kod musi być uporządkowany w określony sposób. Nie powinieneś wpisywać zdarzeń i komend w losowej kolejności; muszą być czytelnie oddzielone. Każdy z elementów może być pominięty, o ile są one w odpowiedniej kolejności.
    script options (jeśli używasz skQuery) aliasy [aliases:] zmienne  [variables:] opcje  [options:] podprogramy/funkcje (jeśli używasz skQuery) nowe komendy  [command /komenda:] on script load: on script unload: okresowe zdarzenia (np. every 10 seconds, at 10:00) inne zdarzenia

      Zdarzenia i Warunki
    Zdarzenia zawsze powinny zaczynać się od słówka "on", mimo, że będą działać bez niego. Kiedy tylko to możliwe, powinieneś unikać używania selektorów w linii definiującej zdarzenie, np.:
     
    on right click with porkchop:
    on left click on tnt:
    on damage of cow:
    Należy uogólnić takie zdarzenia i skorzystać z warunków:
    on right click:
        if tool of player is porkchop:
    # dalszy kod
    on left click:
        if clicked block is tnt:
    # dalszy kod
    on damage:
        if victim is a cow:
    # dalszy kod
    Stosując warunki, NIGDY nie powtórzysz tego samego zdarzenia kilka razy w jednym skrypcie.
     
    Warunki powinny ZAWSZE zaczynać się od słówka "if" i kończyć dwukropkiem. NIGDY nie używaj warunków bez wprowadzenia dalszego kodu do ich wnętrza. To pozwoli twórcom skryptów w łatwy sposób dodać kod przed i po warunku albo dodać "else:".
    # Zamiast
    on damage:
        if victim is a player:
            {skrewards::info::%victim%::isInvincible} is true
            cancel event
            set {skrewards::info::%victim%::isInvincible} to false
    # Użyj takich warunków
    on damage:
        if victim is a player:
            if {skrewards::info::%victim%::isInvincible} is true:
                cancel event
                set {skrewards::info::%victim%::isInvincible} to false
    Specyfikacja Lambdy
    Lambdy są nową funkcją skQuery i mogą być używane we wszystkich wersjach powyżej 1.17.0. Pozwalają sporą ilość kodu skompresować do kilku linii. 
    Lambdy, tak długo jak długo będą używane rozsądnie, będą spełniać wymagania SSCC. Lambdy mogą być brane pod uwagę jeśli:
    [*]Użyte są zamiast funkcji do wykonania POJEDYNCZEGO zadania [*]Użyte są do zaciemnienia kodu przez stworzenie bardzo skompresowanego kodu [*]Lepiej opisują ciąg zadań

      - - -
    Jeśli stosujesz się do tych zasad, umieść w publikacji swojego skryptu plakietkę: 
    Kod z linkiem do oryginalnego tematu:
    [url=http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/skript/forum/tutorials/69108/][img=https://i.imgur.com/BZ8lAno.png][/url]  Kod z linkiem do tego tematu:
     
     
     
    [url=http://skript.pl/index.php/topic/1877-][img=https://i.imgur.com/BZ8lAno.png][/url] Źródło: http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/skript/forum/tutorials/69108
  22. Polubienie (+1)
    yooka przyznał(a) reputację dla iHYOEN w Liczymy do 1000   
    724
  23. Polubienie (+1)
    yooka przyznał(a) reputację dla iHYOEN w Liczymy do 1000   
    726
  24. Polubienie (+1)
    yooka przyznał(a) reputację dla Norbi w Liczymy do 1000   
    727
  25. Polubienie (+1)
    yooka przyznał(a) reputację dla PrzypalonyOmlet w Liczymy do 1000   
    730
×
×
  • Dodaj nową pozycję...