
Mordziotymoja
-
Ilość zawartości
69 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Aktywność reputacji
-
Mordziotymoja otrzymał(a) reputację od MineRP w Usunięcie X elementu z listy
możesz użyć np `remove arg-1 from {lista::*}`
a jak trzecią to powinno działać `delete {lista::3}`
-
Mordziotymoja przyznał(a) reputację dla Gooldzik w Placeholdery na chacie
Hej,
Chcecie mieć liczbę gotówki gracza przed nickiem na chacie, albo marzy Wam się pokazać poziom wyspy gracza przed nickiem? To nic trudnego!
Musicie posiadać tylko - EssentialsX, EssentialsX Chat, PlaceholderAPI i ChatInjector
Essentials - https://essentialsx.net/downloads.html ChatInjector - https://www.spigotmc.org/resources/chatinjector-1-13.81201/ PlaceholderAPI - https://www.spigotmc.org/resources/placeholderapi.6245/
Co dalej zrobić?
Wystarczy zapoznać się z wiki pluginu PlaceholderAPI, aby sprawdzić, jakie są placeholdery. Całą listę znajdziecie tutaj Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
No i przechodzimy do konfiguracji
Aby to uczynić, musimy wejść w config pluginu Essentials, a następnie przejść do sekcji chat, gdzie znajdziemy formaty grup. Przy okazji, możemy ustawić prefixy dla LuckPerms.
Aby dodać tylko sam placeholder, bez formatowania prefixów, bądź suffixów grup, zmieniamy tylko linijkę format.
format: '{DISPLAYNAME} : {MESSAGE}' Tak jak już wspomniałem, pokaże Wam jak zrobić, aby przed nazwą użytkownika był stan konta. Chciałbym tylko dodać, że będzie to placeholder fixed, który pokazuję pełną kwotę. Placeholder, jaki będziemy stosować, to %vault_eco_balance_fixed%
Także przechodzimy do konfiguracji
format: '%vault_eco_balance_fixed% {DISPLAYNAME} : {MESSAGE}' No i powinno działać, jednak obierzmy to jeszcze w ładniejszy styl
format: '&7[&c%vault_eco_balance_fixed%&7] &r{DISPLAYNAME} : {MESSAGE}'
Pozdrawiam
-
Mordziotymoja otrzymał(a) reputację od matrixx w Sprawdzanie regionu gracza
command /szukaj [<player>]: trigger: if arg-1 is set: if region at arg-1 is set: send "Gracz %arg-1% znajduje sie w regionie o nazwie %region at arg-1%" else: send "&cTen gracz nie stoi w regionie" else: send "&cPodaj gracza" Chyba działa co
-
Mordziotymoja przyznał(a) reputację dla SebxteR w [Zapowiedź] [1.15.2] [RolePlay] PolishLife 5
Kolejny pojazd na serwerze
Poszukujemy osób, które są zainteresowane pomocą w stworzeniu mapy pod ten tryb (nie jest to tylko miasto). Wymagamy umiejętność budowy w stylu nowoczesnym!! Podania należy składać tutaj: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
Mordziotymoja przyznał(a) reputację dla xAxee w AxCooldown - Zarządzanie cooldownem
Cześć
Chciałbym wam przedstawić pewien system funkcji.
Mianowicie chodzi o system zarządzania cooldownem.
Funkcje udostępniam ponieważ wiele użytkowników nie wie jak poprawnie stworzyć cooldown
a ten system funkcji powinien im to ułatwić.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Środowisko:
- skript min 2.6
- serwer 1.18.1
Jak używać?
Najpierw trzeba stworzyć nasz cooldown funckją createCooldown(nazwa cooldowna, czas)
np:
on load: createCooldown("heal", 10 second) Następnie w kodzie musimy sprawdzić status cooldowna gracza funkcją: getCooldown(gracz, "nazwa cooldowna")
np:
command /heal [<text>]: trigger: if getCooldown(player, "heal"): Nastepnie gdy wykonamy kod musimy ustawic cooldown gracza funkcją: setCooldown(gracz, "nazwa cooldowna")
np:
setCooldown(player, "heal")
Opis wszystkich funkcji:
createCooldown(%string%, %time span%, %boolean-2%) - Tworzy cooldown
deleteCooldown(%string%) - Usuwa cooldown
setCooldown(%player%, %boolean%) - Ustawia status cooldownu
getCooldown(%player%, %string%) - Zwraca status cooldownu w booleanie (np true)
getCooldownBoolean(%player%, %string%) - Zwraca status cooldownu w booleanie (np false)
getCooldownDate(%player%, %string%) - Zwraca date wygaśnięcia cooldownu (np 22.08.19 15:00)
getCooldownTime(%player%, %string%) - Zwraca czas wygaśnięcia cooldownu (np 10 second)
getCooldownText(%player%, %string%, %format%) - Zwraca przetłumaczony czas cooldownu (np 10 minut i 2.34 sekund)
Małe wyjaśnienie:
%string% - nazwa cooldownu (np "poradnik")
%time span% - czas cooldownu (np 10 second)
%player% - gracz (np player)
%boolean% - status cooldownu (np true)
%boolean-2% - czy automatycznie ma ustawić cooldown na true (np true)
%boolean-3% - Włączenie bypassa do ominięcia cooldownu (np false)
%format% - Customowa lista tłumaczeń (np "lat" and "rok", "miesiecy"...)
Przykładowe skrypty z użyciem tych funkcji:
Automatyczna aktualizacja
Jeżeli chcesz aby ten skrypt aktualizował ci się automatycznie
pobierz skrypt Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
Mordziotymoja przyznał(a) reputację dla Glicz w Usunięcie cyferek (liczby setne) po przecinku w unix time
set {_unixczas} to floor(unix timestamp of now)
-
Mordziotymoja przyznał(a) reputację dla xAxee w update gui
command /czas [<offlineplayer>] [<text>]: trigger: if arg 1 is not set: wait 2 tick open chest with 1 rows named "&2&lTwój czas na serverze" to player wait 2 tick while inventory name of current inventory of player is "&2&lTwój czas na serverze": format slot 4 of player with compass named "&2&lGrasz już:" with lore "&6Dni &c%{dzień::%player%}%||&6Godzin &c%{godzina::%player%}%||&6Minut &c%{minuta::%player%}%||&6Sekund &c%{sekunda::%player%}%" to be unstealable wait 1 second if arg 1 is set: if player has permission "czas.gracz": wait 2 tick open chest with 1 rows named "&2&lCzas gracza %arg 1%" to player wait 2 tick while inventory name of current inventory of player is "&2&lCzas gracza %arg 1%": format slot 4 of player with compass named "&2&lTen gracz gra już:" with lore "&6Dni &c%{dzień::%arg 1%}%||&6Godzin &c%{godzina::%arg 1%}%||&6Minut &c%{minuta::%arg 1%}%||&6Sekund &c%{sekunda::%arg 1%}%" to be unstealable wait 1 second else: send "&4&lBrak uprawnień do wykonania tej komendy." if arg 2 is "help": send ""