Skocz do zawartości

Peridot

Użytkownik
  • Zawartość

    1 207
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    8

Aktywność reputacji

  1. Śmiech kappy
    Peridot przyznał reputację dla Syntetik008Config FunnyGuilds   
    Napisze mi ktoś config FunnyGuilds.nie wiem czemu ale zawsze kiedy edytuje itemy na gildie to mi plugin wywala i nie działa.
    Itemy na gildie Gracza:
    Itemy na gildie Vip:
     
  2. Polubienie
    Peridot przyznał reputację dla boleknowakPlugin na serwer mc dający vipa za wejście na serwer dc.   
    nie, ale mogę zdradzić że mam pewien mały projekt i na tym etapie tworzenia mogę stwierdzić, że jest on już teraz lepszy niż 70% polskich serwerów (mam świadków).
    odnosząc się do wyższego zdania powiem Ci, że ten mój serwer posiadałby 20 slotów, a potem może i więcej więc heh. a po za tym słabe porównanie, bo mogę się Ciebie o to samo spytać i powiesz pewnie "no no, ja to 300 graczy mam ciągle", a taki hypixel ma >30k, o czym tu mowa w ogóle.
    ukrywanie listy pluginów jest słabe, bo pokazuje że serwer chce coś ukryć przed wszystkimi, czyli taki YouTuber powinien unikać takich serwerów, bo kto wie czy nie ma tam pluginów z np. blackspigot.
    no i tu też nie masz racji, bo jeśli serwer jest dobry to każdy będzie chciał go reklamować, no chyba że to kolejny słaby serwerek izi hace, to się nie dziwie
     
    Wiadomość do moderacji, bo ja wiem że zaraz będzie "hurr durr offtopic, warna mu i ukrywamy!". wydzielcie to do osobnego tematu i nie będzie kłopotu.
  3. Super
    Peridot przyznał reputację dla boleknowakPlugin na serwer mc dający vipa za wejście na serwer dc.   
    ah no tak, posiadanie np. Essentials czy Skript to -8 do oceny serwera XD
    serwer ma działać, nie ważne czy są te pluginy "autorskie" czy z internetu, jeśli działa to jest to najważniejsze.
    Serwer który patrzy na to czy wszystko jest "autorskie" i ukrywa listę pluginów to automatycznie staje się on słabym serwerem.
  4. Polubienie
    Peridot przyznał reputację dla LibterWniosek o utwożenie klubu: Klub futurystuw   
    Rodzaj klubu: otwarty
    Tematyka klubu: wymyślanie idei uproščającyh podstawowe dziedziny życia
    Cel klubu: zniesienie ortografii, zniesienie dwuznakuw na żeč českih daškuw, i wiele więcej usprawnień, a docelowo ogulnoświatowa rewolucja
    A także: twożenie nażędzi informatyčnyh do realizacji celuw.
    Uzasadnienie:
    Udostępnienie niepopularnyh dotąd idei šeršemu gronu. Zrobienie użytku z żadko używanego systemu klubuw. Zwiękšenie aktywności na forum popżez zaangażowanie użytkownikuw o tego typu zainteresowaniah.
  5. Polubienie
    Peridot przyznał reputację dla yooniksxD-Bans - Plugin na bany   
    pełno niepoprawnego kodu typu side-effects w klasie user (dodawanie do listy userow w konstruktorze)
    statyczny usermanager z LISTA userow, zamiast jakas mapka z uuid,user
    nazewnictwo paczek - np. "object" ogolnie to kazda klasa dziedziczy po object wiec no nw po co tylko user traktujesz jako obiekt i on jest w tym package
    if (ConfigManager.getPlayerNameFilter()) { for (User u : UserManager.getUsers()) { names.add(u.getName().toUpperCase()); normalNick.add(u.getName()); } if ((names.contains(e.getName().toUpperCase()) && (UserManager.get(e.getUniqueId()) == null))) { String normal_nick = ""; for (int i = 0; i < names.size(); i++) { if (normalNick.get(i).equalsIgnoreCase(e.getName())) { normal_nick = normalNick.get(i); } } no ogolnie to ja bym tego wgl nie uzywal skoro jest pelno innych pluginow na bany, wiecej funkcji i lepiej napisane
  6. Polubienie
    Peridot przyznał reputację dla IxidiPlugin na sidebar   
    Masz błąd w pętli for, nauczyć się podstaw Javy.
  7. Rak
    Peridot przyznał reputację dla LukrecjuszekkkPlugin na sidebar   
    Witam starałem się przerobić plugin polskiego placza na sidebar lecz ciagle pokazuje mi blad w tym moomencie kodu
          Bukkit.getScheduler().scheduleSyncRepeatingTask(this, new Runnable()
          {
            public void run()
            {
            for (Player online : ) { 
                SidebarPlugin.this.update(online);
              }
            }
          }, 0L, 50L);
    I nie rozumiem po co ten : do czego on tam jest? ( mam cos tam wpisac? )
    (Jar dziala ale kod z niego juz nie)
  8. Rak
    Peridot przyznał reputację dla maxcom1GamesNaciśnięcie na wiadomość   
    @yooniks nie jest łatwiejsze, bo to api a nie skrypt
     
  9. Polubienie
    Peridot otrzymał reputację od Wayneernmegawonsz.org - polskie wsparcie Pythona   
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Polski wsparcie Pythona
    Link: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Możesz u nas:
    Otrzymać pomoc dotyczącą pythona Otrzymać materiał do nauki tego języka Podyskutować na przeróżne tematy dotyczące programowania i nie tylko Poznać wiele ciekawych osób Znaleźć osoby do wspólnego programowania Otrzymać recenzje swojego kodu lub zrecenzować czyiś kod Do czego można wykorzystać ten język?
    Możesz wykorzystać go do praktycznie wszystkiego lecz najlepiej sprawdzi się w stronach internetowych, skryptach do zarządzania serwerami oraz botach do discorda. Jak dołączyć na serwer?
    Link z zaproszeniem znajdziesz na górze tego posta 😃
  10. Rak
    Peridot przyznał reputację dla czekotubka/restart - skrypt na restart na twój serwer   
    Witam dzisiaj przychodzę ze skryptem na /restart - jest to mój jeden z pierwszych skryptów i na pewno ma sporo błędów 


    changelog
    - całość poprawiona przez @tazu  



     
    options: tag: &c&lCLASH&f&lHC.EU czas1: 30 seconds czas2: 15 seconds czas3: 10 seconds czas4: 1 seconds command /restarcik: permission: restarcik.sk permission message: &c&lCLASH&f&lHC.EU &cNie masz dostepu do tej komendy! trigger: wait {@czas2} broadcast "{@tag} &cRestart serwera za &fminute!" wait {@czas1} broadcast "{@tag} &cRestart serwera za &f30 sekund!" wait {@czas2} broadcast "{@tag} &cRestart serwera za &f15 sekund!" wait {@czas3} broadcast "{@tag} &cRestart serwera za &f5 sekund!" wait {@czas4} broadcast "{@tag} &cRestart serwera za &f4 sekundy!" wait {@czas4} broadcast "{@tag} &cRestart serwera za &f3 sekundy!" wait {@czas4} broadcast "{@tag} &cRestart serwera za &f2 sekundy!" wait {@czas4} broadcast "{@tag} &cRestart serwera za &f1 sekunde!" wait {@czas4} broadcast "{@tag} &cRestart serwera się rozpoczął." wait 1 tick execute console command "kickall {@tag} &6- &aRestart serwera. &aPrzepraszamy!" execute console command "whitelist on" execute console command "/restart"
  11. Polubienie
    Peridot przyznał reputację dla yooniksPostawienie minecarta z hopperem   
    no jak nie działa block place to playerinteractevent i sprawdzass tylko ppm na block
  12. Polubienie
    Peridot otrzymał reputację od KamilkimePLUGINY/CORE POD SERWER EASYHC OPIS   
    Tak, i później sprzedasz ten core i drop jakimś dzieciom na jutubie
    Przedział się robi raczej od mniejszej do większej liczby...
    zamień na iźihace
     
  13. Polubienie
    Peridot otrzymał reputację od jaku49Tablista   
    Podpinam się, jedyną funkcją  tego pluginu z tego co pamiętam to zmiana hedera i footera
     
  14. Smutny kocur
    Peridot przyznał reputację dla KartofelAutorski Core!   
    Witam!

    Mam do sprzedania autorski core. Wszystkie funkcje można sprawdzić na serwerze firecore.eu. Core oferuje również zarządzanie czatem.
     Cena : 100 zł (src)
    Płatność paypal, przelew lub psc.

    Po więcej info zapraszam na PV lub na discordzie do Kartofel#8628.
  15. Polubienie
    Peridot przyznał reputację dla TheMolkaPLRegeneracja światów (idealne pod mini-gry)   
    Właśnie odpisałem w temacie SkyWars - Obszar bogaty post na temat jak zrobić regenerację światów. Myślę, że może się to przydać wielu osobom. Omówię tutaj dwa znane rozwiązania regeneracji, oraz podam nowy - najlepszy. Będę podawać referencję do kodu mojego Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, ponieważ tam właśnie taki system "regeneracji" istnieje.
     
    Zapis zmiany stanu bloków - BŁĄD!
    Przy słowie "regeneracja" rozumiemy przede wszystkim powrót stanu bloków do takiego, jakie były w punkcje pierwotnym. Pierwsze rozwiązanie takiego problemu przychodzi nam rejestracja zmiany stanu wszystkich bloków. Stawiamy dirt? Informujemy, że na koordynatach X, Y oraz Z nowy blok to dirt. Na pierwszy rzut oka może się to wydawać działające, ale to nie prawda. Nigdy nie ma pewności, że wszystkie bloki zostaną zregenerowane, dodatkowo taki zapis brudzi tylko naszą pamięć RAM (jeżeli mam to robić in-memory). Musielibyśmy nasłuchiwać każdą jedną możliwą zmianę bloku w serwerze oraz ją rejestrować. Drugi problem z tego się rodzi - kiedy i jak to zregenerować? Moc obliczeniowa do wykonania tak dużego zadania jak podmiana dużej ilości bloków zużyje nam dużo CPU. Kolokwialnie rzecz ujmując regeneracja można wpłynąć znaczenia na działanie serwera, więc najlepiej byłoby to zrobić podczas gdy jest on wyłączony, lub nie ma na niej żadnych graczy.
     
    Tworzenie rzutu stanu bloków - BŁĄD!
    No dobrze, skoro nie działa rejestracja bloków, to może przy starcie gry zapiszmy stan wszystkich bloków świata, a potem przywróćmy je do tej wartości? Pobieranie oraz zapisanie stanu bloków będzie bardzo podobne do ich podmiany - kosztuje bardzo mocnym zużyciem zasobów serwera, więc należałoby zrobić go poza jego normalnym działaniem. Ostatecznie takie rozwiązanie odpada, ponieważ jest to także w dużej mierze powielenie rozwiązania pierwszego.
     
    Ładowanie - wyładowywanie światów - ROZWIĄZANIE!
    Silnik Bukkit oferuje nam możliwość ładowania i wyładowywania światów w czasie jego trwania działania. Wyładowanie świata następuje natychmiastowo, polega jedynie na usunięciu go z pamięci RAM. Ładowanie natomiast może znaczenia wpłynąć na działanie logiki serwera. Generalnie rzecz biorąc ładowanie i wyładowywanie światów jest najlepszym rozwiązaniem, ponieważ i tak będzie kosztować zużyciem mniejszej ilości zasobów, niż rzeczywista regeneracja.
     
    Wprowadzenie
    No dobrze - zacznijmy. Na początku prosiłbym abyśmy ustanowili w tym poście kilka słów stałych, aby nie było problemów ze zrozumieniem.
    Świat (world) - tym słowym mam na myśli Minecraftowy świat ładowany do serwera. W plikach świata musi znajdować się plik level.dat; tam zapisane są informacje o generatorze, ziarnie (seed), miejscu spawna, obecny spawnpoint oraz masa innych rzeczy. Mapa - tym słowem mam na myśli zbiór bloków które tworzą jakąś strukturę. Znajdują się one w chunkach, czyli dużych zbiornikach 16x16 bloków (na koordynatach X oraz Z) na pełnej wysokości świata - koordynat Y.  
    Ładowanie świata
    Świat do serwera ładujemy metodą Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! z interfejsu Server. W parametrze podajemy nowy obiekt klasy Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - jest to Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, czyli budowniczy innego obiektu, gdzie jego stworzenie wykonujemy po woli wykonując po kolei jej metody. Załadowanie nowego świata można także Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!. WorldCreator jest świetnym narzędziem do wypełnienia znacznej większości ustawień świata. Zaczynami od ich ustawienia.
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - ustawiamy typ świata - może to być NORMAL, THE_END lub NETHER. Dzięki temu zmienimy dużo w jego działaniu. Na przykład niebo (w netherze jest czerwone, w the endzie jest czarne z gwiazdami), oraz fizykę (w netherze nie można wylewać wody, w the endzie spawnują się tylko ender-dragony i endermany). Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - w parametrze podajemy wartość true/false, gdzie true ustawi nam, że na tym świecie będą się generować struktury - wioski, opuszczone kopalnie, piramidy, studnie, ... - false je wyłączy. Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - ustawiamy generator z jakiego nasz nowy świat będzie korzystać. Proszę spojrzeć na metody poniżej - mamy tutaj wiele możliwości wyboru. Możemy tutaj stworzyć swój własny generator podając nasz Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, lub pobrać domyślny generator pluginu podając jego nazwę w Stringu. Proszę poczytać więcej o generatorach w poście niżej - to bardzo ważne! Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - ustawiamy dodatkowe ustawienia generatora - nie znam do końca jego działania - nigdy z tego nie korzystałem. Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - podajemy nazwę naszego świata - UWAGA: nazwa świata musi znajdować się w przedziale A-Z, a-z, 0-9 oraz _ i - żadne inne znaki nie są wspomagane! Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - podajemy seed - ziarenko z którego będzie korzystać nasz generator. Działa tylko przy korzystaniu z generatora vanilla! Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - podajemy typ naszego świata. Podajemy Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! gdzie możemy podać świat płaski, duże biomy, oraz masę innych typów. Pozwolę sobie jeszcze pokazać jak to działa w pluginie Arcade2: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Następnie wykonujemy metodę createWorld(), a rezultat zapisujemy w obiekcie World. W tym momencie nasz świat zostanie załadowany do pamięci serwera. Może to zająć moment, zależnie od wielkości świata.
    Teraz należy ustawić ostatnie ustawienia gdzie dokładniej ustawimy ten świat pod nasz serwer.
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - dzięki temu nasz świat nie zapisze się przy jego wyładowaniu, oraz wyłączymy auto-save, który domyślnie wykonuje się co 5 minut (do ustawienia w bukkit.yml). Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - domyślnie w Minecraft chunki na spawnie oraz wokół niego nie są wyładowywanie z pamięci, oraz zawsze znajdują się w pamięci podręcznej serwera. Jest to zbędny zabieg, ponieważ spawnpoint świata nie koniecznie jest spawnem mapy. Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - może być przydatne na mapie typu SkyWars. Dzięki temu wyłączymy możliwość spawnowania się potworów i/lub zwierząt na całym świecie. Jak to działa w Arcade2: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    I gotowe! Teraz mamy załadowany świat gotowy do gry!
     
    Wyładowywanie świata
    Wyładowywanie świata jest bardzo proste. Wystarczy użyć metody Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!. Możemy podać nazwę świata, lub obiekt World. Drugi parametr ustawiamy na false, dzięki czemu nasz świat nie zostanie zapisany.
     
    Optymalizacja światów
    Jak wiemy generowanie świata zużywa drastycznie dużo zasobów serwera. Aby temu zaradzić należy zrobić prosty generator który wygeneruje nam tak zwany "void", czyli pusty świat. Tutaj istnieje taki generator, który generuje nam całkowicie pusty świat -> Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Należałoby także zoptymalizować pliki świata. Klient, serwer, mody oraz różne programy (np MCEdit) generują nam dodatkowe, zbędne pliki które możemy spokojnie usunąć.
    level.dat - pozostaw - tutaj zapisane są wszystkie podstawowe informacje na temat świata. region (folder) - pozostaw - tutaj znajdują się pliki, w których zapisane są chunki świata. data (folder) - pozostaw - tutaj zapisane są wszystkie wioski na mapie, oraz mapy (te które wskazują nam jakiś punkt, lub po prostu mamy w niej grafikę). Wszystko inne należy usunąć!
     
    Usuwanie zbędnych chunków
    Przy budowie mapy Minecraft generuje nam wszystkie chunki dookoła nas. Wiele z nich jest zbędnych ponieważ nie znajduje się na nich żaden element naszej mapy. Jest to kolejny krok naszej optymalizacji, która będzie miała wpływ na przyspieszenie ładowania świata. Ten krok należy wykonać przed powyższym "Optymalizacja światów".
    Przy ładowaniu świata serwer będzie nam czytał chunki które znajdują się na mapie. Odczytanie ich z pliku zajmie znacznie więcej czasu niż pobranie pustej tablicy w naszym generatorze. Zupełnie inaczej jest w generatorze vanilla - tam pobranie zapisanego świata zajmie znacznie mniej czasu, niż wygenerowanie nowego! Pamiętaj o tym!
    Pobieramy sobie programik MCEdit - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Otwieramy go Po otwarciu pokaże nam się menu główne programu Klikamy "Load Level" Wybieramy plik level.dat świata w którym chcemy usunąć zbędne chunki Klikamy "otwórz" Nasz świat zostanie załadowany Klikamy na górze programu "Chunk View"; przełączymy się dzięki temu z widoku gracza na widok z lotu ptaka. Na ekranie pojawi nam się siatka (możemy przybliżyć/oddalić świat scrollując myszką) Zaznaczamy myszką te chunki (kratki) na których znajduje się nasza mapa Po lewej stronie pokazuje nam się okienko - klikamy na nim przycisk "Prune" Wyskoczy nam okienko potwierdzające usunięcie wszystkich chunków które nie zostały zaznaczone. Proszę się upewnić czy na pewno zaznaczyliśmy te chunki na których znajduje się mapa. Następnego punktu nie da się cofnąć! Klikamy OK, chunki zostaną usunięte Gotowe, zamykamy program i przechodzimy do punktu "Optymalizacja światów"!  
    Zakończenie
    Tak o to mamy całkowcie zoptymalizowany świat oraz system "regeneracji".
     
    Dobre praktyki
    Jest jeszcze jedna rzecz którą chciałbym zaznaczyć. Folder twojego świata w głównym folderze serwera nie zostanie usunięty. Zalecam otworzyć plik bukkit.yml, oraz w sekcji settings, dopisać world-container: '/worlds' - dzięki temu wszystkie nasze światy będą zapisywane w folderze worlds, podobnie jak pluginy w plugins. Jest to dość ukryta funkcja w Bukkicie, ponieważ nie jest domyślnie zapisane w YAMLu.
    Przykład:
    settings: world-container: '/worlds'  
    Drugie zagadnienie to 100% pewność, że nasza mapa nie zostanie uszkodzona. zalecam w głównym folderze serwera, obok logs, plugins i worlds zrobić folder maps. Tam będziemy trzymać wszystkie światy na których znajdują się mapy. Podczas ładowania tej mapy będziemy kopiować jej pliki do folderu worlds z poziomu pluginu. Dzięki temu mamy 100% pewność, że naszej mapie (która może być wykorzystywana przez wiele serwerów jednocześnie) na pewno się nic nie stanie!
     
    Mam nadzieję, że pomogłem
  16. Smutny kocur
    Peridot przyznał reputację dla maxcom1GamesPILNE! Proszę o pomoc   
    Mam problem. Mam ekipę serwera i serwer już prawie skończony. Tak jak inne moje serwery poszły na marne to jeżeli nikt mi nie pomoże to ten też pójdzie i nasza praca będzie niczym. Mam 2 problemy. Potrzebuje skryptu na globalcoinsy serwerowe za które można kupować rzeczy ze sklepu premium. Chodzi mi bardziej o kawałki skryptu które ustawiają każdemu tą walutę na 0 gdy wejdzie i nie ma jeszcze tego ustawionego. Potrzebuje kawałek skryptu (coś podobnego do If) żeby sprawdziło mi czy on ma tyle tych pieniedzy. Te kawałki muszą działać abym podpiął je do komend. Potrzebuje komendę na sprawdzanie ile gracz ma tych pieniędzy coś podobnego do zmiennej abym mógł to wsadzić np. w gui. I urywek skryptu na odejmowanie i dodawanie tej waluty. Mój 2 problem, to to że każdy może /plugins <tab>, /pl <tab>, /ver <tab>, /skript:<tab> itp. itd. Wiem że każdy pisze "On tab complete:" jednak ten event mi nie działa nawet po wgraniu MundoSK.
    Proszę o pomoc!
  17. Polubienie
    Peridot otrzymał reputację od PakerP1337Sklep   
    Bez format slota bo teraz powinno się używać set player's current inventory's slot
  18. Polubienie
    Peridot otrzymał reputację od yooniksSklep   
    Bez format slota bo teraz powinno się używać set player's current inventory's slot
  19. Polubienie
    Peridot otrzymał reputację od xAxeeSklep   
    Bez format slota bo teraz powinno się używać set player's current inventory's slot
  20. Polubienie
    Peridot przyznał reputację dla WiktorMasteRNormal.maxc.pl   
    No i masz serwer na pukawce PEWNIE MYŚLISZ ŻE WSZYSTKO BEZ LIMITU xd
  21. Thonk
    Peridot przyznał reputację dla dpa123Normal.maxc.pl   
    To skromny choć dobrze rozbudowany serwer
    Jesteśmy na wersji 1.13.2 i mamy już ponad rok :0
     
  22. Śmiech kappy
    Peridot przyznał reputację dla PakerP1337Eksportowanie projektu jako plugin   
    Klikasz prawym na projekt  i tam masz export lub na gorze masz plik (rozwijasz) klikasz export i masz wszystko
  23. Polubienie kappy
    Peridot przyznał reputację dla Hitman112M-NoCaps - Plugin na blokade caps locka   
    M-NoCaps
    [Wydanie: 4/20/2019]
    [Aktualne wersje pluginu: 1.0]
    Hej, jest to mój pierwszy plugin na blokowanie capslocka.
    Plugin posiada config. LINK: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Komendy:
    /m-nocaps reload - Przeładowuje konfigurację.
    /m-nocaps <on/off> - Włącza/Wyłącza M-NoCaps.
    /m-nocaps pomoc - Pokazuje listę komend.
    *Wiem że plugin nie jest najlepszy ale też chyba nie najgorszy.
    Testowane na wersjach:
    - 1.8-1.8.9
    Updates:
    - 1.0 - Wydanie pierwszej wersji pluginu.
    Permisja: mnocaps.use
    Download:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Skan:
    VT (Virus Total): Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
  24. Super
    Peridot przyznał reputację dla yoonikstkCircle - Plugin na cząsteczki dookoła gracza.   
    Download nie działa, dalej czekam na source code.
    @edit mediafire wyrzucalo jakies bledy od http ale za 10 razem sie udalo, a wiec tak:
    public class User { public static List<String> gracze; public class UserManager { private static Map<Player, User> users; trzymasz graczy w klasie User (nie dosc ze lista to jeszcze bedziesz po nicku szukal) i do tego UserManager, (trzymanie playera zamiast uuid = )
    public class Task extends BukkitRunnable { public Task() { super(); } public void run() { final Player p; final Location l1; final Player player; Location l2; final Location location; UserManager.getUsers().values().forEach(user -> { p = user.getPlayer(); l1 = p.getLocation(); new Thread(() -> { try { Thread.sleep(1000L); l2 = player.getLocation(); if (location.equals((Object)l2)) { CO TO
    public static String fixColor(final String text) { return text.replace(">>", "»").replace("<<", "«").replace("&", "§"); } =(
    prawie wszystko w sumie nie twoje xd a jak juz twoje to zrobione i pomieszane jak kupa 
    ten task to juz wgl, nw jak ty to robiles, nie polecam nawet wgrywac tego na serwer xd
    dziala tylko na 1.8.8 bo uzywasz nms od 1_8_r3, na innych wersjach wywali blad
    circlegui 1:1 gui myhardow, w userze trzymasz playera, do tego pod nazwa "nick", trzymasz userow po playerze a nie po uuid, noo slabo i tyle
  25. Polubienie
    Peridot otrzymał reputację od Hitman112tkCircle - Plugin na cząsteczki dookoła gracza.   
    Postanowiłem zajrzeć w kod i się załamałem  Twój plugin będzie działał jedynie na wersji 1.8.8 ponieważ nie dodałeś refleksji do swojego kodu
    Nie ma żadnej konfiguracji
    Kolory zamieniasz replace zamiast ChatColor.translateAlternativeColorCodes  
    Tak jak pisali wyżej, ty jedynie do tego dorobiłeś jakieś GUI które jest do napisania w max godzinkę
     
     
×