-
Ilość zawartości
581 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
22
Aktywność reputacji
-
Notro otrzymał(a) reputację od 3meraldK w SkEditor+ - Edytor ułatwiający pisanie skryptów v2
SkEditor+
Edytor ułatwiający pisanie skryptów
Próba druga
Hejka!
Nadszedł czas na opublikowanie SkEditora+
Program zawiera:
• Ładne podświetlanie składni Skript, inspirowane tym ze strony Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! •
• Generowanie komend oraz GUI •
• Menu do publikacji kodu na code.skript.pl oraz pastebin •
• Quick fixy (Na razie są wyłączone, oczekują na przepisanie) •
• "Wbudowana" dokumentacja i parser skUnity •
• Dostosowywanie programu pod siebie w ustawieniach •
• Podgląd kolorów •
Co będzie w przyszłości?
1. Podpowiedzi. Są one dosyć trudne do zrobienia, ale postaram się je zrobić
PS. Podpowiedzi są właśnie implementowane, można je przetestować korzystając z dodatku
2. Tego już nie jestem pewny, ale może do generatora GUI dojdzie tworzenie itemów
3. Co do generatorów, to pewnie dodam ich więcej
4. Więcej quick fixów
5. Jak jakiś fajny pomysł podsuniecie, to pewnie go wykonam
Zdjęcia
(z włączonym efektem Mica)
Linki
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Inne informacje
Często pomagał mi @Gliczi mogę polecić tego allegrowicza
Propozycje oraz błędy możecie zgłaszać na serwerze Discord lub w Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Kod jest dosyć średni, kiedyś go ulepsze
I to chyba tyle!
Mam nadzieję, że program Wam się spodoba
Dziękuję za przeczytanie!
-
Notro otrzymał(a) reputację od xAxee w SkEditor+ - Edytor ułatwiający pisanie skryptów v2
SkEditor+
Edytor ułatwiający pisanie skryptów
Próba druga
Hejka!
Nadszedł czas na opublikowanie SkEditora+
Program zawiera:
• Ładne podświetlanie składni Skript, inspirowane tym ze strony Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! •
• Generowanie komend oraz GUI •
• Menu do publikacji kodu na code.skript.pl oraz pastebin •
• Quick fixy (Na razie są wyłączone, oczekują na przepisanie) •
• "Wbudowana" dokumentacja i parser skUnity •
• Dostosowywanie programu pod siebie w ustawieniach •
• Podgląd kolorów •
Co będzie w przyszłości?
1. Podpowiedzi. Są one dosyć trudne do zrobienia, ale postaram się je zrobić
PS. Podpowiedzi są właśnie implementowane, można je przetestować korzystając z dodatku
2. Tego już nie jestem pewny, ale może do generatora GUI dojdzie tworzenie itemów
3. Co do generatorów, to pewnie dodam ich więcej
4. Więcej quick fixów
5. Jak jakiś fajny pomysł podsuniecie, to pewnie go wykonam
Zdjęcia
(z włączonym efektem Mica)
Linki
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Inne informacje
Często pomagał mi @Gliczi mogę polecić tego allegrowicza
Propozycje oraz błędy możecie zgłaszać na serwerze Discord lub w Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Kod jest dosyć średni, kiedyś go ulepsze
I to chyba tyle!
Mam nadzieję, że program Wam się spodoba
Dziękuję za przeczytanie!
-
Notro przyznał(a) reputację dla knugi w [kGame] - Twoje gry w GUI !
kGame
Opis:
Witam, kGame to bardzo zaawansowany skrypt, który dodaje mini gry w Inventory. Zapoczątkował w mojej głowie pod koniec 2018 roku, z początku był pisany pod wersję 1.12, z biegiem czasu serwery mocno się zmieniły i musiałem większość zmienić pod nowsze wersje.
Ale co on tak naprawdę dodaje?
Tak na prawdę to tylko jedną komendę /gry
Ona otwiera nam inventory, w którym mamy do dyspozycji gry, które zrobiłem, ale żeby to nie było za mało, możecie także prostym sposobem dodawać swoje gierki.
Są również rozbudowane statystyki każdej z gry, gdzie możemy zobaczyć ile razy w daną grę graliśmy, jakie wyniki uzyskaliśmy oraz czy byliśmy lepsi od innych graczy. Zapisywane są w pliku konfiguracyjnym YML.
Możemy konfigurować wygląd głównego Inventory w plugins/kGame_Util/mainInventory.yml lub statystyk w plugins/kGame_Stats/mainInventory.yml
Wymagania:
Skrypt, do poprawnego działania musi posiadać:
♦ Skript 2.6.4
♦ SkQuerry 4.1.8
♦ skript-reflect 2.3
Wersje pluginów na ten moment są najnowsze.
Kilka ss'ów:
Własne gry:
Wspomniałem, że można dodawać swoje gry -> nic trudnego!
Wystarczy, że zastosujesz się do schematu, który piszę w spojlerze poniżej:
Funkcje:
Korzystając z tego skryptu, jak i również z jego statystyk, musisz poznać kilka funkcji które się przydadzą podczas obcowania:
WAŻNE! korzystając z moich funkcji, aby przejść do nowej linii w lore, należy używać || !!!!
Można również dodać w topce najszybszy czas, wtedy {VAR} = {time}. Aby zapisywać czas, musi to być różnica czasów (TimeSpan) lub czas w milisekundach!
DOWNLOAD:
V9.2:
kGame: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
aGameUtil: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
akGameStats: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Te 3 pliki są wymagane by to wszystko działało. W tym nie ma gotowych skryptów, znajdziesz je trochę niżej.
Chyba nawet ważne jest nazewnictwo skryptów, gdyż najpierw musi załadować funkcje, więc proszę ustawcie takie same nazwy jak tutaj podałem, żeby nie było płaczu że coś nie działa.
Kolko i krzyzyk:
kGameKolkoiKrzyzyk: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Clicker:
kGameClicker: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Po kolei:
kGamePoKolei: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Test:
kGameTest: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Do dodatku PoKolei potrzebny dodatek Skellet 2.0.9
Długo wyczekiwany, pewnie przez nikogo, doceni go osób kilka. Dajcie na zachęte chociaż 7 plusików
Pozdrawiam #Knugi, to już można lecieć na emeryturę
-
Notro otrzymał(a) reputację od xMuffionex w SkEditor+ - Edytor ułatwiający pisanie skryptów v2
Hej!
Mam dla Was parę informacji
Ładniejszy SkEditor+
Od początku robiłem SkEditora+ z myślą o minimalizmie, co zresztą bardzo dobrze widać:
Czy jednak nie jest po prostu nudny? Postanowiłem to zmienić i od przyszłej wersji użytkownicy Windowsa 11 będą mogli włączyć efekt Mica. Czym on jest? Skrótowo... Bierze tapetę i ją "rozmazuje".
Tak to wygląda z domyślną tapetą Windowsa 11:
Od razu lepiej!
Plany na niedaleką przyszłość
Mam już prawie skończoną funkcję - "Sekcje". Jak ona działa?
Najlepiej będzie, jak przedstawię ją profesjonalną prezentacją w postaci zdjęcia:
Pewnie większość z was teraz myśli "Um, tak, tak, ale... Po co?"
Cóż... Dla większości osób ta funkcja będzie niepotrzebna, to fakt. Zaproponował ją @Tymekd, który pisze bardzo duże skrypty - i dla takich osób ta funkcja jest. Duży, pojedynczy skrypt może się długo przeładowywać, ale gdy mamy go podzielonego na osobne pliki, możemy przeładowywać poszczególne części skryptu.
Alee! Co może zainteresować parę osób: projekty (otwieranie folderów)! Razem z eksportem, nauczyłem się paru rzeczy o przesyłaniu/pobieraniu z FTP, więc w przyszłości będę mógł je dodać. Może już za niedługo?
No i to chyba tyle.
Miłego dnia!
-
Notro otrzymał(a) reputację od knugi w SkEditor+ - Edytor ułatwiający pisanie skryptów v2
SkEditor+
Edytor ułatwiający pisanie skryptów
Próba druga
Hejka!
Nadszedł czas na opublikowanie SkEditora+
Program zawiera:
• Ładne podświetlanie składni Skript, inspirowane tym ze strony Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! •
• Generowanie komend oraz GUI •
• Menu do publikacji kodu na code.skript.pl oraz pastebin •
• Quick fixy (Na razie są wyłączone, oczekują na przepisanie) •
• "Wbudowana" dokumentacja i parser skUnity •
• Dostosowywanie programu pod siebie w ustawieniach •
• Podgląd kolorów •
Co będzie w przyszłości?
1. Podpowiedzi. Są one dosyć trudne do zrobienia, ale postaram się je zrobić
PS. Podpowiedzi są właśnie implementowane, można je przetestować korzystając z dodatku
2. Tego już nie jestem pewny, ale może do generatora GUI dojdzie tworzenie itemów
3. Co do generatorów, to pewnie dodam ich więcej
4. Więcej quick fixów
5. Jak jakiś fajny pomysł podsuniecie, to pewnie go wykonam
Zdjęcia
(z włączonym efektem Mica)
Linki
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Inne informacje
Często pomagał mi @Gliczi mogę polecić tego allegrowicza
Propozycje oraz błędy możecie zgłaszać na serwerze Discord lub w Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Kod jest dosyć średni, kiedyś go ulepsze
I to chyba tyle!
Mam nadzieję, że program Wam się spodoba
Dziękuję za przeczytanie!
-
Notro otrzymał(a) reputację od knugi w SkEditor+ - Edytor ułatwiający pisanie skryptów v2
Hej!
Zacząłem pracować nad długo oczekiwanym "podpowiadaniu"!
Tutaj możecie zobaczyć jak to aktualnie wygląda
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Miłego dnia!
-
Notro otrzymał(a) reputację od Szwagru w SPomoc [1.19] - prosty plugin na pomoc
O kurde, rzeczywiście xD
Myślałem, że to config dla pluginu. Sorki :)!
-
Notro otrzymał(a) reputację od Szwagru w SPomoc [1.19] - prosty plugin na pomoc
Dałeś link do strony parsera yaml (która go oczywiście nie zapisała)
Małe rady:
1. Klasy piszemy wielką literą, np. PomocCmd, Spomoc, Utilitest (chociaż tu chyba powinno być Utilities)
2. To już jest osobista opinia, ale według mnie lepiej robić odstępy, lepiej się to czyta potem
3. Tutaj:
Pomijając już polską nazwę zmiennej, mógłbyś, jeśli się nie mylę, po prostu zrobić "return new ArrayList<>();"
Chyba tyle (pewnie parę rzeczy mi umknęło). Jeszcze mógłbym zaproponować jedno: upiększyć intelkę, bo jak dla mnie ta domyślna jest co najmniej średnia, tutaj porównanie twojej i mojej:
Tutaj masz poradnik:
-
Notro przyznał(a) reputację dla Szwagru w SPomoc [1.19] - prosty plugin na pomoc
Dzięki za dobrze wypisane radę a intelka rzeczywiście maśniej wygląda u ciebie muszę skorzystać Co do parsera dałem link dla ludzi aby sprawdzali sobie przed reload configu sprawdzili yaml
-
Notro przyznał(a) reputację dla polsatgraniepl w Nieprzetłumaczone promowanie tematu. (Było aktualizowane forum czy co?)
Nie posiadam możliwości bycia na discordzie z powodu błędu kiedy przy autoryzacji konta poprawnie autoryzuje z discordem lecz nie dołącza do serwera
-
Notro otrzymał(a) reputację od polsatgraniepl w Nieprzetłumaczone promowanie tematu. (Było aktualizowane forum czy co?)
No, coś takiego, w tłumaczeniu to chyba było odświeżanie
-
Notro otrzymał(a) reputację od TheDarkRexYT w Dowód osobisty
Większość to dodatki, a częśc to ten tekst rozdzielony na parę linijek - w skript tak się nie robi. Zrób w jednej.
-
Notro przyznał(a) reputację dla ivall w VIshop.pl - darmowy itemshop Minecraft
Support jest udzielany tylko i wyłącznie na naszym serwerze Discord. Projekt jest hobbystyczny oraz darmowy i musiałbym chyba pracować na cały etat na supporcie, a tak community na serwerze jest bardzo pomocne.
Taka praktyka jest standardowa - tak jak tickety na innych serwisach.
-
Notro przyznał(a) reputację dla Saanjuk w VIshop.pl - darmowy itemshop Minecraft
Jeszcze nie założyłem tam sklepu a już jest podstawowy problem... nie można autorowi zadać pytania dotyczącego tego sklepu poprzez pw na forum.. proste pytanie prosta odpowiedź ... nie lepiej jest napisać żeby ktoś wchodził na discorda projektu i tam zadawał pytanie lub poprzez formularz na samej stronie projektu niż odpowiedzieć "tak wspieram takie coś zapraszam" lub "nie nie wpiseramy ale możesz to zaproponować na naszym dc" ....
-
Notro przyznał(a) reputację dla sholem w SkEditor+ - Edytor ułatwiający pisanie skryptów v2
Fajne oraz pomocne
-
Notro przyznał(a) reputację dla CoFFeIN04 w Napiszę dla Ciebie skrypt.
Tak jak w temacie, napiszę dla Ciebie dowolny skrypt za opłatą. Cenę liczę na zasadzie tego ile mniej więcej czasu nad nim spędzę - logiczne. Więcej informacji możesz uzyskać w prywatnej wiadomości albo na discordzie 𝓪𝓵𝓪𝓷𝓮𝔃𝔂#8315
Nie bawię się w paysafecardy ani płatność "w przyszłym miesiącu jak serwer ruszy".
Moje portfolio: brak, nie wiem kto by stworzył portfolio do Skripta? Spójrz tylko na to, od kiedy jestem na forum oraz na ilość punktów reputacji. Dziękuję za uwagę pozdro
-
Notro przyznał(a) reputację dla crosby w skrypt na rtp po wskoczeniu do wody na danym terenie
on player swims in water: if player is between (100,100,100) and (200,200,200): set {_x} to random integer between 1000 and 2000 set {_y} to random integer between 1000 and 2000 set {_z} to random integer between 1000 and 2000 teleport player to location ({_x},{_y},{_z}) Skrypt wygenerowany przez AI | Nietestowany
Nie znałem zakresu dlatego użyłem przykładowych 1000/2000
Zarypałem się w akcji i nie zauważyłem po tytule że trzeba uwzględnić region. (Niedługo poprawię skrypt)
Hey kappa hey XD
-
Notro otrzymał(a) reputację od gnomq w [1.19] [Inne] Litepixel.net
Zapraszamy do gry :)!
Wstępnie start jednak o godzinie 20:00.
-
Notro przyznał(a) reputację dla LeviBoyPL w [1.19] [Inne] Litepixel.net
nie jestes w stanie zliczyc ile bylo tych serwerow xd wieszkosc opierdala sie jednak na wersji 1.8, a tutaj mamy cos swiezego, tryb td wyszedl calkiem spoko, chetnie zobacze jak bedzie z rustem
-
Notro otrzymał(a) reputację od Glicz w [1.19] [Inne] Litepixel.net
Zapraszamy do gry :)!
Wstępnie start jednak o godzinie 20:00.
-
Notro otrzymał(a) reputację od 3meraldK w SkEditor+ - Edytor ułatwiający pisanie skryptów v2
Hej!
Mam dla Was parę informacji
Ładniejszy SkEditor+
Od początku robiłem SkEditora+ z myślą o minimalizmie, co zresztą bardzo dobrze widać:
Czy jednak nie jest po prostu nudny? Postanowiłem to zmienić i od przyszłej wersji użytkownicy Windowsa 11 będą mogli włączyć efekt Mica. Czym on jest? Skrótowo... Bierze tapetę i ją "rozmazuje".
Tak to wygląda z domyślną tapetą Windowsa 11:
Od razu lepiej!
Plany na niedaleką przyszłość
Mam już prawie skończoną funkcję - "Sekcje". Jak ona działa?
Najlepiej będzie, jak przedstawię ją profesjonalną prezentacją w postaci zdjęcia:
Pewnie większość z was teraz myśli "Um, tak, tak, ale... Po co?"
Cóż... Dla większości osób ta funkcja będzie niepotrzebna, to fakt. Zaproponował ją @Tymekd, który pisze bardzo duże skrypty - i dla takich osób ta funkcja jest. Duży, pojedynczy skrypt może się długo przeładowywać, ale gdy mamy go podzielonego na osobne pliki, możemy przeładowywać poszczególne części skryptu.
Alee! Co może zainteresować parę osób: projekty (otwieranie folderów)! Razem z eksportem, nauczyłem się paru rzeczy o przesyłaniu/pobieraniu z FTP, więc w przyszłości będę mógł je dodać. Może już za niedługo?
No i to chyba tyle.
Miłego dnia!
-
Notro przyznał(a) reputację dla MarcelClay2 w SkEditor+ - Edytor ułatwiający pisanie skryptów v2
do generatora komend zrób opcje "cooldown message: "
Wirusem Nie Przeskanuje
-
Notro przyznał(a) reputację dla Random123 w KARIX-AI GPT na code2make.pl - Narzędzie do generowania skryptów i przyśpieszania procesu pisania
Wstęp
KARIX-AI to narzędzie sztucznej inteligencji z rodziny GPT, które umożliwia generowanie skryptów tekstowych. Jednakże należy pamiętać, że AI nie zawsze tworzy idealne skrypty i proces ten wymaga nadzoru.
Informacje
Strona internetowa,Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, zapewnia dostęp do narzędzia KARIX-AI, które generuje skrypty. Strona ta jest dostępna w języku angielskim, aby każdy mógł z niej skorzystać. Aby uzyskać dostęp do generatora skryptów, należy dołączyć na serwer Discord i wpisać komendę !tokens - w ten sposób otrzymasz klucz dostępu. Jest to wymagane, aby ograniczyć spam i zapewnić płynność procesu generowania skryptów.
Generowanie
Aby rozpocząć generowanie skryptów, na stronie generatora należy ustawić dwa główne parametry:
Tokens
Określa ilość tekstu generowanego przez AI za jednym razem, im większa liczba, tym więcej tekstu wygeneruje
Temperatura
Poziom kreatywności. Zaleca się ustawienie na 0,7 dla najlepszych efektów, ale można z nią eksperymentować.
Dodatkowe informacje
Na stronie internetowej,Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, jest również dostępny System API, który jest aktualnie darmowy, a płaci się tylko za VPS. Oznacza to, że każdy, kto wykupi pakiet API, może generować skrypty na swojej stronie internetowej, discordzie itp.
-
Notro przyznał(a) reputację dla PanNiedzwiadek w Względnie najlepsza specyfikacja do minecrafta
To tak jak powiedzieć, że nazewnictwo GPU też nie ma znaczenia, bo GTX1080 jest lepszy od RTX3050.
Im wyższa cyfra (w obrębie tej samej generacji...) tym mocniejszy procesor. Proste.
Nie komplikuj rzeczy prostych.
EDIT: Myślę, że dalsze odpowiadanie na ten wątek nie ma sensu tak czy tak, bo autor przestał być aktywny dosłownie dzień po publikacji
-
Notro przyznał(a) reputację dla PanNiedzwiadek w Względnie najlepsza specyfikacja do minecrafta
Do gry w Minecraft na modach potrzebujesz karty o mocy RX 580 / GTX 1060, 6 rdzeniowy procek i 16GB RAM oraz dysk SSD lub lepszy.
Możesz kupić jeszcze lepszą grafikę, np. coś z serii RTX 2000 / RX 5000, wtedy będzie więcej FPS na shaderach.
Generalnie co nie kupisz to i tak nie będzie dobrze, bo chcesz gamingowego laptopa. Wybacz, ale o ile nie potrzebujesz sprzętu mobilnego, to robisz po prostu błąd.
Laptop jest pod wieloma względami gorszy od komputera. Ze względu na niewielkie rozmiary i wymuszoną mobilność, laptop będzie miał niewydajne chłodzenie.
Niewydajnie chłodzone podzespoły same stają się niewydajne (thermal throttling), ponieważ by uniknąć uszkodzenia zmniejszają moc z którą działają, by spadła też temperatura.
Bardzo wiele laptopów z kartami typu RTX grzeją się jak piekarniki, dobijają do 85C a następnie spada ich wydajność i w praktyce potrafią być mniej komfortowe od swoich odpowiedników ze słabszymi podzespołami.
Jeżeli chcesz kupić laptopa, bo nie potrafisz złożyć komputera, to doedukuj się, albo poproś znajomego o pomoc / kogoś z rodziny o pomoc.
Laptop to coś czego zazwyczaj się żałuje, o ile nie ma się dobrych powodów by go kupić.