Skocz do zawartości

szymonjjay

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    100
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Aktywność reputacji

  1. Super (+1)
    szymonjjay otrzymał(a) reputację od Vigintinek w Zamiennik on right click on player:   
    Twój kod może rzucać błędy, bo chcesz wziąć nazwę przedmiotu, a nie sprawdzasz wcześniej czy gracz w ogóle coś trzyma.
    Powinno być tak:
    @EventHandler public void onPlayerInteract(PlayerInteractEntityEvent e){ Player player = e.getPlayer(); Entity entity = e.getRightClicked(); if(entity instanceof Player){ if(player.getInventory().getItemInMainHand()==null) return; if(player.getInventory().getItemInMainHand().getItemMeta().getDisplayName().equals("Inventory")){ } } }  
  2. Polubienie (+1)
    szymonjjay otrzymał(a) reputację od _xXCichyMleczXx_ w Błędy w sendMessage   
    Według loga wygląda na to, że próbowałeś wykonać komendę za pomocą konsoli, a w kodzie komendy castujesz wykonującego komendę na gracza, a konsola nim nie jest.
  3. Polubienie (+1)
    szymonjjay otrzymał(a) reputację od fasdasdsaatrewq w skrypt na wylewanie wody na kazdym terenie   
    bosz jak on ma postawic wode np na cuboidzie gildii?
    on rightclick with water bucket: set block above clicked block to water set player's tool to bucket  
  4. Super (+1)
    szymonjjay otrzymał(a) reputację od CookieMonster85 w Zapisywanie statystyk gracza w hashmapie   
    private final Map<UUID, Map<Material, Integer>> oreCountMap = new HashMap<>(); public void incrementPlayerData(final Player p, final Material m, final int c){ final Map<Material, Integer> oreMap; if(!oreCountMap.containsKey(p.getUniqueId())){ oreMap = oreCountMap.put(p.getUniqueId(), new HashMap<>()); }else{ oreMap = oreCountMap.get(p.getUniqueId()); } if(oreMap.containsKey(m)){ oreMap.replace(m, oreMap.get(m)+c); }else{ oreMap.put(m, c); } oreCountMap.replace(p.getUniqueId(), oreMap); } public int getPlayerMinedOres(final Player p, final Material m){ if(!oreCountMap.containsKey(p.getUniqueId())) return 0; return oreCountMap.get(p.getUniqueId()).getOrDefault(m, 0); } Nie testowane, przechowuje ilość wykopanych materiałów (z eventu blockbreak możesz wziąć z twojwykopanyblok.getType())
    Możesz tez zmienić Material na dowolną klasę jaką chcesz przechowywać.
  5. Kappa (0)
    szymonjjay otrzymał(a) reputację od kerpson w Zamiennik on right click on player:   
    Twój kod może rzucać błędy, bo chcesz wziąć nazwę przedmiotu, a nie sprawdzasz wcześniej czy gracz w ogóle coś trzyma.
    Powinno być tak:
    @EventHandler public void onPlayerInteract(PlayerInteractEntityEvent e){ Player player = e.getPlayer(); Entity entity = e.getRightClicked(); if(entity instanceof Player){ if(player.getInventory().getItemInMainHand()==null) return; if(player.getInventory().getItemInMainHand().getItemMeta().getDisplayName().equals("Inventory")){ } } }  
  6. Polubienie (+1)
    szymonjjay otrzymał(a) reputację od DreaMPL w Zamiennik on right click on player:   
    Twój kod może rzucać błędy, bo chcesz wziąć nazwę przedmiotu, a nie sprawdzasz wcześniej czy gracz w ogóle coś trzyma.
    Powinno być tak:
    @EventHandler public void onPlayerInteract(PlayerInteractEntityEvent e){ Player player = e.getPlayer(); Entity entity = e.getRightClicked(); if(entity instanceof Player){ if(player.getInventory().getItemInMainHand()==null) return; if(player.getInventory().getItemInMainHand().getItemMeta().getDisplayName().equals("Inventory")){ } } }  
  7. Super (+1)
    szymonjjay otrzymał(a) reputację od makssx w LvlUp - ItemShop   
    Witajcie!
    Dzisiaj chciałbym zaprezentować wam skrypt na itemshop wspierający API z lvlup'a.
    Na obecną chwilę skrypt wymaga podstawowych umiejętności pluginu (edycja kodu) aby działał tak jak chcemy. Lecz w przyszłości planuję zrobić listę usług w YML, żeby dodawanie przedmiotów było proste.
    Z dodatków do pluginu potrzebny jest skQuery oraz Skellett.
    Możecie powiedzieć, że istnieje taki plugin jak MC-SHOP i działa tak samo, ale w moim przypadku (spigot 1.8) ten plugin zawsze pisał, że kod jest niepoprawny chociaż był. Dlatego stworzyłem ten skrypt na swój serwer i postanowiłem, że się nim z wami podzielę
    Wersja 1.0: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Screen, że działa: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
  8. Polubienie (+1)
    szymonjjay otrzymał(a) reputację od Lisu w Problem | Pisanie pluginów   
    Jak tworzysz finalne zmienne to musisz do nich coś przypisać.
  9. Polubienie (+1)
    szymonjjay otrzymał(a) reputację od PrimeGames w Customowe Entity's   
    Ale to się zaprzecza. Jak nie chcesz obciążać serwera to nie używaj skryptów.
  10. Ale o co chodzi (0)
    szymonjjay otrzymał(a) reputację od ShadowEk w SkIris 1.11-1.12.2   
    Ta, da się XD zrobisz item z sharpem 32767 i jak walniesz w armor to i tak się rozwali bo zanim wykona się event on item damage w sk to będzie już za późno xDD
    Czemu? Bo w sk nie zrobisz.
    [Server thread/ERROR]: [Skript] An on item break event cannot be cancelled  
  11. Polubienie (+1)
    szymonjjay otrzymał(a) reputację od xName1337x w Limit hopperów   
    on place: if event-block is hopper: if {hopper.limit::%player%} is not set: set {hopper.limit::%player%} to 0 set {_max} to 100 if player have permission "hopper.limit.150": set {_max} to 150 if {hopper.limit::%player%} is less than {_max}: add 1 to {hopper.limit::%player%} stop cancel event  
  12. Polubienie (+1)
    szymonjjay przyznał(a) reputację dla KrejzolekPRO w Zna ktoś jakiś darmowy ItemShop podchodzący pod płatności dotpay?   
    vmcShop
  13. Polubienie (+1)
    szymonjjay otrzymał(a) reputację od minalolek w InvSaver - Zapis ekwipunku w YAML z backupami!   
    Witajcie! Dzisiaj tak jak w tytule chciałbym udostępnić wam mój skrypt na zapis ekwipunku.
    Sam skrypt posiada 76 linijek z czego 15 to odstępy dla lepszego wyglądu (przejrzystości). Myślę, że jest to dobry wynik.
    W configu może i jest mało opcji, ale za to można ustawić co ile ma się robić backup
    Wymagane Pluginy: Skript 2.2+, Sketch Alpha 0.3, skUtilities
    LINK 1.0: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    (AKTUALNE) LINK 1.1 (PL):  Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    W wersji 1.1 zoptymalizowałem backupy pluginem skUtilities, nawet kopia 5000 plików nie spowoduje laga serwera.
     
  14. Super (+1)
    szymonjjay otrzymał(a) reputację od HeezQ w Skrypty pod serwer RPG   
    Generalnie nie polecam kupywać skryptów od tego typa. Wszystkie te skrypty są napisane pół na pół z moim kolegą z którym miałem serwer jakieś 15msc temu. Niestety darmoz... oops Janusze próbują zarobić na czyjejś pracy, ahh ta Polska...
    Skrypty możecie dostać za darmo od kilku osób dlatego, że wszystkie skrypty pod koniec serwera zostały upublicznione, niestety nie posiadam linku więc mogę podać tylko nicki dwóch osób która ową paczkę posiadają: ziko4 oraz KrzychQ
  15. Super (+1)
    szymonjjay otrzymał(a) reputację od ShadowEk w Skrypty pod serwer RPG   
    Generalnie nie polecam kupywać skryptów od tego typa. Wszystkie te skrypty są napisane pół na pół z moim kolegą z którym miałem serwer jakieś 15msc temu. Niestety darmoz... oops Janusze próbują zarobić na czyjejś pracy, ahh ta Polska...
    Skrypty możecie dostać za darmo od kilku osób dlatego, że wszystkie skrypty pod koniec serwera zostały upublicznione, niestety nie posiadam linku więc mogę podać tylko nicki dwóch osób która ową paczkę posiadają: ziko4 oraz KrzychQ
  16. Polubienie (+1)
    szymonjjay otrzymał(a) reputację od Magiczny_Miki w [SIERPIEŃ] Skrypt Miesiąca #48   
    Nazwa skryptu: LvlUp - ItemShop Link do prezentacji: https://skript.pl/temat/28799-lvlup-itemshop/  
  17. Polubienie (+1)
    szymonjjay przyznał(a) reputację dla xAxee w AxSave - Skrypt na zapisywanie inventory ( SaveEq / BackEq )   
    Każdy ze zmiennymi może zrobić sobie co chce  Oceń wykonanie, Orginalność itp  
  18. Polubienie (+1)
    szymonjjay otrzymał(a) reputację od xAxee w AxSave - Skrypt na zapisywanie inventory ( SaveEq / BackEq )   
    Skrypt przy większej ilości graczy okaże się czarnym koniem serwera. Sam posiadałem kiedyś zapis ekwipunków graczy do zmiennych (pojedyncza kopia a w owym skrypcie moze byc ich nawet milion) i plik ze zmiennymi ważył cholernie dużą ilość. Przy około 400 zapisach było to już 40MB a jak na skrypta to jest to bardzo dużo (Jeżeli mamy zapisywane variablesy w pliku variables.csv to zbyt duża pojemność pliku nie sprzyja wydajności serwera gdy jest na nim dużo graczy). Ogólnie jeżeli ktoś chce korzystać z tego sk, zalecam dodanie bazy danych MYSQL bądź też SQLite do configu skripta a następnie przerobić te zmienne aby trafiały do innej bazy danych.
  19. Super (+1)
    szymonjjay otrzymał(a) reputację od ShadowEk w LvlUp - ItemShop   
    Witajcie!
    Dzisiaj chciałbym zaprezentować wam skrypt na itemshop wspierający API z lvlup'a.
    Na obecną chwilę skrypt wymaga podstawowych umiejętności pluginu (edycja kodu) aby działał tak jak chcemy. Lecz w przyszłości planuję zrobić listę usług w YML, żeby dodawanie przedmiotów było proste.
    Z dodatków do pluginu potrzebny jest skQuery oraz Skellett.
    Możecie powiedzieć, że istnieje taki plugin jak MC-SHOP i działa tak samo, ale w moim przypadku (spigot 1.8) ten plugin zawsze pisał, że kod jest niepoprawny chociaż był. Dlatego stworzyłem ten skrypt na swój serwer i postanowiłem, że się nim z wami podzielę
    Wersja 1.0: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Screen, że działa: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
  20. Polubienie (+1)
    szymonjjay otrzymał(a) reputację od Neeviq w LvlUp - ItemShop   
    Witajcie!
    Dzisiaj chciałbym zaprezentować wam skrypt na itemshop wspierający API z lvlup'a.
    Na obecną chwilę skrypt wymaga podstawowych umiejętności pluginu (edycja kodu) aby działał tak jak chcemy. Lecz w przyszłości planuję zrobić listę usług w YML, żeby dodawanie przedmiotów było proste.
    Z dodatków do pluginu potrzebny jest skQuery oraz Skellett.
    Możecie powiedzieć, że istnieje taki plugin jak MC-SHOP i działa tak samo, ale w moim przypadku (spigot 1.8) ten plugin zawsze pisał, że kod jest niepoprawny chociaż był. Dlatego stworzyłem ten skrypt na swój serwer i postanowiłem, że się nim z wami podzielę
    Wersja 1.0: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Screen, że działa: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
  21. Super (+1)
    szymonjjay otrzymał(a) reputację od xSzczurekk w Skrypt na levele i moby   
  22. Polubienie (+1)
    szymonjjay otrzymał(a) reputację od Xmiska w LvL RPG - Maksymalny poziom (nie dodawanie expa)   
    o ile sie nie myle powinno dzialac
    on level change: if player's level is 99: cancel event  
     
  23. Polubienie (+1)
    szymonjjay otrzymał(a) reputację od ShadowEk w LvL RPG - Maksymalny poziom (nie dodawanie expa)   
    o ile sie nie myle powinno dzialac
    on level change: if player's level is 99: cancel event  
     
  24. Polubienie (+1)
    szymonjjay otrzymał(a) reputację od BlackPL w LvL RPG - Maksymalny poziom (nie dodawanie expa)   
    o ile sie nie myle powinno dzialac
    on level change: if player's level is 99: cancel event  
     
  25. Polubienie (+1)
    szymonjjay otrzymał(a) reputację od FroGiS w Custom Damage   
    nie wiem, jak to wgralem do mnie na serv to dzialalo
    on damage: attacker is player: set {_l} to "%uncoloured lore of attacker's tool%" if "%{_l}%" contains "Zadawane Obrazenia: ": replace all "Zadawane Obrazenia: " with "" in {_l} set {_lore::*} to {_l} split at "-" set {_min} to "%{_lore::1}%" parsed as number set {_max} to "%{_lore::2}%" parsed as number set {_dmg} to random integer from {_min} to {_max} set damage to {_dmg} command /ustawdmg [<integer>] [<integer>]: permission: * trigger: set lore of player's tool to "&7Zadawane Obrazenia: &6%arg-1%-%arg-2%"  
×
×
  • Dodaj nową pozycję...