Skocz do zawartości

Kleks1

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    Kleks1 przyznał(a) reputację dla xAxee w Zmiana nazwy itemu.   
    Command /check [<player>]: Trigger: if (arg's tool)'s name contain "+1": Stop Else: set (arg's tool)'s name to "+1"  
  2. Polubienie (+1)
    Kleks1 przyznał(a) reputację dla xMarcinos w Dungeon   
    Witam.
    Podsyłam Ci skrypt na dungeon, taki jak chciałeś.
    Osoba, która zarządza dungeonem powinna mieć permisje: dungeon.ustawfale dungeon.ustawspawn dungeon.koniec dungeon.startuj
    Komendy:
    /dungeon - dołączasz do dungeonu, jeżeli jest dostępny. (dostępne dla wszystkich graczy)
    /dungeon opusc - jeżeli jesteś w dungeonie, wychodzisz z niego. (dostępne dla wszystkich graczy)
    /dungeon ustawfale - ustawia miejsce, gdzie potwory w każdej fali mają się pojawiać. (permisja dungeon.ustawfale)
    /dungeon ustawspawn - ustawia spawn dungeonu, gdzie gracze mają się pojawiać po wpisaniu /dungeon (permisja dungeon.ustawspawn)
    /dungeon start - rozpoczyna "event" dungeonowy (permisja dungeon.startuj)
    /dungeon stop - zatrzymuje "event" dungeonowy (permisja dungeon.koniec)
    Ogniste potwory w fali 2 mają jak dobrze myślę 2 razy więcej życia (serc) od zwykłych. Do końca nie wiem czy na pewno razy 2, ale mają więcej życia.
    Na początku skryptu masz takie linijki:
    options: nagrodaZaPrzejscieDungeonu: 5 diamonds Te "5 diamonds" (5 diamentów) możesz zmienić na np. "5 emeralds" (5 szmaragdów) itp. Jest to nagroda za przejście dungeona (aby dostać nagrodę, gracz musi w każdej fali pokonać przynajmniej 1 potwora, inaczej ktoś by mógł wchodzić pod koniec, nic nie robić i dostał by nagrodę).
     
    Mam nadzieję, że skrypt jest taki jak chciałeś.
    W tym poście mogą występować pomyłki, jak zarówno w skrypcie... Uważam jednak, że takich nie ma :-D
    Jeżeli masz jakieś pytania, masz coś do zarzucenia czy chcesz abym coś zmienił, pisz.
    (Edytowane 16.02)
    Blaze'y (ogniści królowie) nie mogą strzelać, aby nie było za dużego chaosu.
     
    Aby wszystko działało dobrze, najpierw ustaw spawn dungeona i miejsce pojawiania się potworów fali.
    (Edytowane 16.02)
    Już zmieniłem, zamieściłem kod na code.skript.pl.
  3. Polubienie (+1)
    Kleks1 przyznał(a) reputację dla megabeka w JetBoots   
    mozesz zrobic to tak:
     
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  4. Polubienie (+1)
    Kleks1 przyznał(a) reputację dla xxdamixx w Blokada używania książki na świecie world   
    on righclick: name of attacker's tool is "&cPłomienny medalion": if player is in world "world": cancel event Napisz czy dziala
  5. Polubienie (+1)
    Kleks1 przyznał(a) reputację dla grzybeek w Kilof z uzyciami   
    command /kiloff: trigger: set {kilof.%player%} to 100 give 1 diamond pickaxe named "Kilof ze 100 uzyciami" with lore "%{kilof.%player%}%/100" to player on mine: if line 1 of lore of player's tool contains "%{kilof.%player%}%/100": remove 1 from {kilof.%player%} set line 1 of lore of player's tool to "%{kilof.%player%}%/100" if {kilof.%player%} is less than 1: set player's tool to air testowalem, mi dziala ;p
×
×
  • Dodaj nową pozycję...