Skocz do zawartości

Mushkrem

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    115
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Mushkrem w dniu 10 lipca 2021

Użytkownicy przyznają Mushkrem punkty reputacji!

1 obserwujący

O Mushkrem

  • Urodziny 25.04.2021 (1.167663098 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

638 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Mushkrem

  1. Mushkrem

    None

    Możesz w zmiennej dodać warunek używając ? Tak wyglądałoby to normalnie: command /count: trigger: if {%player's uuid%::count} is set: send "count:%{%player's uuid%::count}%" to player else: send "count:0" to player A tak używając warunku w zmiennej: command /count: trigger: send "count:%{%player's uuid%::count} ? "0"% to player Zmienna {%player's uuid%::count} nie istnieje, a na czacie mimo tego widzisz count:0
  2. Mushkrem

    Ilosc serc

    Na spigocie możesz to zmienić w spigot.yml attribute: maxHealth: max: 1024.0 -> 2048000.0 movementSpeed: max: 1024.0 attackDamage: max: 1024.0
  3. zamień if player's tool's lore is "&7Wartość:": na if player's tool's lore contains "&7Wartość:":
  4. on command: if command is "tpa": set {_args::*} to arguments split at " " loop {_args::*}: set {_player} to loop-value parsed as player {_player} is set if "%world of {_player}%" is not "%world of player%": send "&cTen gracz jest w innym świecie!" to player cancel event
  5. Mushkrem

    END

    on teleport: if "%teleport cause%" is "end portal" or "gateway": cancel event
  6. Mushkrem

    Super kilof

    command /superpick [<player=%player%>]: trigger: give a diamond pickaxe of efficiency 5 with name "&bSuperpick" with lore "Allows you to mine up to 125 blocks at once!" to arg-1 on mine: tool of player is diamond pickaxe with name "&bSuperpick" with lore "Allows you to mine up to 125 blocks at once!" set {_eventblock::*} to "%event-block%" split at "'" loop blocksInCube(event-block, 2.5): # 2.5 - zasięg kopania 2.5 w każdą stronę = 5x5x5 set {_loopblock::*} to "%loop-block%" split at "'" "%{_loopblock::2}%" is "%{_eventblock::2}%" break loop-block add 1 to {mined::%player%} function blocksInCube(loc: block, r: number) :: blocks: set {_p1} to location of {_loc} set {_p2} to location of {_loc} remove {_r} from x coord of {_p1} remove {_r} from y coord of {_p1} remove {_r} from z coord of {_p1} add {_r} to x coord of {_p2} add {_r} to y coord of {_p2} add {_r} to z coord of {_p2} return blocks within {_p1} to {_p2} Nie wiem czy da się inaczej sprawdzić nazwę wykopanego bloku, sposób który wymyśliłem jest trochę wolny... jeśli ktoś wie, to proszę napiszcie, albo po prostu poprawcie kod ^-^
  7. on block place of cobblestone: wait 5 seconds block at location of event-block is cobblestone set event-block to air gamemode of player is survival give 1 of cobblestone to player super skomplikowany skrypt, ale chyba o to Tobie chodziło?
  8. Być może rozłączenie z serwerem nie będzie od razu skutkować brakiem możliwości powrotu, lecz wyznaczone będzie np. 30 sekund na powrót.
  9. command /spawn <player=%player%>: # argument w postaci gracza, jeśli nie jest ustawione, bierz gracza który wykonał komendę trigger: if {%player's uuid%.spawntime} is not set: # sprawdza czy gracz kiedykolwiek wpisał tę komendę set {%player's uuid%.spawntime} to 0 # jeśli nie, ustaw czas na 0 if {%player's uuid%.spawntime} is 0: # jeśli czas równa się 0, wykonaj dalszy kod set {%player's uuid%.spawntime} to 10 # ustaw czas na 10 while {%player's uuid%.spawntime} > 0: # wykonuj do momentu, gdy czas wynosi 0 send title "&7>> &aTeleportacja nastąpi za %{%player's uuid%.spawntime}% sekund" to arg-1 for 1 seconds remove 1 from {%player's uuid%.spawntime} # zabierz 1 z czasu wait 1 second # czekaj sekundę teleport arg-1 to {spawn.miejsce} send title "&aPrzeteleportowano na spawna" to arg-1 for 2 seconds
  10. Dziękuję Mushkrem za pomoc. Wstawienie się za mnie na serwerze Disky i wyjaśnienie sytuacji, nie znając mnie. Jeszcze raz dziękuję :D

×
×
  • Dodaj nową pozycję...