-
Ilość zawartości
297 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
2
Aktywność reputacji
-
hbrt przyznał(a) reputację dla CoFFeIN04 w [Zlecenie] Inteligentny przycisk
XDDD nie umiesz kliknąć przycisku "TAB" na klawiaturze?
Przesyłam poradnik:
-
hbrt otrzymał(a) reputację od Mięta w [Zlecenie] Inteligentny przycisk
on left click: if the clicked block is a stone button: if "%location of event-block%" is "x: 120, y: 103, z: 123": set the player's gamemode to creative nie wiem, czy będzie działać, ale zobacz 😛
-
hbrt otrzymał(a) reputację od Mięta w [Zlecenie] Inteligentny przycisk
on left click: if the clicked block is a stone button: if "%location of event-block%" is "x: 120, y: 103, z: 123": play sound "entity.chicken.hurt" with volume 0.5 to the player set the player's gamemode to creative dodane
-
hbrt otrzymał(a) reputację od MrDivo w Licznik wszystkich zniszczonych bloków.
on break of any blocks: add 1 to {bloki::%player%} every 5 seconds: set {topka::*} to createTop("bloki", 10, "&7[INDEX] &6[PLAYER]&7: &e[VALUE]") on placeholderapi placeholder request for the prefix "topka": if the identifier is "bloki": set the result to "%{topka::*}%" #dodaj placeholder na scoreboardzie {topka_bloki} function createTop(name: string, size: integer, format: string="[P] - [V]") :: strings: set {_indices::*} to all indices of {%{_name}%::*} set {_index} to 1 if {_size} = 0: return "" if {_size} < 0: set {_reversed} to true set {_size} to ({_size} * (-1)) loop {_indices::*}: if {%{_name}%::%loop-value%} = number or timespan or date: set {_values::%{_index}%} to {%{_name}%::%loop-value%} set {_indexes::%{_index}%} to "%loop-value%" add 1 to {_index} if {_size} > (size of {_indexes::*}): set {_size} to (size of {_indexes::*}) loop {_size} times: loop {_values::*}: if {_max} is not set: set {_max} to loop-value-2 set {_index} to loop-index else: if {_reversed} is not true: if loop-value-2 > {_max}: set {_max} to loop-value-2 set {_index} to loop-index else: if loop-value-2 < {_max}: set {_max} to loop-value-2 set {_index} to loop-index set {_var} to {_format} replace "[VALUE]" and "[V]" with "%{_max}%" in {_var} replace "[INDEX]" and "[I]" with "%loop-number%" in {_var} replace "[PLAYER]" and "[P]" with {_indexes::%{_index}%} in {_var} add {_var} to {_return::*} delete {_indexes::%{_index}%}, {_values::%{_index}%}, {_max} and {_index} return {_return::*} zastosowałem tutaj funkcję pyraTop Reborn
nie wiem czy działa ale sprawdź
-
hbrt przyznał(a) reputację dla GrajdeN w [1.8 - 1.19] CraftMC.PL - Twoja Sieć Serwerów!
raz na 2 tygodnie iron golem spawner ;/
-
hbrt przyznał(a) reputację dla CoFFeIN04 w Skrypt na /gamma
nie korzystaj z tego kodu, jest po prostu mierny, lepiej skorzystaj z rozwiązania tego:
-
hbrt otrzymał(a) reputację od CoFFeIN04 w Skrypt na /gamma
command /gamma: permission: gamma.toggle trigger: if {gamma::%player%} is not set or if {gamma::%player%} is false: set {gamma::%player%} to true send "&aWłączono Gammę!" to player else: set {gamma::%player%} to false send "&cWyłączono Gammę!" to player every 1 seconds: loop all players: if {gamma::%loop-player%} is true: apply night vision to the loop-player for 1 seconds zobacz czy działa i daj znać
-
hbrt otrzymał(a) reputację od Inwestycja w Edytuje mi ktoś skrypt na /tpaccept
command /tpaccept: permission: tpa.manikraft permission message: &cNie masz uprawnien! trigger: if {tpa::ocz::%player%} is set: set {_} to "%{tpa::ocz::%player%}%" parsed as player send "&8» &aZostaniesz przeteleportowany w ciagu 10 sekund!" set {_loc::%player%} to location of player wait 10 seconds if {_loc::%player%} = location of player: send "&8» &aPrzeteleportowano gracza &7%{tpa::ocz::%player%}% &a do ciebie!" to player send "&8» &aGracz &7%player% &azaakceptowal twoja prosbe..." to {_} delete {tpa::%{_}%} delete {tpa::ocz::%player%} teleport {_} to player delete {_loc::%player%} else: send "&8» &cRuszyles sie! Teleportacja przerwana!" to player else: send "&8» &cNie otrzymales zapytania!" to player nwm, zobacz czy działa i daj znać
-
hbrt otrzymał(a) reputację od Quezyrek w Cenzura+ - skrypt na anty reklamę i anty przekleństwa.
Skromny skrypt na anty reklamę i anty przekleństwa.
Skrypt:
Wiem, że tego typu skryptów jest dużo, ale mimo to chciałem coś takiego napisać...
Błędy zgłaszać niżej! -
hbrt otrzymał(a) reputację od Tofifik2137 w Dowód osobisty
command /dowod: trigger: loop all players in radius 5 around of player: send "&7# &aImie: &2%player%" to loop-player send "&7# &aImie: &2%{imie::%player%}%" to loop-player send "&7# &aNazwisko: &2%{nazwisko::%player%}%" to loop-player send "&7# &aImie: &2%{wiek::%player%}%" to loop-player send "&7# &aStatus: &2%{poszukiwany::%player%}%" to loop-player send "&7# &aPrawko: &2%{prawko::%player%}%" to loop-player command /dane [<text>] [<text>] [<number>]: trigger: if arg 1 or arg 2 or arg 3 is not set: send "&cPoprawne użycie komendy: &7/dane [imie] [nazwisko] [wiek]" to player else: set {imie::%player%} to arg 1 set {nazwisko::%player%} to arg 2 set {wiek::%player%} to arg 3 command /poszukiwany [<offlineplayer>]: permission: poszukiwany.set trigger: if arg 1 is not set or if arg is not player: send "&cNie znaleziono gracza!" to player else: if {poszukiwany::%arg%} is not set or if {poszukiwany::%arg%} is not "TAK": set {poszukiwany::%arg%} to "TAK" send "&cGracz &e%arg% &cjest teraz poszukiwany!" to player else: set {poszukiwany::%arg%} to "NIE" send "&aGracz &e%arg% &ajest teraz poszukiwany!" to player command /prawko [<offlineplayer>]: if arg 1 is not set or if arg is not player: send "&cNie znaleziono gracza!" to player else: if {prawko::%arg%} is not set or if {prawko::%arg%} is not "TAK": set {prawko::%arg%} to "TAK" send "&cGracz &e%arg% &cjest teraz poszukiwany!" to player else: set {prawko::%arg%} to "NIE" send "&aGracz &e%arg% &ajest teraz poszukiwany!" to player
-
hbrt otrzymał(a) reputację od Marok89 w Skrypt na ban
on kick: add 1 to {streak::%player%} if {streak::%player%} = 1: uncancel event if {streak ::%player%} = 2: uncancel event if {streak::%player%} >= 3: set {streak::%player%} to 0 cancel event ban player due to "&cDostałeś 2 ostrzeżenia, więc otrzymałeś teraz bana :p"
-
-
hbrt przyznał(a) reputację dla saltver123 w WithDraw 2.0 - Skrypt na wpłacanie/wypłacanie pieniędzy!
Okej, w każdym razie dzięki za chęci pomocy, jeszcze coś tam poszperam i zobacze co i jak, może mi się uda naprawić w jakiś sposób. Dobrego wieczoru i jeszcze raz dzięki
-
hbrt otrzymał(a) reputację od Okk w Rangi nad głową
Nikt nie umie szukać pluginów...
on join: if player has permission "group.admin": set player's tag to "&7[&c&lAdmin&r&7] &c%player's name%" Jak chcesz dodać inne rangi, to kopiujesz od if player has permission do player's name i podmieniasz permisje na np. group.vip
a gdybyś chciał coś zrobić, a nie tylko pisać nowe tematy... to tutaj masz dobry plugin:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
W nim masz TAB, SCOREBOARD, oraz masz wyświetlanie rang graczy koło nicków, można dodawać animacje, oraz specjalne tagi dla danych graczy.
poza tym mógłbyś czasem poszukać 😜
niedawno się wypowiadaliśmy tam z @Okk
-
-
hbrt otrzymał(a) reputację od qser9628 w zmienna skript do hologramu
w sensie teraz placeholder to {portfel_top}
XD sorry zapomniałem dodać XDD
-
-
hbrt otrzymał(a) reputację od qser9628 w zmienna skript do hologramu
line 444??? XD na jakiej podstawie mam stwierdzić, gdzie jest błąd XD, ale dobra...
jaką masz wersję skripta?
-
hbrt otrzymał(a) reputację od qser9628 w zmienna skript do hologramu
tak, poczekaj,
zedytuję tą wypowiedź
Dodałem do skryptu funkcję z Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!.
placeholder to np %skript_top::<pozycja>% np: %skript_top::1
-
hbrt otrzymał(a) reputację od qser9628 w zmienna skript do hologramu
wiesz... nie wiem za bardzo jak działają te topki w placeholderze, ale możesz spróbować dodać do on placeholder to:
on placeholder request with prefix "portfel": if the identifier is "top": set the result to "%{top::*}%"
-
hbrt otrzymał(a) reputację od CoFFeIN04 w Skrypt na slow falling w endzie i netherze
on world change: if world is "world_nether" or "world_the_end": set {efekt::%player%} to 1 else: set {efekt::%player%} to 0 on any move: if {efekt::%event-player%} = 1: apply feather falling 2 to event-player for 999 days else: remove feather falling 2 from event-player
-
-
hbrt otrzymał(a) reputację od CoFFeIN04 w zmienna skript do hologramu
dobra XD czas włączyć minecrafta po roku...
-
hbrt otrzymał(a) reputację od qser9628 w zmienna skript do hologramu
command /portfel [<text>]: trigger: send "&aStan konta: &c%{portfelKasa::%player%}%zl" command /dodaj [<offlineplayer>] [<text>]: permission: admin.dodaj permission message: &cBrak uprawnien! trigger: arg 1 is not set: send "&cUzycie: &7/dodaj (nick) (ilosc)" stop (arg 2 parsed as number) is not set: send "&cUzycie: &7/dodaj (nick) (ilosc)" stop add (arg 2 parsed as number) to {portfelKasa::%arg-1%} send "&aDodano &7%arg 2%zl &agraczowi &7%arg 1%" command /zabierz [<offlineplayer>] [<text>]: permission: admin.zabierz permission message: &cBrak uprawnien! trigger: arg 1 is not set: send "&cUzycie: &7/zabierz (nick) (ilosc)" to sender stop (arg 2 parsed as number) is not set: send "&cUzycie: &7/zabierz (nick) (ilosc)" to sender stop if {_hajs} < (arg 2 parsed as number): set {portfelKasa::%arg-1%} to 0 else: remove (arg 2 parsed as number) from {portfelKasa::%arg-1%} send "&aZabrano &7%arg 2%zl &agraczowi &7%arg 1%" to sender on placeholder request with prefix "portfel": if the identifier is "hajs": set the result to "%{portfelKasa::%player%}%" spadam, jak będą problemy, to za 1h wracam
-
hbrt otrzymał(a) reputację od CoFFeIN04 w Woda zadaje damage
on script load: register new shapeless recipe for water bottle from "&5Potkano-damage" using diamond, gold, diamond, gold, water bottle, gold, diamond, gold, diamond every 1 second: loop all players: loop 100 times: if block at loop-player is water: if {damage::%loop-player%} is 0: wait 1 second damage loop-player by 2 hearts else: if {damage::%loop-player%} is 1: stop on consume: if player's tool is water bottle named "&5Potka no-damage": add 600 to {czas::%player%} set {damage::%player%} to 1 while player is online: if {czas::%player%} > 0: wait 1 second remove 1 from {czas::%player%} else: if {czas::%player%} <= 0: send "&aCzas działania potki skończy się za 10 sekund!" to player wait 10 seconds set {damage::%player%} to 0 a teraz? XD