Skocz do zawartości

_AvaX_

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    736
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    _AvaX_ otrzymał(a) reputację od CrypticSeth w sdDrop - Najlepszy skrypt na drop?   
    UPDATE
    Skrypt został zaktualizowany do działania na 1.16.4, będzie dalej rozwijany z nudów  
     
     
    Dzień dobry,
    Mam dla Was dziś skrypt na drop, jest on dość specyficzny jeżeli chodzi o kod i możliwości.
    Skrypt ma np. pełną konfigurację tego co wypada z kamienia ale też tego jak wygląda to w GUI.
    Optymalizacja.
    Cały czas pracuję nad jak najlepszą optymalizacją skryptu, aktualnie jest od wydajny ale mam wrażenie, że może być lepiej.
    W celu optymalizacji w skrypcie nie znajdziemy powtórzeń co np. sekundę (every 1 second:). Zastosowałem także funkcje dzięki, którym skrypt jest krótszy.
    Personalizacja.
    Można powiedzieć z czystym sercem, że skrypt jest świetny i nie znalazłem dla niego konkurenci pod tym względem.
    GUI można ustawić samemu od podstaw, lecz przygotowałem już jeden gotowy config.
     
    rows: 6 slots: top-slot: 38 enderchest-slot: 39 cobble-slot: 42 turbo-slot: 40 close-slot: 49 xp-slot: 41 empty-slots: - 0 - 1 - 2 - 6 - 7 - 8 Ustawiamy tutaj gdzie znajduje się konkretny przedmiot i możemy ustawić w jakim kształcie układają się przedmiotu ustawione w drops.yml.
     
    items: drop-item: name: '_NAZWA_' amount: 1 lore: - '&0' - '&0' - '&cWlaczony: &7_STATUS_' - '&0' - '&0' - '&cSzanse: &7_CHANCE_%' - '&cEnderchest: &7_ENDER_' - '&cFortuna: &7_FORTUNE_' - '&cIlosc:' - ' &cMin: &7_MINAMOUNT_' - ' &cMax: &7_MAXAMOUNT_' - '&cPoziom:' - ' &cMin: &7_MINLEVEL_' - ' &cMax: &7_MAXLEVEL_' - '&cPunkty:' - ' &cMin: &7_MINPKT_' - ' &cMax: &7_MAXPKT_' - '&cNarzedzia: &7_TOOLS_' - '&0' - '&0' Tutaj mamy kawałek, który odpowiada za wygląd każdego przedmiotu w GUI. Wygląda to tak:
    Edycja dropu.
    Jak się domyślacie skrypt ma też rozbudowaną konfiguracje dropu. Wygląda ona następująco.
    Ilość przedmiotów które dodacie jest ograniczona tylko przez rozmiar GUI, który sami ustawiacie.
    Zalety:
    Łatwa i ogromna możliwość konfiguracji Optymalność Top 10 górników Turbodrop Animowane GUI (odświeża się z opóźnieniem ok. 1 sekundy) Poziomy kopania Wyłącznie/włączanie dropu Drop do skrzyni kresu Schowek cobblestone Wymagania:
    SkUtilities (Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!) SkQuery (Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - 1.12.2) Skript 2.2+ (Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!) Skellett (Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!) Pobieranie:
    Repozytorium: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Skrypt: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Pomoc?
    Jeżeli potrzebujesz pomocy napisz do mnie prywatną wiadomość.
    Błędy proszę zgłaszać w prywatnej wiadomości.
  2. Super (+1)
    _AvaX_ otrzymał(a) reputację od kuchciak w sdDrop - Najlepszy skrypt na drop?   
    UPDATE
    Skrypt został zaktualizowany do działania na 1.16.4, będzie dalej rozwijany z nudów  
     
     
    Dzień dobry,
    Mam dla Was dziś skrypt na drop, jest on dość specyficzny jeżeli chodzi o kod i możliwości.
    Skrypt ma np. pełną konfigurację tego co wypada z kamienia ale też tego jak wygląda to w GUI.
    Optymalizacja.
    Cały czas pracuję nad jak najlepszą optymalizacją skryptu, aktualnie jest od wydajny ale mam wrażenie, że może być lepiej.
    W celu optymalizacji w skrypcie nie znajdziemy powtórzeń co np. sekundę (every 1 second:). Zastosowałem także funkcje dzięki, którym skrypt jest krótszy.
    Personalizacja.
    Można powiedzieć z czystym sercem, że skrypt jest świetny i nie znalazłem dla niego konkurenci pod tym względem.
    GUI można ustawić samemu od podstaw, lecz przygotowałem już jeden gotowy config.
     
    rows: 6 slots: top-slot: 38 enderchest-slot: 39 cobble-slot: 42 turbo-slot: 40 close-slot: 49 xp-slot: 41 empty-slots: - 0 - 1 - 2 - 6 - 7 - 8 Ustawiamy tutaj gdzie znajduje się konkretny przedmiot i możemy ustawić w jakim kształcie układają się przedmiotu ustawione w drops.yml.
     
    items: drop-item: name: '_NAZWA_' amount: 1 lore: - '&0' - '&0' - '&cWlaczony: &7_STATUS_' - '&0' - '&0' - '&cSzanse: &7_CHANCE_%' - '&cEnderchest: &7_ENDER_' - '&cFortuna: &7_FORTUNE_' - '&cIlosc:' - ' &cMin: &7_MINAMOUNT_' - ' &cMax: &7_MAXAMOUNT_' - '&cPoziom:' - ' &cMin: &7_MINLEVEL_' - ' &cMax: &7_MAXLEVEL_' - '&cPunkty:' - ' &cMin: &7_MINPKT_' - ' &cMax: &7_MAXPKT_' - '&cNarzedzia: &7_TOOLS_' - '&0' - '&0' Tutaj mamy kawałek, który odpowiada za wygląd każdego przedmiotu w GUI. Wygląda to tak:
    Edycja dropu.
    Jak się domyślacie skrypt ma też rozbudowaną konfiguracje dropu. Wygląda ona następująco.
    Ilość przedmiotów które dodacie jest ograniczona tylko przez rozmiar GUI, który sami ustawiacie.
    Zalety:
    Łatwa i ogromna możliwość konfiguracji Optymalność Top 10 górników Turbodrop Animowane GUI (odświeża się z opóźnieniem ok. 1 sekundy) Poziomy kopania Wyłącznie/włączanie dropu Drop do skrzyni kresu Schowek cobblestone Wymagania:
    SkUtilities (Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!) SkQuery (Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - 1.12.2) Skript 2.2+ (Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!) Skellett (Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!) Pobieranie:
    Repozytorium: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Skrypt: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Pomoc?
    Jeżeli potrzebujesz pomocy napisz do mnie prywatną wiadomość.
    Błędy proszę zgłaszać w prywatnej wiadomości.
  3. Polubienie (+1)
    _AvaX_ otrzymał(a) reputację od Kormic w Funkcje (Rozwinięte)   
    Witam,
    Mam dla Was drodzy forumowicze poradnik do funkcji z wtyczki SkQuery.
    Poradniki na ten temat już powstały, aczkolwiek chciałbym  aby z tego poradnika można było  wyciągnąć więcej.
    Note:
    Poradnik nie jest przeznaczony dla osób które są zupełnie świeże w Skript.
     
    Czym są funkcje i jakie mają zastosowanie:
    Funkcja to kod, który możemy wywołać jego nazwą podając konkretne argumenty.
    Są one stosowane aby kod był schludny oraz przede wszystkim, aby go skrócić.
    Funkcje dzielą się na dwa rodzaje, wykonujące zadanie od początku do końca i na wysyłające wartość zwrotną.
     
    Definiowanie funkcji:
    Każda funkcja musi być zdefiniowana co jest rzeczą wydaje mi się oczywistą.
    Funkcja bez wartości zwrotnej: function NazwaFunkcji(argument1: text, arg2: player, kolejnyArg: integer): send "%{_argument1}%" to {_arg2} add 10 to {_kolejnyArg} send "%{_kolejnyArg}%" to {_arg2} Funkcja zwracająca tekst: function tekst(nazwa: text, liczba: number) :: text: set {_return} to "%{_text}%%{_liczba}%" return "%{_return}%"
    Wywoływanie funkcji:
    W celu wywołania funkcji wystarczy podać jej nazwę oraz argumenty. Należy pamiętać aby typ podanego argumentu był zgodny z typem podanym w definicji. Częstym błędem jest podanie tekstu bez cudzysłowie lub numeru (number = 3,14159) w miejscu liczby całkowitej (integer = 1).
    Funkcja bez wartości zwrotnej: NazwaFunkcji("jakis tekst", player, 13) Funkcja zwracająca tekst: set {zmienna} to tekst("Lorem Ipsum", 1.6180) Funkcja konwertująca tekst na wielkie litery:
     
    function toUpper(text: text) :: text: set {_LowerNS} to "a-b-c-d-e-f-g-h-i-j-k-l-m-n-o-p-r-s-t-u-w-x-y-z" set {_UpperNS} to "A-B-C-D-E-F-G-H-I-J-K-L-M-N-O-P-R-S-T-U-W-X-Y-Z" set {_Upper::*} to {_UpperNS} split at "-" set {_Lower::*} to {_LowerNS} split at "-" loop {_Lower::*}: replace all "%loop-value%" in {_text} with "%{_Upper::%loop-index%}%" return "%{_text}%" command /toUpper [<text>]: trigger: send toUpper("%arg%") To na tyle.
    Wydaje mi się,że wykorzystałem temat bo chyba nie muszę tłumaczyć nikomu jak używać predakty (np.{_cos})
    Jeżeli macie jakiekolwiek pytania zadawajcie śmiało w komentarzach  
    Żegnam i pozdrawiam.
     
  4. Tak działa wolny rynek (+1)
    _AvaX_ otrzymał(a) reputację od Neeviq w sdYouTubeAPI - API DO YOUTUBE   
    Witam. Mam Wam do zaprezentowania coś na co wiele osób czekało, api do YouTube.  
    Czego możemy się dowiedzieć dzięki temu api? Ilość subskrybentów danego kanału Ilość polubień (like i dislike) pod konkretnym filmikiem Tytuł filmiku Opis filmiku Czas trwania filmiku (do dopracowania) Wyświetlenia pod filmem ID najnowszego filmu ID transmisji na żywo Jak działa API?
    Całe API jest na mojej stronie (darmowy hosting  ) i jest napisane w bardzo ale to bardzo amatorskim PHP.
    Pobieranie informacji działa na pobieraniu całej strony, specjalnie z tego powodu na stronie nie ma tekstu innego niż szukamy.
    Pobieranie informacji.
    Aby dowiedzieć się czegoś o wideo wystarczy zapisać do zmiennej zawartość strony.
     
     
    set {_title::*} to text from "http://apis.re-host.ovh/~quaczi/title.php?link=https://www.youtube.com/watch?v=YHbhRNexbS0" Wszystkie podstrony (dane oraz link do nich) to:
    desc.php?link={LINK DO FILMIKU} - Opis filmu title.php?link={LINK DO FILMIKU} - Tytuł nagrania likes.php?link={LINK DO FILMIKU} - Polubienia (like) dislikes.php?link={LINK DO FILMIKU} - Polubienia (dislike) dur.php?link={LINK DO FILMIKU} - Czas trwania views.php?link={LINK DO FILMIKU} - Wyświetlenia suby.php?link={LINK DO KANAŁU} - Opis filmu new.php?id={ID KANAŁU} - ID najnowszego flimu na kanale cviews.php?id={ID KANAŁU} - Ilość wyświetleń kanału cdesc.php?id={ID KANAŁU} - Opis kanału live.php?id={ID KANAŁU} - ID transmisji (jeżeli nie ma zwraca pusta strone) Przykładowy skrypt z użyciem API:
    command /yt [<text>] [<text>]: trigger: set {sdYtApi::link} to "http://apis.re-host.ovh/~quaczi/" if arg-1 is set: if arg-1 is "views" or "suby" or "title" or "likes" or "dislikes" or "dur" or "desc": if arg-2 is set: set {_var::*} to text from "http://apis.re-host.ovh/~quaczi/%arg-1%.php?link=%arg-2%" send "%{_var::*}%" else: if arg-1 is "new": if arg-2 is set: set {_var::*} to text from "http://apis.re-host.ovh/~quaczi/%arg-1%.php?user=%arg-2%" if {Newest::%arg-2%} is not set: set {Newest::%arg-2%} to "lol" send "Use the command again" else: if {Newest::%arg-2%} is not "%{_var::*}%": send "New video is available" set {_title::*} to text from "http://apis.re-host.ovh/~quaczi/title.php?link=https://www.youtube.com/watch?v=%{_var::*}%" set {_views::*} to text from "http://apis.re-host.ovh/~quaczi/views.php?link=https://www.youtube.com/watch?v=%{_var::*}%" set {_likes::*} to text from "http://apis.re-host.ovh/~quaczi/likes.php?link=https://www.youtube.com/watch?v=%{_var::*}%" set {_dislikes::*} to text from "http://apis.re-host.ovh/~quaczi/dislikes.php?link=https://www.youtube.com/watch?v=%{_var::*}%" set {_desc::*} to text from "http://apis.re-host.ovh/~quaczi/desc.php?link=https://www.youtube.com/watch?v=%{_var::*}%" send "Title: %{_title::*}%" send "Views: %{_views::*}%" send "Likes: %{_likes::*}%" send "Dislikes: %{_dislikes::*}%" send "Descripation: %{_desc::*}%" else: send "There is no new videos at %arg-2% channel"  
    Github: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Update v1.1:
    Przeniesiono API na lepszy,nowy host (Podziękowania dla @bopke) Update v1.2:
    Dodano repozytorium na Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Dodano konfiguracje Dodano stronę główną oraz generator linków Update v1.3:
    Dodano dwie nowe podstrony Delikatnie zmieniono stronę główną Update v1.4:
    Poprawiono czas trwania filmiku (aktualnie: 15:10, 1:01, 1:1) Update v1.5:
    Dodano informacje o live (ID)
  5. Polubienie (+1)
    _AvaX_ otrzymał(a) reputację od maxcom1 w Prościej   
    Loop 100 times:
    If block loop-index above player is air:
    Kod
  6. Polubienie (+1)
    _AvaX_ przyznał(a) reputację dla nwse w Anty Włam...   
    A mnie nie obchodzi że twój pierwszy skrypt, jeśli chcesz coś wrzucać na większą publikę to najpierw naucz się robić to co chcesz pokazać
  7. Polubienie (+1)
    _AvaX_ przyznał(a) reputację dla kerpson w GUI Menu [Administracji]   
    1. Format slot sie buguje
    2. Zmniejsza optymalizacje skryptu
    3. Użytkownik dając skrypt, powinien zadbać by innym łatwo się z niego korzystało
    4. Takie licencje, to syf. Mogę go sprzedawać nawet w tym momencie
    5. Nie prawda. Skrypt to skrypt. Skript to plugin.
    6.  -_-
    7. -_-
    8. Śmiećmy forum dalej, niech będzie jeszcze więcej syfów. Kiedy ostatnio było tu coś inneg, trudniejszego ???
  8. Super (+1)
    _AvaX_ otrzymał(a) reputację od xAxee w GUI Menu [Administracji]   
    1. Format slot...
    2. On inventory click × 1000 to nic dobrego
    3. Jakaś konfiguracja może?
    4. Licencja licencją ale co by się stało gdyby ktoś nie wiadomo dlaczego i po co gdzieś sprzedał ten skrypt.
    5. SKRYPT NIE SKRIPT
    6. Dodaj do wymagań essentials albo zrób te komendy w skrypcie.
    7. Nie reklamuj tu swojego serwera, nie ten dział.
    8. Jeżeli to twój 3 skrypt to po co go publikujesz? Jeśli wiesz, że coś jest słabe to nie chwal się tym.
    Mam nadzieję, że w końcu będzie coś oryginalnego i dobrze zrobionego.
  9. Super (+1)
    _AvaX_ otrzymał(a) reputację od kerpson w GUI Menu [Administracji]   
    1. Format slot...
    2. On inventory click × 1000 to nic dobrego
    3. Jakaś konfiguracja może?
    4. Licencja licencją ale co by się stało gdyby ktoś nie wiadomo dlaczego i po co gdzieś sprzedał ten skrypt.
    5. SKRYPT NIE SKRIPT
    6. Dodaj do wymagań essentials albo zrób te komendy w skrypcie.
    7. Nie reklamuj tu swojego serwera, nie ten dział.
    8. Jeżeli to twój 3 skrypt to po co go publikujesz? Jeśli wiesz, że coś jest słabe to nie chwal się tym.
    Mam nadzieję, że w końcu będzie coś oryginalnego i dobrze zrobionego.
  10. Polubienie (+1)
    _AvaX_ otrzymał(a) reputację od jaku49 w sdDrop - Najlepszy skrypt na drop?   
    1.12.2+
  11. Super (+1)
    _AvaX_ otrzymał(a) reputację od kanafu w NOTIFICATIONS - Skrypt na notyfikacje   
    Nie patrząc w kod dostaję jakiegoś ataku.
    Notyfikacja o ja pier...
    Udostępniasz coś, żeby nikt tego nie używał? 
    Kod do napisania w 30 sekund a ty dajesz do niego licencje? Serio wierzysz w to, że ktoś 1. Użyje tego skryptu. 2. Zrobi to dopiero za twoją zgodą? 
    "Jest 4 rodzaje notyfikacji:"
    Na przyszłość:
    1. Naucz się pisać po polsku.
    2. Naucz się pisać skrypty.
    3. Naucz się je publikować.
    4. Publikuj skrypty.
  12. Śmiech kappy (+1)
    _AvaX_ otrzymał(a) reputację od US3R . w NOTIFICATIONS - Skrypt na notyfikacje   
    Nie patrząc w kod dostaję jakiegoś ataku.
    Notyfikacja o ja pier...
    Udostępniasz coś, żeby nikt tego nie używał? 
    Kod do napisania w 30 sekund a ty dajesz do niego licencje? Serio wierzysz w to, że ktoś 1. Użyje tego skryptu. 2. Zrobi to dopiero za twoją zgodą? 
    "Jest 4 rodzaje notyfikacji:"
    Na przyszłość:
    1. Naucz się pisać po polsku.
    2. Naucz się pisać skrypty.
    3. Naucz się je publikować.
    4. Publikuj skrypty.
  13. Polubienie (+1)
    _AvaX_ otrzymał(a) reputację od kerpson w LightDrop - Mój pierwszy skrypt na drop!   
    Skoro to ćwiczenie to po co je publikujesz? Myślisz, że dlaczego przed występem są próby? 
    Mimo tego dam ci jakieś wskazówki.
    W spoilerze masz wskazówki. Mam nadzieję,że pomogłem.
    Ocena: 4/10
  14. Tak działa komunizm (0)
    _AvaX_ otrzymał(a) reputację od knugi w Easy-List - Skrypt na liste graczy   
    Ja bym to zrobił tak.  
  15. Polubienie (+1)
    _AvaX_ otrzymał(a) reputację od kapi. w Kity w oknie   
    To nie ma nic do rzeczy. Brakuje chłopakowi dodatków i tyle.
  16. Polubienie (+1)
    _AvaX_ otrzymał(a) reputację od jaku49 w Kity w oknie   
    To nie ma nic do rzeczy. Brakuje chłopakowi dodatków i tyle.
  17. Super (+1)
    _AvaX_ przyznał(a) reputację dla xAxee w Dlaczego variables się nie "stackują"   
    Zamień vairables na:
    on join: if {sklep::%player%} is not set: set {sklep::%player%} to 0 i zmienna 
    {sklep.%player%} na
    {sklep::%player%}  
  18. Super (+1)
    _AvaX_ otrzymał(a) reputację od bludis w K-Kity - Autorski skrypt na kity w GUI!   
    Oj, ten typ człowieka. Nie, nie masz racji @krytyYT. Lepszy sposób na GUI to chociażby moje sdGUI, które nie ma bugów.
    Spam w konsoli bo używasz komendy give zamiast samego Skripta.
    Nie wiem po co dajesz skrypt w którym nie ma żadnej konfiguracji.
    Zły zapis zmiennych.
    Jak wyjdę z serwera to czas sie nie zmienia.
    2/10. Skrypt trzeba napisać od nowa żeby to miało sens.
  19. Super (+1)
    _AvaX_ otrzymał(a) reputację od ErsenPL w sdDrop - Najlepszy skrypt na drop?   
    UPDATE
    Skrypt został zaktualizowany do działania na 1.16.4, będzie dalej rozwijany z nudów  
     
     
    Dzień dobry,
    Mam dla Was dziś skrypt na drop, jest on dość specyficzny jeżeli chodzi o kod i możliwości.
    Skrypt ma np. pełną konfigurację tego co wypada z kamienia ale też tego jak wygląda to w GUI.
    Optymalizacja.
    Cały czas pracuję nad jak najlepszą optymalizacją skryptu, aktualnie jest od wydajny ale mam wrażenie, że może być lepiej.
    W celu optymalizacji w skrypcie nie znajdziemy powtórzeń co np. sekundę (every 1 second:). Zastosowałem także funkcje dzięki, którym skrypt jest krótszy.
    Personalizacja.
    Można powiedzieć z czystym sercem, że skrypt jest świetny i nie znalazłem dla niego konkurenci pod tym względem.
    GUI można ustawić samemu od podstaw, lecz przygotowałem już jeden gotowy config.
     
    rows: 6 slots: top-slot: 38 enderchest-slot: 39 cobble-slot: 42 turbo-slot: 40 close-slot: 49 xp-slot: 41 empty-slots: - 0 - 1 - 2 - 6 - 7 - 8 Ustawiamy tutaj gdzie znajduje się konkretny przedmiot i możemy ustawić w jakim kształcie układają się przedmiotu ustawione w drops.yml.
     
    items: drop-item: name: '_NAZWA_' amount: 1 lore: - '&0' - '&0' - '&cWlaczony: &7_STATUS_' - '&0' - '&0' - '&cSzanse: &7_CHANCE_%' - '&cEnderchest: &7_ENDER_' - '&cFortuna: &7_FORTUNE_' - '&cIlosc:' - ' &cMin: &7_MINAMOUNT_' - ' &cMax: &7_MAXAMOUNT_' - '&cPoziom:' - ' &cMin: &7_MINLEVEL_' - ' &cMax: &7_MAXLEVEL_' - '&cPunkty:' - ' &cMin: &7_MINPKT_' - ' &cMax: &7_MAXPKT_' - '&cNarzedzia: &7_TOOLS_' - '&0' - '&0' Tutaj mamy kawałek, który odpowiada za wygląd każdego przedmiotu w GUI. Wygląda to tak:
    Edycja dropu.
    Jak się domyślacie skrypt ma też rozbudowaną konfiguracje dropu. Wygląda ona następująco.
    Ilość przedmiotów które dodacie jest ograniczona tylko przez rozmiar GUI, który sami ustawiacie.
    Zalety:
    Łatwa i ogromna możliwość konfiguracji Optymalność Top 10 górników Turbodrop Animowane GUI (odświeża się z opóźnieniem ok. 1 sekundy) Poziomy kopania Wyłącznie/włączanie dropu Drop do skrzyni kresu Schowek cobblestone Wymagania:
    SkUtilities (Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!) SkQuery (Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - 1.12.2) Skript 2.2+ (Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!) Skellett (Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!) Pobieranie:
    Repozytorium: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Skrypt: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Pomoc?
    Jeżeli potrzebujesz pomocy napisz do mnie prywatną wiadomość.
    Błędy proszę zgłaszać w prywatnej wiadomości.
  20. Polubienie (+1)
    _AvaX_ otrzymał(a) reputację od Yspar w Anty-Faworka - Usóń całom faworke na serverze   
    Czesici.
    Super skrypt napisalem specialnje dla was.
    a to jest kodzik
    On faworka: cancel event  
  21. Śmiech kappy (+1)
    _AvaX_ otrzymał(a) reputację od MasterZiomalo7 w sdGUI - Naprawione GUI   
    Buenos Dias,
    Chciałbym Wam zaprezentować odświeżoną wersję skryptu sdGUI, dzięki któremu zablokujesz kopiowanie przedmiotów z GUI.
    Sam skrypt nie jest specjalnie rozbudowany, składa się z dwóch funkcji i działa prosto.
    Instalacja, krok po kroku.
    Najpierw tworzymy nowy plik .sk następnie wklejamy tam skrypt (link niżej).
    Po przeładowaniu skryptu możemy go już używać.
    Jak użyć?
    Od ostatniej aktualizacji zastosowanie znacznie się zmieniło, teraz wystarczy otworzyć skrzynkę, musi być to wykonane funkcją.
    sdOpen(GRACZ, LINIJKI, NAZWA SKRZYNKI) sdOpen(player, 3, "&asdGUI - Test") Następną czynnością jest ustawienie tzw. "slotów".
    sdSlot(GRACZ, SLOT, NAZWA GUI, ITEM, NAZWA, LORE, "KOMENDA 1||KOMENDA 2||KOMENDA 100") sdSlot(player, 0, "&asdGUI - Test", diamond sword, "&asdGUI na propsie", "&aLore tez dobre", "kit vip||kit svip") Pobieranie:
    Repozytorium: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Skrypt: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Pomoc?
    Jeżeli potrzebujesz pomocy lub znalazłeś błąd napisz do mnie prywatną wiadomość  
  22. Polubienie (+1)
    _AvaX_ otrzymał(a) reputację od JJ4KUB w RSKLEP - Kupowanie rang przez GUI !   
    Niech mi ktoś wytłumaczy czemu taki badziew jest tak popularny i ma tak dobre oceny? Bo się uczy? Matko bosko...
    Jeżeli się uczysz to po co publikujesz coś, co wiesz, że jest słabe?

    Zacznijmy od tego, że skrypt ta się skrócić o połowę.
    Po drugie to itemki da się kraść.
    Na dodatek jest za dużo komend.
    Do tego jeszcze to "eco take %player% 1250000"
    I na koniec brak konfiguracji...
    2/10 "bo się uczysz"  
     
  23. Polubienie (+1)
    _AvaX_ otrzymał(a) reputację od Helmutkowa w PVPGuild - skrypt na gildie   
    Typie przestań odkopywać tematy.
  24. Polubienie (+1)
    _AvaX_ otrzymał(a) reputację od Neeviq w sdGUI - Jak używać?   
    Serwus,
    Ze względu na aktualizację Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! postanowiłem uaktualnić także ten temat.
    Jak wgrać sdGUI?
    Łatka jest zwyczajnym skryptem, który pobieramy i wklejamy jako nowy skrypt.
    Następnie przeładowujemy  skrypt i możemy go normalnie używać.
    Jak tego użyć?
    Gdy wgramy już skrypt nie naprawią nam się wszystkie skrzynki, musimy zrobić to ręcznie.
    Zamiast otwierać skrzynkę poprzez "open chest ..." robimy to następująco.
    sdOpen(GRACZ, LINIJKI, NAZWA SKRZYNKI) sdOpen(player, 3, "&3Testowe gui") Dopiero w takiej skrzynce można używać GUI. Formatowanie slotów wygląda tak:
    sdSlot(GRACZ, SLOT, NAZWA GUI, ITEM, NAZWA, LORE, "KOMENDY") sdSlot(player, 0, "&3Testowe gui", stone, "&e&lDROP Z KAMIENIA", "&0||&a&oPokaz liste dropow z kamiena||&0", "drop") Jeżeli chcemy dodać kilka komendy, będą one wykonywane po kolei musimy oddzielić je " || ":
    sdSlot(player, 1, "&3Testowe gui", 4, "&2Cobblex", "&aCo wypada z cobblexa?", "cobblex||kit cobblex||warp craftingi") Link do skryptu: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  25. Super (+1)
    _AvaX_ otrzymał(a) reputację od Rejszpat w Anti-Logout (1.8+) ?   
    Po pierwsze, po co używać "every 1 seconds"?
    Po drugie, fakt, że attacker może lognąć to jakiś żart.
    No i na koniec chciałbym dodać, że to zły dział  
×
×
  • Dodaj nową pozycję...