Skocz do zawartości

Krzychu2016

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    232
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    Krzychu2016 otrzymał(a) reputację od bartskater w Szybka pomoc!   
    command /pomoc: trigger: execute player command "cc open NAZWA_GUI" as op  
  2. Polubienie (+1)
    Krzychu2016 otrzymał(a) reputację od Rafix1423 w LvL   
    Dodaj do skryptu z otrzymywaniem expa z mobów to:
    set {Zmienna.%attacker%} to {exp.%attacker%} / {pexp.%attacker%} a potem to:
    set level progress of the loop-player to {Zmienna.%attacker%} set attacker's level to {lvl.%attacker%}
  3. Polubienie (+1)
    Krzychu2016 otrzymał(a) reputację od idrizdi w Naprawa   
    if player's world is "1shoot1kill" a jak nie to:
    if "%player's world%" contains "1shoot1kill"  
  4. Polubienie (+1)
    Krzychu2016 otrzymał(a) reputację od idrizdi w Naprawa   
    on damage of player: if "%player's world%" contains "1shoot1kill" if attacker is victim: if attacker's tool is bow: cancel event send "&cNie możesz strzelać w samego siebie!" to attacker  
  5. Polubienie (+1)
    Krzychu2016 otrzymał(a) reputację od idrizdi w Naprawa   
    on damage of player: if "%player's world%" contains "1shoot1kill": #Tutaj nie było : if attacker is victim: if attacker's tool is bow: cancel event send "&cNie możesz strzelać w samego siebie!" to attacker  
  6. Polubienie (+1)
    Krzychu2016 otrzymał(a) reputację od SeksiakQba w Skrypt na chat   
    on chat: cancel event if player has permission "admin": broadcast "&c&lADMIN &c&l%player% &2&l> &c%message%" stop if player has permission "moderator": broadcast "&c&lADMIN &c&l%player% &2&l> &c%message%" stop if player has permission "pomocnik": broadcast "&c&lADMIN &c&l%player% &2&l> &c%message%" stop Tylko rangi musza byc od najwazniejszej do najmniej waznej
  7. Polubienie (+1)
    Krzychu2016 otrzymał(a) reputację od hwdp789 w jak zrobic enchantowa zeczy   
    execute console command "give %player% 276 1 0 {ench:[{id:20,lvl:1}]}"
  8. Polubienie (+1)
    Krzychu2016 otrzymał(a) reputację od ArealXD w Sklep u potwora   
    command /dodaj [<text>]: trigger: if player has permission "add.zombie": if arg 1 is set: set {miejsce} to location of block above target block spawn zombie at {miejsce} set name of last spawned entity to "&4%arg 1%" apply slowness 1000 to last spawned entity for 10000 days send "&4Utworzono!" to player else: send "&4Uzycie: /dodaj nazwa" to player on rightclick on zombie: if name of event-entity is '&4Farmer': open chest with 1 row to player wait 2 ticks format slot 0 of player with 1 of diamond named "&4&lMoze like?" to close then run [sudo %player% kup1]  
  9. Polubienie (+1)
    Krzychu2016 otrzymał(a) reputację od Crystal_PL w Crafting   
    command /blokd: trigger: if player has 9 diamonds: send "&8[&e&lCrafting&8] &aPoprawnie scraftowales blok diamentu" remove 9 diamond from player's inventory wait 1 second give 1 57 to player else: send "&8[&e&lCrafting&8] &cNie posiadasz &69 &cdiamentow!" stop  
  10. Polubienie (+1)
    Krzychu2016 otrzymał(a) reputację od namefx w Skrypt na zwoj   
    on rightclick: if player's tool is paper named "&4&lZwoj smoczego wzmocnienia": open chest with 1 row named "&4Wybierz moc" to player wait 2 ticks format slot 0 of player with 1 of diamond sword named "&4&lMoc wzmonienia" to close then run [sudo %player% "abc"] command /abc: consumable by: console trigger: set name of player's tool to "&4&lMoc wzmonienia" set {damagen.%player%} to 1 on damage: if {damagen.%attacker%} is 1: if attacker's tool is diamond sword: set damage to 20 Liczę na like, jesli chcesz inne moce to rob po prostu inne komendy i te sloty w gui
  11. Polubienie (+1)
    Krzychu2016 otrzymał(a) reputację od NoVemberr_ w Czemu mi nie działa ten sk? 1# "Drop Off/On"   
    Ustawiasz ta swoja zmienna {diament::stan::%player%} najpierw na true/false a potem na Wlaczony/Wylaczony
    Musisz wprowadzic 2 osobne zmienne, np linijka 38 i 39 to tak:
    set {diament::stan::%player%} to false set {diament::nazwa::%player%} to "&aWylaczony" bo inaczej {diament::stan::%player%} jest tylko zmienna Wlaczony/Wylaczony i jak sprawdzasz nizej if {diament::stan::%player%} is true: to nie wylapujesz ze to jest prawda tylko ze to jest ta twoja nazwa
  12. Polubienie (+1)
    Krzychu2016 otrzymał(a) reputację od MrGoraj w Leczenie   
    on place of sponge: add location of block to {Lokacja::} on break of sponge: remove location of block from {Lokacja::} every 10 second: loop {Lokacja::}: loop players in radius 10 of loop-value: apply swiftness to loop-player for 10 seconds Prosze
  13. Polubienie (+1)
    Krzychu2016 otrzymał(a) reputację od MrGoraj w Leczenie   
    on place of sponge: loop players in radius 10 of event-block: apply swiftness to loop-player for 1 minute prosze
  14. Polubienie (+1)
    Krzychu2016 otrzymał(a) reputację od jakubgross w Efekty na spawnie   
    trzeba skquery albo WildSkript nie pamietam teraz
  15. Polubienie (+1)
    Krzychu2016 otrzymał(a) reputację od jakubgross w Efekty na spawnie   
    on any move: if "%region at player%" contains "spawn": remove swiftness from player apply swiftness 2 to player for 2 seconds remove jump boost from player apply jump boost 2 to player for 2 seconds  
  16. Polubienie (+1)
    Krzychu2016 otrzymał(a) reputację od megabeka w Odliczanie czasu! ;D   
    sory ze tak pozno:
    ommand /elo: trigger: if {czas::%player%} is not set: set {czas::%player%} to now add 1 hour to {czas::%player%} else: if now > {czas::%player%}: clear {czas::%player%} else: set {_czas} to {czas::%player%} - now send "&cMusisz poczekac do: &4%{_czas}%"  
  17. Polubienie (+1)
    Krzychu2016 przyznał(a) reputację dla _AvaX_ w QManager - Skrypt na zarządzanie plikami serwera   
    Siema!
    Mam Wam do zaprezentowania prosty skrypt dzięki któremu możemy zarządzać plikami serwera z poziomu gry.
    NOTE: SKRYPT KORZYSTA Z CZESCI KODU Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Komendy:
    /qmanager - główna komenda /qmanager pliki [ścieżka] - wyświetla wszystkie pliki w danym folderze /qmanager usun [ścieżka] - usuwa dany plik /qmanager stworz [ścieżka] - tworzy plik o podanej ścieżce /qmanager pobierz [ścieżka] - pobiera tekst z URL (RAW) do pliku ze ścieżki /qmanager zobacz [ścieżka] - wyświetla zawartość pliku Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    POBIERANIE
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  18. Polubienie (+1)
    Krzychu2016 otrzymał(a) reputację od EnderAdam w Kilof na 3 kratki   
    on mine: if player's tool is diamond pickaxe named "&cKilof 3x3": loop blocks in radius 3 of player: if location of loop-value is location of event-block: stop cancel event send "&4&lMozesz kopac jedynie bloki w odleglosci 3 kratek!" to player Licze na like
  19. Polubienie (+1)
    Krzychu2016 otrzymał(a) reputację od Crystal_PL w Blokowanie skrzyń   
    on click: if player's tool is chest: if player's target block is chest: cancel event send "WIADOMOSC" to player  
  20. Polubienie (+1)
    Krzychu2016 otrzymał(a) reputację od Lolzek w Otwieranie skrzynki/pieca itp   
    on rightclick: if target block is furnace: loop blocks in radius 2 of player: if loop-block is furnace: stop cancel event send "&4&lSTOP" to player if target block is anvil: loop blocks in radius 2 of player: if loop-block is anvil: stop cancel event send "&4&lSTOP" to player if target block is chest: loop blocks in radius 2 of player: if loop-block is chest: stop cancel event send "&4&lSTOP" to player if target block is workbench: loop blocks in radius 2 of player: if loop-block is workbench: stop cancel event send "&4&lSTOP" to player prosz
     
  21. Polubienie (+1)
    Krzychu2016 otrzymał(a) reputację od GarPoker w Proszse o skrypt na niszczenie rud za pomoca tnt.   
    po 1 to nie ten dział a po 2 to tak:
     
  22. Polubienie (+1)
    Krzychu2016 przyznał(a) reputację dla SuperSpaceGamer w RPGLvLUP - skrypt na poziomy   
    RPG-LVL-UP
    Cześć! Chciałbym przedstawić Wam mój skrypt na poziomy, exp z mobów i z graczy na nasz serwer.
    Zastosowanie :
    Dzięki temu skryptowi możemy otrzymywać exp z wybranych mobów , który dostępy jest pod komendą /poziom, co lvl wymagany exp zwiększany jest o około 22%. Jeżeli wbijesz wymaganą ilość expa, wyświetli Ci się informacja o tym, zaktualizuje na /poziom i zmieni twój lvl przed nickiem i rangą. Wygląda to tak :
    [LvL. 1][Administrator]SuperSpaceGamer
    Dzięki temu skryptowi możemy urozmaicić naszą rozgrywkę, na przykład jeżeli robimy serwer typu RPG.
    Dostępne jest również wybieranie ile za którego moba dostajemy expa, możemy równie dobrze dodać exp z wszystkich zombie, lub jeżeli mamy expowiska a na nich moby o innych nazwach, dodanie z nich expa również jest możliwe.
    Komendy :
    (dotyczące skryptu) :
    /poziom - wyświetla ile mamy expa, który lvl oraz ile potrzebujemy expa do następnego lvla
    /resetwymag - jeżeli chcemy zresetować swój lvl (aby zaczynać od nowa) tą komendą należy również zresetować wymagany exp
    /resetpoziom - resetuje nasz aktualny exp i poziom
    (komendy dodatkowe) :
    /samobojstwo - zabija nas
    /kolorki - przydatna komenda, pokazuje nam wszystkie dostępne kolory i ich "liczbe" , np. 6 czyli &6
     
    Pobierz skrypt :
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    POZDRAWIAM!
     
  23. Polubienie (+1)
    Krzychu2016 otrzymał(a) reputację od MypassPL w Problem z licznikiem   
    variables: {licznik.%player%} = 0 on break of stone: add 1 to {licz.wszyscy} add 1 to {licznik.%player%} command /pkt: trigger: send "&6Wykopales juz &4%{licz.wszyscy}% &6stona" to the player send "&6Wszyscy gracze wykopali lacznie &4%{licz.wszyscy}% &6stona" to the player  
  24. Polubienie (+1)
    Krzychu2016 otrzymał(a) reputację od ejer w Particle nie działają   
    po pierwsze to linijka 9 i 10 jest zle:
    set {efekt.ogien.%player%} to true stop (bez : i bez 4 spacji w linijce stop)
     
    a po 2 to zle wytabowales ten event i dales player zamiast loop-player:
    every 1 second: loop all players: if {efekt.ogien.%loop-player%} is true: play mob spawner falmes behind the loop-player  
    PS. Polecam dac linijke
    send "&4&lWlaczyles kule" to player i
    send "&4&lWylaczyles kule" to player zeby ci pokazywalo czy jest wlaczone czy nie ( to pomiedzy linijka 9 i 10 oraz 13 i 14 )
     
    CZYLI RAZEM:
     
  25. Polubienie (+1)
    Krzychu2016 otrzymał(a) reputację od ejer w Particle nie działają   
    flames a nie falmes
×
×
  • Dodaj nową pozycję...