Skocz do zawartości

KodziaK

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    232
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Aktywność reputacji

  1. Super (+1)
    KodziaK otrzymał(a) reputację od Random2178 w [1.8.8][EasyHC][*UNIKAT*] How2kill OGROMNY PROJEKT SPRAWDZ ! Start: 16.02.2018 - 18:00   
    Tutaj wypiszę wszystko co mi się nie podoba ;c

    Po 1. Oryginalne nie równa się napisane przez jakiegoś randoma.
    Po 2. Bonusy takie jak +10% do obrażeń spoko ale nie za prawdziwe pieniądze... siła daje dużo a co dopiero siła + 10% obrażeń, to jest nie możliwe do przeżycia.
    Po 3. Skrzynki wow po raz setny nawet nie zmienione gui ale przecież to takie oryginalne!
    Po 4. Pierożek przecież widać że to plugin który lata po necie (nie pamiętam nazwy) .
    Po 5. Serio u ciebie jest tak mało ważnych rzeczy że chwalisz się title?
    Po 6. Albo gildie nie są skończone albo nie wiem co to za kolorystyka

    Jedyna ciekawa rzecz tutaj to kamień z metina szanuje fajny pomysł.

    Serwer jak każdy inny niczym się nie wyróżnia typowo mówi jakich to on nie ma oryginalnych pluginów, chociaż na screenach pokazuje pluginy z internetu oraz inne nie skończone pluginy. Rozgrywka nie wyróżnia się niczym od takiego dragona na którym chociaż mamy pewność że nie będzie wycieków czy innych błedów które skończą edycje.

    Podsumowując czekam aż się wypowiesz może pokażesz coś ciekawego bo jak na razie nic nowego.
  2. Polubienie (+1)
    KodziaK otrzymał(a) reputację od pandax w [1.8.8][EasyHC][*UNIKAT*] How2kill OGROMNY PROJEKT SPRAWDZ ! Start: 16.02.2018 - 18:00   
    Tutaj wypiszę wszystko co mi się nie podoba ;c

    Po 1. Oryginalne nie równa się napisane przez jakiegoś randoma.
    Po 2. Bonusy takie jak +10% do obrażeń spoko ale nie za prawdziwe pieniądze... siła daje dużo a co dopiero siła + 10% obrażeń, to jest nie możliwe do przeżycia.
    Po 3. Skrzynki wow po raz setny nawet nie zmienione gui ale przecież to takie oryginalne!
    Po 4. Pierożek przecież widać że to plugin który lata po necie (nie pamiętam nazwy) .
    Po 5. Serio u ciebie jest tak mało ważnych rzeczy że chwalisz się title?
    Po 6. Albo gildie nie są skończone albo nie wiem co to za kolorystyka

    Jedyna ciekawa rzecz tutaj to kamień z metina szanuje fajny pomysł.

    Serwer jak każdy inny niczym się nie wyróżnia typowo mówi jakich to on nie ma oryginalnych pluginów, chociaż na screenach pokazuje pluginy z internetu oraz inne nie skończone pluginy. Rozgrywka nie wyróżnia się niczym od takiego dragona na którym chociaż mamy pewność że nie będzie wycieków czy innych błedów które skończą edycje.

    Podsumowując czekam aż się wypowiesz może pokażesz coś ciekawego bo jak na razie nic nowego.
  3. Super (+1)
    KodziaK otrzymał(a) reputację od jaku49 w [1.8.8][EasyHC][*UNIKAT*] How2kill OGROMNY PROJEKT SPRAWDZ ! Start: 16.02.2018 - 18:00   
    Tutaj wypiszę wszystko co mi się nie podoba ;c

    Po 1. Oryginalne nie równa się napisane przez jakiegoś randoma.
    Po 2. Bonusy takie jak +10% do obrażeń spoko ale nie za prawdziwe pieniądze... siła daje dużo a co dopiero siła + 10% obrażeń, to jest nie możliwe do przeżycia.
    Po 3. Skrzynki wow po raz setny nawet nie zmienione gui ale przecież to takie oryginalne!
    Po 4. Pierożek przecież widać że to plugin który lata po necie (nie pamiętam nazwy) .
    Po 5. Serio u ciebie jest tak mało ważnych rzeczy że chwalisz się title?
    Po 6. Albo gildie nie są skończone albo nie wiem co to za kolorystyka

    Jedyna ciekawa rzecz tutaj to kamień z metina szanuje fajny pomysł.

    Serwer jak każdy inny niczym się nie wyróżnia typowo mówi jakich to on nie ma oryginalnych pluginów, chociaż na screenach pokazuje pluginy z internetu oraz inne nie skończone pluginy. Rozgrywka nie wyróżnia się niczym od takiego dragona na którym chociaż mamy pewność że nie będzie wycieków czy innych błedów które skończą edycje.

    Podsumowując czekam aż się wypowiesz może pokażesz coś ciekawego bo jak na razie nic nowego.
  4. Super (+1)
    KodziaK otrzymał(a) reputację od Neeviq w Pojawiajace bloki   
    Polecam plugin supertrails ten plugin posiada taką opcję  Link: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Sam używałem polecam.
  5. Polubienie (+1)
    KodziaK otrzymał(a) reputację od Yspar w [1.8.8] [BLAZINGPACK] [xRust.pl]   
    @yooniks Mój serwer jest oryginalny i pomysłowy więc jak skończę dam ci info heh
     
    Co do tematu serwer według mnie jest 100% kopią serwera mctorch.net NIC nowego a nawet rozgrywka mniej urozmaicona niż na torchu... jedyną różnicą jest że zamiast zrzutów jest meteor. Zobaczę jak u was wygląda bo u mnie na serwerze myślę że wyszedł nawet spoks. Jak szukacie pomysłodawcy/współpracy jakiejś to pisz na pv.
  6. Polubienie (+1)
    KodziaK przyznał(a) reputację dla Ixidi w Pierwszy plugin do gry Minecraft w IntelliJ.   
    Witajcie
    Na internecie, jest wiele poradników o tym, jak rozpocząć swoją przygodę z pisaniem wtyczek do Minecrafta.
    Jednak zdecydowana większość pokazuje, jak robić to z pomocą IDE o nazwie Eclipse.
    Dzisiaj, pokażę jak robić to z pomocą innego programu, mianowicie IntelliJ.
    Zaczynajmy!
    Minecraft pierwotnie został napisany w języku programowania, który nazywa się Java.
    Silnik serwera tej gry, również napisany jest w tym języku i to właśnie Javy będziemy używali do tworzenia pluginów.
    Przed rozpoczęciem, należy jednak zapoznać się z podstawami tego języka, naprawdę, będzie Ci o wiele łatwiej
    Oto kilka kursów w języku polskim:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Po zapoznaniu się z kursami i napisaniu kilku podstawowych programów, przejdźmy do części właściwej.
    1) Instalacja JRE oraz JDK.
    Przed rozpoczęciem tworzenia czegokolwiek w Javie, musimy ją zainstalować.
    JRE (Java Runtime Environmen) to środowisko, które pozwala uruchamiać programy napisane w Javie.
    Pobieramy je tutaj: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    JDK (Java Development Kit) jest to pakiet, niezbędny do programowania w tym języku. 
    Pobieramy je tutaj: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Po pobraniu, po prostu je instalujemy. Instalacja jest bardzo intuicyjna.
    Sprawdźmy teraz, czy wszystko zrobiliśmy dobrze.
    Uruchamiamy wiersz poleceń. (Win + R, a następnie wpisujemy cmd i klikamy Enter)
    W oknie, które się ukaże wpisujemy java. Jeśli dobrze zainstalowaliśmy JRE, powinniśmy ujrzeć coś takiego:
    Sprawdźmy teraz JDK. Wpisujemy javac. Widzimy coś takiego:
    Co teraz? Musimy dodać ścieżkę folderu \bin\ dla JDK do zmiennej środowiskowej Path. 
    Jak to zrobić? Na początek, musimy skopiować ścieżkę folderu \bin\.
    Wchodzimy w Mój Komputer > Dysk C; > Program Files > Java > jdknumer_wersji > bin i kopiujemy ścieżkę:
    Teraz klikamy PPM na Mój Komputer > Właściwości > Zaawansowane Ustawienia Systemu > Zaawansowane > Zmienne Środowiskowe.
    Teraz musimy znaleźć zmienną Path. Następnie zaznaczamy ją i klikamy Edytuj.
    ( Uwaga! Przed jakąkolwiek zmianą radzę zapisać aktualną ścieżkę! )
    Teraz, na końcu dopisujemy ; i wklejamy skopiowaną ścieżkę i klikamy Ok > Ok.
    Tutaj mały schemat:
    Teraz ponownie uruchamiamy wiersz poleceń i wpisujemy javac.
    Jeśli zobaczymy coś takiego, to zakończyliśmy instalacje JRE i JDK.
    2) Instalacja i uruchomienie IntelliJ.
    Intellij pobieramy ze strony Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!. (Wybieramy wersje Community)
    Następnie instalujemy pobrany program, tutaj również instalacja jest bardzo intuicyjna. 
    Po instalacji, przyszła pora na pierwsze uruchomienie.
    Uruchamiamy nasze IDE.
    W pierwszym okienku zaznaczamy Do not import settings i klikamy OK.
    Następnie według własnego upodobania, wybieramy UI, ciemne lub jasne. Ja wybiorę ciemne.
    Teraz wystarczy kliknąć Next i Start using IntelliJ IDEA.
    Ukaże nam się takie okno:
    Brawo! Przejdźmy do następnej części.
    3) Tworzenie projektu.
    Klikamy Create New Project. W następnym okienku wybieramy Java.
    Teraz musimy wskazać programowi SDK. Klikamy New i podajemy ścieżkę do katalogu z JDK. (C:\Program Files\Java\jdknumer_wersji\)
    Klikamy dwa razy Next. Teraz wpisujemy nazwę naszego projektu i podajemy ścieżkę, gdzie zostanie zapisany.
    Ja swój projekt nazwę Poradnik.
    Klikamy Finish.
    Ujrzymy takie oto okno.

    Po lewej stronie znajduje się source tree. To właśnie tu będziemy tworzyć wszystkie pliki.
    Teraz musimy dodać bibliotekę, będzie nią spigot. Pobieramy go stąd: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Wybieramy wersję, pod którą będziemy pisali. Ja wybiorę 1.13.2.
    Teraz musimy dodać to do naszego projektu.
    Klikamy File > Project Structure i z menu po lewej stronie wybieramy Libraries.
    Następnie klikamy na zielony +, wybieramy Java, podajemy ścieżkę do naszej biblioteki i klikamy OK.
    Jeśli wszystko zrobiliśmy dobrze, będzie wyglądać to tak:
    Klikamy OK, następnie Apply i OK.
    Świetnie! Możemy teraz zacząć pisać
    4) Pierwsza komenda.
    Na początek stwórzmy package. Jest to tak jakby połka, na której coś trzymamy - klasy. Każda ma unikalną nazwę. 
    Stwórzmy go. Klikamy PPM na src, New > Package.
    Package nazywamy małymi literami w następujący sposób.
    Przypuśćmy, że posiadasz domenę example.com. Twój package będzie nazywał się com.example.poradnik.
    Jeśli nie posiadasz lub nie chcesz nazywać packagów domeną, nazwij go po prostu me.twojnick.poradnik.
    Ja posiadam domenę ixidi.pl, więc package nazwę pl.ixidi.poradnik.
    Wpisujemy nazwę swojego package i kliknij OK.
    Jak widzisz, w twoim source tree pojawił się nowy package  
    Stwórzmy teraz klasę. Klikamy PPM na nasz package New > Class.
    Klasy z kolei nazywamy Wielką literą.
    Istnieją dwie szkoły nazywania głównych klas.
    Main NazwapluginuPlugin, w moim przypadku PoradnikPlugin Ja nazwę moją główną klasę, PoradnikPlugin.
    Wpisujemy nazwę, klikamy i OK. Wszystko powinno wyglądać tak:
    Rozszerzmy teraz naszą klasę główną, o klasę JavaPlugin. W tym celu
    public class PoradnikPlugin zmieniamy na 
    public class PoradnikPlugin extends JavaPlugin Ale zaraz, czemu słowo JavaPlugin świeci się na czerwono?
    Znaczy to, że musimy zaimportować klasę JavaPlugin.
    W tym celu przechodzimy kursorem na czerwone słowo, klikamy LPM, a następnie używamy skrótu ALT + Enter i wybieramy Import class.
    Tak właśnie importuje się klasy. Skrót ten przydaje się też w wielu innych rzeczach, warto go zapamiętać 
    Dodajmy teraz dwie metody (tak w Javie nazywamy funkcje), dziedziczone z klasy JavaPlugin - onEnable i onDisable.
    Jak sama nazwa mówi, wykonują kolejno podczas włączenia i wyłączenia pluginu.
    Zacznijmy pisać onEn i tutaj widzimy jedną z wielu zalet Intellij. Podpowiada nam o jaką metodę może nam chodzić.
    Wybierzmy public void onEnable() {...} i kliknijmy Enter.
    Tak samo zróbmy z onDisable.
    Teraz zróbmy coś wewnątrz metod. Wyślijmy np. wiadomości do konsoli.
    Służy do tego np. metoda info() klasy Logger. Wywołujemy ją w następujący sposób.
    this.getLogger().info("Wiadomosc"); Nasz kod powinien wyglądać tak:
    package twojpackage; import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin; public class PoradnikPlugin extends JavaPlugin { @Override public void onEnable() { this.getLogger().info("Wiadomosc przy wlaczeniu."); } @Override public void onDisable() { this.getLogger().info("Wiadomosc przy wylaczeniu."); } } Ale po co nam plugin, który tylko wysyła wiadomość do konsoli?
    Dodamy teraz komendę.
    Przejdźmy kursorem pod metodę onDisable, i zacznijmy pisać onCom. Jak widać, tutaj również nasze IDE pomaga.
    Metoda o którą nam chodzi to onCommand. Wybierzmy ją. Nasz kod wygląda tak:
     
    package twojpackage; import org.bukkit.command.Command; import org.bukkit.command.CommandSender; import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin; public class PoradnikPlugin extends JavaPlugin { @Override public void onEnable() { this.getLogger().info("Wiadomosc przy wlaczeniu."); } @Override public void onDisable() { this.getLogger().info("Wiadomosc przy wylaczeniu."); } @Override public boolean onCommand(CommandSender sender, Command command, String label, String[] args) { return true; } } Tutaj widzimy, że po słowie public, zamiast void, występuje boolean. Znaczy to, że metoda musi zwracać wartość boolean. (Przybiera ona dwie wartości true lub false)
    Słowo, które  zatrzymuje dalszą część metody to return.
    Jeśli metoda coś zwraca, po słowie return musi pojawić się zwracana wartość.
    Metoda onCommand zostanie wywołana gdy ktoś (nie ważne czy gracz, czy konsola) użyje komendy.
    Powiedzmy, że chcemy sprawdzić, czy wysyłający jest graczem czy konsolą i wysłać odpowiedni komunikat.
    Najpierw sprawdźmy, czy komenda, którą wpisał gracz, to właśnie ta o którą nam chodzi.
    Użyjmy do tego metody equalsIgnoreCase() klasy String. Porównuje ona dwa Stringi, bez względu na wielkość liter.
    Jako parametr, podajemy ciąg znaków (String), z którym chcemy porównać wartość.
    Nazwijmy więc naszą komendę sprawdz. 
    Nazwę wpisanej komendy uzyskujemy przez
    command.getName() a więc kod który sprawdzi, czy wpisana komenda to sprawdz będzie wyglądał następujaca
    if (command.getName().equalsIgnoreCase("sprawdz")) { } Wiemy już że komenda się zgadza, sprawdźmy teraz czy wysyłający jest graczem.
    Służy do tego słówko instanceof.
    Aby więc sprawdzić czy wysyłający jest graczem używamy kodu:
    if (sender instanceof Player) { } Słówko Player świeci się na czerwono. Co musimy zrobić? Zaimportować, tak samo jak robiliśmy to z JavaPlugin.
    Wiemy już, że komenda się zgadza, a wysyłający jest graczem.
    Wyślijmy teraz wiadomość informującą. Do wysłania wiadomości służy metoda sendMessage().
    Aby wysłać więc wiadomość użyjemy kodu:
    sender.sendMessage("Jestes graczem!"); Brawo! Chcemy jednak, że jeśli wysyłający jest konsolą, to wyśle się inna wiadomość.
    Zastosujemy tutaj else. Kod po else wykonuje się, jeśli warunek w if nie jest spełniony.
    Kod na wysłanie wiadomości do konsoli, wygląda tak samo. Musimy zmienić tylko treść.
    Nasz kod powinien wyglądać teraz tak:
     
    package twojpackage; import org.bukkit.command.Command; import org.bukkit.command.CommandSender; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin; public class PoradnikPlugin extends JavaPlugin { @Override public void onEnable() { this.getLogger().info("Wiadomosc przy wlaczeniu."); } @Override public void onDisable() { this.getLogger().info("Wiadomosc przy wylaczeniu."); } @Override public boolean onCommand(CommandSender sender, Command command, String label, String[] args) { if (command.getName().equalsIgnoreCase("sprawdz")) { if (sender instanceof Player) { sender.sendMessage("Jestes graczem!"); } else { sender.sendMessage("Jestes konsola!"); } } return true; } } Świetnie! Właśnie skończyliśmy pisać kod.
    Teraz stwórzmy plik plugin.yml. Zawiera on informacje potrzebne serwerowi przy ładowaniu pluginu.
    Kliknijmy PPM na nasz projekt (nie na src!) New > File i nazwijmy go plugin.yml. Klikamy OK.
    Plik plugin.yml musi zawierać trzy podstawowe informacje:
    Nazwę pluginu name Wersje pluginu version Ścieżkę do klasy main main Oprócz wymaganych informacji, może również zawierać informacje dodatkowe.
    Więcej o tym pliku tutaj: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Tak więc mój plugin.yml powinien wyglądać tak:
    name: PoradnikPlugin version: 1.0 main: pl.ixidi.poradnik.PoradnikPlugin Z racji, iż stworzyliśmy komendę, musimy pokazać serwerowni przy ładowaniu pluginu, że takowa istnieje.
    Dodajemy więc następującą frazę:
    commands: sprawdz: description: "Plugin pokazujacy czy jestes graczem" aliases: [spr, spraw] permission: sprawdz.sprawdz permission-message: "Nie masz uprawnien!" Wymagana jest tylko część do słowa sprawdz. Dodałem tu jednak często używane elementy.
    Oznaczają one:
    description - Opis naszej komendy. aliases - Aliasy komendy, możemy ją wywołać przez wpisanie sprawdz, spr lub spraw. permission - Uprawnienie wymagane do użycia komendy. permission-message - Wiadomość, wysyłana jeśli nie posiada się uprawnienia. Nasz plugin.yml, source tree oraz PoradnikPlugin.java powinny wyglądać tak:
    5) Kompilacja
    Możemy teraz przejść do czegoś, co wiele osób uważa w Intellij za trudne - kompilacji.
    Najprościej mówiąc jest to zamiana kodu źródłowego, na kod maszynowy.
    Aby to zrobić, klikamy File > Project Structure. Z menu po lewej stronie wybieramy Artifacts.
    Następnie klikamy na zielony +,  JAR > From modules with dependencies.
    Wybieramy nasz projekt i klikamy OK.
    Teraz wybierzmy ścieżkę, gdzie zostanie zapisany nasz skompilowany plugin.
    Po niżej widzimy dwa okienka:
    W pierwszym od lewej, widzimy co będzie zawierał nasz skompilowany plik jar. W drugim znajdują się elementy, które możemy dodać. Na początek usuńmy z naszego jara bibliotekę spigota, jest on naszym serwerem, nie potrzebujemy go skompilowanego w projekcie.
    Klikamy na niego PPM > - Remove.
    Teraz musimy dodać do projektu nasz plik plugin.yml.
    Klikamy na zielony + > File i wybieramy nasz plik plugin.yml.
    Powinno wyglądać to tak:

    Następnie klikamy Apply i OK.
    Stworzyliśmy artefakt, teraz pozostaje tylko skompilować.
    Klikamy Build > Build Artifacts wybieramy nasz projekt i klikamy Build.
    Teraz musimy chwileczkę poczekać. Kiedy kompilacja dobiegnie końca, w lewym dolnym rogu zobaczymy taki oto napis:
    Brawo!
    Teraz wystarczy tylko wrzucić nasz skompilowany plik do katalogu plugins naszego serwera i sprawdzić działanie
    To by było na tyle, powodzenia
     
  7. Super (+1)
    KodziaK przyznał(a) reputację dla imkubus_ w NPC - Jak napisać po mojemu.   
    nie wiem o co w tym chodzi ale dlugiw to więc masz serce.
  8. Super (+1)
    KodziaK otrzymał(a) reputację od imkubus_ w NPC - Jak napisać po mojemu.   
    Witam jest to mój spóźniony wpis ale dodam tutaj tyle ile sam wiem i będę go edytował informacjami których się dowiem. Za wszystkie błędy przepraszam jak zna się lepiej proszę niech się wypowie nie znam się na tych npc dobrze a są dosyć ciekawe
     
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Zacznijmy więc. Najpierw tworzymy nową klasę "Reflections".
    Będzie to proste api do edycji class NMS.
    Kod:
     
    Teraz tworzymy naszą główną klasę "NPC" musi ona używać "extends Reflections".
    Na początek tworzymy wartości/zmienne dla naszego NPC.
    Dla mnie to będą: owner, entityID, location, gameProfile oraz sneak
     
    Tworzymy je w następujący sposób:
    OfflinePlayer owner; int entityID; Location location; GameProfile gameProfile; boolean sneak;  
    Dobrze by je było gdzieś przechować użyjemy do tego HashMapy:
    public static Map<OfflinePlayer, Integer> npcs = new HashMap<>();  
    Mamy podstawy teraz dodajmy funkcje klasy:
    public NPC(String name, OfflinePlayer p,Location loc, boolean crouch){ entityID = (int)Math.ceil(Math.random() * 1000) + 2000; owner = p; gameProfile = new GameProfile(p.getUniqueId(), name); location = loc; sneak = crouch; }  
    Okej mamy to. Teraz zajmiemy  się samym tworzeniem NPC.
    Tworzymy nową metodę będzie to u mnie "spawn".
    I tworzymy pakiet którym będzie nasz NPC.
    public void spawn(){ PacketPlayOutNamedEntitySpawn packet = new PacketPlayOutNamedEntitySpawn(); }  
    Teraz ustawmy dane o naszym NPC które otrzyma serwer.
    public void spawn(){ PacketPlayOutNamedEntitySpawn packet = new PacketPlayOutNamedEntitySpawn(); setValue(packet, "a", entityID); setValue(packet, "b", gameProfile.getId()); setValue(packet, "c", (int)MathHelper.floor(location.getX() * 32.0D)); setValue(packet, "d", (int)MathHelper.floor(location.getY() * 32.0D)); setValue(packet, "e", (int)MathHelper.floor(location.getZ() * 32.0D)); setValue(packet, "f", (byte) ((int) (0.0F))); //Tutaj ustawiamy rotacje głowy (lewo, prawo) setValue(packet, "g", (byte) ((int) (65.0F))); //Tutaj ustawiamy rotacje głowy (góra, dół) setValue(packet, "h", 0); }  
    Ale to nie wszystko jeszcze musimy dodać DataWatcher. (Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!)
    Nie jestem pewien w 100% co oznaczają zaimplementowane już DataWatchery ja tutaj dodałem swój (0x20)
    public void spawn(){ PacketPlayOutNamedEntitySpawn packet = new PacketPlayOutNamedEntitySpawn(); setValue(packet, "a", entityID); setValue(packet, "b", gameProfile.getId()); setValue(packet, "c", (int)MathHelper.floor(location.getX() * 32.0D)); setValue(packet, "d", (int)MathHelper.floor(location.getY() * 32.0D)); setValue(packet, "e", (int)MathHelper.floor(location.getZ() * 32.0D)); setValue(packet, "f", (byte) ((int) (0.0F))); setValue(packet, "g", (byte) ((int) (65.0F))); setValue(packet, "h", 0); DataWatcher w = new DataWatcher(null); w.a(6,(float)20); if(sneak) { w.a(0,(byte)0x02); } w.a(10,(byte)127); setValue(packet, "i", w); }  
    Okej mamy to teraz zajmiemy się już samym pojawieniem gracza!
    Tworzymy nową metodę ja nazwę ją "addToTablist".
    Odpowiadać to będzie za pojawienie gracza. (musi być nie wiem jak go pojawić bez dodania to tablisty)
    Tutaj nie będę szczegółowo omawiać kod:
    public void addToTablist(){ PacketPlayOutPlayerInfo packet = new PacketPlayOutPlayerInfo(); PacketPlayOutPlayerInfo.PlayerInfoData data = packet.new PlayerInfoData(gameProfile, 1, EnumGamemode.NOT_SET, CraftChatMessage.fromString(gameProfile.getName())[0]); @SuppressWarnings("unchecked") List<PacketPlayOutPlayerInfo.PlayerInfoData> players = (List<PacketPlayOutPlayerInfo.PlayerInfoData>) getValue(packet, "b"); players.add(data); setValue(packet, "a", PacketPlayOutPlayerInfo.EnumPlayerInfoAction.ADD_PLAYER); setValue(packet, "b", players); sendPacket(packet); }  
    Tutaj usunięcie z tablisty.
    public void rmvFromTablist(){ PacketPlayOutPlayerInfo packet = new PacketPlayOutPlayerInfo(); PacketPlayOutPlayerInfo.PlayerInfoData data = packet.new PlayerInfoData(gameProfile, 1, EnumGamemode.NOT_SET, CraftChatMessage.fromString(gameProfile.getName())[0]); @SuppressWarnings("unchecked") List<PacketPlayOutPlayerInfo.PlayerInfoData> players = (List<PacketPlayOutPlayerInfo.PlayerInfoData>) getValue(packet, "b"); players.add(data); setValue(packet, "a", PacketPlayOutPlayerInfo.EnumPlayerInfoAction.REMOVE_PLAYER); setValue(packet, "b", players); sendPacket(packet); }  
    A finalny kod wygląda tak:
     
    Dziękuje za przeczytanie! Tak wiem spóźniony i pewnie źle napisany kod ale nie jestem najlepszy a może komuś się przydać!  Jak opracuje zwiększenie długości nicku do 48 znaków dam znać!
     
    Pisane przez KodziaK
  9. Kappa (0)
    KodziaK otrzymał(a) reputację od Bielecki w God Mode   
    Skrypt słabo napisany można skrócić kilka / kilkanaście razy. Nie potrzebny komenda /god występuje min. w Essentials
    @Bielecki twój awatar opisuje wszystko XD
  10. Kappa (0)
    KodziaK otrzymał(a) reputację od Peridot w CPSTOOL - sprawdz ile wyklikasz!   
    Fajny pomysł! Oryginalnie mi się podoba
  11. Polubienie (+1)
    KodziaK przyznał(a) reputację dla KrejzolekPRO w Prosty skrypt do zabierania pieniędzy i wykonywania kolejnej komendy   
    Czy ty umiesz czytac? Masz skrypt zle wytabowany.
  12. Kappa (0)
    KodziaK otrzymał(a) reputację od kyuubi w Lista "genialnych" skryptów forum Skript.pl   
    Adminie to być pomyłka ja czysty
    #THUG LIFE on ban: unban K0dX  
  13. Polubienie (+1)
    KodziaK otrzymał(a) reputację od jaku49 w Wyrzuca graczy podczas użycia komendy /reload   
    Nie zmienisz tego bo gdy wyłączasz plugin dodający możliwość wejścia z innych wersji to wywala tych graczy.
  14. Kappa (0)
    KodziaK przyznał(a) reputację dla marcin222098 w GrassBlock.ench.pl [1.7.X] [1.8.X] EasyHc   
    <--------------------------------------------------------
    IP: grassblock.ench.pl
    Strona serwera: www.135086.enmc.pl
      Serwer: MegaDrop + Gildie Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!:  1000 Wersja: 1.7-1.8 non-premium Na serwerze znajdziesz: Premium Case'y, Pierożki (Pandore), Różdżki, Amulety, Demoniczne itemy, Rzucane TnT, Większość rzeczy pochodzi z pluginu na skrypty =D Wszystkich graczy zapraszamy na serwer! REKRUTACJA - ON!  <--------------------------------------------------------
  15. Polubienie (+1)
    KodziaK otrzymał(a) reputację od kapi. w Cheat Engine   
    @SkQuerY Takie info że blazingpack wyłącza się przy włączeniu cheat engine
  16. Polubienie (+1)
    KodziaK otrzymał(a) reputację od kinkston w osób do gry   
    A wpisz mnie do blue i tak nie mam co robić
  17. Super (+1)
    KodziaK przyznał(a) reputację dla kinkston w osób do gry   
    Witam! Szukam osób do gry "Wioski" w minecraft.
    Chodzi mi o coś typu DW.
    Osoby chętne piszą pw (podają nick)
     
     
    EDIT:
    Wioska Blue:
    @JanekMaSkrypta_
    @K0dziakOfSky
    @McKoxu
    @PiTeKLive
    KONIEC
    Wioska Red:
    @RabbitSk
    @KubioX
    Wioska Yellow:
    (BRAK)
    Pisać pod postem kto do jakiej wioski.
    Max 4 do każdej
     
    EDIT: Żeby dołączyć trzeba dać like pod postem !!!
     
  18. Super (+1)
    KodziaK otrzymał(a) reputację od Agentwosvs w Qjobs - prace,sklep, nowa waluta, itp.   
    No komuś się może przydać  takie bardzo mocne 6,5/10
  19. Polubienie (+1)
    KodziaK otrzymał(a) reputację od yooniks w Komenda się psuje po otworzeniu innego GUI   
    Dobra dziękuje wszystkim o pomoc  Chodziło o to że do listy z graczami był dodawany z jakiegoś powodu null. I przepraszam @yooniks że powiedziałem mnie obrażasz i nie chcesz pomóc.
    @Edit @yooniks wpisałeś kilka postów.
  20. Polubienie (+1)
    KodziaK otrzymał(a) reputację od jaku49 w Paczka   
    @Michalina Tu nie chodzi o wersje . To jest trudne do zrobienie w pluginie i nikt ci tego nie zrobi za mniej niż 500 zł. A w skripcie to jest niewykonalne
  21. Polubienie (+1)
    KodziaK otrzymał(a) reputację od xCassi w sAntyLogout   
    @SupcioXD mowiłem o @xCassi
  22. Polubienie (+1)
    KodziaK otrzymał(a) reputację od kosa212 w KUnkownCMD - Wiadomość po wpisaniu nieprawidłowej komendy!   
    Witajcie!
     
    Dzisiaj napisałem mój pierwszy plugin!
     
    Spytacie co on daje.
     
    Otóż umożliwia nam zmianę wiadomości po wpisaniu nieprawidłowej komendy.
     
    Ktoś powie no wow przecież można to zrobić bez pluginów, ale nie da się tam użyć nazwy komendy(którą wpisuje się źle).
     
    Oraz z powodu że nie znalazłem takiego pluginu(w którym da się użyć nazwy komendy(którą wpisuje się źle).
     
    DOWNLOAD:
    - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    SKAN:
    - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    SOURCE CODE:
    - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  23. Polubienie (+1)
    KodziaK otrzymał(a) reputację od Allows w KStoniarka - Stoniarki z wyborem trybów!   
    Witaj ja jestem K0dX_1337 a to jest mój kolejny skrypt opublikowany na tym forum
     
    Co to jest?
    Jest to mojego autorstwa skrypt na stoniarki gdzie można wybrać co mają generować.
    W jaki sposób?
    Po prostu nad stoniarką stawiasz kamień/obsydian
     
    Powiesz zwykły skrypt na stoniarki...
    A ja ci powiem że nie taki zwykły.
    Jeszcze nie widziałem skryptu na stoniarki posiadającym:
    -Generowanie kamienia/obsydianu
    -Config.yml
    -Messages.yml
     
    Jak wygląda config.yml?
    config: czas-regeneracji-stonea: '20' czas-regeneracji-obsydianu: '60' #CZAS W TICKACH (20 TICKOW = 1 SEKUNDA)! crafting: slot-1: diamond slot-2: diamond slot-3: diamond slot-4: diamond slot-5: stone slot-6: diamond slot-7: diamond slot-8: diamond slot-9: diamond nazwa-stoniarki: '&7Stoniarka' opis-stoniarki: '&7Postaw nad nia &6&lSTONE &7lub &6&lOBSIDIAN&7!||&7Aby generowala stone/obsidian!' #UZYJ "||" aby storzyc nowa linie opisu! A jak wygląda messages.yml?
    messages: error-wrong-block: '&7Zly tryb! Tryby generowania: &6STONE &7lub &6OBSIDIAN&7!' error-block-above: '&7Nad stoniarka nie moze znajdowac sie zaden blok!' change-mode-stone: '&7Ustawiles tryb generowania na: &6STONE' change-mode-obsidian: '&7Ustawiles tryb generowania na: &6OBSIDIAN' place-stoniarka: '&7Teraz wystarczy postawic &6STONE &7lub &6OBSIDIAN&7!' break-stoniarka: '&7Zniszczyles stoniarke!' Myślę że dość jasno opisałem skrypt.
     
    TO DO:
    -Wasze pomysły
     
    DOWNLOAD:
    1.0 - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    1.1 - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    1.2 - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  24. Polubienie (+1)
    KodziaK otrzymał(a) reputację od rysiek21 w ULEPSZONE MENU - MENU NA KTORE CZEKALES :D   
    Jeżeli to jest po polsku to ja jestem ruskiem...
  25. Polubienie (+1)
    KodziaK otrzymał(a) reputację od Brudassoda w ULEPSZONE MENU - MENU NA KTORE CZEKALES :D   
    Jeżeli to jest po polsku to ja jestem ruskiem...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...