Nieznajomy11

Użytkownik
  • Zawartość

    222
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Dni z największą liczbą polubień

    2

1 obserwujący

O Nieznajomy11

Użytkownik
Użytkownik
  • Tytuł
    Użytkownik III

Informacje

  • Płeć Kobieta

Ostatnie wizyty

365 wyświetleń profilu
    Media donoszą: Nauczyciele dołączają do dysków aby wraz z nimi strajkować 31 marca!
  1. Nieznajomy11-parser (BŁĄD BŁĄD BŁĄD): Niepoprawne użycie znaków procenta!!!?!??!? O co ci chodzi?!??!?! Nieznajomy11-parser (BŁĄD BŁĄD BŁĄD): Bezsensowny fragment kodu!!??!?! Co ty robisz?!?! Ustawianie sztywnej zmiennej na liczbę aby wykonać pętlę for jest bezsensowne, nawet jeśli to przykład, to przeciwieństwo dobrych zasad, powinno to być: loop 10 times: Najpierw naucz się pisać w Skript a potem rób poradniki
  2. Moje około 15 instancji kosztuje trochę więcej niż 450zł miesięcznie. A taki serwer bez graczy można równie dobrze postawić na VPS OpenVZ 8gb za 40zł/mc
  3. Trzeba dodać wait przed teleportem, jeden tick starczy.
  4. pvp

    format slot 0 of player with black glass named "&f" to run [execute player command "schowek"] format slot 2 of player with black glass named "&f" to run [execute player command "schowek"] format slot 3 of player with black glass named "&f" to run [execute player command "schowek"] format slot 5 of player with black glass named "&f" to run [execute player command "schowek"] format slot 6 of player with black glass named "&f" to run [execute player command "schowek"] format slot 8 of player with black glass named "&f" to run [execute player command "schowek"] Tutaj loop. loop 9 times: if loop-number - 1 is 0 or 2 or 3 or 5 or 6 or 8: format slot loop-number -1 of player with black glass named "&f" to run [execute player command "schowek"] Dodatkowo skrypt wydaje się być podatny na oszukiwanie, brakuje między innymi sprawdzania przy otwieraniu ekwipunku (on inventory open).
  5. info

    Tylko winny się tłumaczy! Nie wiem dlaczego tak często to piszesz Po pierwsze, Spigot jest ulepszeniem Bukkita. Po drugie, myślałem, że na stare 1.7.10 jest moda, a tu się okazuje, że jeszcze większy dinozaur xD Wracając do oceny samego skryptu - jest on bezużyteczny jeśli chodzi o zastosowanie go takim jaki jest, ponieważ to skrypt przeznaczony dla konkretnego serwera. Myślę też, że użycie ChestCommands będzie lepszym rozwiązaniem jeśli ktoś nie potrafi pisać skryptów. W przeciwnym wypadku taka osoba napisze sobie samemu te kilka linijek. Kolejny minus to to, że w Skript w porównaniu do ChestCommands aktywacje kliknięć ze względu na przypisanie jedynie do numeru slotu działają też w zwykłym ekwipunku.
  6. inne

    Nieużyteczne, jeśli to miałoby mieć jakiś sens zapisuj lokalizację bloków do listy i przy wyłączeniu je usuwaj / zamieniaj na te, którymi były przed modyfikacją (zależy od modelu jaki przyjmiesz).
  7. format slot 0 of player with RED GLASS named "&CNIE POSIADASZ TEGO ITEMU" to run [execute player command "itemy"] format slot 1 of player with RED GLASS named "&CNIE POSIADASZ TEGO ITEMU" to run [execute player command "itemy"] format slot 2 of player with RED GLASS named "&CNIE POSIADASZ TEGO ITEMU" to run [execute player command "itemy"] format slot 3 of player with RED GLASS named "&CNIE POSIADASZ TEGO ITEMU" to run [execute player command "itemy"] format slot 4 of player with RED GLASS named "&CNIE POSIADASZ TEGO ITEMU" to run [execute player command "itemy"] format slot 5 of player with RED GLASS named "&CNIE POSIADASZ TEGO ITEMU" to run [execute player command "itemy"] format slot 6 of player with RED GLASS named "&CNIE POSIADASZ TEGO ITEMU" to run [execute player command "itemy"] format slot 7 of player with RED GLASS named "&CNIE POSIADASZ TEGO ITEMU" to run [execute player command "itemy"] format slot 8 of player with RED GLASS named "&CNIE POSIADASZ TEGO ITEMU" to run [execute player command "itemy"] format slot 18 of player with RED GLASS named "&CNIE POSIADASZ TEGO ITEMU" to run [execute player command "itemy"] format slot 19 of player with RED GLASS named "&CNIE POSIADASZ TEGO ITEMU" to run [execute player command "itemy"] format slot 20 of player with RED GLASS named "&CNIE POSIADASZ TEGO ITEMU" to run [execute player command "itemy"] format slot 21 of player with RED GLASS named "&CNIE POSIADASZ TEGO ITEMU" to run [execute player command "itemy"] format slot 22 of player with RED GLASS named "&CNIE POSIADASZ TEGO ITEMU" to run [execute player command "itemy"] format slot 23 of player with RED GLASS named "&CNIE POSIADASZ TEGO ITEMU" to run [execute player command "itemy"] format slot 24 of player with RED GLASS named "&CNIE POSIADASZ TEGO ITEMU" to run [execute player command "itemy"] format slot 25 of player with RED GLASS named "&CNIE POSIADASZ TEGO ITEMU" to run [execute player command "itemy"] format slot 26 of player with RED GLASS named "&CNIE POSIADASZ TEGO ITEMU" to run [execute player command "itemy"] Nie śmiećmy kodu, zastosuj tutaj loop
  8. chat

    Lepszym pomysłem byłaby synchronizacja z dajmy na to twitchem, dzięki temu byłaby pewność, że live naprawdę jest prowadzony. Niestety jednowątkowość zapytań http w skript wyklucza takie rozwiązanie co powoduje, że skrypt staje się po prostu słaby. Dodatkowo domyślne 5 sekund niestety nie powstrzyma możliwości spamu. variables: {live.czas.%player%} = 0 Tego nie powinno być, w tym przypadku powinno się sprawdzać, czy zmienna jest większa od 0 i wtedy uniemożliwiać wysłanie, a gdy osiągnie zero to ją kasować Usuwanie przy wyjściu też jest dobrym pomysłem.
  9. admin

    on first join i on join jest beznadziejne, do tego używa się on connect które jest wykonywane przed rozpoczęciem wysyłania mapy do gracza.
  10. info

    Nie będzie lagować ale i tak jest to do kitu, bo można to samo uzyskać używając chociażby %now%, %year%, %hour% i innych takich
  11. chat

    Beznadziejne wykonanie set {cmd.%player%} to 5 wait 1 second set {cmd.%player%} to 4 wait 1 second set {cmd.%player%} to 3 wait 1 second set {cmd.%plater%} to 2 wait 1 second set {cmd.%player%} to 1 wait 1 second set {cmd.%player%} to 0 ^ tutaj loop powinien być, a nie {cmd.%player%} is 1: send "&4&l✘&c Nastepna komende mozesz wpisac za %{cmd.%player%}% sekund!" stop {cmd.%player%} is 2: send "&4&l✘&c Nastepna komende mozesz wpisac za %{cmd.%player%}% sekund!" stop {cmd.%player%} is 3: send "&4&l✘&c Nastepna komende mozesz wpisac za %{cmd.%player%}% sekund!" stop {cmd.%player%} is 4: send "&4&l✘&c Nastepna komende mozesz wpisac za %{cmd.%player%}% sekund!" stop {cmd.%player%} is 5: send "&4&l✘&c Nastepna komende mozesz wpisac za %{cmd.%player%}% sekund!" ^ tutaj tez loop.. player has permission "cmd.spam": stop player doesn't have permission "cmd.spam": ^ a może tak else? W ogóle to ten układ nie ma większego sensu, skrypt mógłby mieć 10 linijek. Przy wyjściu zmienna powinna być kasowana, nie powinno tam być czegoś takiego jak {cmd.player} tylko jak już {cmd::player}. Werdykt: ten skrypt nie nadaje się do użycia na publiczny serwerze. Permissia Takie coś nie istnieje!
  12. zabawa

    wipe player's scoreboard przed ustawianiem zazwyczaj pomaga.
  13. Sam ProtocolLib to może mieć każdy i nic to nie zmienia A nowy system pvp? + tylko premium
  14. Wyraźnie napisałem, że chce tylko premium Dodatkowo serwer powinien zapewniać to na co pozwala wersja 1.11.2, nowy system pvp, skrzydła, tarcze.