
PanKlipcio
-
Ilość zawartości
79 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Aktywność reputacji
-
PanKlipcio przyznał(a) reputację dla GotoFinal w Craftlin Alpha
aż wpadłem pomarudzić:
Zacznę od tego że bazują na API bukkita i chcąc zrobić API które będzie możliwe do zaimplementowania potem wygodnie w sponge już zrypaliście cały projekt co podobny bład popełniłem bawiąc się z diorite.
Jak widzicie jakieś rozwiązanie w bukkicie to na 90% jest to najgorsze z możliwych.
I coś co kamilkime napisał gdzieś indziej: jak już ktoś dobrze ogarnia kotlina to po co mu taki plugin? wygodniej i wydajniej będzie zwyczajnie napisać plugin w kotlinie.
Dodajecie masę narzutu swoją abstrakcją, bo abstrakcja niestety kosztuje, np każde pobranie graczy wymaga wrappowania ich w wasze obiekty, moglibyście takie wrappery cachować oczywiście, ale wtedy jak wszystko będziecie cachować to znowu sporo pamięci ucieknie. Podobnie pobierania gracza po nicku leci po pętli zamiast jakiś lookup mapą (no i gdzie po uuid? o.O, co to, 2010?)
Reprezentowanie entity klasami to niestety też problem, mojang co chwile coś psuje i zmienia i odwraca entity do góry nogami, powstają potem koszmarki jak w bukkcie że albo dana rzecz nie jest wspierana bo devi uznali że pewnie i tak się zmieni, albo masz kilka metod od tego samego bo zmieniało się API, tutaj lepiej brać trochę przykład z sponge.
Tutaj niestety zasada composition over inheritance się sprawdza, trudniej potem zrobić wygodne i szybkie API, ale tylko walcząc w ten sposób idzie zrobić coś co się nie popsuje w kolejnej wersji mc za mocno. Mając prosty system propertisów jest ten plus że można o danym ustawieniu zwyczajnie zapomnieć jeśli zostanie usunięte nie zasyfiając tak kodu, albo jak np dodadzą żę teraz każdy mob może się starzeć? musiecie zmieniać hierarchie wszystkich klas, tworzą się duplikaty metod itd. A mając tylko jakieś property: mob.set(Age, child) zmieniacie tylko wewnętrzną implementacje by od teraz nie ignorowała tej wartości dla wybranych modów.
Dodatkowo korzystając z kotlina możecie dodawać klasy z extension methods które ludzie mogą importować dowolnie jak chcą i mieć dostępną metode mob.setAge kiedy chcą - co ułatwia użycie API nie wiążąc niczego z implementacją.
A itemy tylko na stringach to też problem, a zrobienie BlockType na enum to już najgorsze co mogliście zrobić, enum z materialami to rzecz na którą każdy developer bukkita marudzi i mówi że to był największy bład jaki kiedykolwiek zrobili, na plus że rozdzieliliście tam jednak subid i wszystko jest na "płasko". Bloki się zmieniają a niektóre silniki wspierają mody i pluginy.
Enumy powinny być do rzeczy niezmiennych, szczególnie projektując API.
No i github jest lepszy do publicznych projektów bo ktoś go odwiedza A robienie tego closed source jest jeszcze bardziej bez sensu - no chyba że to tylko jakiś bład, ale wali 404.
-
PanKlipcio przyznał(a) reputację dla KrejzolekPRO w Pierozki + Backdoor'u
J4GTOWN SQU4D O BOŻE hakery, które piszą w skrypcie. MATKO BOSKO JA SIĘ BOJE!
-----------
Superkowy skrypcik, oby tak dalej, widać że prężnie pniecie się na szczyty programowania!!!!!!!!!!
-
PanKlipcio przyznał(a) reputację dla huert2007 w KEfekty - Zaawansowany skrypt na particle.
NIE AKTYWNE :C
-
PanKlipcio przyznał(a) reputację dla xVendrome w AnotherWorld- SkyBlock - awmc.pl
Z tego co widzę serwer nie rozwija się, istniejecie już chyba 2 lata, a jak wchodzę na wasze WWW sprawdzić liczbę graczy (bo na serwerze byłem, skyblock jak inne) to widzę ich max 10. Może wchodzę o złych porach? Nie wiem, prezentacja też jest jaka jest, 0 szczegółów czym się wyróżniacie, nic.
Sprawa numer 2 to czemu nie zaktualizujecie serwera do nowszej wersji 1.11? Kilka myków używając kilku pluginów można uzyskać efekt 1.7-1.11
-
PanKlipcio przyznał(a) reputację dla Peridot w FunnySkAddon - Dodatek do skript do wspierania pluginu FunnyGuilds
Witam,
mam dzisiaj wam do przedstawienia mój dodatek do skript do wspierania pluginu FunnyGuilds.
Proszę o wyrozumiałość ale dodatek nie jest w 100% skończony !
Plugin na jest na wersje 1.7-1.12
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
@Lloyd PL - pomoc w napisaniu dodatku i umieszczeniu go na githubie
@Inder00 - zaktualizowanie pluginu do wersji 1.1
-
PanKlipcio przyznał(a) reputację dla Kurotsuwa w mLag - Skrypt na otchłań i clearlaga
mLag - skrypt na pustkę (Otchłań) i ClearLag
Opis
Skrypt dodaje nam na serwer automatyczne usuwanie przedmiotów z mapy co ustalony czas w konfiguracji i
wkładanie ich do pustki. Pustka jest miejscem otwieranym komendą /pustka, z której możesz te przedmioty
wyciągnąć i zabrać do swojego ekwipunku.
Zalety:
+ Brak wykorzystywania innych pluginów poza dodatkami i samym skriptem
+ Jest to prawdopodobnie jedyny skrypt publiczny posiadający otchłań
+ Łatwa konfiguracja w osobnym pliku z configiem (.yml)
+ Mozliwość skonfigurowania wszystkich wiadomości widocznych dla graczy
+ Skrypt sam generuje pliki z konfiguracją z "domyślnymi" ustawieniami - wystarczy wrzucić i już działa!
+ Skrypt będzie rozwijany
+ Jedyny pkt licencji to brak możliwości zmiany autora
Wymagania
Skrypt został sprawdzony (i napisany) na spigotcie 1.10.2 i najnowszej wersji Skript
Dodatki:
skUtilites - pliki konfiguracyjne.
Skellette - wymagany do prawidłowego działania ze względu niedociągnięcie w podstawie
Komendy
Komendy bez uprawnień:
mlag - wyświetla help
/mlag sprawdz - pokazuje czas do następnego usuwania itemów
/pustka - otwiera otchłań (z przedrostem /mlag też działa)
Komendy wymagające uprawnienia mlag.admin:
/mlag ustaw skrzynia - zmienia lokalizacje skrzyni z otchłanią (Na losowe miejsce)
/mlag ustaw wiadomosci - przywraca domyślne ustawienia wiadomosci
/mlag ustaw config - przywraca domyślne ustawienia
/mlag reload skript - przeładowuje skrypt
/mlag reload config - przeładowuje config
/mlag reload wiadomosci - przeładowuje konfiguracje wiadomości
/mlag reset - resetuje odliczanie do usuwania itemów
/mlag czysc - wymusza natychmiastowe usuwanie itemów
Konfiguracja
Konfiguracja wiadomości znajduje się w pliku messages.yml (Lokalizacja: plugins/mLag/messages.yml)
Ważne: W sekcji "WiadomoscDoNastepnego" miejsce w którym ma pokazać się czas reprezentujemy "@[email protected]"
Konfiguracja ustawień skryptu znajduje się natomiast w config.yml (Lokalizacja: plugins/mLag/config.yml)
Pobieranie i change log
1.0 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - Publikacja skryptu (Działa na wersję 1.7.10)
2.0 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - Przepisanie skryptu na 1.10.2
Odnośnik na bitly, abym mógł widzieć ilość kliknięć
ToDo
Rozwój skryptu jest zawieszony. Możliwe, że kiedy ponownie się nim zajmę, ale teraz nic na to nie wskazuje.
+ Zmiana konfiguracji z poziomu gry i komend
+ Dodanie filtru przedmiotów, które nie są usuwane clearlagiem
+ Wasze propozycje
+ Pakowanie nadmiaru mobow na chunku do spawn eggów. Limt bylby ustawiały z poziomu configu. (Pomysł @PoweredDragon)
-
PanKlipcio przyznał(a) reputację dla kapi. w Spawnowanie itemu z data tagiem
@PanKlipcio
drop 1 of [item] named "[nazwa]" at [lokalizacja] (np. location of player) z itemami na ziemi ojj... to trudno troszke.
@Michma1707 wie coś na ten temat.
PickupDelay skrypt na to
z dropem na ziemi
command /drop [<item type>] [<text>] [<number="30">]: trigger: arg-1 is set: arg-2 is set: add location of player to {drops::location} drop 1 of arg-1 named "%arg-2%" at location of player set {delay::%location of player} to arg-3 send "drop %{_x}%" on pickup: while {drops::location} contain location of player: cancel event wait {delay::%event-location%} ticks uncancel event /drop <item> <nazwa> <delayPickup>
-
PanKlipcio przyznał(a) reputację dla Kurotsuwa w mTwitchApi - informacje z platformy twitch.tv
mTwitchApi - Informacje na temat streamów i kanałów na twitch.tv
--[ Informacje ]--
Api pozwala na otrzymanie informacji nt. kanału lub streamu począwszy od daty założenia kanału do daty startu ostatniej transmisji.
Dane są zwracane w postaci json'a lub bezpośredniej informacji zwrotnej. Api w 100% jest stworzone przeze mnie bazując na api twitch.tv.
--[ Jak wykorzystać? ]--
Generowanie linku
Trzeba wejść pod link Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! i wpisać nick streamera, którego chcemy sprawdzić i
z rozwijanego paska wybrać jaką rzecz chcemy, żeby zwracało. Wszystkie dane, które nie zawierają frazy JSON są zwracane tylko informacją
typu ilość followerów zwraca tylko liczbę w postaci np "12"
Skript
Wymagania: SkUtilities & Skript
Uwaga! Poradnik jest zrobionych tylko dla wartości, nie plików json.
Należy wygenerować link jaki chcemy, w moim przypadku jest to sprawdzenie ilości followerów mojego kanału.
W momencie kiedy chcemy pobrać daną informacje należy wkleić kod:
set {_url} to "http://kurotsuwa.pl/api/twitchSelect.php?stream=Michma1707&string=followers&tree=channel" set {_var::*} to contents from url "%{_url}%" Wtedy nasza zawartość jest w zmiennej {_var::*}. Możemy teraz ją wyświetlić poleceniem:
send "&eIlość followow Michma1707:&f %{_var::*}%" Cały kod:
command /followy: trigger: set {_url} to "http://kurotsuwa.pl/api/twitchSelect.php?stream=Michma1707&string=followers&tree=channel" set {_var::*} to contents from url "%{_url}%" send "&eIlość follow Michma1707:&f %{_var::*}%" --[ Changelog ]--
-
PanKlipcio przyznał(a) reputację dla KrejzolekPRO w mTwitchApi - informacje z platformy twitch.tv
Data startu, jeżeli nie jest nullem stream jest Online.
-
PanKlipcio przyznał(a) reputację dla NorteX w Spawnowanie itemu z data tagiem
Mi? O nazwe? NIE! Chodziło mi o PickupDelay!
-
PanKlipcio otrzymał(a) reputację od NorteX w Spawnowanie itemu z data tagiem
@NorteX Wiem, jak działa ten skrypt, ranga Początkujący III Chyba coś o mnie mówi xD
@esej Dzięki. Pomogłeś
Zna ktoś może jakąś wtyczkę do skrypta która pozwala dodawać tagi z czystego minecrafta?
np: drop 1 sapling with tag " " at {kordy}
-
PanKlipcio przyznał(a) reputację dla kapi. w Spawnowanie itemu z data tagiem
Nie wiem co to jest PickupDelay , bo nie bawię się w takie rzeczy możesz napisać
ewentualnie może to jest to
variables: # x y z # lokalizacja dropu {locationOfDrop} = "3, 60, 3" drop 1 of sapling at {locationOfDrop} # PickupDelay on pickup: while location of player is "%{locationOfDrop}%": cancel event wait 30 seconds add 1 sapling to the player Ten PickupDelay powyżej działa tak:
Podczas gdy gracz stoi na koordynatach gdzie jest sadzonka
Odlicza 30 sekund
i wtedy daje tą sadzonkę graczowi.
-
PanKlipcio przyznał(a) reputację dla NorteX w Spawnowanie itemu z data tagiem
every 1 second:
drop 1 sapling at {kordy}
command /setkordy:
permission: admin.setkordy
trigger:
set {kordy} to location of player
send "&aUstawiono kordy spawnu roslinki na %location of player%" to player
co do Pickup Delay nie wiem czy dało by się to zrobić ze skriptem, a tym bardziej bez żadnych dodatków, ale może ktoś jeszcze napisze coś...
Piszesz /setkordy i ustawiasz kordy spawnowania się itemu ustawionego u góry. Domyślnie (tu) będzie się spawnowało co 1 sekundę.
możesz sobie dać np. drop 58 stone named "&4FAJNA NAZWA STONA" with lore "&aZrobione przez NorteXa ||&eDruga linijka|||&ei trzecia też " at {kordy} albo np. at block albo at player, wtedy dropnie w miejscu eventowego blocku albo gracza.
Jak pomogłem chociaż trochę to daj lajka, a jeżeli to była twoja pełna odpowiedź kliknij w Najlepsza Odpowiedź
ps. mogę się spytać jak robić takie "pola kodowe" w sensie że trzeba rozwinąć i jest takie tło dla kodu... powiesz?
ps. x2 jak chcesz trochę więcej info o tym to masz tu odnalazłem na innym forum Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
PanKlipcio otrzymał(a) reputację od NorteX w Spawnowanie itemu z data tagiem
Witam, chciałbym wykonać komendę
/summon Item %{kordynaty}% {Item:{id:""minecraft:sapling"",Count:1},PickupDelay:30s} za pomocą skrypta. Jak mogę to zrobić?
Czy może jest jakaś funkcja w skrypt która przywołuje item (z PickupDelay:30s)?
-
PanKlipcio otrzymał(a) reputację od komishanoeiro w [1.7-1.12][Sieć] KrainaMc.pl - Serwer minecraft z wieloma trybami
Jedyne do czego nie mg się przyczepić to teamspeak.
Natomiast co do sv mc:
lagi połowa trybów nie działa dużo cheaterów minigry się bugują Ocena: 3/10
-
PanKlipcio przyznał(a) reputację dla Norbi w Kupię dobry plugin antycheat.
Ten temat został przeniesiony.
-
PanKlipcio przyznał(a) reputację dla Hakushami w HakuDrop - skrypt na drop
HakuDrop
Komendy
Wersja 1.0
/stone drop - Pokazuje szanse na drop ze stone. /stone autor - Pokazuje autora skryptu. Wersja 2.0
/stone drop - Pokazuje szanse na drop ze stone. /stone autor - Pokazuje autora skryptu. /stone f1 - Pokazuje drop ze stone z kilofem fortune 1. /stone f2 - Pokazuje drop ze stone z kilofem fortune 2. /stone f3 - Pokazuje drop ze stone z kilofem fortune 3. Informacje
Jest to mój pierwszy skrypt więc prosił bym
o nie hejtowanie. Pisania skryptów
uczę się od 2 dni.
Opis
Ten skrypt dodaje na serwer drop
materiałów ze stone zamiast z rud.
Wymagania
Skript
Autor
Hakushami
Bugi
Nie ma, a jeżeli znajdziesz to napisz.
Download
Wersja 1.0: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (bez wytłumaczenia) Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (z wytłumaczeniem każdej linijki)
Wersja 2.0: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
-
PanKlipcio przyznał(a) reputację dla MrPatryk07 w LGBOTS - skrypt na antybota
Użycie tu on join a nawet pisanie gdzieś w kodzie dalej wait (-) ticks sprawia, ze to nie antybot... W końcu bot wbije na kilka sekund lub ułamek sekundy co sprawia, ze zużycie danych i tak rośnie jak przy normalnym botowaniu. Whitelista? jeszcze lepiej. Skoro wbijaja boty to nie pozwólmy wbić innym graczom...
4/10 za starania
-
PanKlipcio otrzymał(a) reputację od iuodsfifudidofio w [1.7-1.12][Sieć] KrainaMc.pl - Serwer minecraft z wieloma trybami
Jedyne do czego nie mg się przyczepić to teamspeak.
Natomiast co do sv mc:
lagi połowa trybów nie działa dużo cheaterów minigry się bugują Ocena: 3/10
-
PanKlipcio przyznał(a) reputację dla arizonaTwentyOne w Komenda ./live
variables: {live.czas.%player%} = 0 command /live [<text>]: permission: arizona.cmd.live permission message: &4Blad:&7» &cNie masz dostepu do tej komendy. trigger: if arg 1 is set: if {live.czas.%player%} is smaller than 1: broadcast "&8[&c&lLIVE&8] &8» &6%arg 1%" set {live.czas.%player%} to 60 else: send "&8» &6Nastepne ogloszenie bedziesz mogl wyslac za: &c%{live.czas.%player%}% sekund." else: send "&8» &cPrawidlowe uzycie &7(/live wiadomosc)" every 1 second: loop all players: if {live.czas.%loop-player%} is bigger than 0: remove 1 from {live.czas.%loop-player%}
-
PanKlipcio przyznał(a) reputację dla NNorbertPL w GuildWarpy (kompatybilne z FunnyGuilds) - skrypt na gildyjne warpy
Wymagania:
- Skript
- SkQuery
- FunnyGuilds (z bazą MySQL)
Komendy:
/gsetwarp <nazwa> - tworzy WARP. (wymagany LIDER/ZASTEPCA gildii)
/gwarp <nazwa> - teleportuje do GWARPU po wyznaczonym czasie. (wymagane bycie w gildii.)
/gdelwarp <nazwa> - usuwa GWARP. (wymagany LIDER/ZASTEPCA gildii)
Uprawnienia:
Jako takich brak, jedynie WYZEJ.
Opis:
Dodaje WARPy dla gildiii! Wystarczy ze wpiszesz /gsetwarp <nazwa> I tworzy GWARP do ktorego maja dostep tylko czlonkowie twojej gildii !
PS. Jesli stworzysz gildie/opuscisz/nadasz zastepce i pokazuje Ci ze nie masz dostepu do komend to odczekaj do 1min. (jesli masz w configu funnyguilds zapisywanie do mysql na wieksza wartosc to bedziesz musial odczekac dluzej...)
Jesli w konsoli przy przeładowywaniu pliku pisze Ci: [Skript] Database features are disabled until the script has SQL credentials associated with it oznacza to że skrypt nie ma połączenia z bazą danych.
Download:
v1.0: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Changelog:
v1.0: Pierwsza wersja skryptu.
Piszcie w komentarzach co ewentualnie dodać/poprawić!!
Wrzucam na code.skript.pl //Michma1707
-
PanKlipcio otrzymał(a) reputację od bopke w [1.12] [np] [sv] [fb] ancap.pl - Serwer wolnościowy
Moim zdaniem serwer "ściąga" od fcraft'a.
Podobny cel założenia serwera.
Fcraft ma ponadto więcej do zaoferowania i MOIM zdaniem jest lepszy
-
PanKlipcio przyznał(a) reputację dla bopke w [1.12] [np] [sv] [fb] ancap.pl - Serwer wolnościowy
Ancap z krótką przerwą istnieje znacznie dłużej od fcrafta - o ile dobrze pamiętam ( pierwszym właścicielem był @Libter ) to ancap istnieje od ponad 2 lat! Prędzej można powiedzieć, że to fcraft ściągał po ancapie, a potem dodał swoje rozwinięcia jak np system wagi, który wielu osobom nie odpowiada. Takie osoby często przechodziły do nas lub innych serwerów, jednakże fakty są takie, że to ancap był pierwszym nieco większym serwerem o takim schemacie działania
-
PanKlipcio przyznał(a) reputację dla LordYu w [Potrzebuje] Skrypt na /slub
Nie mam teraz głowy, nie pamiętam jak ustawić pytanie z odpowiedzią i nickiem w obu obu graczy,
znalazłem coś takiego tylko przetłumaczyć