Skocz do zawartości

Byialy

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Tak działa komunizm (0)
    Byialy przyznał(a) reputację dla Helios1993 w Jakie znacie sposoby zarabiania w Internecie?   
    Sprzedawaj nudesy siostry 
  2. Super (+1)
    Byialy przyznał(a) reputację dla Kormic w Globalna zmienna - BungeeCord   
    W takim razie wygląda na to, że coś albo blokuje działanie Skungee na twoim serwerze, albo sam Skungee ma problemy i tutaj stawiałbym na to drugie, gdyż autor nie wspomniał o niczym innym na co należałoby uważać.
    Jedyne co ci pozostaje w tej sytuacji to wypróbowanie starszych wersji lub użycie innych dodatków podobnych działaniem do Skungee. Pamiętam, że jest taki, ale za cholerę nazwy sobie przypomnieć nie mogę. No nic, poszukaj samemu.
  3. Super (+1)
    Byialy przyznał(a) reputację dla Kormic w Globalna zmienna - BungeeCord   
    Użyj dodatku Skungee oraz wyrażenia 'network variable [twoja zmienna]'.
    set network variable {test} to 1 send "%network variable {test}%"  
  4. Super (+1)
    Byialy przyznał(a) reputację dla Kormic w Wykopywanie bloków   
    Szczerze, strasznie to problematyczne. Przychodzą mi do głowy dwie rzeczy.
    1. Sprawdzanie na samym początku eventu czy event-block jest tym blokiem, na który patrzy się gracz (targeted block is event-block). Dopiero po tym warunku ustawiałbyś listę i anulował drop.
    2. Pokombinowanie jakoś z cancel event i ustawianiem bloku. Niestety wtedy pojawi się kolejny problem, mianowicie graczowi nie będą się naliczały bloki w statystykach.
  5. Super (+1)
    Byialy przyznał(a) reputację dla Kormic w Wykopywanie bloków   
    Po prostu event 'on mine'. Oczywiście musisz użyć 'cancel drops of items', aby nie wypadały przedmioty.
    Możesz przykładowo to zrobić w ten sposób:
    set {_drops::*} to drops of event-block using player's tool cancel drops of items loop {_drops::*}: # Dalszy kod Upewnij się, że żaden inny skrypt (bądź plugin) nie wpływa na działanie tego skryptu.
  6. Super (+1)
    Byialy przyznał(a) reputację dla Kormic w Wykopywanie bloków   
    Możesz to zrobić poprzez wyrażenie 'drops of block'.
    loop drops of event-block using player's tool: if player has enough space for loop-value: # Dalszy kod Powinno pomóc. Wymagany Skript 2.5.1 lub nowszy.
  7. Super (+1)
    Byialy przyznał(a) reputację dla xAxee w RGB - nieprawidłowe działanie   
    send formatted "&2&lCE &9&L>> &c %colored player's nickname% &6⇒ &e%coloured arg 1%" to loop-player zobacz tak
  8. Super (+1)
    Byialy przyznał(a) reputację dla Kormic w Ender crystal jako entity   
    1. Skoro używasz Skripta, to używaj Skripta, a nie komend.
    2. Jeżeli go przywołasz za pomocą efektu ze Skripta, zadaj mu obrażenia i go popchnij, wtedy zacznie się poruszać.
    3. Kryształy leczące smoka możesz również odnowić poprzez skrypt.
  9. Polubienie (+1)
    Byialy przyznał(a) reputację dla Kormic w Skrypt sprawdzający ilość godzin   
    Nie bawiłbym się w wyrzucanie graczy, bo zrazisz ich tym do siebie i swojego serwera. Mimo wszystko dobrze byłoby, abyś zrobił to sprawdzanie czy grał na przełomie niedzieli i poniedziałku. Dałem ci mniej więcej instrukcję tego jak mógłbyś to zrobić (tak, wiem, że to jest dział "Zlecenia").
  10. Polubienie (+1)
    Byialy przyznał(a) reputację dla xAxee w Skrypt sprawdzający ilość godzin   
    Nie, umożliwia jedynie pobranie nazwy obecnego dnia.
  11. Super (+1)
    Byialy przyznał(a) reputację dla Kormic w Skrypt sprawdzający ilość godzin   
    No, powiem tak. Prosisz o coś cholernie trudnego, co trzeba właściwie robić na piechotę. Mimo wszystko chętnie dorzucę jedną cegiełkę od siebie do powstawania skryptu.
    Przesyłam funkcję na sprawdzanie obecnego dnia tygodnia.
    import: java.time.format.TextStyle java.time.LocalDate java.util.Locale function getDayOfTheWeek() :: text: return "%LocalDate.of((now formatted as ""yyyy"" parsed as integer) , (now formatted as ""MM"" parsed as integer) and (now formatted as ""dd"" parsed as integer)).getDayOfWeek().getDisplayName(TextStyle.FULL, new Locale(""en"", ""US""))%" Wymagany dodatek skript-reflect.
  12. Super (+1)
    Byialy przyznał(a) reputację dla Zabujca997 w Magiczny enchant - skrypt na enchant w GUI | V 2.0   
    Magiczny enchant
    Sprawia że po kliknięciu danym przedmiotem na enchant otwiera gui:
    [Mieczem, Zbroją, Łukiem, Kuszą]

    INFORMACJE:
    Skrypt jest w 99% stworzony przez Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Jestem wyłącznie osobą która będzie aktualizować 1% tego skryptu i tworzącą ją
    do aktualnych wersji gdyż autor nie jest aktywny od 2016

    Co robi skrypt?
    Tworzy on Gui dla enchantu
    Posiada on Enchant dla nowych rzeczy
    Nie musisz już tworzyć biblioteczek aby enchantować

    Wygląd:



    ChangeLog: V 2.1
    - Dodałem do enchantu: Łuk, Kusze
    - Usunąłem wszelakie błędy
    - Zmieniłem dodawanie puktów na 1.0 
    - Zabezpieczyłem komendy
    - Dodałem dźwięk otwarcia enchantu

    To Do list:
    - Dodać Zbroje Netherytowe
    - Dodać Tarcze
    - Dodać dźwięk przy otwieraniu menu [ Wykonane ]
    - Dodać Elytre
    - Zabezpieczyć komendy [ Wykonane ]

    Wymagane:
    - Skrypt
    - WildSkrypt
     - SkQuery

    Pobranie:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...