-
Ilość zawartości
725 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Aktywność reputacji
-
JanekMaSkrypta_ przyznał(a) reputację dla matmm503 w Działki
Potrzebuje autorskiego pluginu. Wykonanego przez was
-
JanekMaSkrypta_ przyznał(a) reputację dla kerpson w ololAntiLogout - Plugin na antylogout
Plugin generalnie słabo napisany. Same metody statyczne, brak rozwiązań obiektowych. Wydajnościowo może być lipa.
-
JanekMaSkrypta_ otrzymał(a) reputację od Kamill0s w pobieranie ilości doświadczenia
sorki zle przeczytalem
znalazłem to może pomoże Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
przyklady uzycia tego addonu:
add 10 to total experience of player remove 100 from total experience of player set total xp of player to 1500 set {_t} to total experience of player
-
JanekMaSkrypta_ otrzymał(a) reputację od Kamill0s w pobieranie ilości doświadczenia
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
JanekMaSkrypta_ przyznał(a) reputację dla Ixidi w Plugin Farmerzy
Strzelam, że problem leży w porównywaniu ItemMeta przez ==, spróbuj użyć metody equals.
-
JanekMaSkrypta_ otrzymał(a) reputację od Dudek w BackUpEQ - Przywracanie itemow Gracza!
Witam od razu mowie ze ten Skrypt jest mój w 100%
Co dodaje skrypt?:
- Zapisywanie EQ Gracza
Komendy:
/BackEQ <Nick> - Otwieranie GUI z BackUp'ami gracza
Informacje:
Kazdemu graczowi jest przypisany BackUp EQ co 10 Minut (Można zmienić)
Po wpisaniu /BackEQ <Nick> (GRACZ MUSI BYC ONLINE!)
otwiera się GUI z zapisem wszystkich itemow
które miał w EQ + zapisywana jest
data dla pewności oddawania itemow
DL: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
UPDATE!
Dodalem:
- Informacje o graczu
- Ustawianie własnego czasu do BackUp'a
- Poprawilem maly blad zapisywania EQ
DL: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
JanekMaSkrypta_ otrzymał(a) reputację od Legal95 w Problem z eventem InventoryClickEvent
Wywala ci dlatego że puste pole jest nullem i nie może wyciągnąć type'a z itemstacka
-
JanekMaSkrypta_ przyznał(a) reputację dla xAxee w Pomoc z odczytywaniem linijki
Odpowiedziałem na to na co było pytanie 🤷♂️
-
JanekMaSkrypta_ otrzymał(a) reputację od PrimeGames w PhoneVerifier - minecraftowy steam guard!
Wnoszę o usunięcie ponieważ jest to zwykły plagiat -
Nawet PlayerInputCode nie zmieniłeś + hashmapy a mogłeś to zrobić sam jak byś chciał wszystko jest po prostu praktycznie 1 do 1 tylko ty dodałeś kilka komend.
#EDIT: Czy to jest takie na prawdę trudne aby napisać własny system? A nie brać z internetu i się podpisywać pod to. Mogłeś przynajmniej zrobić oddzielnego User'a
-
JanekMaSkrypta_ otrzymał(a) reputację od Gabi145 w Automatyczne zrobienie czegos o danej godzinie
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
JanekMaSkrypta_ otrzymał(a) reputację od gnomq w Skript
Wiesz co dobrą rzeczą będzie to jak pokażesz nam logi z serwera. Wtedy będzie łatwiej odnaleźć błąd
-
JanekMaSkrypta_ przyznał(a) reputację dla jaku49 w jAnkieta [1.0a] - ankiety na Twój serwer
Skrypt nie będzie dalej uaktualniany.
jAnkieta - skrypt dodający ankiety na Twój serwer, aktualnie można głosować tylko na "tak" oraz "nie".
Skrypt będzie rozwijany oraz będą realizowane propozycje użytkowników. Cały skrypt jest powodem nudy, wpadłem na pomysł i go zrealizowałem .
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - aby uruchomić skrypt,
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - aby wyświetlać klikalne wiadomości na nowszych wersjach.
tworzenie ankiet,
wyświetlanie wyników (nawet z procentami),
głosowanie kliknięciem w wiadomość,
wybór między tak oraz nie (będzie rozwijane, patrz TODO),
czasowe ankiety (będzie rozwijane, patrz TODO).
kreator ankiet,
historia ankiet,
więcej opcji głosowania,
rozwinięcie systemu czasowych ankiet,
auto-aktualizacje,
dodanie konfiguracji w YML (config oraz messages),
propozycje użytkowników forum,
poprawić błąd zgłoszony przez @xAxee (dzięki).
Błędy, głosowanie i koniec ankiety:
Wygląd głosowania:
Wyniki głosowania (/ankieta publikuj😞
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
* kliknij w czerwony napis *
Poprzednie wersje (niezalecane):
-
JanekMaSkrypta_ otrzymał(a) reputację od kerpson w Komendy
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
JanekMaSkrypta_ otrzymał(a) reputację od frixxx8 w Komendowe Tabliczki - Stwórz Tabliczkową Komendę!
Ja bym to zrobił inaczej że po stworzeniu tabliczki wpisujesz na chacie jaką ma komendę wykonać gdy się w nią kliknie.
Jest coś pomysłowego i nowego dlatego 7/10
-
JanekMaSkrypta_ przyznał(a) reputację dla yooniks w MYSQL
Skoro lobby jest pierwszym serwerem na który gracz będzie łączony to mysle ze bez problemu możesz prefix przekazać poprzez plugin messaging channel no ale mysql z tabela oddzielna to też bardzo dobry pomysł. No i ja osobiście wybralbym te drugie rozwiazanie jeżeli mysql to nie problem.
-
JanekMaSkrypta_ otrzymał(a) reputację od kerpson w MYSQL
Wiesz co dobrze by było zrobić oddzielną tabele z rangami i z niej odczytywać na dwóch serwerach rangi graczy i refreshować je przy każdym zakupie.
Możesz też się pobawić w Channel'y na BungeeCordzie ale to już inna sprawa bo to też jest obciążające troszkę.
-
JanekMaSkrypta_ otrzymał(a) reputację od xAxee w CooldownHelper - Klasa pomagająca w tworzeniu czasu oczekiwania
Witam tak jak w temacie piszę jest to klasa która ma na celu wspomóc w tworzeniu czasu oczekiwania na np. Kita lub czegoś innego.
Sposób użycia:
createCooldown("TEST", "5s"); new BukkitRunnable(){ public void run(){ if(isCooldownEnd("TEST")){ Bukkit.getOnlinePlayers().forEach(p -> {p.sendMessage("Odliczanie zakonczone.")}); } } }.runTaskTimer(plugin, 0L, 10L);
PS. Wiem że można to też zrobić na zwykłym Runnable'u albo wgl samemu do usera ale jak ktoś nie potrafi to ma taką klasę.
-
JanekMaSkrypta_ otrzymał(a) reputację od Shooterowy w Wyłączanie fly
@EventHandler public void onDamage(EntityDamageByEntityEvent e){ if(e.getEntity() instanceof Player && e.getDamager() instanceof Player){ Player p = (Player) e.getDamager(); Player p2 = (Player) e.getEntity(); if(p.getAllowFlight()){ p.setAllowFlight(false); p.setFlying(false); } if(p2.getAllowFlight()){ p2.setAllowFlight(false); p2.setFlying(false); } } }
-
JanekMaSkrypta_ otrzymał(a) reputację od Usunięty#23389 w Komendowe Tabliczki - Stwórz Tabliczkową Komendę!
Ja bym to zrobił inaczej że po stworzeniu tabliczki wpisujesz na chacie jaką ma komendę wykonać gdy się w nią kliknie.
Jest coś pomysłowego i nowego dlatego 7/10
-
JanekMaSkrypta_ przyznał(a) reputację dla Usunięty#23389 w Komendowe Tabliczki - Stwórz Tabliczkową Komendę!
Witam!
Dzisiaj chciałbym wam przedstawić (może prosty) skrypt na Komendowe Tabliczki
Aby takową Tabliczkę stworzyć trzeba na niej napisać
[Komenda]
Napis [Widoczny dla każdego]
Komenda [Potem jej nie widać]
*Argument 1 [Potem zamienia się w własne ID Tabliczki]
* Dodatkowa funkcja
Link: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Permisja do Stworzenia Tabliczki: kt.create
To Do:
- Dodać opcje Argumentu 2
Changelog:
Wersja 1.0 - Publikacja
-
JanekMaSkrypta_ otrzymał(a) reputację od kerpson w EnchantsHelper - Pomoc w wykrywaniu nazw enchantów
Mam tutaj dla was helper'a tak aby jak by ktoś robił coś powiedzmy enchantowanie komendami żeby zamieniało sharpness na damage_all bukkitowe.
Przykład użycia:
ItemStack is = new ItemStack(Material.DIAMOND_SWORD); ItemMeta im = is.getItemMeta(); im.addEnchantment(1, EnchantsHelper.get("sharpness"), true); is.setItemMeta(im); Kod:
-
JanekMaSkrypta_ otrzymał(a) reputację od kerpson w Nie otwiera się drugie gui.
Sr ale nie piszę skryptów nie znam się już na tym. Teraz piszę tylko pluginy więc nie mam jak ci tego napisać. Możesz kogoś oznaczyć @ żeby ci pomógł
-
JanekMaSkrypta_ przyznał(a) reputację dla yooniks w InventoryAPI - proste tworzenie ekwipunkow
Github: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Przyklad uzycia:
public final class ExamplePlugin extends JavaPlugin { @Override public void onEnable() { final PhasmatosBukkitInventoryAPI inventoryAPI = new PhasmatosBukkitInventoryAPI(); inventoryAPI.register(this); final PhasmatosInventory stableInventory = new ExampleStableInventory("This is simple stable inventory!", 9); stableInventory.addItem(0, new ItemBuilder(Material.COBBLESTONE) .withName("Hello!= )") .withLore("You can only look at me!") .build()); final ExampleChangeableInventory changeableInventory = new ExampleChangeableInventory("Changeable inventory", 9); final ItemStack changeableItem = new ItemBuilder(Material.COBBLESTONE) .withName("Your name: {PLAYER}") .withLore("You can look at me, i will change my meta", "You can click me!!!") .build(); changeableInventory.addItem(4, changeableItem); changeableInventory.addItemAction(4, (player) -> player.sendMessage("Wow! You clicked at me!")); inventoryAPI.addInventory(stableInventory); inventoryAPI.addInventory(changeableInventory); } private final class ExampleStableInventory extends PhasmatosStableInventory implements PhasmatosCloseableInventory { ExampleStableInventory(String title, int size) { super(title, size); } @Override public void onClose(InventoryCloseEvent event) { //closed inventory, you can send message etc.. } } private final class ExampleChangeableInventory extends PhasmatosClickableChangeableInventory { ExampleChangeableInventory(String title, int size) { super(title, size); } @Override public ItemStack updateItem(ItemStack item, Player player) { if (item.getType() == Material.COBBLESTONE) { final ItemMeta meta = item.getItemMeta(); meta.setDisplayName(StringUtils.replace(meta.getDisplayName(), "{PLAYER}", player.getName())); item.setItemMeta(meta); } return item; } } }
-
JanekMaSkrypta_ przyznał(a) reputację dla jaku49 w BESTBLOCK - Zaawansowane systemy (farmy,borderu,dropy)
Niby .ench.pl to powinno być lipne, ale to zapowiada się naprawdę dobrze.
-
JanekMaSkrypta_ przyznał(a) reputację dla jaku49 w BESTBLOCK - Zaawansowane systemy (farmy,borderu,dropy)
To też liczą się reklamy i tryb (easyhc i megadrop).