Skocz do zawartości

JanekMaSkrypta_

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    725
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Śmiech kappy (+1)
    JanekMaSkrypta_ przyznał(a) reputację dla matmm503 w Działki   
    Potrzebuje autorskiego pluginu. Wykonanego przez was
  2. Śmiech kappy (+1)
    JanekMaSkrypta_ przyznał(a) reputację dla kerpson w ololAntiLogout - Plugin na antylogout   
    Plugin generalnie słabo napisany. Same metody statyczne, brak rozwiązań obiektowych. Wydajnościowo może być lipa. 
  3. Polubienie (+1)
    JanekMaSkrypta_ otrzymał(a) reputację od Kamill0s w pobieranie ilości doświadczenia   
    sorki zle przeczytalem
    znalazłem to może pomoże Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    przyklady uzycia tego addonu:
    add 10 to total experience of player remove 100 from total experience of player set total xp of player to 1500 set {_t} to total experience of player  
  4. Kappa (0)
    JanekMaSkrypta_ otrzymał(a) reputację od Kamill0s w pobieranie ilości doświadczenia   
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  5. Polubienie (+1)
    JanekMaSkrypta_ przyznał(a) reputację dla Ixidi w Plugin Farmerzy   
    Strzelam, że problem leży w porównywaniu ItemMeta przez ==, spróbuj użyć metody equals.
  6. Polubienie (+1)
    JanekMaSkrypta_ otrzymał(a) reputację od Dudek w BackUpEQ - Przywracanie itemow Gracza!   
    Witam od razu mowie ze ten Skrypt jest mój w 100%
    Co dodaje skrypt?:
    - Zapisywanie EQ Gracza
    Komendy:
    /BackEQ <Nick> - Otwieranie GUI z BackUp'ami gracza
    Informacje:
    Kazdemu graczowi jest przypisany BackUp EQ co 10 Minut (Można zmienić)
    Po wpisaniu /BackEQ <Nick> (GRACZ MUSI BYC ONLINE!)
    otwiera się GUI z zapisem wszystkich itemow
    które miał w EQ + zapisywana jest
    data dla pewności oddawania itemow
    DL: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    UPDATE!
    Dodalem:
    - Informacje o graczu
    - Ustawianie własnego czasu do BackUp'a
    - Poprawilem maly blad zapisywania EQ
    DL: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
  7. Polubienie (+1)
    JanekMaSkrypta_ otrzymał(a) reputację od Legal95 w Problem z eventem InventoryClickEvent   
    Wywala ci dlatego że puste pole jest nullem i nie może wyciągnąć type'a z itemstacka
  8. Polubienie kappy (+1)
    JanekMaSkrypta_ przyznał(a) reputację dla xAxee w Pomoc z odczytywaniem linijki   
    Odpowiedziałem na to na co było pytanie 🤷‍♂️
  9. Polubienie (+1)
    JanekMaSkrypta_ otrzymał(a) reputację od PrimeGames w PhoneVerifier - minecraftowy steam guard!   
    Wnoszę o usunięcie ponieważ jest to zwykły plagiat - 

    Nawet PlayerInputCode nie zmieniłeś + hashmapy a mogłeś to zrobić sam jak byś chciał wszystko jest po prostu praktycznie 1 do 1 tylko ty dodałeś kilka komend.
    #EDIT: Czy to jest takie na prawdę trudne aby napisać własny system? A nie brać z internetu i się podpisywać pod to. Mogłeś przynajmniej zrobić oddzielnego User'a
  10. Polubienie kappy (+1)
    JanekMaSkrypta_ otrzymał(a) reputację od Gabi145 w Automatyczne zrobienie czegos o danej godzinie   
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  11. Polubienie (+1)
    JanekMaSkrypta_ otrzymał(a) reputację od gnomq w Skript   
    Wiesz co dobrą rzeczą będzie to jak pokażesz nam logi z serwera. Wtedy będzie łatwiej odnaleźć błąd
  12. Super (+1)
    JanekMaSkrypta_ przyznał(a) reputację dla jaku49 w jAnkieta [1.0a] - ankiety na Twój serwer   
    Skrypt nie będzie dalej uaktualniany.


    jAnkieta - skrypt dodający ankiety na Twój serwer, aktualnie można głosować tylko na "tak" oraz "nie".
    Skrypt będzie rozwijany oraz będą realizowane propozycje użytkowników. Cały skrypt jest powodem nudy, wpadłem na pomysł i go zrealizowałem .

    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - aby uruchomić skrypt,
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - aby wyświetlać klikalne wiadomości na nowszych wersjach.

     tworzenie ankiet,
     wyświetlanie wyników (nawet z procentami),
     głosowanie kliknięciem w wiadomość,
     wybór między tak oraz nie (będzie rozwijane, patrz TODO), 
     czasowe ankiety  (będzie rozwijane, patrz TODO).

    kreator ankiet,
     historia ankiet,
     więcej opcji głosowania,
    rozwinięcie systemu czasowych ankiet,
    auto-aktualizacje,
    dodanie konfiguracji w YML (config oraz messages),
     propozycje użytkowników forum,
    poprawić błąd zgłoszony przez @xAxee (dzięki).



    Błędy, głosowanie i koniec ankiety:

    Wygląd głosowania:

    Wyniki głosowania (/ankieta publikuj😞

    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    * kliknij w czerwony napis *
    Poprzednie wersje (niezalecane):
     
  13. Super (+1)
    JanekMaSkrypta_ otrzymał(a) reputację od kerpson w Komendy   
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  14. Polubienie (+1)
    JanekMaSkrypta_ otrzymał(a) reputację od frixxx8 w Komendowe Tabliczki - Stwórz Tabliczkową Komendę!   
    Ja bym to zrobił inaczej że po stworzeniu tabliczki wpisujesz na chacie jaką ma komendę wykonać gdy się w nią kliknie.
     
    Jest coś pomysłowego i nowego dlatego 7/10
  15. Polubienie (+1)
    JanekMaSkrypta_ przyznał(a) reputację dla yooniks w MYSQL   
    Skoro lobby jest pierwszym serwerem na który gracz będzie łączony to mysle ze bez problemu możesz prefix przekazać poprzez plugin messaging channel no ale mysql z tabela oddzielna to też bardzo dobry pomysł. No i ja osobiście wybralbym te drugie rozwiazanie jeżeli mysql to nie problem. 
  16. Super (+1)
    JanekMaSkrypta_ otrzymał(a) reputację od kerpson w MYSQL   
    Wiesz co dobrze by było zrobić oddzielną tabele z rangami i z niej odczytywać na dwóch serwerach rangi graczy i refreshować je przy każdym zakupie.

    Możesz też się pobawić w Channel'y na BungeeCordzie ale to już inna sprawa bo to też jest obciążające troszkę.
     
  17. Polubienie kappy (+1)
    JanekMaSkrypta_ otrzymał(a) reputację od xAxee w CooldownHelper - Klasa pomagająca w tworzeniu czasu oczekiwania   
    Witam tak jak w temacie piszę jest to klasa która ma na celu wspomóc w tworzeniu czasu oczekiwania na np. Kita lub czegoś innego.

    Sposób użycia:
     
    createCooldown("TEST", "5s"); new BukkitRunnable(){ public void run(){ if(isCooldownEnd("TEST")){ Bukkit.getOnlinePlayers().forEach(p -> {p.sendMessage("Odliczanie zakonczone.")}); } } }.runTaskTimer(plugin, 0L, 10L);  
    PS. Wiem że można to też zrobić na zwykłym Runnable'u albo wgl samemu do usera ale jak ktoś nie potrafi to ma taką klasę.
     
     
  18. Polubienie (+1)
    JanekMaSkrypta_ otrzymał(a) reputację od Shooterowy w Wyłączanie fly   
    @EventHandler public void onDamage(EntityDamageByEntityEvent e){ if(e.getEntity() instanceof Player && e.getDamager() instanceof Player){ Player p = (Player) e.getDamager(); Player p2 = (Player) e.getEntity(); if(p.getAllowFlight()){ p.setAllowFlight(false); p.setFlying(false); } if(p2.getAllowFlight()){ p2.setAllowFlight(false); p2.setFlying(false); } } }  
  19. Polubienie (+1)
    JanekMaSkrypta_ otrzymał(a) reputację od Usunięty#23389 w Komendowe Tabliczki - Stwórz Tabliczkową Komendę!   
    Ja bym to zrobił inaczej że po stworzeniu tabliczki wpisujesz na chacie jaką ma komendę wykonać gdy się w nią kliknie.
     
    Jest coś pomysłowego i nowego dlatego 7/10
  20. Polubienie (+1)
    JanekMaSkrypta_ przyznał(a) reputację dla Usunięty#23389 w Komendowe Tabliczki - Stwórz Tabliczkową Komendę!   
    Witam!
    Dzisiaj chciałbym wam przedstawić (może prosty) skrypt na Komendowe Tabliczki
    Aby takową Tabliczkę stworzyć trzeba na niej napisać
    [Komenda]
    Napis [Widoczny dla każdego]
    Komenda [Potem jej nie widać]
    *Argument 1 [Potem zamienia się w własne ID Tabliczki]
    * Dodatkowa funkcja
    Link: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Permisja do Stworzenia Tabliczki: kt.create 
    To Do:
    - Dodać opcje Argumentu 2
    Changelog:
    Wersja 1.0 - Publikacja
  21. Polubienie (+1)
    JanekMaSkrypta_ otrzymał(a) reputację od kerpson w EnchantsHelper - Pomoc w wykrywaniu nazw enchantów   
    Mam tutaj dla was helper'a tak aby jak by ktoś robił coś powiedzmy enchantowanie komendami żeby zamieniało sharpness na damage_all bukkitowe.

    Przykład użycia:
     
    ItemStack is = new ItemStack(Material.DIAMOND_SWORD); ItemMeta im = is.getItemMeta(); im.addEnchantment(1, EnchantsHelper.get("sharpness"), true); is.setItemMeta(im); Kod:
     
  22. Super (+1)
    JanekMaSkrypta_ otrzymał(a) reputację od kerpson w Nie otwiera się drugie gui.   
    Sr ale nie piszę skryptów nie znam się już na tym. Teraz piszę tylko pluginy więc nie mam jak ci tego napisać. Możesz kogoś oznaczyć @ żeby ci pomógł
  23. Polubienie (+1)
    JanekMaSkrypta_ przyznał(a) reputację dla yooniks w InventoryAPI - proste tworzenie ekwipunkow   
    Github: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Przyklad uzycia:
    public final class ExamplePlugin extends JavaPlugin { @Override public void onEnable() { final PhasmatosBukkitInventoryAPI inventoryAPI = new PhasmatosBukkitInventoryAPI(); inventoryAPI.register(this); final PhasmatosInventory stableInventory = new ExampleStableInventory("This is simple stable inventory!", 9); stableInventory.addItem(0, new ItemBuilder(Material.COBBLESTONE) .withName("Hello!= )") .withLore("You can only look at me!") .build()); final ExampleChangeableInventory changeableInventory = new ExampleChangeableInventory("Changeable inventory", 9); final ItemStack changeableItem = new ItemBuilder(Material.COBBLESTONE) .withName("Your name: {PLAYER}") .withLore("You can look at me, i will change my meta", "You can click me!!!") .build(); changeableInventory.addItem(4, changeableItem); changeableInventory.addItemAction(4, (player) -> player.sendMessage("Wow! You clicked at me!")); inventoryAPI.addInventory(stableInventory); inventoryAPI.addInventory(changeableInventory); } private final class ExampleStableInventory extends PhasmatosStableInventory implements PhasmatosCloseableInventory { ExampleStableInventory(String title, int size) { super(title, size); } @Override public void onClose(InventoryCloseEvent event) { //closed inventory, you can send message etc.. } } private final class ExampleChangeableInventory extends PhasmatosClickableChangeableInventory { ExampleChangeableInventory(String title, int size) { super(title, size); } @Override public ItemStack updateItem(ItemStack item, Player player) { if (item.getType() == Material.COBBLESTONE) { final ItemMeta meta = item.getItemMeta(); meta.setDisplayName(StringUtils.replace(meta.getDisplayName(), "{PLAYER}", player.getName())); item.setItemMeta(meta); } return item; } } }  
  24. Polubienie (+1)
    JanekMaSkrypta_ przyznał(a) reputację dla jaku49 w BESTBLOCK - Zaawansowane systemy (farmy,borderu,dropy)   
    Niby .ench.pl to powinno być lipne, ale to zapowiada się naprawdę dobrze. 
  25. Polubienie (+1)
    JanekMaSkrypta_ przyznał(a) reputację dla jaku49 w BESTBLOCK - Zaawansowane systemy (farmy,borderu,dropy)   
    To też liczą się reklamy i tryb (easyhc i megadrop).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...