Skocz do zawartości

Hydorax

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    330
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    Hydorax otrzymał(a) reputację od Hubertek w Miejsce Logowania   
    Ta opcja jest dostępna w pluginie AuthMe, którego używasz :P
    Ustaw najpierw takowego spawna komendą /authme setspawn
    Następnie w config.yml zmień linijki 110 i 130 na true i zreloaduj config /authme reload :>
    SaveQuitLocation: true <---------------------------------- # For activate Restricted user by ip u need # to set True this option and configure the field # AllowedRestrctedUser as show below AllowRestrictedUser: false # Restricted user will kick players that # is listed below and they dont # meet the match of username;ip # Example playername;127.0.0.1 , if playername # hasent 127.0.0.1 as ip address # he will not be allowed to join the server AllowedRestrictedUser: - playername;127.0.0.1 # Should unregistered players be kicked immediatly? kickNonRegistered: false # Should fail password players be kicked immediatly? kickOnWrongPassword: false # should not loged in players be teleported to spawn? # On login they will be teleported back to their normal # position teleportUnAuthedToSpawn: true <----------------------------------------------
  2. Polubienie (+1)
    Hydorax otrzymał(a) reputację od pation w Efekty Potionów w SKRIPT   
    Witajcie :hi: 
    W tym Mini Poradniku postaram się wyjaśnić, jak używać efektów potionów w SKRIPT.  :p
    Jest to mój pierwszy TUT, więc proszę o wyrozumiałość i zbytnie niekrytykowanie mojej pracy
     
    1.Zacznijmy od tego, iż wiele ludzi używa tego sposobu :
    command /dragi:   trigger:   give player 1 sugar named "&7Bialy proszek"  on rightclick holding a sugar:   if name of player's tool is "&7Bialy proszek":   if player has permission "Dragi":      Send "&8Wlasnie wciagnales kreske. Za chwilke odczujesz tego efekty :]" to the player      wait 3 second      execute console command "/effect %player% 1 40 2"      execute console command "/effect %player% 4 30 2"      execute console command "/effect %player% 9 40 2"      wait 1 second      execute console command "/effect %player% 17 20 1"      execute console command "/effect %player% 20 15 1"      wait 10 second      execute console command "/effect %player% 15 10 1"Można go w łatwy sposób zastąpić skryptowym effectem :
      trigger:    give player 1 sugar named "&7Bialy proszek"    on rightclick holding a sugar:  if name of player's tool is "&7Bialy proszek":    if player has permission "Dragi":      Send "&7Wlasnie wciągnąles kreske. Za chwilke odczujesz tego efekty :]" to the player      wait 3 second      apply speed potion of tier 1 to the player for 40 second      apply slow 2 to the player for 30 second      apply nausea 2 to the player for 40 second      wait 3 second      apply hunger 1 to the player for 20 second      apply wither 1 to the player for 15 second      wait 10 second      apply blindness 1 to the player for 10 second2. Jak używać ?
    W dokumentacji SKRIPT znajdziemy taki effect:
    apply [potion of] %potions% [potion] [[[of] tier] %number%] to %living entities % [for %time span%]
     
    Rozłóżmy go na części i przeanalizujmy do :)
    1) Część :
        [potion of] %potions% [potion]
          odwołuje się do nazwy potionu, przedrostek [potion of] oraz przyrostek [potion] nie są                   potrzebne do prawidłowego działanie efektu, lecz można je dopisać, aby poprawić wizualną                 stronę skryptu.
    Użycie:  apply potion of speed ...
            apply speed potion...
            apply speed...
    2) Część:
        [[[of] tier] %number%]
          odwołuje się do mocy potionu, przedrostek [[of] tier] nie jest potrzebny do prawidłowego                 działania efektu, lecz można je dopisać, aby poprawić wizualną stronę skryptu.
    Użycie:  apply speed of 1...
            apply speed of tier 1...
            apply speed 1
    3) Część:
        to %living entities%
          odwołuje się do żywych istot, w naszym wypadku do gracza (Nie jestem pewien czy efekt                 działa na zwierzęta i moby, gdyż kilka prób, które wykonałem zakończyły się fiaskiem)
      Użycie:   apply speed 1 to the player... 
    4) Część:
        [for %time span%]
          odwołuje się do czasu, jaki dany efekt ma trwać. Przedrostek [for] w tym wypadku jest                   niezbędny do prawidłowego działania efektu.
      Użycie:  apply speed 1 to the player  for 40 second
     
    3. Usuwanie efektu potionu ?
    Aby usunąć efekt potionu musimy się odwołać do efektu :
    remove %potions% from player
        Użycie: remove speed from player nausea
              remove slow from player
              remove nausea from player
        Zastosujmy ten efekt do wyżej napisanego kodu na narkotyki:
      trigger:    give player 1 sugar named "&7Bialy proszek"    on rightclick holding a sugar:  if name of player's tool is "&7Bialy proszek":    if player has permission "Dragi":      Send "&7Wlasnie wciągnąles kreske. Za chwilke odczujesz tego efekty :]" to the player      wait 3 second      apply speed potion of tier 1 to the player for 40 second      apply slow 2 to the player for 30 second      apply nausea 2 to the player for 40 second      wait 3 second      apply hunger 1 to the player for 20 second      apply wither 1 to the player for 15 second      wait 10 second      apply blindness 1 to the player for 10 secondcommand /czysc: trigger: remove nausea from player remove speed from player remove nausea from player remove blindness from player remove wither from player send "&7Twoje Efekty zostaly wyczyszczone" 4. Lista Efektów Potionów:
     1. Szybkość  - Speed
    2. Spowolnienie  - Slowness
    3. Szybkość kopania  - Haste
    4. Wolne kopanie  - Mining Fatigue
    5. S iła -  Strength
    6.Natychmiastowe leczenie -  Instant Health 
    7.Natychmiastowe obrażenie -  In stant Damage 
    8.Wysokie skoki - Jump Boost
    9.Nudności - Nausea
    10.Regeneracja - Regeneration
    11.Ochrona - Resistance
    12.Ochrona przed ogniem - Fire Resistance
    13.Oddychanie pod wodą - Water Breathing
    14.Niewidzialność - Invisibility
    15. Ślepota  - Blindness
    16. Widzenie w ciemnośc i - Night Vision 
    17.Głód - Hunger
    18.Osłabienie - Weakness
    19.Trucizna - Poison
    20.Efekt wither'a - Wither
    21.Dodatkowe serca - Health Boost
    22.Więcej złotych serc - Absorption
    23.Zaspokaja głód - Saturation
     
    Mam nadzieję, że poradnik przyda się osobom rozpoczynającym zabawę z SKRIPT'EM i nie tylko c:
    Pozdrawiam no i cześć :hi2:
      ~Hydorax
  3. Polubienie (+1)
    Hydorax otrzymał(a) reputację od __NaRu__ w Efekty Potionów w SKRIPT   
    Witajcie :hi: 
    W tym Mini Poradniku postaram się wyjaśnić, jak używać efektów potionów w SKRIPT.  :p
    Jest to mój pierwszy TUT, więc proszę o wyrozumiałość i zbytnie niekrytykowanie mojej pracy
     
    1.Zacznijmy od tego, iż wiele ludzi używa tego sposobu :
    command /dragi:   trigger:   give player 1 sugar named "&7Bialy proszek"  on rightclick holding a sugar:   if name of player's tool is "&7Bialy proszek":   if player has permission "Dragi":      Send "&8Wlasnie wciagnales kreske. Za chwilke odczujesz tego efekty :]" to the player      wait 3 second      execute console command "/effect %player% 1 40 2"      execute console command "/effect %player% 4 30 2"      execute console command "/effect %player% 9 40 2"      wait 1 second      execute console command "/effect %player% 17 20 1"      execute console command "/effect %player% 20 15 1"      wait 10 second      execute console command "/effect %player% 15 10 1"Można go w łatwy sposób zastąpić skryptowym effectem :
      trigger:    give player 1 sugar named "&7Bialy proszek"    on rightclick holding a sugar:  if name of player's tool is "&7Bialy proszek":    if player has permission "Dragi":      Send "&7Wlasnie wciągnąles kreske. Za chwilke odczujesz tego efekty :]" to the player      wait 3 second      apply speed potion of tier 1 to the player for 40 second      apply slow 2 to the player for 30 second      apply nausea 2 to the player for 40 second      wait 3 second      apply hunger 1 to the player for 20 second      apply wither 1 to the player for 15 second      wait 10 second      apply blindness 1 to the player for 10 second2. Jak używać ?
    W dokumentacji SKRIPT znajdziemy taki effect:
    apply [potion of] %potions% [potion] [[[of] tier] %number%] to %living entities % [for %time span%]
     
    Rozłóżmy go na części i przeanalizujmy do :)
    1) Część :
        [potion of] %potions% [potion]
          odwołuje się do nazwy potionu, przedrostek [potion of] oraz przyrostek [potion] nie są                   potrzebne do prawidłowego działanie efektu, lecz można je dopisać, aby poprawić wizualną                 stronę skryptu.
    Użycie:  apply potion of speed ...
            apply speed potion...
            apply speed...
    2) Część:
        [[[of] tier] %number%]
          odwołuje się do mocy potionu, przedrostek [[of] tier] nie jest potrzebny do prawidłowego                 działania efektu, lecz można je dopisać, aby poprawić wizualną stronę skryptu.
    Użycie:  apply speed of 1...
            apply speed of tier 1...
            apply speed 1
    3) Część:
        to %living entities%
          odwołuje się do żywych istot, w naszym wypadku do gracza (Nie jestem pewien czy efekt                 działa na zwierzęta i moby, gdyż kilka prób, które wykonałem zakończyły się fiaskiem)
      Użycie:   apply speed 1 to the player... 
    4) Część:
        [for %time span%]
          odwołuje się do czasu, jaki dany efekt ma trwać. Przedrostek [for] w tym wypadku jest                   niezbędny do prawidłowego działania efektu.
      Użycie:  apply speed 1 to the player  for 40 second
     
    3. Usuwanie efektu potionu ?
    Aby usunąć efekt potionu musimy się odwołać do efektu :
    remove %potions% from player
        Użycie: remove speed from player nausea
              remove slow from player
              remove nausea from player
        Zastosujmy ten efekt do wyżej napisanego kodu na narkotyki:
      trigger:    give player 1 sugar named "&7Bialy proszek"    on rightclick holding a sugar:  if name of player's tool is "&7Bialy proszek":    if player has permission "Dragi":      Send "&7Wlasnie wciągnąles kreske. Za chwilke odczujesz tego efekty :]" to the player      wait 3 second      apply speed potion of tier 1 to the player for 40 second      apply slow 2 to the player for 30 second      apply nausea 2 to the player for 40 second      wait 3 second      apply hunger 1 to the player for 20 second      apply wither 1 to the player for 15 second      wait 10 second      apply blindness 1 to the player for 10 secondcommand /czysc: trigger: remove nausea from player remove speed from player remove nausea from player remove blindness from player remove wither from player send "&7Twoje Efekty zostaly wyczyszczone" 4. Lista Efektów Potionów:
     1. Szybkość  - Speed
    2. Spowolnienie  - Slowness
    3. Szybkość kopania  - Haste
    4. Wolne kopanie  - Mining Fatigue
    5. S iła -  Strength
    6.Natychmiastowe leczenie -  Instant Health 
    7.Natychmiastowe obrażenie -  In stant Damage 
    8.Wysokie skoki - Jump Boost
    9.Nudności - Nausea
    10.Regeneracja - Regeneration
    11.Ochrona - Resistance
    12.Ochrona przed ogniem - Fire Resistance
    13.Oddychanie pod wodą - Water Breathing
    14.Niewidzialność - Invisibility
    15. Ślepota  - Blindness
    16. Widzenie w ciemnośc i - Night Vision 
    17.Głód - Hunger
    18.Osłabienie - Weakness
    19.Trucizna - Poison
    20.Efekt wither'a - Wither
    21.Dodatkowe serca - Health Boost
    22.Więcej złotych serc - Absorption
    23.Zaspokaja głód - Saturation
     
    Mam nadzieję, że poradnik przyda się osobom rozpoczynającym zabawę z SKRIPT'EM i nie tylko c:
    Pozdrawiam no i cześć :hi2:
      ~Hydorax
  4. Polubienie (+1)
    Hydorax otrzymał(a) reputację od Armormen w Efekty Potionów w SKRIPT   
    Witajcie :hi: 
    W tym Mini Poradniku postaram się wyjaśnić, jak używać efektów potionów w SKRIPT.  :p
    Jest to mój pierwszy TUT, więc proszę o wyrozumiałość i zbytnie niekrytykowanie mojej pracy
     
    1.Zacznijmy od tego, iż wiele ludzi używa tego sposobu :
    command /dragi:   trigger:   give player 1 sugar named "&7Bialy proszek"  on rightclick holding a sugar:   if name of player's tool is "&7Bialy proszek":   if player has permission "Dragi":      Send "&8Wlasnie wciagnales kreske. Za chwilke odczujesz tego efekty :]" to the player      wait 3 second      execute console command "/effect %player% 1 40 2"      execute console command "/effect %player% 4 30 2"      execute console command "/effect %player% 9 40 2"      wait 1 second      execute console command "/effect %player% 17 20 1"      execute console command "/effect %player% 20 15 1"      wait 10 second      execute console command "/effect %player% 15 10 1"Można go w łatwy sposób zastąpić skryptowym effectem :
      trigger:    give player 1 sugar named "&7Bialy proszek"    on rightclick holding a sugar:  if name of player's tool is "&7Bialy proszek":    if player has permission "Dragi":      Send "&7Wlasnie wciągnąles kreske. Za chwilke odczujesz tego efekty :]" to the player      wait 3 second      apply speed potion of tier 1 to the player for 40 second      apply slow 2 to the player for 30 second      apply nausea 2 to the player for 40 second      wait 3 second      apply hunger 1 to the player for 20 second      apply wither 1 to the player for 15 second      wait 10 second      apply blindness 1 to the player for 10 second2. Jak używać ?
    W dokumentacji SKRIPT znajdziemy taki effect:
    apply [potion of] %potions% [potion] [[[of] tier] %number%] to %living entities % [for %time span%]
     
    Rozłóżmy go na części i przeanalizujmy do :)
    1) Część :
        [potion of] %potions% [potion]
          odwołuje się do nazwy potionu, przedrostek [potion of] oraz przyrostek [potion] nie są                   potrzebne do prawidłowego działanie efektu, lecz można je dopisać, aby poprawić wizualną                 stronę skryptu.
    Użycie:  apply potion of speed ...
            apply speed potion...
            apply speed...
    2) Część:
        [[[of] tier] %number%]
          odwołuje się do mocy potionu, przedrostek [[of] tier] nie jest potrzebny do prawidłowego                 działania efektu, lecz można je dopisać, aby poprawić wizualną stronę skryptu.
    Użycie:  apply speed of 1...
            apply speed of tier 1...
            apply speed 1
    3) Część:
        to %living entities%
          odwołuje się do żywych istot, w naszym wypadku do gracza (Nie jestem pewien czy efekt                 działa na zwierzęta i moby, gdyż kilka prób, które wykonałem zakończyły się fiaskiem)
      Użycie:   apply speed 1 to the player... 
    4) Część:
        [for %time span%]
          odwołuje się do czasu, jaki dany efekt ma trwać. Przedrostek [for] w tym wypadku jest                   niezbędny do prawidłowego działania efektu.
      Użycie:  apply speed 1 to the player  for 40 second
     
    3. Usuwanie efektu potionu ?
    Aby usunąć efekt potionu musimy się odwołać do efektu :
    remove %potions% from player
        Użycie: remove speed from player nausea
              remove slow from player
              remove nausea from player
        Zastosujmy ten efekt do wyżej napisanego kodu na narkotyki:
      trigger:    give player 1 sugar named "&7Bialy proszek"    on rightclick holding a sugar:  if name of player's tool is "&7Bialy proszek":    if player has permission "Dragi":      Send "&7Wlasnie wciągnąles kreske. Za chwilke odczujesz tego efekty :]" to the player      wait 3 second      apply speed potion of tier 1 to the player for 40 second      apply slow 2 to the player for 30 second      apply nausea 2 to the player for 40 second      wait 3 second      apply hunger 1 to the player for 20 second      apply wither 1 to the player for 15 second      wait 10 second      apply blindness 1 to the player for 10 secondcommand /czysc: trigger: remove nausea from player remove speed from player remove nausea from player remove blindness from player remove wither from player send "&7Twoje Efekty zostaly wyczyszczone" 4. Lista Efektów Potionów:
     1. Szybkość  - Speed
    2. Spowolnienie  - Slowness
    3. Szybkość kopania  - Haste
    4. Wolne kopanie  - Mining Fatigue
    5. S iła -  Strength
    6.Natychmiastowe leczenie -  Instant Health 
    7.Natychmiastowe obrażenie -  In stant Damage 
    8.Wysokie skoki - Jump Boost
    9.Nudności - Nausea
    10.Regeneracja - Regeneration
    11.Ochrona - Resistance
    12.Ochrona przed ogniem - Fire Resistance
    13.Oddychanie pod wodą - Water Breathing
    14.Niewidzialność - Invisibility
    15. Ślepota  - Blindness
    16. Widzenie w ciemnośc i - Night Vision 
    17.Głód - Hunger
    18.Osłabienie - Weakness
    19.Trucizna - Poison
    20.Efekt wither'a - Wither
    21.Dodatkowe serca - Health Boost
    22.Więcej złotych serc - Absorption
    23.Zaspokaja głód - Saturation
     
    Mam nadzieję, że poradnik przyda się osobom rozpoczynającym zabawę z SKRIPT'EM i nie tylko c:
    Pozdrawiam no i cześć :hi2:
      ~Hydorax
  5. Polubienie (+1)
    Hydorax otrzymał(a) reputację od Tabun w Chest&Keys - skrypt na skrzynki   
    Skrypt dodaje na nasz serwer Tajemnicze Skrzynki, które można otworzyć specjalnymi kluczami.
    Domyślnie w skrypt wbudowane są dwie skrzynki i dwa klucze do nich pasujące.
    I Skrzynkę możemy otrzymać poprzez zabójstwo innego gracza
    II Skrzynkę możemy otrzymać szukając ją pośród piasku na plaży
    Obydwa Klucze możemy wyłowić z dna oceanu czy rzeki

    Drop, szanse na złowienie klucza, wylosowania przedmiotów ze skrzynek, oraz wiele innych ustawień
    możemy skonfigurować w opcjach skryptu.

    Dodawanie nagród do skrzynek (opcjonalnie 5) działa na zasadzie kopiuj-wklej i zmianie numeru nagrody.



    Wymagane Addony:
    ✔ Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    ✔ Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

    Pobieranie:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!


    Kilka zrzutów funkcji skryptu:





    Miłego używania :)
    `Hydorax

    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  6. Polubienie (+1)
    Hydorax przyznał(a) reputację dla DαrϰVεnuς w VanishSK - Skrypt na innowacyjny vanish!   
    Nie rozumiem, po co ustalasz dla każdego gracza zmienną, skoro oni i tak nigdy nie włączą vanisha?
    Zamiast ustawiać jakieś "on" i "off", to ustawiaj na true, albo wcale, czyli jeśli wyłączony, to sprawdzasz to tak "if {vanish::%player%} is not set:", a jeśli włączony, to "if {vanish::%player%} is true:", a chcąc go wyłączyć robisz "clear {vanish::%player%}".
    Czyli wykonanie skryptu żałosne.
  7. Polubienie (+1)
    Hydorax otrzymał(a) reputację od doktorb w Drop do eq   
    coś typu
    on mine: cancel event delete event-block give event-block to player damage player's tool by 1Tylko tutaj jak kopiesz kamień to do eq też wpada kamień a nie bruk to byś musiał się zrobić w takie coś:
    on break:  if event-block is stone:    cancel event    delete event-block    give cobblestone to player    damage player's tool by 1  if event-block is jungle leaves:    cancel event    delete event-block    damage player's tool by 1  else:    cancel event    delete event-block    give event-block to player    damage player's tool by 1Tam gdziemasz event-block is ... musisz to skopiować i wpisać co tam chcesz dodać
    następnie zastopować event, usunąć ten blok (event-block) dać graczowi to co by wypadło z kopanego klocka poprzez
    give <tu blok jaki chcemy aby wylatywał po rozwaleniu> to player
    jeśli chcemy aby nic nie wypadało pomijamy tą linijkę
    a następnie odejmujemy 1 użycie od narzędzia
     damage player's tool by 1
     
    Mam nadzieję że pomogłem :)
  8. Polubienie (+1)
    Hydorax przyznał(a) reputację dla Enxi w Case opening 2.3   
    Komendy:
     /case add - dodaje nową skrzynkę
     /case remove - usuwa skrzynkę
     /case edit- edytuje zawartość skrzyni
     /case give - daje nam określoną liczbę kluczy i skrzyń
     /case list - lista skrzyń w gui
     /case stats - statystyki gracza
     /case open - otwiera skrzynie
    Funkcje:
     - Tworzenie nowych skrzynek i edycja jej zawartości
     - Dwa rodzaje skrzyń, skrzynie wymagające klucza i niewymagające
     - Dodawanie wieloczłonowych nazw skrzyń, zamiast spacji dajemy znak _ (np. chroma_2)
     - Drop skrzyń z wykopanych bloków/zabitych graczy
     - Nieskończenie wiele skrzyń
     - Wiadomość globalna po wylosowaniu przedmiotu
     - Efekty dźwiękowe
     - Animacja losowania
     - Przejrzysty kod
     - Łatwa konfiguracja
    Uprawnienia:
     case.* - Jedyne uprawnienie pozwalające używać komend.
    Wymagania:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Download:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
     
     
  9. Polubienie (+1)
    Hydorax przyznał(a) reputację dla Enxi w XamParkour - zaawansowany system parkour   
    XamParkour
    Funkcje skryptu:
     Czas mierzony z dokładnością do 0.001 sekundy (1ms)
     TOP10 najlepszych czasów wyświetlanych na scoreboardzie
     Timer wyświetlany na pasku EXPa
     System LvL
     Regres otrzymywanego XP za monotonne przejście parkoura (resetowany co 24h)
     Startu, koniec i upadek parkoura wyznaczany przez regiony
     Dodawanie aren z wieloczłonowymi nazwami poprzez zamienienie spacji na znak '_' w komendach
     System dueli
     Operacje wykonywane na pliku XamParkour.yml
     Mnóstwo komend administracyjnych
    Komendy:
     /parkour - główna komenda ze spisem wszystkich dostępnych dla gracza i admina 
    Uprawnienia:
     parkour.* - ogólne uprawnienie do korzystania z wszystkich funkcji
     parkour.help - pozwala na sprawdzenie komend administracyjnych
     parkour.restart - pozwala na zrestartowanie parkoura
     parkour.info - pozwala na sprawdzenie informacji o parkourze
     parkour.region.set - pozwala na dodawanie regionów na parkourze
     parkour.region.remove - pozwala na usuwanie regionów na parkourze
     parkour.create - pozwala na tworzenie parkoura
     parkour.remove - pozwala na usuwanie parkoura
     parkour.set.lobby - pozwala na ustawienie lobby serwera
     parkour.set.spawn - pozwala na ustawienie spawnu parkoura
     parkour.set.prize- pozwala na ustawienie nagrody XP za przejście parkoura
     parkour.set.minlvl - pozwala na ustawienie wymaganego LvL do wejścia na parkour
     parkour.panel - ogólne uprawnienie do korzystania z podkomend administracyjnych
     parkour.set.multiplier - pozwala na zarządzanie mnożnikiem gracza
     parkour.set.lvl - pozwala na zarządzanie LvL gracza
     parkour.set.top - pozwala na zarządzanie scoreboardem parkoura
     parkour.set.transition - pozwala na zarządzanie regresem otrzymywanego XP gracza
    Wymagania:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v2.1.2
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v5.9
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Minecraft do wersji 1.8.8 Niedługo się to zmieni
    Ważne:
     Aby czas był pokazywany w formie milisekundowej należy w opcjach pluginu skript zejść do linijki 113 number accuracy: 2 i zmienić wartość na 3 number accuracy: 3
    Tworzenie parkoura:
     1.  /parkour create <nazwa> - tworzy parkour
     2.  /parkour setspawn <nazwa> - ustawia spawn parkoura w aktualnej lokacji gracza
     3.  /parkour addregion <nazwa> <start/fail/end> <numer> - dodaje regiony:
          zaznaczamy obszar za pomocą world edita i wyznaczamy:
          start - start parkoura (zaczyna odliczanie)
          fail - upadek parkoura (teleportuje na spawn parkoura)
          end - koniec parkoura (kończy odliczanie)
          regiony można dodawać też ręcznie bezpośrednio przez world guarda, nazwa regionu ma format nazwa parkoura_typ_numer (np. mapa_start_1, kolorowa_mapa_fail_1)
     4.  /parkour setprize <nazwa> <ilość> - ustawia nagrodę XP za przejście areny
     5.  /parkour setminlvl <nazwa> <ilość> - ustawia wymagany LvL do wejścia na parkour
    Download:
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

     
  10. Polubienie (+1)
    Hydorax otrzymał(a) reputację od jasiubor w Efekty Potionów w SKRIPT   
    Witajcie :hi: 
    W tym Mini Poradniku postaram się wyjaśnić, jak używać efektów potionów w SKRIPT.  :p
    Jest to mój pierwszy TUT, więc proszę o wyrozumiałość i zbytnie niekrytykowanie mojej pracy
     
    1.Zacznijmy od tego, iż wiele ludzi używa tego sposobu :
    command /dragi:   trigger:   give player 1 sugar named "&7Bialy proszek"  on rightclick holding a sugar:   if name of player's tool is "&7Bialy proszek":   if player has permission "Dragi":      Send "&8Wlasnie wciagnales kreske. Za chwilke odczujesz tego efekty :]" to the player      wait 3 second      execute console command "/effect %player% 1 40 2"      execute console command "/effect %player% 4 30 2"      execute console command "/effect %player% 9 40 2"      wait 1 second      execute console command "/effect %player% 17 20 1"      execute console command "/effect %player% 20 15 1"      wait 10 second      execute console command "/effect %player% 15 10 1"Można go w łatwy sposób zastąpić skryptowym effectem :
      trigger:    give player 1 sugar named "&7Bialy proszek"    on rightclick holding a sugar:  if name of player's tool is "&7Bialy proszek":    if player has permission "Dragi":      Send "&7Wlasnie wciągnąles kreske. Za chwilke odczujesz tego efekty :]" to the player      wait 3 second      apply speed potion of tier 1 to the player for 40 second      apply slow 2 to the player for 30 second      apply nausea 2 to the player for 40 second      wait 3 second      apply hunger 1 to the player for 20 second      apply wither 1 to the player for 15 second      wait 10 second      apply blindness 1 to the player for 10 second2. Jak używać ?
    W dokumentacji SKRIPT znajdziemy taki effect:
    apply [potion of] %potions% [potion] [[[of] tier] %number%] to %living entities % [for %time span%]
     
    Rozłóżmy go na części i przeanalizujmy do :)
    1) Część :
        [potion of] %potions% [potion]
          odwołuje się do nazwy potionu, przedrostek [potion of] oraz przyrostek [potion] nie są                   potrzebne do prawidłowego działanie efektu, lecz można je dopisać, aby poprawić wizualną                 stronę skryptu.
    Użycie:  apply potion of speed ...
            apply speed potion...
            apply speed...
    2) Część:
        [[[of] tier] %number%]
          odwołuje się do mocy potionu, przedrostek [[of] tier] nie jest potrzebny do prawidłowego                 działania efektu, lecz można je dopisać, aby poprawić wizualną stronę skryptu.
    Użycie:  apply speed of 1...
            apply speed of tier 1...
            apply speed 1
    3) Część:
        to %living entities%
          odwołuje się do żywych istot, w naszym wypadku do gracza (Nie jestem pewien czy efekt                 działa na zwierzęta i moby, gdyż kilka prób, które wykonałem zakończyły się fiaskiem)
      Użycie:   apply speed 1 to the player... 
    4) Część:
        [for %time span%]
          odwołuje się do czasu, jaki dany efekt ma trwać. Przedrostek [for] w tym wypadku jest                   niezbędny do prawidłowego działania efektu.
      Użycie:  apply speed 1 to the player  for 40 second
     
    3. Usuwanie efektu potionu ?
    Aby usunąć efekt potionu musimy się odwołać do efektu :
    remove %potions% from player
        Użycie: remove speed from player nausea
              remove slow from player
              remove nausea from player
        Zastosujmy ten efekt do wyżej napisanego kodu na narkotyki:
      trigger:    give player 1 sugar named "&7Bialy proszek"    on rightclick holding a sugar:  if name of player's tool is "&7Bialy proszek":    if player has permission "Dragi":      Send "&7Wlasnie wciągnąles kreske. Za chwilke odczujesz tego efekty :]" to the player      wait 3 second      apply speed potion of tier 1 to the player for 40 second      apply slow 2 to the player for 30 second      apply nausea 2 to the player for 40 second      wait 3 second      apply hunger 1 to the player for 20 second      apply wither 1 to the player for 15 second      wait 10 second      apply blindness 1 to the player for 10 secondcommand /czysc: trigger: remove nausea from player remove speed from player remove nausea from player remove blindness from player remove wither from player send "&7Twoje Efekty zostaly wyczyszczone" 4. Lista Efektów Potionów:
     1. Szybkość  - Speed
    2. Spowolnienie  - Slowness
    3. Szybkość kopania  - Haste
    4. Wolne kopanie  - Mining Fatigue
    5. S iła -  Strength
    6.Natychmiastowe leczenie -  Instant Health 
    7.Natychmiastowe obrażenie -  In stant Damage 
    8.Wysokie skoki - Jump Boost
    9.Nudności - Nausea
    10.Regeneracja - Regeneration
    11.Ochrona - Resistance
    12.Ochrona przed ogniem - Fire Resistance
    13.Oddychanie pod wodą - Water Breathing
    14.Niewidzialność - Invisibility
    15. Ślepota  - Blindness
    16. Widzenie w ciemnośc i - Night Vision 
    17.Głód - Hunger
    18.Osłabienie - Weakness
    19.Trucizna - Poison
    20.Efekt wither'a - Wither
    21.Dodatkowe serca - Health Boost
    22.Więcej złotych serc - Absorption
    23.Zaspokaja głód - Saturation
     
    Mam nadzieję, że poradnik przyda się osobom rozpoczynającym zabawę z SKRIPT'EM i nie tylko c:
    Pozdrawiam no i cześć :hi2:
      ~Hydorax
  11. Polubienie (+1)
    Hydorax otrzymał(a) reputację od MrHarry2013 w Chest&Keys - skrypt na skrzynki   
    Skrypt dodaje na nasz serwer Tajemnicze Skrzynki, które można otworzyć specjalnymi kluczami.
    Domyślnie w skrypt wbudowane są dwie skrzynki i dwa klucze do nich pasujące.
    I Skrzynkę możemy otrzymać poprzez zabójstwo innego gracza
    II Skrzynkę możemy otrzymać szukając ją pośród piasku na plaży
    Obydwa Klucze możemy wyłowić z dna oceanu czy rzeki

    Drop, szanse na złowienie klucza, wylosowania przedmiotów ze skrzynek, oraz wiele innych ustawień
    możemy skonfigurować w opcjach skryptu.

    Dodawanie nagród do skrzynek (opcjonalnie 5) działa na zasadzie kopiuj-wklej i zmianie numeru nagrody.



    Wymagane Addony:
    ✔ Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    ✔ Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

    Pobieranie:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!


    Kilka zrzutów funkcji skryptu:





    Miłego używania :)
    `Hydorax

    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  12. Polubienie (+1)
    Hydorax przyznał(a) reputację dla GlobooX w xRandomTpSk - skrypt na teleportacje w losowe miejsce   
    Kilka słów od autora
     
    Siemanko, nazywam się Karol mam 18 lat. W internecie możecie znaleźć mnie jako GlobooX bądź też globox99.
    Od jakichś dwóch lat zajmuję się pisaniem skryptów w Skripcie.Jest to mój drugi skrypt, który udostępniam publicznie.
    Myślę, że komuś się on przyda. Skrypt zrobiony na potrzeby www.MinecraftPolska.Net oraz z nudów
    Opis skryptu
      Skryptów na losowe teleportacje jest wiele, dlaczego więc postanowiłem napisać kolejny? Już tłumaczę, mój skrypt
    wyróżnia się od innych praktycznie pod każdym względem. Znajdziecie tutaj możliwość edytowania wiadomości,
    możliwość dodania jakichkolwiek efektów po teleportacji itp. Skrypt posiada własny plik konfiguracyjny, który jest mega przejrzyście opisany po to aby nikt nie miał problemu z ustawieniem wszystkiego pod siebie
    Funkcje Skryptu
    - W pełni konfigurowalny plik konfiguracyjny
    - Możliwość zmiany wszystkich wyświetlanych komunikatów
    - Interaktywny czat (można usuwać poszczególne lokacje)
    - Dwa rodzaje teleportacji! list: teleportowanie w losowo wybrane miejsce
         spośród listy koordynatów dodanych przez komendę /xtp addloc
          oraz random: standardowe teleportowanie gracza w losowe miejsce na mapie
    - System, który sprawdza czy gracz po teleportacji będzie bezpieczny!
       Jeśli skrypt wykryje, że wybrana lokacja do której zostanie teleportowany gracz jest
         niebezpieczna (jest tam jakiś blok w którym gracz mógłby się udusić) automatycznie podnosi
        koordynatę Y w górę. Cykl ten powtarza się do skutku aż gracz będzie bezpieczny
    - Przyciski teleportujące! Nie potrzebujesz układać odpowiednio bloków aby teleportacja działała!                                   Skrypt automatycznie aktywuje przycisk, który postawisz i od razu zacznie on działać jako losowe tp!
    - Masa zmiennych, które można użyć w wiadomościach wysyłanych do gracza.
    - Komendy dzięki którym sprawdzimy jakie mamy lokacje i przyciski
    - Opcja pozwalająca ustawić czas oczekiwania do teleportacji.
              - Efekty wizualne podczas niszczenia i tworzenia losowego tp           - Możliwość ustawienia itemków przyznawanych po teleportacji. Itemki mogą mieć nazwę!           - Możliwość ustawienia JAKIEGOKOLWIEK efektu miksturki na JAKIKOLWIEK okres czasu po teleportacji!     Download     xRandomTpSk v1.2 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!     xRandomTpSk v1.1 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!     xRandomTpSk v1.0 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!                    Skrypt wymaga dodatków: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! oraz Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!  
    Changelog
      04-08-2015  (xRandomTpSk v 1.2)
          - Poprawa efektów przyznawanych po teleportacji (Nie działało przy dwuwyrazowych efektach)
          - Poprawa itemów przyznawanych po teleportacji (Nie działało przy dwuwyrazowych itemach)          Od teraz jeśli efekt lub item jest dwuwyrazowy np. diamond sword. to używamy '_' jako spacji (diamond_sword)
      03-08-2015  (xRandomTpSk v 1.1)
          - Dodano konfigurowalne wiadomości wyświetlane do administratora
          - Dodano permisje "xrandomtpsk.use" do używania komendy głównej
          - Dodano możliwość ustawienia przyznawanych itemków po teleportacji
                 Itemki mogą mieć nazwę
         - Dodano opcję oczekiwania do teleportacji po naciśnięciu przycisku
        - Dodano nową zmienną "_NL_" do użycia w wiadomościach. Zmienna oznacza nową linię
     
     
    03-08-2015  (xRandomTpSk v 1.0)
          - Pierwsze wypuszczenie skryptu

    //Linki ~Myszak
  13. Polubienie (+1)
    Hydorax przyznał(a) reputację dla herhor67 w Ciao!   
    Hej!

    Z racji że już nic nie łączy mnie z tym forum, wypadałoby się oficjalnie pożegnać.
    W sumie to mi to już zbrzydło, kiedyś bym się bardziej przejął utratą takiej zaszczytnej rangi.
    Ale kiedyś tutaj była fajna atmosfera, wszyscy się znali i (załóżmy) szanowali.
    Teraz to jest zwykłe forómko z masą randomów.
    Czas poświęcam na inne rzeczy, "ciupię" w OGame, wygrywam na MinePlexie i innych serwerach, gram sobie w różne lajtowe gry na odprężenie itp.

    Cóż, na forum będę wchodził od czasu do czasu żeby zobaczyć czy nastąpiły już jakieś zmiany ku dobremu.
    Mam nadzieję, że przynajmniej niektóre osoby będą mnie, jednego z bardziej aktywnych i "topkowych" ludziów miło wspominały.
    Mam też nadzieję, iż wszystkie moje dzieła (skrypty, poradniki itp) komuś się przydały.

    Nie przedłużając - żegnajcie oraz bywajcie w pokoju.

    Ostatni taki dopisek by ja ~ herhor

    P.S. Nie mam do nikogo żalu za nic.
  14. Polubienie (+1)
    Hydorax przyznał(a) reputację dla dodoz012609 w Hazard - skrypt na jednorękiego bandytę   
    Witam!
     
    Dziś prezentuję wam mój nowy skrypt - Hazard. 
     
     
    Jest to mój pierwszy skrypt udostępniony na tym forum.
    Mam nadzieję, że z czasem będę tworzył lepsze,
    wydajniejsze oraz bardziej potrzebne. Proszę o ocenianie oraz komentowanie, jak można
    usprawnić działanie lub co dodać.
     
     
     
    Zastosowanie:
    - Serwery typu RPG. Można grać i wygrać, lub grać i przegrać.
    - Pewnego stopnia udoskonalenie serwera. Gracze mają jakąś rozrywkę.
     
     
     
    Działanie:
    Polega on na teoretycznie szczęściu. Po kliknięciu na tabliczkę,
    zabiera nam ustaloną kwotę z wirtualnego konta.
    Jeżeli trafimy 3x ten sam blok, dostajemy nagrodę.
    W skrypcie dodatkowo została dodana potrójna nagroda.
    W opcjach skryptu (na początku) ustalamy ile mamy % na wygraną potrójnej nagrody
     
     
     
     
    Przykładowa budowla:
     
     
     
     
     
    Komendy oraz uprawnienia:
     
    Postanowiłem, że nie będę bawił się w niepotrzebne uprawnienia do każdej 1 rzeczy.
    Jest tylko 1 uprawnienie:
    - hazard.ustaw Komendy:
    hazard/hz daj - Daje bloki do stworzeniahazard/hz usun  -  Usuwa caly hazard (bloki, cene itp)hazard/hz losowanie |cena bez $| - Ustawia tabliczke [Do losowania] i cenehazard/hz autor  -  Ukazuje wiad. o autorze Download:
     
    1.0
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
     
     
     
     
    Pozwalam na edytowanie skryptu na własny użytek. Zabraniam rozpowszechniania jako inny autor (Tylko jako ja - Dodoz012609).
     
    Mam wielką prośbę. Jeżeli już ktoś użyje tego - Nie usuwajcie informacji o autorze. Będę bardzo wdzięczny! Jeżeli ktoś użyję, możecie wysłać mi IP na pw serwera. Chętnie zobaczę jak działa.
     
     
     
    To Do:
    - Zmniejszenie kodu
    - Dodanie większej szansy na wylosowanie dla Vipa/Svipa
    - Ustawianie nagród poprzez komendę
    - Zrobić ładniejszą prezentację 
    - Możliwość robienia więcej niż 1 maszyna
    - Ustawianie Zapłaty w grze.
     
    Postępy nad skryptem: 
     
     
    20% 20%  
     
     
    Proszę o komentowanie oraz ocenianie.

     
  15. Polubienie (+1)
    Hydorax przyznał(a) reputację dla Arturro43 w EULA   
    @Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! i inni, którzy są zainteresowani co się stanie po złamaniu warunków EULA.
    Być może nie każdy pamięta co się stało na, bodajże, 9 edycji znanego serwera Hardcore (skaf). Gdy na poprzedniej edycji było włączone Nonpremium, to na następnej wyłączyli Nonpremium, a dzieci z Pirackim MC'em próbowali mimo poprzednich ostrzeżeń wbijać na serwer - nagle w kilka sekund próbowało wbić +/- 800 osób, a to że nonpremium było wyłączone jeszcze bardziej obciążało serwer (silnik musi wysłać zapytanie do serwerów Mojangu i po otrzymaniu odpowiedzi, albo wpuścić gracza, albo go nie wpuścić. To wszystko działa jak zmasowany atak DDoS, a nie wykluczone, że konkurencja (mc*c) i inne śmieszki dodatkowo DDoS'owali serwer dla zabawy co jeszcze bardziej potęgowało ruch sieciowy - podobno wyniósł ok. 100 Gb/s (przy czym 50 Gb/s jest już uważane za poważne 100 Gb/s to i tak mało w porównaniu z największym atakiem DDoS w historii - 300 Gb/s) tak przynajmniej mówił Cubix na TS'ie serwera, gdy mówili czemu były aż takie problemy na starcie serwera. Ja zauważyłem że moje (i nie tylko moje) połączenie internetowe jest lekko niestabilne (potężne ataki na serwery są w stanie zaburzyć stabilność sieci szkieletowych). Ale czemu o tym opowiadam? Ponieważ ciekawe jest co później stało się z serwerem - hardcore został odłączony od globalnej sieci Mojangu ze względu na generowany bardzo duży ruch sieciowy (ochrona anty ddos), co świadczy o możliwości odłączania serwerów tak aby nie można było się z nimi połączyć, a po prośbie o ponowne podłączenie pod sieć można się spotkać z negatywną odpowiedzią pod pretekstem złamania warunków EULA. Dlaczego jednak takich sytuacji jest bardzo mało? Ja uważam, że jest to spowodowane, przynajmniej jak ja to zauważyłem, bardzo kruchą strukturą graczy Minecraft. Najlepszym przykładem jest to że jest ogrom cheaterów (serwery starają się radzić z tym tworząc paczki które pozwalają na granie na serwerze, jednak istnieją sposoby na wgranie nawet na nie cheatów) oraz to że wystarczyła tylko jedna osoba aby uśmiercić popularne serwery. Mowa tu o graczu KarolMaKlocka i jego skryptach, które wyciekły do sieci przez co gwałtownie spadła ilość graczy na wszelkich serwerach. Oczywiście jest tutaj też wiele więcej powodów dla których coraz mniej osób gra w Mnecraft m.in. większa popularność gry CS:GO, kiedyś również LoL był popularny, sprzedanie Minecrafta Microsoft'owi i oczywiście "przejedzenie" się Minecraftem. Przykładowo DNKu obiecuje że będzie intensywnie grać na skafie (oni też czekają na nową wersję) od nowej wersji - 1.9, gdy dodadzą coś ciekawego, coś co urozmaici rozgrywkę.
    To tyle w jakże długiej wypowiedzi (nudzę się i nie mam co robić). Oczywiście w prawdzie może być inaczej niż ja sądzę, ale wszystkie dowody skazują na to co napisałem. No tak i przepraszam, że w niektórych miejscach nie ma przecinków, ale guzik gdzie się on znajduje zaczyna szwankować, jeszcze nie dramatycznie, ale się zacina albo nie chce się wcisnąć.
    Pozdrawiam, Artur c:
  16. Polubienie (+1)
    Hydorax przyznał(a) reputację dla piratjsk w Funkcje   
    Funkcje
    Możliwość tworzenia własnych funkcji w skryptach do tej pory oferowały tylko dodatki (WS i skQ).
    Od momentu wydania developerskiej wersji Skript 2.2 można z nich korzystać bez żadnych dodatkowych pluginów.
    Skąd wziąć Skript w wersji 2.2?
    Najnowszą wersję Skript można pobrać Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, warto też rozważyć skorzystanie z Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! autorstwa Mirreducki'ego.
    Składnia
    Istnieją dwa podstawowe typy funkcji:
    taka, która coś zwraca, jakąś wartość, oraz taka, która tylko wykonuje kod i nie zwraca żadnej wartości. # Funkcja, która zwraca wartość function nazwa_funkcji(nazwa_argumentu: %typ_argumentu%, ...) :: %typ_zwracanej_wartości%: # kod_funkcji return %coś% # Funkcja, która tylko wykonuje swój kod i nie zwraca żadnej wartości function nazwa_funkcji(nazwa_argumentu: %typ_argumentu%, ...): # kod_funkcji Argumenty są opcjonalne, można ich użyć ale nie trzeba.
    Definiowanie obydwu rodzaji funkcji zaczynamy od słowa kluczowego function, następnie po spacji podajemy nazwę, z której bedziemy później korzystać aby wywołać naszą funkcję. Po tym w nawiasach podajemy argumenty, jeśli nasza funkcja nie będzie z nich korzystać należy wstawić tylko nawiasy (). Argumenty podajemy według wzoru: nazwa: %typ%, np. gracz: player albo p: player, w: world. W przypadku funkcji zwracającej jakąś wartość trzeba w tym momencie podać typ tej wartości (np. number, text, player, location). Na końcu linijki definniującej funkcję należy umieścić dwukropek, a następne linijki (kod funkcji) wciąć o jedną jednostkę.
    Podając liczbę mnogą typu argumentu (np. players, entities, worlds) umożliwimy sobie podawanie wielu wartości (o podanmy typie). Tak samo sprawa ma się w przypadku typu zwracanej wartości, gdy podamy jego liczbę mnogą będziemy mogli zwracać listy wartości. Np. function podpal(g: players): function ktoWygral(mecz: text) :: players:.
    Argumenty
    Wiesz już jak zdefiniować argumenty, teraz czas nauczyć się z nich korzystac. Jest to naprawdę proste. W kodzie naszej funkcji odwołujemy się poprostu do zmiennych lokalnych (zaczynających się od znaku _) o takich nazwach jak podane argumenty.
    # np. function dajDiamenta(gracz: player): give 1 diamond to {_gracz} Korzystanie z funkcji
    Gdy już zdefiniowaliśmy naszą funkcję przyszedł czas aby ją wykorzystać.
    # np. command /daj: trigger: dajDiamenta(player) send "Oto twój diament :)" Jeśli nasza funkcja zwraca jakąś wartość to możemy ją np. zapisać do zmiennej.
    command /punkty: trigger: set {_punkty} to ileMaPunktow(player) send "&eMasz &6%{_punkty}% &epunktow." Definicja funkcji nie musi być w pliku, w którym z niej korzystamy. Funkcje zdefiniowane w jednym skrypcie będziemy mogli używać w każdym innym.
    Jak znajdę chwilę czasu to dodam tu jeszcze kilka przykładowych funkcji.
    function dodajWarpa(nazwa: text, lokacja: location) :: boolean: if {warpy::%{_nazwa}%} is set: return false else: set {warpy::%{_nazwa}%} to {_lokacja} return true  
  17. Polubienie (+1)
    Hydorax przyznał(a) reputację dla piratjsk w Prawo, certyfikaty i gazetka   
    Witajcie.
     
    Mam Wam do przekazania kilka informacji.
     
    Regulamin lokalny działu /Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! został zaktualizowany (pkt 4).
    Skoro jesteśmy już przy regulaminach to SDT pracuje nad modernizacją regulaminu forum.
    Grupa dopracowuje regulaminy, ujednoznacznia niejednoznaczności, pozbywa się lub poprawia niedopracowane zasady i ulepsza tabelę kar.
    Chcesz mieć większy wpływ na prawo obowiązujące na forum? Zapraszam do Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! do SDT.

    Bycie w SDT to nie jedyny sposób, w który możesz mieć wpływ na panujące na forum zasady.
    Przypominam, że nadal trwa rekrutacja na Moderatora Minecraft, pod którego pieczą są Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! dotyczące ogólnie gry Minecraft.
    Przed złożeniem podania zapoznaj się z Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!.
     
    W końcu zostały wprowadzone w życie Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! przez Was certyfikaty SDT.
    Warto się o nie starać. Temat odznaczonego tym wyróżnieniem skryptu będzie wyróżniony w liście skryptów kolorem tła i specjalnym znaczkiem.
    Dodatkowo wewnątrz tematu będzie znajdować się informacja o tym, że skrypt otrzymał certyfikat SDT.
    Zainteresowanych zapraszam do Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!.
     
    SDT pracuje również nad forumową gazetką.
    Masz pomysły na artykuły? Pisanie sprawia Ci przyjemność? Chcesz zostać redaktorem gazety?
    Jeśli tak, to zapraszam do Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! podań w Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!.

    Życzę miłego dnia i pozdrawiam  :pirat:
  18. Polubienie (+1)
    Hydorax przyznał(a) reputację dla herhor67 w [SK]Sortowanie list - topka (prosty sposób)   
    Siemka!
     
    Ostatnio stworzyłem taki kod, który pozwala zrobić topkę. Jest on prostszy, ale nie ma bajerów typu podział na strony. No i co najważniejsze, wreszcie mi to działa xD
     
    A więc oto kod:
    command /top: trigger: loop (size of {topka::*}) times: set {_wynik} to 0 loop {topka::*}: loop-value is greater than {_wynik}: set {_wynik} to loop-value set {_nick} to loop-index clear {topka::%{_nick}%} set {_backup::%{_nick}%} to {_wynik} {_nick} is set: send "&4%loop-number%. &6%{_nick}% = &c%{_wynik}%" clear {_nick} else: exit loop loop {_backup::*}: loop-index is set: set {topka::%loop-index%} to loop-value //Poprawiam kod, ale może być źle wytabowany. ~ Norbi, 19.04.2016r Wyjaśnienie:
    1. Najpierw tworzymy jakąś komendę, tutaj /top.
    2. Zapętlamy ją tyle razy, ile jest w niej "rekordów", żeby wszystkie zostały pokazane. Można dać np. loop 10 times: aby pokazać tylko 10 "rekordów".
    3. Ustawiamy wartość początkową na 0, w celu późniejszego porównywania.
    4. Zapętlamy listę, w celu wyjęcia z niej najlepszego wyniku.
    5. Sprawdzamy czy aktualna wartość jest większa od zapisanej, jeżeli tak to nadpisujemy.
    6. Usuwamy końcowy (największy) wynik z listy, żeby się nie powtórzył później.
    7. Dodajemy za to ten wynik do chwilowej listy "backup" żeby go potem przywrócić.
    8. Dla bezpieczeństwa sprawdzamy czy {_nick} istneje, żeby zapobiec czemuś jak "10. <none> = 123"
    9. Wysyłamy wiadomość o miejscu loop-number nicku {_nick} i wyniku {_wynik}.
    10. Usuwamy {_nick} dla kolejnego loopa.
    11. Zabezpieczenie: Jeżeli nie ma już rekordów spełniających wymagania to następuje wyjście z loopa, żeby bez sensu nie lagować. Można tam dodać wiadomość "Brak"
    12. Po skończeniu wysyłania topki, zapętlamy listę z backupem i wracamy wartości do głównej listy.
    Gotowe!
    Uwagi:
    Wyniki mniejsze lub równe pierwotnemu (tutaj 0) nie pokażą się.
    Ta topka wyświetla od największego do najmniejszego wyniku.
    Jeżeli chcesz to odwrócić, w linii 4-tej wpisz dużą liczbę, np. 99999999999999 a w 6-tej zamień greater na less.
    Mam nadzieję, że komuś ten kod rozjaśni listy zmiennych i ogólnie pomoże
  19. Polubienie (+1)
    Hydorax przyznał(a) reputację dla Arturro43 w Pare ciekawostek, o ktorych mogles nie wiedziec.   
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! niestety się mylisz. I to w ch*j. Podczas trwania regenki (byle jakiej, nawet z potek, czy ze zwykłych złotych jabłek) zboja się niszczy o wiele szybciej. Gdy masz regenke z koxa, to niszczy się do 4.5x szybciej. Skąd to wiem? Lata przegrane na Hardcore'ach, bycie w wielu prestiżowych gildiach [przez 2 edycje byłem w BIMB'ach, potem ISEE, przez 1 w EASY i innych mniejszych gildiach, każda była robiona przez moją ekipę (pozdrawiam)] i zdążyłem się przekonać, czasami skutki były tragiczne (xd). A jak myślisz, czemu jak się klepiesz w klatce 1vs1 to zciągasz hełm? Bo on jest najmniej odporny na uderzenia, a gdy do miecza 5/2 (bardziej zużywa zbroję niż np. 4/2) dołożysz koxa, to masz przeje*ane. Niby masz Mistrza, ale tego w poście nie pokazałeś. Nie najeżdżam na Ciebie, czy co. Nadal jesteś moim nie zaprzyjaźnionym przyjacielem (ale co z tego xd) i wgl. Jesteś super. Sojusz (xd).
    @topic
    Oj, Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!. Niczym mnie nie zaskoczyłeś. Widać, że robione na szybko, żeby mieć podstawę, do zrobienia podania. Szkoda, bo temat o bugach, glitchach, i zamierzonych rzeczach jest ciekawy, i szperając sobie po internecie jest tego ogrom.
  20. Polubienie (+1)
    Hydorax przyznał(a) reputację dla sopher w Ostrzeżenia za mylenie "Skript" ze "skrypt".   
    Chyba do reszty zgłupieliście.
    Sugestia odrzucona.
  21. Polubienie (+1)
    Hydorax otrzymał(a) reputację od kuligson w EqShow - skrypt na pokazywanie eq gracza   
    ;-; Czy tylko mi ten skrypt nie działa i spami błędami ?
     

     
    Zrobiłeś strasznie dużo błędów w tym skrypcie. spróbuję je krótko przedstawić.
    Jeśli się pomyliłem, bądź użyłem gdzieś złego wyrażenia proszę o sprostowanie mojej wypowiedzi
    1. Przykładowo raz piszesz parsed, a raz parset
    2. Jeśli już robisz takie coś
    "equipmentshow".setItem{2, helmet of arg parsed as item};musisz zdefiniować rodzaj obiektu, w tym wypadku jest to inventory
    3. Radził bym w przyszłości korzystać z takiego fragmentu:
      set {_eq} to "&lEkwipunek"      new inventory "{_eq}";      {_eq}.Inventory.setRow{1}; {_eq}.Inventory.setItem{1, diamond};W łatwy i szybszy sposób można zmieniać nazwę inventarza.
    4. Wydaje mi się, że nie ma takiego czegoś, w Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! też się z tym nie zetknąłem
    "equipmentshow".show{player}Poprawnie powinno wyglądać tak:
    "equipmentshow".Inventory.display{player};5. Z tym również miałem problem  boots of arg parsed as item, zastąpiłem to takim czymś i działa bez zarzutu boots of the arg 1
     
    Poprawiłem troszkę kod, jeśli chcesz podmień go na pastebinie :p
    command /zbroja <player>: trigger: if arg 1 is set: set {_eq} to "&lEkwipunek gracza %arg 1%" new inventory "{_eq}"; {_eq}.Inventory.setRow{1}; {_eq}.Inventory.setItem{1, helmet of the arg 1}; {_eq}.Inventory.setItem{2, chestplate of the arg 1}; {_eq}.Inventory.setItem{3, leggings of the arg 1} {_eq}.Inventory.setItem{4, boots of the arg 1}; "&lEkwipunek gracza %arg 1%".Inventory.display{player}; //Nie traktuj tego postu jako  hejtu, pisząc go chciałem przedstawić co zrobiłeś źle oraz jak należy to poprawić :)
  22. Polubienie (+1)
    Hydorax otrzymał(a) reputację od franio3321 w Przekierowywanie na inną stronę   
    Również borykam się z tym problemem. Pierw myślałem, że podczas jakiegoś pobierania wskoczył mi do systemu jakiś toolbar bądź złośliwe oprogramowanie, jednakże z pewnych przyczyn musiałem przeinstalować 8-semkę i problem nadal występuje ;/
    Jest to dosyć uporczywe i tak się zastanawiam, czym jest to spowodowane.
     
    @herhor67  Ta strona włącza się sama niekiedy, gdy kliknę w google na wynik wyszukiwania, nie ma jej w samych wynikach wyszukiwania, po kliknięciu przenosi mnie na tę stronę, którą franio podał w pierwszym poście.
     
    Wrzucam skan tej strony - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  23. Polubienie (+1)
    Hydorax przyznał(a) reputację dla herhor67 w Przekierowywanie na inną stronę   
    ja jak piszę skript.pl w google to mi nie znajduje NICZEGO poza rzeczami związanymi z forum.
  24. Polubienie (+1)
    Hydorax przyznał(a) reputację dla franio3321 w Przekierowywanie na inną stronę   
    Otóż gdy w google propozycja wyszukiwania będzie na skript.pl wyskakuje taka strona:
    http://filestore321.com/download.php?id=280de1c4'>>http://filestore321.com/download.php?id=280de1c4Również tak macie? Pewna osoba na forum kilka dni temu zgłaszała problem że Opera wykrywa forum jako złośliwe być może że to jest tym rozwiązaniem, co o tym myślicie?
  25. Polubienie (+1)
    Hydorax przyznał(a) reputację dla Renoxeq w LICZYMY DO MILIONA   
    414

    Wysłane z mojego Samsunga Galaxy Mini za pomocą Tapatalk 2
×
×
  • Dodaj nową pozycję...