Skocz do zawartości

Shirgerus

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    Shirgerus przyznał(a) reputację dla Slupik98 w Ranking   
    Pamiętaj o likach :)
    Kod:
    every 1 second: loop all players set {x.1.%loop-player%} to x-coordinate of loop-player set {y.1.%loop-player%} to y-coordinate of loop-player wait 5 seconds loop all players set {x.2.%loop-player%} to x-coordinate of loop-player set {y.2.%loop-player%} to y-coordinate of loop-player if {x.1.%loop-player%} is {x.2.%loop-player%}: send "takie samo x" to loop-player else: send "inne x" to loop-player if {y.1.%loop-player%} is {y.2.%loop-player%}: send "takie samo y" to loop-player else: send "inne y" to loop-player
  2. Polubienie (+1)
    Shirgerus przyznał(a) reputację dla Slupik98 w Ranking   
    @up nie zadziała
    @topic
    łap:
    on damage of player: set {attacker.%victim%} to attackerGracz deda zawsze w wyniku obrażeń, a zatem zawsze jest jakiś atakujący :)
    Ten który zabił to ten, kto zadał jako ostatni obrażenia, tutaj nie dodaję go do zmiennej grupowej tylko zmieniam zmienną na jego nazwę. Przy kodzie kolegi @up kod nie zadziała, bo przy tym evencie nie ma atakującego. Mój zadziała bo już był taki temat.
  3. Polubienie (+1)
    Shirgerus przyznał(a) reputację dla Slupik98 w UltimateClans   
    variables: {adminchat.%player%} = falsecommand /adminchat [<text&gt]: trigger: if player don't have permissions "adminchat.commands" or "adminchat.*": send "&cNie masz uprawnien!" else: if arg 1 is not "off" or "on": send "&aUzycie: &a&l/adminchat On/Off" if arg 1 is not set: send "&aUzycie: &a&l/adminchat On/Off" if arg 1 is "on": if {adminchat.%player%} is true: send "&cMasz juz włączony AdminChat!" else: send "&aAdminChat zostal włączony!" set {adminchat.%player%} to true if arg 1 is "off": if {adminchat.%player%} is false: send "&cNie masz włączonego AdminChat'u" else: send "&cAdminChat zostal wyłączonny!" set {adminchat.%player%} to falseon chat: if {adminchat.%player%} is true: cancel event loop all players: loop-player has permissions "adminchat.Odbierz" or "adminchat.*" send "&a[&9Admin Chat&a] &f(&6%player%&f) &f%message%" to loop-playerNie wiem czy to jest mój skrypt, czy nie ale mam go na swoim serwie, więc łap.
  4. Polubienie (+1)
    Shirgerus przyznał(a) reputację dla Slupik98 w 2 skrypty   
    No ja słyszałem 2 wersje
    1) że się gryzą
    2) że się nie gryzą
     
    Ja mam 2 i nie widzę by sie jakos gryzły. Być może to robią, ale chciałbym twarde dowody lub opinię samego autora. To że mają te same opcje nie znaczy, że od razu muszą się gryźć. Psy też mogą mieć ten sam kolor, ale nie oznacza, że od razu się pogryzą prawda? :)
  5. Polubienie (+1)
    Shirgerus przyznał(a) reputację dla Slupik98 w 2 skrypty   
    Nie mam pojęcia nie testowałem xD
    Ale powinien bo wykorzystałem zmienną którą używa twórca do wypisania graczy, zapętliłem ją zapisałem do zmiennej jako gracz, sparwdziłem czy jest online i wtedy pisałem czy jest czy go nie ma na zielono, że jest a na czerwono to że nie ma. Jeżeli nie działa to znaczy że Autor jakoś zakombinował ze zmienną i będę się z nim musiał skonsultować...
  6. Polubienie (+1)
    Shirgerus przyznał(a) reputację dla Slupik98 w 2 skrypty   
    Nic się bugować nie będzie ALE:
    1) musisz zostawić plugin skript
    2) musisz dodać plugin skaddonlib
    Link:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Tam masz wszystkie dodatki ładnie wypisane razem z downloadem.
  7. Polubienie (+1)
    Shirgerus przyznał(a) reputację dla Slupik98 w 2 skrypty   
    Usuń to:


    if arg 1 is "profil" or "profile" or "info": if player has permissions "ultimateclans.info" or "ultimateclans.admin": if arg 2 is set: if {ultimateclans.clan.%arg 2%.name} is set: if {ultimateclans.clan.%arg 2%.info} is set: send "&aZalozyciel: &7%{ultimateclans.clan.%arg 2%.ownername}%" send "&aNazwa: &7%{ultimateclans.clan.%arg 2%.name}%" send "&aTag: &7%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag}%" send "&aLiczba czlonkow: &7%{ultimateclans.%arg 2%.member-number}%" if {ultimateclans.clan.%arg 2%.killall} is set: send "&aZabojstwa: &7%{ultimateclans.clan.%arg 2%.killall}%" if {ultimateclans.clan.%arg 2%.killall} is not set: send "&aZabojstwa: &70" if {ultimateclans.clan.%arg 2%.deathall} is set: send "&aSmierci: &7%{ultimateclans.clan.%arg 2%.deathall}%" if {ultimateclans.clan.%arg 2%.deathall} is not set: send "&aSmierci: &70" send "&aInfo:&7 %{ultimateclans.clan.%arg 2%.info}%" send "&aCzlonkowie: &7%{ultimateclans.%arg 2%.members::*}%" stop if {ultimateclans.clan.%arg 2%.info} is not set: send "&aZalozyciel: &7%{ultimateclans.clan.%arg 2%.ownername}%" send "&aNazwa: &7%{ultimateclans.clan.%arg 2%.name}%" send "&aTag: &7%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag}%" send "&aLiczba czlonkow: &7%{ultimateclans.%arg 2%.member-number}%" if {ultimateclans.clan.%arg 2%.killall} is set: send "&aZabojstwa: &7%{ultimateclans.clan.%arg 2%.killall}%" if {ultimateclans.clan.%arg 2%.killall} is not set: send "&aZabojstwa: &70" if {ultimateclans.clan.%arg 2%.deathall} is set: send "&aSmierci: &7%{ultimateclans.clan.%arg 2%.deathall}%" if {ultimateclans.clan.%arg 2%.deathall} is not set: send "&aSmierci: &70" send "&aInfo: &7Nie ustawiono" send "&aCzlonkowie: &7%{ultimateclans.%arg 2%.members::*}%" stop else: if {ultimateclans.clan.%arg 2%.tagauth} is set: if {ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.tag} is set: if {ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.info} is set: send "&aZalozyciel: &7%{ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.ownername}%" send "&aNazwa: &7%{ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.name}%" send "&aTag: &7%{ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.tag}%" send "&aLiczba czlonkow: &7%{ultimateclans.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.member-number}%" if {ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.killall} is set: send "&aZabojstwa: &7%{ultimateclans.clan.%arg 2%.killall}%" if {ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.killall} is not set: send "&aZabojstwa: &70" if {ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.deathall} is set: send "&aSmierci: &7%{ultimateclans.clan.%arg 2%.deathall}%" if {ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.deathall} is not set: send "&aSmierci: &70" send "&aInfo:&7 %{ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.info}%" send "&aCzlonkowie: &7%{ultimateclans.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.members::*}%" stop send "&aInfo:&7 %{ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.info}%" if {ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.info} is not set: send "&aZalozyciel: &7%{ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.ownername}%" send "&aNazwa: &7%{ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.name}%" send "&aTag: &7%{ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.tag}%" send "&aLiczba czlonkow: &7%{ultimateclans.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.member-number}%" if {ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.killall} is set: send "&aZabojstwa: &7%{ultimateclans.clan.%arg 2%.killall}%" if {ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.killall} is not set: send "&aZabojstwa: &70" if {ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.deathall} is set: send "&aSmierci: &7%{ultimateclans.clan.%arg 2%.deathall}%" if {ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.deathall} is not set: send "&aSmierci: &70" send "&aInfo: &7Nie ustawiono" send "&aCzlonkowie: &7%{ultimateclans.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.members::*}%" stop else: send "%{tag}% &cNie ma takiego klanu!" stop else: send "%{tag}% &cNie ma takiego klanu!" stop else: if {ultimateclans.%name of player%.member} is true: if {ultimateclans.lang} is "pl": make player execute command "clans info %{ultimateclans.%name of player%.clan.name}%" wait 1 tick stop if {ultimateclans.lang} is "eng": make player execute command "clans info %{ultimateclans.%name of player%.clan.name}%" wait 1 tick stop if {ultimateclans.%name of player%.owner} is true: if {ultimateclans.lang} is "pl": make player execute command "clans info %{ultimateclans.%name of player%.owner.clanname}%" wait 1 tick stop if {ultimateclans.lang} is "eng": make player execute command "clans info %{ultimateclans.%name of player%.owner.clanname}%" wait 1 tick stop else: send "%{tag}% &cNie masz wlasnej gildii!" send "%{tag}% &aW celu zobaczenia profilu innej gildii uzyj:" if {ultimateclans.lang} is "pl": send "&7/{@prefix} profil [nazwa/tag]" stop if {ultimateclans.lang} is "eng": send "&7/{@prefix} profile [name/tag]" stop else: send "&cNie masz uprawnien do uzywania tej komendy" stop if arg 1 is "setspawn": if player has permissions "ultimateclans.admin": set {ultimateclans.spawn.%world%} to location of player send "%{tag}% Ustawiono punkt spawnu" stop else: send "&cNie masz uprawnien do uzywania tej komendy" stop 
    i wklej to:


    if arg 1 is "profil" or "profile" or "info": if player has permissions "ultimateclans.info" or "ultimateclans.admin": if arg 2 is set: if {ultimateclans.clan.%arg 2%.name} is set: if {ultimateclans.clan.%arg 2%.info} is set: send "&aZalozyciel: &7%{ultimateclans.clan.%arg 2%.ownername}%" send "&aNazwa: &7%{ultimateclans.clan.%arg 2%.name}%" send "&aTag: &7%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag}%" send "&aLiczba czlonkow: &7%{ultimateclans.%arg 2%.member-number}%" if {ultimateclans.clan.%arg 2%.killall} is set: send "&aZabojstwa: &7%{ultimateclans.clan.%arg 2%.killall}%" if {ultimateclans.clan.%arg 2%.killall} is not set: send "&aZabojstwa: &70" if {ultimateclans.clan.%arg 2%.deathall} is set: send "&aSmierci: &7%{ultimateclans.clan.%arg 2%.deathall}%" if {ultimateclans.clan.%arg 2%.deathall} is not set: send "&aSmierci: &70" send "&aInfo:&7 %{ultimateclans.clan.%arg 2%.info}%" send "&aCzlonkowie:" loop {ultimateclans.%arg 2%.members::*}: set {_UltimateClans.dodatek.nick} to loop-value parsed as player if {_UltimateClans.dodatek.nick} is online: send "&a%{_UltimateClans.dodatek.nick}%" else: send "&a%{_UltimateClans.dodatek.nick}%" stop if {ultimateclans.clan.%arg 2%.info} is not set: send "&aZalozyciel: &7%{ultimateclans.clan.%arg 2%.ownername}%" send "&aNazwa: &7%{ultimateclans.clan.%arg 2%.name}%" send "&aTag: &7%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag}%" send "&aLiczba czlonkow: &7%{ultimateclans.%arg 2%.member-number}%" if {ultimateclans.clan.%arg 2%.killall} is set: send "&aZabojstwa: &7%{ultimateclans.clan.%arg 2%.killall}%" if {ultimateclans.clan.%arg 2%.killall} is not set: send "&aZabojstwa: &70" if {ultimateclans.clan.%arg 2%.deathall} is set: send "&aSmierci: &7%{ultimateclans.clan.%arg 2%.deathall}%" if {ultimateclans.clan.%arg 2%.deathall} is not set: send "&aSmierci: &70" send "&aInfo: &7Nie ustawiono" send "&aCzlonkowie:" loop {ultimateclans.%arg 2%.members::*}: set {_UltimateClans.dodatek.nick} to loop-value parsed as player if {_UltimateClans.dodatek.nick} is online: send "&a%{_UltimateClans.dodatek.nick}%" else: send "&a%{_UltimateClans.dodatek.nick}%" stop else: if {ultimateclans.clan.%arg 2%.tagauth} is set: if {ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.tag} is set: if {ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.info} is set: send "&aZalozyciel: &7%{ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.ownername}%" send "&aNazwa: &7%{ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.name}%" send "&aTag: &7%{ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.tag}%" send "&aLiczba czlonkow: &7%{ultimateclans.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.member-number}%" if {ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.killall} is set: send "&aZabojstwa: &7%{ultimateclans.clan.%arg 2%.killall}%" if {ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.killall} is not set: send "&aZabojstwa: &70" if {ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.deathall} is set: send "&aSmierci: &7%{ultimateclans.clan.%arg 2%.deathall}%" if {ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.deathall} is not set: send "&aSmierci: &70" send "&aInfo:&7 %{ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.info}%" send "&aCzlonkowie: &7%{ultimateclans.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.members::*}%" stop send "&aInfo:&7 %{ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.info}%" if {ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.info} is not set: send "&aZalozyciel: &7%{ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.ownername}%" send "&aNazwa: &7%{ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.name}%" send "&aTag: &7%{ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.tag}%" send "&aLiczba czlonkow: &7%{ultimateclans.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.member-number}%" if {ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.killall} is set: send "&aZabojstwa: &7%{ultimateclans.clan.%arg 2%.killall}%" if {ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.killall} is not set: send "&aZabojstwa: &70" if {ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.deathall} is set: send "&aSmierci: &7%{ultimateclans.clan.%arg 2%.deathall}%" if {ultimateclans.clan.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.deathall} is not set: send "&aSmierci: &70" send "&aInfo: &7Nie ustawiono" send "&aCzlonkowie:" loop {ultimateclans.%{ultimateclans.clan.%arg 2%.tag.fullname}%.members::*}: set {_UltimateClans.dodatek.nick} to loop-value parsed as player if {_UltimateClans.dodatek.nick} is online: send "&a%{_UltimateClans.dodatek.nick}%" else: send "&a%{_UltimateClans.dodatek.nick}%" stop else: send "%{tag}% &cNie ma takiego klanu!" stop else: send "%{tag}% &cNie ma takiego klanu!" stop else: if {ultimateclans.%name of player%.member} is true: if {ultimateclans.lang} is "pl": make player execute command "clans info %{ultimateclans.%name of player%.clan.name}%" wait 1 tick stop if {ultimateclans.lang} is "eng": make player execute command "clans info %{ultimateclans.%name of player%.clan.name}%" wait 1 tick stop if {ultimateclans.%name of player%.owner} is true: if {ultimateclans.lang} is "pl": make player execute command "clans info %{ultimateclans.%name of player%.owner.clanname}%" wait 1 tick stop if {ultimateclans.lang} is "eng": make player execute command "clans info %{ultimateclans.%name of player%.owner.clanname}%" wait 1 tick stop else: send "%{tag}% &cNie masz wlasnej gildii!" send "%{tag}% &aW celu zobaczenia profilu innej gildii uzyj:" if {ultimateclans.lang} is "pl": send "&7/{@prefix} profil [nazwa/tag]" stop if {ultimateclans.lang} is "eng": send "&7/{@prefix} profile [name/tag]" stop else: send "&cNie masz uprawnien do uzywania tej komendy" stop 
    Linijki masz podane od razu w kodzie(tzn koło kodu, po lewej stronie)
  8. Polubienie (+1)
    Shirgerus przyznał(a) reputację dla tropereks w 2 skrypty   
    Shirderus, ja udostepnilem post z linki em z odpowiedzią, jest on @4UP, ale tutaj masz link dokladnie do posta z odpowiedzią.
    Slupik98 po prostu przepisal caly post zmieniając tylko część kodu (persmissie,wiadomość do wyslanania)
  9. Polubienie (+1)
    Shirgerus przyznał(a) reputację dla Slupik98 w 2 skrypty   
    on region enter player: if name of region is "vip": player doesn't has permissions "region.vip" teleport player behind the player teleport player behind the player teleport player behind the player damage by 2 hearts send "&6[EnterRegion] &cNie mozesz przejsc na ten <span class="searchlite">cuboid</span>!" stopDla regionu który nazywa się vip
  10. Polubienie (+1)
    Shirgerus przyznał(a) reputację dla xFreku w 2 skrypty   
    Co do 1:
    command /sprawdz [<text&gt]: trigger: if arg 1 is not set: send "Ilosc twoich diamentów: %number of diamonds in the player's inventory%" to playerJeżeli dziala licze na like :P
  11. Polubienie (+1)
    Shirgerus przyznał(a) reputację dla #Aperture w Chyba proste   
    do tych graczy:
    on join:
    [tab]add player to {gracze::*}
    on every 1 minute:
    [tab]send message:'dolaczyl(i): {gracze::*}!

    Wytabuj i przetestuj. Jak nie działa, wyślij error log do mnie na pw
  12. Polubienie (+1)
    Shirgerus przyznał(a) reputację dla XziomekX w Chyba proste   
    nwm, czy to zadziała ale: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! ( co do tego czasu )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...