
KaWaNoS
-
Ilość zawartości
290 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Aktywność reputacji
-
KaWaNoS otrzymał(a) reputację od MonsterSwep w Zablokowanie komend
on command "ban HEMOL" or "ban Kololek": cancel event send "&cBrak dostepu" to player Masz, tam w 1 linijce podajesz komendy, które mają być blokowane
-
KaWaNoS otrzymał(a) reputację od niedamnicku w kolorowe napisy przez konsole
No bo w konsoli to nie będzie działać. Tak koloruje się tekst w prawie wszystkich pluginach.
-
KaWaNoS otrzymał(a) reputację od piotrii w Zmienne przypisane do moba
on damage: remove damage from {%victim%::hp} Tylko jeszcze jedno pytanie, po co ci taki system?
-
KaWaNoS otrzymał(a) reputację od SeIniKs w loop-blocks
Spróbuj tak:
every 30 seconds: loop all players: loop all blocks in radius 15 around loop-player: loop-block is grass set loop-block to lava
-
KaWaNoS przyznał(a) reputację dla SeIniKs w Skrypt na Vanish
Spróbuj usunąć 'with' w linijce 'send actionbar with "&cJestes niewidzialny!" to player'
-
-
-
KaWaNoS otrzymał(a) reputację od Cypika w Teleportacja
command /tele [<player>] [<player>]: trigger: teleport arg-1 to location at 100, 100, 100 in world "world" teleport arg-2 to location at 200, 200, 200 in world "world"
-
KaWaNoS otrzymał(a) reputację od FaczikPL w Zrobienie minutnika
Było tak od razu...
Wtedy robi się to inaczej, nie potrzebujesz żadnego minutnika. Zobacz sobie jak to jest zrobione Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! i zrób tak samo.
-
KaWaNoS otrzymał(a) reputację od k4piYT w /toggledrop
command /toggledrop: trigger: if {drop::%player%} is not set: set {drop::%player%} to true send "&cOd teraz nie mozesz wyrzucac przedmiotow" to player stop else: clear {drop::%player%} send "&aOd teraz mozesz wyrzucac przedmioty" to player stop on drop: if {drop::%player%} is true: cancel event -
-
KaWaNoS otrzymał(a) reputację od Glicz w Kolorowa wiadomość
Kolorowanie tekstu przecież masz w essentials, używasz wtedy np. "&e" i nie musisz robić niczego skryptem.
Jeżeli chcesz, żeby * kolorowała tekst to musisz ją zamienić na "&e"
replace all "*" with "&e" in the message
-
KaWaNoS otrzymał(a) reputację od zygiszu123 w Skrypt na wspólne otrzymywanie obrażeń
Tak, będzie działać przy każdych obrażeniach, nie tylko od upadku
-
KaWaNoS otrzymał(a) reputację od RediQ w LastLogin
Jak to się nie da...
on authme login: if size of {lastlog::*} is less than 30: add player to {lastlog::*} stop clear {lastlog::1} loop 29 times: set {lastlog::%loop-number + 1%} to {lastlog::%loop-number%} add player to {lastlog::*} stop command /lastlogin: trigger: send "&aOstatnie 30 zalogowanych graczy:" to player loop {lastlog::*}: send "&8- &c%loop-index%" to player Wymaga AuthMe i SharpSk
Daj znać czy działa, bo nie jestem pewien
-
KaWaNoS otrzymał(a) reputację od polsatgraniepl w Skript
Dobra poradziłem już sobie, problemem był skript-reflect. Usunąłem go i zaczęło działać
-
KaWaNoS otrzymał(a) reputację od Matijas12 w Usunięcie danej rzeczy ze wszystkich graczy na serwerze
event/komenda: loop all players: if loop-player has <ten item>: remove <ten item> from loop-player
-
-
KaWaNoS otrzymał(a) reputację od polsatgraniepl w Skrypt na Multikonta
Ok, zwracam honor. Niedokładnie przeczytałem
-
KaWaNoS otrzymał(a) reputację od polsatgraniepl w Skrypt na Multikonta
To jest trochę bez sensu...
Wystarczy, że zmienna {IP::*} będzie zawierać ip innego zalogowanego gracza i na to konto go również wpuści.
W dodatku z doświadczenia powiem, że takie rzeczy lepiej mieć zapisane w configu, ponieważ kiedy ktoś zmieni np. internet, IP się nie będzie zgadzać i taka osoba przyjdzie na discorda z prośbą o naprawienie tego, a ty nie będziesz wiedział, co zrobić.
Tu masz z zapisem w configu:
on load: if file "IpData/config.yml" does not exist: create file "IpData/config.yml" on first join: set value "ip.%player's uuid%" to "%player's ip%" in yaml file "IpData/config.yml" on join: set {_check} to single value "ip.%player's uuid%" get of "IpData/config.yml" if {_check} is not set: stop if {_check} is not player's ip: kick player due to "Multikonto" stop Wymaga SkUtilities
To racja, ale zależy czy Autor korzysta z AuthMe
-
-
KaWaNoS przyznał(a) reputację dla xXx_Xpedii_xXx w Jak moge zablokowac diamenty i nether?
można też użyć eventu "on portal" jeśli chce się wyłączyć wchodzenie do portalu
-
KaWaNoS otrzymał(a) reputację od MineRP w Jak to uprościć
set player's current inventory's slot (integers between 0 and 26) to {@item} Tu masz jeszcze krócej
-
KaWaNoS otrzymał(a) reputację od zygiszu123 w Skrypt na wspólne otrzymywanie obrażeń
W takim razie spróbuj tak:
on damage of player: set {_dmg} to damage victim's name is "zygiszu": loop all players: loop-player's name is "MajaRozyczka" damage loop-player by {_dmg} victim's name is "MajaRozyczka": loop all players: loop-player's name is "zygiszu" damage loop-player by {_dmg} Nie jest to najlepszy sposób ale najprawdopodobniej będzie działać
-
KaWaNoS przyznał(a) reputację dla Glicz w on authme login:
Nie wprowadzaj go w błąd, dawanie samego 'send "wiadomość"' domyślnie wysyła wiadomość do 'player'
-
KaWaNoS otrzymał(a) reputację od Glicz w on authme login:
Jeżeli tak masz napisane w skrypcie, to nie ma określonego gracza, do którego ma być wysłana wiadomość.