Skocz do zawartości

KaWaNoS

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    290
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Aktywność reputacji

  1. Super (+1)
    KaWaNoS otrzymał(a) reputację od MonsterSwep w Zablokowanie komend   
    on command "ban HEMOL" or "ban Kololek": cancel event send "&cBrak dostepu" to player Masz, tam w 1 linijce podajesz komendy, które mają być blokowane
  2. Tak działa wolny rynek (+1)
    KaWaNoS otrzymał(a) reputację od niedamnicku w kolorowe napisy przez konsole   
    No bo w konsoli to nie będzie działać. Tak koloruje się tekst w prawie wszystkich pluginach.
  3. Super (+1)
    KaWaNoS otrzymał(a) reputację od piotrii w Zmienne przypisane do moba   
    on damage: remove damage from {%victim%::hp} Tylko jeszcze jedno pytanie, po co ci taki system?
  4. Polubienie (+1)
    KaWaNoS otrzymał(a) reputację od SeIniKs w loop-blocks   
    Spróbuj tak:
    every 30 seconds: loop all players: loop all blocks in radius 15 around loop-player: loop-block is grass set loop-block to lava  
  5. Ale o co chodzi (0)
    KaWaNoS przyznał(a) reputację dla SeIniKs w Skrypt na Vanish   
    Spróbuj usunąć 'with' w linijce 'send actionbar with "&cJestes niewidzialny!" to player'
  6. Polubienie (+1)
    KaWaNoS otrzymał(a) reputację od OTDRGR w named   
    Spróbuj tak
    on rightclick: if player's tool is heart of the sea named "g": #kod  
  7. Śmiech kappy (+1)
    KaWaNoS otrzymał(a) reputację od PogKamper w skrypt nie działa   
    Tu masz 2 razy cudzysłów
  8. Super (+1)
    KaWaNoS otrzymał(a) reputację od Cypika w Teleportacja   
    command /tele [<player>] [<player>]: trigger: teleport arg-1 to location at 100, 100, 100 in world "world" teleport arg-2 to location at 200, 200, 200 in world "world"  
  9. Polubienie (+1)
    KaWaNoS otrzymał(a) reputację od FaczikPL w Zrobienie minutnika   
    Było tak od razu...
    Wtedy robi się to inaczej, nie potrzebujesz żadnego minutnika. Zobacz sobie jak to jest zrobione Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! i zrób tak samo.
  10. Super (+1)
    KaWaNoS otrzymał(a) reputację od k4piYT w /toggledrop   
    command /toggledrop: trigger: if {drop::%player%} is not set: set {drop::%player%} to true send "&cOd teraz nie mozesz wyrzucac przedmiotow" to player stop else: clear {drop::%player%} send "&aOd teraz mozesz wyrzucac przedmioty" to player stop on drop: if {drop::%player%} is true: cancel event
  11. Polubienie (+1)
    KaWaNoS otrzymał(a) reputację od k4piYT w Chat   
    on chat: set the chat format to "[player] -> [message]"  
  12. Kappa (0)
    KaWaNoS otrzymał(a) reputację od Glicz w Kolorowa wiadomość   
    Kolorowanie tekstu przecież masz w essentials, używasz wtedy np. "&e" i nie musisz robić niczego skryptem.
    Jeżeli chcesz, żeby * kolorowała tekst to musisz ją zamienić na "&e"
    replace all "*" with "&e" in the message  
  13. Super (+1)
    KaWaNoS otrzymał(a) reputację od zygiszu123 w Skrypt na wspólne otrzymywanie obrażeń   
    Tak, będzie działać przy każdych obrażeniach, nie tylko od upadku
  14. Polubienie (+1)
    KaWaNoS otrzymał(a) reputację od RediQ w LastLogin   
    Jak to się nie da...
    on authme login: if size of {lastlog::*} is less than 30: add player to {lastlog::*} stop clear {lastlog::1} loop 29 times: set {lastlog::%loop-number + 1%} to {lastlog::%loop-number%} add player to {lastlog::*} stop command /lastlogin: trigger: send "&aOstatnie 30 zalogowanych graczy:" to player loop {lastlog::*}: send "&8- &c%loop-index%" to player Wymaga AuthMe i SharpSk
    Daj znać czy działa, bo nie jestem pewien
  15. Tak działa komunizm (0)
    KaWaNoS otrzymał(a) reputację od polsatgraniepl w Skript   
    Dobra poradziłem już sobie, problemem był skript-reflect. Usunąłem go i zaczęło działać
  16. Polubienie (+1)
    KaWaNoS otrzymał(a) reputację od Matijas12 w Usunięcie danej rzeczy ze wszystkich graczy na serwerze   
    event/komenda: loop all players: if loop-player has <ten item>: remove <ten item> from loop-player  
  17. Super (+1)
    KaWaNoS otrzymał(a) reputację od Dżenek w Problem Z Gui   
    Wez ten kod pokaż
  18. Smutny kocur (0)
    KaWaNoS otrzymał(a) reputację od polsatgraniepl w Skrypt na Multikonta   
    Ok, zwracam honor. Niedokładnie przeczytałem
  19. Ale o co chodzi (0)
    KaWaNoS otrzymał(a) reputację od polsatgraniepl w Skrypt na Multikonta   
    To jest trochę bez sensu...
    Wystarczy, że zmienna {IP::*} będzie zawierać ip innego zalogowanego gracza i na to konto go również wpuści. 
    W dodatku z doświadczenia powiem, że takie rzeczy lepiej mieć zapisane w configu, ponieważ kiedy ktoś zmieni np. internet, IP się nie będzie zgadzać i taka osoba przyjdzie na discorda z prośbą o naprawienie tego, a ty nie będziesz wiedział, co zrobić.
     
    Tu masz z zapisem w configu:
    on load: if file "IpData/config.yml" does not exist: create file "IpData/config.yml" on first join: set value "ip.%player's uuid%" to "%player's ip%" in yaml file "IpData/config.yml" on join: set {_check} to single value "ip.%player's uuid%" get of "IpData/config.yml" if {_check} is not set: stop if {_check} is not player's ip: kick player due to "Multikonto" stop Wymaga SkUtilities
    To racja, ale zależy czy Autor korzysta z AuthMe
  20. Polubienie (+1)
    KaWaNoS otrzymał(a) reputację od Dragos w Antylogout   
    Tu masz coś takiego, poprzerabiaj sobie
     
  21. Ale o co chodzi (0)
    KaWaNoS przyznał(a) reputację dla xXx_Xpedii_xXx w Jak moge zablokowac diamenty i nether?   
    można też użyć eventu "on portal" jeśli chce się wyłączyć wchodzenie do portalu
  22. Super (+1)
    KaWaNoS otrzymał(a) reputację od MineRP w Jak to uprościć   
    set player's current inventory's slot (integers between 0 and 26) to {@item} Tu masz jeszcze krócej
  23. Super (+1)
    KaWaNoS otrzymał(a) reputację od zygiszu123 w Skrypt na wspólne otrzymywanie obrażeń   
    W takim razie spróbuj tak:
    on damage of player: set {_dmg} to damage victim's name is "zygiszu": loop all players: loop-player's name is "MajaRozyczka" damage loop-player by {_dmg} victim's name is "MajaRozyczka": loop all players: loop-player's name is "zygiszu" damage loop-player by {_dmg} Nie jest to najlepszy sposób ale najprawdopodobniej będzie działać
  24. Smutny kocur (0)
    KaWaNoS przyznał(a) reputację dla Glicz w on authme login:   
    Nie wprowadzaj go w błąd, dawanie samego 'send "wiadomość"' domyślnie wysyła wiadomość do 'player'
  25. Kappa (0)
    KaWaNoS otrzymał(a) reputację od Glicz w on authme login:   
    Jeżeli tak masz napisane w skrypcie, to nie ma określonego gracza, do którego ma być wysłana wiadomość.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...