Skocz do zawartości

Kormic

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    10000
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    166

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    Kormic otrzymał(a) reputację od PanNiedzwiadek w Niewidka!   
    Twój skrypt nie będzie działał adekwatnie do długości działania różnych mikstur niewidzialności.
     
    Co do ukrywania zbroi... Należałoby wysłać fałszywy pakiet informujący o tym, że gracz zdjął zbroję.
    Tutaj masz plugin, który powinien pomóc to osiągnąć: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Natomiast skrypt wygląda następująco:
    on consume: if event-item is invisibility potion: remove invisibility from player apply potion of invisibility 1 without any particles to player for 3 minutes else if event-item is extended invisibility potion: remove invisibility from player apply potion of invisibility 1 without any particles to player for 8 minutes Jeżeli chciałbyś połączyć plugin ze skryptem, tutaj wystarczyłoby wrzucić 'execute console command' do kodu w odpowiednich miejscach. Musiałbyś jednocześnie albo pętlą, albo jakimś eventem sprawdzać co jakiś czas czy gracz posiada ukrytą zbroję i nie posiada efektu niewidzialności. Aby sprawdzić czy posiada ukrytą zbroję, przy wykonywaniu komendy należałoby graczowi ustawiać jakąś zmienną.
    Daj znać czy plugin tobie odpowiada.
  2. Super (+1)
    Kormic otrzymał(a) reputację od ManiekPL w Jak zablokować END oraz Nether Serwer 1.16.4?   
    Powiedziałem ci jak to zrobić, dostałeś niemalże odpowiedź na tacy. Przeczytaj jeszcze raz, zasięgnij dokumentacji, poradników, naucz się czegoś i stań się bardziej samodzielny. Gdy tworzysz coś sam, satysfakcja jest znacznie większa aniżeli po otrzymaniu gotowej odpowiedzi, zapewniam.
     
  3. Super (+1)
    Kormic otrzymał(a) reputację od MarcelClay2 w Skrypt na Efekty   
    W takim razie:
    command /efekty: trigger: open chest inventory with 3 rows named "&b&lEfekty" to player loop 27 times: set slot loop-number - 1 of player's current inventory to white stained glass pane named " " loop 9 times: set slot loop-number + 8 of player's current inventory to gray stained glass pane named " " set slot 13 of player's current inventory to stone named "&cSiła I" with lore "&7Koszt&8: &a32 bloki szmaragdów" and "" and "&7Kliknij &6LPM&7, aby zakupić!" set slot 26 of player's current inventory to barrier named "&cWyjdź" with lore "&7Kliknij &6LPM&7, aby wyjść z okna zakupu efektów!" on inventory click: if name of player's current inventory is not "&b&lEfekty": stop if clicked inventory is player's inventory: stop cancel event if clicked slot is 13: if player has strength: close player's inventory send "&cJuz posiadasz ten efekt na sobie!" to player stop if player doesn't have 32 emerald blocks: close player's inventory send "&cNie stać cię na to!" to player stop apply potion of strength 1 to player for 1 minute remove 32 emerald blocks from player's inventory send "&aZakupiłeś efekt&7: &cSiła &6I" to player else if clicked slot is 26: close player's inventory Proszę, oto skrypt.
  4. Super (+1)
    Kormic otrzymał(a) reputację od xAxee w SkArmorEvent - event zakładania i zdejmowania zbroi w Skript   
    SkArmorEvent
    Witam serdecznie wszystkich skrypterów, chciałbym wam zaprezentować już drugą moją publiczną pracę, czyli skrypt dodający dwa eventy - jeden wywołujący się przy zakładaniu zbroi, a drugi przy zdejmowaniu zbroi.
     
    Cechy:
    Możliwość nasłuchiwania do dwóch eventów:
    - przy zakładaniu zbroi
    - przy zdejmowaniu zbroi
     
    Dodatkowo:
    Możliwość anulowania (cancelowania) obu eventów w celu blokady zakładania/zdejmowania zbroi.
    W razie potrzeby można wywołać te eventy w dowolnym kodzie, omówię to w dalszej części postu.
     
    Wymagania:
    - Skript min. 2.5 (zalecany 2.5.3)
    - skript-reflect (zalecany 2.1.0)
     
    Użycie:
    W mojej ocenie nie ma tutaj nad czym się rozwodzić, więc przejdę do rzeczy. Tak jak napisałem wyżej, skrypt dodaje 2 eventy.
     
    Tutaj szybko dla niewtajemniczonych omówię co oznacza dana rzecz w składni:
    - [ ] oznacza opcjonalność
    - | oznacza lub
    - ( ) oznacza wybór jednego spośród kilku elementów
     
    Pierwszy to 'on skae armor equip'. Jego składnia wygląda następująco:
    sk(ae|ArmorEvent) armo[u]r (equip|wear)  
    Drugi event natomiast to 'on skae armor unequip'. Składnia niemalże niczym się nie różni od pierwszego eventu poza przedrostkiem 'un'.
    sk(ae|ArmorEvent) armo[u]r un(equip|wear)  
    Oczywiście przed dwoma eventami możemy tradycyjnie zastosować 'on', ale nie jest to obowiązkowe.
    on skae armour equip: # Twój dalszy kod # Lub: skae armour equip: # Twój dalszy kod  
    Wartości do pobrania w evencie:
    W evencie do dyspozycji mamy dwie wartości:
    - pierwsza to 'player' (bądź event-player), reprezentuje gracza, który nałożył zbroję
    - druga to 'item' (bądź event-item), reprezentuje nałożony, bądź zdjęty element zbroi
     
    Przykłady użycia:
    # 1. on skae armour wear: if event-item's name is "&aDobry Helm": send "&aNałożyłeś dobry hełm!" to event-player # 2. skArmorEvent armor unequip: send "&aŚciągnąłeś &6%item%&a!" to player  
    Anulowanie eventu:
    Event jak najbardziej można anulować za pomocą zwykłego 'cancel event'.
    Przykłady:
    # 1. on skae armor equip: cancel event send "&cNie możesz założyć zbroi!" # 2. on skArmorEvent armor unequip: cancel event send "&cNie możesz ściągnąć zbroi!"  
    Wywoływanie eventu:
    Miałem powiedzieć kilka słów na temat wywoływania tych eventów w dowolnym kodzie, więc teraz to zrobię.
    Aby poprawnie wywołać event w naszym kodzie, musimy ustawić naszego gracza oraz element zbroi do listy.
    set {_l::player} to player set {_l::item} to event-item  
    Następnie używamy linijki wywołującej event.
    call event (custom event "onArmorEquip" with {_l::*})  
    Tutaj ukazuje nam się "onArmorEquip" i jest to nazwa eventu 'on armor equip', której używamy przy wywoływaniu eventu.
    W przypadku eventu 'on armor unequip' będzie to "onArmorUnequip".
    Podsumowując, za pomocą tych 3 linijek możemy w naszym kodzie użyć te eventy kiedykolwiek chcemy.
     
    A kiedy może to się przydać? Cóż, tutaj podam przykład:
    Mamy prostą komendę ustawiającą hełm gracza na diamentowy hełmet. Skrypt domyślnie obsługuje jedynie ręczne nakładanie hełmu przez gracza, więc wtedy właśnie wywołujemy event "onArmorEquip", przekazując przy tym odpowiednie wartości.
     
    Komu może przydać się ten skrypt?
    - osobom, które mają postawiony serwer na silniku Spigot
    - jest dobrą alternatywą dla przebywania na starszych wersjach ze względu na SharpSK
    - zamiennik dla eventu 'on armor change' ze względu na dostępność dla serwerów postawionych na silniku PaperSpigot (oraz Tuinity) oraz ze względu na to, że ten event pozwala jedynie na przechwycenie nowo nałożonego elementu zbroi, nie zdejmowanego. Dodatkowo SkArmorEvent pozwala na anulowanie eventu, co w przypadku wcześniej wspomnianego skriptowego eventu jest niemożliwe.
     
    Pobieranie:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - v. 1.0
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - v. 1.1
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - v. 1.2 (1.9.4 - 1.13.1)
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - v. 1.2 (1.13.2+)
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - v. 1.2.1 (1.9.4 - 1.13.1)
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - v. 1.2.1 (1.13.2+)
     
    Rozwiązywanie problemów:
    W razie znalezienia jakichkolwiek błędów w skrypcie (miejąc uprzednio na uwadze wymagania skryptu) prosiłbym o dokładne opisanie ich w sekcji komentarzy.
    Prosiłbym również o podanie wersji serwera, silnika serwera, wersji Skripta oraz listy dodatków do Skripta.
     
    Propozycje:
    Co prawda nie myślę nad dalszym rozwojem skryptu, aczkolwiek jeżeli ktoś zaproponuje coś ciekawego, przemyślę to
     
    Dziękuję bardzo za przeczytanie, życzę miłej zabawy ze skryptem.
     
    PS. Jeżeli ktoś jest zainteresowany moją pierwszą pracą publiczną, znajdziecie ją Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!. Ostrzegam, niewypał (głównie ze względu na ograniczenia techniczne).
    W razie chęci rozwoju skryptu SkCylinder, proszę o uprzedni kontakt ze mną poprzez forumową prywatną wiadomość.
     
  5. Super (+1)
    Kormic otrzymał(a) reputację od Fallouter w Cooldown do komendy   
    Proszę.
    options: odleglosc_mowienia: 20 on chat: if size of (all players in radius {@odleglosc_mowienia} around player) < 2: send "&cNikt nie usłyszał Twojego głosu" to player stop set chat recipients to all players in radius {@odleglosc_mowienia} around player command /krzyk [<text>]: trigger: arg 1 is not set: send "&cPodaj wiadomosc!" to player stop if player has permission "krzyk.vip": set {_c} to 30 minutes set {_t} to "&6[&bKRZYK&6] &6&l>> &f%player% %arg-1%" else: set {_c} to 1 hour set {_t} to "&6[&eKRZYK&6] &6&l>> &f%player% %arg-1%" {cooldownShout::%player%} is set: difference between {cooldownShout::%player%} and now is less than {_c} send "&cNie możesz jeszcze użyć tej komendy!" to player stop set {cooldownShout::%player%} to now send {_t} to all players in player's world  
  6. Polubienie (+1)
    Kormic otrzymał(a) reputację od InterZ w Projekt serwera 1.16.4   
    Kormic wygląda to na reklamę serwera, który miałby za niedługo powstać. John jednak chciałby się najpierw dowiedzieć czy ktokolwiek byłby zainteresowany tego typu serwerem i co by mógł zmienić/poprawić.
  7. Super (+1)
    Kormic otrzymał(a) reputację od MichalPL195 w Custom crafting   
    'from "&6Baguette"'? Nie powinno być przypadkiem 'named "&6Baguette"'?
  8. Polubienie (+1)
    Kormic otrzymał(a) reputację od Norbi353 w Jaki hosting wybrać?   
    W mojej ocenie ten post to jest jakiś żart.
    Nie miałeś na nim serwera, a opisujesz go.
    Tutaj analogiczna sytuacja.
    Cena to nie wszystko kolego. Serwer może być drogi, ale i może być równocześnie wart swojej ceny ze względu na dobra jakie oferuje swoim klientom.
     
    Podsumowując:
    Wszystkie serwery opisałeś pobieżnie jedynie poza EnderChestem, o którym każdy już wie, że nie jest wart nawet złamanego grosza.
    Mam wrażenie, że te porównanie miało jedynie służyć reklamie hostingu "Nazwa Nieokreślona", a nie merytorycznej konfrontacji wielu hostingów. Dwa, jak nie trzy serwery skreśliłeś na samym początku albo przez to, że cena wysoka, albo przez to, iż tam nie miałeś okazji zagrać.
    EDIT:
    Wiadomość ode mnie do osób czytających mój komentarz, jeśli szukacie porządnej konfrontacji serwerów, już lepiej skorzystać z wyszukiwarki i wpisać frazę "minecraft hosting porównanie" czy też "minecraft top hostingów".
  9. Polubienie (+1)
    Kormic otrzymał(a) reputację od AdasAdasiek w cooldown na wedki i sniezki   
    Proszę. Na górze skryptu ustawiasz cooldown oraz wiadomość osobno dla wędki i dla śnieżki.
    options: cooldown-wedka: 3 seconds wiadomosc-wedka: &cOdczekaj chwilę przed następnym użyciem wędki! cooldown-sniezka: 3 seconds wiadomosc-sniezka: &cOdczekaj chwilę przed następnym użyciem śnieżki! on rightclick: if player's tool's type is fishing rod: if {wedka::cooldown::%player%} is set: if difference between {wedka::cooldown::%player%} and now is less than {@cooldown-wedka}: cancel event send "{@wiadomosc-wedka}" to player stop set {wedka::cooldown::%player%} to now else if player's tool's type is snowball: if {sniezka::cooldown::%player%} is set: if difference between {sniezka::cooldown::%player%} and now is less than {@cooldown-sniezka}: cancel event send "{@wiadomosc-sniezka}" to player stop set {sniezka::cooldown::%player%} to now  
  10. Super (+1)
    Kormic otrzymał(a) reputację od Usunięty#34161 w Skrypt/Plugin na powalenia graczy z kwadratowej masakry   
    Wyszukaj sobie na forum "skrypt na nokaut". Było już parę takich.
  11. Super (+1)
    Kormic otrzymał(a) reputację od Usunięty#34161 w Alfabet   
    A
  12. Polubienie kappy (+1)
    Kormic otrzymał(a) reputację od Usunięty#34161 w Na ile oceniasz aktywność użytkownika powyżej?   
    Oceniam twoją aktywność na 9/10, wykonujesz wiele akcji moderacyjnych, a właściwie najwięcej z całej moderacji forum. Brakuje niestety udzielania się jako zwykły użytkownik.
  13. Polubienie (+1)
    Kormic otrzymał(a) reputację od Usunięty#34161 w Skrypt Bob Budowniczy   
    Proszę, powinno działać. I kilka uwag:
    1. Nie używaj format slot, a set slot
    2. Zamiast używać komend poprzez konsolę używaj składni Skripta, jeżeli to jest niemożliwe, rozważ przynajmniej wykonywanie poprzez gracza.
  14. Polubienie (+1)
    Kormic otrzymał(a) reputację od neQYT w GUI   
    Myślę, że trzeba tutaj zdementować/sprostować niektóre nieprawdziwe informacje.
    1. W SkQuery można modyfikować możliwość wyciągania itemów, od tego służy wyrażenie 'to be unstealable'.
    2. Mówienie, iż skrypty obciążają serwer jest dość głupie. Wszystko zależy od samego skryptu. To prawda, pluginy mniej obciążają niż skrypty, ale skrypty obciążają serwer w co najmniej średniozaawansowanych projektach.
    3. To prawda, pisanie w Javie zawsze jest najlepsze, ale zabiera najwięcej czasu. Po to właśnie został stworzony Skript, aby wdrażać w prosty sposób niezaawansowane mechaniki do gry.
    4. Skript jest "trudniejszy" w tym jedynie, że trzeba podać w event'cie 'on inventory click' działanie po kliknięciu.
    5. Mam wątpliwości co do tego czy rzeczywiście jest bardzo mało używany na serwerach. Ludzie go używają i nie jest to jakiś fenomen.
    6. Dokumentacja a poradnik to co innego. Dokumentacje dotyczące tworzenia GUI w Skript'cie istnieją. Przykład: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Dodam jeszcze, że jest błąd w ostatnim zdaniu. Powinno być "znaleźć", nie "znalesc".
  15. Polubienie (+1)
    Kormic otrzymał(a) reputację od Jaarold w Szansa na pusty drop dla graczy   
    1. Trzecia i czwarta linijka mają zbyt duże wcięcia względem linijki nr 2.
    2. W eventach 'on mine' i 'on break' używamy 'cancel drops', a nie 'clear drops'.
    Załączam poradnik o wcięciach w Skript.
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  16. Polubienie (+1)
    Kormic otrzymał(a) reputację od KebaleK w Skrypt na blokowanie wchodzenia na spawn podczas pvp   
    Proszę. Wymagany plugin wspierający regiony (np. WorldGuard). Region spawnu musi być nazwany "spawn".
    EDIT:
    Zapomniałbym dodać. Region od strefy pvp również musi być nazwany "pvp".
    on damage of player: attacker is a player "%region at victim%" contains "pvp" set {antiSpawnEntrance::%victim%} to now on entering of region "spawn": difference between {antiSpawnEntrance::%player%} and now is less than 20 seconds cancel event send "&cNie możesz jeszcze wejść na spawn!" to player on command: command is not "msg" or "helpop" difference between {antiSpawnEntrance::%player%} and now is less than 20 seconds cancel event send "&cNie możesz jeszcze wykonywać komend innych niż &6/msg &coraz &6/helpop&c!" to player  
  17. Super (+1)
    Kormic otrzymał(a) reputację od lowanid156 w Sposób przechowywania zmiennych   
    Dlatego też należy pamiętać o czyszczeniu niepotrzebnych zmiennych. Oczywiście nie twierdzę, iż wszystkie zmienne u ciebie są zbędnę, ale na pewno stanowią jakąś część tego pliku (możliwe, że dużą). Mimo wszystko jest to dość dziwne, znam ludzi, u których plik variables.csv zajmuje ok. 3-4 GB i nie widzą różnicy w prędkości odczytu i zapisu zmiennych.
    Twój plik variables.csv zajmuje natomiast jedyne 26 MB, czyli w porównaniu do powyższych przykładów niezwykle mało.
    Z tego co mi wiadomo to z SQL'em w Skript'cie przez długi czas były problemy i skrypterzy skarżyli się na jego zawodność. Jak to wygląda obecnie? Nie wiem.
    Trzeba pamiętać o tym, że natywne zmienne są najbardziej dopieszczane przez deweloperów Skripta. Mimo wszystko warto przetestować. Problem z czego może wynikać? Z wielu rzeczy, podam jedynie 3 z wielu możliwych przyczyn:
    Błąd w twoim skrypcie. Dodatek powodujący problemy ze Skriptem i/lub zmiennymi. Inny plugin powodujący problemy.
  18. Polubienie (+1)
    Kormic otrzymał(a) reputację od Misio12320 w Motyka która sama odsadza   
    Proszę, skrypt nietestowany.
    on break: player's tool is diamond hoe named "xyz" event-block is ripe potato plant or ripe carrot plant or ripe wheat plant or ripe pumpkin stem or ripe melon stem set event-block to ("freshly planted %type of event-block%" parsed as item)  
  19. Polubienie (+1)
    Kormic otrzymał(a) reputację od Misio12320 w Loopowanie nicku gracza...   
    Masz w internecie funkcje zamieniające tekst na tęczowy.
    Wyszukaj sobie "skript rainbow text".
  20. Polubienie (+1)
    Kormic otrzymał(a) reputację od Misio12320 w Czy da się tak zrobić?   
    Nie widzę całego kodu, ale nie wiem na co ci ten 'else if'.
    Reszta powinna być okej.
  21. Polubienie (+1)
    Kormic otrzymał(a) reputację od Misio12320 w Czy da się tak zrobić?   
    Nie działa gdyż 'else if' jest podpięty pod warunek sprawdzający nazwę GUI.
    Powinien być podpięty pod warunek sprawdzający slot.
    EDIT:
    Nie ma sensu również zamieniać tego na tekst.
  22. Polubienie (+1)
    Kormic otrzymał(a) reputację od Misio12320 w Czy da się tak zrobić?   
    Zapomniałeś o sprawdzaniu nazwy GUI.
  23. Polubienie (+1)
    Kormic otrzymał(a) reputację od Misio12320 w Czy da się tak zrobić?   
    Zmieniłbym to, że sprawdzanie klikniętego GUI byłoby nad sprawdzaniem slotu, ale tak poza tym to wszystko okej.
  24. Polubienie (+1)
    Kormic otrzymał(a) reputację od Misio12320 w Czy da się tak zrobić?   
    A no tak... Wybacz, mój błąd.
    Wywal te sprawdzanie nazwy i tyle.
  25. Polubienie (+1)
    Kormic otrzymał(a) reputację od Misio12320 w Więcej regionów w antylogoucie.   
    Możesz sobie stworzyć region o nieregularnym kształcie.
    Tutaj kłania się komenda "//sel poly". Dzięki niej możesz wyznaczyć region o nieregularnym kształcie.
    EDIT:
    Jeżeli chcesz wiedzieć więcej, wyszukaj sobie "worldedit sel poly" czy coś takiego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...