Skocz do zawartości

sosnax1

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Polubienie kappy (+1)
    sosnax1 otrzymał(a) reputację od TermitCG w Vote - skrypt na głosowanie   
    Jest to jeden z moich małych skryptów. Pozwala on graczom używać komendy /vote oraz /voteset co umożliwia im zmienianie pogody oraz dnia. 
    Aby zagłosować piszemy /vote tak lub /vote nie
    Aby rozpocząć głosowanie piszemy /voteset dzien/noc/slonce/descz/mute
    To tyle
    W nowym poprawiono bug powstający przy błędnym podaniu komendy, co skutkowało permanentnym uznaniem zajętości głosowania. Dodano mute na 5 minut. Działa z essentialsX  lub innym pluginem używającym składni /mute <player> time  [d:h:m:s]
    Download:
    Aktualizacja 17,03,2020
    Wersja na starego skripta
    https://code.skript.pl/Lp3qp9AC/
  2. Polubienie (+1)
    sosnax1 otrzymał(a) reputację od FiFaCZeq2001 w Bilet - skrypt na przejścia z biletami   
    Oto kolejny skrypt ze starych pomysłów.
    Dodaje on do gry bilet którego to możemy użyć do zweryfikowania zapłaty za przejście.
    Działanie skryptu jest proste. Jeśli gracz kliknie papierem na dozownik, skrypt sprawdzi czy papier ma nazwę bilet i czy jego enchant jest równy unbreaking 10 . Jeśli tak przesuwa gracza kawałek na południe.
     
    Największym minusem tego skryptu  jest to ,że bilet teleportuję tylko w jedną stronę. Wiec stacje musiały by mieć przejścia w jednym kierunku.
     
    Oto kod:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
     
     
    Skrypt raczej nie będzie rozwijany chodź tego nie wykluczam.
  3. Polubienie (+1)
    sosnax1 otrzymał(a) reputację od boleknowak w Bilet - skrypt na przejścia z biletami   
    Oto kolejny skrypt ze starych pomysłów.
    Dodaje on do gry bilet którego to możemy użyć do zweryfikowania zapłaty za przejście.
    Działanie skryptu jest proste. Jeśli gracz kliknie papierem na dozownik, skrypt sprawdzi czy papier ma nazwę bilet i czy jego enchant jest równy unbreaking 10 . Jeśli tak przesuwa gracza kawałek na południe.
     
    Największym minusem tego skryptu  jest to ,że bilet teleportuję tylko w jedną stronę. Wiec stacje musiały by mieć przejścia w jednym kierunku.
     
    Oto kod:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
     
     
    Skrypt raczej nie będzie rozwijany chodź tego nie wykluczam.
  4. Polubienie (+1)
    sosnax1 otrzymał(a) reputację od #Aperture w Bilet - skrypt na przejścia z biletami   
    Oto kolejny skrypt ze starych pomysłów.
    Dodaje on do gry bilet którego to możemy użyć do zweryfikowania zapłaty za przejście.
    Działanie skryptu jest proste. Jeśli gracz kliknie papierem na dozownik, skrypt sprawdzi czy papier ma nazwę bilet i czy jego enchant jest równy unbreaking 10 . Jeśli tak przesuwa gracza kawałek na południe.
     
    Największym minusem tego skryptu  jest to ,że bilet teleportuję tylko w jedną stronę. Wiec stacje musiały by mieć przejścia w jednym kierunku.
     
    Oto kod:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
     
     
    Skrypt raczej nie będzie rozwijany chodź tego nie wykluczam.
  5. Polubienie (+1)
    sosnax1 przyznał(a) reputację dla PoweredDragon w Naprawa dotyczącego skryptu cobbleoff/on.   
    on break of stone:    if {cobble.%player%} is true:        set drops to cobblestone    else:        cancel event        set block to air
  6. Polubienie (+1)
    sosnax1 otrzymał(a) reputację od sula008 w Czytanie gracza ze zmiennej   
    command /usun [<text&gt]: trigger: delete {dom.%player%.%arg%}command /dodaj [<text&gt]: trigger: #Ustwa dom.gracz1.gracz2 na prawda set {dom.%player%.%arg%} to truecommand /innydom [<text&gt]: trigger: if {dom.%arg%.%player%} is true: teleport player to {dom::%arg%}command /ustwdom [<text&gt]: trigger: set {dom::%player%} to location of playercommand /dom: trigger: teleport player to {dom::%player%}Powinno działać ale nie sprawdzałem :)
  7. Polubienie (+1)
    sosnax1 otrzymał(a) reputację od sula008 w Czytanie gracza ze zmiennej   
    Spróbuj tak:
    loop {homes.list.%arg 1%::*}: loop-value is player: send "dzia�a" else if loop-value is not set: stop else: send "nie dzia�a"
  8. Polubienie (+1)
    sosnax1 otrzymał(a) reputację od sula008 w Czytanie gracza ze zmiennej   
    Hmm usuń zmienna i ustaw home na nowo może masz jakieś "puste" ale napisane części
  9. Polubienie (+1)
    sosnax1 przyznał(a) reputację dla PoweredDragon w Odczekiwanie czasu ze zmiennej   
    set {_hour} to subtext of "%now%" between 13 and 16difference between {praca.kurs.czas.%player%} and {_hour} > {praca.czas::%{praca.kurs.%player%}%}:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...