-
Ilość zawartości
170 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Aktywność reputacji
-
TheFightaz przyznał(a) reputację dla CoFFeIN04 w Problem ze skryptem
nieee, nie tak
Do zmiennej zapisz type of event-block i ustaw na niego. Jeśli ustawiasz na event-block to podczas ustawiania pobiera on blok w stanie faktycznym, czyli powietrze
-
TheFightaz otrzymał(a) reputację od CoFFeIN04 w Problem ze skryptem
Sprawdzałem chat GPT bo miałem pewien problem własnie, wiem ze moge to zrobic prosciej, ale chciałbym uzyskac pewien efekt, mianowicie gdy gracz niszczy drzewo (np konar 10 w gore i liscie) to po czasie drzewo samo sie pojawia w tym samym miejscu razem z liscmi
-
TheFightaz otrzymał(a) reputację od CoFFeIN04 w Problem ze skryptem
Czesc,
Mam skrypt, który daje błędy dotyczace "execute at" próbowałem tez "loop all blocks[...]" ale nadal mam 4 błędy.
on break of oak log: set {_location} to location of event-block set {_isComplete} to true execute at {_location} in 3x3x3 region: if {log} at current location is oak log: set {_isComplete} to false break if {_isComplete} is false: set {_treeBlocks} to {oak log, oak leaves} set {_treeType} to oak log execute at {_location}: replace all {_treeBlocks::*} in 3x3x3 region with {_treeType} wait 30 seconds set {_isComplete} to true execute at {_location} in 3x3x3 region: if {log} at current location is oak log: set {_isComplete} to false break if {_isComplete} is false: execute at {_location}: replace all {_treeBlocks::*} in 3x3x3 region with {_treeType} Co chce uzyskac?
Chce zrobic tak, ze gdy gracz zniszczy drzewo, to one sie regenruje, całe razem z liscmi w tym samym miejscu.
Moze ktos pomóc?
-
TheFightaz przyznał(a) reputację dla Medyk324 w Problem ze skryptem na zmienną
%{wymagane.%{lvl::%player%}%}%
-
TheFightaz przyznał(a) reputację dla Medyk324 w Problem ze skryptem na zmienną
on script load: set {wyamagane.1} to 100 set {wymagane.2} to 250 set {wymagane.3} to 550 set {wymagane.4} to 950 set {wymagane.5} to 1350 set {wymagane.6} to 1750 on death: if attacker is a player: set {_lvl} to {lvl::%attacker%} add 1 to {_lvl} set {_wymagane} to {wymagane.%{_lvl}%} set {_lvl} to {lvl::%attacker%} add 1 to {_lvl} set {_next1} to {wymagane.%{_lvl}%} if {exp::%attacker%} is bigger than or equal to {_wymagane}: add 1 to {lvl::%attacker%} set {exp::%attacker%} to 0 send "Awansowales na %{lvl::%attacker%}% poziom" to attacker on death of creature: if attacker is a player: set attacker's level to {lvl::%attacker%} set {_lvl} to {lvl::%attacker%} add 1 to {_lvl} set {_next1} to {lvl::%attacker%} set {_next1} to {wymagane.%{_lvl}%} if name of creature is "&2Slaby Mutant &aLvl. 1": set {_exp} to 1 set {_lvl} to 1 add {_exp} to {exp::%attacker%}
-
TheFightaz przyznał(a) reputację dla knugi w Reset zmiennej
Ogólnie to wiem o co Ci chodzi i jest tak napisane.
Tylko pytanie, dlaczego raz bierzesz zmienne attackera a raz victima
W evencie on death expression %player% oznacza %victim%.
I tutaj jest problem z nazewnictwem zmiennych. Przyjrzyj się na te dwie linijki (wszystkie są bardzo podobne i zawierają ten sam błąd), zgrubiłem błąd.
if {expStrengthLevel.%attacker%} is equal to {strengthLevel1.%player%}: #100
set {strengthLevelFirst.%attacker%} to {strengthLevel2.%player%} #250
W ogóle co to jest za system porównywania poziomów.
Dla każdego gracza przypisujesz constans który może być zmienny. WTF? (Sam nie rozumiem co napisałem)
ja bym to zapisał tak:
{TheFightaz::ExpStrength::%player%} - Exp gracza
{TheFightaz::ExpStrength::%player%::lvl} - LVL gracza
i natomiast event by wyglądał w ten sposób:
-
-
TheFightaz przyznał(a) reputację dla knugi w Skrypt na Historie Przelewów
Proszę bardzo. Od razu poprawiłem trochę Ci tamten kod, bo gdy miałem 100$ a chciałem przelać tylko 5 to nie mogłem, bo pisało że nie mam tyle przy sobie
Jedynie można wysłać całość pieniędzy.
-
TheFightaz przyznał(a) reputację dla polsatgraniepl w Skrypt na przelew
zamień sobie [<text>] w arg-2 na [<player>] to wtedy nie będziesz musiał przy każdym wykorzystaniu argumentu parsować go na gracza
-
TheFightaz przyznał(a) reputację dla polsatgraniepl w Skrypt na przelew
Dodaj sobie sprawdzanie czy arg-2 jest graczem który wykonuje komende
powinno zadziałać
#nietestowane
-
TheFightaz przyznał(a) reputację dla Alanekx123xx1 w Skrypt na przelew
Warto też zmienić z
{playerAccountMoney.%player%} na
{playerAccountMoney::%player%}
-
TheFightaz przyznał(a) reputację dla LeviBoyPL w Skrypt na BW (Brutalne pobicie)
Jeżeli w skriptcie możesz sprawić, że jedna osoba jeździ na drugiej to tak, jest taka możliwość od w sumie bardzo dawna. W spigocie to wygląda +/- Entity#setPassenger(Entity), w skriptcie zgaduje że będzie to coś na wzór
make player mount player
-
TheFightaz przyznał(a) reputację dla polsatgraniepl w Problem z komendą give potki w skrypcie
command /gi: trigger: give 1 of strong strength potion to player
-
TheFightaz przyznał(a) reputację dla PanMaruda w Skrypt na Kryptowalute serwerową
on inventory click: if clicked inventory is not player's inventory: if name of player's current inventory is "&c&lCrafts&a&lMC&f&l.pl &8| &6&lZAKUP-COINSY": clicked slot is 4: if player's balance is more or equal to {nCoinPrice}: add 1 to {coinGet.%player%} add 1000 to {nCoinPrice} send "{@tag} &aDo twojego konta został dodany &8x1 &cnCoin &8(Aktualny kurs za &8x1 &cnCoin &b[&a%{_nCoinNew}%&b]&8)" to player proszę
-
TheFightaz przyznał(a) reputację dla CoFFeIN04 w Problem z blokadą w GUI / TUSKE
clicked inventory is not player's inventory dodatkowo tutaj lepiej zrobić tak:
set slot (integers between 0 and 9) and (integers between 17 and 27) #... o wiele schludniej wygląda
-
TheFightaz przyznał(a) reputację dla knugi w Skrypt na naprawe przedmiotu w GUI
Musisz użyć reapir slot 12 of player's current inventory
-
TheFightaz przyznał(a) reputację dla Glicz w GlitchCode - Modernistyczny edytor kodu
Wstęp
Po długim czasie prac, w końcu mogę opublikować wam mój program GlitchCode
Jest to modernistyczny edytor kodu, również ma open src.
Program póki co zawiera same podstawowe rzeczy, gdyż są to jego jedne z pierwszych wersji.
Tutaj dam screeny z programu, jak ktoś chce zobaczyć jak to wygląda:
nieaktualne, za jakiś czas będą nowe
Info
DL: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
SRC: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Discord: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
ToDo: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
TheFightaz przyznał(a) reputację dla CoFFeIN04 w Problem w konsoli
No przecież jak wół nie zmieniłeś
-
-
TheFightaz przyznał(a) reputację dla CoFFeIN04 w Zdrapki na 3 itemy
Dobra, czyściło ekwipunek bo zamiast close dałem clear XD
tutaj gotowy kod, który został przeze mnie przetestowany i działa:
options: item1: dirt item2: stone item3: diamond item4: emerald item5: obsidian item6: chest item7: sand item8: sandstone item9: diamond on load: set {prize::*} to {@item1}, {@item2}, {@item3}, {@item4}, {@item5}, {@item6}, {@item7}, {@item8} and {@item9} command /zdrapka [<text>]: trigger: open chest inventory named "&2&lMC&6&lSquare&f&l.pl &8&l| &6&lZDRAPKI &8&l|" with 5 rows to player set slot (integers from 0 to 9), 17, 18, 26, 27, (integers from 35 to 45) of player's current inventory to gray stained glass pane named "" with lore "" set slot 10,11,15,16,19,20,24,25,28,29,33 and 34 of player's current inventory to white stained glass pane named "" with lore "" set slot 12,13,14,21,22,23,30,31 and 32 of player's current inventory to blue stained glass pane named "&6Zdrapka" with lore "&7Zdrap, używając &aLPM!" on inventory click: name of player's current inventory is "&2&lMC&6&lSquare&f&l.pl &8&l| &6&lZDRAPKI &8&l|" clicked inventory is not player's inventory cancel event type of clicked slot is blue stained glass pane if amount of blue stained glass pane in player's current inventory > 6: set {_it} to "%random element out of {prize::*}%" parsed as itemtype set {_am} to random integer between 1 and 5 set slot (index of clicked slot) of player's current inventory to {_am} of {_it} add {_am} of {_it} to player's inventory stop close player's inventory
-
TheFightaz przyznał(a) reputację dla CoFFeIN04 w Zdrapki na 3 itemy
na komendę zdrapka?
dodajesz:
cooldown: 1 hour cooldown message: &cMusisz odczekac jeszcze &e%remaining time% &cprzed nastepnym uzyciem! przed trigger:
-
TheFightaz przyznał(a) reputację dla PanMaruda w Skrypt na sklep ze zmiennymi
add ({zmienna} * cena) to balance of %player% set {zmienna} to 0
-
TheFightaz przyznał(a) reputację dla maxcom1 w Pomoc ze skryptem i jego kodem
Nie działa bo dodaje graczu pieniądze za pierwszą godzine i nawet jak jest offline.
on join: while: wait 30 minutes if player is online: if player have permissions "kawiarnia.upgrade": wait 30 minutes add 3500 to player's balance set action bar of player to "&bOtrzymano 3500$ za dobrze prosperującą firmę!" if player have permissions "kawiarnia.upgrade" and "kawiarniapoz1": wait 30 minutes add 2000 to player's balance set action bar of player to "&bOtrzymano 5500$ za dobrze prosperującą firmę!" if player have permissions "kawiarnia.upgrade" and "kawiarniapoz1" and "kawiarniapoz2": wait 30 minutes add 3000 to player's balance set action bar of player to "&bOtrzymano 8500$ za dobrze prosperującą firmę!" if player have permissions "kawiarnia.upgrade" and "kawiarniapoz1" and "kawiarniapoz2" and "kawiarniapoz3": wait 30 minutes add 4500 to player's balance set action bar of player to "&bOtrzymano 13000$ za dobrze prosperującą firmę!" if player have permissions "kawiarnia.upgrade": remove 1200 from player's account set action bar of player to "&4Podatek za prowadzenie firmy 1200$!" if player have permissions "kawiarniapoz4": wait 10 minutes add 1800 to player's balance set action bar of player to "&bZwrot podatku w wysokości 1800$" else: exit loop Powinno działać.