
PrzypalonyOmlet
-
Ilość zawartości
116 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Aktywność reputacji
-
PrzypalonyOmlet otrzymał(a) reputację od Dudek w fontanna - push bloków
Przecież w najnowszej wersji skript'a można używać wyrażeń takich jak "falling water".
Zresztą nie rozumiem po co te górne i dolne, nie wystarczy na dole zespawnować spadającą wodę, popchnąć ją do góry, zaczekać chwilę i potem w jakimśtam kierunku? Coś jak poniżej:
variables: kierunek = 1command /fontanna: trigger: set {fontanna} to location of playerevery 0.2 second: {fontanna} is set loop 8 times: spawn falling water at {fontanna} push last spawned entity upwards at speed 2.5 wait 0.5 second: loop entities above {fontanna}: # jeśli to nie zadziała to trzeba by chyba zapętlić wszystkie spadające bloki wody na mapie loop-entity is falling water loop 8 times: if {kierunek} is 1: push loop-entity north at speed 0.5 add 1 to {kierunek} stop else if {kierunek} is 2: push loop-entity north at speed 0.5 push loop-entity east at speed 0.5 add 1 to {kierunek} stop else if {kierunek} is 3: push loop-entity east at speed 0.5 add 1 to {kierunek} stop else if {kierunek} is 4: push loop-entity east at speed 0.5 push loop-entity south at speed 0.5 add 1 to {kierunek} stop else if {kierunek} is 5: push loop-entity south at speed 0.5 add 1 to {kierunek} stop else if {kierunek} is 6: push loop-entity south at speed 0.5 push loop-entity west at speed 0.5 add 1 to {kierunek} stop else if {kierunek} is 7: push loop-entity west at speed 0.5 add 1 to {kierunek} stop else if {kierunek} is 8: push loop-entity north at speed 0.5 push loop-entity west at speed 0.5 set {kierunek} to 1 stop
Moim zdaniem powinno to jakoś działać(chodzi mi o mechanikę a nie idealny efekt wizualny). Mam tylko wątpliwości przy tym "above", ale to można dosyć łatwo zastąpić zapętlaniem bloków w górę, dodawaniem ich lokacji do tymczasowej listy i zapętlaniem spadającej wody w tych lokacjach. Aha, jeśli już to będzie działało, to tylko na jedną fontannę, bo jeżeli miałoby ich być więcej, to należałoby usunąć sekcję "variables", zmienić wszystkie pozostałe zmienne "{kierunek}" na tymczasowe i przed drugą pętlą mającą się wykonywać 8 razy ustawić wartość ww. zmiennej na 1.
-
PrzypalonyOmlet otrzymał(a) reputację od herhor67 w Farm+ - skrypt na ulepszoną uprawę
Co skrypt umożliwia
Nawadnianie pola w górę Dwie nowe rośliny do wyhodowania Szansa na automatyczne posadzenie zebranej rośliny Szansa na zdobycie śmieci oraz ciekawych itemów poprzez oranie ziemi Nowy rodzaj nawozu działającego natychmiastowo (który też można wyhodować ;)) Więcej zabawy z rolnictwem Od autora
Witam wszystkich ponownie!
Publikuję ten skrypt, ponieważ widzę, że wszyscy to robią ze swoimi starymi zadaniami do SDT :P. Zresztą, szkoda żeby się marnował obczajony tylko przez Pirata ;). Także miłej zabawy życzę i wiem, że niektóre fragmenty są niedopracowane, ale możecie oczywiście zgłaszać błędy czy pisać opinie poniżej :).
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Wymagania(pomijając serwer i craftbukkita)
Skript 2.0.2 lub nowszy Uwagi
Aby zdobyć "Esencję Zieleni"(czyli ten nawóz), która jest potrzebna do zabawy z nowymi roślinami, trzeba kliknąć PPM w omszony bruk trzymając nożyce Mech z czasem pokrywa bloki bruku, jeżeli są one w bezpośrednim kontakcie z blokiem omszonego bruku(warunek - trzeba być w obrębie 10 bloków od bloku omszonego bruku) Aby zdobyć nasiona/sadzonki nowych roślin, trzeba trochę "pogrzebać" w ziemi(orając ją) Aby wyhodować nowe rośliny, trzeba użyć wspomnianej wyżej esencji na sadzonce/korzeniu Aby zebrać jagody z krzewu, należy kliknąć PPM w blok dżunglowych liści. WIEM, że nawadnianie pola w górę nie zawsze działa, ale to był problematyczny punkt skryptu, nad którym spędziłem trochę więcej czasu - jak ci się nie podoba to powiedz mi, jak powinienem to napisać Jeśli zauważyłeś jakąś pomyłkę lub coś przegapiłem - napisz mi to pod tym tematem.
-
PrzypalonyOmlet otrzymał(a) reputację od klaudiusz240b w FakeExit - skrypt na fake wiadomość o wyjściu
Mogło się obejść bez essentials, można było chyba zrobić "apply invisibility -10 to argument".
Ale tak to jest nawet spoko :).
-
PrzypalonyOmlet przyznał(a) reputację dla sebafudi w SkSłownik - skrypt na słownik
Witam!
Kilka słów wstępu:
SkSłownik został stworzony po to, aby na Twoim serwerze nie było tyle błędów w wiadomościach graczy (wiadomo, zdarza się).
Funkcje:
[*]Dodawanie błędów do bazy jedną komendą [*]Dodawanie przekleństw do bazy jedną komendą [*]Możliwość usuwania błędów i przekleństw z bazy [*]Automatyczne poprawianie błędów w wiadomości [*]Automatyczne cenzurowanie przekleństw [*]Licznik błędów, które poprawił za gracza słownik [*]Licznik przekleństw, które ocenzurował słownik Jeszcze kilka słów:
Słownik wyłapuje tylko te słowa, które są oddzielone spacjami np.:
Chcemy napisać słowo nie lecz przez przypadek napisaliśmy nei:
Jeżeli napiszemy nei - słownik poprawi
Jeżeli napiszemy bnei (nie wiem po co, no ale zdarzyć się może) - nie zamieni go
Jeżeli napiszemy nein - nie zamieni go
Komendy:
Tutaj nie będę się rozpisywał, ponieważ wszystkie komendy można sprawdzić w grze:
[*]/skslownik pomoc Dopisze tylko tyle, że jeżeli gracz nie ma uprawnienia do danej komendy, to jej nie widzi w spisie komend
Uprawnienia:
[*]skslownik.* - wszystkie uprawnienia Wymagania:
WildSkript
Link:
Wersja: 1.1
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Skryptu nie trzeba pobierać od nowa, aby mieć nową wersję! Aby sprawdzić, czy jest dostępna aktualizacja wpisujemy po prostu /skslownik aktualizacja sprawdz, a przy ładowaniu skryptu w konsolce pokaże się powiadomienie o nowej wersji. Pobieramy ją /skslownik aktualizacja pobierz
To do:
[*]Kilka najczęściej popełnianych błędów [*]Kilka najczęściej używanych przekleństw [*]Sprawdzanie statystyk innego gracza [*]Znaki interpunkcyjne (mam już coś, co w miarę działa, ale wolę z tym nie przesadzać, bo może zamiast poprawić chat to go zepsuje ;_; ) [*]Piszcie w komentarzach co jeszcze dodać
To chyba by było wszystko.
Jeżeli znalazłeś jakiś błąd w skrypcie, lub w prezentacji skryptu, napisz w poście niżej
//Link ~Myszak
-
PrzypalonyOmlet otrzymał(a) reputację od .fxy_ w RandomTP - skrypt na losowe tp
Szczerze mówiąc, trochę słaby skrypt. Mogłeś po prostu zapętlić bloki w górę od poziomu 1 na losowych koordynatach x i z i przeteleportować gracza tam, gdzie będą min. 2 kratki wolnej przestrzeni nad solidnym blokiem. :/
Poza tym, o ile się nie mylę, były już takie skrypty na forum. Więcej wyobraźni. ;)
-
PrzypalonyOmlet otrzymał(a) reputację od .fxy_ w Parsed as...
Tam przed tym działaniem chyba powinieneś dać "rounded", bo nie można dostać ułamka z itemu :p. Nie lepiej po prostu zapisać do tej zmiennej samą liczbę, a dopiero przy jakimś efekcie zaznaczyć, czego ma dotyczyć? Np.
if player has {_i} diamonds: remove {_i} diamonds from inventory of player -
-
PrzypalonyOmlet otrzymał(a) reputację od KamynXD w Timber
Jest.
Poszukaj na liście skryptów, kiedyś widziałem taki.
-
PrzypalonyOmlet otrzymał(a) reputację od Neonek w Nietypowy Teleport
Może tak?
command /tpr: trigger: set {_loc} to location of player add 2 to x-coordinate of {_loc} teleport player to {_loc} -
PrzypalonyOmlet przyznał(a) reputację dla sebafudi w [WildSkript] Automatyczna aktualizacja skryptu
Witaj!
W tym poradniku chciałbym Ci przedstawić jak w prosty sposób udostępniać aktualizacje Twojego skryptu.
Więc zaczynajmy!
Spis treści
I Wstęp
II Sprawdzanie dostępności aktualizacji
III Automatyczne pobieranie aktualizacji
IV Ręczne pobieranie aktualizacji
III lub IV do wyboru
I Wstęp
Do działania potrzebny jest Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!! Aby aktualizacja działała, cały skrypt trzeba umieścić na Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (polecam to drugie), lub innym serwisie oferującym funkcję RAW, tzn. strona udostępnia link do czystego pliku - sam skrypt. Ważne jest, aby założyć tam konto (i zapamiętać login i hasło), aby potem móc edytować wcześniej wysłany skrypt. Aby aktualizacje skrypta pokazała się użytkownikom, 1 linijka skryptu musi ulec zmianie na internecie. A musi ona wyglądać tak:
#<wersja># np.
#InDev 10.1# Wersja może zawierać nieograniczoną liczbę znaków, lecz musi być rozpoczęta i zakończona #
II Sprawdzanie dostępności aktualizacji
Można zacząć różnymi eventami... Ja polecam on load:, który działa wtedy gdy skrypt się załaduje.
on load: Teraz zaczynamy część skryptu sprawdzający wersję skryptu w plikach serwera:
set {_version} to content of file "plugins/Skript/scripts/%skript%.sk" Czyli ustawiamy zmienną {_version} na zawartość całego skryptu.
Teraz ustalamy w jakim miejscu jest pierwszy #:
set {_v} to index of "##" in {_version} Teraz ustalamy zmienną {_v2} na 1 znak po # do końca skryptu:
set {_v2} to subtext of {_version} from character ({_v}+1) to character (length of {_version}) Znowu ustalamy pozycję # tym razem tego 2 tzn. #<wersja># <--tego
set {_v3} to index of "##" in {_v2} Jak już mamy w {_v2} skrypt bez pierwszego # i pozycję 2. # możemy ustawić zmienną {version} na prawidłową wersję:
set {version} to subtext of {_version} from character ({_v}+1) to character ({_v3})
Jak już mamy wersje w plikach, możemy przejść do sprawdzania najnowszej wersji. Tak na prawdę zmienia się tylko zmienna do której zapisujemy wersję, i miejsce, skąd pobierany jest skrypt, czyli nie pliki serwera, tylko url.
Tym kodem będziemy ustawiać zmienną {_version} na cały skrypt - najnowszą wersję, tak powinna wyglądać 1 linijka sprawdzania najnowszej wersji:
set {_version} to result of connect to "Link RAW do skryptu" A tak ostatnia, czyli zapisywanie zmiennej {version.new} na wersję najnowszego skrypta:
set {version.new} to subtext of {_version} from character ({_v}+1) to character ({_v3}) Reszta, jak już pisałem, pozostaje bez zmian.
Teraz zmienna {version} posiada wersję w plikach serwera, a {version.new} posiada aktualną wersje skrypta.
Teraz musimy wysłać wiadomość do konsolki, o dostępnej aktualizacji.
{version} is not {version.new}: send "Jest dostepna nowa wersja! Pobierz ja /update pobierz" to console Jeżeli użyjemy automatycznej aktualizacji, nie musimy dawać tej wiadomości.
III Automatyczne pobieranie aktualizacji
Aby skrypt automatycznie się aktualizował trzeba sprawdzić czy jest nowa wersja. Jeżeli jest ona dostępna to jest ona pobierana:
{version} is not {version.new}: download "Link RAW do skryptu" to "plugins/Skript/scripts/%skript%.sk"
IV Ręczne pobieranie aktualizacji
Do tego musimy utworzyć komendę np. /update:
command /update [<text>]: trigger: set {_version} to result of connect to "Link RAW do skrypta" set {_v} to index of "##" in {_version} set {_v2} to subtext of {_version} from character ({_v}+1) to character (length of {_version}) set {_v3} to index of "##" in {_v2} set {version.new} to subtext of {_version} from character ({_v}+1) to character ({_v3}) arg 1 is "sprawdz": send "Twoja wersja to %{version}%" send "Najnowsza wersja to %{version.new}%" {version} is not {version.new}: send "Jest dostepna nowa wersja" arg 1 is "pobierz": {version} is not {version.new}: download "Link RAW do skrypta" to "plugins/Skript/scripts/%skript%.sk" send "Pobrano najnowsza wersje!" else: send "Masz juz najnowsza wersje skrypta!" stop Chyba nie muszę tego tłumaczyć, ponieważ wszystkie linijki są opisane powyżej, a reszta to podstawa skripta...
Przykładowy kod z automatyczną aktualizacją:
on load: set {_version} to content of file "plugins/Skript/scripts/%skript%.sk" set {_v} to index of "##" in {_version} set {_v2} to subtext of {_version} from character ({_v}+1) to character (length of {_version}) set {_v3} to index of "##" in {_v2} set {version} to subtext of {_version} from character ({_v}+1) to character ({_v3}) set {_version} to result of connect to "http://pastebin.com/raw.php?i=pACBwvMh" set {_v} to index of "##" in {_version} set {_v2} to subtext of {_version} from character ({_v}+1) to character (length of {_version}) set {_v3} to index of "##" in {_v2} set {version.new} to subtext of {_version} from character ({_v}+1) to character ({_v3}) {version} is not {version.new}: download "http://pastebin.com/raw.php?i=pACBwvMh" to "plugins/Skript/scripts/%skript%.sk
Przykładowy kod z ręczną aktualizacją:
on load: set {_version} to content of file "plugins/Skript/scripts/%skript%.sk" set {_v} to index of "##" in {_version} set {_v2} to subtext of {_version} from character ({_v}+1) to character (length of {_version}) set {_v3} to index of "##" in {_v2} set {version} to subtext of {_version} from character ({_v}+1) to character ({_v3}) set {_version} to result of connect to "http://pastebin.com/raw.php?i=pACBwvMh" set {_v} to index of "##" in {_version} set {_v2} to subtext of {_version} from character ({_v}+1) to character (length of {_version}) set {_v3} to index of "##" in {_v2} set {version.new} to subtext of {_version} from character ({_v}+1) to character ({_v3}) {version} is not {version.new}: send "Jest dostepna nowa wersja skryptu! Pobierz ja /update pobierz" to console command /update [<text>]: trigger: set {_version} to result of connect to "http://pastebin.com/raw.php?i=pACBwvMh" set {_v} to index of "##" in {_version} set {_v2} to subtext of {_version} from character ({_v}+1) to character (length of {_version}) set {_v3} to index of "##" in {_v2} set {version.new} to subtext of {_version} from character ({_v}+1) to character ({_v3}) arg 1 is "sprawdz": send "Twoja wersja to %{version}%" send "Najnowsza wersja to %{version.new}%" {version} is not {version.new}: send "Jest dostepna nowa wersja" arg 1 is "pobierz": {version} is not {version.new}: download "http://pastebin.com/raw.php?i=pACBwvMh" to "plugins/Skript/scripts/skrypt.sk" send "Pobrano najnowsza wersje!" else: send "Masz juz najnowsza wersje skrypta!" else: send "/update sprawdz - sprawdza aktualizacje" send "/update pobierz - pobiera aktualizacje" stop
[*] Jeżeli znalazłeś jakiś błąd, napisz to pod tym tematem, postaram się poprawić. [*]Jeżeli czegoś nie zrozumiałeś, napisz to pod tym tematem, postaram się wytłumaczyć.
-
PrzypalonyOmlet otrzymał(a) reputację od bvcz w Puszka
Wydaje mi się, że jajka smoka nie da się normalnie zniszczyć w trybie przetrwania, więc napisałbym to tak:
variables: pucha.%player% = falsecommand /pucha: executable by: players trigger: if player has 1280 cobblestone: remove 1280 cobblestone from player give player 122 named "<gray>PUCHA" message "<lime><b>Gratulacje!<reset><lime> Stworzyles puszke!" else: message "<red>Masz za malo bruku, zeby stworzyc puszke!"on rightclick on any block holding 122 named "<gray>PUCHA": set {pucha.%player%} to trueon place of 122: wait 2 ticks {pucha.%player%} is true set {pucha.%player%} to false add location of placed block to {puchy::*}on click on 122: {puchy::*} contains location of clicked block cancel event destroy clicked block remove location of clicked block from {puchy::*} chance of 10%: loop all players: set health of loop-player to 1 stop chance of 10%: apply nausea 2 to player for 2 minutes stop chance of 10%: apply strength 2 to player for 5 minutes stop chance of 10%: spawn wither named "[BOSS]" stop chance of 10%: loop 5 times: spawn a zombie at event-location equip last spawned entity with all diamond armour of protection 2 give a diamond sword of sharpness 2 to last spawned entity stop chance of 10%: drop diamond leggings of protection 2 at event-location stop chance of 10%: drop 5 diamonds at event-location stop chance of 10%: drop chain boots of protection 1 at event-location drop chain leggings of protection 1 at event-location drop chain chestplate of protection 1 at event-location drop chain helmet of protection 1 at event-location stop chance of 10%: apply blindness to player for 2 minutes stop chance of 10%: stop
-
PrzypalonyOmlet otrzymał(a) reputację od Xayanix w ButtonXay - skrypt na blogowanie guzika
Byłby to nawet całkiem fajny, mały skrypt, gdyby nie te kilka rzeczy, które trochę mnie rażą w oczy:
Nie wszyscy mają PEX'a Po co w ogóle do tego PEX, skoro możesz użyć "op player" Czy nie lepiej byłoby wykonywać te komendy za pomocą konsoli, a nie gracza? Po co w jednym fragmencie skryptu sprawdzasz 2 razy to samo? ("{@op} is true") I jeszcze te "stop" przy sprawdzaniu argumentu w komendzie też nie wydają mi się potrzebne To chyba wszystko. Także jeśli poprawisz, to będzie spoko i powodzenia w dalszym skryptowaniu :)
-
PrzypalonyOmlet otrzymał(a) reputację od KoSaDG w ButtonXay - skrypt na blogowanie guzika
Byłby to nawet całkiem fajny, mały skrypt, gdyby nie te kilka rzeczy, które trochę mnie rażą w oczy:
Nie wszyscy mają PEX'a Po co w ogóle do tego PEX, skoro możesz użyć "op player" Czy nie lepiej byłoby wykonywać te komendy za pomocą konsoli, a nie gracza? Po co w jednym fragmencie skryptu sprawdzasz 2 razy to samo? ("{@op} is true") I jeszcze te "stop" przy sprawdzaniu argumentu w komendzie też nie wydają mi się potrzebne To chyba wszystko. Także jeśli poprawisz, to będzie spoko i powodzenia w dalszym skryptowaniu :)
-
PrzypalonyOmlet otrzymał(a) reputację od herhor67 w fontanna - push bloków
Przecież w najnowszej wersji skript'a można używać wyrażeń takich jak "falling water".
Zresztą nie rozumiem po co te górne i dolne, nie wystarczy na dole zespawnować spadającą wodę, popchnąć ją do góry, zaczekać chwilę i potem w jakimśtam kierunku? Coś jak poniżej:
variables: kierunek = 1command /fontanna: trigger: set {fontanna} to location of playerevery 0.2 second: {fontanna} is set loop 8 times: spawn falling water at {fontanna} push last spawned entity upwards at speed 2.5 wait 0.5 second: loop entities above {fontanna}: # jeśli to nie zadziała to trzeba by chyba zapętlić wszystkie spadające bloki wody na mapie loop-entity is falling water loop 8 times: if {kierunek} is 1: push loop-entity north at speed 0.5 add 1 to {kierunek} stop else if {kierunek} is 2: push loop-entity north at speed 0.5 push loop-entity east at speed 0.5 add 1 to {kierunek} stop else if {kierunek} is 3: push loop-entity east at speed 0.5 add 1 to {kierunek} stop else if {kierunek} is 4: push loop-entity east at speed 0.5 push loop-entity south at speed 0.5 add 1 to {kierunek} stop else if {kierunek} is 5: push loop-entity south at speed 0.5 add 1 to {kierunek} stop else if {kierunek} is 6: push loop-entity south at speed 0.5 push loop-entity west at speed 0.5 add 1 to {kierunek} stop else if {kierunek} is 7: push loop-entity west at speed 0.5 add 1 to {kierunek} stop else if {kierunek} is 8: push loop-entity north at speed 0.5 push loop-entity west at speed 0.5 set {kierunek} to 1 stop
Moim zdaniem powinno to jakoś działać(chodzi mi o mechanikę a nie idealny efekt wizualny). Mam tylko wątpliwości przy tym "above", ale to można dosyć łatwo zastąpić zapętlaniem bloków w górę, dodawaniem ich lokacji do tymczasowej listy i zapętlaniem spadającej wody w tych lokacjach. Aha, jeśli już to będzie działało, to tylko na jedną fontannę, bo jeżeli miałoby ich być więcej, to należałoby usunąć sekcję "variables", zmienić wszystkie pozostałe zmienne "{kierunek}" na tymczasowe i przed drugą pętlą mającą się wykonywać 8 razy ustawić wartość ww. zmiennej na 1.
-
PrzypalonyOmlet przyznał(a) reputację dla yooka w ApiMenu - skrypt na menu
ApiMenu - jest to skrypt który ładuje wirtualne inventory z pliku yml. Wymagany plugin WildSkript 1.5
Jako że miałem możliwość testowania pluginu przedstawiam wam tu sposób jak prosto można utworzyć inventory.
Przykład pliku yml:
menu: menu1: < ----- Nazwa menu nazwa: '&2Pierwsze Menu'< ----- Wyswietlana nazwa row: 6 < ----- Liczba rzedow items: < ----- lista przedmiotow 1: < ----- Numer, pozycja przedmiotu w Menu block: stone <----- Blok name: '&2Siema' <----- Nazwa przedmiotu lore: '&cLore1;&7Lore2' <----- Lore oddzielamy ; executor: 'console' <---- kto ma wysylac komende console albo player command: 'say &2czesc' <----- komenda 2: block: sand name: '&2dzikoysk' lore: '&cLore1;&7Lore2' executor: 'console' command: 'say &2dzikoysk' menu2: nazwa: '&2Drugie Menu' row: 5 items: 1: block: stone name: '&2Siema2' lore: '&cLore122;&7Lore222' executor: 'console' command: 'say &2czesc2' 36: block: chest name: '&2Skrzynia' lore: '&cLore122;&7Lore222' executor: 'console' command: 'say &2czesc2' Komendy:
/apimenu list - Lista menu
/apimenu show <nazwa> - wyświetla menu
/apimenu reload - przeładowanie skryptu i ładowanie menu
Aktualizacja
Dodałem tworzenie menu za pomocą komendy i czatu..
Jak to działa ??
Tworzymy Menu komendą:
/apimenu create <nasza nazwa> <liczba rzędów> <wyświetlana nazwa>
Od tej pory ciąg znaków wpisanych na czacie tworzy przedmioty... Przykład:
1,sand,&6Pierwszy przedmiot,&2Lore1;&cLore 2,player,spawn
Ciąg znaków oddzielamy przecinkami
Opis:
1 - to slot przedmiotu
sand - blok
&6Pierwszy przedmiot - Wyświetlana nazwa
,&2Lore1;&cLore 2 - Opis przedmiotu ; <-- oddziela linie
player - kto wykonuje komendę
spawn - komenda
teraz możemy dodawać kolejne przedmioty...
Aby zakończyć dodawanie przedmiotów wpisujemy komendę:
/apimenu stop
Do zrobienia:
- usuwanie przedmiotów za pomocą komendy
- dodanie opcji bez lore lub bez komendy
- odwrotny system tworzenia menu ... ze zmiennych .....
... jeśli menu i przedmioty są zapisane w zmiennych zostaną wpisane do yml
Download: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
PrzypalonyOmlet przyznał(a) reputację dla yooka w Tchest - skrypt na odnawialne skrzynki
Tchest jest to skrypt wzorowany na pluginie TreasureChest. Ustawienia skrzynek podzielone są na 3 typy i 1 sub typ.
Typy:
- forget – skrzynka odnawialna co określony czas
- unlimited – skrzynka z której możemy wyciągać przedmioty bez końca. Jest to domyślny typ po zapisaniu skrzynki komendą /tchest set
- one – skrzynka jednorazowa (tylko 1 raz wyciągamy przedmioty)
Subtyp:
- random – losowa ilość przedmiotów ze skrzynki (nie można użyć dla typu unlimited )
Komendy:
Uprawnienia:
Uprawnienia gracza
- tchest.use.one - zezwala na otwieranie skrzynki typu one
- tchest.use.unlimited - zezwala na otwieranie skrzynki typu unlimited
- tchest.use.forget - zezwala na otwieranie skrzynki typu forget
Uprawnienia admin
- tchest.admin.* – wszystkie komendy
Kod:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Źródło: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
PrzypalonyOmlet przyznał(a) reputację dla yooka w McAuth - skrypt na logowanie
McAuth by Yooka - jest to skrypt na logowanie z kilkoma zabezpieczeniami. Aktualnie konfiguracja w zmienny w przyszłości będzie ładowana z yml (gdy wyjdzie wildskript). Według mnie napisałem to najprościej jak się da
Zabespieczenia:
- tylko nick z wybranymi znakami może się zalogować
- nick z ? lub ! będzie automatycznie banowany
- tylko osoby z listy mogą zalogować się z op: set {mcauth.allowop::jamiejoe99} to true < - tu jest mój nick
- długość nicku - set {mcauth.cfg::maxNicknameLength} to 15
- force sg
Dodatkowe:
- sesja logowania - jeśli gracz ponownie zaloguję się z tym samym ip automatycznie zostanie zalogowany
- wszystkie zmienne zapisywane są jak uuid of player
Komendy:
- login <hasło> - bez uprawnień (l)
- register <hasło> <hasło> - bez uprawnień ®
- logout - uprawnienie - mcauth.admin
Cała reszta też z uprawnieniem mcauth.admin
- mcauth users - lista użytkowników (nie dzielona na strony) wkrótce ;p
- mcauth info <nazwa> - info gracza
- mcauth setspawn - aktualnie do niczego ;p
Aktualnie nie znalazłem żadnego buga ale jeśli coś znajdziecie piszcie ;p
Do Zrobienia:
- wyrzucanie graczy po czasie jeśli nie zalogowany
Download:
Znalazłem buga który wyświetla złą nazwę gracza name of player wyświetla "container.inventory" <--- bug nalazł się na wersji silnika spogot 1.7.9
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! <- Wersja bez UUID działa tylko na wersjach bez UUID
##################################################
Wersja z UUiD działa na wersjach z wprowadzonym UUID ;D
Wersja 0.4
- Poprawiłem działanie
- Naprawiłem kilka błędów ;p
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
PrzypalonyOmlet otrzymał(a) reputację od Seekeer w Druzyny
Można też tak
variables: blue = 0 red = 0command /em <text>: executable by: players trigger: if argument is "dolacz": {team.%player%} is not set if {blue} is equal to {red}: add 1 to {red} set {team.%player%} to "red" else: add 1 to {blue} set {team.%player%} to "blue" else if argument is "start": loop all players: if {team.%loop-player%} is "red": teleport loop-player to {spawn.red} else if {team.%loop-player%} is "blue": teleport loop-player to {spawn.blue} else if argument is "czysc": set {blue} to 0 set {red} to 0 loop all players: delete {team.%loop-player%} -
PrzypalonyOmlet otrzymał(a) reputację od Neonek w Chodzenie po Wodzie
Tak
every 0.03 second: #Na takim czasie nie ma efektu zlagowania :) loop all players: loop-player has permission "permisja" block below loop-player is water block at loop-player is air set block below loop-player to ice add location of block below loop-player to {bloki::*} loop blocks at {bloki::*}: wait 0.2 second #Tak ustawiony czas idealnie usówa klocki :) set block at loop-block to water remove location of loop-block from {bloki::*}
Cieszę się, że pomogłem :).
-
PrzypalonyOmlet otrzymał(a) reputację od Neonek w Chodzenie po Wodzie
Hmm, spróbuj zastąpić "set loop block to water", "set block at loop-block to water". Jeśli nie zadziała, masz sposób poniżej, który już na 99% zadziała. :)
every 0.1 second: loop all players: block below loop-player is water block at loop-player is air set block below loop-player to ice set {_temp} to location of block below loop-player wait 0.1 second set block at {_temp} to ice
-
PrzypalonyOmlet otrzymał(a) reputację od Neonek w Magiczny Dywanik
Jak dla mnie, to powinno ładnie działać
every 0.5 second: loop all players: loop blocks in radius 1 of loop-player: loop-block is gray carpet create explosion of force 5 at loop-block -
PrzypalonyOmlet otrzymał(a) reputację od herhor67 w Herhorowa akcja strzałkonitarna
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
PrzypalonyOmlet otrzymał(a) reputację od ProFilipPL w Jak napisac skrypt zeby przez zlota siekiere dawac nausea 2 na 15 seconds
@up
Chyba chodziło o to, żeby dawać atakowanemu te efekty, jeśli się nie mylę, to w linijkach zaczynających się od "apply" trzeba by zamienić "attacker" na "victim".
-
PrzypalonyOmlet przyznał(a) reputację dla yooka w [Other] Lista Serwerów Minecraft
Nazwa serwera:
Lista Serwerów Minecraft​Strona internetowa:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!​Hosting:
Konto Shell​Adres IP:
mc.meee.pl​ (problemy z dns ;/ )212.91.26.136:24000Typ serwera:
Other​Ilość slotów:
100​Administratorzy:
jamiejoe99(mój nick w mc)
​Opis serwera:
Lista Serwerów Minecraft - jest to serwer hub (BungeeCord), dzięki niemu możesz przenieść się na inny serwer (serwery nie są moje). Aby przenieść się na inny serwer używasz menu które jest podzielone na kategorie (typy serwerów). Aktualnie na liście znajdziesz 34 serwery
Osoby które są połączone przez ip: mc.meee.pl mogą pisać wiadomości globalne które będą widoczne na każdym serwerze. (wiadomość rozpoczyna się od @ np: @siemka )
Aby sprawdzić status serwera /serwery info <nazwa serwera> - Aktualnie status serwera jest sprawdzany co 2 minuty
​ Aktualnie trwają prace nad automatycznym dodawaniem serwów do listy - a jeśli teraz chcesz dodać serwer do listy napisz mi wiadomość podając adres ip, port, nazwę, stronę www, kategorię (typ serwera) i przedmiot w pod jakim ma się wyświetlać w menu - ważne aby był ip i port serwera bo inaczej nie da się połączyć -
PrzypalonyOmlet otrzymał(a) reputację od fakiespl w respawn level
on respawn: set player's level to 1