-
Ilość zawartości
162 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Aktywność reputacji
-
Koksu123 otrzymał(a) reputację od PanMaruda w Bardzo potrzebny skrypt
@KormicMozesz ogolnie poprawic to aby wszystko dzialalo i wyslac?
-
Koksu123 przyznał(a) reputację dla Kormic w Bardzo potrzebny skrypt
Przecież właśnie napisałem o tych dwóch rzeczach...
-
Koksu123 otrzymał(a) reputację od Kormic w Bardzo potrzebny skrypt
@KormicMozesz ogolnie poprawic to aby wszystko dzialalo i wyslac?
-
Koksu123 przyznał(a) reputację dla Kormic w Skrypt
Dziwne, jest 'cancel event' w evencie 'on inventory click', więc nie powinno być możliwości wyjmowania itemów z GUI. Daj mi chwilę, przetestuję i zobaczę o co biega.
EDIT:
Przy okazji poprawiłem drzewa condictionali dla przejrzystości kodu. Tutaj poprawiony fragment, zamieniasz w komendzie /osiagniecia od linijki nr 7.
if {osiagniecia::lista::%player%::*} doesn't contain "osiagniecieStone": if {osiagniecia::wykopanyStone::%player%} is not set: set {osiagniecia::wykopanyStone::%player%} to 0 if {osiagniecia::lista::%player%::*} contains "osiagniecieStone": set slot 13 of player's current inventory to stone named "&2Wykop 100k stone" with lore "aJuz zdobyles te osiagniecie!" stop if {osiagniecia::wykopanyStone::%player%} is less than 100000: set slot 13 of player's current inventory to stone named "&cWykop 100k stone" with lore "&7Musisz wykopac &6100k &7stone, aby moc odebrac nagrode!" and "" and "&7Twoj postep: &6%{osiagniecia::wykopanyStone::%player%}%&e/&6100000" stop set slot 13 of player's current inventory to stone named "&aWykop 100k stone" with lore "&aWykopales &6100k &astone!" and "" and "&7Kliknij, aby odebrac &anagrode&7!"
-
-
Koksu123 otrzymał(a) reputację od dziwakkolega w Hasło
dostalem kiedys od kolegi, lecz robilem format kompa, jak bym mial lub znajde to ci wysle
-
Koksu123 przyznał(a) reputację dla dziwakkolega w Hasło
mozna tak powiedziec ale wolalbym aby haslo zapisywalo sie na max 3-5 dni
-
Koksu123 otrzymał(a) reputację od dziwakkolega w Hasło
Gdy gracz wpisze komende /remember jego haslo sie zapisuj i podczas ponownego wejscia na serwer nie bedzie musial wpisywac hasla
-
Koksu123 przyznał(a) reputację dla Kormic w SkCylinder - Skrypt na tworzenie cylindrów
SkCylinder
Witam serdecznie, dzisiaj mam przyjemność zaprezentować mój pierwszy opublikowany w tej sekcji skrypt, a mianowicie skrypt na tworzenie cylindrów!
Cechy:
Możliwość tworzenia komendą cylindrów:
- pełnych i pustych,
- o określonym promieniu,
- o określonej wysokości,
- z dowolnego bloku określonego przez gracza.
Dodatkowo:
- gdy gracz utworzy pełny cylinder, zostanie teleportowany na jego szczyt,
- skrypt zawiera dodatkowo komendę na tworzenie platform pozwalających na łatwe utworzenie miejsca do testowania tuż pod graczem.
Wymagania:
- Skript min. 2.2
- SkQuery min. 3.6.2-Lime
Użycie:
Skrypt został stworzony z myślą, aby ograniczyć czasem używanie przez konsolę komend z przykładowo pluginu WorldEdit, ale głównie napisałem go dla własnej praktyki.
Skrypt ewentualnie może posłużyć do tworzenia kół i okręgów.
Ze względu na to, że tworzenie cylindra i platformy odbywa się poprzez funkcję, to wystarczy ją wywołać podając przy tym odpowiednie argumenty.
Przykład z cylindrem:
command /cylinder <integer> <integer> [<boolean = false>] [<item = red wool>]: executable by: players trigger: drawCylinder(player, location of the player, arg 1, arg 2, arg 3, arg 4)
Tutaj omówię każdy argument funkcji drawCylinder() z osobna:
- argument nr 1 to gracz, który ma być teleportowany na szczyt pełnego cylindra, w przykładzie jest to gracz wysyłający komendę.
- argument nr 2 to lokalizacja, w której ma być utworzony cylinder, w przykładzie jest to lokalizacja gracza wysyłającego komendę.
- argument nr 3 to promień cylindra, wartość to liczba całkowita.
- argument nr 4 to wysokość cylindra, wartość to również liczba całkowita (jeśli podamy 1, to utworzymy koło bądź okrąg).
- argument nr 5 określa czy cylinder ma być pusty, wartość to boolean (true/false). Jeśli true - będzie pusty, w przykładzie domyślnie będzie pełny.
- argument nr 6 określa blok, z którego będzie utworzony cylinder, w przykładzie domyślnie będzie tworzony z czerwonej wełny.
Przykład z platformą:
command /platforma <integer> [<item = stone>]: executable by: players trigger: createPlatform(location of the player, arg 1, arg 2)
Tutaj z kolei omówię każdy argument funkcji createPlatform():
- argument nr 1 to środek platformy, który jest punktem startowym.
- argument nr 2 to długość boku platformy.
- argument nr 3 określa blok, z którego będzie utworzona platforma, w przykładzie domyślnie jest to kamień.
Zalecenia:
- skrypt NIE powinien być używany do tworzenia ogromnych struktur
- Zalecany maksymalny rozmiar pełnego cylindra to promień 20 kratek i wysokość 20 kratek.
- Zalecany maksymalny rozmiar pustego cylindra to promień 10 kratek i wysokość 10 kratek.
- Zalecany maksymalny rozmiar platformy to 30 kratek.
Jeżeli się zmniejszy jedną z wartości, to można spróbować zwiększyć drugą wartość, np. zamiast tworzyć pełny cylinder o promieniu 20 kratek i wysokości 20 kratek,
można stworzyć pełny cylinder o promieniu 25 kratek i wysokości 10 kratek.
Pobieranie:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Do skryptu dodane są komendy wyżej wspomniane w przykładach.
Mam nadzieję, że komuś skrypt się przyda, zrobiłem go dla czystej praktyki i poniekąd z nudów. Miłej zabawy!
W razie jakichś błędów czy też sugestii prosiłbym bardzo, aby dać mi znać o nich w komentarzach, miłego dnia
-
Koksu123 przyznał(a) reputację dla MajkelekM1234 w Skrypt na /god i /ulecz
command /god [<player>]: description: r3craft.pl skript na god executable by: players aliases: god trigger: if player has permission "r3craft.god" or "r3craft.*": if arg 1 is not set: if {nBase::god::%player%} is true: set {nBase::god::%player%} to false broadcast "&c&lr3craft.pl &9» &7&lNiesmiertelnosc: &c&lWYLACZONA&7." else: set {nBase::god::%player%} to true broadcast "&c&lr3craft.pl &9» &7&lNiesmiertelnosc: &a&lWLACZONA&7." else: if player has permission "r3craft.god.others" or "r3craft.*": if {nBase::god::%arg 1%} is true: set {nBase::god::%arg 1%} to false broadcast "&c&lr3craft.pl &9» &7&lNiesmiertelnosc gracza: &6%arg 1%&7: &c&lWYLACZONA&7." else: set {nBase::god::%arg 1%} to true broadcast "&c&lr3craft.pl &9» &7&lNiesmiertelnosc gracza: &6%arg 1%&7: &a&lWLACZONA&7." else: send "&c&lr3craft.pl [r3craft.god.others]" else: command /ulecz [<player>]: description: r3craft.pl Skrypt na uleczanie graczy executable by: players aliases: heal trigger: if player has permission "r3craft.heal" or "r3craft.*": if arg 1 is not set: set player's food level to 10 heal player send "&c&lr3craft.pl &5&lUleczono Gracza &2&l%player%" else: if player has permission "r3craft.heal.others" or "r3craft.*": set arg 1's food level to 10 heal arg 1 send "&c&lr3craft.pl &5&lUleczono Gracza &2&l%player%" else: send "&c&lr3craft.pl &9» &cNie masz uprawnien! [&8r3craft.heal.others]"
Witam nie miałem co robić i napisałem skrypt na /ulecz i na /god
Jeśli wam się przydał zostaw like
Dziękuje
-
Koksu123 otrzymał(a) reputację od Kormic w Kick za afk
@Kormic dzięki :). Następnym razem będę wiedział, dopiero uczę się pisać skrypty
-
-
-
Koksu123 przyznał(a) reputację dla MajkelekM1234 w Poradnik pisania skryptów
Witam zapraszam na poradnik do skryptów codzienie będą odcinki
-
Koksu123 otrzymał(a) reputację od MajkelekM1234 w Poradnik pisania skryptów
Przyda się
edit: Tylko wrzucaj tę poradniki w 1080p bo lekko rozmazane
-
Koksu123 otrzymał(a) reputację od PanMaruda w skrypt na drop
@Kormic lub @xAxee prosze was bardzo *-*
-
Koksu123 przyznał(a) reputację dla Kormic w unbreaking
on damage: if victim is player: if player's helmet's name is "Magiczna Korona": repair player's helmet by 1 Proszę.
-
Koksu123 przyznał(a) reputację dla Kormic w Korona
W takim razie spróbuj tak:
options: nazwa: &f&k|&6&k&l|&f&k| &6&lKORONA &f&k|&6&k&l|&f&k| on sharpsk armor equip: if name of event-item is "{@nazwa}": apply potion of speed 3 to player for 999 days on sharpsk armor unequip: if name of event-item is "{@nazwa}": remove speed from player command /koronadaj [<text>]: permission: korona.give trigger: add gold helmet named "{@nazwa}" to player EDIT:
Poprawiłem co nieco.
-
Koksu123 przyznał(a) reputację dla Kormic w skrypt na glowke
on death of player: if attacker is not player: stop drop 1 skull of ("%victim%" parsed as offline player) named "Glowa %victim%" Proszę.
-
Koksu123 przyznał(a) reputację dla Kormic w zlecenie na repair
command /repair: trigger: if difference between {cooldown::repair::%player%} and now is less than 12 hours: stop send "&cTe komende mozna uzywac co 12 godzin!" to player if player's tool is air: stop send "&cMusisz miec cos w rece!" to player set {cooldown::repair::%player%} to now repair player's tool send "&aNaprawiles swoj przedmiot w rece!" to player Powinno działać. Proszę.
-
Koksu123 przyznał(a) reputację dla KaWaNoS w Czasówka
command /repair: permission: repair.use trigger: if {repair.time::%player%} is not set: repair player's tool set {repair.time::%player%} to now stop if diffrence between {repair.time::%player%} and now is greater than or equals to 1 hour: repair player's tool set {repair.time::%player%} to now else: send "&cTej komendy mozesz uzywac co godzine!" to player stop Proszę
-
Koksu123 przyznał(a) reputację dla Kormic w Amulety
command /amulet: trigger: give player 1 blaze rod named "&6&lAmulet Sily" on right click: if player's tool is not blaze rod named "&6&lAmulet Sily": stop if difference between {cooldown::amulet::%player%} and now is less than 1 minute: stop send "" to player send "&cMusisz odczekac zanim ponownie uzyjesz amuletu!" to player send "" to player set {cooldown::amulet::%player%} to now apply potion of strength 2 to player for 10 seconds Proszę.