Skocz do zawartości

Koksu123

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    162
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Ale o co chodzi (0)
    Koksu123 otrzymał(a) reputację od PanMaruda w Bardzo potrzebny skrypt   
    @KormicMozesz ogolnie poprawic to aby wszystko dzialalo i  wyslac?
  2. Ale o co chodzi (0)
    Koksu123 przyznał(a) reputację dla Kormic w Bardzo potrzebny skrypt   
    Przecież właśnie napisałem o tych dwóch rzeczach...
  3. Smutny kocur (0)
    Koksu123 otrzymał(a) reputację od Kormic w Bardzo potrzebny skrypt   
    @KormicMozesz ogolnie poprawic to aby wszystko dzialalo i  wyslac?
  4. Polubienie (+1)
    Koksu123 przyznał(a) reputację dla Kormic w Skrypt   
    Dziwne, jest 'cancel event' w evencie 'on inventory click', więc nie powinno być możliwości wyjmowania itemów z GUI. Daj mi chwilę, przetestuję i zobaczę o co biega.
    EDIT:
    Przy okazji poprawiłem drzewa condictionali dla przejrzystości kodu. Tutaj poprawiony fragment, zamieniasz w komendzie /osiagniecia od linijki nr 7.
    if {osiagniecia::lista::%player%::*} doesn't contain "osiagniecieStone": if {osiagniecia::wykopanyStone::%player%} is not set: set {osiagniecia::wykopanyStone::%player%} to 0 if {osiagniecia::lista::%player%::*} contains "osiagniecieStone": set slot 13 of player's current inventory to stone named "&2Wykop 100k stone" with lore "aJuz zdobyles te osiagniecie!" stop if {osiagniecia::wykopanyStone::%player%} is less than 100000: set slot 13 of player's current inventory to stone named "&cWykop 100k stone" with lore "&7Musisz wykopac &6100k &7stone, aby moc odebrac nagrode!" and "" and "&7Twoj postep: &6%{osiagniecia::wykopanyStone::%player%}%&e/&6100000" stop set slot 13 of player's current inventory to stone named "&aWykop 100k stone" with lore "&aWykopales &6100k &astone!" and "" and "&7Kliknij, aby odebrac &anagrode&7!"  
  5. Tak działa wolny rynek (+1)
    Koksu123 otrzymał(a) reputację od Kormic w antyafk   
    @Kormic jestes koksem totalnym
  6. Super (+1)
    Koksu123 otrzymał(a) reputację od dziwakkolega w Hasło   
    dostalem kiedys od kolegi, lecz robilem format kompa, jak bym mial lub znajde to ci wysle
  7. Smutny kocur (0)
    Koksu123 przyznał(a) reputację dla dziwakkolega w Hasło   
    mozna tak powiedziec ale wolalbym aby haslo zapisywalo sie na max 3-5 dni 
      

  8. Śmiech kappy (+1)
    Koksu123 otrzymał(a) reputację od dziwakkolega w Hasło   
    Gdy gracz wpisze komende /remember jego haslo sie zapisuj i podczas ponownego wejscia na serwer nie bedzie musial wpisywac hasla 
  9. Super (+1)
    Koksu123 przyznał(a) reputację dla Kormic w SkCylinder - Skrypt na tworzenie cylindrów   
    SkCylinder
    Witam serdecznie, dzisiaj mam przyjemność zaprezentować mój pierwszy opublikowany w tej sekcji skrypt, a mianowicie skrypt na tworzenie cylindrów!
     
    Cechy:
    Możliwość tworzenia komendą cylindrów:
    - pełnych i pustych,
    - o określonym promieniu,
    - o określonej wysokości,
    - z dowolnego bloku określonego przez gracza.
     
    Dodatkowo:
    - gdy gracz utworzy pełny cylinder, zostanie teleportowany na jego szczyt,
    - skrypt zawiera dodatkowo komendę na tworzenie platform pozwalających na łatwe utworzenie miejsca do testowania tuż pod graczem.
     
    Wymagania:
    - Skript min. 2.2
    - SkQuery min. 3.6.2-Lime
     
    Użycie:
    Skrypt został stworzony z myślą, aby ograniczyć czasem używanie przez konsolę komend z przykładowo pluginu WorldEdit, ale głównie napisałem go dla własnej praktyki.
    Skrypt ewentualnie może posłużyć do tworzenia kół i okręgów.
    Ze względu na to, że tworzenie cylindra i platformy odbywa się poprzez funkcję, to wystarczy ją wywołać podając przy tym odpowiednie argumenty.
     
    Przykład z cylindrem:
    command /cylinder <integer> <integer> [<boolean = false>] [<item = red wool>]: executable by: players trigger: drawCylinder(player, location of the player, arg 1, arg 2, arg 3, arg 4)  
    Tutaj omówię każdy argument funkcji drawCylinder() z osobna:
    - argument nr 1 to gracz, który ma być teleportowany na szczyt pełnego cylindra, w przykładzie jest to gracz wysyłający komendę.
    - argument nr 2 to lokalizacja, w której ma być utworzony cylinder, w przykładzie jest to lokalizacja gracza wysyłającego komendę.
    - argument nr 3 to promień cylindra, wartość to liczba całkowita.
    - argument nr 4 to wysokość cylindra, wartość to również liczba całkowita (jeśli podamy 1, to utworzymy koło bądź okrąg).
    - argument nr 5 określa czy cylinder ma być pusty, wartość to boolean (true/false). Jeśli true - będzie pusty, w przykładzie domyślnie będzie pełny.
    - argument nr 6 określa blok, z którego będzie utworzony cylinder, w przykładzie domyślnie będzie tworzony z czerwonej wełny.
     
    Przykład z platformą:
    command /platforma <integer> [<item = stone>]: executable by: players trigger: createPlatform(location of the player, arg 1, arg 2)  
    Tutaj z kolei omówię każdy argument funkcji createPlatform():
    - argument nr 1 to środek platformy, który jest punktem startowym.
    - argument nr 2 to długość boku platformy.
    - argument nr 3 określa blok, z którego będzie utworzona platforma, w przykładzie domyślnie jest to kamień.
     
    Zalecenia:
    - skrypt NIE powinien być używany do tworzenia ogromnych struktur
    - Zalecany maksymalny rozmiar pełnego cylindra to promień 20 kratek i wysokość 20 kratek.
    - Zalecany maksymalny rozmiar pustego cylindra to promień 10 kratek i wysokość 10 kratek.
    - Zalecany maksymalny rozmiar platformy to 30 kratek.
     
    Jeżeli się zmniejszy jedną z wartości, to można spróbować zwiększyć drugą wartość, np. zamiast tworzyć pełny cylinder o promieniu 20 kratek i wysokości 20 kratek,
    można stworzyć pełny cylinder o promieniu 25 kratek i wysokości 10 kratek.
     
    Pobieranie:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Do skryptu dodane są komendy wyżej wspomniane w przykładach.
     
    Mam nadzieję, że komuś skrypt się przyda, zrobiłem go dla czystej praktyki i poniekąd z nudów. Miłej zabawy!
    W razie jakichś błędów czy też sugestii prosiłbym bardzo, aby dać mi znać o nich w komentarzach, miłego dnia
     
  10. Ale o co chodzi (0)
    Koksu123 przyznał(a) reputację dla MajkelekM1234 w Skrypt na /god i /ulecz   
    command /god [<player>]:     description: r3craft.pl skript na god     executable by: players     aliases: god     trigger:         if player has permission "r3craft.god" or "r3craft.*":             if arg 1 is not set:                 if {nBase::god::%player%} is true:                     set {nBase::god::%player%} to false                     broadcast "&c&lr3craft.pl   &9» &7&lNiesmiertelnosc: &c&lWYLACZONA&7."                 else:                     set {nBase::god::%player%} to true                     broadcast "&c&lr3craft.pl   &9» &7&lNiesmiertelnosc: &a&lWLACZONA&7."             else:                 if player has permission "r3craft.god.others" or "r3craft.*":                     if {nBase::god::%arg 1%} is true:                         set {nBase::god::%arg 1%} to false                         broadcast "&c&lr3craft.pl   &9» &7&lNiesmiertelnosc gracza: &6%arg 1%&7: &c&lWYLACZONA&7."                     else:                         set {nBase::god::%arg 1%} to true                         broadcast "&c&lr3craft.pl   &9» &7&lNiesmiertelnosc gracza: &6%arg 1%&7: &a&lWLACZONA&7."                 else:                     send "&c&lr3craft.pl [r3craft.god.others]"         else: command /ulecz [<player>]:     description: r3craft.pl Skrypt na uleczanie graczy     executable by: players     aliases: heal     trigger:         if player has permission "r3craft.heal" or "r3craft.*":             if arg 1 is not set:                 set player's food level to 10                 heal player                 send "&c&lr3craft.pl &5&lUleczono Gracza &2&l%player%"             else:                 if player has permission "r3craft.heal.others" or "r3craft.*":                     set arg 1's food level to 10                     heal arg 1                     send "&c&lr3craft.pl &5&lUleczono Gracza &2&l%player%"                 else:                     send "&c&lr3craft.pl  &9» &cNie masz uprawnien! [&8r3craft.heal.others]"  
     
    Witam nie miałem co robić i napisałem skrypt na /ulecz i na /god
    Jeśli wam się przydał zostaw like
    Dziękuje
  11. Polubienie (+1)
    Koksu123 otrzymał(a) reputację od Kormic w Kick za afk   
    @Kormic dzięki :). Następnym razem będę wiedział, dopiero uczę się pisać skrypty
  12. Polubienie kappy (+1)
    Koksu123 przyznał(a) reputację dla esldsk w AntyReklama   
    @Koksu123dzieki 
     
     
  13. Super (+1)
    Koksu123 przyznał(a) reputację dla MajkelekM1234 w Poradnik pisania skryptów   
    Okej Jutro też będzie
  14. Polubienie kappy (+1)
    Koksu123 przyznał(a) reputację dla MajkelekM1234 w Poradnik pisania skryptów   
    Witam zapraszam na poradnik do skryptów codzienie będą odcinki
     
  15. Super (+1)
    Koksu123 otrzymał(a) reputację od MajkelekM1234 w Poradnik pisania skryptów   
    Przyda się
    edit: Tylko wrzucaj tę poradniki w 1080p bo lekko rozmazane
  16. Ale o co chodzi (0)
    Koksu123 otrzymał(a) reputację od PanMaruda w skrypt na drop   
    @Kormic lub @xAxee prosze was bardzo *-*
  17. Super (+1)
    Koksu123 przyznał(a) reputację dla Kormic w unbreaking   
    on damage: if victim is player: if player's helmet's name is "Magiczna Korona": repair player's helmet by 1 Proszę.
     
  18. Super (+1)
    Koksu123 przyznał(a) reputację dla Kormic w Korona   
    W takim razie spróbuj tak:
    options: nazwa: &f&k|&6&k&l|&f&k| &6&lKORONA &f&k|&6&k&l|&f&k| on sharpsk armor equip: if name of event-item is "{@nazwa}": apply potion of speed 3 to player for 999 days on sharpsk armor unequip: if name of event-item is "{@nazwa}": remove speed from player command /koronadaj [<text>]: permission: korona.give trigger: add gold helmet named "{@nazwa}" to player EDIT:
    Poprawiłem co nieco.
  19. Super (+1)
    Koksu123 przyznał(a) reputację dla Kormic w skrypt na glowke   
    on death of player: if attacker is not player: stop drop 1 skull of ("%victim%" parsed as offline player) named "Glowa %victim%" Proszę.
  20. Super (+1)
    Koksu123 przyznał(a) reputację dla Kormic w zlecenie na repair   
    command /repair: trigger: if difference between {cooldown::repair::%player%} and now is less than 12 hours: stop send "&cTe komende mozna uzywac co 12 godzin!" to player if player's tool is air: stop send "&cMusisz miec cos w rece!" to player set {cooldown::repair::%player%} to now repair player's tool send "&aNaprawiles swoj przedmiot w rece!" to player Powinno działać. Proszę.
  21. Super (+1)
    Koksu123 przyznał(a) reputację dla KaWaNoS w Czasówka   
    command /repair: permission: repair.use trigger: if {repair.time::%player%} is not set: repair player's tool set {repair.time::%player%} to now stop if diffrence between {repair.time::%player%} and now is greater than or equals to 1 hour: repair player's tool set {repair.time::%player%} to now else: send "&cTej komendy mozesz uzywac co godzine!" to player stop Proszę
  22. Super (+1)
    Koksu123 przyznał(a) reputację dla Kormic w Amulety   
    command /amulet: trigger: give player 1 blaze rod named "&6&lAmulet Sily" on right click: if player's tool is not blaze rod named "&6&lAmulet Sily": stop if difference between {cooldown::amulet::%player%} and now is less than 1 minute: stop send "" to player send "&cMusisz odczekac zanim ponownie uzyjesz amuletu!" to player send "" to player set {cooldown::amulet::%player%} to now apply potion of strength 2 to player for 10 seconds Proszę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...