Skocz do zawartości

Xa4inz

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    97
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    _Zymo_

Metody kontaktu

  • Discord
    Zymo#9319

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Xa4inz

Użytkownik I

Użytkownik I (5/13)

1

Reputacja

  1. Dzięki, działa. Nie wziąłem tego addona pod uwagę, bo cały czas mi wywala errora i nie wiedziałem, że implementuje receptury. W każdym razie dzięki.
  2. WildSkript nie aktualizowany, a w SkQuery jest usunięta taka możliwość od niedawna.
  3. Ostatnio (nie wiem dokładnie kiedy) usunięto dodawanie receptur za pomocą addona jakim jest skQuery. I teraz nie mam zielonego pojęcia jak to zaimplementować. Rozglądałem się za innym addonem, ale nic nie znalazłem. Potrzebny mi jest jakiś szybki addon, który dodał by to. Z góry dziękuje i proszę o szybką odpowiedź.
  4. Xa4inz

    remove item

    Problem rozwiązany.
  5. Konkretnie chodzi o "remove 1 of player's held item from player's inventory" tylko jak zrobić, żeby usuwało tylko 1 item, bo usuwa oba itemy jak ma się je na pasku o to cały kod: on consume of potion: set {_item} to player's held item if the name of {_item} is "&fJump Potion": set {_potion} to potion effect of jump boost 5 without particles for 45 seconds add {_potion} to potion effects of player remove 1 of player's held item from player's inventory
  6. Xa4inz

    setNoDamageTicks

    ok Dzięki działa! Społeczeństwo na tym forum jest bardzo pomocne!
  7. Xa4inz

    setNoDamageTicks

    Join event nie działa na serwerze, ale nie wykrywa błędów w e-clipse A jak mam sprawdzić, że event.getPlayer() to gracz? I zrobić z niego gracza. Sorry, że zadaje dużo pytań, ale po prostu piszę mój pierwszy plugin jeszcze mało wiem o Javie i chcę się dowiedzieć
  8. Xa4inz

    setNoDamageTicks

    A może być Join eventem?
  9. Xa4inz

    setNoDamageTicks

    Ok... A możesz mi to bardziej wytłumaczyć w ludzki sposób, bo jest to mój pierwszy plugin.
  10. Ok, ten kod miał usunąć opóźnienie klikania, czyli taki tryb combo. Niestety nie wiem dlaczego to nie działa tu jest mój kod: package me.neatyz.neatyzhitdelay; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.event.EventHandler; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.entity.EntityDamageByEntityEvent; public class MyListener implements Listener { @EventHandler public void onHit(EntityDamageByEntityEvent event) { event.getPlayer().setMaximumNoDamageTicks(0); event.getPlayer().setNoDamageTicks(0); } } Proszę o pomoc. Taki error wyświetla się w eclipse: The method getPlayer() is undefined for the type EntityDamageByEntityEvent
  11. command /back <text>: executable by: players trigger: if arg-1 is "death": if {deathlocation.%uuid of player%} exist: loop blocks in radius 100 around {deathlocation.%uuid of player%}: if loop-block is not air: teleport player 2 blocks above loop-block send "<grey>Zostałeś przeteleportowany do miejsca swojej śmierci." to player else: send "<grey>Jeszcze nie umarłeś." To jest mój kod nie wiem co mam w nim źle, mam 2.5.1 wersję skripta.
  12. Error na konsoli: Can't understand this condition/effect: teleport player 2 blocks above loop-block (commands.sk, line 72: teleport player 2 blocks above loop-block')
  13. A jak tepnąć gracza do najbliższego bloku?
  14. Chodzi o to, że napisałem komendę /back, ale jak jesteś w endzie i spadłeś do voida, to tepnie ciebie do voida i właśnie chciałem, żeby gracza tepało do najbliższego lądu, który skrypt znalazł. Czy da się coś takiego zrobić, jeśli tak to jak?
  15. Xa4inz

    Skrypt na home

    To jest zlecenie na napisanie skryptu, który umożliwia mieć 10 domów i można zobaczyć listę domów. Żeby było można usunąć dom komendą, dodać i się tepnąć. I chciałbym, żeby komunikaty były dokładne, żeby to nie było tak, że usuwam domu, którego nie ma, a pisze, że usunąłem dom. Domy powinny mieć własne nazwy. Z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...