Skocz do zawartości

mc.skript.pl

skript.pl
  • Zawartość

    231
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

O mc.skript.pl

  • Tytuł
    Użytkownik III

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Użytkownik @CreepyJinx dodał nowy wniosek: Wymagany jest naprawdę potężny rework, nie widzę dobrej przyszłości dla tego serwera jak to będzie dalej tak wyglądać... Hejka. Cóż piszę ten post niezbyt chętnie i przychylnie, ale to chyba raczej koniecznie ze względu na stan projektu, zważywszy na to że Abonament wymagany na serwerze ze nie ma sensu jeśli większość osób nie ma ochoty tutaj grać bądź odchodzi po jakimś czasie np. coraz ich krótsze aktywności co z czasem skutkuje że te osoby robią free gateways dla rozdania całego swojego majątku... Ja sama po jakieś dłuższej grze straciłam zapał do tej gry co poskutkowało że ostatecznie rozwałam swój majątek i wyszłam... Dla mnie jest to obecnie abonament nie jest też warty też z innych oczywistych powodów nie tylko dlatego bo serwer nie potrafi utrzymać graczy na dłużej ale dlatego bo są tutaj inne rzeczy które są tutaj "niesmaczne". - Mianowicie bardzo mała mapka jak na serwer który ma 32 sloty do grania jednocześnie i jest na abonament. Przy 3200k x 3200k powierzchni mapy wychodzi że te średnio każdy z 32 graczy jeśli do takich rozmiarów serwer by się rozrósł w populacji to ma zaledwie tylko 100 kratek kwadratowych na budowanie tego co zaplanowali... W przypadku stałej 64 populacji tylko 50... Więć w głownej perspektywie to staje się uciązliuwe bo jaki sens grania jak nie możesz nigdzie domku se zbudować albo wyciąć trochę drzew jak wszystko na złość pozajmowane wtedy by było... Na start ta mapka powinna mieć co najmniej 20k ^2 kratek i rozraatać się conjamniej o 5k ^2 każde dwa tygodnie. - Jeśli mała mapka zostanie wyeksplatowana to o eksploracji możesz kompletnie zapomnieć. Są grupy graczy którzy lubią na początku gry szukać jakiś dungeonów czy wiosek by ich rozwój w miare gładko przynajmniej na początku, później jest to męczące że staje się to coraz uciążliwe, raczej nikt nie chce poświecać tysiący godzin na grind np. drewna pod budowę bo każdy ma też swoje życie... Jak to jest freebuild to powinno być coś wprowadzone żeby późniejszy manualny grind mógłby być zastąpiony np. minionami? coś na wzór pewnego serwera a uważam że to jest genialne. - Serwer powinien mieć własne oficjalne miejsce spawnu gdzie mógłbyś łatwo np. u NPCTÓW wymieniać jakieś dobra na inne, z odnawialnymi kopalniami etc... i gdzie mogła bt się skupiać całą ekonomia serwera która zreszto i tak prawie nie istnieje... - Jeśli ktoś jest bardziej kumaty i obeznany, to równie to jest serwer lan tylko że ze skromnymi dodatkami, bo ogólnie innowacji które by przyciągały tutaj to żadnych tutaj nie ma. Ze znajomymi można nawet taniej zrobić na jakimś hostingu ale jednak... I pluginy / skrypty na ścieżki, butelkowanie expa naprawdę pełno tego w necie... - Dlaczego nikt nie może samodzielnie postawić własnego cuboida samodzielnie tylko musi polegać na administratorze? Dobrym pomysłem było by wprowadzenie ograniczenia do 16 claimów (może mniej / więcej), z czego pojedynczy obejmował by pojedynczy chunk i żeby każdy samodzielnie mógł zająć swoje "terytorium". Ewentualnie że można mieć na początku gry tylko jeden cuboid do maksymalnie 50x50 kratek, ale z czasem można by było stawiać więcej i większe, niewiem może skille pogrssive na to? ... - więcej do dodania nie mam a to dlatego bo to nie mój "projekt" to nie wiem jaka jest wizja "właściciela" i mi to tak naprawdę obojętne w jakim kierunku to wszystko pójdzie. Może chęć zrobienia serwera bez p2w z postawieniem większej swobody to dobry pomysł ale wykonanie niezbyt mnie przekonuje... Tak czy inaczej serwer nie jest warty przynajmniej według mojego własnego odczucia na dzień dziesiejszy mojego czasu aby wkładać go w grę tutaj. ~Note: Od razu zaznaczam że ten wątek nie powstał na celu znieważenia osób prowadzące ten projekt. Ale z reguły czułam że powinnam to własną opinię "wyrzucić" z siebie i wstawić na to forum. Tak czy inaczej jeśli "cenzura" tutaj w grę to nie bedę wam utrudniać wtedy życia a konto może zostać zablokowane jeśli jest to niezgodne z waszą polityką, szczególnie że dalszej tutaj aktywności i tak nie bedę miała... OTWÓRZ WNIOSEK, ABY ZAGŁOSOWAĆ Poniżej znajduje się dyskusja wniosku.
  2. Użytkownik @MikiCreator dodał nowy wniosek: Nowy podział forum mc skripta Proponuję trochę zreformować forum mc skripta i dodać chociaż trzy nowe zakładki a mianowicie: 1. Tworzone przez graczy - poświęcone obiektom tworzonym przez graczy (przykładowo miasta, ekspresówki, autostrady, drogi, wieże elytr, publiczne farmy) 2. Sklepy i Zbiórki - Poświęcone reklamom sklepów, także zbiórkom. 3. Zabawy - Przeznaczone do tworzenia zabaw/gier OTWÓRZ WNIOSEK, ABY ZAGŁOSOWAĆ Poniżej znajduje się dyskusja wniosku.
  3. Użytkownik @JanekJaran dodał nowy wniosek: Moderacji nie wyświetla się treść zgłoszeń Na dwa zgłoszenia moderacyjne, które utworzyłem moderacji nie wyświetlała się jego treść. Nie wiadomo czemu. OTWÓRZ WNIOSEK, ABY ZAGŁOSOWAĆ Poniżej znajduje się dyskusja wniosku.
  4. Użytkownik @MikiCreator dodał nowy wniosek: Tworzenie bram. Proponuję dodanie możliwości tworzenia bram tak jak to było na fC. Pisalibyśmy przykładowo [Gate] na tabliczce, a następnie po kliknięciu na tabliczkę brama otwierałaby się lub zamykała. Pozytywne skutki: 1. Mniej bawienia się z przejściami za pomocą redstone itp. itd. 2. Łatwiejsze tworzenie większych przejść z możliwością zamknięcia Negatywne skutki: Na razie nie widzę. OTWÓRZ WNIOSEK, ABY ZAGŁOSOWAĆ Poniżej znajduje się dyskusja wniosku.
  5. Użytkownik @Libter zmienił status wniosku na: Odrzucone
  6. Użytkownik @Norbi dodał nowy wniosek: Udostępnienie daty rejestracji i ostatniego logowania Wnoszę o udostępnienie daty rejestracji i ostatniego logowania użytkownika w API, myślę że pomoże graczom zobaczyć kiedy pierwszy raz weszli na serwer i kiedy ostatnio był ktoś OTWÓRZ WNIOSEK, ABY ZAGŁOSOWAĆ Poniżej znajduje się dyskusja wniosku.
  7. Użytkownik @JanekJaran dodał nowy wniosek: Kolorowanie szkła powoduje, że się nie łączy jak powinno Podczas zmiany koloru szyb, tracą one swoje połączenia z innymi blokami. SS: https://media.discordapp.net/attachments/647874878338498620/676090882964848640/unknown.png Błąd wykrył Kruliczek. OTWÓRZ WNIOSEK, ABY ZAGŁOSOWAĆ Poniżej znajduje się dyskusja wniosku.
  8. Użytkownik @Libter zmienił status wniosku na: Zaakceptowane
  9. Użytkownik @Libter zmienił status wniosku na: Zaakceptowane
  10. Użytkownik @CreepyJinx dodał nowy wniosek: Przenoszenie monster spawnerow z Pickiem pomoca Silk Tauch'a Hejka. Chciałabym zaproponować możliwość przenoszenia monster spawnerów za pomocą Pickaxe'a z Silk Tauch'em. Jest to rzadki i drogi przedmiot ale niestety nie można z niego czasem dobrego użytku zrobić jak nie można go przenieść bo czasem trzeba pokonywać duże odległosści od kryjówki gdzie to masz. Dlatego chciałabym zaproponować czegoś podobnego do tego. Te spawnery mogłby by być też craftable z jajek potworów które mogłby być wypadać epicko rzadko, jeśli ktoś by się martwił czy to nie przyczyni się do monopolu na automatyzację produkcji, ale takie są z drugiej strony zasady pogressive. Zalety: - Zwiekszy logiczną wartość monster spawnerów i możliwi handel nimi - Wieksza wygoda bo przeniesiesz do miejsca gdzie ci to będzie odpowiadało. - Ukłon dla osób które myslą też o automatyzacji produkcji. W miare lepszego pogresu wypadało by takie coś mogło istnieć... Minusy: - Na małych światach niektóre osoby mogą zrobić na to monopol (z drugiej strony można by było wprowadzić na to też drogi crafting np. Bardzo rzadkie jajka z potworów były by wymagane do receptury. To by rozwiązywało ten problem wtedy). Pozdrawiam OTWÓRZ WNIOSEK, ABY ZAGŁOSOWAĆ Poniżej znajduje się dyskusja wniosku.
  11. mc.skript.pl

    Crafting gąbki

    Użytkownik @Libter zmienił status wniosku na: Zrealizowane
  12. Użytkownik @Libter zmienił status wniosku na: Zrealizowane
  13. Użytkownik @Libter zmienił status wniosku na: Zrealizowane
  14. Użytkownik @Libter zmienił status wniosku na: Zrealizowane
  15. Użytkownik @Libter zmienił status wniosku na: Zrealizowane
×