Skocz do zawartości

Syarru

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    94
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    Syarru przyznał(a) reputację dla kapi. w Skrypt na Itemy startujace komende   
    options: # komenda na statystyki command: /statystyki on join: set slot 9 of player's hand bar to clock named "&6Statystyki" stop on inventory click: set {_s} to slot if {_s} is 9: cancel event statystyki(player) stop on right click: if player's tool is clock named "&6Statystyki": statystyki(player) function statystyki(p: player): make {_p} execute command "{@command}" as op Nie wiedziałem czy chcesz skrypt na statystyki czy nie , dlatego musisz ustawić komendę na statystyki. Jeśli potrzebujesz skryptu napisz osobny wątek.
  2. Polubienie (+1)
    Syarru przyznał(a) reputację dla kapi. w [Zlecenie] Napisanie antyreklamy i ..?   
    options: tag: &8[&6» &cA N T Y - C H A T &6«&8] perm-cmd: esej.antychat.command perm-omin: esej.antychat.cancel command /esej:antychat [<text>] [<text>] [<text>]: permission: {@perm-cmd} permission message: &cNie posiadasz uprawnien &8(&c{@perm-cmd}&8) aliases: /antychat, /achat, trigger: if argument 1 isn't set: send "{@tag}" to the player send "&8» &6/antychat &3<add> <reklama/wulgaryzm> &8- &6Dodaje reklame lub wulgaryzm do listy blokowanych" to the player send "&8» &6/antychat &3<remove> <reklama/wulgaryzm> &8- &6Usuwa reklame lub wulgaryzm z listy blokowanych" to the player send "&8» &6/antychat &3<warn> <nick gracza> <powod> &8- &6Daje ostrzezenie" to the player send "&8» &6/antycheat &3author &8- &6Wyswietla dane o autorze" to the player stop if argument 1 is "add": argument 2 is set: add "%argument 2%" to {antychat::blocked::messages} send "&8» &6Dodano &apomyslnie &6nową reklame lub nowy wulgaryzm" to the player stop else: send "&8» &4Blad: &cMusisz wpisac jeszcze reklame lub wulgaryzm" to the player stop if argument 1 is "remove": argument 2 is set: if {antychat::blocked::messages} contains "%argument 2%": remove "%argument 2%" from {antychat::blocked::messages} send "&8» &aPomyslnie &cusunieto &6reklame lub wulgaryzm z listy blockowanych" to the player stop else: send "&8» &4Error: &cList not contain &8(&4%argument 2%&8)" to the player stop else: send "&8» &4Blad: &cMusisz wpisac jeszcze reklame lub wulgaryzm" to the player if argument 1 is "warn": if argument 2 is a player: if {warn::%argument 2 parsed as player%} < 3: add 1 to {warn::%argument 2 parsed as player%} send "&8» &aPomyslnie &6ostrzegles gracza &c%argument 2 parsed as player%" to the player if argument 2 parsed as player is online: send "&8» &cZostales ostrzezony przez &a%player% &8(&6Twoje warny: &7%{warn::%argument 2%}%&8)" to argument 2 parsed as player if argument 3 is set: send "&8» &6Za: &3%argument 3%" to argument 2 parsed as player stop else: send "&8» &cPowod nie zostal wpisany" to argument 2 parsed as player stop else: if {warn::%argument 2 parsed as player%} is 3: ban argument 2 parsed as player due to "&8» &cOtrzymales juz 3 ostrzezenia &8«" broadcast "%ARGUMENT 2 PARSED AS PLAYER% zostal zbanowany poniewaz otrzymal juz 3 ostrzezenia" stop if argument 1 is "author" or "autor" or "creator": send "{@tag}" to the player send "&8» &6Made by: &9esej &8«" to the player send "&8» &9FB: &6https://facebook.com/imxkvpi" to the player send "&8» &cCreated for &3exoticx" to the player add 1 diamond named "&8» &b&lLEGENDARNY DIAMENT &9&lES&6&lEJ" for the player wait 5 seconds remove 1 diamond named "&8» &b&lLEGENDARNY DIAMENT &9&lES&6&lEJ" from the player stop on chat: if player don't have permission "{@perm-omin}": loop {antychat::blocked::messages}: replace all "%loop-value%" with "***" in message openGui(player) stop function openGui(p: player): open chest with 1 rows named "{@tag}" to {_p} format slot 4 of {_p} with 1 of red stained glass pane named "&8» &cNie wolno Tobie; " with lore "&8• &4REKLAMOWAC SERWEROW||&8• &cORAZ KORZYSTAC Z WULGARYZMÓW" to close then run [kick player due to "&8» &cNiech ja jeszcze raz zobacze , ze zareklamowales serwer lub przeklnales&4!"]->[set {openGui::%{_p}%} to false] if {openGui::%{_p}%} is not true: set {openGui::%{_p}%} to true stop on inventory close: if {openGui::%player%} is true: openGui(player) stop Powinno działać
  3. Polubienie (+1)
    Syarru przyznał(a) reputację dla bopke w gChat - najlepszy skrypt na czat   
    Nareszcie coś przydatnego czym się odróżniasz od 750000 innych skryptów na czat. Gratulacje, jeszcze tylko 250000
  4. Polubienie (+1)
    Syarru przyznał(a) reputację dla PoweredDragon w Sam "Skript" może nie wystarczyć!   
    Primo: To nie są najnowsze wersje
    Secundo: WildSkript nie ma nic oryginalnego do zaoferowania; jest słabo rozwinięty, zbugowany i nieszczególnie opłaca się już korzystanie z niego.
  5. Polubienie (+1)
    Syarru przyznał(a) reputację dla kapi. w Sam "Skript" może nie wystarczyć!   
    Cześć, tworzę ten poradnik z racji iż, niektóre osoby nie czytają uważnie postów.

    Przykład: 
    Tak więc , SkQuery (Addon created by Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! for Skript.))dodaje bardzo dużo funkcji tak jak WildSkript (Addon created by Dzikoysk for Skript.) . I są one bardzo przydatne nawet , aby wykorzystać jeden event np.
    on crafting: Dlatego umieszczam linki do najnowszych wersji owych pluginów.
    WildSkript: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    - dokumentacja: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!  SkQuery 3: 
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    - dokumentacja: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Bardzo dziękuje , za przeczytanie tego krótkiego nie potrzebnego poradnika.
     
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  6. Polubienie (+1)
    Syarru przyznał(a) reputację dla Antya w Poszukuje Technika/Osobę bardzo dobrze znającą się na pluginach.   
    Hej!
    Jeżeli wbiłeś w ten post to prawdopodobnie jesteś osobą która zna się na rzeczy.Otóż poszukuję Technika/Programistę który pomógł mi jeżeli chodzi o pluginy z serwerem. 
    Na razie jest sam pomysł na serwer, miałby on tematykę FreeBuild, posiadam odpowiednią maszynę która spokojnie ociągnęła by z 400-500 osób, dlatego spokojnie twoja ciężka praca nie pójdzie na marne.
    Szukam Technika/Programistę który na prawdę zna się na rzeczy, a nie da pierwszą lepszą paczkę którą znalazł w internecie.
    Dokładniej chodzi mi oto by napisał mi kilkanaście większych/mniejszych pluginów lub miałby już gotowy AUTORSKO wykonany plugin.
    Oczywiście by nie było za wykonaną pracę oferuję odpowiednie wynagrodzenie w postaci $$ + przy stałej współpracy odpowiednią rangę na serwerze.
    Tylko proszę o zgłaszanie poważnych ofert a nie takich w których zmieniacie zdanie co 5 minut, pamiętajcie również o zaufaniu, biorąc u was zlecenie ufam wam że odpowiednio wycenicie swoje umiejętności od zrobionego własnoręcznie pluginu po poprostu zmienienie niektórych linijek kodu z pobranego pluginu z internetu. Krótko mówiąc, ZAWSZE mówicie mi o tym że ten plugin jest własnoręcznie napisany i chcecie za niego np 20zł albo że w pluginie jest poprostu zmieniony kod ponieważ bardziej będzie opłacalne dla obu stron pobranie go z internetu i zmienienie kilka linijek kodu niż pisanie go od nowa, i z uwagi na to chcemy za niego np 10 zł, a nie kłamiecie w żywe oczy i mówicie że oba pluginy są autorsko zrobione i chcecie po 20 zł za jeden.
    Dlaczego uważam że mój projekt nie upadnie po tygodniu od wykonania? Ponieważ po wykonaniu całego serwera i odpaleniu go jestem już umówiony z Youtuberami od 30k do nawet 500k którzy nagrają odcinek z tego serwera.
    Jakby miał wyglądać przebieg całej transakcji? Zlecam wam wykonanie pluginu, po zrobieniu pokazujecie mi go na swoim serwerze (bądź na jakimś darmowym z neta), gdy wszystko jest okej place wam za nie i wy wysyłacie mi całe pliki z pluginami.
    Od razu mówię że nie wchodzę (Przynajmniej do póki kiedy nie będziemy mieli stałej wspołpracy) w takie układy jak "Płacisz na początku 30% ceny całego pluginu a po wykonaniu go i pokazaniu płacisz pozostałe 70% ceny. Dlaczego? ponieważ nie raz natknąłem się na takie osoby które były tak genialnymi programistami, wszyscy polecali ich itp którzy stosowali formę przedstawioną wyżej i gdy płaciłem te 30% ceny to kilka dni później nie było z nimi już żadnego kontaktu.
    Więcej informacji co do pluginów jakie by miały być itp zapraszam na priv  
  7. Polubienie (+1)
    Syarru przyznał(a) reputację dla kapi. w Skrypty na zamówienie.   
    Witam, oferuję pisanie skryptów za pieniądze.

    Moje portfolio: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Cena: zależy od skryptu. 
     
    Sposoby płatności: SMS, PayPal, PaySafeCard, Przelew oraz Płatność BLIK.

    Kontakt: Wiadomość prywatna na forum.
  8. Polubienie (+1)
    Syarru przyznał(a) reputację dla ToNy w Avatar   
    Automatycznie wygenerowana wiadomość.

    Ten temat został zamknięty.
  9. Polubienie (+1)
    Syarru przyznał(a) reputację dla #3RROR w Kolory potionów i efekt enchantowanego itemu   
    @Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! dobrze piszesz :)
    TooManyItems tobie pomoże :)
  10. Polubienie (+1)
    Syarru przyznał(a) reputację dla Norbi w Konkurs - skrypt na konkurs   
    Od kiedy 300 minut to 1 minuta ?
  11. Polubienie (+1)
    Syarru przyznał(a) reputację dla Shooterowy w Napisze mi ktoś skrypt na konfigurowanie /msg !!   
    command /msg [<offlineplayer>] [<text>]:
    trigger:
    if arg 1 is not set:
    send "&cBlad: &4/msg <gracz> <wiadomosc>"
    stop
    if arg 2 is not set:
    send "&cBlad: &4/msg <gracz> <wiadomosc>"
    stop
    if arg 1 is offline:
    send "&cBlad: &4Nie ma takiego gracza!"
    stop
    if arg 1 is player:
    send "&cBlad: &4Nie mozesz pisac do siebie!"
    stop
    set {sender::%arg 1%} to player
    send "&7(&cJA &7>> &c%arg 1%&7) &8%arg 2%"
    send "&7(&c%player% &7>> &cJA&7) &8%arg 2%" to arg 1
    command /r [<text>]:
    trigger:
    if arg is not set:
    send "&cBlad: &4/r <wiadomosc>"
    stop
    if {sender::%player%} is not set:
    send "&cBlad: &4Nie masz komu odpisac!"
    stop
    if {sender::%player%} is offline:
    send "&cBlad: &4Nie masz komu odpisac!"
    clear {sender::%player%}
    stop
    execute player command "msg %{sender::%player%}% %arg%"
    on quit:
    if {sender::%player%} is set:
    clear {sender::%player%}

  12. Polubienie (+1)
    Syarru otrzymał(a) reputację od Zasepamen w Zmiana pogody i piorun = eksplozja   
    on weather change to rain:
    weather change to storm


    proszę 

  13. Polubienie (+1)
    Syarru otrzymał(a) reputację od Dzony1910 w CheckPlayer - skrypt na sprawdzanie graczy   
    @up jak sprawdziłem po updacie jestem pod mega wrażeniem!

  14. Polubienie (+1)
    Syarru przyznał(a) reputację dla Dzony1910 w CheckPlayer - skrypt na sprawdzanie graczy   
    CheckPlayer
    { SPRAWDZ GRACZA CZY POSIADA CHEATY }
     
    OPIS:
    Witam z tej strony Damian i chciałbym wam zaprezentować
    mój skrypt nie pierwszy, ale jak najbardziej rozbudowany i zamierzam ten projekt kontynuować.
    Aż do wyczerpania pomysłów, oraz do jak najlepszej optymalizacji. 
     
    FUNKCJE:
    • Sprawdzanie Graczy.
    • Oczyszczenie Gracza ze zarzutów.
    • Ustawienie własnej lokacji dla pokoju sprawdzania.
    • Banowanie Podejrzanego .
    • Jeżeli Gracz podczas sprawdzania sie wyloguje banuje go na ustaloną ilość dni/godzin/minut/sec.
    • Podejrzany Gracz ma prawo wysłać do administracji dowody, że nie posiada cheatów.
    • Możliwość ustalenia wiadomości w skrypcie od lini "19" aż do lini "34".
    • Możliwość ustalenia własnych komend, zmienić je można od lini "12" aż do "16".
    • Również można ustalic na jaki gracz ma wejść serwer teamspeak 3, jeżeli go będziemy sprawdzać.
    • Teleportowanie gracza na poprzednia pozycje jeżeli gracz jest czysty.
     
    KOMENDY:
    • /sprawdz <Nick Gracz'a>
    (CheckPlayer.check)
     
    • /czysty <Nick Gracza'a>)
    (CheckPlayer.clear)
     
    • /setroomcheck
    (CheckPlayer.setroomcheck)
     
    • /cheater <Nick Gracz'a>
    (CheckPlayer.Ban)
     
    /screen <Nr Screen'a> <Link>
    (Brak Uprawnien)
    (FAZA BETA, KOMENDA MOŻE SIĘ ZMIENIĆ)
     
    Permisja do wszystkich Komend: 
    (CheckPlayer.Admin)
     
     
     
    DOWNLOAD:
    Version 1.4 <BETA>
    (Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!)
    (Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!)
     
    Dzięki za uwage
    Pozdrawiam 
    Pa cześć narka
     
  15. Polubienie (+1)
    Syarru przyznał(a) reputację dla xMateuszP0L w AntyBot - skrypt na anty bot   
    ....
     
    Wystraczy
  16. Polubienie (+1)
    Syarru przyznał(a) reputację dla Dzony1910 w Małe skrypty - chat, generator stone, zapis IP, anty-logout, naprawiające się wybuchy   
    Fajny Spis ale mało troche tych skryptów, postaraj sie dodać ich więcej. 
    Jak najbardziej Ok ;)
  17. Polubienie (+1)
    Syarru otrzymał(a) reputację od Zasepamen w Usuwanie exp, lvl   
    @up jaki level?

     
    command /reset: trigger: set player's xp to 0#lubcommand /reset: trigger: set player's level to 0prosze dwa skrypty napisz który działa ;)
  18. Polubienie (+1)
    Syarru przyznał(a) reputację dla ShroN w Pytanie-Skrypt   
    No jak ma wyglądać, wpisze komendę /chatpisz nick

    I wymusza aby gracz wpisal .kill , aby to bylo traktowane że to ten gracz wpisał, tak jak myśli @Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

  19. Polubienie (+1)
    Syarru przyznał(a) reputację dla Monkey w Crafting na potke!   
    Proszę działa sprawdzałem ;)


    on script load:
    register new shaped recipe for water bottle named "&6Szybkie kopanie VI" with lore "&7Haste II (3:00)" using 0, 278, 0, 0, 373, 0, 0, 0, 0
    on drink:
    if event-item's name is "&6Szybkie kopanie VI":
    if lore of player's tool is "&7Haste II (3:00)":
    apply haste 6 to player for 180 seconds

  20. Polubienie (+1)
    Syarru przyznał(a) reputację dla TheLordOfFuture w >> ZATRUTY GRZEBIEŃ <<   
    Z kopciuszka? #XD Chodziło ci o śnieżkę xd
    heh, chodziło ci oto że ta macocha dała jej grzebień i jak ona wpieła go we włosy to się zatruła? to na 100% śnieżka.
    #[ciach]
  21. Polubienie (+1)
    Syarru otrzymał(a) reputację od martiner32 w Skrypt na ranking górników   
    Ten post został usunięty

     


  22. Polubienie (+1)
    Syarru przyznał(a) reputację dla ShroN w Mały błąd   
    Witajcie właśnie znalazłem mały błąd w regulaminie w dziale "Pytania i problemy"
    Oto błąd: 



    Jest na odwrót , problemy z pytania.
    Pozdrawiam
  23. Polubienie (+1)
    Syarru przyznał(a) reputację dla Zasepamen w Pytanie-Skrypt   
    Najlepiej niech poda przykład jak to ma praktycznie wyglądać. Bo naprawdę ciężki przypadek skryptu. 

  24. Polubienie (+1)
    Syarru przyznał(a) reputację dla tropereks w CraftTrak   
    Um... ale z tego co mi wiadomo, to nie można używać opcji jako zmiennych...
    on rightclick with pickaxe: if player's tool is sword with lore "&5CraftTrakâ„¢:{@crafttrakminedpickaxe}"on kill:
  25. Polubienie (+1)
    Syarru przyznał(a) reputację dla tropereks w SyarruSK   
    on load:
    clear {ebola::*}
    register new shaped recipe for cyan stained clay named "&rBasic machine block" using daylight sensor, none, daylight sensor, diamond, ender pearl, diamond, daylight sensor, redstone, daylight sensor
    on place:
    player's tool is cyan stained clay named "&rBasic machine block":
    set block at location of event-block to locked chest
    add location of event-block to {ebola::infected::blocks::*}
    every 0.01 seconds:
    loop {ebola::infected::blocks::*}:
    set {_ebola::infected::1} to location of block 1 meter east loop-value
    set {_ebola::infected::2} to location of block 1 meter west loop-value
    set {_ebola::infected::3} to location of block 1 meter north loop-value
    set {_ebola::infected::4} to location of block 1 meter south loop-value
    set {_ebola::infected::5} to location of block 1 meter up loop-value
    set {_ebola::infected::6} to location of block 1 meter down loop-value
    set {_ebola::infected::7} to location of block 1 meter east 1 meter up loop-value
    set {_ebola::infected::8} to location of block 1 meter west 1 meter up loop-value
    set {_ebola::infected::9} to location of block 1 meter north 1 meter up loop-value
    set {_ebola::infected::10} to location of block 1 meter south 1 meter up loop-value
    set {_ebola::infected::11} to location of block 1 meter east 1 meter down loop-value
    set {_ebola::infected::12} to location of block 1 meter west 1 meter down loop-value
    set {_ebola::infected::13} to location of block 1 meter north 1 meter down loop-value
    set {_ebola::infected::14} to location of block 1 meter south 1 meter down loop-value
    loop 14 times:
    if block at {_ebola::infected::%loop-number%} is not air or locked chest or stone or water or lava or sand or sandstone or grass or dirt or vines or any sapling or any flower or fern or 31:1 or mycelium or dirt:2:
    set block at {_ebola::infected::%loop-number%} to locked chest
    if {ebola::infected::blocks::%{_ebola::infected::%loop-number%}%} is not set:
    add {_ebola::infected::%loop-number%} to {ebola::infected::blocks::*}
    if block at {_ebola::infected::%loop-number%} is grass or sand:
    if block above {_ebola::infected::%loop-number%} is air or any leaves or any sapling or any flower or 31:1 or fern:
    set block at {_ebola::infected::%loop-number%} to mycelium or dirt:2
    add {_ebola::infected::%loop-number%} to {ebola::infected::blocks::*}
    if block 1 meter west {_ebola::infected::%loop-number%} is locked chest:
    if block 1 meter east {_ebola::infected::%loop-number%} is locked chest or mycelium or dirt:2:
    if block 1 meter south {_ebola::infected::%loop-number%} is locked chest or mycelium or dirt:2:
    if block 1 meter north {_ebola::infected::%loop-number%} is locked chest or mycelium or dirt:2:
    if block 1 meter above {_ebola::infected::%loop-number%} is locked chest or mycelium or dirt:2:
    if block 1 meter under {_ebola::infected::%loop-number%} is locked chest or mycelium or dirt:2:
    remove location of {_ebola::infected::%loop-number%} from {ebola::infected::blocks::*}
    on walking on locked chest or mycelium or dirt:3:
    if {ebola::infected::%location of event-block%} is set:
    damage entity by 5
    broadcast "%location of block 1 meter under entity%"
    else:
    send "lol, %location of event-block%"
    command /nie:
    trigger:
    clear {ebola::*}


    Macie tu skrypt na ebolę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...