Skocz do zawartości

Usunięty#23389

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Ostatnie wizyty

1 009 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Usunięty#23389

  1. Proszę o usunięcie mojego konta, Dziękuję
  2. (jeśli nie działa to sory, bo to kiedyś robiłem, ale na pewno możesz znaleźć inne jak tylko wyszukasz)
  3. on death: chance of 50%: kod Przykład (powinno działać)
  4. Wiem, ale zapomniałem dodać -arg tak jak kolega wyżej pisał command /skuj [<player>]: permission: Policja permission message: &8» &cNie jestes policjantem trigger: apply slowness 100 to arg 1 for 1000000 days set {skuty::%arg-1%} to true send "&8[&9Policja&8] &f%player% &7Aresztowal cie" to player-arg broadcast "&8[&9Policja&8] &f%player% &7Aresztowal &f%player-arg%" else: send "&8[&9Policja&8] &7Podaj nick gracza" command /odkuj [<player>]: permission: Policja permission message: &8» &cNie jestes policjantem trigger: remove slowness from arg set {skuty::%arg-1%} to false send "&1[&9Policja&1] &f%player% &7Puscila cię wolno" to player-arg broadcast "&1[&9Policja&1] &f%player% &7Puscil Wolno &f%player-arg%" else: send "&1[&9Policja&1] &7Podaj nick gracza" on jump: if {skuty::%player%} is true: cancel event Teraz powinno działać, bo testowałem
  5. command /skuj [<player>]: permission: Policja permission message: &8» &cNie jestes policjantem trigger: apply slowness 100 to arg 1 for 1000000 days set {skuty::%player%} to true send "&8[&9Policja&8] &f%player% &7Aresztowal cie" to player-arg broadcast "&8[&9Policja&8] &f%player% &7Aresztowal &f%player-arg%" else: send "&8[&9Policja&8] &7Podaj nick gracza" command /odkuj [<player>]: permission: Policja permission message: &8» &cNie jestes policjantem trigger: remove slowness from arg set {skuty::%player%} to false send "&1[&9Policja&1] &f%player% &7Puscila cię wolno" to player-arg broadcast "&1[&9Policja&1] &f%player% &7Puscil Wolno &f%player-arg%" else: send "&1[&9Policja&1] &7Podaj nick gracza" on jump: if {skuty::%player%} is true: cancel event Powinno działać
  6. zabrakło ci przecinka register new shaped recipe for diamond pickaxe named "&b[StatTrak] &eKilof" using gold ingot, gold ingot, gold ingot, gold ingot, player head, gold ingot, gold ingot, gold ingot, gold ingot (chyba że nie z tym problem)
  7. on death: if victim is not a player: if {lowca.%attacker%} is 1: #lvl 1 if {lowca.exp.%attacker%} < 1: add 0.03 to attacker's balance add 0.01 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 2 if {lowca.exp.%attacker%} is between 1 and 2: add 0.06 to attacker's balance add 0.005 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 3 if {lowca.exp.%attacker%} is between 2 and 3: add 0.09 to attacker's balance add 0.0025 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 4 if {lowca.exp.%attacker%} is between 3 and 4: add 0.12 to attacker's balance add 0.00125 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 5 if {lowca.exp.%attacker%} is between 4 and 5: add 0.15 to attacker's balance add 0.000625 to {lowca.exp.%attacker%} stop Chodzi ci o coś takiego?
  8. Tak jest ale gdzie w skrypcie jest ta zmienna ustawiana na 1?
  9. Ale co nie działa? Bo po pierwsze to musisz według skryptu mieć lowca.%player% na 1 ustawione a tam nigdzie nie ma nic o ustawieniu tej zmiennej na 1
  10. Sory, źle wpisałem zamień greather than na "greater than"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...