Skocz do zawartości

Usunięty#23389

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez Usunięty#23389

  1. Proszę o usunięcie mojego konta, Dziękuję
  2. (jeśli nie działa to sory, bo to kiedyś robiłem, ale na pewno możesz znaleźć inne jak tylko wyszukasz)
  3. on death: chance of 50%: kod Przykład (powinno działać)
  4. Wiem, ale zapomniałem dodać -arg tak jak kolega wyżej pisał command /skuj [<player>]: permission: Policja permission message: &8» &cNie jestes policjantem trigger: apply slowness 100 to arg 1 for 1000000 days set {skuty::%arg-1%} to true send "&8[&9Policja&8] &f%player% &7Aresztowal cie" to player-arg broadcast "&8[&9Policja&8] &f%player% &7Aresztowal &f%player-arg%" else: send "&8[&9Policja&8] &7Podaj nick gracza" command /odkuj [<player>]: permission: Policja permission message: &8» &cNie jestes policjantem trigger: remove slowness from arg set {skuty::%arg-1%} to false send "&1[&9Policja&1] &f%player% &7Puscila cię wolno" to player-arg broadcast "&1[&9Policja&1] &f%player% &7Puscil Wolno &f%player-arg%" else: send "&1[&9Policja&1] &7Podaj nick gracza" on jump: if {skuty::%player%} is true: cancel event Teraz powinno działać, bo testowałem
  5. command /skuj [<player>]: permission: Policja permission message: &8» &cNie jestes policjantem trigger: apply slowness 100 to arg 1 for 1000000 days set {skuty::%player%} to true send "&8[&9Policja&8] &f%player% &7Aresztowal cie" to player-arg broadcast "&8[&9Policja&8] &f%player% &7Aresztowal &f%player-arg%" else: send "&8[&9Policja&8] &7Podaj nick gracza" command /odkuj [<player>]: permission: Policja permission message: &8» &cNie jestes policjantem trigger: remove slowness from arg set {skuty::%player%} to false send "&1[&9Policja&1] &f%player% &7Puscila cię wolno" to player-arg broadcast "&1[&9Policja&1] &f%player% &7Puscil Wolno &f%player-arg%" else: send "&1[&9Policja&1] &7Podaj nick gracza" on jump: if {skuty::%player%} is true: cancel event Powinno działać
  6. zabrakło ci przecinka register new shaped recipe for diamond pickaxe named "&b[StatTrak] &eKilof" using gold ingot, gold ingot, gold ingot, gold ingot, player head, gold ingot, gold ingot, gold ingot, gold ingot (chyba że nie z tym problem)
  7. on death: if victim is not a player: if {lowca.%attacker%} is 1: #lvl 1 if {lowca.exp.%attacker%} < 1: add 0.03 to attacker's balance add 0.01 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 2 if {lowca.exp.%attacker%} is between 1 and 2: add 0.06 to attacker's balance add 0.005 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 3 if {lowca.exp.%attacker%} is between 2 and 3: add 0.09 to attacker's balance add 0.0025 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 4 if {lowca.exp.%attacker%} is between 3 and 4: add 0.12 to attacker's balance add 0.00125 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 5 if {lowca.exp.%attacker%} is between 4 and 5: add 0.15 to attacker's balance add 0.000625 to {lowca.exp.%attacker%} stop Chodzi ci o coś takiego?
  8. Tak jest ale gdzie w skrypcie jest ta zmienna ustawiana na 1?
  9. Ale co nie działa? Bo po pierwsze to musisz według skryptu mieć lowca.%player% na 1 ustawione a tam nigdzie nie ma nic o ustawieniu tej zmiennej na 1
  10. Sory, źle wpisałem zamień greather than na "greater than"
  11. variables: {stone.%player%} = 0 on mine stone: add 1 to {stone.%player%} if {stone.%player%} is greather than 999: set {stone.%player%} to 0 execute console command "crate key %player% normalcase 1" send "&6>>> &fGratulacje dostales &6&lNormal Case &f za wykopanie 1000 stone"
  12. variables: {stone.%player%} = 0 on mine stone: add 1 to {stone.%player%} if {stone.%player%} is >= 1000: set {stone.%player%} to 0 execute console command "crate key %player% normalcase 1" send "&6>>> &fGratulacje dostales &6&lNormal Case &f za wykopanie 1000 stone" A teraz? A i pisz czy są jakieś błędy.
  13. Oj. Widzę mój błąd variables: {stone.%player%} = 0 on mine stone: add 1 to {stone.%player%} if {stone.%player%} is >= 1000: set {stone.%player%} to 0 exercute console command "crate key %player% normalcase 1" send "&6>>> &fGratulacje dostales &6&lNormal Case &f za wykopanie 1000 stone Powinno chyba teraz działać, potem spróbuję jeszcze ten 1 skrypt
  14. 1. command /kit [<text>]: trigger: if arg-1 is "start": execute console command "crate key %player% zwyklycase 1" if arg-1 is not set: send "&aDostępne Kit'y" send "&6/kit start 2. variables: {stone.%player%} = 0 on mine stone: if {stone.%player%} is >= 1000: set {stone.%player%} to 0 exercute console command "crate key %player% normalcase 1" send "&6>>> &fGratulacje dostales &6&lNormal Case &f za wykopanie 1000 stone Powinno być ok
  15. Dzięki za poradę! Za niedługo może to usprawnię EDIT: Poprawiłem zaśmiecenie skryptu
  16. apply [nazwa po angielsku np. speed] [poziom] to the player for [liczba sekund] seconds np. apply speed 2 to the player for 30 seconds Powinno ci nadać speed 2 na 30 sekund
  17. A co dokładniej nie działa? Jakie błąd pisze?
  18. Usunięty#23389

    szAnty-Logout

    szAnty-Logout Witam, chciałbym wam przedstawić mój skrypt na Anty Logout'a (podejrzewam że były takie ale trudno) Jeśli macie jakiś pomysł co dodać/usunąć/naprawić piszcie Funkcje: - Informacja o Anty Logout - Informacja o wylogowaniu się podczas walki - Kiedy gracz wyloguje się podczas walki pozostawia skrzynkę oraz armostand z jego itemami (wiem że są to typowe funkcje) Zdjęcia: Poprawki: - Mniejsze zaśmiecenie skryptu (użycie loop) Skrypt:
  19. Witam ma oto taki skrypt: command /cena [<text>] [<player>] [<text>]: permission: cena.ustaw trigger: if arg 1 is "warp": if arg 2 is set: if arg 3 is set: set {komendy.cena.%arg 2%.warp} to arg 3 send "&fUstawiono graczowi &f&l%arg2% cene %arg1% na %{komendy.cena.%arg2%.warp}%" if arg 2 is not set: send "&fProsze podac komende w taki sposob: /cena [warp/home] [gracz] [ile]" stop if arg 1 is not set: send "&fProsze podac komende w taki sposob: /cena [warp/home] [gracz] [ile]" stop if arg 3 is not set: send "&fProsze podac komende w taki sposob: /cena [warp/home] [gracz] [ile]" stop if arg 1 is "home": if arg 2 is set: if arg 3 is set: set {komendy.cena.%arg 2%.home} to arg 3 send "&fUstawiono graczowi &f&l%arg2% cene %arg1% na %{komendy.cena.%arg2%.home}%" I pisze mi "Can't understand this expression arg2 (skrypt.sk, line 7: set {komendy.cena.%arg2%.warp) to arg3" (Wiem co to znaczy ale nie wiem czemu tak pisze :/) Proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...