Skocz do zawartości

3meraldK

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    502
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Aktywność reputacji

  1. Super (+1)
    3meraldK przyznał(a) reputację dla Helios1993 w Najlepszy antycheat   
    Verus nie wypalił, szybko został na długi czas porzucony i zostawiony z wieloma bupassami. Później coś tam w nim poprawili, nie wiem jak teraz, ale patrząc na jego początki i wysokie ceny nie mogę go polecić.
    Spartan potrafi zjeść więcej zasobów niż sam serwer Minecraft, a dodatkowo posiada ogromne ilości bypassów.
    AAC był dobry, jednak został porzucony.
    Nocheat(plus) dalej jest forkowany, aktualnym forkiem jest updated-nocheatplus i na mniejszy serwer nie jest zły.
    Themis może być dobrym antycheatem jeśli otwierasz serwer też dla graczy bedrocka.
    Matrix jest semi-porzucony, aktualizacje wpadają bardzo rzadko w porównaniu do przeszłych, cotygodniowych ulepszeń. Na 1.18 falsy zdarzają cię całkiem często.
    Vulcan zjada najmniej zasobów ze wszystkich antycheatów, a gdy od czasu do czasu znajdzie się bypass lub false to jest on szybko naprawiany po zgłoszeniu. Aktualnie jest jednym z lepszych, jak nie najlepszy.
    Ciekawy na przyszłość jest też Grim, warto obserwować jego rozwój.
  2. Śmiech kappy (+1)
    3meraldK otrzymał(a) reputację od Necesku w SignEditor.sk (sign GUI) - Edytowanie tabliczek po ich postawieniu!   
    Skrypt jest bardzo dobrze napisany, i niewątpliwie działa, jak obiecywano więc mogę go polecić. Jedyny smaczek - Skacket polecam zamienić na skBee, bo robi bardzo dobrą robotę i dodaje nie dość że sign gui, to jeszcze wiele nowych możliwości
  3. Kappa (0)
    3meraldK otrzymał(a) reputację od Luumenek w Skypt na lowienie   
    on rightclick holding fishing rod: loop all entities in radius 16 around player: loop-entity is any fish set {lowienie::%player%} to 0 if {lowienie::%player%} isn't set if {lowienie::%player%} >= 100: delete {lowienie::%player%} give "raw %loop-entity's type%" parsed as item type to player delete loop-entity send "Polow zakonczony sukcesem" if {lowienie::%player%} >= 0: set {lowienie::%player%} to {lowienie::%player%} + 2 send "Polow ryby: %{lowienie::%player%}%%%" stop  
  4. Tak działa wolny rynek (+1)
    3meraldK otrzymał(a) reputację od PanMaruda w Zaawansowany Skript [#1] Pakiety i NMS   
    Uwaga
    Umiejętności zaprezentowane w tym poradniku wymagają odpowiedniej znajomości języka Java (małej, wystarczy wiedzieć, co to klasy, interfejsy, katalogi, pola, konstruktory i inne pierdoły), a także w pewnym stopniu wtyczki skript-reflect. Tu jest PORADNIK do skript-reflect: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! albo tu Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Omawiane protokoły działają tylko i wyłącznie na wersjach 1.17.X (opcjonalnie 1.16.X, w sumie to nie pamiętam). Definicja pakietów się zmieniała na przestrzeni wielu wersji Minecraft, np. przed wersją 1.16, klasy były nazwane inaczej, oraz były rozlokowane w katalogu net/minecraft/server. Jest to też pierwsza część mojej serii poradników do zaawansowanego Skripta.
    Definicja pakietu i NMS
    Pakiety (albo protokoły) w Minecraft są to pakiety danych wysyłane przez serwer do klienta lub vice versa. Klient oznacza gracza, a serwer oznacza (...) Każdy pakiet jest nazwany odpowiednio: PacketPlayXY, gdzie X może oznaczać In (od incoming, czyli pakiet klient -> serwer), lub może oznaczać Out (od outcoming, klient <- serwer); natomiast Y to nazwa danego pakietu (przykład: PacketPlayInUpdateSign, pakiet, który wysyła klient do serwera w momencie, kiedy skończy pisać na tabliczce). Klasy pakietów, które serwer używa do wysyłania informacji lub jej odbierania, znajdują się w pliku /cache/patched_x.x.x.jar w katalogu net/minecraft/network/protocol/game, więc nie jest już to popularne "nms" od net/minecraft/server. Mogą one służyć do wysyłania wybranym graczom informacji, których serwer nie posiada np. wyrenderować komuś blok nieistniejący na serwerze.
    NMS to skrót od net.minecraft.server, spopularyzowanego katalogu pliku .jar, który jest wymagany do uruchomienia serwera. Uprzednio, w tym katalogu znajdowały się wszystkie pakiety, które można było wysyłać i odbierać, obecnie natomiast, pakiety są rozlokowane w innej części pliku, więc nms jest technicznie rzecz biorąc pojęciem nieaktualnym, aczkolwiek wiele osób używa tego terminu do dziś, i teoretycznie można o nim mówić dalej.
    Pakiety w Skript
    Jest wiele sposobów na użycie pakietów, np. używanie przestarzałych i niedziałających na nowsze wersje wtyczek typu ThatPacketAddon natomiast dla mnie najbardziej odpowiadającym jest użycie wtyczki skript-reflect, która posiada wiele rozmaitych i wspaniałych możliwości. Przed prowadzonymi eksperymentami z pakietami jest wymagane nauczyć się używania wspomnianego dodatku. Odsyłacze są na dole poradnika. Dodatkowo, niektóre pakiety można wysyłać za pośrednictwem niczego innego niż Spigot API (Player#sendBlockChange(), Player#sendChunkChange() <- przestarzałe, Player#sendSignChange(), Player#sendBlockDamage()) ale jak widać jest ich za mało, by móc się w pełni bawić pakietami.
    Wysyłanie pakietów do klienta gry
    Aby wysłać pakiet do klienta, należy go najpierw skonstruować, bo każdy pakiet wychodzący ma konstruktor w swojej klasie. Żeby go znać, można zdekompilować (np. programem jd-gui) wspomniany w początkowej sekcji plik .jar, i dojść do danego pakietu, albo można skorzystać z tej strony: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!. W tym przykładzie wyślę do klienta trudny do skonstruowania pakiet PacketPlayOutExplosion, tworzący eksplozje widoczne dla jednego klienta, a jest trudny, bo wymaga wykorzystania innych klas w tym pliku .jar. Pierwsze co należy zrobić, to zaimportować klasę pakietu. 
    Naprawdę polecam skorzystać z dekompilatora. PO PIERWSZE, na wspomnianej stronie jest kilka błędów. PO DRUGIE, rzeczy związane z tym popularnym "nms" są bardzo słabo udokumentowane, częściowo zaszyfrowane i nie kompilują się między wersjami. Poniższy screen pokazuje konstruktor pakietu. Jak widać, wymagane jest podać 6 parametrów. Pierwsze 3 argumenty definiują miejsce efektu eksplozji. Następny argument określa jaki typ cząsteczki wygeneruje eksplozja, np. liczba większa od 2.0 wygeneruje "minecraft:explosion_emitter", a w przeciwnym wypadku "minecraft:explosion". Następny parametr to lista obiektów BlockPosition.class (a nie mówiłem, że trzeba umieć trochę Javy) określających bloki które mają być zastąpione powietrzem. Ostatni to niby opcjonalny, ale jak się go nie wpisze to się popsuje skrypt, czyli wektor o jaki ma zostać popchnięty gracz.

    Definicja 4 pierwszych będzie banalnie prosta. Dwa ostatnie parametry wymagają użycia klas z tego samego pliku .jar. Wystarczy trochę długo poszukać i dostanie się sposób na zapisanie parametrów. Protip: na górze klasy pakietu są importowane inne potrzebne klasy, więc tam są podpowiedzi jak dostać się do jej kodu. Tworzymy najpierw grupową zmienną obiektów BlockPosition.class. Później trzeba trochę pomyśleć jak to wszystko skleić ze sobą w całość. W końcu został ostatni parametr, łatwo go skonstruować, wystarczy podać 3 liczby i tyle. Cała komenda będzie wyglądać następująco:
    import: net.minecraft.network.protocol.game.PacketPlayOutExplosion net.minecraft.core.BlockPosition java.util.Arrays net.minecraft.world.phys.Vec3D command /eksplozja: trigger: set {_loc} to target block loop all blocks in radius 3 of {_loc}: add new BlockPosition(loop-block's x-coord, loop-block's y-coord, loop-block's z-coord) to {_lista::*} set {_pakiet} to new PacketPlayOutExplosion({_loc}'s x-coord, {_loc}'s y-coord, {_loc}'s z-coord, 3.0, Arrays.asList([{_lista::*} as BlockPosition]), new Vec3D(0, 2, 0)) W KOŃCU, tyle paplaniny żeby skonstruować jakiś pakiecik, ale jak go teraz wysłać? Oczywiście do tego służy metoda CraftPlayer#getHandle() <- tzw. "zcastowanie" klasy CraftBukkitowej klasy gracza do klasy nms, EntityPlayer#b <- pole klasy PlayerConnection, PlayerConnection#sendPacket() <- wysłanie pakietu.
    player.getHandle().b.sendPacket({_pakiet}) Odbieranie pakietów klienta
    Dobra, odbieranie pakietów to ostatnia rzecz która pozwala zarządzać tymi całymi pakietami. Pakietów przychodzących (klient -> serwer) nie można modyfikować i konstruować, należy je jedynie odbierać i przetwarzać ich dane. Aby nasłuchiwać pakietów, trzeba mieć ze sobą oddzielny, bardzo długi skrypt na nasłuchiwanie, ale na szczęście ktoś bardzo mądry stworzył tzw. snippet, czyli kawałek kodu, który możemy sobie wykorzystać do słuchania pakietów klient-serwer. Nie jest on oczywiście mojego autorstwa 🚎
    Jak to zwykle robimy, to ten skrypt wczytujemy w oddzielnym pliku. Teraz powinniśmy się zrelogować, żeby całość działała poprawnie. JAK NASŁUCHIWAĆ PAKIETÓW? Na przykład wtedy, kiedy klient zakończy edytowanie tabliczki, czyli kliknie "Done" lub "Gotowe"?
    import: net.minecraft.network.protocol.game.PacketPlayInUpdateSign on nmspacket PacketPlayInUpdateSign: send "Pakiet %event-string%: W pierwszej linii napisałeś: %nmspacket.c()[0]%" to event-player Bardzo proste! Każdy pakiet ma ze sobą jakieś dane, np. ten ma dane na temat linii tabliczki i jej koordynaty (tylko klient widzi tę tabliczkę). nmspacket.c() to jest to samo co naprzykład event-block, ale kod który można sobie zdekompilować jest częściowo zaszyfrowany, dlatego są jakieś literki, zamiast fajnych nazw metod. WARTO również wspomnieć że w eventach pakietowych zawsze jest coś typu event-player i event-string (nazwa pakietu). Pakiety przychodzące można anulować efektem cancel event. W niżej pokazanej klasie interesują nas metody rozpoczynające się od b(). Aby otrzymać dane pakietu klient-serwer trzeba napisać wspomniane nmspacket.c() czyli w tym przypadku chcę otrzymać tekst na tabliczce. [0] oznacza, że chcę otrzymać pierwszą linię tabliczki. A na przykład b() da nam lokalizację tabliczki.

    Kolejny przykład
    Jakieś linki i dokumentacje
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (przykład, który zrobiłem, żeby wysłać klientowi pakiet. W artykule są skategoryzowane przeróżne protokoły) Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (przydatna dokumentacja do PaperSpigot 1.17) Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (bardzo przydatny dekompilator, który jest najwiarygodniejszym źródłem, wystarczy przeciągnąć plik .jar do otwartego programu) Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (poradnik autorstwa xAxee jak używać skript-reflect) Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (dodatek tego samego autora o własnych efektach, eventach, kondycjach i wyrażeniach) Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (artykuł na forumowej wiki)
  5. Polubienie (+1)
    3meraldK otrzymał(a) reputację od Notro w Zaawansowany Skript [#1] Pakiety i NMS   
    Uwaga
    Umiejętności zaprezentowane w tym poradniku wymagają odpowiedniej znajomości języka Java (małej, wystarczy wiedzieć, co to klasy, interfejsy, katalogi, pola, konstruktory i inne pierdoły), a także w pewnym stopniu wtyczki skript-reflect. Tu jest PORADNIK do skript-reflect: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! albo tu Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Omawiane protokoły działają tylko i wyłącznie na wersjach 1.17.X (opcjonalnie 1.16.X, w sumie to nie pamiętam). Definicja pakietów się zmieniała na przestrzeni wielu wersji Minecraft, np. przed wersją 1.16, klasy były nazwane inaczej, oraz były rozlokowane w katalogu net/minecraft/server. Jest to też pierwsza część mojej serii poradników do zaawansowanego Skripta.
    Definicja pakietu i NMS
    Pakiety (albo protokoły) w Minecraft są to pakiety danych wysyłane przez serwer do klienta lub vice versa. Klient oznacza gracza, a serwer oznacza (...) Każdy pakiet jest nazwany odpowiednio: PacketPlayXY, gdzie X może oznaczać In (od incoming, czyli pakiet klient -> serwer), lub może oznaczać Out (od outcoming, klient <- serwer); natomiast Y to nazwa danego pakietu (przykład: PacketPlayInUpdateSign, pakiet, który wysyła klient do serwera w momencie, kiedy skończy pisać na tabliczce). Klasy pakietów, które serwer używa do wysyłania informacji lub jej odbierania, znajdują się w pliku /cache/patched_x.x.x.jar w katalogu net/minecraft/network/protocol/game, więc nie jest już to popularne "nms" od net/minecraft/server. Mogą one służyć do wysyłania wybranym graczom informacji, których serwer nie posiada np. wyrenderować komuś blok nieistniejący na serwerze.
    NMS to skrót od net.minecraft.server, spopularyzowanego katalogu pliku .jar, który jest wymagany do uruchomienia serwera. Uprzednio, w tym katalogu znajdowały się wszystkie pakiety, które można było wysyłać i odbierać, obecnie natomiast, pakiety są rozlokowane w innej części pliku, więc nms jest technicznie rzecz biorąc pojęciem nieaktualnym, aczkolwiek wiele osób używa tego terminu do dziś, i teoretycznie można o nim mówić dalej.
    Pakiety w Skript
    Jest wiele sposobów na użycie pakietów, np. używanie przestarzałych i niedziałających na nowsze wersje wtyczek typu ThatPacketAddon natomiast dla mnie najbardziej odpowiadającym jest użycie wtyczki skript-reflect, która posiada wiele rozmaitych i wspaniałych możliwości. Przed prowadzonymi eksperymentami z pakietami jest wymagane nauczyć się używania wspomnianego dodatku. Odsyłacze są na dole poradnika. Dodatkowo, niektóre pakiety można wysyłać za pośrednictwem niczego innego niż Spigot API (Player#sendBlockChange(), Player#sendChunkChange() <- przestarzałe, Player#sendSignChange(), Player#sendBlockDamage()) ale jak widać jest ich za mało, by móc się w pełni bawić pakietami.
    Wysyłanie pakietów do klienta gry
    Aby wysłać pakiet do klienta, należy go najpierw skonstruować, bo każdy pakiet wychodzący ma konstruktor w swojej klasie. Żeby go znać, można zdekompilować (np. programem jd-gui) wspomniany w początkowej sekcji plik .jar, i dojść do danego pakietu, albo można skorzystać z tej strony: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!. W tym przykładzie wyślę do klienta trudny do skonstruowania pakiet PacketPlayOutExplosion, tworzący eksplozje widoczne dla jednego klienta, a jest trudny, bo wymaga wykorzystania innych klas w tym pliku .jar. Pierwsze co należy zrobić, to zaimportować klasę pakietu. 
    Naprawdę polecam skorzystać z dekompilatora. PO PIERWSZE, na wspomnianej stronie jest kilka błędów. PO DRUGIE, rzeczy związane z tym popularnym "nms" są bardzo słabo udokumentowane, częściowo zaszyfrowane i nie kompilują się między wersjami. Poniższy screen pokazuje konstruktor pakietu. Jak widać, wymagane jest podać 6 parametrów. Pierwsze 3 argumenty definiują miejsce efektu eksplozji. Następny argument określa jaki typ cząsteczki wygeneruje eksplozja, np. liczba większa od 2.0 wygeneruje "minecraft:explosion_emitter", a w przeciwnym wypadku "minecraft:explosion". Następny parametr to lista obiektów BlockPosition.class (a nie mówiłem, że trzeba umieć trochę Javy) określających bloki które mają być zastąpione powietrzem. Ostatni to niby opcjonalny, ale jak się go nie wpisze to się popsuje skrypt, czyli wektor o jaki ma zostać popchnięty gracz.

    Definicja 4 pierwszych będzie banalnie prosta. Dwa ostatnie parametry wymagają użycia klas z tego samego pliku .jar. Wystarczy trochę długo poszukać i dostanie się sposób na zapisanie parametrów. Protip: na górze klasy pakietu są importowane inne potrzebne klasy, więc tam są podpowiedzi jak dostać się do jej kodu. Tworzymy najpierw grupową zmienną obiektów BlockPosition.class. Później trzeba trochę pomyśleć jak to wszystko skleić ze sobą w całość. W końcu został ostatni parametr, łatwo go skonstruować, wystarczy podać 3 liczby i tyle. Cała komenda będzie wyglądać następująco:
    import: net.minecraft.network.protocol.game.PacketPlayOutExplosion net.minecraft.core.BlockPosition java.util.Arrays net.minecraft.world.phys.Vec3D command /eksplozja: trigger: set {_loc} to target block loop all blocks in radius 3 of {_loc}: add new BlockPosition(loop-block's x-coord, loop-block's y-coord, loop-block's z-coord) to {_lista::*} set {_pakiet} to new PacketPlayOutExplosion({_loc}'s x-coord, {_loc}'s y-coord, {_loc}'s z-coord, 3.0, Arrays.asList([{_lista::*} as BlockPosition]), new Vec3D(0, 2, 0)) W KOŃCU, tyle paplaniny żeby skonstruować jakiś pakiecik, ale jak go teraz wysłać? Oczywiście do tego służy metoda CraftPlayer#getHandle() <- tzw. "zcastowanie" klasy CraftBukkitowej klasy gracza do klasy nms, EntityPlayer#b <- pole klasy PlayerConnection, PlayerConnection#sendPacket() <- wysłanie pakietu.
    player.getHandle().b.sendPacket({_pakiet}) Odbieranie pakietów klienta
    Dobra, odbieranie pakietów to ostatnia rzecz która pozwala zarządzać tymi całymi pakietami. Pakietów przychodzących (klient -> serwer) nie można modyfikować i konstruować, należy je jedynie odbierać i przetwarzać ich dane. Aby nasłuchiwać pakietów, trzeba mieć ze sobą oddzielny, bardzo długi skrypt na nasłuchiwanie, ale na szczęście ktoś bardzo mądry stworzył tzw. snippet, czyli kawałek kodu, który możemy sobie wykorzystać do słuchania pakietów klient-serwer. Nie jest on oczywiście mojego autorstwa 🚎
    Jak to zwykle robimy, to ten skrypt wczytujemy w oddzielnym pliku. Teraz powinniśmy się zrelogować, żeby całość działała poprawnie. JAK NASŁUCHIWAĆ PAKIETÓW? Na przykład wtedy, kiedy klient zakończy edytowanie tabliczki, czyli kliknie "Done" lub "Gotowe"?
    import: net.minecraft.network.protocol.game.PacketPlayInUpdateSign on nmspacket PacketPlayInUpdateSign: send "Pakiet %event-string%: W pierwszej linii napisałeś: %nmspacket.c()[0]%" to event-player Bardzo proste! Każdy pakiet ma ze sobą jakieś dane, np. ten ma dane na temat linii tabliczki i jej koordynaty (tylko klient widzi tę tabliczkę). nmspacket.c() to jest to samo co naprzykład event-block, ale kod który można sobie zdekompilować jest częściowo zaszyfrowany, dlatego są jakieś literki, zamiast fajnych nazw metod. WARTO również wspomnieć że w eventach pakietowych zawsze jest coś typu event-player i event-string (nazwa pakietu). Pakiety przychodzące można anulować efektem cancel event. W niżej pokazanej klasie interesują nas metody rozpoczynające się od b(). Aby otrzymać dane pakietu klient-serwer trzeba napisać wspomniane nmspacket.c() czyli w tym przypadku chcę otrzymać tekst na tabliczce. [0] oznacza, że chcę otrzymać pierwszą linię tabliczki. A na przykład b() da nam lokalizację tabliczki.

    Kolejny przykład
    Jakieś linki i dokumentacje
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (przykład, który zrobiłem, żeby wysłać klientowi pakiet. W artykule są skategoryzowane przeróżne protokoły) Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (przydatna dokumentacja do PaperSpigot 1.17) Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (bardzo przydatny dekompilator, który jest najwiarygodniejszym źródłem, wystarczy przeciągnąć plik .jar do otwartego programu) Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (poradnik autorstwa xAxee jak używać skript-reflect) Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (dodatek tego samego autora o własnych efektach, eventach, kondycjach i wyrażeniach) Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (artykuł na forumowej wiki)
  6. Tak działa wolny rynek (+1)
    3meraldK przyznał(a) reputację dla knugi w jak zrobić kilof 6/3/3 na wersje 1.16.5 podajcie plugin lub komendę prosze   
    give diamond pickaxe of efficiency 6, unbreaking 3 and looting 3 to player  
  7. Śmiech kappy (+1)
    3meraldK przyznał(a) reputację dla lie_pan1 w jak zrobić kilof 6/3/3 na wersje 1.16.5 podajcie plugin lub komendę prosze   
    @knugi nie looting tylko fortuna
    give diamond pickaxe of efficiency 6, unbreaking 3 and fortune 3 to player  
  8. Ale o co chodzi (0)
    3meraldK przyznał(a) reputację dla lie_pan1 w Skrypt na drzwi na klucz   
    Nie testowane ale powinno działać. Dodam że musicie ustalić że klikacie np. w dolną część drzwi, ponieważ inaczej może być niefunkcjonalne.
  9. Ale o co chodzi (0)
    3meraldK przyznał(a) reputację dla kapi. w Komenda /adwent   
    Proszę.
  10. Polubienie (+1)
    3meraldK otrzymał(a) reputację od polsatgraniepl w SignEditor.sk (sign GUI) - Edytowanie tabliczek po ich postawieniu!   
    Skrypt jest bardzo dobrze napisany, i niewątpliwie działa, jak obiecywano więc mogę go polecić. Jedyny smaczek - Skacket polecam zamienić na skBee, bo robi bardzo dobrą robotę i dodaje nie dość że sign gui, to jeszcze wiele nowych możliwości
  11. Śmiech kappy (+1)
    3meraldK otrzymał(a) reputację od Misio12320 w Na poszczególny rzeczywisty czas.   
    oczywiście że to wpływa na serwer w dosłownie miliardowych procenta. typowy użytkownik skripta jak widzi periodical to już mu się dupa trzaska na kawałki bo LLLAAAGUJJEE SERWER xD
  12. Polubienie (+1)
    3meraldK otrzymał(a) reputację od Misio12320 w Na poszczególny rzeczywisty czas.   
    every minute: if "%now%" is "12:00": kod  
  13. Polubienie (+1)
    3meraldK otrzymał(a) reputację od knugi w Błąd w skrypcie   
    Da się zrobić GUI bez niczego, skoro sam to robiłem miliardy razy na czystym Skrypcie,
    set {_gui} to chest inventory with 3 rows named "test" open {_gui} to player  
  14. Super (+1)
    3meraldK otrzymał(a) reputację od PanAnimek w Zabieranie itemów innym graczą   
    usuń dwukropek z linii 22
    w 12 linii powinno być player's current inventory's name is "&8&lInvsee"
  15. Śmiech kappy (+1)
    3meraldK otrzymał(a) reputację od Helios1993 w Skypt na lowienie   
    on rightclick holding fishing rod: loop all entities in radius 16 around player: loop-entity is any fish set {lowienie::%player%} to 0 if {lowienie::%player%} isn't set if {lowienie::%player%} >= 100: delete {lowienie::%player%} give "raw %loop-entity's type%" parsed as item type to player delete loop-entity send "Polow zakonczony sukcesem" if {lowienie::%player%} >= 0: set {lowienie::%player%} to {lowienie::%player%} + 2 send "Polow ryby: %{lowienie::%player%}%%%" stop  
  16. Polubienie (+1)
    3meraldK otrzymał(a) reputację od dngs w Wiadomosc nad nickiem gracza.   
    Jak będzie nawet 100 armorstandów stricte do tego dodatku czytania wiadomości to będzie to mieć dosłownie zerowy wpływ na serwer. DOSŁOWNIE
    jak zrespisz armor stand efektem `spawn entity at location` to zrobisz loopa 20*3s razy i za każdą iteracją stojak się przesunie nad głowę gracza. po iteracjach usuwasz stojak i tyle
  17. Polubienie (+1)
    3meraldK otrzymał(a) reputację od Luumen1337 w Sk - Rzut kostki 1.17.1 pod komende /kostka   
    command kostka: trigger: broadcast random integer between 1 and 6  
  18. Polubienie (+1)
    3meraldK przyznał(a) reputację dla PanAnimek w Gui w Gui   
    Zamiast używać zbugowanej składni skQuery możesz zrobić GUI na "czystym" Skripcie. Tutaj poradnik: 
    Możesz także użyć TuSKe, ale po co, skoro to samo możesz zrobić w "czystym" Skripcie
     
  19. Polubienie (+1)
    3meraldK otrzymał(a) reputację od heater w szukam pluginu/skryptu na prace przczelarza   
    on rightclick on beehive: set {miod::%event-block%} to 0 if {miod::%event-block%} isn't set if {miod::%event-block%} < 100: set {miod::%event-block%} to {miod::%event-block%} + 10 send "Wydobyto %{miod::%event-block%}%%% miodu" else: delete {miod::%event-block%} give player honeycomb  
  20. Kappa (0)
    3meraldK przyznał(a) reputację dla LarwaMrowcza w Skript dla początkujących   
    Chcesz zacząć z skriptem?
     
    w tym poradniku dowiesz się jakie są podstawy skripta
     
     
    Skript jest prosty, lecz żeby taki był trzeba go umieć.
     
    Zacznijmy od pierwszego skryptu, będzie to wiadomość przy wchodzeniu na serwer.
     
    on join powoduje ze cos sie stanie gdy gracz wejdzie na serwer, co się stanie zależy od reszty kodu
     
    Send "wiadomosc" to player/all ops/all players/arg <argument>
     
    W tym poradniku to tyle, papa!
     
    On join: send "&aWitaj %player%, dziękujemy zę grasz u nas na serwerze"
  21. Polubienie (+1)
    3meraldK otrzymał(a) reputację od jaku49 w temat do zamkniecia   
    kick all players due to 😃
    a ja oceniam ten "skrypt" na solidne 2/10, bo działać działa, ale jest bardzo złej jakości
  22. Super (+1)
    3meraldK otrzymał(a) reputację od jaku49 w mcMMOgui - skrypt na interfejs mcMMO   
    mcMMOgui
    czyli innowacyjny, wydajny skrypt na przyjazny interfejs użytkownika z pluginem mcMMO
     
    Jeśli na swoim serwerze masz mcMMO, jeśli używają jego setki graczy, to na swoim serwerze powinienieś mieć swój nowy skrypt! Powstał on głównie dla graczy, w krótce - dla lepszego komfortu i orientacji w świecie mcMMO.
    Wszystko w jednym miejscu zostało przygotowane specjalnie po to, aby łatwiej zarządzać swoimi statystykami.
     
    Funkcje
    Skrypt umożliwia wiele możliwości na raz, i to w jednym miejscu - w przyjaznym graficznym interfejsie użytkownika
    - bardzo przyjazny podgląd swoich statystyk mcMMO
    - wiele informacji na temat swoich umiejętności
    - rankingi umiejętności, top 10 graczy z największym poziomem
    - bardzo obszerna konfiguracja skryptu w prosty sposób
    - skrypt napisany w języku angielskim
    Wymagania
    Zasada, którą ja wyznaję - wydajność, optymalizacja, jakość - skrypt wymaga jedynie skript-reflect, oraz, oczywiście - samego mcMMO, do odczytu danych i prawidłowego działania.
     
    Skrypt testowano na poszczególnych pluginach i silniku: (prawdopodobnie działa wstecz, aż do 1.13.2)
    - Skript (2.6-beta2)
    - skript-reflect* (2.2.3)
    - mcMMO (2.1.201)
    - Purpur (#1267)
     
    UPDATE 1.4
    Cały skrypt został napisany od nowa. Rozmiar zmniejszył się o 5KB, przy tym dodano podgląd rankingów, podgląd i menadżer drużyn. Wprowadzono bardzo obszerną konfigurację. Skrypt doczekał się ogólnej renowacji. Skrypt jest kompatybilny z nowszymi wersjami mcMMO, jako, że wcześniej nie działał.
     
    TO-DO LISTA
    - skrypt ładuje się w +12 sekund, trzeba zmniejszyć czas oczekiwania do maks. 3 sekund.
    - ogólny brud do usunięcia, funkcje do optymalizacji.
    - 15 nowych interfejsów dot. sub-umiejętności każdego skilla.
    - dodać sprawdzanie innych graczy od nowa
    - każda rozsądna propozycja uczestnika tego forum 🚎



    POBIERZ (1.4):
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
     

     
  23. Polubienie (+1)
    3meraldK otrzymał(a) reputację od hbrt w mcMMOgui - skrypt na interfejs mcMMO   
    mcMMOgui
    czyli innowacyjny, wydajny skrypt na przyjazny interfejs użytkownika z pluginem mcMMO
     
    Jeśli na swoim serwerze masz mcMMO, jeśli używają jego setki graczy, to na swoim serwerze powinienieś mieć swój nowy skrypt! Powstał on głównie dla graczy, w krótce - dla lepszego komfortu i orientacji w świecie mcMMO.
    Wszystko w jednym miejscu zostało przygotowane specjalnie po to, aby łatwiej zarządzać swoimi statystykami.
     
    Funkcje
    Skrypt umożliwia wiele możliwości na raz, i to w jednym miejscu - w przyjaznym graficznym interfejsie użytkownika
    - bardzo przyjazny podgląd swoich statystyk mcMMO
    - wiele informacji na temat swoich umiejętności
    - rankingi umiejętności, top 10 graczy z największym poziomem
    - bardzo obszerna konfiguracja skryptu w prosty sposób
    - skrypt napisany w języku angielskim
    Wymagania
    Zasada, którą ja wyznaję - wydajność, optymalizacja, jakość - skrypt wymaga jedynie skript-reflect, oraz, oczywiście - samego mcMMO, do odczytu danych i prawidłowego działania.
     
    Skrypt testowano na poszczególnych pluginach i silniku: (prawdopodobnie działa wstecz, aż do 1.13.2)
    - Skript (2.6-beta2)
    - skript-reflect* (2.2.3)
    - mcMMO (2.1.201)
    - Purpur (#1267)
     
    UPDATE 1.4
    Cały skrypt został napisany od nowa. Rozmiar zmniejszył się o 5KB, przy tym dodano podgląd rankingów, podgląd i menadżer drużyn. Wprowadzono bardzo obszerną konfigurację. Skrypt doczekał się ogólnej renowacji. Skrypt jest kompatybilny z nowszymi wersjami mcMMO, jako, że wcześniej nie działał.
     
    TO-DO LISTA
    - skrypt ładuje się w +12 sekund, trzeba zmniejszyć czas oczekiwania do maks. 3 sekund.
    - ogólny brud do usunięcia, funkcje do optymalizacji.
    - 15 nowych interfejsów dot. sub-umiejętności każdego skilla.
    - dodać sprawdzanie innych graczy od nowa
    - każda rozsądna propozycja uczestnika tego forum 🚎



    POBIERZ (1.4):
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
     

     
  24. Super (+1)
    3meraldK otrzymał(a) reputację od StachuXp w skrypt na drop   
  25. Polubienie kappy (+1)
    3meraldK otrzymał(a) reputację od xKameelos w Skrypt na teleportowanie do netheru po spadnięciu do otchłani   
    masz to wytłumaczyć w detalach bo ja i dużo osób z tego środowiska nie oglądały "kwadratowej masakry", a po drugie obejrzałem filmik i zrobiłem jak tam było. to twoim zadaniem jest usunąć bedrock ze 128Y, generatorem świata
×
×
  • Dodaj nową pozycję...