Skocz do zawartości

DCDS002

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    DCDS002 otrzymał(a) reputację od Oedeopol w komenda /balance   
    Wiesz, wydaje mi się że musisz wejść głębiej w plik jar ale nie wiem
     
  2. Polubienie (+1)
    DCDS002 przyznał(a) reputację dla xAxee w Zbroja dająca efekty   
    options: nazwa: a on sharpsk armor equip: if name of event-item is "{@nazwa}": add 1 to {arm::%player%} if {arm::%player%} is 4: apply nausea 2 to player for 99999 second on sharpsk armor unequip: if name of event-item is "{@nazwa}": add -1 to {arm::%player%} if {arm::%player%} is not 4: remove nausea from player Dodatek SharpSK + TuSke
    Działa testowane
  3. Super (+1)
    DCDS002 przyznał(a) reputację dla theneuetimes w Lista eventów   
    Siemano!
     
    W tym temacie postaram się opisać wszystkie eventy z Skript.
    Event - Wydarzenie, czyli kiedy ma się dziać ustawiona przez nas czynność.
     
     
    at 18:00send "Jest 18:00!"Czynność zostanie wywołana podczas godziny 18:00.
     
    at 7am in "world"send "Juz swit! Do kopalni, diamenty same sie nie wykopią!"Ta czynność wywoła się o 7 rano czasu Minecraft w danym świecie.
     
    on bed enter: send "Dobranoc!"Gdy gracz pójdzie spać zostanie wywołana czynność.
     
    on bed exit: send "Dobry dzien, dobry dzien... ^^"Gdy gracz wstanie z łóżka. :D
    on block damage: send "Nie griefuj :D"Wywoływane podczas uderzenia w blok (nie zniszczenia).
     
    on mine stone: chance of 1%: drop 1 diamondTa czynność wywoła się tylko wtedy gdy zniszczymy blok (w tym wypadku kamień) kilofem.
     
    on break of stone: send "Zeby dropnac diament musisz kopac kilofem :D"A ta gdy zniszczymy kamień jakimkolwiek narzędziem. :)
     
    on bucket fill: remove bucket from player add milk bucket to playerGdy nabierzemy czegokolwiek do wiaderka.
     
    on burn of wood: broadcast "Las plonie :D"Gdy blok zostanie zniszczony przez ogień (spali się).
    on chat: {chat} is false: cancel event send "Chat aktualnie wylaczony :)"Podczas pisania wiadomości (nie komendy) na chacie.
    on drop: cancel eventGdy gracz wyrzuci przedmiot ze swojego ekwipunku.
    on chunk load: broadcast "Chunk zostal zaladowany"Gdy nowy chunk zostanie załadowany.
    on chunk unload: broadcast "Chunk zostal usuniety"Gdy chunk zostanie usunięty.
    on chunk generate: broadcast "Chunk zostal wygenerowany"Gdy wygeneruje się nowy chunk.
    on click: cancel eventPodczas kliknięcia myszką. Zamiast click można również użyć rightclick (prawy przycisk myszy) i leftclick (lewy przycisk myszy). Wydarzenie on click będzie reagowało na obydwa typy.
    on command "op": cancel event send "Nope :D"Podczas użycia komendy która nie jest stworzona w skrypcie.
    on join: send "Witaj na serwerze :)"Podczas wejścia na serwer. :)
    on quit: broadcast "%player% opuscil serwer"Podczas wyjścia z serwera.
    on consume: set the player's health to 10Podczas zjedzenia/wypicia czegokolwiek. Aby wywołać to po zjedzeniu danej rzeczy należy użyć on consume apple (gdzie apple należy wstawić przedmiot).
    on craft: send "Scraftowales cos"Podczas stworzenia jakiegokolwiek przedmiotu. Aby odwołać się do jednego przedmiotu należy użyć on craft diamond sword (gdzie diamond sword należy wstawić przedmiot). :)
    on damage of <mob>: send "Ataaaaaaaaaaaaaaaaaak"Podczas zaatakowania moba/gracza. <mob> należy zamienić za nazwę moba, w przypadku gracza należy wstawić player.
    on death of <mob>: send "cos tam"Podczas zabicia moba/gracza. <mob> należy zamienić za nazwę moba, w przypadku gracza należy wstawić player.
    on dispense of <item>: broadcast "item zostal wyrzucony"Gdy coś zostanie "wyrzucone" z dispensera (dozownika). <item> należy zamienić za przedmiot.
    on drop of <item>: cancel event send "nie wolno :c"Gdy gracz wyrzuci przedmiot ze swojego ekwipunku. <item> ponownie należy zamienić za przedmiot, dodatkowo jeśli chcemy aby aktywowało się to podczas wyrzucenia dowolnego przedmiotu, dajemy event on drop.
    on enderman place/pick: cancel eventGdy enderman podniesie/położy jakiś blok.
    on sheep eat: cancel eventGdy owca zje trawę. :)
    on xp spawn: world is "world" cancel eventGdy zostaną "zespawnione" kuleczki xp (doświadczenia).
    on explode: broadcast "booom"Gdy wybuchnie tnt/creeper.
    on first join: broadcast "Witamy nowego gracza %name of player%"Gdy gracz wejdzie na serwer pierwszy raz.
    on fishing: send "lowisz :D"Gdy gracz kliknie prawym na wędkę (zacznie łowić). Nie zalecam używania, event jest zbugowany.
    on form of <blok>: broadcast "banan"Gdy "uformuje się" naturalnie jakaś konstrukcja, np. duży grzyb, drzewo, woda zamarznie itp. <blok> należy zamienić za typ "formy", np. "mushroom".
    on fuel burn: send "cos tam"Gdy paliwo w piecyku zostanie spalone.
    on gamemode change: send "zmieniles tryb na %gamemode%"Podczas zmieniania trybu gry (gamemode).
    on heal: send "cos"Gdy gracz będzie uleczany (dodawanie serc).
    on hunger meter change: send "twoj poziom glodu spadl/wzrosl"Gdy poziom głodu gracza się zmieni.
    on <blok> ignition: broadcast "%event-block% plonie"Gdy blok zacznie się palić. <blok> należy zamienić za typ bloku, np. wood (drewno).
    on player tool break: send "twoj %event-item% sie zniszczyl"Gdy narzędzie gracza się zniszczy (z powody wytrzymałości).
    on item spawn of <item>: broadcast "..."Gdy przedmiot pojawi się na mapie (w jakikolwiek sposó B). <item> należy zmienić na typ przedmiotu, np. wooden pickaxe (drewniany kilof).
    on join: send "Witaj na serwerze"Gdy gracz wejdzie na serwer.
    on kick: set kick message to "%player% zostal wyrzucony z serwera"Gdy gracz zostanie wyrzucony z serwera.
    on walking on <blok>: send "chodzisz po %event-block%"Gdy gracz chodzi po danym bloku. <blok> zmieniamy na typ bloku, np. grass (trawa).
    on block physics: block is <blok> cancel eventPodczas fizyki (spadania) bloku. W drugiej linijce <blok> zmieniamy na typ bloku, np. sand (piasek).
     
    Poradnik stworzony przez RaiZeN. Zabraniam kopiowania go na inne fora bez mojej zgody!
     
    Lista nie jest pełna, jeśli chcesz więcej daj lajka :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...