options:
nazwa: a
on sharpsk armor equip:
if name of event-item is "{@nazwa}":
add 1 to {arm::%player%}
if {arm::%player%} is 4:
apply nausea 2 to player for 99999 second
on sharpsk armor unequip:
if name of event-item is "{@nazwa}":
add -1 to {arm::%player%}
if {arm::%player%} is not 4:
remove nausea from player
Dodatek SharpSK + TuSke
Działa testowane
W tym temacie postaram się opisać wszystkie eventy z Skript. Event - Wydarzenie, czyli kiedy ma się dziać ustawiona przez nas czynność.
at 18:00send "Jest 18:00!"Czynność zostanie wywołana podczas godziny 18:00.
at 7am in "world"send "Juz swit! Do kopalni, diamenty same sie nie wykopią!"Ta czynność wywoła się o 7 rano czasu Minecraft w danym świecie.
on bed enter: send "Dobranoc!"Gdy gracz pójdzie spać zostanie wywołana czynność.
on bed exit: send "Dobry dzien, dobry dzien... ^^"Gdy gracz wstanie z łóżka. :D on block damage: send "Nie griefuj :D"Wywoływane podczas uderzenia w blok (nie zniszczenia).
on mine stone: chance of 1%: drop 1 diamondTa czynność wywoła się tylko wtedy gdy zniszczymy blok (w tym wypadku kamień) kilofem.
on break of stone: send "Zeby dropnac diament musisz kopac kilofem :D"A ta gdy zniszczymy kamień jakimkolwiek narzędziem. :)
on bucket fill: remove bucket from player add milk bucket to playerGdy nabierzemy czegokolwiek do wiaderka.
on burn of wood: broadcast "Las plonie :D"Gdy blok zostanie zniszczony przez ogień (spali się). on chat: {chat} is false: cancel event send "Chat aktualnie wylaczony :)"Podczas pisania wiadomości (nie komendy) na chacie. on drop: cancel eventGdy gracz wyrzuci przedmiot ze swojego ekwipunku. on chunk load: broadcast "Chunk zostal zaladowany"Gdy nowy chunk zostanie załadowany. on chunk unload: broadcast "Chunk zostal usuniety"Gdy chunk zostanie usunięty. on chunk generate: broadcast "Chunk zostal wygenerowany"Gdy wygeneruje się nowy chunk. on click: cancel eventPodczas kliknięcia myszką. Zamiast click można również użyć rightclick (prawy przycisk myszy) i leftclick (lewy przycisk myszy). Wydarzenie on click będzie reagowało na obydwa typy. on command "op": cancel event send "Nope :D"Podczas użycia komendy która nie jest stworzona w skrypcie. on join: send "Witaj na serwerze :)"Podczas wejścia na serwer. :) on quit: broadcast "%player% opuscil serwer"Podczas wyjścia z serwera. on consume: set the player's health to 10Podczas zjedzenia/wypicia czegokolwiek. Aby wywołać to po zjedzeniu danej rzeczy należy użyć on consume apple (gdzie apple należy wstawić przedmiot). on craft: send "Scraftowales cos"Podczas stworzenia jakiegokolwiek przedmiotu. Aby odwołać się do jednego przedmiotu należy użyć on craft diamond sword (gdzie diamond sword należy wstawić przedmiot). :) on damage of <mob>: send "Ataaaaaaaaaaaaaaaaaak"Podczas zaatakowania moba/gracza. <mob> należy zamienić za nazwę moba, w przypadku gracza należy wstawić player. on death of <mob>: send "cos tam"Podczas zabicia moba/gracza. <mob> należy zamienić za nazwę moba, w przypadku gracza należy wstawić player. on dispense of <item>: broadcast "item zostal wyrzucony"Gdy coś zostanie "wyrzucone" z dispensera (dozownika). <item> należy zamienić za przedmiot. on drop of <item>: cancel event send "nie wolno :c"Gdy gracz wyrzuci przedmiot ze swojego ekwipunku. <item> ponownie należy zamienić za przedmiot, dodatkowo jeśli chcemy aby aktywowało się to podczas wyrzucenia dowolnego przedmiotu, dajemy event on drop. on enderman place/pick: cancel eventGdy enderman podniesie/położy jakiś blok. on sheep eat: cancel eventGdy owca zje trawę. :) on xp spawn: world is "world" cancel eventGdy zostaną "zespawnione" kuleczki xp (doświadczenia). on explode: broadcast "booom"Gdy wybuchnie tnt/creeper. on first join: broadcast "Witamy nowego gracza %name of player%"Gdy gracz wejdzie na serwer pierwszy raz. on fishing: send "lowisz :D"Gdy gracz kliknie prawym na wędkę (zacznie łowić). Nie zalecam używania, event jest zbugowany. on form of <blok>: broadcast "banan"Gdy "uformuje się" naturalnie jakaś konstrukcja, np. duży grzyb, drzewo, woda zamarznie itp. <blok> należy zamienić za typ "formy", np. "mushroom". on fuel burn: send "cos tam"Gdy paliwo w piecyku zostanie spalone. on gamemode change: send "zmieniles tryb na %gamemode%"Podczas zmieniania trybu gry (gamemode). on heal: send "cos"Gdy gracz będzie uleczany (dodawanie serc). on hunger meter change: send "twoj poziom glodu spadl/wzrosl"Gdy poziom głodu gracza się zmieni. on <blok> ignition: broadcast "%event-block% plonie"Gdy blok zacznie się palić. <blok> należy zamienić za typ bloku, np. wood (drewno). on player tool break: send "twoj %event-item% sie zniszczyl"Gdy narzędzie gracza się zniszczy (z powody wytrzymałości). on item spawn of <item>: broadcast "..."Gdy przedmiot pojawi się na mapie (w jakikolwiek sposó B). <item> należy zmienić na typ przedmiotu, np. wooden pickaxe (drewniany kilof). on join: send "Witaj na serwerze"Gdy gracz wejdzie na serwer. on kick: set kick message to "%player% zostal wyrzucony z serwera"Gdy gracz zostanie wyrzucony z serwera. on walking on <blok>: send "chodzisz po %event-block%"Gdy gracz chodzi po danym bloku. <blok> zmieniamy na typ bloku, np. grass (trawa). on block physics: block is <blok> cancel eventPodczas fizyki (spadania) bloku. W drugiej linijce <blok> zmieniamy na typ bloku, np. sand (piasek).
Poradnik stworzony przez RaiZeN. Zabraniam kopiowania go na inne fora bez mojej zgody!
Lista nie jest pełna, jeśli chcesz więcej daj lajka :D