Skocz do zawartości

Grex

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    584
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Aktywność reputacji

  1. Ale o co chodzi (0)
    Grex otrzymał(a) reputację od Tymekd w Discord Serwera FlintMC   
    Oficjalny Discord Serwera FlintMC.PL
    Niedługo otwarty zostanie mój projekt serwera minecraft - FlintMC.PL
    Na discordzie pojawiać się będą szczegółowe informacje dotyczące serwera.
    Każdy kto uwielbia grać w tryby PvP, szczególnie UHC powinien dołączyć, ponieważ właśnie UHC będzie pierwszym i głównym trybem serwera!
    Zaproszenie: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Do zobaczenia na FlintMC  
     
  2. Tak działa komunizm (0)
    Grex otrzymał(a) reputację od Tymekd w Lekki plugin na logowanie   
    Zalecam użycie AuthMeReloaded i FastLogin.
  3. Tak działa komunizm (0)
    Grex przyznał(a) reputację dla _xXCichyMleczXx_ w Drop i /Drop w GUI! - skrypt na drop   
  4. Smutny kocur (0)
    Grex przyznał(a) reputację dla Dorek w Discord Serwera FlintMC   
    Oferuję domenę FlintMC.PL za promocyjne 300 zł (obniżka 100%).
    Możliwość negocjacji dodatkowych rabatów.
     
    /Edit: no chodzi o to że wystawiłeś projekt z nazwą i domeną nie kupując wcześniej domeny więc każdy mógł ją kupić zanim ty to zrobisz i właśnie ją kupiłem 🙃 mogę ci ją sprzedać, kwotę na PW ustalimy @Grex
  5. Polubienie (+1)
    Grex przyznał(a) reputację dla nof w wejscie na serwer przez wersje   
    W pliku konfiguracyjnym ViaVersion jest opcja block-protocols wystarczy wyszukać wersje którą chcesz zablokować na tej stronie Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, co do wiadomości to znajdź block-disconnect-msg.
    Przykłady:
    block-protocols: [578, kolejny protocol] block-disconnect-msg: "Aby wejść na serwer użyj wersji 1.16-1.16.2"  
  6. Super (+1)
    Grex przyznał(a) reputację dla Nefiu w Drop, Turbodrop   
    dzięki, temat zakończony 
  7. Polubienie (+1)
    Grex otrzymał(a) reputację od smiley w Login   
    Nie ma sensu robić tego w skryptach. Nie lepiej użyć 
    AuthMe Reloaded - logowanie
    FastLogin - logowanie premium

    ??? Ja tego używam, i się spisuje. Działa na pojedynczym serwerze i na Bungee.
    :D 
  8. Super (+1)
    Grex otrzymał(a) reputację od B1toX w Pomoc   
    1. Jaka wersja serwera?
    2. Wgraj skript 2.2 dev-36
  9. Super (+1)
    Grex otrzymał(a) reputację od IgorM2008 w Pomoc w Pisaniu Skryptu   
    Nie rozumiem czy chodzi ci o takie coś
    command /komenda: trigger: make console execute command "kill @a" czy o takie coś
    on script load: make console execute command "kill @a" Czy też o takie coś
    every 1 minute: make console execute command "kill @a" Ale i tak mam nadzieję że pomogłem xD
  10. Super (+1)
    Grex otrzymał(a) reputację od ghghhghghngfhgfh w Bungeecord   
    Config sam ustawiasz, na taki jaki potrzebujesz. Ważne jest to aby gracze wchodzili przez BungeeCorda, a nie serwery. Aby to ustawić zrób tak:
    Na każdym serwerze ustaw bungeecord: true w spigot.yml W configu bungeecorda ustaw ip_forward: true Dodaj serwery do bungeecorda o tak: servers: lobby: motd: motd address: ip:port restricted: false survival: motd: motd address: ip:port restricted: false // PORT = TEN PORT KTÓRY USTAWIŁEŚ W SERVER.PROPETIES - USTAW INNY NIŻ 25565 // IP = TE IP KTÓRE USTAWIŁEŚ W SERVER.PROPETIES Teraz aby gracze wchodzili przez Bungee, ustaw te opcje tak: listeners: - query_port: 25565 motd: '&1BUNGEECORD' tab_list: SERVER query_enabled: false proxy_protocol: false forced_hosts: pvp.md-5.net: pvp ping_passthrough: false priorities: - Lobby bind_local_address: true host: IP:25565 max_players: 300 tab_size: 60 force_default_server: true // IP = IP PRZEZ KTÓRE GRACZE BĘDĄ WCHODZIĆ NA SERWER Powinno już ci działać  
     
  11. Kappa (0)
    Grex otrzymał(a) reputację od kerpson w Po co sa taby i spacje w programowaniu?   
    every second: // Co sekundę stanie się to co jest pod tym i ma 1xTAB loop all players: // Co sekundę wszyscy gracze zostaną zloopowani if loop-player has permission "permisja": // Co sekundę stanie się to co jest pod tym i ma 1xTAB, jeżeli gracz posiada permisję 'permisja' send "Masz permisje" to loop-player // Stanie się co sekundę, jeżeli gracz posiada permisję 'permisja' send "xD" to loop-player // Stanię się co sekundę, bez wpływu na to czy gracz posiada permisje send "Sekunda" to console // Stanię się co sekundę, ale poza loopem. Nie możesz więc już użyć 'loop-player' Mam nadzieję że to ci pomoże xD.
  12. Polubienie (+1)
    Grex otrzymał(a) reputację od rykker w Zwierzątka   
    Taką możliwość znajdziesz w pliku bukkit.yml
  13. Śmiech kappy (+1)
    Grex otrzymał(a) reputację od jogurcik122pl w Skrypty - Serwer MC   
    1. Użyj java 8
    2. Pobierz silnik z paper.io
    3. Pobierz AuthMe Reloaded ze strony spigot
    4. Włącz serwer
    5. Wyłącz serwer
    6. Zaakceptuj EULA
    7. Włącz serwer
    8. Wyłącz serwer
    9. Zmień ustawienia w server.propeties - online mode: false
    10. Przenieś AuthMe Reloaded do folderu plugins
    11. Pobierz inne przydatne pluginy (PlaceholderAPI, Protocollib)
    12. Włącz serwer
    13. Wyłącz serwer
    14. Zmień ustawienia AuthMe (config.yml - Jeżeli masz bazę danych to ją połącz, jeżeli nie to nie zmieniaj ustawień bazy danych. Zmien ustawienia pod swoje preferencje)
    15. Włącz serwer

    Jeżeli plugin działa - w /pl jest na zielono i nie wyświetlał błędów podczas startu - musisz dać graczom premisje ( authme.player.* )
    Jeżeli nie działa - serwer się wyłącza po włączeniu authme - źle skonfigurowałeś bazę danych i plugin nie może się z nią połączyć
    Jeżeli nie działa - wyświetla błędy - napisz tutaj jakie to błędy

    Mam nadzieję że pomogłem. Testowałem i na pewno działa na 1.8 - 1.14.4, co do 1.15 nie jestem pewnien czy już wspiera te wersje
     
  14. Polubienie (+1)
    Grex otrzymał(a) reputację od jaku49 w Skrypty - Serwer MC   
    1. Użyj java 8
    2. Pobierz silnik z paper.io
    3. Pobierz AuthMe Reloaded ze strony spigot
    4. Włącz serwer
    5. Wyłącz serwer
    6. Zaakceptuj EULA
    7. Włącz serwer
    8. Wyłącz serwer
    9. Zmień ustawienia w server.propeties - online mode: false
    10. Przenieś AuthMe Reloaded do folderu plugins
    11. Pobierz inne przydatne pluginy (PlaceholderAPI, Protocollib)
    12. Włącz serwer
    13. Wyłącz serwer
    14. Zmień ustawienia AuthMe (config.yml - Jeżeli masz bazę danych to ją połącz, jeżeli nie to nie zmieniaj ustawień bazy danych. Zmien ustawienia pod swoje preferencje)
    15. Włącz serwer

    Jeżeli plugin działa - w /pl jest na zielono i nie wyświetlał błędów podczas startu - musisz dać graczom premisje ( authme.player.* )
    Jeżeli nie działa - serwer się wyłącza po włączeniu authme - źle skonfigurowałeś bazę danych i plugin nie może się z nią połączyć
    Jeżeli nie działa - wyświetla błędy - napisz tutaj jakie to błędy

    Mam nadzieję że pomogłem. Testowałem i na pewno działa na 1.8 - 1.14.4, co do 1.15 nie jestem pewnien czy już wspiera te wersje
     
  15. Ale o co chodzi (0)
    Grex przyznał(a) reputację dla jogurcik122pl w Plugin FastLogin (KONFIGURACJA)   
    Pomógł by mi ktoś skonfigurować plugin fastlogin ponieważ robię wszystko jak na instrukcji a gdy wpisuje /premium wyskakuje wiadomość Sending request... i nic więcej 
    Serwery są połączone w sieć bunngecorde 
    pluginy: AuthMe, FastLogin, FastLoginBunnge
    Na serwerze lobby:
    mam wpisany status w pliku proxy-whitelist.txt (Nie będę go pokazywać z wiadomych przyczyn )
    config z lobby: 
     
     
    config z serwera bunngecorde: 
     
  16. Kappa (0)
    Grex otrzymał(a) reputację od neQYT w Plugin UHC + Bungeecord +MySQL   
    Siemka, szukam pluginu na minigre UHC. Nie znajduję nic co by mi się dostatecznie podobało. Więc jak ma to wyglądać? ->
    Kiedy jakaś arena UHC startuje, to wszystkim graczom na wszystkich podserwerach wyświetla się na czacie wiadomość np. "Arena SOLOUHC1 właśnie osiągnęła dostateczną ilość graczy i zaczęło się odliczanie" Kiedy gracz dołączy do gry UHC, dostaje kilka itemków -> Kompas (Wybór drużyny, w gui), Zegar (Zmiana podserwera, komende mam juz gotowa, ma ja aktywować), Kilof (Wybór klasy), Książka (Receptury) [Kupowanie klas itd za walutę serwera[Vault+TokenManager]] Z rud dropi przepalone Na start gracze dostają efekty które ustale, np po zaczęciu dla każdego efekt NightVision na 30sek Granica zaczynająca na kordach 1000, która po 15 minucie zaczyna się ruszać do środka mapy, bije graczy którzy są za nią, da się przez nią przechodzić w obie strony (Zaczyna się ruszać 15 minuta, 50 minuta - jest już na 0 0, i bije każdego dlatego że nie ma już żadnej kratki poza granicą) Możliwość ustalenia ile osób jest potrzebne do startu itd. Możliwość zmiany wiadomości z pluginu Po końcu areny przesyła wszystkich graczy na server lobby, i restartuje serwer areny. Przy włączeniu serwera areny generuje całą mape - nether, zwykły świat System /party Odliczanie 60 sekund po osiągnięciu odpowiedniej ilości graczy / możliwe do zmiany  Nadawanie nagród w postaci monet serwerowych za wygrane, kille, przetrwany czas  (Vault+TokenMamager) w zależności od rangi, tzn np Gracz bez rangi zarabia za killa 100, z rangą vip 150, a z rangą sponsor 500 Gui możliwe do zmiany na takie jak ja chce. Nazwy teamów, tzn teamy nie są oznaczane kolorkami, tylko nazwami które wymyśle. Np team 1 = team 'Super' Pokazywanie ilości HP graczy nad głową, na tabie i scoreboard Scoreboard na którym widnieją takie informacje: Odliczany czas do końca gry, 3 najlepsze drużyny (nazwy+Kille, czyli jeżeli drużyna 'super' ma 10 killi, to jest "1. Super 10"), twoją nazwę teamu+Ile macie killi, twoich teammate i ile mają HP,  przed rozpoczęciem gry jest na tabie więcej miejsca,ponieważ nie ma informacji odliczania trwania gry i top teamów w tej grze, iwęc zamiast tego mają być tam statystyki, Ilość rozegranych gier, przegranych, wygranych, śmierci, kille (Przechowywane w MysQL!) Jeżeli gracz wejdzie, i włączy vanish (SuperVanish) to tak jakby "przestaje go wykrywać", nie bierze go pod uwage do graczy, teamów itd, a ten gracz nie może dołączać do teamów niszczyć nic itd. Przepisy z limitami craftowania, z możliwością dodawania ich. Klasy z umiejętnościami typu klasa górnik = 30% na to że wydropisz 2x więcej surowców To chyba wszystko czego potrzebuje. Jeżeli znasz plugin taki / dosyć podobny  (Płatny/darmowy) to daj linka pod tym postem. Jeżeli go nie znasz, ale umiesz pisać pluginy, i byś umiał taki napisać - napisz priv za ile byś go napisał, napisz dowody dlaczego akurat ty miałbyś mi go napisać, jak się na tym znasz itd.
  17. Kappa (0)
    Grex otrzymał(a) reputację od bludis w Anduril   
    every second: loop all players: if loop-player's tool is iron sword of infinity 1: set {Anduril::%loop-player%} to true apply speed 1 to the loop-player for 1.1 second apply resistance 1 to the loop-player for 1.1 second else: if {Anduril::%loop-player%} is true: set {Anduril::%loop-player%} to false remove speed from player remove resistance from player Anduril musi być mieczem ironowym z enchantem Infinity 1
  18. Ale o co chodzi (0)
    Grex przyznał(a) reputację dla JacPUd w Survival worldedit   
    Co tu duzo gadać
    /set
    /undo
    (im wiecej UZYTECZNYCH komend worldedita tym lepiej)
    na permisje
    bierze itemki z eq i oddaje
    kompatybilne z BSkyblock i worldguardem
    config z limitami
  19. Super (+1)
    Grex otrzymał(a) reputację od GOSTbusters28 w Skrypt na BoyFarmer SandFarmer I Kopacz Fosy   
    command /dajmiterzeczy: trigger: add obsidian named "&1&lBoyFarmer" to player add sand named "&e&lSandFarmer" to player add stone named "&8&lKopacz Fosy" to player on place of obsidian: if name of player's tool is "&1&lBoyFarmer": cancel event remove 1 obsidian named "&1&lBoyFarmer" from player set {_l} to location under event block loop 100 times: if block at {_l} is air: set block at {_l} to obsidian set {_l} to location under {_l} else: stop on place of sand: if name of player's tool is "&e&lSandFarmer": cancel event remove 1 sand named "&e&lSandFarmer" from player set {_l} to location under event block loop 100 times: if block at {_l} is air: set block at {_l} to sand set {_l} to location under {_l} else: stop on place of stone: if name of player's tool is "&8&lKopacz Fosy": cancel event remove 1 stone named "&8&lKopacz Fosy" from player set {_l} to location under event block loop 256 times: if block at {_l} is not bedrock: set block at {_l} to air set {_l} to location under {_l} else: stop Powinno działać  
  20. Smutny kocur (0)
    Grex otrzymał(a) reputację od PanMaruda w Restart   
    Siema daj ktoś skrypt na restart serwera Ubuntu+Screen aby działała komenda /restart bo ja nigdy tego nie próbowałem i nwm co tu zrobić  
  21. Kappa (0)
    Grex otrzymał(a) reputację od Toranktto w Plugin UHC + Bungeecord +MySQL   
    Siemka, szukam pluginu na minigre UHC. Nie znajduję nic co by mi się dostatecznie podobało. Więc jak ma to wyglądać? ->
    Kiedy jakaś arena UHC startuje, to wszystkim graczom na wszystkich podserwerach wyświetla się na czacie wiadomość np. "Arena SOLOUHC1 właśnie osiągnęła dostateczną ilość graczy i zaczęło się odliczanie" Kiedy gracz dołączy do gry UHC, dostaje kilka itemków -> Kompas (Wybór drużyny, w gui), Zegar (Zmiana podserwera, komende mam juz gotowa, ma ja aktywować), Kilof (Wybór klasy), Książka (Receptury) [Kupowanie klas itd za walutę serwera[Vault+TokenManager]] Z rud dropi przepalone Na start gracze dostają efekty które ustale, np po zaczęciu dla każdego efekt NightVision na 30sek Granica zaczynająca na kordach 1000, która po 15 minucie zaczyna się ruszać do środka mapy, bije graczy którzy są za nią, da się przez nią przechodzić w obie strony (Zaczyna się ruszać 15 minuta, 50 minuta - jest już na 0 0, i bije każdego dlatego że nie ma już żadnej kratki poza granicą) Możliwość ustalenia ile osób jest potrzebne do startu itd. Możliwość zmiany wiadomości z pluginu Po końcu areny przesyła wszystkich graczy na server lobby, i restartuje serwer areny. Przy włączeniu serwera areny generuje całą mape - nether, zwykły świat System /party Odliczanie 60 sekund po osiągnięciu odpowiedniej ilości graczy / możliwe do zmiany  Nadawanie nagród w postaci monet serwerowych za wygrane, kille, przetrwany czas  (Vault+TokenMamager) w zależności od rangi, tzn np Gracz bez rangi zarabia za killa 100, z rangą vip 150, a z rangą sponsor 500 Gui możliwe do zmiany na takie jak ja chce. Nazwy teamów, tzn teamy nie są oznaczane kolorkami, tylko nazwami które wymyśle. Np team 1 = team 'Super' Pokazywanie ilości HP graczy nad głową, na tabie i scoreboard Scoreboard na którym widnieją takie informacje: Odliczany czas do końca gry, 3 najlepsze drużyny (nazwy+Kille, czyli jeżeli drużyna 'super' ma 10 killi, to jest "1. Super 10"), twoją nazwę teamu+Ile macie killi, twoich teammate i ile mają HP,  przed rozpoczęciem gry jest na tabie więcej miejsca,ponieważ nie ma informacji odliczania trwania gry i top teamów w tej grze, iwęc zamiast tego mają być tam statystyki, Ilość rozegranych gier, przegranych, wygranych, śmierci, kille (Przechowywane w MysQL!) Jeżeli gracz wejdzie, i włączy vanish (SuperVanish) to tak jakby "przestaje go wykrywać", nie bierze go pod uwage do graczy, teamów itd, a ten gracz nie może dołączać do teamów niszczyć nic itd. Przepisy z limitami craftowania, z możliwością dodawania ich. Klasy z umiejętnościami typu klasa górnik = 30% na to że wydropisz 2x więcej surowców To chyba wszystko czego potrzebuje. Jeżeli znasz plugin taki / dosyć podobny  (Płatny/darmowy) to daj linka pod tym postem. Jeżeli go nie znasz, ale umiesz pisać pluginy, i byś umiał taki napisać - napisz priv za ile byś go napisał, napisz dowody dlaczego akurat ty miałbyś mi go napisać, jak się na tym znasz itd.
  22. Kappa (0)
    Grex otrzymał(a) reputację od Peridot w Plugin UHC + Bungeecord +MySQL   
    Siemka, szukam pluginu na minigre UHC. Nie znajduję nic co by mi się dostatecznie podobało. Więc jak ma to wyglądać? ->
    Kiedy jakaś arena UHC startuje, to wszystkim graczom na wszystkich podserwerach wyświetla się na czacie wiadomość np. "Arena SOLOUHC1 właśnie osiągnęła dostateczną ilość graczy i zaczęło się odliczanie" Kiedy gracz dołączy do gry UHC, dostaje kilka itemków -> Kompas (Wybór drużyny, w gui), Zegar (Zmiana podserwera, komende mam juz gotowa, ma ja aktywować), Kilof (Wybór klasy), Książka (Receptury) [Kupowanie klas itd za walutę serwera[Vault+TokenManager]] Z rud dropi przepalone Na start gracze dostają efekty które ustale, np po zaczęciu dla każdego efekt NightVision na 30sek Granica zaczynająca na kordach 1000, która po 15 minucie zaczyna się ruszać do środka mapy, bije graczy którzy są za nią, da się przez nią przechodzić w obie strony (Zaczyna się ruszać 15 minuta, 50 minuta - jest już na 0 0, i bije każdego dlatego że nie ma już żadnej kratki poza granicą) Możliwość ustalenia ile osób jest potrzebne do startu itd. Możliwość zmiany wiadomości z pluginu Po końcu areny przesyła wszystkich graczy na server lobby, i restartuje serwer areny. Przy włączeniu serwera areny generuje całą mape - nether, zwykły świat System /party Odliczanie 60 sekund po osiągnięciu odpowiedniej ilości graczy / możliwe do zmiany  Nadawanie nagród w postaci monet serwerowych za wygrane, kille, przetrwany czas  (Vault+TokenMamager) w zależności od rangi, tzn np Gracz bez rangi zarabia za killa 100, z rangą vip 150, a z rangą sponsor 500 Gui możliwe do zmiany na takie jak ja chce. Nazwy teamów, tzn teamy nie są oznaczane kolorkami, tylko nazwami które wymyśle. Np team 1 = team 'Super' Pokazywanie ilości HP graczy nad głową, na tabie i scoreboard Scoreboard na którym widnieją takie informacje: Odliczany czas do końca gry, 3 najlepsze drużyny (nazwy+Kille, czyli jeżeli drużyna 'super' ma 10 killi, to jest "1. Super 10"), twoją nazwę teamu+Ile macie killi, twoich teammate i ile mają HP,  przed rozpoczęciem gry jest na tabie więcej miejsca,ponieważ nie ma informacji odliczania trwania gry i top teamów w tej grze, iwęc zamiast tego mają być tam statystyki, Ilość rozegranych gier, przegranych, wygranych, śmierci, kille (Przechowywane w MysQL!) Jeżeli gracz wejdzie, i włączy vanish (SuperVanish) to tak jakby "przestaje go wykrywać", nie bierze go pod uwage do graczy, teamów itd, a ten gracz nie może dołączać do teamów niszczyć nic itd. Przepisy z limitami craftowania, z możliwością dodawania ich. Klasy z umiejętnościami typu klasa górnik = 30% na to że wydropisz 2x więcej surowców To chyba wszystko czego potrzebuje. Jeżeli znasz plugin taki / dosyć podobny  (Płatny/darmowy) to daj linka pod tym postem. Jeżeli go nie znasz, ale umiesz pisać pluginy, i byś umiał taki napisać - napisz priv za ile byś go napisał, napisz dowody dlaczego akurat ty miałbyś mi go napisać, jak się na tym znasz itd.
  23. Kappa (0)
    Grex otrzymał(a) reputację od kerpson w Plugin UHC + Bungeecord +MySQL   
    Siemka, szukam pluginu na minigre UHC. Nie znajduję nic co by mi się dostatecznie podobało. Więc jak ma to wyglądać? ->
    Kiedy jakaś arena UHC startuje, to wszystkim graczom na wszystkich podserwerach wyświetla się na czacie wiadomość np. "Arena SOLOUHC1 właśnie osiągnęła dostateczną ilość graczy i zaczęło się odliczanie" Kiedy gracz dołączy do gry UHC, dostaje kilka itemków -> Kompas (Wybór drużyny, w gui), Zegar (Zmiana podserwera, komende mam juz gotowa, ma ja aktywować), Kilof (Wybór klasy), Książka (Receptury) [Kupowanie klas itd za walutę serwera[Vault+TokenManager]] Z rud dropi przepalone Na start gracze dostają efekty które ustale, np po zaczęciu dla każdego efekt NightVision na 30sek Granica zaczynająca na kordach 1000, która po 15 minucie zaczyna się ruszać do środka mapy, bije graczy którzy są za nią, da się przez nią przechodzić w obie strony (Zaczyna się ruszać 15 minuta, 50 minuta - jest już na 0 0, i bije każdego dlatego że nie ma już żadnej kratki poza granicą) Możliwość ustalenia ile osób jest potrzebne do startu itd. Możliwość zmiany wiadomości z pluginu Po końcu areny przesyła wszystkich graczy na server lobby, i restartuje serwer areny. Przy włączeniu serwera areny generuje całą mape - nether, zwykły świat System /party Odliczanie 60 sekund po osiągnięciu odpowiedniej ilości graczy / możliwe do zmiany  Nadawanie nagród w postaci monet serwerowych za wygrane, kille, przetrwany czas  (Vault+TokenMamager) w zależności od rangi, tzn np Gracz bez rangi zarabia za killa 100, z rangą vip 150, a z rangą sponsor 500 Gui możliwe do zmiany na takie jak ja chce. Nazwy teamów, tzn teamy nie są oznaczane kolorkami, tylko nazwami które wymyśle. Np team 1 = team 'Super' Pokazywanie ilości HP graczy nad głową, na tabie i scoreboard Scoreboard na którym widnieją takie informacje: Odliczany czas do końca gry, 3 najlepsze drużyny (nazwy+Kille, czyli jeżeli drużyna 'super' ma 10 killi, to jest "1. Super 10"), twoją nazwę teamu+Ile macie killi, twoich teammate i ile mają HP,  przed rozpoczęciem gry jest na tabie więcej miejsca,ponieważ nie ma informacji odliczania trwania gry i top teamów w tej grze, iwęc zamiast tego mają być tam statystyki, Ilość rozegranych gier, przegranych, wygranych, śmierci, kille (Przechowywane w MysQL!) Jeżeli gracz wejdzie, i włączy vanish (SuperVanish) to tak jakby "przestaje go wykrywać", nie bierze go pod uwage do graczy, teamów itd, a ten gracz nie może dołączać do teamów niszczyć nic itd. Przepisy z limitami craftowania, z możliwością dodawania ich. Klasy z umiejętnościami typu klasa górnik = 30% na to że wydropisz 2x więcej surowców To chyba wszystko czego potrzebuje. Jeżeli znasz plugin taki / dosyć podobny  (Płatny/darmowy) to daj linka pod tym postem. Jeżeli go nie znasz, ale umiesz pisać pluginy, i byś umiał taki napisać - napisz priv za ile byś go napisał, napisz dowody dlaczego akurat ty miałbyś mi go napisać, jak się na tym znasz itd.
  24. Ale o co chodzi (0)
    Grex przyznał(a) reputację dla zwdnik w skrypt na zmiane seta   
    wie ktoś jak napisać skrypt na szybką zmianę seta?
    wiem, że można w autohotkey dać Click i kordy ale to jest wolne
  25. Śmiech kappy (+1)
    Grex otrzymał(a) reputację od jogurcik122pl w TITLE CHAT   
    1. Umiesz w Angielski? 
    2. Dałeś dwa razy '%' w tym '%{slowmode}%%'
×
×
  • Dodaj nową pozycję...