Skocz do zawartości

Libter

Zasłużony
  • Ilość zawartości

    3121
  • Rejestracja

  • Wygrane w rankingu

    129

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    Libter otrzymał(a) reputację od Reedzev_ za wpis, Minecraft Snapshot 16w36a - piąty snapshot Minecraft 1.11   
    Kolejny snapshot Minecraft 1.11 jest już dostępny. Znalazło się w nim wiele poprawek, w tym jedna umożliwiająca poprawne załadowanie niestandardowej czcionki gdyby takowa była wysyłana przez serwer.
    Naprawione błędy:
    [Bug MC-29544] - Cząsteczki wydzielane przez liście mają ten sam kolor niezależnie od biomu. [Bug MC-41270] - Pliki odpowiedzialne za szerokość czcionek i niektóre strony z czcionkami unicode są ładowane tylko podczas startu gry. [Bug MC-83905] - Animacja kompasu jest niepoprawna. [Bug MC-95460] - Igły kompasu obraza się tylko w dolnej połowie podczas pobytu w Netherze lub Kresie (End). [Bug MC-96463] - Mapowanie UV w modelach cross.json i tinted_cross.json jest niepoprawne. [Bug MC-101555] - Paczki zasobów nie ładują się kiedy stan bloku (blockstate) ramki na przedmiot jest ustawiony jako multipart. [Bug MC-103550] - Nieprawidłowy pakiet pingu od serwera crashuje klienta. [Bug MC-105886] - Na światach zawierających nawiasy klamrowe w nazwach nie zostaną załadowane wbudowane paczki zasobów. [Bug MC-105978] - Chmurzaste mikstury tracą swoje efekty po wyrzuceniu na trybie przetrwania. [Bug MC-105982] - Postawiona tabliczka zawierająca tagi NBT traci swoje dane. [Bug MC-106046] - Wiadro lawy znika w trakcie przepalania nie pozostawiając pustego wiadra. [Bug MC-106084] - Pasażerowie na światach z poprzednich wersji nie są prawidłowo wczytywani. [Bug MC-106314] - Statystyka stat.killEntity.Creeper jest nieprawidłowa. [Bug MC-106485] - Sztandar nałożony na tarczę nie zmienia jej lub resetuje jej kolor.  [Bug MC-106536] - Model bloku kości zawiera błędy. [Bug MC-106665] - Jedna z wiadomości zawiera błąd pisowni. [Bug MC-106675] - Komendy związane z tablicami wyników (scoreboard) zwracały niespójne wiadomości. [Bug MC-106708] - Twórcy paczek zasobów nie mogą ustawić losowego położenia modeli bloków (np. wysokiej trawy).
  2. Polubienie (+1)
    Libter otrzymał(a) reputację od Katniss za wpis, Minecraft Snapshot 16w35a - czwarty snapshot Minecraft 1.11   
    Po dwóch tygodniach został wydany kolejny snapshot Minecraft 1.11. Niestety poza poprawkami błędów nie zostało dodane nic nowego - o nadchodzących zmianach gracze dowiedzą się dopiero podczas Mineconu.
    Naprawione błędy:
    [Bug MC-2298] - Zasilony redstone nie otwiera klap i furtek. [Bug MC-4603] - Smok kresu (ender dragon) próbuje atakować graczy w trybie kreatywnym [Bug MC-83337] - Oko kresu w głównej ręce nie blokuje użycia przedmiotu w ręce drugorzędnej. [Bug MC-84095] - Smok kresu (ender dragon) niszczy niewidzialne kule ognia. [Bug MC-85805] - Dwa tłoki glitchują się podczas zgniatania shulkera.T [Bug MC-94274] - Pole kolizji (hitbox) ziaren kakaowych jest za mały. [Bug MC-94485] - Ręka kontynuuje przesuwanie się pomimo postawienia kakaowego bloku. [Bug MC-95738] - Punkty życia slimów resetują się po nadaniu im jakiegokolwiek tagu NBT. [Bug MC-102506] - Biom Mesa Bryce brzydko się generuje (kamień ponad powierzchnią). [Bug MC-103261] - Pustynne wioski generują bruk wokół studni. [Bug MC-104259] - Gracz/mob blokuje się na polu uprawnym podczas zmiany go w ziemię. [Bug MC-106058] - Zombie zamieniony z wieśniaka ma losowe oferty handlu z losowej profesji. [Bug MC-106075] - Czas leja zależy od ticku w którym został aktywowany. [Bug MC-106099] - Rakieta fajerwerka nie spawnuje się. [Bug MC-106165] - Efekty mikstur na mobach są przekazywane przez tarczę. [Bug MC-106179] - Zombie płonie podczas blokowania go tarczą. [Bug MC-106252] - Strzały spowalniające zebrane z tułaczy (stray) nie stackują cię z pozostałymi strzałami spowalniającymi. [Bug MC-106298] - Zdejmowanie zbroi z konia pokazuje identyczny podtytuł jak zakładanie zbroi. [Bug MC-106300] - Hitbox ciasta pojawia się na 0,0,0. [Bug MC-106302] - Osiodłane świnie nie mogą zostać nazwane. [Bug MC-106303] - Trzy dywany nie wystarczą do przetopienia jednego przedmiotu. [Bug MC-106311] - Strzała umoczone w miksturze wystrzelone na trybie kreatywnym są dodawane do ekwipunku po ich zebraniu. [Bug MC-106324] - Wygenerowani wieśniacy mogą ruszać się w niemożliwy sposób. [Bug MC-106343] - Nie można użyć PPM podczas spoglądania na zielonego wieśniaka. [Bug MC-106362] - Nowo wygenerowani wieśniacy mają nieprawidłowe oferty handlowe. [Bug MC-106364] - Podtytuł uderzenia pioruna jest błędny. [Bug MC-106399] - Igloo generują zombie zamiast wieśniaka zombie. [Bug MC-106524] - Chunki z tułaczami (stray) są generowane w oddali. [Bug MC-106552] - Komenda /save-all flush pokazuje nieprzetłumaczoną wiadomość na chacie.
  3. Polubienie (+1)
    Libter otrzymał(a) reputację od Impression za wpis, Minecraft Snapshot 16w35a - czwarty snapshot Minecraft 1.11   
    Po dwóch tygodniach został wydany kolejny snapshot Minecraft 1.11. Niestety poza poprawkami błędów nie zostało dodane nic nowego - o nadchodzących zmianach gracze dowiedzą się dopiero podczas Mineconu.
    Naprawione błędy:
    [Bug MC-2298] - Zasilony redstone nie otwiera klap i furtek. [Bug MC-4603] - Smok kresu (ender dragon) próbuje atakować graczy w trybie kreatywnym [Bug MC-83337] - Oko kresu w głównej ręce nie blokuje użycia przedmiotu w ręce drugorzędnej. [Bug MC-84095] - Smok kresu (ender dragon) niszczy niewidzialne kule ognia. [Bug MC-85805] - Dwa tłoki glitchują się podczas zgniatania shulkera.T [Bug MC-94274] - Pole kolizji (hitbox) ziaren kakaowych jest za mały. [Bug MC-94485] - Ręka kontynuuje przesuwanie się pomimo postawienia kakaowego bloku. [Bug MC-95738] - Punkty życia slimów resetują się po nadaniu im jakiegokolwiek tagu NBT. [Bug MC-102506] - Biom Mesa Bryce brzydko się generuje (kamień ponad powierzchnią). [Bug MC-103261] - Pustynne wioski generują bruk wokół studni. [Bug MC-104259] - Gracz/mob blokuje się na polu uprawnym podczas zmiany go w ziemię. [Bug MC-106058] - Zombie zamieniony z wieśniaka ma losowe oferty handlu z losowej profesji. [Bug MC-106075] - Czas leja zależy od ticku w którym został aktywowany. [Bug MC-106099] - Rakieta fajerwerka nie spawnuje się. [Bug MC-106165] - Efekty mikstur na mobach są przekazywane przez tarczę. [Bug MC-106179] - Zombie płonie podczas blokowania go tarczą. [Bug MC-106252] - Strzały spowalniające zebrane z tułaczy (stray) nie stackują cię z pozostałymi strzałami spowalniającymi. [Bug MC-106298] - Zdejmowanie zbroi z konia pokazuje identyczny podtytuł jak zakładanie zbroi. [Bug MC-106300] - Hitbox ciasta pojawia się na 0,0,0. [Bug MC-106302] - Osiodłane świnie nie mogą zostać nazwane. [Bug MC-106303] - Trzy dywany nie wystarczą do przetopienia jednego przedmiotu. [Bug MC-106311] - Strzała umoczone w miksturze wystrzelone na trybie kreatywnym są dodawane do ekwipunku po ich zebraniu. [Bug MC-106324] - Wygenerowani wieśniacy mogą ruszać się w niemożliwy sposób. [Bug MC-106343] - Nie można użyć PPM podczas spoglądania na zielonego wieśniaka. [Bug MC-106362] - Nowo wygenerowani wieśniacy mają nieprawidłowe oferty handlowe. [Bug MC-106364] - Podtytuł uderzenia pioruna jest błędny. [Bug MC-106399] - Igloo generują zombie zamiast wieśniaka zombie. [Bug MC-106524] - Chunki z tułaczami (stray) są generowane w oddali. [Bug MC-106552] - Komenda /save-all flush pokazuje nieprzetłumaczoną wiadomość na chacie.
  4. Polubienie (+1)
    Libter otrzymał(a) reputację od sopher za wpis, Minecraft Snapshot 16w35a - czwarty snapshot Minecraft 1.11   
    Po dwóch tygodniach został wydany kolejny snapshot Minecraft 1.11. Niestety poza poprawkami błędów nie zostało dodane nic nowego - o nadchodzących zmianach gracze dowiedzą się dopiero podczas Mineconu.
    Naprawione błędy:
    [Bug MC-2298] - Zasilony redstone nie otwiera klap i furtek. [Bug MC-4603] - Smok kresu (ender dragon) próbuje atakować graczy w trybie kreatywnym [Bug MC-83337] - Oko kresu w głównej ręce nie blokuje użycia przedmiotu w ręce drugorzędnej. [Bug MC-84095] - Smok kresu (ender dragon) niszczy niewidzialne kule ognia. [Bug MC-85805] - Dwa tłoki glitchują się podczas zgniatania shulkera.T [Bug MC-94274] - Pole kolizji (hitbox) ziaren kakaowych jest za mały. [Bug MC-94485] - Ręka kontynuuje przesuwanie się pomimo postawienia kakaowego bloku. [Bug MC-95738] - Punkty życia slimów resetują się po nadaniu im jakiegokolwiek tagu NBT. [Bug MC-102506] - Biom Mesa Bryce brzydko się generuje (kamień ponad powierzchnią). [Bug MC-103261] - Pustynne wioski generują bruk wokół studni. [Bug MC-104259] - Gracz/mob blokuje się na polu uprawnym podczas zmiany go w ziemię. [Bug MC-106058] - Zombie zamieniony z wieśniaka ma losowe oferty handlu z losowej profesji. [Bug MC-106075] - Czas leja zależy od ticku w którym został aktywowany. [Bug MC-106099] - Rakieta fajerwerka nie spawnuje się. [Bug MC-106165] - Efekty mikstur na mobach są przekazywane przez tarczę. [Bug MC-106179] - Zombie płonie podczas blokowania go tarczą. [Bug MC-106252] - Strzały spowalniające zebrane z tułaczy (stray) nie stackują cię z pozostałymi strzałami spowalniającymi. [Bug MC-106298] - Zdejmowanie zbroi z konia pokazuje identyczny podtytuł jak zakładanie zbroi. [Bug MC-106300] - Hitbox ciasta pojawia się na 0,0,0. [Bug MC-106302] - Osiodłane świnie nie mogą zostać nazwane. [Bug MC-106303] - Trzy dywany nie wystarczą do przetopienia jednego przedmiotu. [Bug MC-106311] - Strzała umoczone w miksturze wystrzelone na trybie kreatywnym są dodawane do ekwipunku po ich zebraniu. [Bug MC-106324] - Wygenerowani wieśniacy mogą ruszać się w niemożliwy sposób. [Bug MC-106343] - Nie można użyć PPM podczas spoglądania na zielonego wieśniaka. [Bug MC-106362] - Nowo wygenerowani wieśniacy mają nieprawidłowe oferty handlowe. [Bug MC-106364] - Podtytuł uderzenia pioruna jest błędny. [Bug MC-106399] - Igloo generują zombie zamiast wieśniaka zombie. [Bug MC-106524] - Chunki z tułaczami (stray) są generowane w oddali. [Bug MC-106552] - Komenda /save-all flush pokazuje nieprzetłumaczoną wiadomość na chacie.
  5. Polubienie (+1)
    Libter otrzymał(a) reputację od xBG za wpis, Minecraft Snapshot 16w32a - szczegółowe informacje   
    Jest to rozszerzony opis snapshota 16w32a, podstawowe informacje i lista naprawionych błędów znajdują się w artykule:

    Szczegółowy opis zmian:
    Dodano splash "Javalicious edition". Ostrzeżenia jak np. "możesz spać tylko w nocy" i "limit wysokości budowania wynosi 256 bloków" pojawiają się nad hotbarem. Jajka spawnujące w ekwipunku na trybie kreatywnym są posortowane po nazwie. Po wybuchu creepera z nałożonym efektem mikstury powstaje chmura tej mikstury. Posuchy (husk) próbują unikać wody. Usuwanie dyni z bałwana jest zapisywane w plikach gry (wcześniej był to tylko chwilowy efekt wizualny). Stany bloków mogą być używane w komendach /execute, /fill, /setblock i /testforblock, przykłady: /setblock ~ ~ ~ minecraft:stone variant=diorite instead zamiast /setblock ~ ~ ~ minecraft:stone 3 /setblock ~ ~ ~ wool color=red zamiast /setblock ~ ~ ~ minecraft:wool 14 /setblock ~ ~ ~ minecraft:planks variant=birch instead of /setblock ~ ~ ~ minecraft:planks 2 /setblock ~ ~ ~ minecraft:birch_fence_gate facing=east,open=true Przywrócono usunięte w wersji 1.10 jajka spawnujące: czarnego szkieleta, muła, osła szkieletowego konia, konia zombie, starszego strażnika (elder guardian), ciemnoszarego tułacza (stray) z jasnoszarymi kropkami, brązowego posucha (husk) z kremowymi kropkami. Nowe napisy w grze mogą zostać przetłumaczone: informacje o błędach przy zaznaczaniu świata, nazwy szablonów płaskiego świata, opcje i wiadomości dla trybu obserwatora, słowa "chunks" i "fps" w ustawieniach, słowa "Color: ", "NBT: " i "Durability: ", w informacjach o przedmiotach, teksty związane z akcjami wywoływanymi przez naciśnięcie F3, teksty związane z zaznaczaniem paczek zasobów. Tagi NBT: Dodano: dla osła i muła: tagi ChestedHorse i Items, dla szkieletowych koni: tagi SkeletonTrap i SkeletonTrapTime, dla wieśniaków zombie: tagi ConversionTime i Profession, dla bałwanów: tag Pumpkin. Usunięto: dla koni: tagi HasReproduced, Type i Saddle, dla wszystkich typów zombie: tag ZombieType, dla wszystkich typów szkieletów: tag SkeletonType, dla strażnika (guardian) i starszego strażnika (elder guardian): tag Elder. ID bytów: mogą używać wyłącznie małych liter, używają podkreślników do oddzielania słów, może być użyty opcjonalny prefiks "minecraft:", nazwy zostały zmienione: AreaEffectCloud na area_effect_cloud, ArmorStand na armor_stand, CaveSpider na cave_spider, MinecartCommandBlock na commandblock_minecart, DragonFireball na dragon_fireball, ThrownEgg na egg, EnderCrystal na ender_crystal, EnderDragon na ender_dragon, ThrownEnderpearl na ender_pearl, EyeOfEnderSignal na eye_of_ender_signal, FallingSand na falling_block, FireworksRocketEntity na fireworks_rocket, MinecartFurnace na furnace_minecart, MinecartHopper na hopper_minecart, EntityHorse na horse, ItemFrame na item_frame, LeashKnot na leash_knot, LightningBolt na lightning_bolt, LavaSlime na magma_cube, MinecartRideable na minecart, MushroomCow na mooshroom, Ozelot na ocelot, PolarBear na polar_bear, ShulkerBullet na shulker_bullet, SmallFireball na small_fireball, SpectralArrow na spectral_arrow, ThrownPotion na potion, MinecartSpawner na spawner_minecart, PrimedTnt na tnt, MinecartTNT na tnt_minecart, VillagerGolem na villager_golem, WitherBoss na wither, WitherSkull na wither_skull, ThrownExpBottle na xp_bottle, PigZombie na zombie_pigman. niektóre nazwy zostały podzielone: Horse na horse, donkey, mule, skeleton_horse i zombie_horse, Skeleton na skeleton, stray i wither_skeleton, Zombie na zombie, zombie_villager i husk, Guardian na guardian i elder_guardian.
  6. Polubienie (+1)
    Libter otrzymał(a) reputację od xBG za wpis, Minecraft Snapshot 16w33a - trzeci snapshot Minecraft 1.11   
    W dniu dzisiejszym został wydany kolejny snapshot Minecraft 1.11. Zostało w nim zawarte kilka pomniejszych zmian, a także wiele poprawek i prawdopodobnie (jak zwykle) kilka nowych błędów, które zostaną naprawione w kolejnych snapshotach.
    Zmiany:
    Tarcze zachowują zaklęcia i wytrzymałość podczas craftingu ze sztandarami. Dodano kilka nowych podtytułów. Więcej przedmiotów będzie można spalić w piecu (np. wełnę i dywany). Dodano odpowiednią wiadomość po kliknięciu na łóżko ze zbyt dużej odległości. Naprawiono kilka crashy. Naprawione błędy:
    [Bug MC-4582] - Nie można jeść, rzucać ani strzelać podczas patrzenia na drewnianą lub żelazną klapę. [Bug MC-5330] - Zasięg używania łóżka jest mniejszy od normalnego (np. od zasięgu piecyka). [Bug MC-9691] - Niektóre drewniane przedmioty nie płoną w piecach. [Bug MC-14525] - Znacznik (nametag) nie działa na moby, które można kliknąć PPM. [Bug MC-30630] - Wysoka trawa i Double grass and paproć używa dwóch różnych kolorów dla góry i dołu. [Bug MC-49666] - Oferty handlu farmera nie są losowe. [Bug MC-75726] - Podczas ładowania zepsutej paczki tekstur występuje zepsuty błąd. [Bug MC-82811] - Próba użycia obecnie bezużytecznych przedmiotów trzęsie je w dół i w górę. [Bug MC-82965] - Animacja przedmiotu trzymanego w głównej ręce jest odtwarzana podczas używania tryby trzeciej osoby. [Bug MC-87048] - Nakładanie sztandaru na tarczę usuwa jej zaklęcia. [Bug MC-91209] - Niespójna separacja słów w pomocy na chacie dla kombinacji z użyciem F3+[key]. [Bug MC-92294] - Starsi strażnicy (elder guardians) upuszczają po śmierci zwykłą gąbkę zamiast mokrej. [Bug MC-93371] - W trybie kreatywnym nie jest odtwarzany dźwięk destrukcji stojaka na zbroję. [Bug MC-94303] - Napełnianie i opróżnianie w kociołku wiadra lub butelki nie odtwarza dźwięku. [Bug MC-102683] - Starsi strażnicy (elder guardians) używają identycznych podtytułów jak zwykli strażnicy (guardians). [Bug MC-106030] - EXP nie jest pozyskiwany po wyjęciu przedmiotów z pieca. [Bug MC-106045] - Wędka nie pojawia się w lewej ręce. [Bug MC-106067] - Nie można barwić sztandarów. [Bug MC-106072] - Paczka zasobów załadowana jako folder nie pokazuje się w grze. [Bug MC-106100] - Crash powodowany przez lej. [Bug MC-106101] - Inny crash powodowany przez lej. [Bug MC-106116] - Osiągnięcia zależne od craftingu przedmiotu nie aktywują się po shift-clicku. [Bug MC-106133] - Skeletons / Stray / Wither Skeleton with Tipped Arrow in Offhand No Longer Shoot Tipped Arrows [Bug MC-106152] - Wieśniak zombie nie posiada niezależnego podtytułu. [Bug MC-106168] - Użycie jajka spawnującego na ścianie bloku spawnuje moby w przezroczystych blokach. [Bug MC-106172] - Czarny szkielet (wither skeleton) i zombie pigman emituje ciągłe syczenie pomimo przebywania poza ogniem. [Bug MC-106190] - Posuch (husk) i wieśniak zombie upuszczają głowę zwykłego zombie po zabiciu przez elektrycznego creepera. [Bug MC-106193] - Podczas łowienia nie można pozyskać zaklętych ksiąg.
  7. Polubienie (+1)
    Libter otrzymał(a) reputację od Savorski za wpis, Minecraft Snapshot 16w32a - szczegółowe informacje   
    Jest to rozszerzony opis snapshota 16w32a, podstawowe informacje i lista naprawionych błędów znajdują się w artykule:

    Szczegółowy opis zmian:
    Dodano splash "Javalicious edition". Ostrzeżenia jak np. "możesz spać tylko w nocy" i "limit wysokości budowania wynosi 256 bloków" pojawiają się nad hotbarem. Jajka spawnujące w ekwipunku na trybie kreatywnym są posortowane po nazwie. Po wybuchu creepera z nałożonym efektem mikstury powstaje chmura tej mikstury. Posuchy (husk) próbują unikać wody. Usuwanie dyni z bałwana jest zapisywane w plikach gry (wcześniej był to tylko chwilowy efekt wizualny). Stany bloków mogą być używane w komendach /execute, /fill, /setblock i /testforblock, przykłady: /setblock ~ ~ ~ minecraft:stone variant=diorite instead zamiast /setblock ~ ~ ~ minecraft:stone 3 /setblock ~ ~ ~ wool color=red zamiast /setblock ~ ~ ~ minecraft:wool 14 /setblock ~ ~ ~ minecraft:planks variant=birch instead of /setblock ~ ~ ~ minecraft:planks 2 /setblock ~ ~ ~ minecraft:birch_fence_gate facing=east,open=true Przywrócono usunięte w wersji 1.10 jajka spawnujące: czarnego szkieleta, muła, osła szkieletowego konia, konia zombie, starszego strażnika (elder guardian), ciemnoszarego tułacza (stray) z jasnoszarymi kropkami, brązowego posucha (husk) z kremowymi kropkami. Nowe napisy w grze mogą zostać przetłumaczone: informacje o błędach przy zaznaczaniu świata, nazwy szablonów płaskiego świata, opcje i wiadomości dla trybu obserwatora, słowa "chunks" i "fps" w ustawieniach, słowa "Color: ", "NBT: " i "Durability: ", w informacjach o przedmiotach, teksty związane z akcjami wywoływanymi przez naciśnięcie F3, teksty związane z zaznaczaniem paczek zasobów. Tagi NBT: Dodano: dla osła i muła: tagi ChestedHorse i Items, dla szkieletowych koni: tagi SkeletonTrap i SkeletonTrapTime, dla wieśniaków zombie: tagi ConversionTime i Profession, dla bałwanów: tag Pumpkin. Usunięto: dla koni: tagi HasReproduced, Type i Saddle, dla wszystkich typów zombie: tag ZombieType, dla wszystkich typów szkieletów: tag SkeletonType, dla strażnika (guardian) i starszego strażnika (elder guardian): tag Elder. ID bytów: mogą używać wyłącznie małych liter, używają podkreślników do oddzielania słów, może być użyty opcjonalny prefiks "minecraft:", nazwy zostały zmienione: AreaEffectCloud na area_effect_cloud, ArmorStand na armor_stand, CaveSpider na cave_spider, MinecartCommandBlock na commandblock_minecart, DragonFireball na dragon_fireball, ThrownEgg na egg, EnderCrystal na ender_crystal, EnderDragon na ender_dragon, ThrownEnderpearl na ender_pearl, EyeOfEnderSignal na eye_of_ender_signal, FallingSand na falling_block, FireworksRocketEntity na fireworks_rocket, MinecartFurnace na furnace_minecart, MinecartHopper na hopper_minecart, EntityHorse na horse, ItemFrame na item_frame, LeashKnot na leash_knot, LightningBolt na lightning_bolt, LavaSlime na magma_cube, MinecartRideable na minecart, MushroomCow na mooshroom, Ozelot na ocelot, PolarBear na polar_bear, ShulkerBullet na shulker_bullet, SmallFireball na small_fireball, SpectralArrow na spectral_arrow, ThrownPotion na potion, MinecartSpawner na spawner_minecart, PrimedTnt na tnt, MinecartTNT na tnt_minecart, VillagerGolem na villager_golem, WitherBoss na wither, WitherSkull na wither_skull, ThrownExpBottle na xp_bottle, PigZombie na zombie_pigman. niektóre nazwy zostały podzielone: Horse na horse, donkey, mule, skeleton_horse i zombie_horse, Skeleton na skeleton, stray i wither_skeleton, Zombie na zombie, zombie_villager i husk, Guardian na guardian i elder_guardian.
  8. Polubienie (+1)
    Libter otrzymał(a) reputację od sopher za wpis, Minecraft Snapshot 16w32a - szczegółowe informacje   
    Jest to rozszerzony opis snapshota 16w32a, podstawowe informacje i lista naprawionych błędów znajdują się w artykule:

    Szczegółowy opis zmian:
    Dodano splash "Javalicious edition". Ostrzeżenia jak np. "możesz spać tylko w nocy" i "limit wysokości budowania wynosi 256 bloków" pojawiają się nad hotbarem. Jajka spawnujące w ekwipunku na trybie kreatywnym są posortowane po nazwie. Po wybuchu creepera z nałożonym efektem mikstury powstaje chmura tej mikstury. Posuchy (husk) próbują unikać wody. Usuwanie dyni z bałwana jest zapisywane w plikach gry (wcześniej był to tylko chwilowy efekt wizualny). Stany bloków mogą być używane w komendach /execute, /fill, /setblock i /testforblock, przykłady: /setblock ~ ~ ~ minecraft:stone variant=diorite instead zamiast /setblock ~ ~ ~ minecraft:stone 3 /setblock ~ ~ ~ wool color=red zamiast /setblock ~ ~ ~ minecraft:wool 14 /setblock ~ ~ ~ minecraft:planks variant=birch instead of /setblock ~ ~ ~ minecraft:planks 2 /setblock ~ ~ ~ minecraft:birch_fence_gate facing=east,open=true Przywrócono usunięte w wersji 1.10 jajka spawnujące: czarnego szkieleta, muła, osła szkieletowego konia, konia zombie, starszego strażnika (elder guardian), ciemnoszarego tułacza (stray) z jasnoszarymi kropkami, brązowego posucha (husk) z kremowymi kropkami. Nowe napisy w grze mogą zostać przetłumaczone: informacje o błędach przy zaznaczaniu świata, nazwy szablonów płaskiego świata, opcje i wiadomości dla trybu obserwatora, słowa "chunks" i "fps" w ustawieniach, słowa "Color: ", "NBT: " i "Durability: ", w informacjach o przedmiotach, teksty związane z akcjami wywoływanymi przez naciśnięcie F3, teksty związane z zaznaczaniem paczek zasobów. Tagi NBT: Dodano: dla osła i muła: tagi ChestedHorse i Items, dla szkieletowych koni: tagi SkeletonTrap i SkeletonTrapTime, dla wieśniaków zombie: tagi ConversionTime i Profession, dla bałwanów: tag Pumpkin. Usunięto: dla koni: tagi HasReproduced, Type i Saddle, dla wszystkich typów zombie: tag ZombieType, dla wszystkich typów szkieletów: tag SkeletonType, dla strażnika (guardian) i starszego strażnika (elder guardian): tag Elder. ID bytów: mogą używać wyłącznie małych liter, używają podkreślników do oddzielania słów, może być użyty opcjonalny prefiks "minecraft:", nazwy zostały zmienione: AreaEffectCloud na area_effect_cloud, ArmorStand na armor_stand, CaveSpider na cave_spider, MinecartCommandBlock na commandblock_minecart, DragonFireball na dragon_fireball, ThrownEgg na egg, EnderCrystal na ender_crystal, EnderDragon na ender_dragon, ThrownEnderpearl na ender_pearl, EyeOfEnderSignal na eye_of_ender_signal, FallingSand na falling_block, FireworksRocketEntity na fireworks_rocket, MinecartFurnace na furnace_minecart, MinecartHopper na hopper_minecart, EntityHorse na horse, ItemFrame na item_frame, LeashKnot na leash_knot, LightningBolt na lightning_bolt, LavaSlime na magma_cube, MinecartRideable na minecart, MushroomCow na mooshroom, Ozelot na ocelot, PolarBear na polar_bear, ShulkerBullet na shulker_bullet, SmallFireball na small_fireball, SpectralArrow na spectral_arrow, ThrownPotion na potion, MinecartSpawner na spawner_minecart, PrimedTnt na tnt, MinecartTNT na tnt_minecart, VillagerGolem na villager_golem, WitherBoss na wither, WitherSkull na wither_skull, ThrownExpBottle na xp_bottle, PigZombie na zombie_pigman. niektóre nazwy zostały podzielone: Horse na horse, donkey, mule, skeleton_horse i zombie_horse, Skeleton na skeleton, stray i wither_skeleton, Zombie na zombie, zombie_villager i husk, Guardian na guardian i elder_guardian.
  9. Polubienie (+1)
    Libter otrzymał(a) reputację od Shooterowy za wpis, Minecraft Snapshot 16w32a - szczegółowe informacje   
    Jest to rozszerzony opis snapshota 16w32a, podstawowe informacje i lista naprawionych błędów znajdują się w artykule:

    Szczegółowy opis zmian:
    Dodano splash "Javalicious edition". Ostrzeżenia jak np. "możesz spać tylko w nocy" i "limit wysokości budowania wynosi 256 bloków" pojawiają się nad hotbarem. Jajka spawnujące w ekwipunku na trybie kreatywnym są posortowane po nazwie. Po wybuchu creepera z nałożonym efektem mikstury powstaje chmura tej mikstury. Posuchy (husk) próbują unikać wody. Usuwanie dyni z bałwana jest zapisywane w plikach gry (wcześniej był to tylko chwilowy efekt wizualny). Stany bloków mogą być używane w komendach /execute, /fill, /setblock i /testforblock, przykłady: /setblock ~ ~ ~ minecraft:stone variant=diorite instead zamiast /setblock ~ ~ ~ minecraft:stone 3 /setblock ~ ~ ~ wool color=red zamiast /setblock ~ ~ ~ minecraft:wool 14 /setblock ~ ~ ~ minecraft:planks variant=birch instead of /setblock ~ ~ ~ minecraft:planks 2 /setblock ~ ~ ~ minecraft:birch_fence_gate facing=east,open=true Przywrócono usunięte w wersji 1.10 jajka spawnujące: czarnego szkieleta, muła, osła szkieletowego konia, konia zombie, starszego strażnika (elder guardian), ciemnoszarego tułacza (stray) z jasnoszarymi kropkami, brązowego posucha (husk) z kremowymi kropkami. Nowe napisy w grze mogą zostać przetłumaczone: informacje o błędach przy zaznaczaniu świata, nazwy szablonów płaskiego świata, opcje i wiadomości dla trybu obserwatora, słowa "chunks" i "fps" w ustawieniach, słowa "Color: ", "NBT: " i "Durability: ", w informacjach o przedmiotach, teksty związane z akcjami wywoływanymi przez naciśnięcie F3, teksty związane z zaznaczaniem paczek zasobów. Tagi NBT: Dodano: dla osła i muła: tagi ChestedHorse i Items, dla szkieletowych koni: tagi SkeletonTrap i SkeletonTrapTime, dla wieśniaków zombie: tagi ConversionTime i Profession, dla bałwanów: tag Pumpkin. Usunięto: dla koni: tagi HasReproduced, Type i Saddle, dla wszystkich typów zombie: tag ZombieType, dla wszystkich typów szkieletów: tag SkeletonType, dla strażnika (guardian) i starszego strażnika (elder guardian): tag Elder. ID bytów: mogą używać wyłącznie małych liter, używają podkreślników do oddzielania słów, może być użyty opcjonalny prefiks "minecraft:", nazwy zostały zmienione: AreaEffectCloud na area_effect_cloud, ArmorStand na armor_stand, CaveSpider na cave_spider, MinecartCommandBlock na commandblock_minecart, DragonFireball na dragon_fireball, ThrownEgg na egg, EnderCrystal na ender_crystal, EnderDragon na ender_dragon, ThrownEnderpearl na ender_pearl, EyeOfEnderSignal na eye_of_ender_signal, FallingSand na falling_block, FireworksRocketEntity na fireworks_rocket, MinecartFurnace na furnace_minecart, MinecartHopper na hopper_minecart, EntityHorse na horse, ItemFrame na item_frame, LeashKnot na leash_knot, LightningBolt na lightning_bolt, LavaSlime na magma_cube, MinecartRideable na minecart, MushroomCow na mooshroom, Ozelot na ocelot, PolarBear na polar_bear, ShulkerBullet na shulker_bullet, SmallFireball na small_fireball, SpectralArrow na spectral_arrow, ThrownPotion na potion, MinecartSpawner na spawner_minecart, PrimedTnt na tnt, MinecartTNT na tnt_minecart, VillagerGolem na villager_golem, WitherBoss na wither, WitherSkull na wither_skull, ThrownExpBottle na xp_bottle, PigZombie na zombie_pigman. niektóre nazwy zostały podzielone: Horse na horse, donkey, mule, skeleton_horse i zombie_horse, Skeleton na skeleton, stray i wither_skeleton, Zombie na zombie, zombie_villager i husk, Guardian na guardian i elder_guardian.
  10. Polubienie (+1)
    Libter otrzymał(a) reputację od SebxteR za wpis, Minecraft Snapshot 16w32a - szczegółowe informacje   
    Jest to rozszerzony opis snapshota 16w32a, podstawowe informacje i lista naprawionych błędów znajdują się w artykule:

    Szczegółowy opis zmian:
    Dodano splash "Javalicious edition". Ostrzeżenia jak np. "możesz spać tylko w nocy" i "limit wysokości budowania wynosi 256 bloków" pojawiają się nad hotbarem. Jajka spawnujące w ekwipunku na trybie kreatywnym są posortowane po nazwie. Po wybuchu creepera z nałożonym efektem mikstury powstaje chmura tej mikstury. Posuchy (husk) próbują unikać wody. Usuwanie dyni z bałwana jest zapisywane w plikach gry (wcześniej był to tylko chwilowy efekt wizualny). Stany bloków mogą być używane w komendach /execute, /fill, /setblock i /testforblock, przykłady: /setblock ~ ~ ~ minecraft:stone variant=diorite instead zamiast /setblock ~ ~ ~ minecraft:stone 3 /setblock ~ ~ ~ wool color=red zamiast /setblock ~ ~ ~ minecraft:wool 14 /setblock ~ ~ ~ minecraft:planks variant=birch instead of /setblock ~ ~ ~ minecraft:planks 2 /setblock ~ ~ ~ minecraft:birch_fence_gate facing=east,open=true Przywrócono usunięte w wersji 1.10 jajka spawnujące: czarnego szkieleta, muła, osła szkieletowego konia, konia zombie, starszego strażnika (elder guardian), ciemnoszarego tułacza (stray) z jasnoszarymi kropkami, brązowego posucha (husk) z kremowymi kropkami. Nowe napisy w grze mogą zostać przetłumaczone: informacje o błędach przy zaznaczaniu świata, nazwy szablonów płaskiego świata, opcje i wiadomości dla trybu obserwatora, słowa "chunks" i "fps" w ustawieniach, słowa "Color: ", "NBT: " i "Durability: ", w informacjach o przedmiotach, teksty związane z akcjami wywoływanymi przez naciśnięcie F3, teksty związane z zaznaczaniem paczek zasobów. Tagi NBT: Dodano: dla osła i muła: tagi ChestedHorse i Items, dla szkieletowych koni: tagi SkeletonTrap i SkeletonTrapTime, dla wieśniaków zombie: tagi ConversionTime i Profession, dla bałwanów: tag Pumpkin. Usunięto: dla koni: tagi HasReproduced, Type i Saddle, dla wszystkich typów zombie: tag ZombieType, dla wszystkich typów szkieletów: tag SkeletonType, dla strażnika (guardian) i starszego strażnika (elder guardian): tag Elder. ID bytów: mogą używać wyłącznie małych liter, używają podkreślników do oddzielania słów, może być użyty opcjonalny prefiks "minecraft:", nazwy zostały zmienione: AreaEffectCloud na area_effect_cloud, ArmorStand na armor_stand, CaveSpider na cave_spider, MinecartCommandBlock na commandblock_minecart, DragonFireball na dragon_fireball, ThrownEgg na egg, EnderCrystal na ender_crystal, EnderDragon na ender_dragon, ThrownEnderpearl na ender_pearl, EyeOfEnderSignal na eye_of_ender_signal, FallingSand na falling_block, FireworksRocketEntity na fireworks_rocket, MinecartFurnace na furnace_minecart, MinecartHopper na hopper_minecart, EntityHorse na horse, ItemFrame na item_frame, LeashKnot na leash_knot, LightningBolt na lightning_bolt, LavaSlime na magma_cube, MinecartRideable na minecart, MushroomCow na mooshroom, Ozelot na ocelot, PolarBear na polar_bear, ShulkerBullet na shulker_bullet, SmallFireball na small_fireball, SpectralArrow na spectral_arrow, ThrownPotion na potion, MinecartSpawner na spawner_minecart, PrimedTnt na tnt, MinecartTNT na tnt_minecart, VillagerGolem na villager_golem, WitherBoss na wither, WitherSkull na wither_skull, ThrownExpBottle na xp_bottle, PigZombie na zombie_pigman. niektóre nazwy zostały podzielone: Horse na horse, donkey, mule, skeleton_horse i zombie_horse, Skeleton na skeleton, stray i wither_skeleton, Zombie na zombie, zombie_villager i husk, Guardian na guardian i elder_guardian.
  11. Polubienie (+1)
    Libter otrzymał(a) reputację od Norbi za wpis, Minecraft Snapshot 16w32a - szczegółowe informacje   
    Jest to rozszerzony opis snapshota 16w32a, podstawowe informacje i lista naprawionych błędów znajdują się w artykule:

    Szczegółowy opis zmian:
    Dodano splash "Javalicious edition". Ostrzeżenia jak np. "możesz spać tylko w nocy" i "limit wysokości budowania wynosi 256 bloków" pojawiają się nad hotbarem. Jajka spawnujące w ekwipunku na trybie kreatywnym są posortowane po nazwie. Po wybuchu creepera z nałożonym efektem mikstury powstaje chmura tej mikstury. Posuchy (husk) próbują unikać wody. Usuwanie dyni z bałwana jest zapisywane w plikach gry (wcześniej był to tylko chwilowy efekt wizualny). Stany bloków mogą być używane w komendach /execute, /fill, /setblock i /testforblock, przykłady: /setblock ~ ~ ~ minecraft:stone variant=diorite instead zamiast /setblock ~ ~ ~ minecraft:stone 3 /setblock ~ ~ ~ wool color=red zamiast /setblock ~ ~ ~ minecraft:wool 14 /setblock ~ ~ ~ minecraft:planks variant=birch instead of /setblock ~ ~ ~ minecraft:planks 2 /setblock ~ ~ ~ minecraft:birch_fence_gate facing=east,open=true Przywrócono usunięte w wersji 1.10 jajka spawnujące: czarnego szkieleta, muła, osła szkieletowego konia, konia zombie, starszego strażnika (elder guardian), ciemnoszarego tułacza (stray) z jasnoszarymi kropkami, brązowego posucha (husk) z kremowymi kropkami. Nowe napisy w grze mogą zostać przetłumaczone: informacje o błędach przy zaznaczaniu świata, nazwy szablonów płaskiego świata, opcje i wiadomości dla trybu obserwatora, słowa "chunks" i "fps" w ustawieniach, słowa "Color: ", "NBT: " i "Durability: ", w informacjach o przedmiotach, teksty związane z akcjami wywoływanymi przez naciśnięcie F3, teksty związane z zaznaczaniem paczek zasobów. Tagi NBT: Dodano: dla osła i muła: tagi ChestedHorse i Items, dla szkieletowych koni: tagi SkeletonTrap i SkeletonTrapTime, dla wieśniaków zombie: tagi ConversionTime i Profession, dla bałwanów: tag Pumpkin. Usunięto: dla koni: tagi HasReproduced, Type i Saddle, dla wszystkich typów zombie: tag ZombieType, dla wszystkich typów szkieletów: tag SkeletonType, dla strażnika (guardian) i starszego strażnika (elder guardian): tag Elder. ID bytów: mogą używać wyłącznie małych liter, używają podkreślników do oddzielania słów, może być użyty opcjonalny prefiks "minecraft:", nazwy zostały zmienione: AreaEffectCloud na area_effect_cloud, ArmorStand na armor_stand, CaveSpider na cave_spider, MinecartCommandBlock na commandblock_minecart, DragonFireball na dragon_fireball, ThrownEgg na egg, EnderCrystal na ender_crystal, EnderDragon na ender_dragon, ThrownEnderpearl na ender_pearl, EyeOfEnderSignal na eye_of_ender_signal, FallingSand na falling_block, FireworksRocketEntity na fireworks_rocket, MinecartFurnace na furnace_minecart, MinecartHopper na hopper_minecart, EntityHorse na horse, ItemFrame na item_frame, LeashKnot na leash_knot, LightningBolt na lightning_bolt, LavaSlime na magma_cube, MinecartRideable na minecart, MushroomCow na mooshroom, Ozelot na ocelot, PolarBear na polar_bear, ShulkerBullet na shulker_bullet, SmallFireball na small_fireball, SpectralArrow na spectral_arrow, ThrownPotion na potion, MinecartSpawner na spawner_minecart, PrimedTnt na tnt, MinecartTNT na tnt_minecart, VillagerGolem na villager_golem, WitherBoss na wither, WitherSkull na wither_skull, ThrownExpBottle na xp_bottle, PigZombie na zombie_pigman. niektóre nazwy zostały podzielone: Horse na horse, donkey, mule, skeleton_horse i zombie_horse, Skeleton na skeleton, stray i wither_skeleton, Zombie na zombie, zombie_villager i husk, Guardian na guardian i elder_guardian.
  12. Polubienie (+1)
    Libter otrzymał(a) reputację od Ixidi za wpis, Minecraft Snapshot 16w32b - drugi snapshot Minecraft 1.11   
    W ciągu zaledwie jednego dnia od wydania snapshota 16w32a pojawił się kolejny zawierający kilka nieznacznych zmian i naprawiający wiele bugów i crashy z poprzedniego snapshota.
    Zmiany:
    Wysokość hitboxa torów została zmniejszona z jednej do pół kratki. Przy użyciu komendy /title <nick> actionbar <tekst> można wyświetlać tekst na pasku akcji (action bar). Naprawione błędy:
    [Bug MC-2188] - Przedmioty zużywają się po kliknięciu PPM na osiodłaną świnię. [Bug MC-100398] - Stojaki na zbroję z "Marker" ustawionym na true mogą być pchane przez tłoki. [Bug MC-102454] - Nie można zespawnować wieśniaków/wieśniaków zombie w zwyczajnych/zielonych szatach. [Bug MC-102638] - Hitboxy pochylonych torów odpowiadają całemu blokowi. [Bug MC-104259] - Gracz/mob jest blokowany na farmie podczas przekształcania jej w ziemię. [Bug MC-105948] - Przy próbie zmiany języka nie zostaje on zmieniony/następuje crash. [Bug MC-105950] - Jajka spawnujące wieśniaka zombie tworzą tylko farmerów. [Bug MC-105953] - Minecraft crashuje się kiedy szablon płaskiego świata używa bloku nieistniejącego jako przedmiot (np. pustka). [Bug MC-105954] - Minecraft crashuje się po uderzeniu moba trzymającego przedmiot bez określonej wartości obrażeń. [Bug MC-105956] - Minecraft crashuje się przy próbie ujeżdżania osła/muła z jajka spawnującego. [Bug MC-105960] - ID bytu w podpowiedzi na chacie używa starego formatu (np. ArmorStand zamiast minecraft:armor_stand). [Bug MC-105962] - Osiągnięcia za podniesienie bloków nie pojawiają się. [Bug MC-105969] - /summon minecraft:lightning_bolt nie działa. [Bug MC-105970] - Po rozbiciu bloków pustki pojawia się brakująca tekstura. [Bug MC-105975] - Nieprawidłowe tłumaczenie nazw bytów w statystykach. [Bug MC-105978] - Miotane i chmurzaste mikstury tracą swoje efekty po wyrzuceniu w trybie survival. [Bug MC-105989] - Wykrywanie schodów przestaje działać po przeładowaniu świata. [Bug MC-105990] - Używanie pojedynczej smyczy w trybie kreatywnym usuwa ją z ekwipunku. [Bug MC-106002] - Shift + podwójne kliknięcie nie przenosi wszystkich stacków. [Bug MC-106014] - Minecraft crashuje po dotknięciu portalu do netheru przez spławik wędki. [Bug MC-106016] - Po włożeniu zbroi na stojak nie można zdjąć jej z powrotem.
  13. Polubienie (+1)
    Libter otrzymał(a) reputację od SebxteR za wpis, Minecraft Snapshot 16w32b - drugi snapshot Minecraft 1.11   
    W ciągu zaledwie jednego dnia od wydania snapshota 16w32a pojawił się kolejny zawierający kilka nieznacznych zmian i naprawiający wiele bugów i crashy z poprzedniego snapshota.
    Zmiany:
    Wysokość hitboxa torów została zmniejszona z jednej do pół kratki. Przy użyciu komendy /title <nick> actionbar <tekst> można wyświetlać tekst na pasku akcji (action bar). Naprawione błędy:
    [Bug MC-2188] - Przedmioty zużywają się po kliknięciu PPM na osiodłaną świnię. [Bug MC-100398] - Stojaki na zbroję z "Marker" ustawionym na true mogą być pchane przez tłoki. [Bug MC-102454] - Nie można zespawnować wieśniaków/wieśniaków zombie w zwyczajnych/zielonych szatach. [Bug MC-102638] - Hitboxy pochylonych torów odpowiadają całemu blokowi. [Bug MC-104259] - Gracz/mob jest blokowany na farmie podczas przekształcania jej w ziemię. [Bug MC-105948] - Przy próbie zmiany języka nie zostaje on zmieniony/następuje crash. [Bug MC-105950] - Jajka spawnujące wieśniaka zombie tworzą tylko farmerów. [Bug MC-105953] - Minecraft crashuje się kiedy szablon płaskiego świata używa bloku nieistniejącego jako przedmiot (np. pustka). [Bug MC-105954] - Minecraft crashuje się po uderzeniu moba trzymającego przedmiot bez określonej wartości obrażeń. [Bug MC-105956] - Minecraft crashuje się przy próbie ujeżdżania osła/muła z jajka spawnującego. [Bug MC-105960] - ID bytu w podpowiedzi na chacie używa starego formatu (np. ArmorStand zamiast minecraft:armor_stand). [Bug MC-105962] - Osiągnięcia za podniesienie bloków nie pojawiają się. [Bug MC-105969] - /summon minecraft:lightning_bolt nie działa. [Bug MC-105970] - Po rozbiciu bloków pustki pojawia się brakująca tekstura. [Bug MC-105975] - Nieprawidłowe tłumaczenie nazw bytów w statystykach. [Bug MC-105978] - Miotane i chmurzaste mikstury tracą swoje efekty po wyrzuceniu w trybie survival. [Bug MC-105989] - Wykrywanie schodów przestaje działać po przeładowaniu świata. [Bug MC-105990] - Używanie pojedynczej smyczy w trybie kreatywnym usuwa ją z ekwipunku. [Bug MC-106002] - Shift + podwójne kliknięcie nie przenosi wszystkich stacków. [Bug MC-106014] - Minecraft crashuje po dotknięciu portalu do netheru przez spławik wędki. [Bug MC-106016] - Po włożeniu zbroi na stojak nie można zdjąć jej z powrotem.
  14. Polubienie (+1)
    Libter otrzymał(a) reputację od Norbi za wpis, Minecraft Snapshot 16w32b - drugi snapshot Minecraft 1.11   
    W ciągu zaledwie jednego dnia od wydania snapshota 16w32a pojawił się kolejny zawierający kilka nieznacznych zmian i naprawiający wiele bugów i crashy z poprzedniego snapshota.
    Zmiany:
    Wysokość hitboxa torów została zmniejszona z jednej do pół kratki. Przy użyciu komendy /title <nick> actionbar <tekst> można wyświetlać tekst na pasku akcji (action bar). Naprawione błędy:
    [Bug MC-2188] - Przedmioty zużywają się po kliknięciu PPM na osiodłaną świnię. [Bug MC-100398] - Stojaki na zbroję z "Marker" ustawionym na true mogą być pchane przez tłoki. [Bug MC-102454] - Nie można zespawnować wieśniaków/wieśniaków zombie w zwyczajnych/zielonych szatach. [Bug MC-102638] - Hitboxy pochylonych torów odpowiadają całemu blokowi. [Bug MC-104259] - Gracz/mob jest blokowany na farmie podczas przekształcania jej w ziemię. [Bug MC-105948] - Przy próbie zmiany języka nie zostaje on zmieniony/następuje crash. [Bug MC-105950] - Jajka spawnujące wieśniaka zombie tworzą tylko farmerów. [Bug MC-105953] - Minecraft crashuje się kiedy szablon płaskiego świata używa bloku nieistniejącego jako przedmiot (np. pustka). [Bug MC-105954] - Minecraft crashuje się po uderzeniu moba trzymającego przedmiot bez określonej wartości obrażeń. [Bug MC-105956] - Minecraft crashuje się przy próbie ujeżdżania osła/muła z jajka spawnującego. [Bug MC-105960] - ID bytu w podpowiedzi na chacie używa starego formatu (np. ArmorStand zamiast minecraft:armor_stand). [Bug MC-105962] - Osiągnięcia za podniesienie bloków nie pojawiają się. [Bug MC-105969] - /summon minecraft:lightning_bolt nie działa. [Bug MC-105970] - Po rozbiciu bloków pustki pojawia się brakująca tekstura. [Bug MC-105975] - Nieprawidłowe tłumaczenie nazw bytów w statystykach. [Bug MC-105978] - Miotane i chmurzaste mikstury tracą swoje efekty po wyrzuceniu w trybie survival. [Bug MC-105989] - Wykrywanie schodów przestaje działać po przeładowaniu świata. [Bug MC-105990] - Używanie pojedynczej smyczy w trybie kreatywnym usuwa ją z ekwipunku. [Bug MC-106002] - Shift + podwójne kliknięcie nie przenosi wszystkich stacków. [Bug MC-106014] - Minecraft crashuje po dotknięciu portalu do netheru przez spławik wędki. [Bug MC-106016] - Po włożeniu zbroi na stojak nie można zdjąć jej z powrotem.
  15. Polubienie (+1)
    Libter otrzymał(a) reputację od Oedeopol za wpis, Minecraft Snapshot 16w32a - pierwszy snapshot Minecraft 1.11   
    Po paru miesiącach oczekiwania został wydany pierwszy snapshot nadchodzącej wersji 1.11! Zawiera on wiele zmian, ulepszeń i poprawek, a nawet kilka nowych błędów.
    Aby użyć snapshota należy otworzyć launcher i nacisnąć przycisk "New Profile", a następnie zaznaczyć "Enable experimental development snapshots" i nacisnąć "Save". Na koniec wystarczy wybrać nowo utworzoną wersję w lewym dolnym rogu launchera.
    Przed uruchomieniem snapshota należy wykonać kopię zapasową światów.
    Zmiany:
    Niektóre moby bardziej boją się wejść do wody. Jeszcze więcej jajek spawnujących różne moby. Typy mobów są podzielone w następujący sposób: strażnik (guardian) i starszy strażnik (elder guardian) szkielet, tułacz (stray) i czarny szkielet (wither skeleton) zombie, wieśniak zombie i posuch (husk) koń, koń szkielet (skeleton horse), koń zombie (zombie horse), muł i osioł Zmieniono czas trwania efektu głodu i nasycenia. Format paczek zasobów nieco się zmienił i będzie oznaczony numerem 3: Paczki w wersji 3 muszą używać wyłącznie małych liter w nazwach plików. Większość komend może już używać definicji blockstate zamiast numerycznych wartości metadanych. Bałwany są o 10% mniej derpowate. Solidniejsza obsługa nieprawidłowych przedmiotów. Burza będzie przyciągać mniej koni szkieletów. Szczegółowe informacje o zmianach znajdziesz w artykule:

    Naprawione błędy:
    [Bug MC-4] - Wypadające przedmioty lecą czasem w złym kierunku. [Bug MC-9] - Kowadło nie wydaje dźwięku po zniszczeniu. [Bug MC-87] - Podczas skalowania mapy papierem shift-kliknięcie na nią z trzymanym SHIFT nieodpowiednio skaluje. [Bug MC-679] - Kompas wskazuje zły kierunek po powrocie z netheru. [Bug MC-1555] - Przedmioty są kasowane kiedy receptura craftingu przepełnia ekwipunek. [Bug MC-2153] - Szyja kurczaka nie ma tekstury. [Bug MC-8293] - Dozowniki spawnują moby za blisko na osi Y. [Bug MC-14640] - Brak pasku głodu w łódce lub wagoniku. [Bug MC-46341] - Niektóre teksty nie są przetłumaczone i nie są dostępne na Crowdin. [Bug MC-83185] - Wędka w drugiej ręce znika. [Bug MC-83571] - Bossy o innej nazwie są widoczne jako "Wither"/"Enderdragon". [Bug MC-85320] - Cegły kresu, bloki purpuru, sadzonki chorusa, bloki kości i bloki struktur nie pokazują się w odpowiednich kolorach na mapie. [Bug MC-87034] - Oddech smoka i obszar chmurowych mikstur jest niewidoczny na minimalnych ustawieniach cząstek. [Bug MC-88096] - Podczas używania jajek spawnujących na płotkach moby przelatują. [Bug MC-89064] - Piorun spawnuje konie szkielety kiedy doMobSpawning/spawn-monsters jest ustawione na false. [Bug MC-90191] - Stojaki na zbroję, rybiki cukrowe i endermity w łódkach gwałtownie wirują. [Bug MC-91728] - Strzały umoczone w miksturze krzywdy lub natychmiastowego leczenia nie dają żadnych efektów. [Bug MC-93619] - Wystrzelanie strzał umoczonych w miksturach w trybie kreatywnym zmniejsza ich liczbę. [Bug MC-93648] - Bałwany bez dyń na głowie odzyskują je. [Bug MC-94978] - Przedmioty wyrzucone z dozownika nie uderzają mobów przez parę pierwszych ticków. [Bug MC-95922] - Przedmioty zniszczonego wózka używają nazwy bytu. [Bug MC-96954] - Byty pasażerów są odmontowane po stronie klienta podczas renderowania. [Bug MC-97916] - Przedmioty poruszają się za szybko po ściśnięciu. [Bug MC-105560] - Podczas przeładowywania świata leje na granicach chunków blokują się. [Bug MC-105787] - Struktura pustki ma nieużywane pliki modeli.
  16. Polubienie (+1)
    Libter otrzymał(a) reputację od Ixidi za wpis, Minecraft Snapshot 16w32a - pierwszy snapshot Minecraft 1.11   
    Po paru miesiącach oczekiwania został wydany pierwszy snapshot nadchodzącej wersji 1.11! Zawiera on wiele zmian, ulepszeń i poprawek, a nawet kilka nowych błędów.
    Aby użyć snapshota należy otworzyć launcher i nacisnąć przycisk "New Profile", a następnie zaznaczyć "Enable experimental development snapshots" i nacisnąć "Save". Na koniec wystarczy wybrać nowo utworzoną wersję w lewym dolnym rogu launchera.
    Przed uruchomieniem snapshota należy wykonać kopię zapasową światów.
    Zmiany:
    Niektóre moby bardziej boją się wejść do wody. Jeszcze więcej jajek spawnujących różne moby. Typy mobów są podzielone w następujący sposób: strażnik (guardian) i starszy strażnik (elder guardian) szkielet, tułacz (stray) i czarny szkielet (wither skeleton) zombie, wieśniak zombie i posuch (husk) koń, koń szkielet (skeleton horse), koń zombie (zombie horse), muł i osioł Zmieniono czas trwania efektu głodu i nasycenia. Format paczek zasobów nieco się zmienił i będzie oznaczony numerem 3: Paczki w wersji 3 muszą używać wyłącznie małych liter w nazwach plików. Większość komend może już używać definicji blockstate zamiast numerycznych wartości metadanych. Bałwany są o 10% mniej derpowate. Solidniejsza obsługa nieprawidłowych przedmiotów. Burza będzie przyciągać mniej koni szkieletów. Szczegółowe informacje o zmianach znajdziesz w artykule:

    Naprawione błędy:
    [Bug MC-4] - Wypadające przedmioty lecą czasem w złym kierunku. [Bug MC-9] - Kowadło nie wydaje dźwięku po zniszczeniu. [Bug MC-87] - Podczas skalowania mapy papierem shift-kliknięcie na nią z trzymanym SHIFT nieodpowiednio skaluje. [Bug MC-679] - Kompas wskazuje zły kierunek po powrocie z netheru. [Bug MC-1555] - Przedmioty są kasowane kiedy receptura craftingu przepełnia ekwipunek. [Bug MC-2153] - Szyja kurczaka nie ma tekstury. [Bug MC-8293] - Dozowniki spawnują moby za blisko na osi Y. [Bug MC-14640] - Brak pasku głodu w łódce lub wagoniku. [Bug MC-46341] - Niektóre teksty nie są przetłumaczone i nie są dostępne na Crowdin. [Bug MC-83185] - Wędka w drugiej ręce znika. [Bug MC-83571] - Bossy o innej nazwie są widoczne jako "Wither"/"Enderdragon". [Bug MC-85320] - Cegły kresu, bloki purpuru, sadzonki chorusa, bloki kości i bloki struktur nie pokazują się w odpowiednich kolorach na mapie. [Bug MC-87034] - Oddech smoka i obszar chmurowych mikstur jest niewidoczny na minimalnych ustawieniach cząstek. [Bug MC-88096] - Podczas używania jajek spawnujących na płotkach moby przelatują. [Bug MC-89064] - Piorun spawnuje konie szkielety kiedy doMobSpawning/spawn-monsters jest ustawione na false. [Bug MC-90191] - Stojaki na zbroję, rybiki cukrowe i endermity w łódkach gwałtownie wirują. [Bug MC-91728] - Strzały umoczone w miksturze krzywdy lub natychmiastowego leczenia nie dają żadnych efektów. [Bug MC-93619] - Wystrzelanie strzał umoczonych w miksturach w trybie kreatywnym zmniejsza ich liczbę. [Bug MC-93648] - Bałwany bez dyń na głowie odzyskują je. [Bug MC-94978] - Przedmioty wyrzucone z dozownika nie uderzają mobów przez parę pierwszych ticków. [Bug MC-95922] - Przedmioty zniszczonego wózka używają nazwy bytu. [Bug MC-96954] - Byty pasażerów są odmontowane po stronie klienta podczas renderowania. [Bug MC-97916] - Przedmioty poruszają się za szybko po ściśnięciu. [Bug MC-105560] - Podczas przeładowywania świata leje na granicach chunków blokują się. [Bug MC-105787] - Struktura pustki ma nieużywane pliki modeli.
  17. Polubienie (+1)
    Libter otrzymał(a) reputację od _CookieMonster_ za wpis, Minecraft Snapshot 16w32a - pierwszy snapshot Minecraft 1.11   
    Po paru miesiącach oczekiwania został wydany pierwszy snapshot nadchodzącej wersji 1.11! Zawiera on wiele zmian, ulepszeń i poprawek, a nawet kilka nowych błędów.
    Aby użyć snapshota należy otworzyć launcher i nacisnąć przycisk "New Profile", a następnie zaznaczyć "Enable experimental development snapshots" i nacisnąć "Save". Na koniec wystarczy wybrać nowo utworzoną wersję w lewym dolnym rogu launchera.
    Przed uruchomieniem snapshota należy wykonać kopię zapasową światów.
    Zmiany:
    Niektóre moby bardziej boją się wejść do wody. Jeszcze więcej jajek spawnujących różne moby. Typy mobów są podzielone w następujący sposób: strażnik (guardian) i starszy strażnik (elder guardian) szkielet, tułacz (stray) i czarny szkielet (wither skeleton) zombie, wieśniak zombie i posuch (husk) koń, koń szkielet (skeleton horse), koń zombie (zombie horse), muł i osioł Zmieniono czas trwania efektu głodu i nasycenia. Format paczek zasobów nieco się zmienił i będzie oznaczony numerem 3: Paczki w wersji 3 muszą używać wyłącznie małych liter w nazwach plików. Większość komend może już używać definicji blockstate zamiast numerycznych wartości metadanych. Bałwany są o 10% mniej derpowate. Solidniejsza obsługa nieprawidłowych przedmiotów. Burza będzie przyciągać mniej koni szkieletów. Szczegółowe informacje o zmianach znajdziesz w artykule:

    Naprawione błędy:
    [Bug MC-4] - Wypadające przedmioty lecą czasem w złym kierunku. [Bug MC-9] - Kowadło nie wydaje dźwięku po zniszczeniu. [Bug MC-87] - Podczas skalowania mapy papierem shift-kliknięcie na nią z trzymanym SHIFT nieodpowiednio skaluje. [Bug MC-679] - Kompas wskazuje zły kierunek po powrocie z netheru. [Bug MC-1555] - Przedmioty są kasowane kiedy receptura craftingu przepełnia ekwipunek. [Bug MC-2153] - Szyja kurczaka nie ma tekstury. [Bug MC-8293] - Dozowniki spawnują moby za blisko na osi Y. [Bug MC-14640] - Brak pasku głodu w łódce lub wagoniku. [Bug MC-46341] - Niektóre teksty nie są przetłumaczone i nie są dostępne na Crowdin. [Bug MC-83185] - Wędka w drugiej ręce znika. [Bug MC-83571] - Bossy o innej nazwie są widoczne jako "Wither"/"Enderdragon". [Bug MC-85320] - Cegły kresu, bloki purpuru, sadzonki chorusa, bloki kości i bloki struktur nie pokazują się w odpowiednich kolorach na mapie. [Bug MC-87034] - Oddech smoka i obszar chmurowych mikstur jest niewidoczny na minimalnych ustawieniach cząstek. [Bug MC-88096] - Podczas używania jajek spawnujących na płotkach moby przelatują. [Bug MC-89064] - Piorun spawnuje konie szkielety kiedy doMobSpawning/spawn-monsters jest ustawione na false. [Bug MC-90191] - Stojaki na zbroję, rybiki cukrowe i endermity w łódkach gwałtownie wirują. [Bug MC-91728] - Strzały umoczone w miksturze krzywdy lub natychmiastowego leczenia nie dają żadnych efektów. [Bug MC-93619] - Wystrzelanie strzał umoczonych w miksturach w trybie kreatywnym zmniejsza ich liczbę. [Bug MC-93648] - Bałwany bez dyń na głowie odzyskują je. [Bug MC-94978] - Przedmioty wyrzucone z dozownika nie uderzają mobów przez parę pierwszych ticków. [Bug MC-95922] - Przedmioty zniszczonego wózka używają nazwy bytu. [Bug MC-96954] - Byty pasażerów są odmontowane po stronie klienta podczas renderowania. [Bug MC-97916] - Przedmioty poruszają się za szybko po ściśnięciu. [Bug MC-105560] - Podczas przeładowywania świata leje na granicach chunków blokują się. [Bug MC-105787] - Struktura pustki ma nieużywane pliki modeli.
  18. Polubienie (+1)
    Libter otrzymał(a) reputację od sopher za wpis, Minecraft Snapshot 16w32a - pierwszy snapshot Minecraft 1.11   
    Po paru miesiącach oczekiwania został wydany pierwszy snapshot nadchodzącej wersji 1.11! Zawiera on wiele zmian, ulepszeń i poprawek, a nawet kilka nowych błędów.
    Aby użyć snapshota należy otworzyć launcher i nacisnąć przycisk "New Profile", a następnie zaznaczyć "Enable experimental development snapshots" i nacisnąć "Save". Na koniec wystarczy wybrać nowo utworzoną wersję w lewym dolnym rogu launchera.
    Przed uruchomieniem snapshota należy wykonać kopię zapasową światów.
    Zmiany:
    Niektóre moby bardziej boją się wejść do wody. Jeszcze więcej jajek spawnujących różne moby. Typy mobów są podzielone w następujący sposób: strażnik (guardian) i starszy strażnik (elder guardian) szkielet, tułacz (stray) i czarny szkielet (wither skeleton) zombie, wieśniak zombie i posuch (husk) koń, koń szkielet (skeleton horse), koń zombie (zombie horse), muł i osioł Zmieniono czas trwania efektu głodu i nasycenia. Format paczek zasobów nieco się zmienił i będzie oznaczony numerem 3: Paczki w wersji 3 muszą używać wyłącznie małych liter w nazwach plików. Większość komend może już używać definicji blockstate zamiast numerycznych wartości metadanych. Bałwany są o 10% mniej derpowate. Solidniejsza obsługa nieprawidłowych przedmiotów. Burza będzie przyciągać mniej koni szkieletów. Szczegółowe informacje o zmianach znajdziesz w artykule:

    Naprawione błędy:
    [Bug MC-4] - Wypadające przedmioty lecą czasem w złym kierunku. [Bug MC-9] - Kowadło nie wydaje dźwięku po zniszczeniu. [Bug MC-87] - Podczas skalowania mapy papierem shift-kliknięcie na nią z trzymanym SHIFT nieodpowiednio skaluje. [Bug MC-679] - Kompas wskazuje zły kierunek po powrocie z netheru. [Bug MC-1555] - Przedmioty są kasowane kiedy receptura craftingu przepełnia ekwipunek. [Bug MC-2153] - Szyja kurczaka nie ma tekstury. [Bug MC-8293] - Dozowniki spawnują moby za blisko na osi Y. [Bug MC-14640] - Brak pasku głodu w łódce lub wagoniku. [Bug MC-46341] - Niektóre teksty nie są przetłumaczone i nie są dostępne na Crowdin. [Bug MC-83185] - Wędka w drugiej ręce znika. [Bug MC-83571] - Bossy o innej nazwie są widoczne jako "Wither"/"Enderdragon". [Bug MC-85320] - Cegły kresu, bloki purpuru, sadzonki chorusa, bloki kości i bloki struktur nie pokazują się w odpowiednich kolorach na mapie. [Bug MC-87034] - Oddech smoka i obszar chmurowych mikstur jest niewidoczny na minimalnych ustawieniach cząstek. [Bug MC-88096] - Podczas używania jajek spawnujących na płotkach moby przelatują. [Bug MC-89064] - Piorun spawnuje konie szkielety kiedy doMobSpawning/spawn-monsters jest ustawione na false. [Bug MC-90191] - Stojaki na zbroję, rybiki cukrowe i endermity w łódkach gwałtownie wirują. [Bug MC-91728] - Strzały umoczone w miksturze krzywdy lub natychmiastowego leczenia nie dają żadnych efektów. [Bug MC-93619] - Wystrzelanie strzał umoczonych w miksturach w trybie kreatywnym zmniejsza ich liczbę. [Bug MC-93648] - Bałwany bez dyń na głowie odzyskują je. [Bug MC-94978] - Przedmioty wyrzucone z dozownika nie uderzają mobów przez parę pierwszych ticków. [Bug MC-95922] - Przedmioty zniszczonego wózka używają nazwy bytu. [Bug MC-96954] - Byty pasażerów są odmontowane po stronie klienta podczas renderowania. [Bug MC-97916] - Przedmioty poruszają się za szybko po ściśnięciu. [Bug MC-105560] - Podczas przeładowywania świata leje na granicach chunków blokują się. [Bug MC-105787] - Struktura pustki ma nieużywane pliki modeli.
  19. Polubienie (+1)
    Libter otrzymał(a) reputację od boleknowak za wpis, Aktualizacja 0.15.4 dla Minecraft Pocket Edition   
    Już od wczoraj dostępna jest kolejna wersja Minecrafta dla urządzeń mobilnych oznaczona numerem 0.15.4. W aktualizacji nie dodano żadnych znaczących zmian w rozgrywce, jednak znalazło się tam sporo poprawek i usprawnień przede wszystkim dla użytkowników okularów wirtualnej rzeczywistości (VR) i Minecraft Windows 10 Edition.
    Nowości:
    Dodano diaboliczną paczkę skinów Villains
      Usprawnienia:
    Więcej poprawek lokalizacji. Naprawiono ruszający się interfejs podczas jeżdżenia na zwierzęciu w okularach VR. Naprawiono kilka błędów tekstur. Usprawniono wydajność i odczucia podczas używania okularów VR. Zwiększono odległość renderowania dla Minecraft Windows 10 Edition.
      Poprawki:
    Usunięto dyskomfort związany ze śniegiem i deszczem w okularach VR. Wiodące linie nie odłączają się od ręki podczas skakania w trybie Immersive w okularach VR. Smycze wyświetlają się poprawnie i nie powodują crashy w okularach VR. Naprawiono crash w ekwipunku. Poprawiono widoczność etykiet w ekwipunku konia. Mączka kostna i jajka spawnujące są zużywane w trybie Survival. Klawisz B przenoszący do menu głównego działa już w Minecraft Windows 10 Edition. Naprawiono crash podczas tworzenia lub wchodzenia do świata. Naprawiono crash podczas podróżowania po świecie z maksymalnym dystansem renderowania. Światy ze znakami UTF-8 w nazwie są wyświetlane w zakładce Play w Minecraft Windows 10 Edition. Naprawiono kilka błędów przy tworzeniu nowych Realms.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...