Skocz do zawartości

ShroN

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    525
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    ShroN otrzymał(a) reputację od syzyrk w KalamburY - skrypt na kalambury   
    KalamburY
    Siema, to mój chybaaa pierwszy skrypt na mini grę. No i jak sama nazwa tematu wskazuję jest to skrypt na kalambury, wersja BETA . Raczej nie będę tłumaczył na czym to polega tylko od razu przejdę do prezentacji skryptu
     
    Opis - działanie
    Zaczynamy najpierw od ustawiania spawnów i lobby - /kmodsh set spawn help. Są 4 spawny, spawn dla oglądających, zgadujących, budujących oraz lobby. Gdy ustawianie ich dobiegnie końca można wpisać komendę /kmodsh start - nabór do zabawy zostaje otwarty, każdy gracz z uprawnieniem może wpisać /kalambury dolacz, po wpisaniu tej komendy osoba dołącza do gry. Maksymalna ilość osób to 10. 
    Gdy ta ilość zostanie osiągnięta skrypt rozpoczyna zabawę automatycznie, po raz drugi zostaje wpisana komenda /kmodsh start ale już przez konsole i wszyscy zostają przeniesienie na odpowiedni spawn, następnie odbywa się "losowanie" osoby która będzie budowała i zostaje przeniesiona na odpowiedni spawn. Osobie tej zostaje wysłana wiadomość: "Twoje zadanie to: (zadanie)". Rozpoczyna się budowa. Jeżeli gracz wyjdzie podczas zabawy z minigry bądź z serwera, a jest jego kolejka, na arenę zostaje wklejony schemat i gra trwa dalej. Gdy 10 rund się odbędzie gra się kończy. Aby gra ponownie się rozpoczęła administrator musi wpisać /kmodsh start. Nagrody itp. uznałem że administrator będzie dawał sam iż to jest wersja eventowa. 
    Wracając do momentu przed rozpoczęciem zabawy, jeżeli nie ma odpowiedniej ilości uczestników gra nie wystartuje sama, musi admin wpisać sam /kmodsh start. Wtedy jeżeli jest dwóch lub więcej uczestników gra startuje. Rund jest tyle ile jest uczestników.
    Co do zadań, administrator będzie mógł sam dodać je, lub edytować, jednak trzeba (chodź to nie jest obowiązkowe) pamiętać o tworzeniu do nich schematów. Ale to dalej.
     
    Komendy & Uprawnienia:
    /kalambury - dla gracza - uprawnienie kmodsh.gracz /kmodsh - dla admina - uprawnienie kmodsh.*  
    Schematy:
    Aby skrypt dobrze działał musisz stworzyć schemat który będzie czyścił arenę, musisz stworzyć czystą wersje areny, nie całej a tylko miejsca gdzie gracz buduję i ją podpisać
    clear
    Następnie, po dodaniu zadania, musisz stworzyć schemat który będzie wczytywany jeżeli gracz wyjdzie z gry a jest jego kolejka, nazwe tego schematu bierzesz od 
    /kmodsh set quests ID answer ZADANIE
    zadanie - to własnie ta nazwa schematu
     
    Wymagania:
    - SkQuery
    - WildSkript
    - PirateSK - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Pobierz:
    Download: KILK <- jak znajdę to dodam
    Aktualnie wersji brak kilka rzeczy ale w następnej aktualizacji dodam czas i score board i kilka innych opcji.
    Pozdrawiam ShroN
     
  2. Super (+1)
    ShroN otrzymał(a) reputację od ErrorowyYT w Biblioteka do zarządzania serwerem   
    Cześć, chciałbym zaprezentować moją bibliotekę napisaną w języku PHP która umożliwia zintegrowanie aplikacji internetowej (strony WWW) z serwerem minecraft. Biblioteka obsługuje łączność Query (lub Ping) i Rcon, dostarcza takie rozwiązania jak:
    - sprawdzanie czy serwer jest online,
    - wyświetlenie listy graczy,
    - wyświetlenie ilości slotów,
    - wyświetlenie ilości graczy,
    - sprawdzenie czy gracz jest na serwerze,
    - innych danych dostępnych w Query,
    - wysyłanie komend i odbieranie odpowiedzi.
    - parser dla motd
    Ponadto opcjonalnie obsługuje protokół ssh który poszerza działanie biblioteki o takie rozwiązania jak:
    - uruchamianie serwera
    - zatrzymanie serwera
    - zabicie procesu serwera
    - sprawdzenie zużycia CPU
    - sprawdzenie zużycia przydzielonego RAMu
    - sprawdzenie przydzielonego RAMu do serwera
    - sprawdzenie całkowitej pamięci RAM
    - sprawdzenie zużycia całkowitej pamięci RAM
    - dokładną datę uruchomienia serwera
    - pobieranie logów serwera
    - parser dla server.properties
    Na aktualnie stan rzeczy projekt jest aktualizowany, stopniowo jest wdrażana dokumentacja, jednakże metody są tak trafnie nazwane że same się opisują i bez tego , również wdrażane jest TDD.
    Wymogiem do poprawnej implementacji biblioteki jest minimum znajomości programowania, composer, PHP w wersji 7.4 lub wyższej i opcjonalnie linux jeżeli chodzi o całe spektrum wyżej wymienionych rozwiązań do zarządzania serwerem.
    Projekt znajduje się na GitHub
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Pozdrawiam Ja
  3. Super (+1)
    ShroN otrzymał(a) reputację od Usunięty#29194 w Biblioteka do zarządzania serwerem   
    Cześć, chciałbym zaprezentować moją bibliotekę napisaną w języku PHP która umożliwia zintegrowanie aplikacji internetowej (strony WWW) z serwerem minecraft. Biblioteka obsługuje łączność Query (lub Ping) i Rcon, dostarcza takie rozwiązania jak:
    - sprawdzanie czy serwer jest online,
    - wyświetlenie listy graczy,
    - wyświetlenie ilości slotów,
    - wyświetlenie ilości graczy,
    - sprawdzenie czy gracz jest na serwerze,
    - innych danych dostępnych w Query,
    - wysyłanie komend i odbieranie odpowiedzi.
    - parser dla motd
    Ponadto opcjonalnie obsługuje protokół ssh który poszerza działanie biblioteki o takie rozwiązania jak:
    - uruchamianie serwera
    - zatrzymanie serwera
    - zabicie procesu serwera
    - sprawdzenie zużycia CPU
    - sprawdzenie zużycia przydzielonego RAMu
    - sprawdzenie przydzielonego RAMu do serwera
    - sprawdzenie całkowitej pamięci RAM
    - sprawdzenie zużycia całkowitej pamięci RAM
    - dokładną datę uruchomienia serwera
    - pobieranie logów serwera
    - parser dla server.properties
    Na aktualnie stan rzeczy projekt jest aktualizowany, stopniowo jest wdrażana dokumentacja, jednakże metody są tak trafnie nazwane że same się opisują i bez tego , również wdrażane jest TDD.
    Wymogiem do poprawnej implementacji biblioteki jest minimum znajomości programowania, composer, PHP w wersji 7.4 lub wyższej i opcjonalnie linux jeżeli chodzi o całe spektrum wyżej wymienionych rozwiązań do zarządzania serwerem.
    Projekt znajduje się na GitHub
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Pozdrawiam Ja
  4. Polubienie (+1)
    ShroN otrzymał(a) reputację od Briks w Strona dla serwera Minecraft [TEMPLATE]   
    Dodaj licencję bo strach używać 😅😅 przyokazji nie działa mi na telefonie guzik od menu.
     
  5. Super (+1)
    ShroN otrzymał(a) reputację od TakiJakTy w Biblioteka do zarządzania serwerem   
    Cześć, chciałbym zaprezentować moją bibliotekę napisaną w języku PHP która umożliwia zintegrowanie aplikacji internetowej (strony WWW) z serwerem minecraft. Biblioteka obsługuje łączność Query (lub Ping) i Rcon, dostarcza takie rozwiązania jak:
    - sprawdzanie czy serwer jest online,
    - wyświetlenie listy graczy,
    - wyświetlenie ilości slotów,
    - wyświetlenie ilości graczy,
    - sprawdzenie czy gracz jest na serwerze,
    - innych danych dostępnych w Query,
    - wysyłanie komend i odbieranie odpowiedzi.
    - parser dla motd
    Ponadto opcjonalnie obsługuje protokół ssh który poszerza działanie biblioteki o takie rozwiązania jak:
    - uruchamianie serwera
    - zatrzymanie serwera
    - zabicie procesu serwera
    - sprawdzenie zużycia CPU
    - sprawdzenie zużycia przydzielonego RAMu
    - sprawdzenie przydzielonego RAMu do serwera
    - sprawdzenie całkowitej pamięci RAM
    - sprawdzenie zużycia całkowitej pamięci RAM
    - dokładną datę uruchomienia serwera
    - pobieranie logów serwera
    - parser dla server.properties
    Na aktualnie stan rzeczy projekt jest aktualizowany, stopniowo jest wdrażana dokumentacja, jednakże metody są tak trafnie nazwane że same się opisują i bez tego , również wdrażane jest TDD.
    Wymogiem do poprawnej implementacji biblioteki jest minimum znajomości programowania, composer, PHP w wersji 7.4 lub wyższej i opcjonalnie linux jeżeli chodzi o całe spektrum wyżej wymienionych rozwiązań do zarządzania serwerem.
    Projekt znajduje się na GitHub
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Pozdrawiam Ja
  6. Super (+1)
    ShroN otrzymał(a) reputację od ProX3Q w Biblioteka do zarządzania serwerem   
    Cześć, chciałbym zaprezentować moją bibliotekę napisaną w języku PHP która umożliwia zintegrowanie aplikacji internetowej (strony WWW) z serwerem minecraft. Biblioteka obsługuje łączność Query (lub Ping) i Rcon, dostarcza takie rozwiązania jak:
    - sprawdzanie czy serwer jest online,
    - wyświetlenie listy graczy,
    - wyświetlenie ilości slotów,
    - wyświetlenie ilości graczy,
    - sprawdzenie czy gracz jest na serwerze,
    - innych danych dostępnych w Query,
    - wysyłanie komend i odbieranie odpowiedzi.
    - parser dla motd
    Ponadto opcjonalnie obsługuje protokół ssh który poszerza działanie biblioteki o takie rozwiązania jak:
    - uruchamianie serwera
    - zatrzymanie serwera
    - zabicie procesu serwera
    - sprawdzenie zużycia CPU
    - sprawdzenie zużycia przydzielonego RAMu
    - sprawdzenie przydzielonego RAMu do serwera
    - sprawdzenie całkowitej pamięci RAM
    - sprawdzenie zużycia całkowitej pamięci RAM
    - dokładną datę uruchomienia serwera
    - pobieranie logów serwera
    - parser dla server.properties
    Na aktualnie stan rzeczy projekt jest aktualizowany, stopniowo jest wdrażana dokumentacja, jednakże metody są tak trafnie nazwane że same się opisują i bez tego , również wdrażane jest TDD.
    Wymogiem do poprawnej implementacji biblioteki jest minimum znajomości programowania, composer, PHP w wersji 7.4 lub wyższej i opcjonalnie linux jeżeli chodzi o całe spektrum wyżej wymienionych rozwiązań do zarządzania serwerem.
    Projekt znajduje się na GitHub
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Pozdrawiam Ja
  7. Tak działa wolny rynek (+1)
    ShroN otrzymał(a) reputację od Shateq w Jeden Rcon, trzy serwery.   
    Podejrzewam że posiadasz jakieś minimum i rozumiesz kod, tu masz bibliotekę potrzebną do tego: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    No więc:
    include("src/Rcon.php"); $command = "op ShroN"; $host = "some.minecraftserver.com"; //serwer 1 $rcon = new Thedudeguy\Rcon($host, 25575, "pass1", 3); $rcon->connect(); if (!$rcon->isConnected()) { echo "Blad polaczenia dla: 25575"; } else { $rcon->sendCommand($command); echo "Odpowiedz serwera: " . $rcon->getResponse(); } //serwer 2 $rcon = new Thedudeguy\Rcon($host, 25585, "pass2", 3); $rcon->connect(); if (!$rcon->isConnected()) { echo "Blad polaczenia dla: 25585"; } else { $rcon->sendCommand($command); echo "Odpowiedz serwera: " . $rcon->getResponse(); } Mam rozumieć że nie wiedziałeś jak zrobić kopiuj - wklej tego samego kodu?
    Łap jeszcze kod zoptymalizowany:
    include("src/Rcon.php"); $command = "op ShroN"; $host = "some.minecraftserver.com"; $servers = [[25575, "pass1"], [25585, "pass2"], [25595, "pass3"]]; foreach ($servers as $server) { $rcon = new Thedudeguy\Rcon($host, $server[0], $server[1], 3); $rcon->connect(); if (!$rcon->isConnected()) { echo "Blad polaczenia dla: " . $server[0]; continue; } $rcon->sendCommand($command); echo "Odpowiedz serwera: " . $rcon->getResponse(); } Pozdrawiam
  8. Tak działa wolny rynek (+1)
    ShroN otrzymał(a) reputację od Usunięty#29194 w Jeden Rcon, trzy serwery.   
    Podejrzewam że posiadasz jakieś minimum i rozumiesz kod, tu masz bibliotekę potrzebną do tego: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    No więc:
    include("src/Rcon.php"); $command = "op ShroN"; $host = "some.minecraftserver.com"; //serwer 1 $rcon = new Thedudeguy\Rcon($host, 25575, "pass1", 3); $rcon->connect(); if (!$rcon->isConnected()) { echo "Blad polaczenia dla: 25575"; } else { $rcon->sendCommand($command); echo "Odpowiedz serwera: " . $rcon->getResponse(); } //serwer 2 $rcon = new Thedudeguy\Rcon($host, 25585, "pass2", 3); $rcon->connect(); if (!$rcon->isConnected()) { echo "Blad polaczenia dla: 25585"; } else { $rcon->sendCommand($command); echo "Odpowiedz serwera: " . $rcon->getResponse(); } Mam rozumieć że nie wiedziałeś jak zrobić kopiuj - wklej tego samego kodu?
    Łap jeszcze kod zoptymalizowany:
    include("src/Rcon.php"); $command = "op ShroN"; $host = "some.minecraftserver.com"; $servers = [[25575, "pass1"], [25585, "pass2"], [25595, "pass3"]]; foreach ($servers as $server) { $rcon = new Thedudeguy\Rcon($host, $server[0], $server[1], 3); $rcon->connect(); if (!$rcon->isConnected()) { echo "Blad polaczenia dla: " . $server[0]; continue; } $rcon->sendCommand($command); echo "Odpowiedz serwera: " . $rcon->getResponse(); } Pozdrawiam
  9. Super (+1)
    ShroN otrzymał(a) reputację od Wojciu w Jak zrobić przyjazne linki bez rozszerzeń plików?   
    No więc to jest FURL (F od friendly), używa się go do routingu najczęściej z MVC. Żeby coś takiego osiągnąć wystarczy odpowiednio zmodyfikować/utworzyć plik .htaccess w miejscu gdzie posiadasz index.php zakładając że twój serwer oparty jest o apache2. 
    W google polecam poszukać używając frazy "php routing with htaccess", natomiast tu masz pierwszy link z brzegu:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

    Pozdrawiam
  10. Polubienie (+1)
    ShroN otrzymał(a) reputację od _Of3k w Biblioteka do zarządzania serwerem   
    Cześć, chciałbym zaprezentować moją bibliotekę napisaną w języku PHP która umożliwia zintegrowanie aplikacji internetowej (strony WWW) z serwerem minecraft. Biblioteka obsługuje łączność Query (lub Ping) i Rcon, dostarcza takie rozwiązania jak:
    - sprawdzanie czy serwer jest online,
    - wyświetlenie listy graczy,
    - wyświetlenie ilości slotów,
    - wyświetlenie ilości graczy,
    - sprawdzenie czy gracz jest na serwerze,
    - innych danych dostępnych w Query,
    - wysyłanie komend i odbieranie odpowiedzi.
    - parser dla motd
    Ponadto opcjonalnie obsługuje protokół ssh który poszerza działanie biblioteki o takie rozwiązania jak:
    - uruchamianie serwera
    - zatrzymanie serwera
    - zabicie procesu serwera
    - sprawdzenie zużycia CPU
    - sprawdzenie zużycia przydzielonego RAMu
    - sprawdzenie przydzielonego RAMu do serwera
    - sprawdzenie całkowitej pamięci RAM
    - sprawdzenie zużycia całkowitej pamięci RAM
    - dokładną datę uruchomienia serwera
    - pobieranie logów serwera
    - parser dla server.properties
    Na aktualnie stan rzeczy projekt jest aktualizowany, stopniowo jest wdrażana dokumentacja, jednakże metody są tak trafnie nazwane że same się opisują i bez tego , również wdrażane jest TDD.
    Wymogiem do poprawnej implementacji biblioteki jest minimum znajomości programowania, composer, PHP w wersji 7.4 lub wyższej i opcjonalnie linux jeżeli chodzi o całe spektrum wyżej wymienionych rozwiązań do zarządzania serwerem.
    Projekt znajduje się na GitHub
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Pozdrawiam Ja
  11. Super (+1)
    ShroN otrzymał(a) reputację od Arek24g w Biblioteka do zarządzania serwerem   
    Cześć, chciałbym zaprezentować moją bibliotekę napisaną w języku PHP która umożliwia zintegrowanie aplikacji internetowej (strony WWW) z serwerem minecraft. Biblioteka obsługuje łączność Query (lub Ping) i Rcon, dostarcza takie rozwiązania jak:
    - sprawdzanie czy serwer jest online,
    - wyświetlenie listy graczy,
    - wyświetlenie ilości slotów,
    - wyświetlenie ilości graczy,
    - sprawdzenie czy gracz jest na serwerze,
    - innych danych dostępnych w Query,
    - wysyłanie komend i odbieranie odpowiedzi.
    - parser dla motd
    Ponadto opcjonalnie obsługuje protokół ssh który poszerza działanie biblioteki o takie rozwiązania jak:
    - uruchamianie serwera
    - zatrzymanie serwera
    - zabicie procesu serwera
    - sprawdzenie zużycia CPU
    - sprawdzenie zużycia przydzielonego RAMu
    - sprawdzenie przydzielonego RAMu do serwera
    - sprawdzenie całkowitej pamięci RAM
    - sprawdzenie zużycia całkowitej pamięci RAM
    - dokładną datę uruchomienia serwera
    - pobieranie logów serwera
    - parser dla server.properties
    Na aktualnie stan rzeczy projekt jest aktualizowany, stopniowo jest wdrażana dokumentacja, jednakże metody są tak trafnie nazwane że same się opisują i bez tego , również wdrażane jest TDD.
    Wymogiem do poprawnej implementacji biblioteki jest minimum znajomości programowania, composer, PHP w wersji 7.4 lub wyższej i opcjonalnie linux jeżeli chodzi o całe spektrum wyżej wymienionych rozwiązań do zarządzania serwerem.
    Projekt znajduje się na GitHub
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Pozdrawiam Ja
  12. Super (+1)
    ShroN otrzymał(a) reputację od Hasanoes_022 w Biblioteka do zarządzania serwerem   
    Cześć, chciałbym zaprezentować moją bibliotekę napisaną w języku PHP która umożliwia zintegrowanie aplikacji internetowej (strony WWW) z serwerem minecraft. Biblioteka obsługuje łączność Query (lub Ping) i Rcon, dostarcza takie rozwiązania jak:
    - sprawdzanie czy serwer jest online,
    - wyświetlenie listy graczy,
    - wyświetlenie ilości slotów,
    - wyświetlenie ilości graczy,
    - sprawdzenie czy gracz jest na serwerze,
    - innych danych dostępnych w Query,
    - wysyłanie komend i odbieranie odpowiedzi.
    - parser dla motd
    Ponadto opcjonalnie obsługuje protokół ssh który poszerza działanie biblioteki o takie rozwiązania jak:
    - uruchamianie serwera
    - zatrzymanie serwera
    - zabicie procesu serwera
    - sprawdzenie zużycia CPU
    - sprawdzenie zużycia przydzielonego RAMu
    - sprawdzenie przydzielonego RAMu do serwera
    - sprawdzenie całkowitej pamięci RAM
    - sprawdzenie zużycia całkowitej pamięci RAM
    - dokładną datę uruchomienia serwera
    - pobieranie logów serwera
    - parser dla server.properties
    Na aktualnie stan rzeczy projekt jest aktualizowany, stopniowo jest wdrażana dokumentacja, jednakże metody są tak trafnie nazwane że same się opisują i bez tego , również wdrażane jest TDD.
    Wymogiem do poprawnej implementacji biblioteki jest minimum znajomości programowania, composer, PHP w wersji 7.4 lub wyższej i opcjonalnie linux jeżeli chodzi o całe spektrum wyżej wymienionych rozwiązań do zarządzania serwerem.
    Projekt znajduje się na GitHub
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Pozdrawiam Ja
  13. Super (+1)
    ShroN otrzymał(a) reputację od nwse w Biblioteka do zarządzania serwerem   
    Cześć, chciałbym zaprezentować moją bibliotekę napisaną w języku PHP która umożliwia zintegrowanie aplikacji internetowej (strony WWW) z serwerem minecraft. Biblioteka obsługuje łączność Query (lub Ping) i Rcon, dostarcza takie rozwiązania jak:
    - sprawdzanie czy serwer jest online,
    - wyświetlenie listy graczy,
    - wyświetlenie ilości slotów,
    - wyświetlenie ilości graczy,
    - sprawdzenie czy gracz jest na serwerze,
    - innych danych dostępnych w Query,
    - wysyłanie komend i odbieranie odpowiedzi.
    - parser dla motd
    Ponadto opcjonalnie obsługuje protokół ssh który poszerza działanie biblioteki o takie rozwiązania jak:
    - uruchamianie serwera
    - zatrzymanie serwera
    - zabicie procesu serwera
    - sprawdzenie zużycia CPU
    - sprawdzenie zużycia przydzielonego RAMu
    - sprawdzenie przydzielonego RAMu do serwera
    - sprawdzenie całkowitej pamięci RAM
    - sprawdzenie zużycia całkowitej pamięci RAM
    - dokładną datę uruchomienia serwera
    - pobieranie logów serwera
    - parser dla server.properties
    Na aktualnie stan rzeczy projekt jest aktualizowany, stopniowo jest wdrażana dokumentacja, jednakże metody są tak trafnie nazwane że same się opisują i bez tego , również wdrażane jest TDD.
    Wymogiem do poprawnej implementacji biblioteki jest minimum znajomości programowania, composer, PHP w wersji 7.4 lub wyższej i opcjonalnie linux jeżeli chodzi o całe spektrum wyżej wymienionych rozwiązań do zarządzania serwerem.
    Projekt znajduje się na GitHub
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Pozdrawiam Ja
  14. Polubienie (+1)
    ShroN przyznał(a) reputację dla dudekm w Biblioteka do zarządzania serwerem   
    Super. Dopisz jeszcze testy i będzie elegancko
  15. Polubienie (+1)
    ShroN otrzymał(a) reputację od boleknowak w Biblioteka do zarządzania serwerem   
    Cześć, chciałbym zaprezentować moją bibliotekę napisaną w języku PHP która umożliwia zintegrowanie aplikacji internetowej (strony WWW) z serwerem minecraft. Biblioteka obsługuje łączność Query (lub Ping) i Rcon, dostarcza takie rozwiązania jak:
    - sprawdzanie czy serwer jest online,
    - wyświetlenie listy graczy,
    - wyświetlenie ilości slotów,
    - wyświetlenie ilości graczy,
    - sprawdzenie czy gracz jest na serwerze,
    - innych danych dostępnych w Query,
    - wysyłanie komend i odbieranie odpowiedzi.
    - parser dla motd
    Ponadto opcjonalnie obsługuje protokół ssh który poszerza działanie biblioteki o takie rozwiązania jak:
    - uruchamianie serwera
    - zatrzymanie serwera
    - zabicie procesu serwera
    - sprawdzenie zużycia CPU
    - sprawdzenie zużycia przydzielonego RAMu
    - sprawdzenie przydzielonego RAMu do serwera
    - sprawdzenie całkowitej pamięci RAM
    - sprawdzenie zużycia całkowitej pamięci RAM
    - dokładną datę uruchomienia serwera
    - pobieranie logów serwera
    - parser dla server.properties
    Na aktualnie stan rzeczy projekt jest aktualizowany, stopniowo jest wdrażana dokumentacja, jednakże metody są tak trafnie nazwane że same się opisują i bez tego , również wdrażane jest TDD.
    Wymogiem do poprawnej implementacji biblioteki jest minimum znajomości programowania, composer, PHP w wersji 7.4 lub wyższej i opcjonalnie linux jeżeli chodzi o całe spektrum wyżej wymienionych rozwiązań do zarządzania serwerem.
    Projekt znajduje się na GitHub
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Pozdrawiam Ja
  16. Polubienie (+1)
    ShroN otrzymał(a) reputację od Briks w Biblioteka do zarządzania serwerem   
    Cześć, chciałbym zaprezentować moją bibliotekę napisaną w języku PHP która umożliwia zintegrowanie aplikacji internetowej (strony WWW) z serwerem minecraft. Biblioteka obsługuje łączność Query (lub Ping) i Rcon, dostarcza takie rozwiązania jak:
    - sprawdzanie czy serwer jest online,
    - wyświetlenie listy graczy,
    - wyświetlenie ilości slotów,
    - wyświetlenie ilości graczy,
    - sprawdzenie czy gracz jest na serwerze,
    - innych danych dostępnych w Query,
    - wysyłanie komend i odbieranie odpowiedzi.
    - parser dla motd
    Ponadto opcjonalnie obsługuje protokół ssh który poszerza działanie biblioteki o takie rozwiązania jak:
    - uruchamianie serwera
    - zatrzymanie serwera
    - zabicie procesu serwera
    - sprawdzenie zużycia CPU
    - sprawdzenie zużycia przydzielonego RAMu
    - sprawdzenie przydzielonego RAMu do serwera
    - sprawdzenie całkowitej pamięci RAM
    - sprawdzenie zużycia całkowitej pamięci RAM
    - dokładną datę uruchomienia serwera
    - pobieranie logów serwera
    - parser dla server.properties
    Na aktualnie stan rzeczy projekt jest aktualizowany, stopniowo jest wdrażana dokumentacja, jednakże metody są tak trafnie nazwane że same się opisują i bez tego , również wdrażane jest TDD.
    Wymogiem do poprawnej implementacji biblioteki jest minimum znajomości programowania, composer, PHP w wersji 7.4 lub wyższej i opcjonalnie linux jeżeli chodzi o całe spektrum wyżej wymienionych rozwiązań do zarządzania serwerem.
    Projekt znajduje się na GitHub
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Pozdrawiam Ja
  17. Polubienie (+1)
    ShroN otrzymał(a) reputację od CubeStorm w Biblioteka do zarządzania serwerem   
    Cześć, chciałbym zaprezentować moją bibliotekę napisaną w języku PHP która umożliwia zintegrowanie aplikacji internetowej (strony WWW) z serwerem minecraft. Biblioteka obsługuje łączność Query (lub Ping) i Rcon, dostarcza takie rozwiązania jak:
    - sprawdzanie czy serwer jest online,
    - wyświetlenie listy graczy,
    - wyświetlenie ilości slotów,
    - wyświetlenie ilości graczy,
    - sprawdzenie czy gracz jest na serwerze,
    - innych danych dostępnych w Query,
    - wysyłanie komend i odbieranie odpowiedzi.
    - parser dla motd
    Ponadto opcjonalnie obsługuje protokół ssh który poszerza działanie biblioteki o takie rozwiązania jak:
    - uruchamianie serwera
    - zatrzymanie serwera
    - zabicie procesu serwera
    - sprawdzenie zużycia CPU
    - sprawdzenie zużycia przydzielonego RAMu
    - sprawdzenie przydzielonego RAMu do serwera
    - sprawdzenie całkowitej pamięci RAM
    - sprawdzenie zużycia całkowitej pamięci RAM
    - dokładną datę uruchomienia serwera
    - pobieranie logów serwera
    - parser dla server.properties
    Na aktualnie stan rzeczy projekt jest aktualizowany, stopniowo jest wdrażana dokumentacja, jednakże metody są tak trafnie nazwane że same się opisują i bez tego , również wdrażane jest TDD.
    Wymogiem do poprawnej implementacji biblioteki jest minimum znajomości programowania, composer, PHP w wersji 7.4 lub wyższej i opcjonalnie linux jeżeli chodzi o całe spektrum wyżej wymienionych rozwiązań do zarządzania serwerem.
    Projekt znajduje się na GitHub
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Pozdrawiam Ja
  18. Super (+1)
    ShroN otrzymał(a) reputację od xAxee w Biblioteka do zarządzania serwerem   
    Cześć, chciałbym zaprezentować moją bibliotekę napisaną w języku PHP która umożliwia zintegrowanie aplikacji internetowej (strony WWW) z serwerem minecraft. Biblioteka obsługuje łączność Query (lub Ping) i Rcon, dostarcza takie rozwiązania jak:
    - sprawdzanie czy serwer jest online,
    - wyświetlenie listy graczy,
    - wyświetlenie ilości slotów,
    - wyświetlenie ilości graczy,
    - sprawdzenie czy gracz jest na serwerze,
    - innych danych dostępnych w Query,
    - wysyłanie komend i odbieranie odpowiedzi.
    - parser dla motd
    Ponadto opcjonalnie obsługuje protokół ssh który poszerza działanie biblioteki o takie rozwiązania jak:
    - uruchamianie serwera
    - zatrzymanie serwera
    - zabicie procesu serwera
    - sprawdzenie zużycia CPU
    - sprawdzenie zużycia przydzielonego RAMu
    - sprawdzenie przydzielonego RAMu do serwera
    - sprawdzenie całkowitej pamięci RAM
    - sprawdzenie zużycia całkowitej pamięci RAM
    - dokładną datę uruchomienia serwera
    - pobieranie logów serwera
    - parser dla server.properties
    Na aktualnie stan rzeczy projekt jest aktualizowany, stopniowo jest wdrażana dokumentacja, jednakże metody są tak trafnie nazwane że same się opisują i bez tego , również wdrażane jest TDD.
    Wymogiem do poprawnej implementacji biblioteki jest minimum znajomości programowania, composer, PHP w wersji 7.4 lub wyższej i opcjonalnie linux jeżeli chodzi o całe spektrum wyżej wymienionych rozwiązań do zarządzania serwerem.
    Projekt znajduje się na GitHub
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Pozdrawiam Ja
  19. Polubienie (+1)
    ShroN otrzymał(a) reputację od Sewer w Biblioteka do zarządzania serwerem   
    Cześć, chciałbym zaprezentować moją bibliotekę napisaną w języku PHP która umożliwia zintegrowanie aplikacji internetowej (strony WWW) z serwerem minecraft. Biblioteka obsługuje łączność Query (lub Ping) i Rcon, dostarcza takie rozwiązania jak:
    - sprawdzanie czy serwer jest online,
    - wyświetlenie listy graczy,
    - wyświetlenie ilości slotów,
    - wyświetlenie ilości graczy,
    - sprawdzenie czy gracz jest na serwerze,
    - innych danych dostępnych w Query,
    - wysyłanie komend i odbieranie odpowiedzi.
    - parser dla motd
    Ponadto opcjonalnie obsługuje protokół ssh który poszerza działanie biblioteki o takie rozwiązania jak:
    - uruchamianie serwera
    - zatrzymanie serwera
    - zabicie procesu serwera
    - sprawdzenie zużycia CPU
    - sprawdzenie zużycia przydzielonego RAMu
    - sprawdzenie przydzielonego RAMu do serwera
    - sprawdzenie całkowitej pamięci RAM
    - sprawdzenie zużycia całkowitej pamięci RAM
    - dokładną datę uruchomienia serwera
    - pobieranie logów serwera
    - parser dla server.properties
    Na aktualnie stan rzeczy projekt jest aktualizowany, stopniowo jest wdrażana dokumentacja, jednakże metody są tak trafnie nazwane że same się opisują i bez tego , również wdrażane jest TDD.
    Wymogiem do poprawnej implementacji biblioteki jest minimum znajomości programowania, composer, PHP w wersji 7.4 lub wyższej i opcjonalnie linux jeżeli chodzi o całe spektrum wyżej wymienionych rozwiązań do zarządzania serwerem.
    Projekt znajduje się na GitHub
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Pozdrawiam Ja
  20. Super (+1)
    ShroN przyznał(a) reputację dla Rodzio w MineBlock.PL >> Twój serwer MiniGames   
    Witajcie!
    Chciałbym Was serdecznie zaprosić na nasz serwer MiniGames - MineBlock.PL
    Projekt tworzymy od ponad roku, a dla graczy jest dostępny od 31.12.2019
    Wszystkie gry, które posiadamy, zostały stworzone z ogromną starannością, możemy pochwalić się ogromem autorskich rozwiązań.
     
     
    Najważniejsze informacje:
    Adres IP: MineBlock.PL
    Rodzaj: MiniGames
    Wersja: 1.8.x - 1.15
    FanPage: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Discord: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Strona: W budowie

     
     

    Obecnie na serwerze można znależć takie gry jak:
    SkyWars
    WaterWars
    UHC
    PaintBall
    BowwBattle
    ButterSlap
    i wiele więcej.
     
    Zapraszam do dalszej części prezentacji:

  21. Polubienie (+1)
    ShroN otrzymał(a) reputację od Usunięty#22684 w [FunnyGuilds WWW] Poprawiony FunnyWeb   
    Zobacz tu https://github.com/bubanga/PaymentAPI moja stara biblioteka, koszmarnie napisana ale ma kilka bramek SMS, możesz sobie przepisać.
  22. Super (+1)
    ShroN otrzymał(a) reputację od xAxee w IShopNoRCON - skrypt na ItemShop SMS   
    Witam was, chciałbym wam przedstawić mój, darmowy, autorski ItemShop.
    Odróżnia się od innych IS jednym aspektem, a konkretnie nie wymaga:
    Rcon i MySQL aby połączyć się ze serwerem.
    Opis
    IS jest w fazie BETA więc na pewno pojawią się bugi, nad IS nadal pracuję więc będę je poprawiał.
    PA (panel admina) logujesz się danymi które podasz w pliku install.php podczas instalacji IS.
    Po zalogowaniu będziesz na stronie głównie,  w oknie znajdują się informacje dot. IS, aktualizacje itp.
    Po wybraniu guzika "Oferty" z menu w oknie pojawi Ci się możliwość sterowania ofertami. 
    Czyli możliwość dodania nowej oferty, edytowanie jej, czy usunięcie.
    Do każdej z nich możesz dodać nieograniczoną liczbę voucherów lub go usunąć.
    Po wybraniu guzika "Uzytkownicy" z menu w oknie pojawi Ci się możliwość sterowania adminami.
    Czyli możliwość dodania nowego admina, edytowanie mu hasła czy usunięcie go.
    Jeżeli użytkownik stworzony w pliku install.php ma ID w bazie mysql 1 nie będzie się dało go usunąć z racji bezpieczeństwa, użytkownik ten jest Głównym administratorem.
    Wygląd IS, można zmieniać w config.php a konkretnie: tło IS, banner (logo), kolor tła ofert, ikona tła ofert, kolor nazw ofert. Zmienić można również stopę, adres do regulaminu itp.
    Wygląd IS można zobaczyć poniżej.
     
    Instalacja
     
    1. Logujesz się do FTP (SFTP)
    2. Wrzucasz pliki które możesz pobrać poniżej
    3. Ustawiasz chomdy (uprawnienia) na 0777 (777)
    Folderowi players Plikowi shop.php  4. Wchodzisz w 
    /config/config.php 5. Ustawiasz wygląd IS, wpisujesz dane do MySQL, wybierasz hosting SMS, czyli ProfitSMS, HomePay lub DotPay, uzupełniasz dane w zależności jaki wybrałeś hosting SMS. Po wszystkim zapisz plik.
    6. Wychodzisz z folderu config.
    7. Wejdź w strona na której masz pliki IS.
    8. Do adresu dopisz:
    /admin/install.php Jeżeli w adresie przed wpisaniem /admin/install.php znajduje się dopisek index.php to go USUŃ i dopiero dopisz /admin/install.php.
    9. Wpisz dane którymi będziesz się logował do panelu admina.
    10. Wejdź w FTP, następnie wejdź w folder admin.
    11. Usuń plik install.php.
    12. Wróć do przeglądarki.
    13. Wejdź w strona na której masz pliki IS.
    14. Do adresu dopisz:
    /admin/index.php Jeżeli w adresie przed wpisaniem /admin/index.php znajduje się dopisek index.php to go USUŃ i dopiero dopisz /admin/index.php.
    15. Zaloguj się danymi które podałeś podczas instalacji.
    16. Tworzysz nową tabele w mysql
    17. Importujesz plik baza.sql do bazy mysql
    18. Gotowe
    Łączenie serwera z IS
    Aby wszystko działało na serwerze musisz posiadać 2 pluginy:
    - Skript - WildSkript Oraz autorski skrypt ItOdSh który podam poniżej.
    Jeżeli to wszystko posiadasz, zresetuj skrypt ItOdSh, jeżeli wszystko dobrze działa powinien stworzyć się folder ItOdSh w plugins
    1. Wejdź w folder /plugins/itodsh/.
    2. Otworz plik config.yml.
    3. Teraz będzie łączenie serwera z IS. po www: wpisz Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! i dopisz /players/
    Przykład:
    www: http://dayzmc.pl/itemshop/players/ 4. Zapisz plik.
    5. Zresetuj skrypt itodsh.
    6. Gotowe! Połączyłeś serwer z ItemShop'em!
    Dodawanie oferty
    1. Wejdź na serwer minecraft
    2. Wpisz komendę /itodsh stworz NAZWAOFERTY
    3. Po stworzeniu oferty musisz dodać komendy do niej, zmienną nicku gracza jest _NICK_
    4. Wpisz komendę /itodsh dodaj NAZWAOFERTY komenda
    Przykład:
    /itodsh dodaj vip bc Gracz _NICK_ kupil range VIP! /itodsh dodaj vip pex user _NICK_ set group VIP Możesz wpisać nie ograniczoną liczbę komend.
    5. Teraz przejdź do przeglądarki a następnie do panelu admina itemshopu
    6. Wybierz w menu guzik "Oferty" następnie guzik "Dodaj".
    7. Uzupełnij wszystkie pole według własnego uznania, lecz w oknie Oferta wpisz nazwe oferty która stworzyłeś na serwerze
    8. Kliknij guzik Dodaj, i już, gotowe 
    Komendy
    /itodsh stworz oferta - tworzysz oferte która użyjesz w IS /itodsh dodaj oferta komenda (bez /) - dodajesz komende która ma zostać wykonana po kupnie oferty /itodsh zobacz oferta - sprawdzasz jakie są komendy w ofercie /itodsh daj oferta nick - dajesz/sprawdzasz oferte dając ją komuś ChangeLog
     
    DEMO
     
     
    Pobrane
    ItemShop:
    Wersja 0.1 [beta] - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Skan: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    Skrypt:
    Wersja 0.2 - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Zapraszam również na moją stronę na której znajdziesz więcej moich skryptów:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
    TODO
     
     
    BUGI
     
     
     
    UWAGA: 
    - Nie wolno usunąć żadnego pliku z folderu players
    - Nie wolno nic zmieniać w pliku id.yml który znajduje się w folderze ItOdSh
    Z ItemShop'em pomagał @krzysek
    Pozdrawiam ShroN
     
    Zapraszam również na moją stronę na której znajdziesz więcej moich skryptów:
  23. Polubienie (+1)
    ShroN otrzymał(a) reputację od xAxee w Projekt itemshopu   
    Witam, jestem młodym deweloperem PHP i zamierzam wyjść w końcu na przeciw oczekiwaniom ludzi którzy szukają naprawdę itemshopu dla swojego serwera, jestem świadomy faktu iż było wiele darmowych itemshopów ale prawdą jest że, nigdy nie zostały w pełni upublicznione lub ukończone. Dlatego postanowiłem że takowego stworzę. Szukam osoby chętne do pomocy które mają jakiekolwiek pojęcie o tworzeniu grafiki, programowaniu PHP 7 czy potrafiące tworzyć szablony w Bootstrapie 4 - zachęcam do kontaktu na PW
    Projekt jest non-profit to znaczy że będzie tworzony za darmo i będzie w pełni upubliczniony (cały jego kod źródłowy). Całość będzie napisana w Symfony 4.
    Czekam na chętnych i na informacje w komentarzach co powinno się w nim znaleźć.
    Pozdrawiam
     
  24. Polubienie (+1)
    ShroN otrzymał(a) reputację od WiktorMasteR w może mi ktoś napisac prostą instrukcje warunkową PHP   
    Okej zacznijmy od tego skoro problem jest prosty to czemu sam go nie rozwiążesz? W końcu na to wskazuje tytuł.
    Dalej proszę Cie, weź idź i naucz się podstaw a nie wybiórczo bo tak się nie da. Nie napisze ci gotowca ale opisze ci twoje błędy:
    - argument do przekierowania header jest tekstem, więc pomyśl dla czego Ci nie działa i czego w kodzie brakuje.
    - brakuje ci znacznika końca wiersza przy header
    - dla instrucji if nie używa się przecinków bo co one miałby by oznaczać? OR czy AND?
    Dałem ci jasną informacje co masz w kodzie nie tak, jeżeli to jest trudne i nie będzie Ci się chodź trochy chciało wysilić i pochylić nad problemem to albo odpuść sobie programowanie albo zacznij od początku jakiś kurs.

    Pozdrawiam

    Pozdrawiam
  25. Polubienie (+1)
    ShroN przyznał(a) reputację dla Shazad w PAC - Autorski System AntyCheat |AntyKillAura z Botem|   
    Witam
    Chciał bym wam dzisiaj mój mały skrypcik na antycheat która jest tak pożądany na wielu serwerach. Jest tam również AntyAura z botem .

    Mam nadzieję że się spodoba
    Działanie:
    KillAura: Po wejściu na serwer za plecami respi się bot po uderzeniu którego wysłana zostaje wiadomość do administracji, gracz zostaje wyrzucony z serwera a tym samym zostaje on automatycznie zapisany w logach serwera domyślnie "plugins/Skript/logs/pac", również podobnie jest w walce a mianowicie po uderzeniu zwierzęcia lub też czegokolwiek co żyję będąc w trybie "Survival" za plecami respi się bot który znika po 0,5 sekundy prawdopodobieństwo uderzenia go bez KillAury jest bardzo małe. Nie będę się więcej rozpisywał sami sprawdźcie
    Reach: Jeśli gracz próbuję udeżyć kogoś mieczem z odległości większej niż 4 kratki zostaje zapisany do logów i dodany do JD po 2 próbach.
    AntyFly: Sprawdza czy gracz który zaczyna latać w danym momencie ma tryb gry creative czy nie ma a jeśli nie ma to zostaje zapisany w logach - / / -.
    AntySneak: Jeśli gracz zaczyna pisać, otwierać ekwipunek, otwierać menu crafting table (craftować itemy), zostaje dodany do JD po 2 próbach.
    NoSlowDown: Blokuje szybkie poruszanie się bez potek np po piasku dusz.
    WaterWalk: Blokuje chodzenie po wodzie.


    Potrzebne do działania:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    ^
    Proszę zauważyć że to nie jest PhoenixAntiCheat są to tylko pluginy potrzebne do działania skryptu.
    |-----------------------------------------------------------------|
    /Skan: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Testowane Na Wersji: PaperSpigot 1.7.x-1.8.x oraz Bukkit/Spigot 1.7.x-1.8.x
    Wersja jeśli ktoś potrzebuje: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

    DOWNLOAD: 

    Wielki UPDATE!
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Bagi:
    Nie znalazłem żadnych pisać jak coś to postaram się poprawić.

    Komendy:
    /Pac - GUI ANTYCHEAT
    /JDay - Uruchamia Dzień Zagłady Dla Cheaterów

    Aktualnie Działające:
    AntiAura (BOT)✓
    AntiReach ✓ -Nie zalecam używania (Bagi)
    AntyFly ✓  -Również działa tak średnio (Bagi)
    AntySneak ✓ 
    GUI PAC ✓
    AutomatycznyJDay ✓
    AntyWaterWalk ✓
    AntyNoSlowDown ✓

    Do dodania:
     
    Czekam na propozycje xd
     

    ChangeLog:
    V.1.0 Wydanie skyptu.
    V.1.1 Dodanie AntySneak, AntyReach, AntyFly. (TESTY)
    V.1.2 Dodanie JDay
    V.1.3 Naprawiono AntyReach
    V.1.4 Dodanie GUI PAC (Wielki Update)
    V.1.5 Usunięto Bagi
    V.1.6 Dodano Automatyczny JDay
    V.1.7 Dodanie AntyNoSlowDown oraz AntyWaterWalk

     
    //Mam świadomość że ten skrypt może nieco obciążać większe serwery dlatego też lepiej stosować go na tych mniejszych  

    //Formatowanie ~Myszak
×
×
  • Dodaj nową pozycję...