-
Ilość zawartości
41 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Aktywność reputacji
-
shitzuu przyznał(a) reputację dla kerpson w Premium [ getConnection() oraz setOnlineMode() ]
na zwykłym spigocie to troche klapa
-
shitzuu przyznał(a) reputację dla Usunięty#32366 w [1.8.8] [PVP] PVPbeczka.pl
Teraz jest to nie wyśrodkowane xd
-
shitzuu przyznał(a) reputację dla Tymekd w [1.8.8] [PVP] PVPbeczka.pl
Większość informacji nie czytelna na ciemnym motywie
-
-
shitzuu otrzymał(a) reputację od Crystal_PL w chatManager - Prosty plugin na zarządzanie chatem.
Z nudów napisałem, prosty plugin na zarządzanie chatem, może komuś się przyda 😃
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Aktualne funkcje:
- /chat toggle, /chat on, /chat off, /chat clear, /chat delay
- delay między wiadomościami.
- delay między wysyłaniem tej samej wiadomości.
-
shitzuu otrzymał(a) reputację od twojstary123 w chatManager - Prosty plugin na zarządzanie chatem.
Z nudów napisałem, prosty plugin na zarządzanie chatem, może komuś się przyda 😃
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Aktualne funkcje:
- /chat toggle, /chat on, /chat off, /chat clear, /chat delay
- delay między wiadomościami.
- delay między wysyłaniem tej samej wiadomości.
-
shitzuu przyznał(a) reputację dla kerpson w Blad w Disco
Tak btw .to mogłeś tylko zrobić for(Player online : Bukkit.getOnlinePlayers()), to arrayofplayer niepotrzebne
-
shitzuu otrzymał(a) reputację od kerpson w Blad w Disco
Spróbuj przypisać wartość dla zmiennej ArrayOfPlayers przed pętlą, a następnie sprawdzać na samej zmiennej.
-
shitzuu otrzymał(a) reputację od Zbucki w ❤ Programista/Technik - Zostanę na zlecenie ❤
Szczerze polecam tego użytkownika. Usługi tanie i profesjonalne.
-
shitzuu otrzymał(a) reputację od Misio12320 w skrypt na poziomy smoka
options: nazwa: "&dEnderdragon (Poziom %{level}%)" on spawn of ender dragon: add 1 to {level} add 500 to {hp} set name of entity to {@nazwa} set max health of event-entity to {hp} heal event-entity
-
shitzuu otrzymał(a) reputację od awtawt w skrypt na poziomy smoka
options: nazwa: "&dEnderdragon (Poziom %{level}%)" on spawn of ender dragon: add 1 to {level} add 500 to {hp} set name of entity to {@nazwa} set max health of event-entity to {hp} heal event-entity
-
shitzuu przyznał(a) reputację dla Kczor w KBans - Rozbudowany system banow i mutow!
Aha tak zapomnialem dopisac ze wzorowalem sie na poradnikach sorki
-
shitzuu otrzymał(a) reputację od Rafep w Blokowanie komend
@Rafepsprawdz jeszcze raz, to jest poprawnie przetestowane.
@EventHandler public void onCommand(PlayerCommandPreprocessEvent e) { if(e.getMessage().equalsIgnoreCase("/gamemode")) { e.setCancelled(true); e.getPlayer().sendMessage(Utils.tl("&cNie wolno brzydalu.")); } }
Dobra, zaimplementowales listenera a zarejestrowales go w onEnable?
-
-
shitzuu przyznał(a) reputację dla PanMaruda w Usuwanie listy w pliku yml.
Co XD
jeżeli lista nie istnieje: wyślij "gracz nie znajduje się na liście" usuń listę jeżeli lista istnieje: wyślij "usunąłeś gracza" Szczerze to ty chyba sam nie wiesz, co chcesz uzyskać, ale okej, proszę oto twoja funkcja:
function remove(p: player, j: player): if yaml list "%{_p}%" from file "plugins/Skript/sWhitelist/swhitelist.list" exists: send "%{pref}% &7Gratulacje, pomyslnie usunales gracza &3%{_p}% &7z whitelisty!" to {_j} delete yaml list "%{_p}%" from "plugins/Skript/sWhitelist/swhitelist.list" else: send "%{pref}% &7Niestety, wykrylismy ze gracz &3%{_j}% &7nie znajduje sie na whiteliscie!" to {_j}
-
shitzuu otrzymał(a) reputację od Salvador w Szukam skyptu na cuboid
@Salvador jestem w stanie dać ci config wiadomości (w pełni spolszczonych) do pluginu protectionstones w prywatnej wiadomości, jeśli będziesz zainteresowany pisz
-
shitzuu przyznał(a) reputację dla FilipKOXOOO w Skrypt na whitelistę
Witam,
Chciałbym zaprezentować wam mój autorski skrypt na whitelistę
Ma on konfigurację w yml, jest to pierwszy skrypt w którym użyłem yml, więc proszę o porady jak coś nie tak.
Wymagania:
Skript - najlepiej najnowszy Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! : github.com
SkUtilities Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! : wersja 0.9.2v
Skellet-Legacy Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Komendy:
/wh add <nick> || dodaje gracza do whitelisty /wh delete <nick> || usuwa gracza z whitelisty /wh on || włącza whiteliste /wh off || wyłącza whiteliste
Kod:
1.0v
-
shitzuu przyznał(a) reputację dla Helios1993 w Skrypt na whitelistę
Minecraftowa whitelista buguje się jeśli serwer jest cracked.
-
shitzuu otrzymał(a) reputację od klein1234 w Skrypt na teleportacje na dane kordy
#testowane dziala już jest dobrze wytabowane
-
shitzuu przyznał(a) reputację dla FilipKOXOOO w Potrzebna mała pomoc :D Funkcja
function zakup(i: number, p: player, b: item, bi: number): if {_i} is set: if {_p} is set: if {_p}'s balance is less than {_i}: send "&cNie posiadasz takiej kwoty." to {_p} else: send "&7Zakup zostal przeprowadzony &apomyslnie &7zostalo zabrane ci %{_i}% &2dolarow&7." to {_p} remove {_i} from {_p}'s account give ({_bi} of {_b}) to {_p}
-
shitzuu przyznał(a) reputację dla PanMaruda w Usuwanie "and" ze zmiennej {sWhitelist::*}
set {_} to "" loop {sWhitelist::*}: set {_} to "%{_}%%loop-value% " send {_}
-
shitzuu przyznał(a) reputację dla knugi w sWhitelista - skrypt na whiteliste.
Aby zrobić szybkie usuwanie wszystkich z whitelisty, polecałbym zrobić zmienne w stylu {swhitelist::*} gdzie:
value - nick gracza, ktory ma pozwolenie na dostep do serwera.
Wtedy by można było wszystkich usunąć za pomocą delete {swhielist::*} i dodatkowo, od razu można wyświetlić wszystkich, którzy są na tej liście.
A jeżeli już robisz tym sposobem co zrobiłeś, to nie polecam ustawiać set {zmienna} to false tylko po prostu: clear {zmienna} jest to funkcjonalniejsze, gdyż wtedy zmienna nie jest przechowywana w RAM'ie.
A sprawdzasz if {zmienna} is true: lub if {zmienna} is set:
Pozdrawiam i życzę miłego pisania #Knugi
// Podoba mi się również że używasz efektu stop
Popatrz niżej i oceń który sposób jest ładniejszy:
command /swhitelist [<text>] [<offlineplayer>]: permission: sk.whitelist.* permission message: &7(&3sk.whitelist.*&7) &7Nie posiadasz tej permisji! trigger: if arg 1 is not "dodaj" or "usun" or "wlacz" or "wylacz" or "autor" or "restart": send "&7Poprawne uzycie tej komendy (&3swhitelist dodaj&7/&3usun&7/&3wlacz&7/&3wylacz&7/&3restart&7/&3autor&7)." stop if arg 1 is not set: send "&7Poprawne uzycie tej komendy (&3swhitelist dodaj&7/&3usun&7/&3wlacz&7/&3wylacz&7/&3restart&7/&3autor&7)." stop if arg 1 is "usun": if arg 2 is not set: send "&7Poprawne uzycie tej komendy (&3swhitelist usun &7(&3nick gracza&7)." stop else: if {sk.%arg-2%.whitelist} is true: send "&3&lSK &3%arg-2% &7zostal usuniety z whitelisty serwera!" set {sk.%arg-2%.whitelist} to false stop else: send "&3&lSK &3%arg-2% &7nie znajduje sie na whiteliscie serwerowej!" stop if arg 1 is "dodaj": if arg 2 is not set: send "&7Poprawne uzycie tej komendy (&3swhitelist dodaj &7(&3nick gracza&7)." stop if arg 2 is set: if {sk.%arg-2%.whitelist} is false: send "&3&lSK &3%arg-2% &7zostal dodany do whitelisty serwera!" set {sk.%arg-2%.whitelist} to true stop else: send "&3&lSK &3%arg-2% &7znajduje sie juz na whiteliscie!" stop command /swhitelist [<text>] [<offlineplayer>]: permission: sk.whitelist.* permission message: &7(&3sk.whitelist.*&7) &7Nie posiadasz tej permisji! trigger: if arg 1 is not "dodaj" or "usun" or "wlacz" or "wylacz" or "autor" or "restart": send "&7Poprawne uzycie tej komendy (&3swhitelist dodaj&7/&3usun&7/&3wlacz&7/&3wylacz&7/&3restart&7/&3autor&7)." stop if arg 1 is not set: send "&7Poprawne uzycie tej komendy (&3swhitelist dodaj&7/&3usun&7/&3wlacz&7/&3wylacz&7/&3restart&7/&3autor&7)." stop if arg 1 is "usun": if arg 2 is not set: send "&7Poprawne uzycie tej komendy (&3swhitelist usun &7(&3nick gracza&7)." stop if {sk.%arg-2%.whitelist} is true: send "&3&lSK &3%arg-2% &7zostal usuniety z whitelisty serwera!" set {sk.%arg-2%.whitelist} to false stop send "&3&lSK &3%arg-2% &7nie znajduje sie na whiteliscie serwerowej!" stop if arg 1 is "dodaj": if arg 2 is not set: send "&7Poprawne uzycie tej komendy (&3swhitelist dodaj &7(&3nick gracza&7)." stop if {sk.%arg-2%.whitelist} is false: send "&3&lSK &3%arg-2% &7zostal dodany do whitelisty serwera!" set {sk.%arg-2%.whitelist} to true stop send "&3&lSK &3%arg-2% &7znajduje sie juz na whiteliscie!" stop Oba działają tak samo
-
shitzuu otrzymał(a) reputację od PanMaruda w sWhitelista - skrypt na whiteliste.
W takim razie do zamknięcia.
-
shitzuu przyznał(a) reputację dla AgainPsychoX w Skrypt na rozdzke tp na spawn
To takie z tą anulacją teleportacji po ruszeniu się to MOŻESZ wkleić...
To mniej więcej:
on rightclick with 280: remove 1 280 of knockback 2 named "&3Rozdzka teleportujaca na &cspawna" from player send "&c&lZostaniesz teleportowany za &1&l{@Czas}&c&l sekund. Nie ruszaj sie." set {_pos} to location of the player wait {@czas} if {_pos} is location of the player: teleport player to spawn else: send "&4&lTeleportacja anulowana, poruszyles sie."command /spawn: trigger: if player has permissions "ess.vip": #mozliwosc tp na spawn bez itemow vip send "&c&lZostaniesz teleportowany za &1&l{@Czas}&c&l sekund. Nie ruszaj sie." set {_pos} to location of the player wait {@czas} if {_pos} is location of the player: teleport player to spawn else: send "&4&lTeleportacja anulowana, poruszyles sie." else: send "&4&lNie mozesz tego tak zrobic..." send "&4&lIstnieje tez 2 mozliwosc, a mianowicie kupno vip"Zamiast:
on rightclick with 280: remove 1 280 of knockback 2 named "&3Rozdzka teleportujaca na &cspawna" from player send "&c&lZostaniesz teleportowany za &1&l{@Czas}&c&l sekund" wait {@Czas} seconds teleport player to spawncommand /spawn: trigger: if player has permissions "ess.vip": wait {@Czas} seconds teleport player to spawn else: wait 3 seconds send "&4&lIstnieje tez 2 mozliwosc, a mianowicie kupno vip"Czy musiałem tak pisać ("zamiast") żebyś zrozumiał?
PS: "Lubię To" się należy ;)
-