Skocz do zawartości

shitzuu

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    shitzuu przyznał(a) reputację dla kerpson w Premium [ getConnection() oraz setOnlineMode() ]   
    na zwykłym spigocie to troche klapa
  2. Ale o co chodzi (0)
    shitzuu przyznał(a) reputację dla Usunięty#32366 w [1.8.8] [PVP] PVPbeczka.pl   
    Teraz jest to nie wyśrodkowane xd
     
  3. Polubienie (+1)
    shitzuu przyznał(a) reputację dla Tymekd w [1.8.8] [PVP] PVPbeczka.pl   
    Większość informacji nie czytelna na ciemnym motywie
  4. Super (+1)
    shitzuu otrzymał(a) reputację od KoSaTuGRA w GUI   
    Możesz poszukać ew. napisać klasę ItemBuilder, wtedy kod będzie czytelniejszy i łatwiej będzie ci dodawać nowe przedmioty.
    Natomiast ten ekwipunek możesz otworzyć używając:
     
    (player, sender etc.) .openInventory ( nazwa ekwipunku ) ;  
  5. Polubienie (+1)
    shitzuu otrzymał(a) reputację od Crystal_PL w chatManager - Prosty plugin na zarządzanie chatem.   
    Z nudów napisałem, prosty plugin na zarządzanie chatem, może komuś się przyda 😃
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

    Aktualne funkcje:
    - /chat toggle, /chat on, /chat off, /chat clear, /chat delay
    - delay między wiadomościami.
    - delay między wysyłaniem tej samej wiadomości.


     
  6. Super (+1)
    shitzuu otrzymał(a) reputację od twojstary123 w chatManager - Prosty plugin na zarządzanie chatem.   
    Z nudów napisałem, prosty plugin na zarządzanie chatem, może komuś się przyda 😃
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

    Aktualne funkcje:
    - /chat toggle, /chat on, /chat off, /chat clear, /chat delay
    - delay między wiadomościami.
    - delay między wysyłaniem tej samej wiadomości.


     
  7. Smutny kocur (0)
    shitzuu przyznał(a) reputację dla kerpson w Blad w Disco   
    Tak btw .to mogłeś tylko zrobić for(Player online : Bukkit.getOnlinePlayers()), to arrayofplayer niepotrzebne
  8. Kappa (0)
    shitzuu otrzymał(a) reputację od kerpson w Blad w Disco   
    Spróbuj przypisać wartość dla zmiennej ArrayOfPlayers przed pętlą, a następnie sprawdzać na samej zmiennej.
  9. Super (+1)
    shitzuu otrzymał(a) reputację od Zbucki w ❤ Programista/Technik - Zostanę na zlecenie ❤   
    Szczerze polecam tego użytkownika.  Usługi tanie i profesjonalne.
  10. Polubienie (+1)
    shitzuu otrzymał(a) reputację od Misio12320 w skrypt na poziomy smoka   
    options: nazwa: "&dEnderdragon (Poziom %{level}%)" on spawn of ender dragon: add 1 to {level} add 500 to {hp} set name of entity to {@nazwa} set max health of event-entity to {hp} heal event-entity  
  11. Super (+1)
    shitzuu otrzymał(a) reputację od awtawt w skrypt na poziomy smoka   
    options: nazwa: "&dEnderdragon (Poziom %{level}%)" on spawn of ender dragon: add 1 to {level} add 500 to {hp} set name of entity to {@nazwa} set max health of event-entity to {hp} heal event-entity  
  12. Ale o co chodzi (0)
    shitzuu przyznał(a) reputację dla Kczor w KBans - Rozbudowany system banow i mutow!   
    Aha tak zapomnialem dopisac ze wzorowalem sie na poradnikach sorki 
  13. Super (+1)
    shitzuu otrzymał(a) reputację od Rafep w Blokowanie komend   
    @Rafepsprawdz jeszcze raz, to jest poprawnie przetestowane.
    @EventHandler public void onCommand(PlayerCommandPreprocessEvent e) { if(e.getMessage().equalsIgnoreCase("/gamemode")) { e.setCancelled(true); e.getPlayer().sendMessage(Utils.tl("&cNie wolno brzydalu.")); } }
    Dobra, zaimplementowales listenera a zarejestrowales go w onEnable?
  14. Tak działa wolny rynek (+1)
    shitzuu przyznał(a) reputację dla bludis w Zamki   
    Jak zapłacisz, to oczywiście.
  15. Super (+1)
    shitzuu przyznał(a) reputację dla PanMaruda w Usuwanie listy w pliku yml.   
    Co XD
    jeżeli lista nie istnieje: wyślij "gracz nie znajduje się na liście" usuń listę jeżeli lista istnieje: wyślij "usunąłeś gracza" Szczerze to ty chyba sam nie wiesz, co chcesz uzyskać, ale okej, proszę oto twoja funkcja:
    function remove(p: player, j: player): if yaml list "%{_p}%" from file "plugins/Skript/sWhitelist/swhitelist.list" exists: send "%{pref}% &7Gratulacje, pomyslnie usunales gracza &3%{_p}% &7z whitelisty!" to {_j} delete yaml list "%{_p}%" from "plugins/Skript/sWhitelist/swhitelist.list" else: send "%{pref}% &7Niestety, wykrylismy ze gracz &3%{_j}% &7nie znajduje sie na whiteliscie!" to {_j}  
  16. Super (+1)
    shitzuu otrzymał(a) reputację od Salvador w Szukam skyptu na cuboid   
    @Salvador jestem w stanie dać ci config wiadomości (w pełni spolszczonych) do pluginu protectionstones w prywatnej wiadomości, jeśli będziesz zainteresowany pisz  
  17. Super (+1)
    shitzuu przyznał(a) reputację dla FilipKOXOOO w Skrypt na whitelistę   
    Witam,
    Chciałbym zaprezentować wam mój autorski skrypt na whitelistę
    Ma on konfigurację w yml, jest to pierwszy skrypt w którym użyłem yml, więc proszę o porady jak coś nie tak.
     
    Wymagania:
                      Skript - najlepiej najnowszy                                      Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! : github.com
               SkUtilities                                                                      Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! : wersja 0.9.2v
               Skellet-Legacy                                                             Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
     
    Komendy:
    /wh add <nick> || dodaje gracza do whitelisty /wh delete <nick> || usuwa gracza z whitelisty /wh on || włącza whiteliste /wh off || wyłącza whiteliste  
    Kod:
             1.0v
     
  18. Polubienie (+1)
    shitzuu przyznał(a) reputację dla Helios1993 w Skrypt na whitelistę   
    Minecraftowa whitelista buguje się jeśli serwer jest cracked.
  19. Super (+1)
    shitzuu otrzymał(a) reputację od klein1234 w Skrypt na teleportacje na dane kordy   
    #testowane dziala już jest dobrze wytabowane
  20. Super (+1)
    shitzuu przyznał(a) reputację dla FilipKOXOOO w Potrzebna mała pomoc :D Funkcja   
    function zakup(i: number, p: player, b: item, bi: number): if {_i} is set: if {_p} is set: if {_p}'s balance is less than {_i}: send "&cNie posiadasz takiej kwoty." to {_p} else: send "&7Zakup zostal przeprowadzony &apomyslnie &7zostalo zabrane ci %{_i}% &2dolarow&7." to {_p} remove {_i} from {_p}'s account give ({_bi} of {_b}) to {_p}  
  21. Super (+1)
    shitzuu przyznał(a) reputację dla PanMaruda w Usuwanie "and" ze zmiennej {sWhitelist::*}   
    set {_} to "" loop {sWhitelist::*}: set {_} to "%{_}%%loop-value% " send {_}  
  22. Ale o co chodzi (0)
    shitzuu przyznał(a) reputację dla knugi w sWhitelista - skrypt na whiteliste.   
    Aby zrobić szybkie usuwanie wszystkich z whitelisty, polecałbym zrobić zmienne w stylu {swhitelist::*} gdzie:
    value - nick gracza, ktory ma pozwolenie na dostep do serwera.
    Wtedy by można było wszystkich usunąć za pomocą delete {swhielist::*} i dodatkowo, od razu można wyświetlić wszystkich, którzy są na tej liście.
    A jeżeli już robisz tym sposobem co zrobiłeś, to nie polecam ustawiać set {zmienna} to false tylko po prostu: clear {zmienna} jest to funkcjonalniejsze, gdyż wtedy zmienna nie jest przechowywana w RAM'ie. 
    A sprawdzasz if {zmienna} is true: lub if {zmienna} is set: 
     
    Pozdrawiam i życzę miłego pisania #Knugi  
     
     
    // Podoba mi się również że używasz efektu stop
    Popatrz niżej i oceń który sposób jest ładniejszy:
    command /swhitelist [<text>] [<offlineplayer>]: permission: sk.whitelist.* permission message: &7(&3sk.whitelist.*&7) &7Nie posiadasz tej permisji! trigger: if arg 1 is not "dodaj" or "usun" or "wlacz" or "wylacz" or "autor" or "restart": send "&7Poprawne uzycie tej komendy (&3swhitelist dodaj&7/&3usun&7/&3wlacz&7/&3wylacz&7/&3restart&7/&3autor&7)." stop if arg 1 is not set: send "&7Poprawne uzycie tej komendy (&3swhitelist dodaj&7/&3usun&7/&3wlacz&7/&3wylacz&7/&3restart&7/&3autor&7)." stop if arg 1 is "usun": if arg 2 is not set: send "&7Poprawne uzycie tej komendy (&3swhitelist usun &7(&3nick gracza&7)." stop else: if {sk.%arg-2%.whitelist} is true: send "&3&lSK &3%arg-2% &7zostal usuniety z whitelisty serwera!" set {sk.%arg-2%.whitelist} to false stop else: send "&3&lSK &3%arg-2% &7nie znajduje sie na whiteliscie serwerowej!" stop if arg 1 is "dodaj": if arg 2 is not set: send "&7Poprawne uzycie tej komendy (&3swhitelist dodaj &7(&3nick gracza&7)." stop if arg 2 is set: if {sk.%arg-2%.whitelist} is false: send "&3&lSK &3%arg-2% &7zostal dodany do whitelisty serwera!" set {sk.%arg-2%.whitelist} to true stop else: send "&3&lSK &3%arg-2% &7znajduje sie juz na whiteliscie!" stop command /swhitelist [<text>] [<offlineplayer>]: permission: sk.whitelist.* permission message: &7(&3sk.whitelist.*&7) &7Nie posiadasz tej permisji! trigger: if arg 1 is not "dodaj" or "usun" or "wlacz" or "wylacz" or "autor" or "restart": send "&7Poprawne uzycie tej komendy (&3swhitelist dodaj&7/&3usun&7/&3wlacz&7/&3wylacz&7/&3restart&7/&3autor&7)." stop if arg 1 is not set: send "&7Poprawne uzycie tej komendy (&3swhitelist dodaj&7/&3usun&7/&3wlacz&7/&3wylacz&7/&3restart&7/&3autor&7)." stop if arg 1 is "usun": if arg 2 is not set: send "&7Poprawne uzycie tej komendy (&3swhitelist usun &7(&3nick gracza&7)." stop if {sk.%arg-2%.whitelist} is true: send "&3&lSK &3%arg-2% &7zostal usuniety z whitelisty serwera!" set {sk.%arg-2%.whitelist} to false stop send "&3&lSK &3%arg-2% &7nie znajduje sie na whiteliscie serwerowej!" stop if arg 1 is "dodaj": if arg 2 is not set: send "&7Poprawne uzycie tej komendy (&3swhitelist dodaj &7(&3nick gracza&7)." stop if {sk.%arg-2%.whitelist} is false: send "&3&lSK &3%arg-2% &7zostal dodany do whitelisty serwera!" set {sk.%arg-2%.whitelist} to true stop send "&3&lSK &3%arg-2% &7znajduje sie juz na whiteliscie!" stop Oba działają tak samo
  23. Polubienie (+1)
    shitzuu otrzymał(a) reputację od PanMaruda w sWhitelista - skrypt na whiteliste.   
    W takim razie do zamknięcia.
  24. Smutny kocur (0)
    shitzuu przyznał(a) reputację dla AgainPsychoX w Skrypt na rozdzke tp na spawn   
    To takie z tą anulacją teleportacji po ruszeniu się to MOŻESZ wkleić...
    To mniej więcej:
    on rightclick with 280: remove 1 280 of knockback 2 named "&3Rozdzka teleportujaca na &cspawna" from player send "&c&lZostaniesz teleportowany za &1&l{@Czas}&c&l sekund. Nie ruszaj sie." set {_pos} to location of the player wait {@czas} if {_pos} is location of the player: teleport player to spawn else: send "&4&lTeleportacja anulowana, poruszyles sie."command /spawn: trigger: if player has permissions "ess.vip": #mozliwosc tp na spawn bez itemow vip send "&c&lZostaniesz teleportowany za &1&l{@Czas}&c&l sekund. Nie ruszaj sie." set {_pos} to location of the player wait {@czas} if {_pos} is location of the player: teleport player to spawn else: send "&4&lTeleportacja anulowana, poruszyles sie." else: send "&4&lNie mozesz tego tak zrobic..." send "&4&lIstnieje tez 2 mozliwosc, a mianowicie kupno vip"Zamiast:
    on rightclick with 280: remove 1 280 of knockback 2 named "&3Rozdzka teleportujaca na &cspawna" from player send "&c&lZostaniesz teleportowany za &1&l{@Czas}&c&l sekund" wait {@Czas} seconds teleport player to spawncommand /spawn: trigger: if player has permissions "ess.vip": wait {@Czas} seconds teleport player to spawn else: wait 3 seconds send "&4&lIstnieje tez 2 mozliwosc, a mianowicie kupno vip"Czy musiałem tak pisać ("zamiast") żebyś zrozumiał?
     
    PS: "Lubię To" się należy ;)
  25. Polubienie (+1)
    shitzuu przyznał(a) reputację dla Helczyk w KOPIOWANIE ITEMOW   
    @Quaczi napisał takie fajne coś.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...