Skocz do zawartości

Leon135

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    76
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    Leon135 otrzymał(a) reputację od Gredier w TimeForNether - Podróżuj do Netheru o danej porze dnia!   
    Bardzo faje
  2. Śmiech kappy (+1)
    Leon135 przyznał(a) reputację dla KeZiR_PL w Kasa za zabojstwo dla danej rangi   
    Tak jak w tytule rangi to gracz/vip/mistrz, kasa w variables (variables) i aby wysylalo do gracza wiadomosc ze otrzymal kase
  3. Polubienie (+1)
    Leon135 przyznał(a) reputację dla Helios1993 w Czemu ta komenda nie działa?   
    po permission: nie daje się dodatkowego taba, a po trigger: tak
  4. Polubienie kappy (+1)
    Leon135 przyznał(a) reputację dla Keendi w Skiny   
    Witam, potrzebuję nietypowego skryptu.
    Skrypt na skiny. O co dokładnie chodzi?
    Po 1 kliknięciu na NPC (Stworzonego przez Citizens) mamy otrzymać wiadomość ile ten skin kosztuje,  a po 2 kliknięciu możemy już zakupić tego skina jeśli mamy wystarczająco pieniedzy WALUTA. 
    Skina kupuje się jednorazowo i już więcej go nie musimy kupować. (Gdy gracz kupi więcej skinów u tych NPC, to później tylko klikając na nich od razu może zmienić skina, ale prosiłbym tutaj o delay zmiany skina co 5min)
    Całość nie musi być pod komendą, zmienię/dodam sobie wiecej NPC sam w configu. Tyle, za pomoc serdecznie dziękuję
  5. Kappa (0)
    Leon135 przyznał(a) reputację dla Spideusz w Kolorowe wiadomosci w pluginie!!!   
    Po 1 stwórz sobie objekt który będzie zwracał Stringa po formacie przez ChatColor. Później możesz użyac tego do tłumaczenia & na ChatColor. 
    Tutaj masz gotowy object
    Aby tego użyć piszesz poprostu najpierw klase gdzie jest ten Object a pózniej go wywołujesz.
    np. Voidy.t("wiadomość");
    public static String t(String string){ return ChatColor.translateAlternateColorCodes("&", string);}
  6. Śmiech kappy (+1)
    Leon135 przyznał(a) reputację dla szymelonPL w Skrypt na plecaki + crafting   
    co crafting ma związanego z niedziałającym craftingiem na plecaki? XD
  7. Smutny kocur (0)
    Leon135 przyznał(a) reputację dla Skynets w MyOtherWorldPing - Automatyczne sprawdzanie pingu graczy   
    MyOtherWorldPing- Nigdy więcej topek na lagu:)
     
    Informacje
    Plugin automatycznie sprawdza wysokość pingu gracza. Jest w pełni konfigurowalny.
    Potrafi on automatycznie wykonać polecenie kiedy gracz ma za wysoki ping.
    Pozwala ręczenie sprawdzić wysokość swojego pingu oraz innych graczy.
    Wszystkich złapanych graczy zapisuje do configu

    Komendy
    - /Ping Check - Sprawdza wysokość własnego pingu
    - /Ping Check [Player] - Sprawdza wysokość pingu gracza
    - /MowPing reload All - Przeladowywuje wszystkie Configi
    - /MowPing reload Config - Przeladowywuje Config
    - /MowPing reload Msg - Przeladowywuje Wiadomosci

    Permissions
    MyOtherWorldPing.check - Pozwala sprawdzić swój ping
    MyOtherWorldPing.check.other - Pozwala sprawdzić ping gracza
    MyOtherWorldPing.admin.reload.all - Pozwala przeładować wszystkie configi
    MyOtherWorldPing.admin.reload.config - Pozwala przeładować Config
    MyOtherWorldPing.admin.reload.msg - Pozwala przeładować wiadmości

    Config
    Wiadomości
    Version
    Download
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Sugestie
    Wysyłamy na PW
     
     
  8. Polubienie kappy (+1)
    Leon135 przyznał(a) reputację dla herhor67 w AGBackpacks - Plecaki na twój serwer! + Zapis MySQL/Flat!   
    Nono, niezłe niezłe. Widziałem już plugin UltimateBackpacks czy jakoś tak, no ale... jak twórca z Polski to lepsze xD
  9. Polubienie (+1)
    Leon135 przyznał(a) reputację dla _me22 w Jak zginęło 1000 hejterów skripta?   
    Myślał że skript to plugin 
  10. Polubienie (+1)
    Leon135 przyznał(a) reputację dla TheMolkaPL w Regeneracja światów (idealne pod mini-gry)   
    Właśnie odpisałem w temacie SkyWars - Obszar bogaty post na temat jak zrobić regenerację światów. Myślę, że może się to przydać wielu osobom. Omówię tutaj dwa znane rozwiązania regeneracji, oraz podam nowy - najlepszy. Będę podawać referencję do kodu mojego Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, ponieważ tam właśnie taki system "regeneracji" istnieje.
     
    Zapis zmiany stanu bloków - BŁĄD!
    Przy słowie "regeneracja" rozumiemy przede wszystkim powrót stanu bloków do takiego, jakie były w punkcje pierwotnym. Pierwsze rozwiązanie takiego problemu przychodzi nam rejestracja zmiany stanu wszystkich bloków. Stawiamy dirt? Informujemy, że na koordynatach X, Y oraz Z nowy blok to dirt. Na pierwszy rzut oka może się to wydawać działające, ale to nie prawda. Nigdy nie ma pewności, że wszystkie bloki zostaną zregenerowane, dodatkowo taki zapis brudzi tylko naszą pamięć RAM (jeżeli mam to robić in-memory). Musielibyśmy nasłuchiwać każdą jedną możliwą zmianę bloku w serwerze oraz ją rejestrować. Drugi problem z tego się rodzi - kiedy i jak to zregenerować? Moc obliczeniowa do wykonania tak dużego zadania jak podmiana dużej ilości bloków zużyje nam dużo CPU. Kolokwialnie rzecz ujmując regeneracja można wpłynąć znaczenia na działanie serwera, więc najlepiej byłoby to zrobić podczas gdy jest on wyłączony, lub nie ma na niej żadnych graczy.
     
    Tworzenie rzutu stanu bloków - BŁĄD!
    No dobrze, skoro nie działa rejestracja bloków, to może przy starcie gry zapiszmy stan wszystkich bloków świata, a potem przywróćmy je do tej wartości? Pobieranie oraz zapisanie stanu bloków będzie bardzo podobne do ich podmiany - kosztuje bardzo mocnym zużyciem zasobów serwera, więc należałoby zrobić go poza jego normalnym działaniem. Ostatecznie takie rozwiązanie odpada, ponieważ jest to także w dużej mierze powielenie rozwiązania pierwszego.
     
    Ładowanie - wyładowywanie światów - ROZWIĄZANIE!
    Silnik Bukkit oferuje nam możliwość ładowania i wyładowywania światów w czasie jego trwania działania. Wyładowanie świata następuje natychmiastowo, polega jedynie na usunięciu go z pamięci RAM. Ładowanie natomiast może znaczenia wpłynąć na działanie logiki serwera. Generalnie rzecz biorąc ładowanie i wyładowywanie światów jest najlepszym rozwiązaniem, ponieważ i tak będzie kosztować zużyciem mniejszej ilości zasobów, niż rzeczywista regeneracja.
     
    Wprowadzenie
    No dobrze - zacznijmy. Na początku prosiłbym abyśmy ustanowili w tym poście kilka słów stałych, aby nie było problemów ze zrozumieniem.
    Świat (world) - tym słowym mam na myśli Minecraftowy świat ładowany do serwera. W plikach świata musi znajdować się plik level.dat; tam zapisane są informacje o generatorze, ziarnie (seed), miejscu spawna, obecny spawnpoint oraz masa innych rzeczy. Mapa - tym słowem mam na myśli zbiór bloków które tworzą jakąś strukturę. Znajdują się one w chunkach, czyli dużych zbiornikach 16x16 bloków (na koordynatach X oraz Z) na pełnej wysokości świata - koordynat Y.  
    Ładowanie świata
    Świat do serwera ładujemy metodą Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! z interfejsu Server. W parametrze podajemy nowy obiekt klasy Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - jest to Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, czyli budowniczy innego obiektu, gdzie jego stworzenie wykonujemy po woli wykonując po kolei jej metody. Załadowanie nowego świata można także Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!. WorldCreator jest świetnym narzędziem do wypełnienia znacznej większości ustawień świata. Zaczynami od ich ustawienia.
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - ustawiamy typ świata - może to być NORMAL, THE_END lub NETHER. Dzięki temu zmienimy dużo w jego działaniu. Na przykład niebo (w netherze jest czerwone, w the endzie jest czarne z gwiazdami), oraz fizykę (w netherze nie można wylewać wody, w the endzie spawnują się tylko ender-dragony i endermany). Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - w parametrze podajemy wartość true/false, gdzie true ustawi nam, że na tym świecie będą się generować struktury - wioski, opuszczone kopalnie, piramidy, studnie, ... - false je wyłączy. Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - ustawiamy generator z jakiego nasz nowy świat będzie korzystać. Proszę spojrzeć na metody poniżej - mamy tutaj wiele możliwości wyboru. Możemy tutaj stworzyć swój własny generator podając nasz Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, lub pobrać domyślny generator pluginu podając jego nazwę w Stringu. Proszę poczytać więcej o generatorach w poście niżej - to bardzo ważne! Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - ustawiamy dodatkowe ustawienia generatora - nie znam do końca jego działania - nigdy z tego nie korzystałem. Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - podajemy nazwę naszego świata - UWAGA: nazwa świata musi znajdować się w przedziale A-Z, a-z, 0-9 oraz _ i - żadne inne znaki nie są wspomagane! Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - podajemy seed - ziarenko z którego będzie korzystać nasz generator. Działa tylko przy korzystaniu z generatora vanilla! Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - podajemy typ naszego świata. Podajemy Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! gdzie możemy podać świat płaski, duże biomy, oraz masę innych typów. Pozwolę sobie jeszcze pokazać jak to działa w pluginie Arcade2: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Następnie wykonujemy metodę createWorld(), a rezultat zapisujemy w obiekcie World. W tym momencie nasz świat zostanie załadowany do pamięci serwera. Może to zająć moment, zależnie od wielkości świata.
    Teraz należy ustawić ostatnie ustawienia gdzie dokładniej ustawimy ten świat pod nasz serwer.
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - dzięki temu nasz świat nie zapisze się przy jego wyładowaniu, oraz wyłączymy auto-save, który domyślnie wykonuje się co 5 minut (do ustawienia w bukkit.yml). Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - domyślnie w Minecraft chunki na spawnie oraz wokół niego nie są wyładowywanie z pamięci, oraz zawsze znajdują się w pamięci podręcznej serwera. Jest to zbędny zabieg, ponieważ spawnpoint świata nie koniecznie jest spawnem mapy. Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - może być przydatne na mapie typu SkyWars. Dzięki temu wyłączymy możliwość spawnowania się potworów i/lub zwierząt na całym świecie. Jak to działa w Arcade2: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    I gotowe! Teraz mamy załadowany świat gotowy do gry!
     
    Wyładowywanie świata
    Wyładowywanie świata jest bardzo proste. Wystarczy użyć metody Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!. Możemy podać nazwę świata, lub obiekt World. Drugi parametr ustawiamy na false, dzięki czemu nasz świat nie zostanie zapisany.
     
    Optymalizacja światów
    Jak wiemy generowanie świata zużywa drastycznie dużo zasobów serwera. Aby temu zaradzić należy zrobić prosty generator który wygeneruje nam tak zwany "void", czyli pusty świat. Tutaj istnieje taki generator, który generuje nam całkowicie pusty świat -> Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Należałoby także zoptymalizować pliki świata. Klient, serwer, mody oraz różne programy (np MCEdit) generują nam dodatkowe, zbędne pliki które możemy spokojnie usunąć.
    level.dat - pozostaw - tutaj zapisane są wszystkie podstawowe informacje na temat świata. region (folder) - pozostaw - tutaj znajdują się pliki, w których zapisane są chunki świata. data (folder) - pozostaw - tutaj zapisane są wszystkie wioski na mapie, oraz mapy (te które wskazują nam jakiś punkt, lub po prostu mamy w niej grafikę). Wszystko inne należy usunąć!
     
    Usuwanie zbędnych chunków
    Przy budowie mapy Minecraft generuje nam wszystkie chunki dookoła nas. Wiele z nich jest zbędnych ponieważ nie znajduje się na nich żaden element naszej mapy. Jest to kolejny krok naszej optymalizacji, która będzie miała wpływ na przyspieszenie ładowania świata. Ten krok należy wykonać przed powyższym "Optymalizacja światów".
    Przy ładowaniu świata serwer będzie nam czytał chunki które znajdują się na mapie. Odczytanie ich z pliku zajmie znacznie więcej czasu niż pobranie pustej tablicy w naszym generatorze. Zupełnie inaczej jest w generatorze vanilla - tam pobranie zapisanego świata zajmie znacznie mniej czasu, niż wygenerowanie nowego! Pamiętaj o tym!
    Pobieramy sobie programik MCEdit - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Otwieramy go Po otwarciu pokaże nam się menu główne programu Klikamy "Load Level" Wybieramy plik level.dat świata w którym chcemy usunąć zbędne chunki Klikamy "otwórz" Nasz świat zostanie załadowany Klikamy na górze programu "Chunk View"; przełączymy się dzięki temu z widoku gracza na widok z lotu ptaka. Na ekranie pojawi nam się siatka (możemy przybliżyć/oddalić świat scrollując myszką) Zaznaczamy myszką te chunki (kratki) na których znajduje się nasza mapa Po lewej stronie pokazuje nam się okienko - klikamy na nim przycisk "Prune" Wyskoczy nam okienko potwierdzające usunięcie wszystkich chunków które nie zostały zaznaczone. Proszę się upewnić czy na pewno zaznaczyliśmy te chunki na których znajduje się mapa. Następnego punktu nie da się cofnąć! Klikamy OK, chunki zostaną usunięte Gotowe, zamykamy program i przechodzimy do punktu "Optymalizacja światów"!  
    Zakończenie
    Tak o to mamy całkowcie zoptymalizowany świat oraz system "regeneracji".
     
    Dobre praktyki
    Jest jeszcze jedna rzecz którą chciałbym zaznaczyć. Folder twojego świata w głównym folderze serwera nie zostanie usunięty. Zalecam otworzyć plik bukkit.yml, oraz w sekcji settings, dopisać world-container: '/worlds' - dzięki temu wszystkie nasze światy będą zapisywane w folderze worlds, podobnie jak pluginy w plugins. Jest to dość ukryta funkcja w Bukkicie, ponieważ nie jest domyślnie zapisane w YAMLu.
    Przykład:
    settings: world-container: '/worlds'  
    Drugie zagadnienie to 100% pewność, że nasza mapa nie zostanie uszkodzona. zalecam w głównym folderze serwera, obok logs, plugins i worlds zrobić folder maps. Tam będziemy trzymać wszystkie światy na których znajdują się mapy. Podczas ładowania tej mapy będziemy kopiować jej pliki do folderu worlds z poziomu pluginu. Dzięki temu mamy 100% pewność, że naszej mapie (która może być wykorzystywana przez wiele serwerów jednocześnie) na pewno się nic nie stanie!
     
    Mam nadzieję, że pomogłem
  11. Polubienie (+1)
    Leon135 otrzymał(a) reputację od V1ceVersa w Błąd ze skryptami :(   
    @V1ceVersa pacz masz napisane id np. '35:5' zmien na 'light green wool'. kpw?! tak jak ci pisze
    To jest z tymi wszystkimi błędami z ID :
    [15:39:14] [main/INFO]: [CHAT] Using an ID instead of an alias is discouraged and will likely not be supported in future versions of Skript anymore. Please replace '41' with e.g. 'gold_block'. (sklep.sk, line 67: if player don't have 64 41:')
    [15:39:14] [main/INFO]: [CHAT] Using an ID instead of an alias is discouraged and will likely not be supported in future versions of Skript anymore. Please replace '41' with e.g. 'gold_block'. (sklep.sk, line 71: remove 64 41 from player')
    [15:39:14] [main/INFO]: [CHAT] Using an ID instead of an alias is discouraged and will likely not be supported in future versions of Skript anymore. Please replace '42' with e.g. 'iron_block'. (sklep.sk, line 76: if player don't have 64 42:')
    [15:39:14] [main/INFO]: [CHAT] Using an ID instead of an alias is discouraged and will likely not be supported in future versions of Skript anymore. Please replace '42' with e.g. 'iron_block'. (sklep.sk, line 80: remove 64 42 from player')
    [15:39:14] [main/INFO]: [CHAT] Using an ID instead of an alias is discouraged and will likely not be supported in future versions of Skript anymore. Please replace '152' with e.g. 'redstone_block'. (sklep.sk, line 94: if player don't have 64 152:')
    [15:39:14] [main/INFO]: [CHAT] Using an ID instead of an alias is discouraged and will likely not be supported in future versions of Skript anymore. Please replace '152' with e.g. 'redstone_block'. (sklep.sk, line 98: remove 64 152 from player')
    [15:39:14] [main/INFO]: [CHAT] Using an ID instead of an alias is discouraged and will likely not be supported in future versions of Skript anymore. Please replace '57' with e.g. 'diamond_block'. (sklep.sk, line 103: if player don't have 64 57:')
    [15:39:14] [main/INFO]: [CHAT] Using an ID instead of an alias is discouraged and will likely not be supported in future versions of Skript anymore. Please replace '57' with e.g. 'diamond_block'. (sklep.sk, line 107: remove 64 57 from player')
    [15:39:13] [main/INFO]: [CHAT] Using an ID instead of an alias is discouraged and will likely not be supported in future versions of Skript anymore. Please replace '35:5' with e.g. 'light green wool'. (sklep.sk, line 7: format slot 3 of player with 1 of 35:5 named "&aKupowanie Przedmiotow" to run [make player execute "isklep5"]')
    [15:39:13] [main/INFO]: [CHAT] Using an ID instead of an alias is discouraged and will likely not be supported in future versions of Skript anymore. Please replace '35:14' with e.g. 'red wool'. (sklep.sk, line 8: format slot 5 of player with 1 of 35:14 named "&cSprzedawanie Przedmiotow" to run [make player execute "isklep6"]')
  12. Tak działa komunizm (0)
    Leon135 przyznał(a) reputację dla Damper w Minecraft 1.14 (Snapshot 18w50a) Nowa wioska! Dzwon, Wędzarka & Piec Hutniczy, Nowe Tekstury :)   
    Witajcie, przedstawiam wam Minecraft 1.14 (Snapshot 18w50a)
     
     
  13. Polubienie kappy (+1)
    Leon135 przyznał(a) reputację dla vezemiox w Prosty, innowacyjny skrypt na AntyBot'a   
    Szukaliście jakiegoś skryptu na AntyBota? Nie znaleźliście? Napisałem szybki skrypt (pomocny). Za dużo skryptów nie piszę ale taki na początki servera jest git.
    Co dodaje?
    - Po wejściu na server jesteście kick'ani z servera z powodem "Weryfikacja zakonczona" (Nie ma komunikatu na chacie o kicku gracza)
    - Macie podgląd ilości weryfikacji pomyślnych.
    - Jedna z komend jest zrobiona w gui
    - Możliwość /antybot gui
    - Spróbuje dodać /antybot reload, off, on bo na ten moment nie ma
    Link: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
  14. Polubienie (+1)
    Leon135 przyznał(a) reputację dla nwse w Prosty, innowacyjny skrypt na AntyBot'a   
    Prezentacja - do śmieci
    Skrypt - da się skrócić
    Antybot - 0 innowacji, nudne kickowanie z serwera
    ogólna ocena - 1/10, nic nowego nie wprowadzasz, a te "innowacyjny" usuń bo nic tu innowacyjnego się nie znajduje ;d
  15. Polubienie (+1)
    Leon135 przyznał(a) reputację dla Peridot w Prywatne wiadomości! v2   
    Nie widziałem jeszcze nigdy MSG z odpisywaniem poprzez wysyłanie wiadomości w którą da się kliknąć za to na pewno masz plusa :V
    Ale teraz błędy:
    Nazwa package'a robi się trochę :V czyli np. pl.leon.msg  Przynajmniej tak robi duża część programistów :V
    Nazwy package'ow powinny być po angielsku a nie po polsku :V
    Tak samo ze zmiennym i configiem :V
    Nie ma też permisji do tego, wiem że raczej nawet osoba bez uprawnień powinna mieć dostęp do msg ale może jednak ktoś by chciał dać tylko dla vipów (i łamać EULE )
    Mimo że kod krótki to wrzuć go na githuba lul :V
     
    Ale mam zawalisty tajming z pisaniem co jest złe w pluginie XD
     
  16. Smutny kocur (0)
    Leon135 przyznał(a) reputację dla DemoN w Prywatne wiadomości! v2   
    Plugin jak plugin, bunkrów nie ma. Kod całkiem krótki, co do sposobu pisania nie zamierzam się czepiać bo każdy pisze jak chce.
    Popraw tylko w configu "waidomostkomedatylkodlagracza" na "wiadomosckomendatylkodlagracza" oraz w "wiadomoscniepoprawnakomeda" komeda zamien na komenda żeby ładniej to wygladalo, bylo zgodne językowo i nie roznilo sie od reszty.
    4/10
  17. Tak działa komunizm (0)
    Leon135 przyznał(a) reputację dla Queito w Prywatne wiadomości! v2   
    To załóż ?
  18. Polubienie (+1)
    Leon135 przyznał(a) reputację dla yooniks w Prywatne wiadomości! v2   
    no taka instancje robi sie w konstruktorze, ale tutaj raczej lepszym pomyslem jest w onEnable bo jak wywali blad podczas onload i plugin dalej nie leci to niepotrzebnie trzymamy instancje
     
    czemu narzucasz mu swoj code style =/
    nie dosc ze brzydkie to przeciez kazdy robi jak mu sie podoba, wlasnie tak jak on robi pelno osob, a niektórzy robią
    if (expression) { } else { } (np. ja) wiec takie wytykanie kto jak stawia klamry to tez troche bez sensu, tymbardziej ze patrzysz na kod z dekompilatora zapewne to juz wgl :XD: bo przeciez dekompilator robi calkiem inny
    ja tam nawet na kod nie patrze dopoki nie wrzuci np. na githuba
  19. Polubienie (+1)
    Leon135 przyznał(a) reputację dla knugi w Prywatne MSG   
    Ubogi ten plugin  
    Jest tylko komenda /msg i w dodatku, jeżeli wpiszę /msg cosxdxd Tresc to nie wiem co się stanie, bo pobierasz gracza ze stringa, którego na serwerze w ogóle nie ma xD
    W dodatku w ChatUtil dodałeś metody, których w ogóle nie wykorzystujesz  
  20. Polubienie kappy (+1)
    Leon135 przyznał(a) reputację dla Lotto w KODER   
    Siema, szukam osoby ktora ogarnia kodowanie i chciala by mi pomoc przy dodaniu jednej funkcji do czita(CSGO), oczywiscie za zapłatą(Pisać priv)
  21. Polubienie kappy (+1)
    Leon135 przyznał(a) reputację dla Jeste w Daj item graczowi   
    Czy można zamknąć ten temat??
    ( Obawiam się dalszego hejtu )
    @LuckyPotato@Leon135@Wiewi@kapi.@TheAdamos@ShadowEk@HotAngel2K17@stefanik11
  22. Śmiech kappy (+1)
    Leon135 przyznał(a) reputację dla Briks w Daj item graczowi   
    Ten temat został przeniesiony do archiwum.
  23. Smutny kocur (0)
    Leon135 przyznał(a) reputację dla Briks w Daj item graczowi   
    Ten temat został zamknięty.
  24. Śmiech kappy (+1)
    Leon135 przyznał(a) reputację dla TakiJakTy w [PILNE!!] Moby na hita   
    Witam, 
    Ostatnio odkryłem że można zabić potwora z łapki. I najsłabszą bronią na serwerze.
    Używam MysticMobs
     
    @knugi
    @LloydPL
  25. Kappa (0)
    Leon135 przyznał(a) reputację dla Tishday w [Płatne zlecenie] Działki   
    Witam, posiadam plugin na działki, aczkolwiek chciałbym w nim zmienić kilka rzeczy a że nie potrafię, może ktoś tutaj mi pomoże.
    Plugin mój po położeniu danego bloku wytwarza cuboid z wymiarami podanymi w configu. I po położeniu nikt oprócz Właściciela działki nic nie może zrobić. Jedynie ja jako że mam dostęp do configu mogę usunąć jego działkę. Ale tylko przez usunięcie z configu i zrestartowanie serwera.
     
    Czego oczekuję?
    Potrzebuję aby w pluginie pojawiły się takie zmiany jak:
    - Administrator z daną permisją (ewentualnie operator) mógł edytować wszystkie działki,
    - Komenda /działka usuń nick gracza dla Administratora (usuwa działkę)
     
    Za całość mogę zapłacić 30-40 złotych, przelewem. Taka cena bo nie wymagam napisania całej paczki pluginów, tylko zedytowania jednego pluginu. 
    Plugin wyśle gdy dostanę odezw w kontakcie.
     
    Kontakt: [email protected]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...